Mediamarkt

Mediamarkt

1.3 reviewscore • 95 reviews
M

PAS OP!!! Bestel geen GSM via Mediamarkt.nl

Op 17 oktober 2025 heb ik een Iphone 17 pro max gekocht bij Mediamarkt en heb deze op 22 oktober 2025 in een ongeopende doos teruggestuurd nadat ik veel negatieve reviews heb gelezen en ik spijt kreeg van mijn aankoop.

Na lang wachten heb ik uiteindelijk een contactformulier ingevuld op de website van Mediamarkt met de vraag waar mijn retourbedrag bleef.
Als eerste reactie kreeg ik een kopie van een mailwisseling tussen DHL en Media Markt. Daarin is te lezen dat DHL bevestigd dat het pakket in goede orde en met inhoud is aangekomen.

Na wéér dagen wachten ben ik maar gaan bellen en werd mij verteld dat het pakketje aangekomen is bij MediaMarkt zonder de telefoon in de doos en dat er onderzoek verricht moet worden.

Dit is vreemd gezien de mailwisseling tussen DHL en Mediamarkt.
Kennelijk worden bij DHL inkomende pakketjes gewogen om te controleren of de inhoud nog aanwezig is. DHL heeft hier géén afwijking gevonden, was dat wel het geval geweest dan was dit opgemerkt en werd het pakket gemarkeerd.
Dus kunnen we concluderen dat de IPhone na ontvangst uit de doos is gehaald en dat de situatie opgelost dient tussen DHL en Mediamarkt
Hierbij is het onderzoek voor mij afgerond en treft mij géén blaam. Het is absurd dat ik me hier nu tussen bevindt. Maar helaas zegt Mediamarkt, Das pech, telefoon weg!

Ondanks meerderemalen contact met Mediamarkt en met klem het verzoek om het bedrag terug te storten is het bedrag van €2479 nog steeds niet teruggestort.

Ik heb inmiddels aangifte bij de politie gedaan met beperkte informatie. Een aantal belangrijke vragen zijn niet eens beantwoord, zoals: wat het imei-nummer en het serienummer is van de Iphone. Zij hebben immers de lege doos nog in hun bezit!

Ik heb me gehouden aan retourbeleid van MediaMarkt maar MediaMarkt doet dit niet.

Het is ronduit schandalig hoe hiermee omgegaan wordt. Je wordt gewoon als klant gedupeerd door toedoen van malafide Mediamarkt of DHL medewerkers.

Melika 20 nov 2025
s

installatie tv

10 november is mijn tv geïnstalleerd. Bij de installatie werd geboord met een oude versleten boor. Hier door zijn er grote stukken beton uit de muur gegaan. Ik heb de installateur meermaals gezegd dat de boor niet goed is. Vervolgens heb ik ze gevraagd te stoppen en heb ik mijn eigen boor gebruikt. Waarmee het zonder problemen en schade een gat geboord kon worden.
Ook hebben ze het niet goed uitgemeten. Waardoor mij tv niet in het midden van de tv meubel is komen te hangen. Dit hebben ze deels opgelost door een aantal schroeven te verwijderen. Waardoor de tv nu aan 6 schroeven hangt ipv 12. en nog steeds niet in het midden hangt.
Ik weet niet wie de installateur is. Dit is via mediamarkt gegaan.

sjoerd van raak 19 nov 2025
C

Verkeerd geadviseerd, daarna in de steek gelaten

*Zeer teleurstellende ervaring bij MediaMarkt Maastricht*

Op advies van een verkoper heb ik een HP-printer gekocht inclusief HP Instant Ink-abonnement en een 3-jarige verzekering. Alles leek prima, totdat bleek dat de activatiecode voor het abonnement niet werkte — deze printer bleek helemaal niet geschikt voor het abonnement. Kortom: fout advies.

Na drie telefoontjes met HP en MediaMarkt werd bevestigd dat het advies fout was en ik werd geadviseerd de printer te retourneren. Ik wilde geen geld terug, alleen ruilen voor een printer die wél werkt met het abonnement.

Tot mijn verbazing weigerde de klantenservice in de winkel dit — enkel en alleen omdat ik de doos niet meer had. Ondanks dat de fout bij MediaMarkt lag, werd ik onbeschoft te woord gestaan en bleef men star vasthouden aan regels, in plaats van mee te denken in een oplossing.

Klantvriendelijkheid = 0. Dit is geen service, maar je klanten in de kou laten staan.

Koop hier dus géén printer als je vertrouwen wilt op eerlijk advies en goede service. Ik ben diep teleurgesteld

C.Vissers 19 nov 2025
O

Oplichters

Een robot stofzuiger gekocht voor 700 euro 2 weken later een laptop gekocht voor 600 euro en software ter waarde van 150 euro. Heel gedoe gehad met de software. Bleek dat de software gehackt was en na ruim 2,5 uur in de winkel doorgebracht hebben ze het opgelost met een oudere versie van de software. Een anderhalf week later blijkt de robot stofzuiger in de actie te komen voor 460 euro. Heb contact gezocht met de klantenservice voor enige coulance met het prijsverschil en ze konden niks betekenen voor me. Gewoon te gek voor woorden! Als het gaat om 20 euro 50 euro begrijp ik het nog maar dit gaat over 230 euro prijsverschil. Oftewel ben gewoon opgelicht.

Ozden Calli 18 nov 2025
P

Onbeschofte medewerkers

Ik heb via MEDIAMARKT een AC7150 docking station gekocht wat niet functioneerd.
Ik heb geprobeerd dit op 17 november in de MEDIAMARKT winkel te Rotterdan Alexander om ca 15.00 uur terug te brengen om mijn geld terug te krijgen omdat op de MEDIAMARKT website te lezen was dat vanwege de vele vertragingen de beste oplossing voor een snelle afhandeling is om naar de winkel te komen.
De onbeschofte MEDIAMARKT medewewerkers wilden en konden me op geen enkele manier helpen en beweerden ook dat er geen Manager in het filiaal aanwezig was en dat ik maar op internet moest kijken kijken hoe ik een klacht zou kunnen indienen.
Ze wezen me op het mailadres van de leverancier op de rekening om te proberen mijn geld via hen terug te krijgen.

P.J. van der Weijde 17 nov 2025
S

Wasautomaat Samsung

Beste Klanten,
Ik heb een kortsluiting in mijn Samsung Wasmachine 1,5 jaar oud.
contact opgenomen Samsung.
Samsung heeft monteur ingeschakeld 6 keren monteur langs geweest.
Diverse onderdelen vervangen maar ik heb nog steeds zelfde storing.
Samsung heeft uiteindelijk wasmachine afgekeurd.
Ik moet met Media markt contact opnemen.
ik ben 10 weken verder.
6 weken met de monteur en 3 weken met klantenservies van Media markt.
Klanten ik raad jullie aan geen Wasmachines te kopen en waarom
Ik ben 10 weken kleren aan het sjouwen vanaf 3 etage naar de tankstations wasautomaat schande?
Tot heden is er geen oplossing van Mediamarkt.
Geachte klant,

Wij hebben een update omtrent de reparatie aan uw Samsung Wasautomaat. Samsung heeft ons laten weten dat het product niet meer zal worden gerepareerd. Dat betekent dat er een andere oplossing zal komen vanuit uw verkooppunt. Heeft u bij ons al een afspraak staan voor een monteursbezoek? Dan hebben wij deze ondertussen al voor u geannuleerd.

Wij adviseren u daarom na het ontvangen van dit bericht zo spoedig mogelijk contact op te nemen met het verkooppunt waar u dit product heeft gekocht. Zij zullen de verdere oplossing met u bespreken en in orde brengen. Om de oplossing te ontvangen dient u deze mail, geprint of digitaal op bijvoorbeeld uw telefoon, mee te nemen naar de dealer.

Let op:
CE Repair Services heeft als serviceorganisatie verder geen informatie over wat de daadwerkelijke oplossing inhoudt en de verdere afhandeling. Dit is echt aan uw verkooppunt om met u te bespreken.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Soedesh 15 nov 2025
r

Mediamarkt Bergen op Zoom

Kwam voor een telefoon, zag een goeie, kwam gelijk ene Amir. Gaf ons een telefoon die heel anders was, dat letterlijk dezelfde probleme heeft als die we nu hebben (haperen, sloom, systeem reageert niet). Ik vind dit echt niet kunnen! Ging ons er in trappen om het te nemen want hij zij 'dit is goede telefoon'. Ja nee dus hij verkoopt gewoon zo'n oud ding uit het magazijn. MEDIAMARKT, MEER WERKGEHEUGEN MAAKT IETS NIET PER SE BETER! (ligt aan de processor)

Ging gelijk daarna onzin praten over verzekeringen, abbomenenten, etc dat scams zijn.

ratz 10 nov 2025
M

Waardeloos bedrijf

Mensen koop hier nooit iets , tv na precies 1 jaar kapot ,vol met storingen en rare dingen , reparatie verzoek ingediend,toen hisense aan de lijn ,dit bedrijf is nog slechter ,na 16 dagen nog steeds geen afspraak monteur ,weer Mediamarkt gebeld en gemaild ,nog 3 dagen en dan gaat de Mediamarkt het oplossen als hisense geen gehoor geeft, 3 dagen later bel ik weer , Mediamarkt gaat het niet oplossen wijst weer naar hisense 6 telefoon gesprekken en 10 tallen mails verder ,zit ik nog steeds met hetzelfde zonder uitzicht op een oplossing, koop u apparatuur bij een kleinere zaak waar klanten wel hoog in het vaandel staan want bij de Mediamarkt ben je gewoon een dikke 0 ,dag 17 weer contact gehad ze gaan niets doen en moet maar wachten tot ik een ons weeg en dit in de garantie ,geen uitzicht op reparatie of vervanging,mensen wees gewaarschuwd dit bedrijf is echt het slechtste bedrijf van Nederland,denk dat het een rechtzaak gaat worden ,kopen gaat perfect maar iets laten maken in de garantie is onmogelijk!!! Blijf hier weg

Michel 6 nov 2025
I

Slechte communicatie en bezorging

Op donderdag 30 oktober 2025 kochten wij bij MediaMarkt Groningen Sontplein een tv en ophangbeugel voor ruim €3000. De verkoper was kundig en vriendelijk, en de levering werd bevestigd voor vrijdag 31 oktober via e-mail door zowel MediaMarkt als Dynalogic.

Wat volgde was een reeks frustrerende en onduidelijke gebeurtenissen:

- Op 31 oktober kregen we een e-mail dat de levering niet doorging vanwege vertraging. Toch kwam Dynalogic die middag aan de deur met de tv, maar nam deze weer mee omdat op de order alleen de beugel stond.
- Er werd beloofd dat op zaterdag 1 november alles geleverd zou worden. Die ochtend kregen we een e-mail om een nieuwe afspraak te maken voor maandag 3 november. Daarna bleef het stil.
- Op maandag 3 november kregen we opnieuw een annulering per e-mail. Na een telefoontje met Mediamarkt/Dynalogic zou een leidinggevende het uitzoeken en mij hierover mailen. Is niet gebeurd. Dynalogic kwam deze middag met alleen de beugel, zonder tv.
- MediaMarkt beloofde dat we voor 22:00 uur een e-mail zouden ontvangen met een bezorgafspraak voor dinsdag 4 november. Die e-mail hebben we nooit gekregen.

We hebben inmiddels drie dagen thuis gewacht, talloze valse beloftes ontvangen en slechts de beugel gekregen. De communicatie is chaotisch en onbetrouwbaar, ze komen hun afspraken niet na. Telefonisch zijn beide partijen nauwelijks bereikbaar.

Ordernummer: 281185440 /
tnv Oltman Houwen
Aankoopdatum: donderdag 30 oktober 2025

Wij eisen duidelijkheid: Wanneer wordt onze tv geleverd?
MediaMarkt en Dynalogic, neem verantwoordelijkheid en los dit z.s.m. op.

Inge van Gerven 4 nov 2025
H

2 keer tweede hands voor nieuwprijs

Van de iPhone die ik wilde kopen was nog 1 exemplaar, ik had geluk. Echter de iPhone was tweedehands, dat bleek uit het bescherm schermpje dat iemand anders er opgeplakt had. Maar voor mij was dat gratis zei de verkoper. Ik wacht toch liever op een nieuwe.Toen nog een radiootje gekocht en thuis zag ik dat de handleiding voorzien was van aantekeningen van een eerdere koper.Dus ook tweedehands!
Ik durf het niet aan een “nieuwe” IPhone 17 te kopen bij de Mediamarkt. Zonder dat je weet koop je een tweedehands of mss wel derdehands telefoon.Valt me heel erg tegen

Horsthuis 3 nov 2025
R

de eerste en de laatste keer

de eerste en de laatste keer je koopt een tv maar als er wat mee is kan je niemand bereiken.
Je kan beter naar een winkel in de buurt gaan die wel service geven.

Raymond 28 okt 2025
U

Mediamarkt Apeldoorn

Vandaag langsgeweest bij de servicebalie om het prijsverschil terug te krijgen van een printer die ik 10 dagen geleden had gekocht. Deze bleek inmiddels €25 goedkoper te zijn. Na ruim een half uur wachten was ik eindelijk aan de beurt.

De medewerker achter de balie gaf meerdere keren foutieve informatie en moest telkens alles navragen bij zijn leidinggevende. Eerst beweerde hij dat de regeling maar 10 dagen geldt, terwijl dit officieel 14 dagen is. Nadat ik dit liet zien, moest hij het opnieuw navragen. Uiteindelijk “mocht het voor deze keer wel”, terwijl het gewoon beleid is.

Alsof dat nog niet genoeg was, ontstond er nóg een probleem en kwam de leidinggevende erbij. Volgens haar klopte het allemaal niet en beweerde ze zelfs dat de printer nu €10 duurder was. Haar exacte woorden waren: “Als je het prijsverschil wilt, prima, maar dan mag je 10 euro betalen.” Wat een vorm van professionaliteit…

Toen ik vroeg met wie ik te maken had en wat haar naam was, kreeg ik als antwoord: “Normaal geef ik mijn naam wel, maar vandaag heb ik daar geen zin in.” Ongelofelijk.

Kortom: extreem slechte service, onkundige medewerkers en nul klantvriendelijkheid. Het lijkt wel alsof MediaMarkt tegenwoordig iedereen aanneemt die twee armen en twee benen heeft. Deze vestiging ga ik in elk geval mijden.

U A 22 okt 2025
M

Slecht tv online gekocht geen geld terug

Had een tv bestelling geplaatst en meteen geannuleerd een dag erna. Tv nooit ontvangen. 3 weken verder heb ik nog steeds mijn geld niet terug. Dramatische klantenservice. Blijf zo ver mogelijk weg bij deze winkel.

M 22 okt 2025
R

Niet geholpen als ik wil vragen.

Ik wilde een horloge kopen en vroeg aan de verkoper wat de verschillen waren tussen de verschillende modellen, maar hij wilde mij helemaal niet helpen.

Recy 15 okt 2025
R

Reparatie Kapotte wasmachine

Ik wil mijn onvrede uiten over de service van Mediamarkt met betrekking tot een defecte wasmachine die ik daar heb gekocht.

Een week geleden heb ik een verzoek tot reparatie ingediend, maar tot op heden heb ik nog geen enkele reactie ontvangen. Er is niemand langsgekomen om het apparaat te repareren. Dit is bijzonder frustrerend, vooral omdat ik met kinderen thuis zit en ik momenteel geen was kan doen, wat leidt tot veel stress en ongemak voor mijn gezin.

Ik heb dagelijks contact met Mediamarkt opgenomen, maar telkens krijg ik te horen dat ik twee weken moet wachten op een afspraak voor de reparatie. Dit is onacceptabel en getuigt van een gebrek aan respect voor de klant en de ernst van de situatie.

Ik vind het belangrijk om mijn ervaring te delen, zodat anderen ook op de hoogte zijn van deze slechte service. Ik hoop dat deze klacht serieus wordt genomen en dat Mediamarkt zijn klanten beter gaat behandelen.

Rosa 15 okt 2025
P

Doe het niet

Koop niet bij Mediamarkt! Afhandeling is verschrikkelijk, Oled tv gekocht in 2021, na twee jaar beeldscherm problemen (net buiten de garantie), laten maken zou 200 kosten uiteindelijk 450 euro. Nu weer twee jaar later weer hetzelfde, klacht aangemaakt op 19 september, tot op heden niks vernomen. Steeds gebeld dan wordt mij gezegd dat de urgentie wordt opgeschroefd, maar hoor vervolgens niks. Een nieuwe tv gekocht online bij Mediamarkt, deze bleek al eens uitgepakt, geen snoer erbij en duidelijk dat alles al een keer open is geweest, plakband etc. Naar de winkel met tv. Kan je hem daar niet omruilen. Dus online opsturen, nu een maand later sta ik rood omdat ze nog steeds niet hebben uitbetaald. Na bellen blijken ze vergeten mij een mail te sturen voor mij IBAN nu doorgegeven, duurt dan weer een paar dagen. Begin er niet aan irritante chatbot, en u heeft mij NIET goed geholpen. Wacht ook nog op afhandeling van al mijn meldingen. Wordt niet gereageerd. Ik was vroeger echt een fan, maar voor mij NOOIT meer.

Peet 8 okt 2025
G

Oled tv gekocht 5 jaar geleden

5 jaar geleden een oled LG tv gekocht en naar 2 jaar dode pixels en vlekken in het beeld! Dit uiteraard gemaakt! Alleen na 2,5 verder kwamen de vlekken terug en opnieuw naar Mediamarkt gegaan. Krijg je als antwoord valt buiten de garantie en is dan voor uw eigen kosten? Daar was ik ht niet mee eens maar uiteindelijk laten ze je gewoon van kastje naar de muur sturen en kun je alsnog dezelfde de kosten betalen van een slecht werkende tv!!! Slechte communicatie van de service medewerkers en vaak buitenlandse mensen! Mogen ook niks kunnen niks en willen niks en het is niet meers dan een aanfluitend bedrijf…. 1 en al bedrog en zeggen ze ook ng gewoon dat je dna gewoon pech kan hebben! Afbranden zou ht moeten daar in Middelburg

Guido Neijhof 7 okt 2025
E

Nog steeds niet geleverd

Keer op keer wordt de levering door MediaMarkt uitgesteld (niet door de leverancier). Heel slecht, ik heb het apparaat nodig! Ze houden geen rekening met dat je een apparaat echt nodig hebt. Koop hier geen apparaten als je er snel gebruik van wilt maken!

Elseline 3 okt 2025
D

Laptop defect, dag garantie !!! Dag geld !!!

Ik ben op onderzoek uit gegaan middels een betreffende reviewpagina te zoeken om te achterhalen of de cijfers over de MediaMarkt idd slecht uitvallen omtrent klanttevredenheid. Ja, dat zie ik direct bij 't openen van deze pagina !!

Mijn woorden zeggen ... ik ben helemaal klaar met die hele KLOTE MEDIAMARKT en ik zal geen enkele aankopen meer doen bij deze hypocriete ballentent. Want de wijze waarop ik vorig jaar november een laptop kocht en later bleek dat deze alles behalve goed functioneerde was dit een grote teleurstelling. Je koopt een apparaat van honderden euro's en daar zit dan een jaar garantie op en binnen deze termijn ging ik ermee terug naar de winkel in Alphen a/d Rijn. En wel op zaterdag 27 september j.l.

De reactie van de balie was meteen : 'Nee meneer we nemen je apparaat niet meer terug omdat het uit de verpakking was gehaald en gebruikt is. Deze woorden vielen mij meteen totaal verkeerd, want hoe kun je nu weten dat iets niet naar behoren werkt als je het niet gebruikt ? Ik zeg : 'Waar gaat dit over zeg en wat is dit voor gekheid !!' Ze hebben de volle laag van mij gekregen en niet zo'n beetje ook en dit hebben ze geweten. Want de wijze hoe mij gefraudeerd te voelen om een apparaat niet te willen terugnemen omdat dan een bedrag door hun terugbetaald moet worden aan de klant, noem ik ÉÉN GROTE NAAIESTREEK en niet anders !!

Het meest walgelijke is ook dat ik om mijn boosheid niet in de winkel verder te willen uiten op een later moment, maar dit daarom schriftelijk deed, is dat ik echt voel dat die arrogante medewerkers schijt aan je hebben om vervolgens geen enkele reactie terug te sturen naar mij om in gesprek te gaan waarom ik ontevreden was. Ik walg van dit soort mentaliteiten, van welk mens dan ook. Als ik iets vertel wens ik er antwoord op te krijgen, en wie dit niet doet is een grote arrogante boeren hufter !!! En daarmee basta !!

Mij zien ze dus nooit meer en ik inmiddels overgestapt ben naar een andere leverancier die wel betrouwbaar is en volledig klantgericht is als er iets aan de hand is zoals het ook echt hoort. Daar kan elektronicaketen MediaMarkt nog heel veel van leren !!

Don Sanne 2 okt 2025
P

Harman Kardon Citation Multibeam 1100

Op 24-04-2025 een Subwoofer gekocht ter aanvulling op mijn Multibeam Citation 1100, gekocht 26-01-2025 . Nu is mijn Multibeam kapot en niet meer ter repareren. Helaas is deze niet meer te verkrijgen en blijkt dat ik de draadloze Subwoofer ook verder nergens meer op kan aansluiten.

En wat zegt de Mediamarkt, nee Meneer helaas die nemen wij niet retour. Hiermee geven ze zojuist een reactie dat ik het aankoopbedrag dus als afgeschreven moet accepteren. Dit is niet correct.

Mediamarkt schaam je

Peter Bergsma 30 sep 2025
H

Telefoon

Eindelijk een telefoon nummer gevonden krijg je van die sprekende computer stemmen die allerlei vragen stellen dan wordt je op den duur door verbonden moet je nog meer dan ander half uur aan de telefoon hangen voor dat je iemand te spreken krijgt ik heb de moet opgegeven en ik heb opgehangen voor mij geen Media Markt meer wat een slechte telefoon service .

HG Berghuis 29 sep 2025
T

Laptop 3 weken geleden gekocht, maar nog steeds in

De gekochte laptop is zoekgeraakt bij DHL. Ik wordt nu al 3 weken aan het lijntje gehouden, en steeds moet ik informeren naar de situatie. Een voorstel om een laptop bij de winkel op te halen, wordt steeds geweigerd. Een oplossing heb ik nog niet gehoord. Wat een drama. Ben er helemaal klaar mee.

Theo Vink 28 sep 2025
J

Ruilen in de winkel meer dan uur wachttijd

Heb vanochtend oortjes gekocht bij Mediamarkt Apeldoorn. Bleken niet de goede. Vanmiddag weer terug gegaan om te ruilen. Er stond een mega wachtrij en 1 medewerker om de zaken af te handelen. Na een uur ben ik vertrokken met de mededeling dat ik nooit meer bij Mediamarkt zou komen. Kwam als antwoord dat ze dat niets interesseerde. Dit is nog eens service van Mediamarkt, klanten wegjagen. Gezien de grote hoeveelheid negatieve reviews zal Mediarkt deze review een zorg zijn.

J. van de Berg 24 sep 2025
E

Zeer teleurgesteld in MediaMarktNL & FirstLogist

🚨 Erg teleurgesteld in @MediaMarktNL en @FirstLogistics 🚨

Op 18 september een koelkast besteld met bezorging en installatie.

19 september: het team weigerde hem naar boven te brengen (geen apparatuur).

23 september: na 5 dagen zonder koelkast kwam het team terug, maar weigerde opnieuw en bleef volhouden dat mijn appartement op de 5e verdieping was. Op de 19e was dit geen probleem – ze zeiden alleen dat ze geen apparatuur hadden. Over het algemeen bleven ze maar excuses zoeken.
👉 Ik heb ze zelfs het koopcontract gestuurd waaruit bleek dat het de 4e verdieping was.

Ik heb zelfs aangeboden om extra te betalen, maar ze vertrokken onbeschoft zonder te leveren.

➡️ Betaald voor professionele service die niet werd geleverd
➡️ 5 dagen zonder koelkast
➡️ Gedrag van personeel = onacceptabel

#Klantenservice #Mislukt

Erika 24 sep 2025
I

Slechte servicebij Mediamarkt Almere

Ik heb inmiddels een bijzonder frustrerende ervaring achter de rug met de aankoop van een Dyson stofzuiger bij Mediamarkt Almere. Het apparaat heb ik meerdere malen moeten retourneren wegens defecten. Tot mijn verbazing is de steel van de stofzuiger tijdens dit proces zonder mijn toestemming vernietigd, terwijl ik het apparaat wilde laten repareren of vervangen.

Vier keer is mij beloofd dat ik mijn geld terug zou krijgen, maar tot op heden heb ik geen cent gezien. Elke keer weer wordt ik afgescheept met vage beloftes, en ik ben inmiddels onterecht meerdere keren op en neer naar de winkel gestuurd**, zonder enig resultaat of duidelijkheid.

De klantenservice zowel telefonisch als aan de balie in Almere is ronduit teleurstellend. Er is geen regie, geen verantwoordelijkheid, en niemand lijkt ook maar enigszins bereid om het probleem daadwerkelijk op te lossen.

Kortom: een waardeloze ervaring.Mediamarkt Almere laat zien hoe slecht service en klantgerichtheid kunnen zijn. Ik raad iedereen aan om twee keer na te denken voordat je hier een product koopt vooral als je verwacht dat er bij problemen ook fatsoenlijk met je wordt omgegaan.

Irfan Sahebzad 23 sep 2025
Beste webshops

Dit zijn de beste webshops van november 2025.

Over Mediamarkt

Er zijn 95 reviews geschreven over Mediamarkt op Reviews.nl. Met een 1.3 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Matig.

  • Nog niet geverifieerd
  • Affiliate partner
  • Webshops
  • https://www.mediamarkt.nl
  • info@mediamarkt.nl