Mediamarkt

Mediamarkt

1.4 reviewscore • 67 reviews
J

Ik ben wel positief over mediamarkt

Jeetje wat veel negatieve reviews en deels snap ik dat wel want de webshop heeft wel wat last van haperingen. De iPhone 16 was wel 50 euro goedkoper dan bij Coolblue dus vandaar dat ik het bij de mediamarkt heb gekocht.
Maar ondanks alle negatieve reviews, waar ik het totaal niet mee eens ben: qua service is de mediamarkt in mijn ogen gewoon prima. Ik had een iPhone 16 gekocht, die me toch wat tegen viel i.v.m. de grootte, ik heb liever een iPhone mini maar oké. Ik kon gewoon via het retoursproces de iPhone retourneren en krijg over enkele dagen mijn geld teruggeboekt.

Jan Weering 22 jun 2025
Reageer
V

Heel slecht

Vanmorgen met mijn man naar mediamarkt in Eindhoven geweest.wat jaartjes geleden hebben we een soundbar gekocht aldaar.We waren de stekker met kabel kwijt en wilde een nieuwe.We kwamen binnen werden naar boven gestuurd,boven werden we naar benden gestuurd de servicehoek.daar na 3kwartier eindelijk contact en ze zei die kabels hangen een eindje verder moet u zelf kijken.Natuurlijk te moeilijk weer gevraagd weer naar boven gestuurd.wij zijn beide 70 +.toch moesten we weer naar service volgens verkoper ook zeiden ze die is niet van ons wat later een verkoper terug nam hij herkende ze nog.Mijn advies ben je gepensioneerd ga daar niet naartoe. Wij zijn daar 1,5 uur binnen geweest van hot naar haar gestuurd. 10-9-2025 11 uur

Van der Heijden 10 sep 2025
Reageer
B

Waardeloze support team

Compleet waardeloze support

Ik had een Samsung Galaxy Book5 Pro 360 gekocht waarbij een Galaxy S10 FE+ "cadeau" zat.

Ze sturen mij een laptop op waarmee iemand anders 3 weken voordat ik het gekocht heb (als nieuw aangeboden) al deze promotie geclaimd heeft.

Dus of iemand in het magazijn of iemand die retour gestuurd heeft heeft nu een tablet en ze willen mij niet helpen.

3x gebeld, elke keer: we komen hierop terug in een email. Ik kan niet eens met iemand praten die dit kan oplossen ik moet alleen wachten op een e-mail.
En dan krijg ik een e-mail, dan lijkt het wel een copy paste bericht en het is compleet nutteloos.

Ze vertellen me ga bij samsung vragen terwijl ik gezegd heb dat ik dat al gedaan hebt en hun zeggen dat MediaMarkt mij geen laptop had mogen verkopen als nieuw als hierop al een promotie geclaimd is.

Compleet waardeloos is MediaMarkt ik zou iedereen afraden om hier iets te kopen want als er een probleem is, kunnen ze je niet helpen. Zou eerder bij Coolblue gaan.

Benji 4 sep 2025
Reageer
J

Geweldige service!

Het beeldscherm van onze kostbare Samsung TV was na 4 jaar al stuk. De garantie was verlopen, maar terwijl Samsung een dure reparatie doorberekende, bood Mediamarkt aan om de rekening te betalen. Dat is nog een service! Top van Mediamarkt!

Jentink 29 aug 2025
Reageer
J

Nooit meer mediamarkt

Nooit meer Mediamarkt. Online bestellen ging soepel, betalen natuurlijk ook. Maar leveren ho maar. Ik had expres een tijdvak gekozen en hier extra voor betaald. Maar zich daar aan houden, of de consument op de hoogte houden dat gebeurt niet.
Vervolgens word er geen moeite gedaan het probleem op te lossen dus kan je je als consument in allerlei bochten wringen om toch thuis te zijn op het moment dat het hun uit komt. Wereld op zijn kop! En als je dan aangeeft dat je de koop wilt annuleren en je je geld terug wil, dan kan dat maar moet je nog wel even een paar dagen wachten op je geld. Handig met een kapotte koelkast. Nu is zeker alles niet meer goed. En compensatie dat is iets wat mediamarkt niet kent. Ik had even 3 keer beter moeten na denken en lekker bij coolblue moeten bestellen.

Josje 27 aug 2025
Reageer
R

Aanbieding niet meer te verkrijgen

Bij Mediamarkt Cruquius alleraardigst geholpen en goed geinformeerd door medewerker over LG koelkast. Deze was ook nog in de aanbieding van 749 vor 588 euro.
Wij besloten deze te kopen, maar toen bleek alleen het showmodel nog te koop. Deze was beschadigd en wilden wij niet. Er werd gezegd dat dit model niet meer te koop zou zijn, ook niet online.
Echter een dag later blijkt Deze koelkast wel online te bestellen voor de oorspronkelijke prijs van 749 euro.
Jammer, dit komt op mij heel vreemd en ook niet betrouwbaar over!

Renee Malcorps 18 aug 2025
Reageer
R

Geweldige service

Ik ben heel goed geholpen door een vriendelijke verkoper. De vriendelijkheid en hartelijkheid die ik ervaren heb dat maak je zelden mee en is mij heel wat waard wat een top verkoper en dat is me wel een dikke 10 waard.

Roland Adrianus van Breda 5 aug 2025
Reageer
G

Weigering apparaat te leveren na reparatie

Zojuist ben ik thuisgekomen van een zeer negatieve ervaring met de Mediamarkt. Het draait om de reparatie van een robotstofzuiger die ik heb ingeleverd.
Ik heb deze robotstofzuiger op 06-07 ingeleverd bij Mediamarkt Hoofddorp. Daar heeft deze robotstofzuiger tot 17-07 gestaan, toen is het verzonden, en op 21-07 pas aangekomen in het centraal logistiek servicecentrum van de mediamarkt. Deze wachttijden zijn natuurlijk al absurd lang, maar goed er was beweging.
Op 23-07 is de robotstofzuiger aangekomen bij de reparateur, op 25-07 heeft mediamarkt akkoord gegeven op de prijsopgave om te repareren.
Op 01-08 heb ik een mail gehad dat ik een vervangend product of mijn geld terug kon krijgen omdat het te lang duurt bij de reparateur.
Om dat te doen ben ik vandaag (04-08 langs gegaan). Daar aangekomen bleek mijn product (een Blaupunkt Bluebot Extreme plus + Afstortstation) niet op voorraad te zijn. De medewerker gaf aan hem niet te kunnen bestellen. Als ik zelf kijk op de website van de mediamarkt is deze nog wel te bestellen. Daarmee geconfronteerd gaf de betreffende medewerker aan daar niets aan te kunnen doen.
Hij gaf aan dat we dan ons geld terug krijgen of een ander product uit de winkel voor de aankoopprijs kunnen kiezen. Echter hier zit het probleem. De stofzuiger heb ik in een actie gekost, en is sindsdien sowieso absurd verhoogd in prijs bij de mediamarkt. Origineel heb ik €488,- betaald voor dit product. Inmiddels kost dit product €699,- bij de mediamarkt.
We gaven derhalve aan daar niet mee akkoord te gaan, omdat de waarde van mijn product tegenwoordig zoveel hoger ligt, en we tevreden waren met de kwaliteit van het product in het algemeen. Toen we vroegen waarom we niet met langer wachten ons product alsnog konden ontvangen gaf de medewerker aan dat onze ingeleverde stofzuiger inmiddels vernietigd is/wordt.
Dat betekent dus dat mediamarkt zonder ons te kennen deze beslissing neemt, maar ons weigert hetzelfde product terug te geven terwijl het wel in voorraad is. Ik vind totaal absurd, dit is toch niet hoe je met klanten om gaat. Ik weet wel dat de kans dat ik grote aankopen bij de mediamarkt ga doen inmiddels is gedaald naar nul. Waardeloos.

Guido van der meer 4 aug 2025
Reageer
P

Zeer slechte ervaring

stofzuiger gekocht, was niet goed, maar retour werd niet geaccepteerd. De Klachtencommissie moest er aan te pas komen: de stofzuiger moest alsnog retour geaccepteerd worden.
Voor Mediamarkt aanleiding om andere trucs te verzinnen om te ontmoedigen.
Na veel gedoe is de stofzuiger alsnog retour gegaan.
Inmiddels een fijne stofzuiger bij Coolblue gekocht, met fijne service!

Philip 30 jul 2025
Reageer
T

Zeer slechte ervaring met bestelling

Op zaterdag 12 juli 2025 heb ik bij MediaMarkt Den Haag een soundbar en subwoofer gekocht, met de toezegging dat de bestelling de volgende dag geleverd zou worden. Dit was speciaal getimed voor een verjaardagsfeest op zondag.
Op zondag werd echter alleen de subwoofer geleverd, de soundbar ontbrak. Na ruim 1 uur in de wacht bij de klantenservice, werd de lijn verbroken. Later die dag ontving ik een e-mail waarin stond dat de soundbar 1 à 2 dagen vertraging had opgelopen. Diezelfde melding blijft inmiddels al meer dan twee weken ongewijzigd op Track & Trace staan.
Op 17 juli heb ik daarom:
• De subwoofer persoonlijk geretourneerd in Den Haag
• De soundbar geannuleerd
Er werd toegezegd dat ik binnen 48 uur gebeld zou worden voor de verdere afhandeling. Inmiddels zijn we meer dan 10 dagen verder en er is nog steeds geen enkel contact geweest.
Op 25 juli nam ik opnieuw contact op, maar kreeg ik wederom een algemeen bericht om mijn hele klacht opnieuw in te dienen. Dat is onaanvaardbaar.
Deze ervaring heeft niet alleen mijn feest verpest, maar ook onnodige tijd, kosten en frustratie veroorzaakt. Tot op heden heb ik:
• Nog geen € 500 teruggekregen,
• Persoonlijke reiskosten gemaakt voor het retourneren van de subwoofer
• Geen enkele compensatie ontvangen voor de gemaakte schade

Tony 28 jul 2025
Reageer
P

Retour

Ik heb een artikel retour gestuurd maar is kwijtgeraakt ondanks dat ik een bewijs heb van de retournering moet ik bij Klarna betalen.
Mediamarkt heb ik al zo vaak mails gestuurd maar ze bieden geen oplossing telefoon nummers kloppen niet wat een slechte communicatie zo’n groot bedrijf nooit maar dan ook nooit kopen Coolblue zoveel beter!!!!!
Ik maak hier zeker een rechtszaak van.

PC Mok 25 jul 2025
Reageer
O

Nig steeds geen geld binnen

Er is ook 9 juni 2025 geld overmaakt via het budgetbeheer,maar blijkbaar is er nog niks binnen ,en personeel us ook niet vriendelijk ,er word u direct gevraagd om de zaak te verlaten ,hihihi klant vriendelijkheid is ver te zoeken ,geld onvindbaar, moeten eerst een bevestiging hebben dat het is gestort maar hoe dan geen telefoonnummer of email om hun te bereiken media markt hele slechte zaak

Ouwerkerk 17 jul 2025
Reageer
M

Waardeloze webshop

Bij retourneren na 10 dagen nog geen geld terug.. geen reactie via mail, en via website kun je geen contact opnemen. Nog nooit zo iets meegemaakt.

Melvin 10 jul 2025
Reageer
E

MediaMarkt is mijn laptop kwijt geraakt

Heb een laptop gekocht bij de MediaMarkt. Deze ging binnen de garantie periode stuk, dus ben ik terug gegaan voor reparatie. Mijn laptop moest opgestuurd worden. Na de reparatie kreeg ik een update dat de laptop weer naar de winkel gestuurd ging worden, hierna heb ik nooit meer een update gehad van de MediaMarkt. Ik ben na een aantal weken zelf naar de winkel gegaan om te kijken of mijn laptop daar was, maar helaas. De jongen bij de balie zei dat mijn laptop kwijt is geraakt en dat hij meteen er een melding van ging maken. Hij zei dat ik diezelfde week nog een mail van de MediaMarkt zou krijgen. Helemaal niks meer van de MediaMarkt gehoord. Ik ben er zelf achteraan gaan bellen, ik krijg steeds het zelfde antwoord 'We hebben er een melding van gemaakt en u krijgt binnen 48 uur antwoord van ons.' Dit is het reactie termijn dat de afdeling die over dit soort dingen gaat zelf heeft opgesteld, dit termijn hebben ze ondertussen meerdere keren overschreden. Mijn laptop is ondertussen nogsteeds kwijt en de laatste update van de MediaMarkt zelf is meer als 2 maanden geleden.
Ook had ik aan de telefoon en in de winkel aangegeven dat ik een nieuwe laptop wil en niet het aankoop bedrag terug, aangezien de koopovereenkomst niet ontbonden wordt en ze wettelijk verplicht zijn om een vervanging aan te bieden. Toch blijven ze in de melding zetten dat geld terug ook een optie is, dit moet ik steeds aan de telefoon blijven verbeteren.
Je kan zelf overal heel de tijd achteraan gaan en de MediaMarkt zelf communiceert NIKS.

Eva 2 jul 2025
Reageer
l

nieuwe telefoon

heb in nieuwegein een nieuw toestel gekocht, tegen betaling zou alles overgezet worden en het werkend gemaakt geworden, zou plm 1,5 uur duren, was er smiddags om 5 uur, en ging om kwart over 8 ! met een niet werkend toestel naar huis, en de volgende dag moest ik na 12 uur terug komen want dan was er een medewerker die me verder kon helpen, na uren ging ik weg, alles was overgezet en werkend, klopt het vroeg ik, ( digibeet) ja alles werkt, en oude werd op fabrieksinstelling gezet, ik vroeg nog kun je me nog uitleggen wat er veranderd is bij mn oude toestel, moest maar info gaan lezen,.3 medewerksers, gezien. uren zitten wachten , tel daar de benzine, het dure parkeertarief bij. dus ik zou niemand adviseren daar een telefoon te laten omzetten. heb met een andere hulp alles doorgenomen. ben ook notities kwijt die belangrijk waren. de klantenservices om een klacht naar toe te mailen is niet doorkombaar, dus als ik minder dan 1 ster had kunnen geven dan had ik dat gegeven

lydia 30 jun 2025
Reageer
P

Mediamarkt telefoonnummer werkt niet?

Heeft Mediamarkt geen telefoonnummer meer? Heb meerdere geprobeerd maar niets werkt. Is sowieso erg lastig om een nummer te vinden maar als je dan uiteindelijk via de voorwaarden bij een Customer care telefoonnummer komt, werkt deze ook niet. Zo'n grote webshop/winkel moet toch gewoon bereikbaar zijn per telefoon of doe ik iets verkeerd?

Prisken 26 jun 2025
L

Idd. Wat een BALLENTENT Telefonisch onbereikbaar, Zit zelf met een PC trojaans virus. McaFEE WERKT NIET EN IS BETAALD T/M/16-02-2026.

Ook ik heb het web afgespeurd voor een werkend telefoonnummer TEVERGEEFS
Mediamarkt stelt voor om 70 k.m.te rijden om "even langs te komen "in de winkel.

Bah, ik koop niks meer bij Mediamarkt.Heb het na een weekendje puzzelen HELEMAAL GEHAD met ze.

Lou Arts 21 jul 2025
B

Slechte service

Tot op heden nog geen reactie van Mediamarkt gehad op mijn onderstaande klacht. Maar met zo'n slechte service zal t wel heel erg druk zijn. Daag Mediamarkt tot nooit meer ziens.
Met grote teleurstelling moet ik melden dat mijn recente ervaring met de service van MediaMarkt ronduit onder de maat was. Ik heb zelden zo’n chaotisch en frustrerend verloop meegemaakt bij een bestelling.
Voor de levering van mijn wasdroger heb ik talloze keren moeten bellen en mailen. Uiteindelijk werd de levering gepland op 13 juni, zoals bevestigd per e-mail in de nacht voorafgaand. Tot mijn verbazing ontving ik diezelfde ochtend om 08:15 uur een bericht dat de levering die dag niet door kon gaan – om vervolgens rond 10:30 uur alsnog twee bezorgers voor de deur te hebben met de droger.
Ik had specifiek betaald voor installatie van de wasdroger bovenop mijn wasmachine. De bezorgers gaven echter aan dat ze nog 16 adressen moesten doen en hadden zodanig veel haast dat het installatieproces slordig en onzorgvuldig werd uitgevoerd. Ze waren lomp in de omgang en hebben daarbij twee stoppen uitgeschakeld. Hierdoor stond mijn warmtepomp urenlang zonder stroom, wat tot een storing heeft geleid waarvoor ik een installateur moet laten komen. Ik heb vervolgens zelf nog twee uur nodig gehad om de apparatuur juist te plaatsen.
Toen ik aangaf dat de spanband niet goed vastzat, werd dit afgedaan met de opmerking dat dit ‘normaal gesproken door de bewoner zelf moet worden gedaan’. Zonder verdere uitleg of instructie werd snel een foto genomen en vertrokken de heren.
Normaal gesproken waardeer ik bezorgers met een fooi, maar in dit geval heb ik hier bewust van afgezien. Deze gang van zaken was absoluut niet de service waarvoor ik heb betaald.
Mijn volgende aankoop zal, ondanks eventuele meerkosten, gewoon weer bij Coolblue zijn. Daar word ik tenminste serieus genomen, en staat klantvriendelijkheid wél centraal.

Bart Kunneman 20 jun 2025
Reageer
H

Wat een ballen tent Dukemburg Nijmegen

Moest 1 ster kiezen maar eigenlijk 0 sterren.
Waren naar Dukenburg gereden om een 65 inch tv met soundbar te kopen, alsmede een stereo set.
Wij zijn in andere mediamarkten geweest in het westen van het land daar waren we woonachtig en zijn altijd netjes en snel geholpen.
Maar in Dukenburg echt niet te geloven 3 kwartier rond gelopen en GEEN personeel gezien, niemand die ook maar even langsloopt of iets vroeg. Druk met ????? bij de kassa. Dus verloren rit erheen. Advies ga er niet heen bij een ander krijg je advies en wordt je netjes te woord gestaan. Jammer van mijn tijd.

Huib 18 jun 2025
Reageer
Y

Klantenservice kent Mediamarkt niet

Sporthorloge besteld op19 mei.
Zou 20 mei bezorgd worden, maar werd niet afgeleverd door DHL, zou beschadigd zijn. Zending bleef vervolgens hangen op ‘adresgegevens gecorrigeerd‘. Meerdere keren contact gehad en ze zouden een onderzoek starten.
Vervolgens kreeg ik op 26 mei van DHL opeens een bericht dat er een pakket van mij onderweg zou zijn naar Mediamarkt Dordrecht. Ik heb niks verstuurd, dat was op initiatief v DHL. Op 27 mei afgeleverd bij Mediamarkt Dordrecht.
In plaats van mijn geld terug te geven zoals beloofd, kwam er daarna opeens weer een zending mijn kant op die ik niet meer wilde!
Die heb ik 31 mei gekregen en gelijk weer retour gestuurd met het retourlabel van Mediamarkt naar ZES GOES (nog gebeld of dat wel klopte): m.
Die is daar op 3 juni bezorgd, maar ik heb nog steeds geen bevestiging of mijn geld terug. Gevraagd wanneer dat komt.
Reactie ‘we hebben de bevoegde dienst gevraagd uw zending na te zien’
Wat een ontzettende onprofessionele puinhoop is het daar! Nooit meer Mediamarkt

Yone 9 jun 2025
Reageer
A

Geen schermreparatie

Waardeloze service vd Media Markt! Na bellen voor een nieuw glasplaatje op de i-pad en naar filiaal Gelderlandplein en vandaar naar filiaal Z-O te zijn gestuurd, blijkt dat ze dat niet meer repareren! Zet dat dan op de website en leer het je medewerkers van de klantenservice en bespaar je klanten een ochtend werk voor niks…

Anne 7 jun 2025
Reageer
L

Volstrekt onacceptabele service en retourweigering

Beschadigde Koenic Airfryer (Mediamarkt-merk), in de winkel Mediamarkt Buikslotermeerplein gekocht, na 19 dagen nog niet terugbetaald!

Na eerder contact en het advies om een groot, beschadigd product naar de winkel te retourneren, heb ik op 14 mei 2025 een ronduit schandalige behandeling ondervonden bij een Mediamarkt-winkel in Amsterdam. Wat "service" had moeten zijn, ontaardde in een extreem frustrerende en onacceptabele lijdensweg.

Nadat ik mijn situatie had uitgelegd bij de servicebalie, werd mij geadviseerd het zware product terug te brengen naar de winkel. Dit heb ik gedaan, waarop een andere medewerker mij, na overleg met een manager, doodleuk vertelde dat ik het zelf via DHL moest opsturen! Dit was volledig in tegenspraak met het eerdere advies en de moeite die ik al had gedaan.

Gezien de omvang en het gewicht van het product, heb ik erop gestaan het in de winkel te retourneren en mijn geld terug te eisen. De manager benaderde mij vervolgens op een intimiderende, onprofessionele wijze en weigerde botweg het pakket aan te nemen, bewerend dat het de verantwoordelijkheid was van het "online bedrijf" (ondanks dat ik het oorspronkelijk in de winkel had gekocht en de verzending vanuit de winkel was geregeld). Hij herhaalde afwerend dat hij "niets voor mij kon doen."

Ik wees hem op mijn consumentenrechten en het feit dat ik de instructies van zijn eigen personeel opvolgde. Toen ik aangaf het artikel niet nogmaals te zullen vervoeren, escaleerde de situatie doordat de manager dreigde de politie te bellen! Dit was een absoluut dieptepunt en getuigt van een schokkend gebrek aan respect.

Uiteindelijk kwam een derde medewerker tussenbeide. Na meer belachelijke discussies over dat ik alsnog naar een DHL-punt moest (wat nergens op sloeg voor een directe terugbetaling), accepteerde hij het pakket eindelijk in de winkel. Mij werd verteld dat ik een e-mail zou ontvangen voor mijn IBAN zodra het magazijn het product had ontvangen voor een terugbetaling.

Dit hele proces was ver beneden alle peil. Ik ben diep verontwaardigd over de tegenstrijdige informatie, de onwillige en intimiderende houding van de manager, en het feit dat ik gedwongen werd onnodig met een zwaar product te slepen.

Tot overmaat van ramp heb ik twee keer geprobeerd een negatieve review over deze ervaring en het product op de productpagina van de Mediamarkt-website te plaatsen. Beide keren werd mijn review 'niet acceptabel voor publicatie' verklaard. Zoveel voor 'eerlijke' reviews op hun platform, hè?

L.R. 1 jun 2025
Reageer
F

Diep teleurgesteld in MediaMarkt, slechte service

Incident: 250526-010154
Ik ben zwaar teleurgesteld in de service van MediaMarkt. Ik voel me genegeerd en totaal niet serieus genomen. Na een moeilijke periode besloot ik eindelijk iets voor mezelf te doen en kocht ik een dure televisie. Helaas ging de afstandsbediening na een paar maanden al kapot. Geen ramp zou je denken, want ik had garantie. Maar wat er daarna gebeurde is ronduit schandalig.

Ik moest de afstandsbediening opsturen voor reparatie. Er werd gezegd dat ik binnen twee weken bericht zou krijgen. Dat gebeurde niet. Na drie weken besloot ik zelf te bellen – wat mij geld kostte – terwijl zij eigenlijk contact met míj hadden moeten opnemen. Probeer maar eens een MediaMarkt-vestiging telefonisch te bereiken… het is alsof je in een slechte detective zit. Geen telefoonnummers, alleen een klantenservice met een keuzemenu dat je doodloopt en je weer terugstuurt naar de website. Pure frustratie.

Pas na een maand kreeg ik via een vriendelijke medewerker te horen dat de vestiging in Amersfoort contact met mij zou opnemen. Uiteindelijk kreeg ik een bericht dat de leverancier een nieuwe afstandsbediening zou sturen. Geen excuses, geen erkenning voor de belachelijk lange wachttijd. En alsof dat nog niet genoeg was, kreeg ik daarna weer een bericht waarin ze informatie vroegen over mijn tv omdat ze “de reparatie wilden oppakken”. We zitten nu op bijna twee maanden en nog steeds geen oplossing.

Vandaag opnieuw zelf contact opgenomen, en er is wederom gevraagd of Amersfoort mij wil bellen. Mijn vertrouwen is weg.

Ik koop nooit meer iets bij MediaMarkt, en ik raad het ook niemand anders aan. Wat een ellendige ervaring. Slechte service, slechte communicatie, geen verantwoordelijkheid. Als klant voel je je totaal in de steek gelaten.

Fabrice 31 mei 2025
l

ben het helemaal met je eens, koop nooit meer wat bij de mediamarkt

lydia 30 jun 2025
E

Je mag het zelf oplossen

Als je bestelt, kan het bij een wederpartij zijn.
Als je wilt retoruneren, mag je het zelf oplossen. Met een franse partij?
Terwijl de algemene voorwaarden tijdens mijn aankoop aangaven: retouneren alle producten in de winkel, geeft mij altijd een betrouwbaar gevoel. Maar de betrouwbaarbeid van mediamarkt is ter paard vertrokken.

Erwin 25 mei 2025
Reageer
H

leveren niet, bestelling is ....... al drie weken.

Helpdesk weet en kan niets. naar manager gevraagd werd geantwoord : je moet maar proberen bla bla . Laatste zin ik ga het gesprek beëindigen. Vinden nu zelf een weg maar daar is een helpdesk voor. Verzendcentra gaat het volgen en ons op de hoogte houden. Vervolgens gebeurt er niets. Men is niet in staat klanten klantvriendelijk te helpen. Er is voor €1500,- betaald en vele uren werk en aan de telefoon . Na 3 weken nog steeds geen levering. Er zijn cursussen voor waar jullie personeel bijgebracht kan worden wat KLANTVRIENDELIJKHEID inhoudt. Dat betekend o.a. in oplossingen gaan leren denken

H. van de Koolwijk 16 mei 2025
Reageer
K

Bescherm folie

Heb 2 maanden een nieuwe iPad gekocht en gelijk een bescherm folie erop laten zetten.
De verkoper die het erop gezet heeft zegt dat er nog een luchtbelletje onder zat en dat het weg zou gaan als de iPad warm werd .
Dus vertrouwen wij daarop .
Na 2 maanden was één en al luchtbel onder de folie en ben terug gegaan naar de media markt in Almere.
Bij de balie zei de verkoper direct dat ze geen plak garantie hebben en dat dat per filiaal verschillend is , wat ook zo raar is dat elk filiaal een ander garantie beleid heeft.
Ik stond te wachten in de winkel op de manager want die zou bij mij langskomen,maar kwam dus niet .
Ze zetten je voor leugenaar neer en ik kom er nooit meer , en ik raad dat ook aan voor iedereen.
En pas zeker op voor het garantie beleid want dat is in elke media markt anders , en zo word je genaaid.
Ik heb er een foto van gemaakt , maar kan deze helaas niet plaatsen.

Kees 14 mei 2025
Reageer
Beste webshops

Dit zijn de beste webshops van september 2025.

Over Mediamarkt

Er zijn 67 reviews geschreven over Mediamarkt op Reviews.nl. Met een 1.4 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Matig.

  • Nog niet geverifieerd
  • Webshops
  • https://www.mediamarkt.nl
  • info@mediamarkt.nl