Mediamarkt

Mediamarkt

1.3 reviewscore • 83 reviews
R

Geweldige service

Ik ben heel goed geholpen door een vriendelijke verkoper. De vriendelijkheid en hartelijkheid die ik ervaren heb dat maak je zelden mee en is mij heel wat waard wat een top verkoper en dat is me wel een dikke 10 waard.

Roland Adrianus van Breda 5 aug 2025
M

Slecht tv online gekocht geen geld terug

Had een tv bestelling geplaatst en meteen geannuleerd een dag erna. Tv nooit ontvangen. 3 weken verder heb ik nog steeds mijn geld niet terug. Dramatische klantenservice. Blijf zo ver mogelijk weg bij deze winkel.

M 22 okt 2025
R

Niet geholpen als ik wil vragen.

Ik wilde een horloge kopen en vroeg aan de verkoper wat de verschillen waren tussen de verschillende modellen, maar hij wilde mij helemaal niet helpen.

Recy 15 okt 2025
R

Reparatie Kapotte wasmachine

Ik wil mijn onvrede uiten over de service van Mediamarkt met betrekking tot een defecte wasmachine die ik daar heb gekocht.

Een week geleden heb ik een verzoek tot reparatie ingediend, maar tot op heden heb ik nog geen enkele reactie ontvangen. Er is niemand langsgekomen om het apparaat te repareren. Dit is bijzonder frustrerend, vooral omdat ik met kinderen thuis zit en ik momenteel geen was kan doen, wat leidt tot veel stress en ongemak voor mijn gezin.

Ik heb dagelijks contact met Mediamarkt opgenomen, maar telkens krijg ik te horen dat ik twee weken moet wachten op een afspraak voor de reparatie. Dit is onacceptabel en getuigt van een gebrek aan respect voor de klant en de ernst van de situatie.

Ik vind het belangrijk om mijn ervaring te delen, zodat anderen ook op de hoogte zijn van deze slechte service. Ik hoop dat deze klacht serieus wordt genomen en dat Mediamarkt zijn klanten beter gaat behandelen.

Rosa 15 okt 2025
P

Doe het niet

Koop niet bij Mediamarkt! Afhandeling is verschrikkelijk, Oled tv gekocht in 2021, na twee jaar beeldscherm problemen (net buiten de garantie), laten maken zou 200 kosten uiteindelijk 450 euro. Nu weer twee jaar later weer hetzelfde, klacht aangemaakt op 19 september, tot op heden niks vernomen. Steeds gebeld dan wordt mij gezegd dat de urgentie wordt opgeschroefd, maar hoor vervolgens niks. Een nieuwe tv gekocht online bij Mediamarkt, deze bleek al eens uitgepakt, geen snoer erbij en duidelijk dat alles al een keer open is geweest, plakband etc. Naar de winkel met tv. Kan je hem daar niet omruilen. Dus online opsturen, nu een maand later sta ik rood omdat ze nog steeds niet hebben uitbetaald. Na bellen blijken ze vergeten mij een mail te sturen voor mij IBAN nu doorgegeven, duurt dan weer een paar dagen. Begin er niet aan irritante chatbot, en u heeft mij NIET goed geholpen. Wacht ook nog op afhandeling van al mijn meldingen. Wordt niet gereageerd. Ik was vroeger echt een fan, maar voor mij NOOIT meer.

Peet 8 okt 2025
G

Oled tv gekocht 5 jaar geleden

5 jaar geleden een oled LG tv gekocht en naar 2 jaar dode pixels en vlekken in het beeld! Dit uiteraard gemaakt! Alleen na 2,5 verder kwamen de vlekken terug en opnieuw naar Mediamarkt gegaan. Krijg je als antwoord valt buiten de garantie en is dan voor uw eigen kosten? Daar was ik ht niet mee eens maar uiteindelijk laten ze je gewoon van kastje naar de muur sturen en kun je alsnog dezelfde de kosten betalen van een slecht werkende tv!!! Slechte communicatie van de service medewerkers en vaak buitenlandse mensen! Mogen ook niks kunnen niks en willen niks en het is niet meers dan een aanfluitend bedrijf…. 1 en al bedrog en zeggen ze ook ng gewoon dat je dna gewoon pech kan hebben! Afbranden zou ht moeten daar in Middelburg

Guido Neijhof 7 okt 2025
E

Nog steeds niet geleverd

Keer op keer wordt de levering door MediaMarkt uitgesteld (niet door de leverancier). Heel slecht, ik heb het apparaat nodig! Ze houden geen rekening met dat je een apparaat echt nodig hebt. Koop hier geen apparaten als je er snel gebruik van wilt maken!

Elseline 3 okt 2025
D

Laptop defect, dag garantie !!! Dag geld !!!

Ik ben op onderzoek uit gegaan middels een betreffende reviewpagina te zoeken om te achterhalen of de cijfers over de MediaMarkt idd slecht uitvallen omtrent klanttevredenheid. Ja, dat zie ik direct bij 't openen van deze pagina !!

Mijn woorden zeggen ... ik ben helemaal klaar met die hele KLOTE MEDIAMARKT en ik zal geen enkele aankopen meer doen bij deze hypocriete ballentent. Want de wijze waarop ik vorig jaar november een laptop kocht en later bleek dat deze alles behalve goed functioneerde was dit een grote teleurstelling. Je koopt een apparaat van honderden euro's en daar zit dan een jaar garantie op en binnen deze termijn ging ik ermee terug naar de winkel in Alphen a/d Rijn. En wel op zaterdag 27 september j.l.

De reactie van de balie was meteen : 'Nee meneer we nemen je apparaat niet meer terug omdat het uit de verpakking was gehaald en gebruikt is. Deze woorden vielen mij meteen totaal verkeerd, want hoe kun je nu weten dat iets niet naar behoren werkt als je het niet gebruikt ? Ik zeg : 'Waar gaat dit over zeg en wat is dit voor gekheid !!' Ze hebben de volle laag van mij gekregen en niet zo'n beetje ook en dit hebben ze geweten. Want de wijze hoe mij gefraudeerd te voelen om een apparaat niet te willen terugnemen omdat dan een bedrag door hun terugbetaald moet worden aan de klant, noem ik ÉÉN GROTE NAAIESTREEK en niet anders !!

Het meest walgelijke is ook dat ik om mijn boosheid niet in de winkel verder te willen uiten op een later moment, maar dit daarom schriftelijk deed, is dat ik echt voel dat die arrogante medewerkers schijt aan je hebben om vervolgens geen enkele reactie terug te sturen naar mij om in gesprek te gaan waarom ik ontevreden was. Ik walg van dit soort mentaliteiten, van welk mens dan ook. Als ik iets vertel wens ik er antwoord op te krijgen, en wie dit niet doet is een grote arrogante boeren hufter !!! En daarmee basta !!

Mij zien ze dus nooit meer en ik inmiddels overgestapt ben naar een andere leverancier die wel betrouwbaar is en volledig klantgericht is als er iets aan de hand is zoals het ook echt hoort. Daar kan elektronicaketen MediaMarkt nog heel veel van leren !!

Don Sanne 2 okt 2025
P

Harman Kardon Citation Multibeam 1100

Op 24-04-2025 een Subwoofer gekocht ter aanvulling op mijn Multibeam Citation 1100, gekocht 26-01-2025 . Nu is mijn Multibeam kapot en niet meer ter repareren. Helaas is deze niet meer te verkrijgen en blijkt dat ik de draadloze Subwoofer ook verder nergens meer op kan aansluiten.

En wat zegt de Mediamarkt, nee Meneer helaas die nemen wij niet retour. Hiermee geven ze zojuist een reactie dat ik het aankoopbedrag dus als afgeschreven moet accepteren. Dit is niet correct.

Mediamarkt schaam je

Peter Bergsma 30 sep 2025
H

Telefoon

Eindelijk een telefoon nummer gevonden krijg je van die sprekende computer stemmen die allerlei vragen stellen dan wordt je op den duur door verbonden moet je nog meer dan ander half uur aan de telefoon hangen voor dat je iemand te spreken krijgt ik heb de moet opgegeven en ik heb opgehangen voor mij geen Media Markt meer wat een slechte telefoon service .

HG Berghuis 29 sep 2025
T

Laptop 3 weken geleden gekocht, maar nog steeds in

De gekochte laptop is zoekgeraakt bij DHL. Ik wordt nu al 3 weken aan het lijntje gehouden, en steeds moet ik informeren naar de situatie. Een voorstel om een laptop bij de winkel op te halen, wordt steeds geweigerd. Een oplossing heb ik nog niet gehoord. Wat een drama. Ben er helemaal klaar mee.

Theo Vink 28 sep 2025
J

Ruilen in de winkel meer dan uur wachttijd

Heb vanochtend oortjes gekocht bij Mediamarkt Apeldoorn. Bleken niet de goede. Vanmiddag weer terug gegaan om te ruilen. Er stond een mega wachtrij en 1 medewerker om de zaken af te handelen. Na een uur ben ik vertrokken met de mededeling dat ik nooit meer bij Mediamarkt zou komen. Kwam als antwoord dat ze dat niets interesseerde. Dit is nog eens service van Mediamarkt, klanten wegjagen. Gezien de grote hoeveelheid negatieve reviews zal Mediarkt deze review een zorg zijn.

J. van de Berg 24 sep 2025
E

Zeer teleurgesteld in MediaMarktNL & FirstLogist

🚨 Erg teleurgesteld in @MediaMarktNL en @FirstLogistics 🚨

Op 18 september een koelkast besteld met bezorging en installatie.

19 september: het team weigerde hem naar boven te brengen (geen apparatuur).

23 september: na 5 dagen zonder koelkast kwam het team terug, maar weigerde opnieuw en bleef volhouden dat mijn appartement op de 5e verdieping was. Op de 19e was dit geen probleem – ze zeiden alleen dat ze geen apparatuur hadden. Over het algemeen bleven ze maar excuses zoeken.
👉 Ik heb ze zelfs het koopcontract gestuurd waaruit bleek dat het de 4e verdieping was.

Ik heb zelfs aangeboden om extra te betalen, maar ze vertrokken onbeschoft zonder te leveren.

➡️ Betaald voor professionele service die niet werd geleverd
➡️ 5 dagen zonder koelkast
➡️ Gedrag van personeel = onacceptabel

#Klantenservice #Mislukt

Erika 24 sep 2025
I

Slechte servicebij Mediamarkt Almere

Ik heb inmiddels een bijzonder frustrerende ervaring achter de rug met de aankoop van een Dyson stofzuiger bij Mediamarkt Almere. Het apparaat heb ik meerdere malen moeten retourneren wegens defecten. Tot mijn verbazing is de steel van de stofzuiger tijdens dit proces zonder mijn toestemming vernietigd, terwijl ik het apparaat wilde laten repareren of vervangen.

Vier keer is mij beloofd dat ik mijn geld terug zou krijgen, maar tot op heden heb ik geen cent gezien. Elke keer weer wordt ik afgescheept met vage beloftes, en ik ben inmiddels onterecht meerdere keren op en neer naar de winkel gestuurd**, zonder enig resultaat of duidelijkheid.

De klantenservice zowel telefonisch als aan de balie in Almere is ronduit teleurstellend. Er is geen regie, geen verantwoordelijkheid, en niemand lijkt ook maar enigszins bereid om het probleem daadwerkelijk op te lossen.

Kortom: een waardeloze ervaring.Mediamarkt Almere laat zien hoe slecht service en klantgerichtheid kunnen zijn. Ik raad iedereen aan om twee keer na te denken voordat je hier een product koopt vooral als je verwacht dat er bij problemen ook fatsoenlijk met je wordt omgegaan.

Irfan Sahebzad 23 sep 2025
I

Niet geholpen in winkel

Vanmiddag wilde ik een lege cartridge inleveren bij de MediaMarkt op het Gelderlandplein. Er waren op dat moment 5 medewerkers in de winkel, 2 hielpen een klant, drie hingen boven een laptop. Niemand groette of vroeg of ik geholpen wilde worden. Dus ik ging naar de balie/kassa. Daar gebeurde ook niks. Toen ben ik de winkel maar weer uitgelopen.
Lijkt me tijd voor een cursus klantvriendelijkheid en voor de manager een opfriscursus hoe leiding te geven.
Ik sprak daarna iemand met dezelfde ervaring, dus het lijkt me geen incident.

I. T. 23 sep 2025
m

retour via webshop

online retour aangemeld maar geen retourformulier ontvangen en het lijkt onmogelijk om dit online te vinden, noch contact te krijgen met iemand van mediamarkt, hetzij telefonisch of per mail. Alles draait in een loop, om nerveus van te worden!!

marino Quintyn 15 sep 2025
M

Slechte Dienstverlening

Slechte Klantenservice Mediamarkt en Partner

Ik heb een artikel gekocht op 10 Mei 2025. Ik heb direct na de aankoop op hun website om een BTW factuur gevraagd. Ik krijg geen reactie van de partner TIBA en eindelijk een factuur van een andere klant in een andere stad gekregen met een foute BTW tarief. Ik heb dus geen garantie en na meer dan 5 maanden blijven Mediamarkt zeggen dat het niet hun verantwoordelijkheid zijn en dat ik het met de partner TIBA moet regelen dat een nep telefoonnummer en email op de Mediamarkt site hebben.

Ik raad iedereen af om iets op de website van Mediamarkt te bestellen.

M.K. 15 sep 2025
V

Heel slecht

Vanmorgen met mijn man naar mediamarkt in Eindhoven geweest.wat jaartjes geleden hebben we een soundbar gekocht aldaar.We waren de stekker met kabel kwijt en wilde een nieuwe.We kwamen binnen werden naar boven gestuurd,boven werden we naar benden gestuurd de servicehoek.daar na 3kwartier eindelijk contact en ze zei die kabels hangen een eindje verder moet u zelf kijken.Natuurlijk te moeilijk weer gevraagd weer naar boven gestuurd.wij zijn beide 70 +.toch moesten we weer naar service volgens verkoper ook zeiden ze die is niet van ons wat later een verkoper terug nam hij herkende ze nog.Mijn advies ben je gepensioneerd ga daar niet naartoe. Wij zijn daar 1,5 uur binnen geweest van hot naar haar gestuurd. 10-9-2025 11 uur

Van der Heijden 10 sep 2025
B

Waardeloze support team

Compleet waardeloze support

Ik had een Samsung Galaxy Book5 Pro 360 gekocht waarbij een Galaxy S10 FE+ "cadeau" zat.

Ze sturen mij een laptop op waarmee iemand anders 3 weken voordat ik het gekocht heb (als nieuw aangeboden) al deze promotie geclaimd heeft.

Dus of iemand in het magazijn of iemand die retour gestuurd heeft heeft nu een tablet en ze willen mij niet helpen.

3x gebeld, elke keer: we komen hierop terug in een email. Ik kan niet eens met iemand praten die dit kan oplossen ik moet alleen wachten op een e-mail.
En dan krijg ik een e-mail, dan lijkt het wel een copy paste bericht en het is compleet nutteloos.

Ze vertellen me ga bij samsung vragen terwijl ik gezegd heb dat ik dat al gedaan hebt en hun zeggen dat MediaMarkt mij geen laptop had mogen verkopen als nieuw als hierop al een promotie geclaimd is.

Compleet waardeloos is MediaMarkt ik zou iedereen afraden om hier iets te kopen want als er een probleem is, kunnen ze je niet helpen. Zou eerder bij Coolblue gaan.

Benji 4 sep 2025
J

Geweldige service!

Het beeldscherm van onze kostbare Samsung TV was na 4 jaar al stuk. De garantie was verlopen, maar terwijl Samsung een dure reparatie doorberekende, bood Mediamarkt aan om de rekening te betalen. Dat is nog een service! Top van Mediamarkt!

Jentink 29 aug 2025
J

Nooit meer mediamarkt

Nooit meer Mediamarkt. Online bestellen ging soepel, betalen natuurlijk ook. Maar leveren ho maar. Ik had expres een tijdvak gekozen en hier extra voor betaald. Maar zich daar aan houden, of de consument op de hoogte houden dat gebeurt niet.
Vervolgens word er geen moeite gedaan het probleem op te lossen dus kan je je als consument in allerlei bochten wringen om toch thuis te zijn op het moment dat het hun uit komt. Wereld op zijn kop! En als je dan aangeeft dat je de koop wilt annuleren en je je geld terug wil, dan kan dat maar moet je nog wel even een paar dagen wachten op je geld. Handig met een kapotte koelkast. Nu is zeker alles niet meer goed. En compensatie dat is iets wat mediamarkt niet kent. Ik had even 3 keer beter moeten na denken en lekker bij coolblue moeten bestellen.

Josje 27 aug 2025
R

Aanbieding niet meer te verkrijgen

Bij Mediamarkt Cruquius alleraardigst geholpen en goed geinformeerd door medewerker over LG koelkast. Deze was ook nog in de aanbieding van 749 vor 588 euro.
Wij besloten deze te kopen, maar toen bleek alleen het showmodel nog te koop. Deze was beschadigd en wilden wij niet. Er werd gezegd dat dit model niet meer te koop zou zijn, ook niet online.
Echter een dag later blijkt Deze koelkast wel online te bestellen voor de oorspronkelijke prijs van 749 euro.
Jammer, dit komt op mij heel vreemd en ook niet betrouwbaar over!

Renee Malcorps 18 aug 2025
G

Weigering apparaat te leveren na reparatie

Zojuist ben ik thuisgekomen van een zeer negatieve ervaring met de Mediamarkt. Het draait om de reparatie van een robotstofzuiger die ik heb ingeleverd.
Ik heb deze robotstofzuiger op 06-07 ingeleverd bij Mediamarkt Hoofddorp. Daar heeft deze robotstofzuiger tot 17-07 gestaan, toen is het verzonden, en op 21-07 pas aangekomen in het centraal logistiek servicecentrum van de mediamarkt. Deze wachttijden zijn natuurlijk al absurd lang, maar goed er was beweging.
Op 23-07 is de robotstofzuiger aangekomen bij de reparateur, op 25-07 heeft mediamarkt akkoord gegeven op de prijsopgave om te repareren.
Op 01-08 heb ik een mail gehad dat ik een vervangend product of mijn geld terug kon krijgen omdat het te lang duurt bij de reparateur.
Om dat te doen ben ik vandaag (04-08 langs gegaan). Daar aangekomen bleek mijn product (een Blaupunkt Bluebot Extreme plus + Afstortstation) niet op voorraad te zijn. De medewerker gaf aan hem niet te kunnen bestellen. Als ik zelf kijk op de website van de mediamarkt is deze nog wel te bestellen. Daarmee geconfronteerd gaf de betreffende medewerker aan daar niets aan te kunnen doen.
Hij gaf aan dat we dan ons geld terug krijgen of een ander product uit de winkel voor de aankoopprijs kunnen kiezen. Echter hier zit het probleem. De stofzuiger heb ik in een actie gekost, en is sindsdien sowieso absurd verhoogd in prijs bij de mediamarkt. Origineel heb ik €488,- betaald voor dit product. Inmiddels kost dit product €699,- bij de mediamarkt.
We gaven derhalve aan daar niet mee akkoord te gaan, omdat de waarde van mijn product tegenwoordig zoveel hoger ligt, en we tevreden waren met de kwaliteit van het product in het algemeen. Toen we vroegen waarom we niet met langer wachten ons product alsnog konden ontvangen gaf de medewerker aan dat onze ingeleverde stofzuiger inmiddels vernietigd is/wordt.
Dat betekent dus dat mediamarkt zonder ons te kennen deze beslissing neemt, maar ons weigert hetzelfde product terug te geven terwijl het wel in voorraad is. Ik vind totaal absurd, dit is toch niet hoe je met klanten om gaat. Ik weet wel dat de kans dat ik grote aankopen bij de mediamarkt ga doen inmiddels is gedaald naar nul. Waardeloos.

Guido van der meer 4 aug 2025
P

Zeer slechte ervaring

stofzuiger gekocht, was niet goed, maar retour werd niet geaccepteerd. De Klachtencommissie moest er aan te pas komen: de stofzuiger moest alsnog retour geaccepteerd worden.
Voor Mediamarkt aanleiding om andere trucs te verzinnen om te ontmoedigen.
Na veel gedoe is de stofzuiger alsnog retour gegaan.
Inmiddels een fijne stofzuiger bij Coolblue gekocht, met fijne service!

Philip 30 jul 2025
T

Zeer slechte ervaring met bestelling

Op zaterdag 12 juli 2025 heb ik bij MediaMarkt Den Haag een soundbar en subwoofer gekocht, met de toezegging dat de bestelling de volgende dag geleverd zou worden. Dit was speciaal getimed voor een verjaardagsfeest op zondag.
Op zondag werd echter alleen de subwoofer geleverd, de soundbar ontbrak. Na ruim 1 uur in de wacht bij de klantenservice, werd de lijn verbroken. Later die dag ontving ik een e-mail waarin stond dat de soundbar 1 à 2 dagen vertraging had opgelopen. Diezelfde melding blijft inmiddels al meer dan twee weken ongewijzigd op Track & Trace staan.
Op 17 juli heb ik daarom:
• De subwoofer persoonlijk geretourneerd in Den Haag
• De soundbar geannuleerd
Er werd toegezegd dat ik binnen 48 uur gebeld zou worden voor de verdere afhandeling. Inmiddels zijn we meer dan 10 dagen verder en er is nog steeds geen enkel contact geweest.
Op 25 juli nam ik opnieuw contact op, maar kreeg ik wederom een algemeen bericht om mijn hele klacht opnieuw in te dienen. Dat is onaanvaardbaar.
Deze ervaring heeft niet alleen mijn feest verpest, maar ook onnodige tijd, kosten en frustratie veroorzaakt. Tot op heden heb ik:
• Nog geen € 500 teruggekregen,
• Persoonlijke reiskosten gemaakt voor het retourneren van de subwoofer
• Geen enkele compensatie ontvangen voor de gemaakte schade

Tony 28 jul 2025
Beste webshops

Dit zijn de beste webshops van oktober 2025.

Over Mediamarkt

Er zijn 83 reviews geschreven over Mediamarkt op Reviews.nl. Met een 1.3 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Matig.

  • Nog niet geverifieerd
  • Webshops
  • https://www.mediamarkt.nl
  • info@mediamarkt.nl