Mediamarkt

Mediamarkt

1.3 reviewscore • 55 reviews
J

Ik ben wel positief over mediamarkt

Jeetje wat veel negatieve reviews en deels snap ik dat wel want de webshop heeft wel wat last van haperingen. De iPhone 16 was wel 50 euro goedkoper dan bij Coolblue dus vandaar dat ik het bij de mediamarkt heb gekocht.
Maar ondanks alle negatieve reviews, waar ik het totaal niet mee eens ben: qua service is de mediamarkt in mijn ogen gewoon prima. Ik had een iPhone 16 gekocht, die me toch wat tegen viel i.v.m. de grootte, ik heb liever een iPhone mini maar oké. Ik kon gewoon via het retoursproces de iPhone retourneren en krijg over enkele dagen mijn geld teruggeboekt.

Jan Weering 22 jun 2025
Reageer
E

MediaMarkt is mijn laptop kwijt geraakt

Heb een laptop gekocht bij de MediaMarkt. Deze ging binnen de garantie periode stuk, dus ben ik terug gegaan voor reparatie. Mijn laptop moest opgestuurd worden. Na de reparatie kreeg ik een update dat de laptop weer naar de winkel gestuurd ging worden, hierna heb ik nooit meer een update gehad van de MediaMarkt. Ik ben na een aantal weken zelf naar de winkel gegaan om te kijken of mijn laptop daar was, maar helaas. De jongen bij de balie zei dat mijn laptop kwijt is geraakt en dat hij meteen er een melding van ging maken. Hij zei dat ik diezelfde week nog een mail van de MediaMarkt zou krijgen. Helemaal niks meer van de MediaMarkt gehoord. Ik ben er zelf achteraan gaan bellen, ik krijg steeds het zelfde antwoord 'We hebben er een melding van gemaakt en u krijgt binnen 48 uur antwoord van ons.' Dit is het reactie termijn dat de afdeling die over dit soort dingen gaat zelf heeft opgesteld, dit termijn hebben ze ondertussen meerdere keren overschreden. Mijn laptop is ondertussen nogsteeds kwijt en de laatste update van de MediaMarkt zelf is meer als 2 maanden geleden.
Ook had ik aan de telefoon en in de winkel aangegeven dat ik een nieuwe laptop wil en niet het aankoop bedrag terug, aangezien de koopovereenkomst niet ontbonden wordt en ze wettelijk verplicht zijn om een vervanging aan te bieden. Toch blijven ze in de melding zetten dat geld terug ook een optie is, dit moet ik steeds aan de telefoon blijven verbeteren.
Je kan zelf overal heel de tijd achteraan gaan en de MediaMarkt zelf communiceert NIKS.

Eva 2 jul 2025
Reageer
l

nieuwe telefoon

heb in nieuwegein een nieuw toestel gekocht, tegen betaling zou alles overgezet worden en het werkend gemaakt geworden, zou plm 1,5 uur duren, was er smiddags om 5 uur, en ging om kwart over 8 ! met een niet werkend toestel naar huis, en de volgende dag moest ik na 12 uur terug komen want dan was er een medewerker die me verder kon helpen, na uren ging ik weg, alles was overgezet en werkend, klopt het vroeg ik, ( digibeet) ja alles werkt, en oude werd op fabrieksinstelling gezet, ik vroeg nog kun je me nog uitleggen wat er veranderd is bij mn oude toestel, moest maar info gaan lezen,.3 medewerksers, gezien. uren zitten wachten , tel daar de benzine, het dure parkeertarief bij. dus ik zou niemand adviseren daar een telefoon te laten omzetten. heb met een andere hulp alles doorgenomen. ben ook notities kwijt die belangrijk waren. de klantenservices om een klacht naar toe te mailen is niet doorkombaar, dus als ik minder dan 1 ster had kunnen geven dan had ik dat gegeven

lydia 30 jun 2025
Reageer
P

Mediamarkt telefoonnummer werkt niet?

Heeft Mediamarkt geen telefoonnummer meer? Heb meerdere geprobeerd maar niets werkt. Is sowieso erg lastig om een nummer te vinden maar als je dan uiteindelijk via de voorwaarden bij een Customer care telefoonnummer komt, werkt deze ook niet. Zo'n grote webshop/winkel moet toch gewoon bereikbaar zijn per telefoon of doe ik iets verkeerd?

Prisken 26 jun 2025
Reageer
B

Slechte service

Tot op heden nog geen reactie van Mediamarkt gehad op mijn onderstaande klacht. Maar met zo'n slechte service zal t wel heel erg druk zijn. Daag Mediamarkt tot nooit meer ziens.
Met grote teleurstelling moet ik melden dat mijn recente ervaring met de service van MediaMarkt ronduit onder de maat was. Ik heb zelden zo’n chaotisch en frustrerend verloop meegemaakt bij een bestelling.
Voor de levering van mijn wasdroger heb ik talloze keren moeten bellen en mailen. Uiteindelijk werd de levering gepland op 13 juni, zoals bevestigd per e-mail in de nacht voorafgaand. Tot mijn verbazing ontving ik diezelfde ochtend om 08:15 uur een bericht dat de levering die dag niet door kon gaan – om vervolgens rond 10:30 uur alsnog twee bezorgers voor de deur te hebben met de droger.
Ik had specifiek betaald voor installatie van de wasdroger bovenop mijn wasmachine. De bezorgers gaven echter aan dat ze nog 16 adressen moesten doen en hadden zodanig veel haast dat het installatieproces slordig en onzorgvuldig werd uitgevoerd. Ze waren lomp in de omgang en hebben daarbij twee stoppen uitgeschakeld. Hierdoor stond mijn warmtepomp urenlang zonder stroom, wat tot een storing heeft geleid waarvoor ik een installateur moet laten komen. Ik heb vervolgens zelf nog twee uur nodig gehad om de apparatuur juist te plaatsen.
Toen ik aangaf dat de spanband niet goed vastzat, werd dit afgedaan met de opmerking dat dit ‘normaal gesproken door de bewoner zelf moet worden gedaan’. Zonder verdere uitleg of instructie werd snel een foto genomen en vertrokken de heren.
Normaal gesproken waardeer ik bezorgers met een fooi, maar in dit geval heb ik hier bewust van afgezien. Deze gang van zaken was absoluut niet de service waarvoor ik heb betaald.
Mijn volgende aankoop zal, ondanks eventuele meerkosten, gewoon weer bij Coolblue zijn. Daar word ik tenminste serieus genomen, en staat klantvriendelijkheid wél centraal.

Bart Kunneman 20 jun 2025
Reageer
H

Wat een ballen tent Dukemburg Nijmegen

Moest 1 ster kiezen maar eigenlijk 0 sterren.
Waren naar Dukenburg gereden om een 65 inch tv met soundbar te kopen, alsmede een stereo set.
Wij zijn in andere mediamarkten geweest in het westen van het land daar waren we woonachtig en zijn altijd netjes en snel geholpen.
Maar in Dukenburg echt niet te geloven 3 kwartier rond gelopen en GEEN personeel gezien, niemand die ook maar even langsloopt of iets vroeg. Druk met ????? bij de kassa. Dus verloren rit erheen. Advies ga er niet heen bij een ander krijg je advies en wordt je netjes te woord gestaan. Jammer van mijn tijd.

Huib 18 jun 2025
Reageer
Y

Klantenservice kent Mediamarkt niet

Sporthorloge besteld op19 mei.
Zou 20 mei bezorgd worden, maar werd niet afgeleverd door DHL, zou beschadigd zijn. Zending bleef vervolgens hangen op ‘adresgegevens gecorrigeerd‘. Meerdere keren contact gehad en ze zouden een onderzoek starten.
Vervolgens kreeg ik op 26 mei van DHL opeens een bericht dat er een pakket van mij onderweg zou zijn naar Mediamarkt Dordrecht. Ik heb niks verstuurd, dat was op initiatief v DHL. Op 27 mei afgeleverd bij Mediamarkt Dordrecht.
In plaats van mijn geld terug te geven zoals beloofd, kwam er daarna opeens weer een zending mijn kant op die ik niet meer wilde!
Die heb ik 31 mei gekregen en gelijk weer retour gestuurd met het retourlabel van Mediamarkt naar ZES GOES (nog gebeld of dat wel klopte): m.
Die is daar op 3 juni bezorgd, maar ik heb nog steeds geen bevestiging of mijn geld terug. Gevraagd wanneer dat komt.
Reactie ‘we hebben de bevoegde dienst gevraagd uw zending na te zien’
Wat een ontzettende onprofessionele puinhoop is het daar! Nooit meer Mediamarkt

Yone 9 jun 2025
Reageer
A

Geen schermreparatie

Waardeloze service vd Media Markt! Na bellen voor een nieuw glasplaatje op de i-pad en naar filiaal Gelderlandplein en vandaar naar filiaal Z-O te zijn gestuurd, blijkt dat ze dat niet meer repareren! Zet dat dan op de website en leer het je medewerkers van de klantenservice en bespaar je klanten een ochtend werk voor niks…

Anne 7 jun 2025
Reageer
L

Volstrekt onacceptabele service en retourweigering

Beschadigde Koenic Airfryer (Mediamarkt-merk), in de winkel Mediamarkt Buikslotermeerplein gekocht, na 19 dagen nog niet terugbetaald!

Na eerder contact en het advies om een groot, beschadigd product naar de winkel te retourneren, heb ik op 14 mei 2025 een ronduit schandalige behandeling ondervonden bij een Mediamarkt-winkel in Amsterdam. Wat "service" had moeten zijn, ontaardde in een extreem frustrerende en onacceptabele lijdensweg.

Nadat ik mijn situatie had uitgelegd bij de servicebalie, werd mij geadviseerd het zware product terug te brengen naar de winkel. Dit heb ik gedaan, waarop een andere medewerker mij, na overleg met een manager, doodleuk vertelde dat ik het zelf via DHL moest opsturen! Dit was volledig in tegenspraak met het eerdere advies en de moeite die ik al had gedaan.

Gezien de omvang en het gewicht van het product, heb ik erop gestaan het in de winkel te retourneren en mijn geld terug te eisen. De manager benaderde mij vervolgens op een intimiderende, onprofessionele wijze en weigerde botweg het pakket aan te nemen, bewerend dat het de verantwoordelijkheid was van het "online bedrijf" (ondanks dat ik het oorspronkelijk in de winkel had gekocht en de verzending vanuit de winkel was geregeld). Hij herhaalde afwerend dat hij "niets voor mij kon doen."

Ik wees hem op mijn consumentenrechten en het feit dat ik de instructies van zijn eigen personeel opvolgde. Toen ik aangaf het artikel niet nogmaals te zullen vervoeren, escaleerde de situatie doordat de manager dreigde de politie te bellen! Dit was een absoluut dieptepunt en getuigt van een schokkend gebrek aan respect.

Uiteindelijk kwam een derde medewerker tussenbeide. Na meer belachelijke discussies over dat ik alsnog naar een DHL-punt moest (wat nergens op sloeg voor een directe terugbetaling), accepteerde hij het pakket eindelijk in de winkel. Mij werd verteld dat ik een e-mail zou ontvangen voor mijn IBAN zodra het magazijn het product had ontvangen voor een terugbetaling.

Dit hele proces was ver beneden alle peil. Ik ben diep verontwaardigd over de tegenstrijdige informatie, de onwillige en intimiderende houding van de manager, en het feit dat ik gedwongen werd onnodig met een zwaar product te slepen.

Tot overmaat van ramp heb ik twee keer geprobeerd een negatieve review over deze ervaring en het product op de productpagina van de Mediamarkt-website te plaatsen. Beide keren werd mijn review 'niet acceptabel voor publicatie' verklaard. Zoveel voor 'eerlijke' reviews op hun platform, hè?

L.R. 1 jun 2025
Reageer
F

Diep teleurgesteld in MediaMarkt, slechte service

Incident: 250526-010154
Ik ben zwaar teleurgesteld in de service van MediaMarkt. Ik voel me genegeerd en totaal niet serieus genomen. Na een moeilijke periode besloot ik eindelijk iets voor mezelf te doen en kocht ik een dure televisie. Helaas ging de afstandsbediening na een paar maanden al kapot. Geen ramp zou je denken, want ik had garantie. Maar wat er daarna gebeurde is ronduit schandalig.

Ik moest de afstandsbediening opsturen voor reparatie. Er werd gezegd dat ik binnen twee weken bericht zou krijgen. Dat gebeurde niet. Na drie weken besloot ik zelf te bellen – wat mij geld kostte – terwijl zij eigenlijk contact met míj hadden moeten opnemen. Probeer maar eens een MediaMarkt-vestiging telefonisch te bereiken… het is alsof je in een slechte detective zit. Geen telefoonnummers, alleen een klantenservice met een keuzemenu dat je doodloopt en je weer terugstuurt naar de website. Pure frustratie.

Pas na een maand kreeg ik via een vriendelijke medewerker te horen dat de vestiging in Amersfoort contact met mij zou opnemen. Uiteindelijk kreeg ik een bericht dat de leverancier een nieuwe afstandsbediening zou sturen. Geen excuses, geen erkenning voor de belachelijk lange wachttijd. En alsof dat nog niet genoeg was, kreeg ik daarna weer een bericht waarin ze informatie vroegen over mijn tv omdat ze “de reparatie wilden oppakken”. We zitten nu op bijna twee maanden en nog steeds geen oplossing.

Vandaag opnieuw zelf contact opgenomen, en er is wederom gevraagd of Amersfoort mij wil bellen. Mijn vertrouwen is weg.

Ik koop nooit meer iets bij MediaMarkt, en ik raad het ook niemand anders aan. Wat een ellendige ervaring. Slechte service, slechte communicatie, geen verantwoordelijkheid. Als klant voel je je totaal in de steek gelaten.

Fabrice 31 mei 2025
l

ben het helemaal met je eens, koop nooit meer wat bij de mediamarkt

lydia 30 jun 2025
E

Je mag het zelf oplossen

Als je bestelt, kan het bij een wederpartij zijn.
Als je wilt retoruneren, mag je het zelf oplossen. Met een franse partij?
Terwijl de algemene voorwaarden tijdens mijn aankoop aangaven: retouneren alle producten in de winkel, geeft mij altijd een betrouwbaar gevoel. Maar de betrouwbaarbeid van mediamarkt is ter paard vertrokken.

Erwin 25 mei 2025
Reageer
H

leveren niet, bestelling is ....... al drie weken.

Helpdesk weet en kan niets. naar manager gevraagd werd geantwoord : je moet maar proberen bla bla . Laatste zin ik ga het gesprek beëindigen. Vinden nu zelf een weg maar daar is een helpdesk voor. Verzendcentra gaat het volgen en ons op de hoogte houden. Vervolgens gebeurt er niets. Men is niet in staat klanten klantvriendelijk te helpen. Er is voor €1500,- betaald en vele uren werk en aan de telefoon . Na 3 weken nog steeds geen levering. Er zijn cursussen voor waar jullie personeel bijgebracht kan worden wat KLANTVRIENDELIJKHEID inhoudt. Dat betekend o.a. in oplossingen gaan leren denken

H. van de Koolwijk 16 mei 2025
Reageer
K

Bescherm folie

Heb 2 maanden een nieuwe iPad gekocht en gelijk een bescherm folie erop laten zetten.
De verkoper die het erop gezet heeft zegt dat er nog een luchtbelletje onder zat en dat het weg zou gaan als de iPad warm werd .
Dus vertrouwen wij daarop .
Na 2 maanden was één en al luchtbel onder de folie en ben terug gegaan naar de media markt in Almere.
Bij de balie zei de verkoper direct dat ze geen plak garantie hebben en dat dat per filiaal verschillend is , wat ook zo raar is dat elk filiaal een ander garantie beleid heeft.
Ik stond te wachten in de winkel op de manager want die zou bij mij langskomen,maar kwam dus niet .
Ze zetten je voor leugenaar neer en ik kom er nooit meer , en ik raad dat ook aan voor iedereen.
En pas zeker op voor het garantie beleid want dat is in elke media markt anders , en zo word je genaaid.
Ik heb er een foto van gemaakt , maar kan deze helaas niet plaatsen.

Kees 14 mei 2025
Reageer
w

service

mensen in rotterdam zuid de service van media markt zijn slechter als slecht,mijn moeder heeft van alles gekocht daar en vandaag had ze storing tv en ze zeggen gewoon we komen alleen als u wat koopt,echt zo schandalig,,maar op de pleinweg zit een waanzinnige goede winkel dus mensen bel die maar,,ik koop nooit meer bij media markt

wout 12 mei 2025
Reageer
E

Geen klantenservice

Afgelopen week geprobeerd het smartflex abonnement van m’n mobiel te beëindigen. Klanten’service’ was al niet om over naar huis te schrijven, maar nu is er alleen zo’n achterlijke chatbot die me wist te vertellen dat er geen verzekeringen worden afgesloten via MM en in herhaling bleef vallen ondanks andere input.
Ik was er zo klaar mee dat ik maandelijkse betalingen heb gestorneerd om een reactie uit te lokken. Dat is gelukt: vanmorgen om 5:37 uur een mail in m’n inbox dat als ik niet zou betalen, het abonnement zou worden gestopt. Dat is wat ik wilde, dus
Mission Accomplished.
Service en menselijkheid geheel verdwenen hier.

E. Van Dam 3 mei 2025
Reageer
G

enorm slechte naservice

2 maanden geleden kochten we online een diepvriezer. deze werd netjes op tijd geleverd en we waren zeer tevreden. Na 3 weken is de vriezer ontdooid terwijl er op het scherm - 18° stond en kwam er een foutcode op. Na dit te melden kwam er na 1,5 week een technieker van de fabrikant. Hij kon het probleem niet oplossen. Een week later werd de diepvriezer opgehaald. Vandaag een mail gekregen waarin stond dat we asap Mediamarkt moesten contacteren om een oplossing te bespreken. Net een zeer arrogante dame aan de lijn gekregen. Volgens wat er in haar dossier stond moest er nog een afspraak voor ophaling van het toestel gemaakt worden terwijl deze al opgehaald is. We moesten maar wat meer geduld hebben terwijl we gevraagd werden om hen te contacteren. Ondertussen zitten we bijna een maand zonder diepvriezer en ook nog geen oplossing in zicht. Mijn vrouw heeft ook al telefonisch contact opgenomen en kreeg ook een zeer arrogante man aan de lijn. Ze luisteren niet naar je verhaal, geven foutieve info en kunnen geen oplossing bieden. Totaal ondermaatse service!! Daarbovenop geeft testaankoop aan dat 'indien je pas aangekochte diepvriezer' stuk gaat, je een vergoeding kan vragen voor de ontdooide producten in de diepvriezer. Mediamarkt zegt botweg: wij geven daar geen vergoeding voor! Wat een service! We kochten op 2 maanden tijd een robotstofzuiger, een nieuwe droogkast en een diepvriezer bij Mediamarkt maar een beetje naservice geven kan er niet af! We verwachten snel een oplossing of ons zien ze daar nooit meer. We begrijpen heel goed dat een toestel stuk kan gaan maar om dan op een arrogante manier behandeld te worden gaat ons te ver!

Geenen Kris 30 apr 2025
Reageer
P

Teruggaaf arikel

Als je bij de mediamarkt een apple pencil terugbrengt omdat de verkoper een verkeerd advies geeft, dan maak je de sealing open en dan geven ze je 90 % van het aankoopbedrag terug en verwijzen ze achteraf naar de algemene voorwaarden. Hiermede handelt Mediamarkt onrechtmatig en zeer klantonvriendelijk

Peter Noordman 25 apr 2025
Reageer
O

Ronduit SLECHT

Ronduit SLECHT!
Donderdag 17 april ‘s avonds een koelkast online gekocht en die werd zaterdag 19 april geleverd. De 2 mannen van media markt transport waren redelijk vriendelijk, maar vond het asociaal dat ze in een, voor mij onbekende taal, met elkaar communiceerde terwijl ze beide de Nederlandse taal beschikken.

Het uitpakken van de koelkast ging met redelijk wat geweld & het plaatsen van de koelkast ook. Ze hadden moeite met het grote blok piepschuim van onder de koelkast te verwijderen. Op een gegeven moment heeft 1 van de mannen 1 van de deuren in z’n hand (het betreft een Amerikaanse koelkast, dus dubbele deuren). Hij vond dit al wat gek, aan zijn gezichtsuitdrukking te zien, besprak dit ook in de onverstaanbare taal met zijn collega (want die kwam direct kijken) maar hij klikte de deur ook weer met gemak in, dus het was ‘opgelost’.

Ze verrekken, inclusief onze oude koelkast/vriezer & ik stond met trots te kijken naar onze nieuwe aanwinst, voor welgeteld 3 seconden want toen begon ik op te merken hoeveel er mis was…..

Meer dan een centimeter hoogteverschil in de deuren, rubbers sluiten niet aan, knop van het licht compleet verbogen en de koelkast in zijn geheel compleet scheef (& geloof mij dat we alles hebben geprobeerd met de verstelbare pootjes).

Direct mediamarkt gemaild en kregen voorstel van een vergoeding van €110,-. Daar kunnen wij geen nieuwe koelkast van kopen!! Aangegeven dat wij daar niet mee akkoord gaan en een nieuwe koelkast willen.

Geen reacties meer via de mail, dus ben gaan bellen. Allereerst een ronduit, asociale ‘dame’ aan de telefoon die alles behalve behulpzaam was en absoluut niet klantvriendelijk.
Nadat ik een uurtje ben gaan afkoelen ben ik opnieuw gaan bellen en kreeg een vriendelijke jonge man aan de telefoon, hij wist mij alleen niets met zekerheid te vertellen.

Het is nu donderdag, nog steeds geen oplossing, leven als ‘daklozen’ in eigen huis en hebben alles wat gekoeld moest blijven weg kunnen gooien. Niet handig met een klein kindje van nog geen 1,5 jaar.

Na het delen van onze ervaring met media markt op eigen social media kanalen krijg ik niets anders te lezen van meer dan 200 mensen dat hun dit ook is overkomen met media markt.

Laat dit dus alsjeblieft een waarschuwing zijn als je dit leest en koop hier niet je producten waarbij je service of kwaliteit verwacht.

Ontevreden klant 24 apr 2025
Reageer
S

Slechtste service ever.

Ik ben al maanden bezig met een klacht. Diverse mails gestuurd. Geen enkele reactie erop. Niet van dit filiaal en niet van de algemene mail.
De klacht ging over iets wat het personeel daar aantoonbaar verkeerd had gedaan.
Dus slechte winkel(medewerkers)
Slechte service
Slechte klachtenafhandeling
Nul vertrouwen in dit bedrijf
Nul respect naar klant als aankoop is gedaan

Sjak 31 mrt 2025
Reageer
f

nooit meer

Een paar weken geleden heb ik mijn telefoon opgestuurd ter reparatie. De aan en uit knop werkte niet naar behoren. Omdat het enkel mijn aan en uit knop betrof, heb ik mijn data/fotos er niet afgehaald. Dit is ook nergens aangegeven dat dit moest/verstandig was. 2 weken na het opsturen van mijn Telefoon en nog geen bericht van media markt (op de t&t stond dat hij al was ontvangen door media markt) heb ik ze zelf benaderd of mijn telefoon ontvangen en wat de status was. Hier kreeg ik geen reactie op, dus na enkele dagen heb ik weer gemaild. Uiteindelijk een reactie dat mijn telefoon ontvangen was en geen schade had opgelopen door de brand die ze hadden gehad, het zou naar de reparateur gestuurd worden. Weer 2 weken later kreeg ik ineens een mail dat omdat ze over het reparatie termijn heen gegaan waren (staat nergens aangegeven) dat ik het aankoop bedrag terug zou krijgen. Waarop ik terug heb gemaild dat ik het gevoel dat ze nooit naar het probleem hebben gekeken en of ik mijn telefoon dan terug zou mogen krijgen omdat er nog hele waardevolle fotos op stonden. Nee was het antwoord, alle data wordt direct gewist en ik kreeg mijn telefoon niet meer terug. Ik heb gebeld en gezegd dat ik hier kapot van ben omdat er zulke dierbare fotos op stonden van mijn baby, mijn bevalling en mijn overleden oma en het nergens aangegeven was dat dit veiliggesteld moest worden. Ik zou binnen 48 uur een mail krijgen over een mogelijke schadevergoeding, dit was bijna een week geleden en moet tot op heden nog iets horen. Mijn gevoel is dat mijn telefoon wel schade heeft opgelopen tijdens de brand die ze hebben gehad, maar dat ontkrachten ze... Hele hele hele slechte zaak!!!!! Deze foto's krijg ik nooit meer terug en media markt reageert niet op mijn mails en ontkent hun fouten

femke 12 mrt 2025
Reageer
D

Slechte service

Ik vind Mediamarkt on-line onbetrouwbaar.
Mijn pakket een Miele stofzuiger is zoek geraakt door DHL. Nu schuift Mediamarkt alles op DHL.Maar ik bestel bij Mediamarkt. Zij maken van hun probleem mijn probleem.
Ik heb de stofzuiger al betaald en inmiddels
ben ik 3 weken verder en ik hoor helemaal niets van Mediamarkt.
Heel slecht geregeld.
En zeker een punt voor verbetering.

Denise Rooy 11 mrt 2025
Reageer
F

Slechte service

Een paar weken geleden heb ik mijn telefoon opgestuurd ter reparatie. De aan en uit knop werkte niet naar behoren. Omdat het enkel mijn aan en uit knop betrof, heb ik mijn data/fotos er niet afgehaald. Dit is ook nergens aangegeven dat dit moest/verstandig was. 2 weken na het opsturen van mijn Telefoon en nog geen bericht van media markt (op de t&t stond dat hij al was ontvangen door media markt) heb ik ze zelf benaderd of mijn telefoon ontvangen en wat de status was. Hier kreeg ik geen reactie op, dus na enkele dagen heb ik weer gemaild. Uiteindelijk een reactie dat mijn telefoon ontvangen was en geen schade had opgelopen door de brand die ze hadden gehad, het zou naar de reparateur gestuurd worden. Weer 2 weken later kreeg ik ineens een mail dat omdat ze over het reparatie termijn heen gegaan waren (staat nergens aangegeven) dat ik het aankoop bedrag terug zou krijgen. Waarop ik terug heb gemaild dat ik het gevoel dat ze nooit naar het probleem hebben gekeken en of ik mijn telefoon dan terug zou mogen krijgen omdat er nog hele waardevolle fotos op stonden. Nee was het antwoord, alle data wordt direct gewist en ik kreeg mijn telefoon niet meer terug. Ik heb gebeld en gezegd dat ik hier kapot van ben omdat er zulke dierbare fotos op stonden van mijn baby, mijn bevalling en mijn overleden oma en het nergens aangegeven was dat dit veiliggesteld moest worden. Ik zou binnen 48 uur een mail krijgen over een mogelijke schadevergoeding, dit was bijna een week geleden en moet tot op heden nog iets horen. Mijn gevoel is dat mijn telefoon wel schade heeft opgelopen tijdens de brand die ze hebben gehad, maar dat ontkrachten ze... Hele hele hele slechte zaak!!!!! Deze foto's krijg ik nooit meer terug en media markt reageert niet op mijn mails en ontkent hun fouten

Nu net een ijskoude mail, ik had alle data veilig moeten stellen en krijg geen vergoeding

Femke 10 mrt 2025
Reageer
A

Waardeloos

In winkel zijden ze je kan de bon na aa kopp in de app bijschrijven voor de punten
De app werkt niet dus kan de bon niet bij schrijven nu zegge ze dat de bon niet van mij is die is van mijn buurman waar ik de punten van mag hebben
Als de app netjes had gewerkt dan had ik ze gewoon bij kunnen schrijven de app vraagt aleen de tijd datum en aankopp numer geen email geen naam van wie de vbon is van wie da aankoop is
Een woord wardeloos

Appel300 26 feb 2025
Reageer
M

Slechtste klantenservice die ik ooit gesproken heb

Zit al bijna 2 weken op een tv te wachten en al een paar keer met de klantenservice gebeld en niemand die mij kan helpen.
Dit is echt bizar hoe ze met hun klanten omgaan.

Mo 11 feb 2025
Reageer
L

Slechte service

Tv ging automatisch in winkelmodus. Na lang wachten eindelijk iemand die vond dat hij er verstand van had. Na lang pielen met de afstandsbediening nog steeds geen reseltaat u dient de fabrieksmodus te gebruiken en opnieuw instellen. Of omdat u een mediabox van ziggo heeft moet u die bellen. Grotere onzin nog nooit gehoord. Heb het uiteindelijk zelf opgelost. Zonder allerlei verkeerde handelingen.

Leo Prinsen 4 feb 2025
Reageer
Beste webshops

Dit zijn de beste webshops van juli 2025.

Over Mediamarkt

Er zijn 55 reviews geschreven over Mediamarkt op Reviews.nl. Met een 1.3 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Matig.

  • Nog niet geverifieerd
  • Webshops
  • https://www.mediamarkt.nl
  • info@mediamarkt.nl