Reviews (6)

  • Arnold

    Mediamarkt zeer positief

    Al die negatieve reviews maar ondertussen koopt iedereen bij Mediamarkt. Gewoon een hele fijne winkel (fysiek en online) waar je tegen letterlijk de goedkoopste prijzen elektronica kan kopen. Ze hebben de laagste prijsgarantie, daarom varieert de prijs ook dagelijks. Sommige zien dit als scam maar dit is dus niet zo. Ze gaan simpelweg mee met de prijzen van andere elektronicawinkels. En als je iets alsnog te duur koopt of een ander bedrijf biedt het goedkoper aan binnen 14 dagen, krijg je het teveel betaalde bedrag gewoon terug. Heb ik meermaals gedaan en doen ze gewoon zonder moeilijk te doen.

    Arnold 4 feb 2022

  • A. Blokker

    Zeer slechte service

    Via internet kocht ik espressomachine met een retourgarantie van 100 dagen, mits het apparaat in goede staat is met alle toebehoren. Na 30 dagen heb ik het apparaat teruggestuurd omdat het resultaat erg tegenviel.
    Tot mijn grote verbazing werd het geld niet terugbetaald omdat ik het gebruikt had. Uiteraard heb ik het gebruikt om te oordelen of het aan mijn verwachting voldeed. Nergens in de voorwaarden stond vermeld dat ik het niet mocht testen, terwijl zulks normaal is bij elke webshop. Ondanks mijn klacht kreeg ik telkens te horen dat ik het apparaat alleen mocht bekijken, maar NIET GEBRUIKEN ! Voor mij is het de laatse keer dat ik bij MediaMarkt iets koop. Ik zit nu opgescheept met een slecht apparaat en voel me vreselijk belazerd !!!!
    Zojuist een mail ontvangen van Mediamarkt; er was gezien dat het apparaat gebruikt was (had ik zelf al meteen vermeld ) dus wordt het niet teruggenomen. Met andere woorden: je krijgt 100 dagen retourgarantie, maar alleen om het apparaat te bekijken. !!!!

    A. Blokker 3 dec 2021

  • W van Son

    Waardeloze winkel en service.

    Nog vóór Black Friday op 26-11-2020 Sonos move besteld met 122 euro korting met voldoende voorraad. Bestelbevestiging ontvangen en na 4 dagen via chat (duurde 2 uur) geïnformeerd waar mijn bestelling bleef. Vandaag is de bestelling door HUN zonder mij te informeren geannuleerd. Klantenservice gebeld, nul begrip, half verstaanbaar, geen alternatief, helemaal niks. Waardeloos opgepakt die drukte MediaMarkt. Zo te zien doen jullie ook geen reet met Trustpilot. Treurige bedoening ! NU ZIJN ALLE ACTIES VOORBIJ EN ZOU IK DEZE DUS VOOR 122 EURO MEER KUNNEN BESTELLEN, ALS IK DIT HAD GEWETEN ! HIER BESTEL IK DUS NOOIT MEER !

    W van Son 3 dec 2020

  • Johan

    Dit had ik niet verwacht van MEDIAMARKT

    Ik heb vorige week woensdag samsung tv qled 75q74t gekocht bij mediamarkt Hengelo. Medewerker die ons heeft geholpen heeft deze tv online besteld, omdat het in de winkel niet op voorraad was .Medewerker geeft duidelijk aan dat het de volgende werkdag bij ons thuis geleverd zal worden en het zou ook gekalibreerd worden. Het bedrag van €2099,- hebben we wel direct aan de kassa betaald. Na betaling heb ik een mail gekregen waarin duidelijk stond dat de tv binnen 1a2 werkdagen geleverd zal worden. Donderdag 10-9-2020 krijg ik een mail, dat de tv samsung75q74t niet meer op voorraad is en dat het in week 37 geleverd gaat worden. Ik heb op de site van mediamarkt gekeken tv stond gewoon nog op voorraad. Ik bel de klantenservice op en de dame die mij te woord heeft gestaan geeft aan dat de tv wel op voorraad is,maar omdat het gekalibreerd worden dat het iets langer duurt en begin week 37 geleverd zal worden. Vandaag 17-9-2020 bel ik nogmaals de klantenservice van mediamarkt op en vraag wanneer mijn tv nu geleverd gaat worden. Medewerker die ik aan de lijn had geeft mij aan dat de tv niet meer op voorraad is en niet bekend is wanneer die binnenkomt. Vanavond 17-9-2020 rij ik naar mediamarkt Hengelo en geef aan dat ik een klacht heb. Na een week heb ik nog steeds geen tv. Medewerker zoekt het uit en geeft aan dat het inderdaad uitverkocht is en dat ik mijn bestelling wel kan annuleren. Vervolgens gaan we samen naar de klantenservice bali en doe mijn verhaal nogmaals. Medewerker van de bali belt de manager op geeft vervolgens aan dat ze alleen de bestelling kan annuleren en dat ik mijn geld binnen 7 werkdagen binnen zal
    Krijgen. Ik mag ook niet een ander tv uitkiezen. Het kan wel, maar dan moet ik weer betalen. Ze kunnen dus niet ons tegemoetkomen om een ander tv te geven voor het zelfde bedrag. Dus ik zit nu 2 weken zonder tv en moet ook nog wachten op mijn geld. Ik kan natuurlijk niet weer geld geven om een ander tv te kopen en dan wachten op mijn geld. Ik kom thuis en mijn man kijkt op de site en wat zien we. De tv die wij hebben besteld is gewoon weer op voorraad, maar nu niet meer voor €2099,- met een cashback van €200,- maar voor €2799,- euro met €200,- cashback. WAT IS DIT NU VOOR EEN ONZIN. Dit is gewoon mensen OPLICHTEN. Wij zijn gewoon benadeeld. Gewoon met leugens zeggen dat tv is uitverkocht en ondertussen met nieuwe bedrag op site Zetten. Terwijl de betaling van de tv is gedaan, tv was besteld en na een week zeggen is uitverkocht en zeggen dat ze alleen kunnen annuleren !!!!!
    Dit had ik niet verwacht van MEDIAMARKT.

    Johan 17 sep 2020

  • Karel

    Van het kastje naar de muur

    wacht inmiddels al 2 weken lang op mijn pakketje, zodra je contact op neemt met media markt word je van het kastje naar de muur gestuurd, niemand die mij kan vertellen waar mijn pakketje is... wie moet ik nu aansprakelijk stellen? is dit een geval van wel betaald niet geleverd?

    Update : vandaag mijn pakket ontvangen! Helaas is de inhoud zo stuk als maar zijn kan.. Pff mijn pakket dus retour gedaan naar media markt .. Zal het beschadigde pakket de reden zijn dat ik er 14 dagen op moest wachten? Zowel het pakket als inhoud zijn finaal beschadigd .. Wie draait er nu op voor de schade? Media Markt of het postorderbedrijf ? ( DHL..) ?

    Karel 10 aug 2020

  • Mathijs

    Laptop terug brengen

    Terugbrengen van een laptop kost €30 omdat ze de computer moeten wissen. Wat een rare regel.

    Je klapt hem open, doet hem aan, brengt hem terug.
    En dan ben je €30 kwijt.

    Daarnaast klopt het proces niet. Je moet 90 minuten wachten om je laptop schoon te laten vegen. Om het te kunnen ruilen. Een proces waarmee ze de klant onnodig mee belasten. Innemen en zelf laten wissen zonder bijzijn van de klant klinkt veel logischer.

    Voelt als zakkenvullerij en zeer klantontvriendelijk proces.

    Mathijs 8 aug 2020