Mediamarkt

Mediamarkt

1.3 reviewscore • 37 reviews
G

Slechte Service

Op 5 nov koel/ vries combinatie geleverd bij het uitpakken zien we dat deze ernstig beschadigd is na het invullen van incidenten formulier en zeker 5
Keer telefonisch contact is dit nu op 23 nov nog steeds niet opgelost
De CEO van mediamarkt denk hier ok anders over maar het lukt hem niet op door te voeren zie onderstaande
We willen de kwaliteit als eerste waarborgen, voordat we opschalen. Als je te snel gaat, loopt het van je weg, en dan krijg je teleurgestelde klanten. En klanttevredenheid is voor het belangrijkste. Omzet is leuk, maar klanttevredenheid is duurzaam”, zegt Rijnders.

De vraag is vervolgens hoe je dat controleert. Rijnders: "Als een verkopende partij op ons platform komt, is het altijd onze keuze. Dus wij maken een voorselectie waarbij dit soort partijen aan een aantal kwaliteitseisen moet voldoen.”

Onder die eisen vallen bijvoorbeeld een goede klantenservice. Een partij die via MediaMarkt wil verkopen, moet een goede rating hebben voordat die toegelaten wordt. Op basis daarvan kunnen een hoop aannames gedaan worden over niet alleen de werkwijze van het bedrijf, maar ook de kwaliteit van de producten. Een hoge rating krijg je niet als je troep verkoopt, stelt Rijnders.

Nou tot nu toe verschrikkelijk op naar failliet gaan en dat komt eraan als je zo met je consument om gaat

Gj wind 23 nov 2024
G

Het probleem is inmiddels in goede orde opgelost na gebeld te zijn door een medewerkster die het goed op pakte
Dank hiervoor

*** Reviewscore is aangepast naar 5 sterren ***

Gert jan Wind 29 nov 2024
f

nooit meer

Een paar weken geleden heb ik mijn telefoon opgestuurd ter reparatie. De aan en uit knop werkte niet naar behoren. Omdat het enkel mijn aan en uit knop betrof, heb ik mijn data/fotos er niet afgehaald. Dit is ook nergens aangegeven dat dit moest/verstandig was. 2 weken na het opsturen van mijn Telefoon en nog geen bericht van media markt (op de t&t stond dat hij al was ontvangen door media markt) heb ik ze zelf benaderd of mijn telefoon ontvangen en wat de status was. Hier kreeg ik geen reactie op, dus na enkele dagen heb ik weer gemaild. Uiteindelijk een reactie dat mijn telefoon ontvangen was en geen schade had opgelopen door de brand die ze hadden gehad, het zou naar de reparateur gestuurd worden. Weer 2 weken later kreeg ik ineens een mail dat omdat ze over het reparatie termijn heen gegaan waren (staat nergens aangegeven) dat ik het aankoop bedrag terug zou krijgen. Waarop ik terug heb gemaild dat ik het gevoel dat ze nooit naar het probleem hebben gekeken en of ik mijn telefoon dan terug zou mogen krijgen omdat er nog hele waardevolle fotos op stonden. Nee was het antwoord, alle data wordt direct gewist en ik kreeg mijn telefoon niet meer terug. Ik heb gebeld en gezegd dat ik hier kapot van ben omdat er zulke dierbare fotos op stonden van mijn baby, mijn bevalling en mijn overleden oma en het nergens aangegeven was dat dit veiliggesteld moest worden. Ik zou binnen 48 uur een mail krijgen over een mogelijke schadevergoeding, dit was bijna een week geleden en moet tot op heden nog iets horen. Mijn gevoel is dat mijn telefoon wel schade heeft opgelopen tijdens de brand die ze hebben gehad, maar dat ontkrachten ze... Hele hele hele slechte zaak!!!!! Deze foto's krijg ik nooit meer terug en media markt reageert niet op mijn mails en ontkent hun fouten

femke 12 mrt 2025
Reageer
D

Slechte service

Ik vind Mediamarkt on-line onbetrouwbaar.
Mijn pakket een Miele stofzuiger is zoek geraakt door DHL. Nu schuift Mediamarkt alles op DHL.Maar ik bestel bij Mediamarkt. Zij maken van hun probleem mijn probleem.
Ik heb de stofzuiger al betaald en inmiddels
ben ik 3 weken verder en ik hoor helemaal niets van Mediamarkt.
Heel slecht geregeld.
En zeker een punt voor verbetering.

Denise Rooy 11 mrt 2025
Reageer
F

Slechte service

Een paar weken geleden heb ik mijn telefoon opgestuurd ter reparatie. De aan en uit knop werkte niet naar behoren. Omdat het enkel mijn aan en uit knop betrof, heb ik mijn data/fotos er niet afgehaald. Dit is ook nergens aangegeven dat dit moest/verstandig was. 2 weken na het opsturen van mijn Telefoon en nog geen bericht van media markt (op de t&t stond dat hij al was ontvangen door media markt) heb ik ze zelf benaderd of mijn telefoon ontvangen en wat de status was. Hier kreeg ik geen reactie op, dus na enkele dagen heb ik weer gemaild. Uiteindelijk een reactie dat mijn telefoon ontvangen was en geen schade had opgelopen door de brand die ze hadden gehad, het zou naar de reparateur gestuurd worden. Weer 2 weken later kreeg ik ineens een mail dat omdat ze over het reparatie termijn heen gegaan waren (staat nergens aangegeven) dat ik het aankoop bedrag terug zou krijgen. Waarop ik terug heb gemaild dat ik het gevoel dat ze nooit naar het probleem hebben gekeken en of ik mijn telefoon dan terug zou mogen krijgen omdat er nog hele waardevolle fotos op stonden. Nee was het antwoord, alle data wordt direct gewist en ik kreeg mijn telefoon niet meer terug. Ik heb gebeld en gezegd dat ik hier kapot van ben omdat er zulke dierbare fotos op stonden van mijn baby, mijn bevalling en mijn overleden oma en het nergens aangegeven was dat dit veiliggesteld moest worden. Ik zou binnen 48 uur een mail krijgen over een mogelijke schadevergoeding, dit was bijna een week geleden en moet tot op heden nog iets horen. Mijn gevoel is dat mijn telefoon wel schade heeft opgelopen tijdens de brand die ze hebben gehad, maar dat ontkrachten ze... Hele hele hele slechte zaak!!!!! Deze foto's krijg ik nooit meer terug en media markt reageert niet op mijn mails en ontkent hun fouten

Nu net een ijskoude mail, ik had alle data veilig moeten stellen en krijg geen vergoeding

Femke 10 mrt 2025
Reageer
A

Waardeloos

In winkel zijden ze je kan de bon na aa kopp in de app bijschrijven voor de punten
De app werkt niet dus kan de bon niet bij schrijven nu zegge ze dat de bon niet van mij is die is van mijn buurman waar ik de punten van mag hebben
Als de app netjes had gewerkt dan had ik ze gewoon bij kunnen schrijven de app vraagt aleen de tijd datum en aankopp numer geen email geen naam van wie de vbon is van wie da aankoop is
Een woord wardeloos

Appel300 26 feb 2025
Reageer
J

En 1 ster is het nog niet eens waard!

En 1 ster is het nog niet eens waard! Ik zou vandaag mijn wasmachine geleverd krijgen...Om half 9 nog geen track and trace. Ik bellen, ja mevrouw deze wasmachine is niet leverbaar we weten niet wanneer wel dus succes er mee! Ik op de website kijken en wat blijkt? Vandaag besteld over 30 minuten op te halen of morgen leverbaar..... Ik weer gebeld en dit verteld, oja mevrouw dan mag u naar de winkel hem ophalen. Dus ik gevraagd moet ik deze dan mee nemen op mijn rug? Ja hoe u dat doet is niet ons probleem....Ik kan alleen zeggen dat wij hem u niet komen brengen. Wat een asociaal k.. bedrijf. Dit is pure oplichting! En over de vraag of ik me geld al terug heb of dat er maar iets is geregeld? Nee ik mag rustig afwachten of hem dus op mijn rug vervoeren.....

Jennifer 26 feb 2025
Reageer
M

Slechtste klantenservice die ik ooit gesproken heb

Zit al bijna 2 weken op een tv te wachten en al een paar keer met de klantenservice gebeld en niemand die mij kan helpen.
Dit is echt bizar hoe ze met hun klanten omgaan.

Mo 11 feb 2025
Reageer
L

Slechte service

Tv ging automatisch in winkelmodus. Na lang wachten eindelijk iemand die vond dat hij er verstand van had. Na lang pielen met de afstandsbediening nog steeds geen reseltaat u dient de fabrieksmodus te gebruiken en opnieuw instellen. Of omdat u een mediabox van ziggo heeft moet u die bellen. Grotere onzin nog nooit gehoord. Heb het uiteindelijk zelf opgelost. Zonder allerlei verkeerde handelingen.

Leo Prinsen 4 feb 2025
Reageer
A

Bezorging niet conform afspraak Media markt

Bij onze dochter is onlangs een koelkast geleverd.
Zij heeft gekozen voor de aansluit service á € 25,00.
De bezorgers wilde de koelkast (Ondanks de voorwaarde op de website) de koelkast niet naar de tweede verdieping van het appartementen complex brengen.
Daarentegen plaatste ze deze in het algemene flat portaal op de begane grond..
Onze dochter, een vrouw alleen, kon deze met geen mogelijkheid naar boven krijgen. De klanten service van Mediamarkt kon geen directe hulp bieden om dit probleem op te lossen, waardoor broers en buren ingezet zijn om de koelkast boven te krijgen.

De 25,00 aansluit kosten zijn van de rekening gehaald en de klanten service zou een tegemoetkoming aanvragen. Deze bleef echter uit.
Na een rappel, komen ze met een schamele € 30,00 e-voucher..
Daar kan je nog geen bosje bloemen voor de helpers voor halen!!

Echt schandalig Mediamarkt!!
Om te beginnen natuurlijk hoe jullie iemand zo in de kou kunnen laten staan met een net aangeschaft apparaat.
Daarna met de gegevens fooi en een berichtje zonder excuses... Hoe triests

Andre 21 jan 2025
Reageer
M

Slechte klantenservice + inbouwservide

Ik heb bij Mediamarkt een koelkast besteld met inbouwservice, in de verwachting dat dit tijd zou besparen en makkelijk zou zijn. Het tegendeel bleek waar.

Toen de koelkast werd geleverd, vertelden de installateurs dat ik een verkeerde maat had gekozen. Er zou ruimte aan de zijkant overblijven, wat volgens hen suboptimaal was. Ze gaven me nieuwe hbd-maten (hoogte, breedte, diepte) en adviseerden om in de winkel om advies te vragen. Thuis ontdekte ik echter dat deze nieuwe maten identiek waren aan de maten die ik al had gebruikt.

De volgende dag ben ik naar Mediamarkt Sontplein in Groningen gegaan. Daar werd mij op basis van dezelfde maten exact dezelfde koelkast aanbevolen (dit keer van Bosch). Toen ik mijn situatie uitlegde, begreep men daar ook niet waarom de installateurs vonden dat deze koelkast niet zou passen.

Ik heb daarna contact opgenomen met de klantenservice. Ze gaven aan dat ze binnen 48 uur zouden onderzoeken of er een oplossing mogelijk was. Tot mijn frustratie hoorde ik helemaal niets meer. Pas na zelf weer bellen, werd er meegedeeld dat ze wel konden kijken of er iets mogelijk was als ik nog 48 uur wilde wachten.

Uiteindelijk heb ik veel tijd verloren, extra moeite moeten doen, en zit ik nog steeds zonder koelkast. Als ik dezelfde koelkast opnieuw wil bestellen, moet ik nu meer betalen. Dit was allesbehalve de eenvoudige oplossing die ik had gehoopt.

Ik verwacht inmiddels geen oplossing meer en raad Mediamarkt online absoluut niet aan. Dit was een frustrerende en teleurstellende ervaring. Wat een drama!

MK 4 jan 2025
Reageer
B

Een gewaarschuwd mens...

Ik heb een tv online gekocht, met afhalen ergens in de regio, omdat de tv daar voorradig was. De volgende dag daar naar toe gereden. Na 40 min. wachten, bleek de tv daar helemaal niet voorradig te zijn. Kunt u de tv dan alsnog bezorgen? Dat kan alleen door deze aankoop te annuleren, uw geld krijgt u na 3 werkdagen terug, en u kunt dan nu een nieuwe tv bij mij kopen met optie bezorgen. Dus 2 tv's betalen en met niets naar buiten lopen na een tevergeefse rit...?! Betaal me nu dan maar terug, dan kan ik met dat geld gelijk de tv bestellen. Het gaat tenslotte om een hoop geld, en niet om een halfje brood... Dat kon niet. De huidige betaalde bestelling kon niet omgezet worden naar bezorgen, geld terug krijgen kon ook niet, het woord Sorry kennen ze bij Mediamarkt al helemaal niet. Na bijna een uur onverrichtte zaken daar vertrokken. Mediamarkt heeft niets geleverd, ook geen service, maar heeft wel geheel onterecht mijn geld in beheer. Na 10 dagen Mediamarkt gebeld: waar blijft mijn geld? Geen idee zei men. Ook geen sorry. Ik zal het doorzetten naar afdeling financiën. 2 dagen hierna ben ik terug betaald. Bij bol.com de TV goedkoper besteld, en de volgende dag is hij keurig bezorgd. Ik koop NOOIT, maar dan ook NOOIT meer iets bij Mediamarkt!! Later las ik op internet veel soortgelijke ervaringen, en was er zelfs een consumentenprogramma betrokken bij de klachtenregen over Mediamarkt. U bent dus gewaarschuwd.

Brenda Da 3 jan 2025
Reageer
K

2 weken garantie op iets wat 2 jaar zou moeten wer

Nieuwe mobiel laten voorzien van een screen protection. 30 euro.
Na 5 weken laat hij al los. Helaas niks aan te doen zegt men. Dus ik moet wederom op mijn kosten een nieuwe laten bevestigen. Alsof het mijn fout is.
Ongelooflijk. Ik twijfel of dit wel legaal is. Sowieso: Nooit meer mediamarkt dus.

Kes 22 dec 2024
Reageer
I

Zeer slechte klantenservice

Zeer slechte klantenservice. Ze hebben geen idee welke voorwaarden er worden geboden bij het verzenden. Als je aan geeft dat het antwoord niet aansluit bij de situatie krijg je gewoon tot drie keer toe het zelfde antwoord ipv dat het wordt uitgezocht. Ongelooflijk hoe daar wordt gewerkt.

Ingrid 6 dec 2024
Reageer
a

kan echt niet, laatste keer geweest

Na 7 jaar kies ik ervoor bij hen nog eens een aankoop te doen. Vorige keer werd ik opgelicht door een verkoper van energie leveranciers die mijn pas als foto nam. Na het gesprek besloot ik niet in te gaan op zijn beloftes en verkoop. Toen heeft die mijn handtekening van mijn identiteitskaart nagebootst en dus vervalst. De aankoop dienst om te annuleren reageerde niet en nam niet op, ik zat er aanvast zonder mijn goedkeuring. Na die ervaring misschien +- 7 jaar niet meer bij hen geweest.

Nu besluit ik het er nog eens op te wagen, ik was vroeger vaste klant voor het voorval. Ik bestel bij hen een pakket. Ik heb na 3 weken nog steeds niets. Te zien aan andere recensies krijg ik nu volop beloftes en uiteindelijk waarschijnlijk niets. pakketje staat er online op dat het naar een postpunt gaat al 3 weken lang, spoorloos. Duidelijk dat ik niet in fout ben, maar wel de dupe zal zijn.

Heb ik nog maar 1 keer in mijn leven meegemaakt en toen stuurde ze onmiddellijk vervanging. Gierige winkel, voor mij criminele winkel kom ik nooit meer.

anoniem 9 nov 2024
Reageer
W

Nieuwe actie

Ik heb op 8 oktober 2 Ssd besteld en betaald 1 ontvangen , met als motto u betaald er 2 en ontvangt er er een .MEDIAMARKT stunt .Mailen bellen mailen bellen en elke keer een standaard antwoord 3 dagen en u krijgt antwoord , vandaag zou ik echt een antwoord krijgen en u raad het al , het zelfde weer 3 dagen om te antwoorden.Daar bij komt dat me vanmorgen verteld werd uw Ssd zijn uit verkocht . Op de site staat hun voorraad .Ze liegen en bedriegen .

Willem 25 okt 2024
Reageer
T

Slechte service

Wij hebben via de Mediamarkt Assen een refurbishd, conditie uitstekend, IPhone gekocht.
Zaterdag is de IPhone bezorgd. Hij werkt niet omdat de accu niet is vervangen. Dit was echter wel afgesproken.
Zondag terug naar de Mediamarkt waar we af werden gewimpeld dat wij het zelf maar moeten oplossen. Wij vinden dat zij dat moeten oplossen, omdat wij de aankoop via de Mediamarkt Assen hebben gedaan. Als dit de service van de Mediamarkt Assen is kopen we daar nooit geen spullen meer. We waren net van plan om daar nieuw witgoed te gaan kopen voor ons nieuwe huis. Nu kunnen ze er naar fluiten. Ze moeten zich diep schamen.


Fam. Tinge

Tinge 13 okt 2024
Reageer
S

Mediamarkt goede winkel, net als Coolblue

Heb zelf jaren lang voor de Mediamarkt gewerkt, zeer mooie winkel met wel degelijk kundige medewerkers. We moesten meermaals een lesje volgen over verkoop en dergelijke. Nu moet ik wel eerlijk bekennen dat als je iets wilt kopen puur achter je computer, dat je dan beter naar Coolblue kan gaan, die website is overzichtelijker en geeft beter advies. De winkels zelf is mediamarkt beter in de vorm van dat ze veel meer voorraad hebben en meer winkels door het land. Beide goede keuzes als je het mij vraagt, daarom 5 sterren rating.

Sander 27 mrt 2024
Reageer
B

Waardeloze klantenservice

Onlangs een Senseo online gekocht en betaald met zakelijke rekening .
Factuuradres Burger -Security en particulier bezorgadres apart vermeldt , wat blijkt , toch alles op een particuliere factuur bon gedaan.
(maar schijnbaar heeft het systeem dit niet goed verwerkt , dus ja dan is het makkelijk als beleidsmedewerker om de klant , waar men immers van moet leven , een nee te verkopen . Als medeondernemer zet je dat toch tot fronsende wenkbrauwen)
Bij contact klantenservice kreeg ik dus na 3 dagen antwoord dat ik de bon niet meer veranderd kan worden ?! (Wel heel erg goedkoop hoor)
Waardeloze service , en tja als je dan ook recencies van bijna gelijke strekking hebt gelezen dan ga je toch denken wat een plaat die mensen voor hun hoofd hebben.

Burger - Security 27 mrt 2024
Reageer
J

Waardeloos bedrijf

Eigenlijk was ik altijd wel tevreden over mediamarkt, maar dat was dus omdat er geen probleem met de producten was.

Een nieuwe laptop gekocht, maar bleek niet goed te werken. Een aantal keer voor reparatie opgestuurd, maar niet verholpen. De reactie van mediamarkt is: de reparateur zegt dat het goed is, dus is het voor mediamarkt afgedaan. Zelfs na tests die anders zeggen.

Totaal geen klantvriendelijke opstelling of proberen een passende oplossing te vinden.

Zolang alles goed werkt zijn ze zeer behulpzaam en vriendelijk, maar als er problemen voordoen zijn ze stug, onbehulpzaam en zeer onvriendelijk.

Hier zal ik nooit meer iets kopen.

Jeroen 9 mrt 2024
J

Wat een klantonvriendelijk bedrijf is dit.

Garanderen en beloven van alles als je maar koopt, maar bij problemen zijn ze niet thuis. Geen klantvriendelijke of oplossingsgerichte acties. Wel je het gevoel geven dat het de schuld van jou (de klant) is.
Tevens enkele medewerkers meegemaakt die zeer onbeschoft en brutaal zijn.

Jeroen 9 mrt 2024
M

Amerikaanse koelkast

Levering Amerikaanse koelkast. Zeer onbeschofte bezorgers, foute Levering, omdat de grote zware koelkast weer terug moest waren ze boos op ons dat we de foute niet gewoon namen ( met kraanaansluiting die we niet hebben) door grof weer meenemen, plinten bij deur beschadigd, kapot. Nieuwe koelkast konden ze geen tijd garanderen, had ik dus vrij moeten nemen wat niet ging, dus pas een week later kwam de koelkast. Doordat ik onze oude weggegeven had hebben we een week zonder koelkast gezeten . Meermaals gebeld, contactformulieren ingevuld. Tot op heden geen contact met me gezocht om een oplossing te bieden. Zeer slechte eigenlijk dus gewoon GEEN service daar !

Melanie 2 mrt 2024
Reageer
R

Nieuwe TV binnen 1,5 week kapot

MediaMarkt aankoop en levering van nieuwe Samsung OLED TV.

Op 23 januari Samsung Qled 55 inch TV gekocht bij MediaMarkt Zoetermeer. Aan de kassa betaal en
afgesproken dat TV geleverd zou worden op 29 januari
29 januari toestel geleverd
10 februari beeld scherm gaat op zwart. Wel geluid geen beeld. Kabels gecontroleerd maar zonder
succes.
Terug naar MediaMarkt Zoetermeer en melding gemaakt bij informatiebalie. Medewerker vertelt
dat er eerst een monteur moet komen om te constateren of het toestel daadwerkelijk stuk is.
Medewerker maakt rapport op en vertelt dat er binnen 36 uur een monteur zal komen. Dat wordt
dus maandag 12 februari.
12 februari Er komt geen monteur wel een e-mail van CE-Repair Services dat er een afspraak dient te
worden gemaakt om langs te komen. Eerstvolgende mogelijkheid was vrijdag 16 februari
Terug naar MediaMarkt Zoetermeer om bij de informatiebalie te vragen of e.e.a. niet sneller kan.
Medewerkster zegt dat zij zal trachten om mij te helpen. Zij maakt een aantekening in het dossier
met de tekst “wij zullen trachten uw probleem zo spoedig mogelijk op te lossen” Naar mijn
mening geen oplossing want er wordt geen snellere datum voorgesteld. Hierop verzoek ik haar of
zij de store manager wil verzoeken om met mij in gesprek te gaan. Zij vertelt dat dat niet gaat
omdat manager in vergadering zit. “Geen probleem zeg ik dan wacht ik hier wel totdat de
vergadering is afgelopen”. Na enige discussie over het feit dat zij mij feitelijk niet geholpen heeft,
en haar meerdere keren heb medegedeeld dat ik het haar niet kwalijk neem dat klantenservice
van MediaMarkt nou niet echt klantvriendelijk kan worden genoemd in dit geval. Sommeert zij
mij dat ik niet in de zaak mag wachten. Dit doe ik toch omdat een winkel een openbaar gebied
is. Uiteindelijk komt er een afdelingsverantwoordelijke van de informatiebalie die mij vertelt dat
hij vernomen heeft dat ik onheuse bejegeningen heb gemaakt tegenover zijn medewerkster. Heb
rustig uitgelegd wat de situatie is en dat ik teleur gesteld ben in het feit dat een nieuwe TV binnen
2 weken stuk gaat en ik vervolgens in een circuit terecht kom dat niet klantvriendelijk genoemd
kan worden. Tevens nadrukkelijk gezegd, in het bijzijn van de betreffende medewerkster dat ik
het haar meerdere malen niet kwalijk heb genomen, maar MadiaMarkt in het algemeen.
Uiteindelijk komt het erop neer dat ik tot vrijdag moet wachten totdat monteur heeft
geconstateerd dat TV daadwerkelijk stuk is.
16 februari Monteur komt en constateert TV beeldscherm is stuk en klant heeft recht op
omruilgarantie omdat klacht zich binnen 30 dagen na aankoop heeft voorgedaan.
Met dit rapport terug naar MediaMarkt Zoetermeer en balie medewerker maakt een
omruilopdracht aan en verteld dat dit maandag 19 februari kan plaatsvinden. In dit gesprek wordt
opeens duidelijk dat de omruilgarantie ingaat op de dag dat een klant iets koopt en NIET de
datum dat het product geleverd wordt. Iets wat ik vreemd vind maar zo zijn de MadiaMarkt
voorwaarden zegt baliemedewerker.
19 februari chauffeur van MediaMarkt komt aan de deur met de melding dat hij een TV komt
ophalen. Ik vraag heeft u ook een ander toestel bij u omdat er sprake is van omruilen? Nee is het
antwoord ik heb alleen opdracht om het toestel op te halen. Ik meld dat ik dit vreemd vind en
laat heb weggaan zonder TV. Direct terug naar MediaMarkt Zoetermeer. Medewerkster (die mij
vorige keer ook te woord stond) wil mij niet helpen en ik moet wachten totdat er een collega van
haar komt. Andere medewerkster komt en ik vertel haar het hele verhaal. Reactie u heeft het
toestel niet meegegeven dus moet u opnieuw melden dat u een kapot toestel heb geleverd bij
klantenservice. Mijn reactie: “ik ben toch bij klantenservice?” Nee u moet bellen met
klantenservice omdat u het toestel online heeft gekocht. Wederom een nieuwe verrassing. Ik
meld: ik heb het toestel hier in de winkel gekocht en ook betaald ik heb het niet online gekocht.
Reactie baliemedewerkster: “omdat u het toestel heb laten thuisbezorgen geldt dat als online
aankoop”. Dus ik bel ter plekke de klantenservice en kom vervolgens in een keuze menu terecht
zonder mogelijkheid om een persoon te spreken te krijgen, wel verwijzingen naar de website.
Uiteindelijk via een medewerker van de service balie de naam van de floor manager Augustus
gekregen. Deze Augustus gesproken en hij was zo vriendelijk om met mij mee te lopen naar de
informatiebalie en verzoekt medewerkster om op het telefoontoestel van de balie klantenservice
te bellen en vervolgens de medewerker met mij te laten communiceren. Medewerker van de
klantenservice is het met mij eens dat e.e.a. nou niet de schoonheidsprijs verdient en maakt
rapport op dat het toestel de volgende dag zal worden opgehaald en dat ik daarna binnen 1 a 2
dagen een nieuwe TV zal worden geleverd.
20 februari toestel wordt opgehaald door MediaMarkt.
21 februari Geen melding van MediaMarkt over levering nieuwe TV.
22 februari Geen melding van MediaMarkt over levering nieuwe TV. Telefonisch contact opgenomen
met klantenservice en gevraagd naar de status van levering van de nieuwe TV. Antwoord van
medewerker: “Ik zie in het systeem dat uw TV daadwerkelijk is opgehaald en zich nu bevindt in het
magazijn van de transporteur. Normaal wordt deze dan binnen 5 dagen naar ons magazijn
gebracht. NA binnenkomst wordt dan uw nieuwe TV door het transportbedrijf meegenomen en
bij u bezorgt”. Op onze reactie dat klantenservice ons eerder had gemeld dat de omruiling binnen
2 dagen zou plaatsvinden wordt gereageerd dat hij dat ook erg vervelend vindt en dat hij een
urgentie verzoek zal indienen bij de transporteur om het transport naar MadiaMarkt magazijn te
bespoedigen en daarmee ook de levering van de nieuwe TV. Of dit ook daadwerkelijk gebeurt kan
geen garantie worden gegeven. Wederom is de informatie die medewerkers van de MediaMarkt
geven niet in overeenstemming met de werkelijkheid. Wij kochten een maand gelden een nieuwe
TV en nu na een maand te zijn verstreken zitten wij nog steeds zonder TV!

Rene Brons 22 feb 2024
s

klinkt toch echt als jou schuld, volgens mij begrijp je niet hoe een retour proces werkt. Nederlandse school systeem aldus langer falend dan vandaag. hier weer dus iemand die overduidelijk nooit in klantenservice heeft gewerkt!

sam 23 sep 2024
J

Nooit, nooit maar dan ook nooit meer Mediamarkt.

Mediamarkt levert deels verkeerde apparatuur en alles moet van transporteur retour (zonder het uit te laden).
Na weken, 2x per week klantenservice bellen en verder geen enkele reactie van Mediamarkt, nog steeds geen apparatuur en ook geen geld retour.
Klantenservice kan hier niets aan doen zeggen ze en ik moet maar afwachten.

J.W. Brasser 4 jan 2024
Reageer
E

Geen bezorging van artikel!

18 november een stofzuiger besteld!
Nooit aangekomen!
Klantenservice gebeld, moet eerst naar afdeling waar onderzoek wordt gestart.
Na 4 weken nog niets gehoord, termijn onderzoek inmiddels verlopen.
Weer 2x gebeld, kunnen niets doen zetten het door naar betreffende afdeling.
Kortom: Bestel nooit iets bij Mediamarkt!!

Els Meij 29 dec 2023
Reageer
D

Mediamarkt.nl online onbetrouwbaar

Online is het zeer onbetrouwbaar. Lege doos gekregen en wordt geen onderzoek gedaan omdat mail met vragen niet aankomt. Er wordt niet gereageerd, klantenservice ondeskundig en helpt niet. Online bestellen gevaarlijk bij mediamarkt.nl. Niet doen!
Al meer dan 8 incidenten geopend tevergeefs. Onder andere incidenten: 231122-065632, 231122-073353, 231120-052860, 231117-002594, 231120-052860, 231120-052860, 231122-074991.

Bestelnummer 198878769

Don Juan 24 nov 2023
Reageer
S

Blijf weg bij deze club in Hengelo

Een verhaal heeft 2 kanten, hopelijk zal Mediamarkt hierop ook hun versie c.q. reactie op geven zodat toekomstige oriënterende klanten zelf de conclusie kunnen trekken.

Juli 2022 een Bose Soundbar tezamen met een Bose Bass module aangeschaft, MM was de goedkoopste, ik ben er helaas ingetrapt, elders €100,- duurder, met de kennis van nu was de €100,- meerprijs meer dan waard geweest om deze set NIET bij MM te kopen, wat een ellende.

1. Na "bokken en stoten" van de set deze ter service/garantie aangeboden bij de balie, product opgestuurd en retour, klacht bleef aanhouden.

2. Wederom voor 2'de keer aangeboden en ook terplekke oplossingen aangeboden om het "dossier" te sluiten. (laten we kijken naar een vergelijkbaar product wat WEL werkt,uiteraard meerprijs bijbetalen vanuit mijn kant,logisch/Geld terug,hoeft niet volledig bedrag beste MM,laten we kijken naar een bedrag waar we beide een goed gevoel aan over kunnen houden -->NEE/ Laten we kijken naar een ander model van Bose,mag ook downgraden --> NEE.

3. Product voor 2'de keer retour gekregen wederom een niet goed functionerend product.

4.Weer naar de MM voor de 3'de keer,de rijen bij de servicebalie nog langer dan bij de kassa, verzocht om de manager om e.e.a. persoonlijk te kunnen bespreken en uit leggen --> NEE. Vanachter een muur flink overleg heen en weer met een mysterieuze "manager" die blijkbaar niet ten tonele wil verschijnen.

5. De geautomatiseerde mails ontvangen i.v.m. product retour,bij aankomst blijkt men het product niet te kunnen vinden, vervolgens alleen Bass Module met de mededeling "U kunt deze alvast testen", terwijl de aansturing van deze luidspreker alleen werkt vanuit de soundbar.

Na overmaat van ramp, blijf ik mails ontvangen dat het product retour is. Dankjewel MM voor het om zeep helpen van mijn zuurverdiende weekje vakantie Spanje, weg vakantiegevoel.

6. Men gaf aan de set naar Bose zelf op te sturen, blijkt deze naar hun eigen reparatiecentrum te zijn geweest en naderhand wel naar Bose. Zelf werkelijk waar wel minimaal 25 keer gebeld met de service afdeling van MM als het niet vaker is geweest, ik hou het nog laag aan.

7. Na overmaat van ramp kreeg ik per mail te lezen dat zij mij na deze reparatie niet meer verder konden helpen?@#$%^ Ik dacht wat gebeurt er nu, ik heb toch niet iets op de rommelmarkt gekocht of gelden er voor MM andere Europese garantie wetten vanuit Brussel????? Dit was voor mij het moment dat ik in de verkeerde modus kwam, "wat krijgen we nu".

8. Contact op genomen met Bose zelf, zelfde dag retour etiketten UPS in de mail en een week later product retour vanuit Bose, e.e.a. aan vast gesteld en zij kwamen met een keurige oplossing ver boven verwachting.

Een schande dat partijen als MM gerenommeerde merken als Bose en dergelijke mogen verkopen.

Of andersom gezien wil je toch niet als Bose zijnde dat een stelletje afgetrokken MM amateurs die niet over de juiste kennis kunde en expertise beschikken dit merk mogen vertegenwoordigen.

Alles bij elkaar opgeteld uren en uren gespendeerd aan dit nare verhaal, op een gegeven moment in klinkklare taal duidelijk gemaakt hoe ik erover dacht en toen kreeg ik te horen of ik normaal wou doen.

Niet hebbende over het slechte slapen, kortademig, nare pijn en druk op de borst. Dit dossier voelt voor mij alsof ik 5 jaar ouder ben geworden. "gaat dit goed komen,ik heb er mijn zure verdiende €1.475,- in zitten, en hoe nu verder...................,denken denken denken"

Toen heb ik een opsomming gemaakt van A tot Z en vervolgens aan de medewerker gevraagd of IK of HUN normaal moesten doen na alle misverstanden vanuit hun.

Het heen en weer rijden, uren bellen, uren in de rij staan bij de balie en vervolgens met lege handen naar huis terug rijden omdat er "iets" mis was gegaan.

Niet 1 telefoontje of een mail ontvangen met een excuses of het tonen van empathie of een gebaar voor alle ongemak. Ik moest altijd bellen, er heen rijden, mailen. "waar blijft MIJN set!!!" "ja meneer /nee meneer ik heb de vestiging gemaild dit dat zus zo....."

Ik snap dat iedereen tijd nodig heeft om iets te leren, maar zet a.u.b. geen studenten neer op een afdeling die niet over de juiste kennis beschikken, ook niet bij een servicebalie, ik begrijp dat dit goedkoper is in het moment zelf, maar op de lange termijn met alle retour perikelen hou je bar weinig tevreden klanten.

Voor mij zelfs geen stofzuigerzakken noch batterijen van de MM Hengelo, nare ervaring. Ik raadt eenieder aan binnen mijn kringen, werk/privé om bij deze club weg te blijven.

Er zullen vast ook dingen zijn waar ze heel goed in zijn, voor mij was het zeer zeker geen succes ervaring.

Het zou fijn zijn als MM vestiging Hengelo hier een reactie op kan geven zodat de beste lezer zelf een conclusie kan trekken.

Sebahattin Turkmen 15 nov 2023
Reageer
Beste webshops

Dit zijn de beste webshops van maart 2025.

Over Mediamarkt

Er zijn 37 reviews geschreven over Mediamarkt op Reviews.nl. Met een 1.3 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Matig.

  • Nog niet geverifieerd
  • Webshops
  • https://www.mediamarkt.nl
  • info@mediamarkt.nl