Beddenbriljant

Beddenbriljant

3.0 reviewscore • 60 reviews
T

Beddenbriljant goedkoper dan in de winkel

Toch na maanden twijfelen maar een nieuw bed gekocht. Eerst langs dure winkels gegaan maar alles is tegenwoordig zo duur. Na een tijd zoeken via google op de website van beddenbriljant uit gekomen. Aangezien we al veel informatie hadden over wat voor boxspring we wilden met welk matras enz, konden we dit gemakkelijk en snel selecteren op de website. Waar je trouwens vrij veel keuze nog hebt om een boxspring samen te stellen. De prijs was oprecht enkele honderden euro's goedkoper dan wanneer we het in de winkel hadden gekocht. Levertijd was wel enkele weken maar oké, dit was in de winkel overigens niet anders. Mijn rugpijn is sinds het nieuwe bed een stuk beter geworden.

Trijntje 21 jun 2025
m

levertijden

eens maar nooit meer dat ik bij dit bedrijf is koop
ze houden der eigen niet aan de wettelijke levertijden
levertijden voor een springbox frame 3 tot 5 weken omdat het een afwijkende maat was
de levertijd werd uiteindelijk meer als 3 maanden
een compensatie die schriftelijk werd bevestigd nooit geleverd
kort om eens maar nooit meer

minnaard 27 okt 2025
N

Waar blijft de zetel

Zetel gekocht, geld van onze rekening maar nooit een bevestiging gekregen, laat staan onze zetel.
Dit terwijl er wel bewijzen zijn gestuurd dat ze degelijk het geld ontvangen hebben.
Maffiapraktijken noem ik het. Profiteren van de mens die er hard voor werkt.
Telefonisch nooit bereikbaar want het is altijd te druk. Voor een antwoord op mails moet je dagenlang wachten.
Zeer teleurstellend bedrijf.

Nel 14 okt 2025
I

Koop hier niet

Aangegeven levertijd was 4-6 weken met max uitloop tot 8 weken. Wacht nu al meer dan 12 weken. Leidinggevende wil mij niet terugbellen want heeft “geen tijd”.

Heb aangegeven of een tijdelijk bed of compensatie mogelijk was omdat ik op dit moment zonder bed zit, geven ze aan: “je gooit je oude schoenen toch ook niet weg voordat je nieuwe hebt”.

Met een woord: triest

Iris 15 sep 2025
M

Koop GEEN Topmatras bij deze organisatie

Wij bestellen bij de Beddenbriljant een boxspring 160x200 met ivm onze ziekte een topmatras traagschuim van 12 cm dik.
Voor bij ons in de Caravan. Thuis hebben wij ook een Topmatras traagschuim van 12 cm dik. Het schuim is dan ook breed 12 cm waardoor wij door onze botziekte zacht liggen en daardoor geen harde drukpunten hebben. Het Topmatras kwam bij ons binnen meteen uitgerold plat neergelegd en 1 dag gewacht dat het goed kan opkomen.
Eén dag later keek ik en vond het niet dik en zeker niet 12 cm. Ik ritste de tijk open en Mete de schuim dat was 7.9 cm dik met de tijk kwam er 4 mm bij dus samen 8.3 cm dik.
Hierover contact gehad met de Beddenbriljant
En volgens hun met het randje van de tijk zou het op 12 cm komen het was het totale volgens hun. Het randje is een sierrandje langs de rits dit topmatras koste 300,- als dat 12 cm was en goed dan is dat prima, maar dat was het niet. Ook bij het open maken van de tijk ivm meten zagen wij dat het schuim gescheurd was. Thuis hebben wij een 12 cm dik traagschuimmatras en die is echt een stuk dikker
2 jaar geleden gekocht bij ander bedrijf voor het zelfde geld. Terugsturen kon niet omdat ze zeggen dat het op maat gemaakt is 160x200 is een standaard maat. Geld terug was ook niet van toepassing wilde nergens in tegemoet komen. Dus bijdeze koop GEEN topmatras bij de BEDDENBRILJANT want je wordt besodemietert. Graag wil ik weten of er meer mensen met dit zelfde probleem samen met ons juridische stappen willen nemen. Wij zullen beginnen bij de Ombudsman en kijken naar zijn advies en uitslag daarvan zullen wij verdere stappen ondernemen.
Ik hoop iedereen gewaarschuwd te hebben.

Monique 12 sep 2025
C

Slecht

Mijn dochter had een kinderbed besteld. Kleur antraciet en krijgen licht grijs tegen licht blauw aan.
Dit bedrijf houdt vol dat dit bij hún antraciet is??
Geven de leverancier de schuld om ruilen kost 100 euro en duurde ook nog eens 8 weken.
Mensen koop hier nooit meer wat.

Corrina 28 aug 2025
P

Topper ontbreekt, slechte service bij probleemoplo

Boxspring besteld inclusief topper, maar het bed werd zonder topper geleverd. Omdat ik hier niet op kon slapen en het vertrouwen kwijt was, heb ik gemaild dat ik de topper niet meer wilde en mijn geld terug wilde. Toch sturen ze hem alsnog op. Retourneren mocht ineens niet. Slechte service, geen begrip voor de situatie. Voor mij nooit meer.

Pizza 5 aug 2025
D

ren weg nu je nog kan

17 mei een bed besteld. anno 22 july nog niks ontvangen. altijd komisch dat je dan opeens een revieuw ziet van 12 uur geleden. gisteren een bank besteld vandaag in huis. geloof er niks van mensen. geef je geld ergens anders uit

D van aalst 22 jul 2025
B

Slechte ervaring met slaapbank en klantenservice.

Op 8 september 2024 bestelde ik een Slaapbank met Opbergruimtes Kos (U-bank) – helaas begon daarmee een maandenlange frustratie. De levering duurde even, wat ik wist en prima vond, maar toen de bank eindelijk aankwam, bleek er een verkeerd onderdeel bij te zitten. De opbergruimte kwam pas een maand later binnen.
Daarna begon het gedoe pas echt: op 18 februari 2025 kreeg ik een set anti-schuivers toegestuurd nadat ik een klacht had ingediend omdat de leuningen letterlijk in de lucht hingen en de grond niet raakten. Een monteur kwam langs, erkende het probleem, maar kon het alleen oplossen door extra gaten in de bank te boren. Hij belde met de serviceafdeling, maar die was natuurlijk niet bereikbaar vóór 10:00 – terwijl hij er al vroeg was. Niet zijn schuld, maar wél tekenend voor de slechte planning.
Alsof dat nog niet genoeg was, zat er na drie maanden al een scheur in de bank. De stof pluist, begint te slijten, en voelt totaal niet duurzaam aan. De kwaliteit is zwaar onder de maat.
Na veel heen-en-weer mailen werd me aangeboden een onderdeel te vervangen of een andere bank uit te zoeken, maar ik had er geen vertrouwen meer in en heb gevraagd om ontbinding van de aankoop. Uiteindelijk zou de bank op 23 mei worden opgehaald. De chauffeur kwam al om 07:00, maar gaf aan dat de bus vol zat en hij de bank niet mee kon nemen. Even later kreeg ik een e-mail van de klantenservice dat de bank “niet goed was ingepakt” en daarom niet was meegenomen – totaal onwaar en bovendien heb ik bewijs dat het aan hen lag. Ze wilden me vervolgens €49 laten betalen voor een nieuwe ophaalafspraak (!). Pas na bezwaar gingen ze akkoord om de bank alsnog gratis op te halen.
Samengevat: slechte kwaliteit, slechte service, slechte communicatie. Ik raad dit bedrijf aan niemand aan. Het was één grote teleurstelling van begin tot eind.
Update vandaag 28-05 poging twee WEER NIET MEE GENOMEN, zogenaamd niet in orde verpakking, hou toch eens op met die spelletjes en toestanden, zorg dat je voldoende material opstuurt het is verpakt met alles wat er is geleverd. Maar goed dit gaat dan maar via de jurdische weg want deze toestand lijkt geen einde aan te komen!!!!!!!!!!

Bergman 28 mei 2025
z

Slechte product dramatische klantenservice !

Ik heb een bankstel gekocht deze was in naden verkeerd in elkaar gezet - productie fout. Deze deel zal moeten vervangen worden maar je moet in organel pakte terug stuurt en de bezorging kosten betalen ook verpak als organel. Dus je word bestraft als hoen fouten maken en je moet voor slechte product dubbel betalen. Je krijg onderdeel er van naar lange tijd mailen en bellen, je wordt verzekerd dat er geen kleur verschil in is maar toch alles blijk onwaar. Je bestel op nieuw hele process en krijg telkens ander bankstel of verkeer genaaid of niet complet. Customer servies wacht je op mail week lang en 0800 nummer moet je uuren wachten. Geld krijgt je niet terug nu ziet ik met niet complete bank naar half jaar. Ik heb dit nog nooit mee gemak !!!!

Vind waardeloze firma.

06.05.2025
De bank is slechte kwaliteit deze zal moeten gewisseld worden maar telkens brengen ze andere bank of ander kleur of verkeerde deel en telkens op nieuw moet je briefen telefoontjes doen en vrij maken van werk en iemand regelen die het naar begane grond breng of naar 2 etage, inpakken bewaren verpakking anders betaal je extra. Ik heb het nu 4 keer moeten doen en nog tijds heb geen bankstel ! Naar halve jaar heb ik voor geld terug gevraag maar ik krijg niets te horen .... Drama !

zusi rongen 9 mei 2025
M

Mooie showroom

Een mooie showroom met veel keus en mooie bedden voor een fijne prijs.
De adviseurs geven goed advies en een fijn gesprek.
Wij zijn zeker goed geholpen en gaan volgende week terug ( na opmeten van de juiste maten )
Kortom een mooie winkel en fijne medewerkers.

Mevr Hoek 13 apr 2025
P

Snelle levering

Mijn ervaring met Beddenbriljant was over het algemeen goed. De levering van mijn boxspring was snel en volgens afspraak. De bezorgers waren vriendelijk en hebben alles netjes afgeleverd. De boxspring zelf voldoet aan mijn verwachtingen qua kwaliteit en comfort. Maar al met al ben ik tevreden met de service en het product.

Paul van Haaren 9 apr 2025
P

Fijne bezorger en snel geleverd.

Fijne bezorger en snel geleverd. Slaapbank is verder wat aan de stevig kant, maar zal denk ik door gebruik wat zachter worden. Neem ik in ieder geval aan.

Pjotr Szymanski 9 apr 2025
S

Beddenbriljant.nl nieuwe boxspring

Nieuwe boxspring besteld via de website van beddenbriljant.nl. Je kan alles selecteren en aanpassen naar wens. We hebben wel een van de duurdere boxsprings gekocht met een goed matras dus we kunnen weer even vooruit. Bedankt Beddenbriljant.nl.

Stefan 8 apr 2025
K

Snelle levering, alles goed gegaan ook deze keer

Snelle levering, alles goed gegaan ook deze keer. Eerdere keren ook besteld en ging ook goed, ik zag echter ook andere dingen staan. Maar voor mij de volgende keer gewoon weer.

Kees luicks 3 apr 2025
R

Goed geholpen

Ik was wat sceptisch na wat slechte ervaringen die ik zag, ik woon alleen dichtbij en heb het er toch op gewaagd. In de showroom in Asten ben ik goed geholpen en toch met boxspring besteld. In 6 weken geleverd, eigenlijk precies zoals de levertijd had aangegeven omdat ik een speciaalstofje enzo gekozen had.

Rens Peijnenburg 21 mrt 2025
D

Nieuwe topper

Ik heb bij Beddenbriljant een nieuwe topper voor mijn bed gekocht. Mijn bed is 120x200 en het is soms moeilijk om beddengoed in die maat te vinden, maar bij Beddenbriljant hadden ze gelukkig een topper van 120x200. Verder had ik nog allemaal opties qua hardheid enz. Volgens mij wordt het helemaal op bestelling gemaakt. De levertijd was ook best lang, maar ik had het ervoor over. Ik ben er echt heel tevreden mee. Het is precies waar ik op hoopte.

Dennis 13 mrt 2025
V

Enige wat ze leveren is een hoop ellende en gezeik

Wat een waardeloos bedrijf is Bedden Briljant! Ik heb een bank besteld en die werd incompleet en beschadigd geleverd, met karton op maar twee hoekjes. Toen de bezorgers de bank kwamen ophalen, weigerden ze hem mee te nemen omdat er “niet genoeg karton” op zat. Terwijl er wél karton op zat – misschien was ik er één vergeten, maar toen ik voorstelde om het ter plekke erbij te doen, weigerde de chauffeur gewoon mee te werken en liep hij weg. Het was overduidelijk dat hij de opdracht had om een smoes te zoeken om die bank niet mee te nemen.

En dan de klantenservice… man, wat een stelletje asocialen. Je krijgt ze amper te pakken en als je eindelijk iemand aan de lijn hebt, gooien ze midden in je verhaal gewoon de hoorn erop – meerdere keren! Geen enkele moeite om een oplossing te vinden. Ze verwachten van hun klanten meer service dan ze zelf leveren. Schandalig gewoon. Koop hier alsjeblieft niks, tenzij je zin hebt in een hoop ellende!

Victoria 11 mrt 2025
R

Beddenbriljant.nl aanrader

Gek om te zien dat hier mensen zijn die heel positief zijn en heel negatief. Wij scharen ons bij de positieve want na 6 weekjes hadden wij ons nieuwe bed keurig en wel binnen! Veel goedkoper dan dat je naar een echte beddenzaak gaat waar ze je ook nog eens van alles aansmeren. Je kan je bed helemaal van top tot teen samenstellen op de site van Beddenbriljant.nl. Voor ons een aanrader.

Roef 12 feb 2025
A

Bed besteld bij Beddenbriljant.nl

Betaalbaar en goede bedden. Vaak wel een wachttijd maar deze is vaak enkele weekjes dus daar moet je even rekening mee houden. Bedden en boxsprings zijn helemaal naar wens samen te stellen dus super! In een paar klikken een nieuw bed. Ons is het super bevallen om ons bed te bestellen bij Beddenbriljant.

Anne 19 jan 2025
M

5 weken levertijd maar het is het waard!

Na 5 weken kregen we het bed binnen, duurde dus wel een poosje maar dat is eigenlijk bij elke beddenzaak wel zo. Toeval bestaat dat ik precies na die weken even ging bellen waar mijn bestelling bleef en toen was het onderweg, dus de volgende dag kreeg ik het binnen. Super bed trouwens waar we erg blij mee zijn! De chauffeur die het bed bracht was ook heel vriendelijk en kwam nog een kopje koffie drinken (wel snel want hij moest ook weer door).

Marcel Siebon 1 okt 2024
H

Koop hier niks!

Zeer slechte kwaliteit, klantenservice en bezorgers. Bij het retourneren kost het je €99 plus 70% van het bedrag dat je hebt betaald. Niet tevreden met het product? Dat kost je zelfs honderden euro’s.

H.S 9 sep 2024
V

Beschadigd en te korte matrassen

Beschadigd bed geleverd en matrassen korter dan bodems. Willen de klant nog laten betalen voor de schade en retour ook. Na een maand krijg ik een link met retour zonder enige uitleg en geen reactie op mail. Bed uit elkaar gehaald, hele dag gewacht en niemand gezien. Pure oplichters!!! Je moet de levering door het plastic heen keuren als de chauffeur het afzet zeggen ze. Vanaf je tekent voor ontvangst blijf je zitten als de levering na uitpakken beschadigd blijkt en de matrassen ook niet kloppen qua afmeting. Ik dien klacht in, dit gaat echt te ver.

Vanessa 30 aug 2024
E

Klantenservice ver te zoeken

Op 3 maart een boxspring aangeschaft met hoofdbord en voetbord met TV lift. In de winkel super geholpen verteld dat het +-12 weken levertijd was, helemaal prima.

Begin Juli nog steeds niks gehoord of ontvangen.

Eerste telefonisch contact met Sjoerd werd mij verteld dat dit inderdaad wel gek is en dat het er al lang had moeten zijn. Hij ging het navragen en zou mij die dag nog terug bellen, netjes gebeurd ook. Hij vertelde dat nog niet alles binnen was, dit zou 12 of 17 juli binnenkomen in hun magazijn.
Hij zou mij sowieso 12 juli contacteren over de status, nou daar begon het gedoe. Dit gebeurde niet dus zelf maar terug gebeld op 13 juli. Sjoerd was niet aanwezig dus iemand anders gesproken. Die vertelde dat het nog niet binnen was. Ik 15 juli weer contact opgezocht en Sjoerd gesproken, hij had corona afgelopen week en heeft niemand anders contact laten opnemen, hij gaf aan even 17 juli nog af te wachten waarop hij weer contact op zou nemen.

Dit gebeurde niet, 18 juli kreeg ik uiteindelijk een email dat ik een datum kon inplannen voor uitlevering. Nadat ik dit gedaan had kreeg ik daarna alleen een email van Sjoerd dat hij had gezien dat ik een datum had ingepland.

Woensdag 24 juli zouden ze het komen leveren, vrij gepakt hiervoor, kwamen de bezorgers netjes op tijd, waren ze het voetbord met TV lift vergeten! Niks verteld telefonisch en de bezorgers wisten van niks.
Ik telefonisch weer contact gezocht met Sjoerd en wat bleek, het voetbord met TV lift stond nog in hun magazijn! Ik kon een nieuwe leverdatum hiervoor plannen via de mail. Eerst komende mogelijkheid was een week later.
Na het boxspring in elkaar gezet te hebben bleek dat de geleiders van het hoofdbord ook op de verkeerde plek zaten.
Telefonisch weer contact gezocht met Sjoerd, het verhaal uitgelegd dat dit onacceptabel is na zo lang wachten en ik verwacht dat het voetbord met TV lift eerder geleverd zou worden plus het hoofdbord gerepareerd wordt. Dit kon helaas niet dezelfde dag, prima, morgenochtend vroeg ik dan. Nee dat ging niet, maar vrijdagochtend de 26ste ging wel, dat werd beloofd. Nou super aangezien ik avonddienst heb en pas om 15.00 hoef te werken die dag.
Tevens compensatie gevraagd en die kwam er in de vorm van een gratis molton en hoeslaken.

Donderdag de 25ste krijg ik een email met de track en trace blijkt het dat ze smiddags komen of 3 uur! Ik weer telefonisch contact gezocht met Sjoerd en verteld dat dit niet is wat afgesproken was. Hij gaf aan dat de planning het niet kon regelen terwijl zoals eerder aangegeven het wel mogelijk was! Ik hier natuurlijk kwaad over en verteld dat dit niet okay is en ik meer compensatie verwacht, in de vorm van korting, dit moest hij navragen.
Prima, verzocht om mij daarna weer telefonisch te contacteren. Een uur verder krijg ik een email van Sjoerd met 50 euro extra korting. Telefoon weer opgepakt en hem verteld dat dit niet netjes is om zo af te handelen, zijn excuus was dat hij ook schriftelijk een bevestiging moet hebben en ik verteld dat ik dat begrijp maar als nog eerst telefonisch ingelicht had willen worden. Dat ging niet want iemand anders was zijn headset aan het gebruiken?!?!
Tevens had hij zonder toezegging al de levering gewijzigd van vrijdagmiddag naar maandag?! Ik aangegeven dat ik hier niet om heb gevraagd maar zijn antwoord was; ik nam aan omdat je vrijdagmiddag toch niet kan.
Ik natuurlijk kwaad waarop ik reageerde met; ik nam ook aan dat jullie alles in 1 keer kwamen leveren, gebeurde helaas ook niet. Zo werkt het niet Sjoerd.

Uiteindelijk heeft hij het op vrijdag middag terug gezet en werd het netjes geleverd. Hoofdbord geleiders aangepast en netjes geholpen door deze bezorger, die alleen was! Vriendelijk babbeltje gehad en laat ik zeggen dat hij ook geen hoge pet op heeft van Sjoerd.

Al met al staat het bed nu eindelijk compleet, tot nu toe gelukkig geen klachten over het kwaliteit bed zelf.

Ik kan Beddenbriljant dan ook niet aanraden, ja het is goedkoper dan Beterbed of Swiss Sense maar dat is duidelijk te merken in de klantenservice.

Ik hoop nooit meer te hoeven dealen met Sjoerd en Beddenbriljant

Edward Plantinga 28 jul 2024
N

Koop hier niet

Alles wat je je kunt bedenken ging mis! Mensen, KOOP HIER NIET! Ze zijn onbeschoft, onbereikbaar en zetten misleidende teksten op hun website.

Wij kochten een bank (U-Vorm Kos) waarbij er werd geadverteerd met een levertijd van 1-5 dagen. We hadden 50 euro voor het verzenden betaald. Na anderhalve week hadden we nog steeds niets gehoord.

Uiteindelijk door zelf maar eens te bellen, hoorden we dat de bank helemaal niet voorradig was! We konden toen een andere kleur uitkiezen of nog eeuwen wachten.

Toen de bank eenmaal werd bezorgd stond ons een nieuwe onaangename verrassing te wachten. De bank werd gedumpt bij de entree van ons appartementencomplex. De leverancier (externe partij) stond daar met een gammel steekwagentje en was alleen. Ik zou enkel betaald hebben tot aan de voordeur, ik wist dit niet. Uiteindelijk heb ik de man gesmeekt om de bank netjes binnen af te leveren (we moesten deze overigens zelf nog in elkaar zetten). Daar moest ik 45 euro cash voor afrekenen, een hele vreemde toestand. Ik moest deuren openhouden en de leverancier helpen wat mij van mijn werk afhield en waar ik niet op had gerekend.

Toen mijn partner en ik de bank eenmaal uitpakten, schrokken we. De bank was beschadigd: 3 poten kapot. Lekker dan!

De bank is bovendien ongelooflijk oncomfortabel. Er werd ons gezegd dat dit nou eenmaal zo is bij de prijs-kwaliteit verhouding. Enigszins kan ik daarin komen, maar een bank zo hard als een plank is echt het andere uiterste. Er zit gewoon stof om een houten plank heen.

De bank zou niet teruggestuurd worden, de koop kon kennelijk niet ontbonden worden volgens hen (iets wat volgens de Nederlandse wetgeving gewoon in je bedenktijd hoort te kunnen). Ze liegen hier dus over. Wilde je de bank toch terugsturen omdat deze beschadigd was en niet naar wens? Dan kost je dat 100 euro.

BeddenBriljant is na een koop niet meer geïnteresseerd om jou nog ergens bij te helpen. Enkel het geld is voor hen relevant. Enige compensatie of op zijn minst begrip, hoef je niet bij hen te verwachten. We hebben de poten tot vandaag de dag niet gekregen, ze reageren niet op mails en zijn telefonisch bizar slecht bereikbaar. Ze gaven ook nog aan mijn mail niet netjes te vinden (terwijl ik echt heel netjes en zakelijk ben gebleven). Het is absurd, we zijn weken verder en ze negeren mij totaal. Ik had wel iets van compensatie verwacht, maar vooral hun zeer klantonvriendelijke houding is naar. Vooral als je als gestrest ben tijdens een verhuizing waar veel anders loopt dan gehoopt.

Doe jezelf een lol en koop hier niets. Vertel het rond dat dit bedrijf zeer onbetrouwbaar is!

Noa 15 apr 2024
Beste webshops

Dit zijn de beste webshops van oktober 2025.

Over Beddenbriljant

Er zijn 60 reviews geschreven over Beddenbriljant op Reviews.nl. Met een 3.0 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Gemiddeld.

  • Geverifieerd bedrijf
  • Webshops
  • https://www.beddenbriljant.nl
  • info@beddenbriljant.nl