Fietsenplaats

Fietsenplaats

2.00/5.00 • 88 reviews
W

Rekening voor niks

Voor 17 uur besteld morgen in huis...
4 dagen later nog niks in huis.
Met de smoes dat de accu van de fiets bij besteld moest worden. De fiets zou vrijdag bezorgd worden, al was dat nog niet 100%. Kon ook maandag worden
Op donderdag heb ik de bestelling moeten annuleren.(door prive omstandigheden)... dat was jammer.
Maar ik kreeg nog wel een email terug dat ik even 26 euro moet gaan betalen omdat de fiets al in "verzending" was.

Fietsenplaats.nl jullie horen terug van mijn advocaat.
Want dat ga ik dus niet zomaar betalen

Whitney 17 nov 2022
Reageer
H

Wat een vreselijk bedrijf koop hier aub niks

Wat een verschrikkelijk bedrijf koop hier aub geen fiets bespaar jezelf de moeite!
Sturen beschadigde fiets toe en om de fiets terug te sturen moet je 100 keer mailen en bellen om alsnog een rekening te krijgen!
Aub mensen koop je fiets ergens anders!! -10 sterren was meer van toepassing geweest maar helaas is dit niet te selecteren

H 17 nov 2022
Reageer
H

Goede ervaring mooie robuuste fiets

Vrij sceptisch na lezen van reviews. Maar wij hebben een hele goede ervaring. Snelle levering via DHL. Fiets en onderdelen zaten goed verpakt. Klein minpuntje: er zat geen handleiding bij. Mooie onbeschadigde fiets en eenmaal in elkaar goed af te stellen. Dochter superblij met haar matgrijze cargofiets.

Datum van ervaring: 26 oktober 2022

Hennie 26 okt 2022
Reageer
C

Enorm slechte service en foute informatie

Fiets wordt niet een dag later geleverd,bestelling blijft gewoon in behandeling staan tot je zelf mailt. Dan ineens verzonden met DHL, kan je niet meer annuleren. Gratis retourneren kan ook niet. Vervolgens is het niet DHL die de bezorging doet. Ander logistiek bedrijf daar in de buurt. Bij mail over bezorging aangegeven dat ik niet thuis ben op dat tijdstip en dat de fiets terug naar het magazijn mag. Willen ze €95,- weigeringskosten, nergens op de site staat dit vermeld. Bij zelf terugbrengen naar de winkel willen ze 35,- verwerkingskosten in rekening brengen. Niet normaal en slaat ook echt helemaal nergens op,vraag me af of het wel rechtsgeldig is. Mooie praatjes,binnen een dag gratis thuis bezorgd en gratis retourneren...niet dus

Caroline 11 okt 2022
Reageer
C

Oplichters

Iets ontvangen wat op een fiets lijkt maar niet te gebruiken. Bij het trappen schiet hij door en kraakt hij enorm. Het frame zit een productiefout in. Beloven al anderhalve maand een oplossing maar blijf standaard antwoorden ontvangen en geen actie. Zonde van je geld. Ga beter naar een professional in de buurt.

Cindy Bos 15 sep 2022
Reageer
S

Wees in het bezit van beeldmatriaal als u retour

Beste mensen,
Zelf een conflict gehad met dit bedrijf.
Die revieuws staan op op andere reviewsites.
ik adviseer Iedereen zodra je op eigen iniatief een fiets wilt retourneren in het bezit te zijn van beeldmatriaal. Zowel bij het inleveren op het DHL punt maar ook als ze weer aan je deur komen om de fiets opnieuw bij je aan te bieden om alles vast te leggen, let ook op stikkers die over jouw track en tracé code wordt geplakt. Ze wilde mij 40 euro retour kosten laten betalen. Ik heb mijn kinderfiets zelf geretourneerd (levering bij de buren niet mogelijk) dan alleen bij fietsenplaats of een DHL punt. Het retour beleid moet duidelijk en helder zijn voor de klant op voorhand en dat was niet het geval dus ik weigerde 40 euro te betalen voor een ondeugdelijk product die ik wilde retourneren binnen de wettelijke termijn. Fietsenplaats beweerd nooit geen fiets te hebben ontvangen terwijl de fiets continue weer terug naar mij komt. Alleen van track en tracé codes gaan ze niet uit dus nogmaals beschik over beeldmatriaal. mijn track en tracé doet het namelijk niet meer omdat er andere labels overheen zijn geplakt. wanneer je retourneerd geef dan op dat levering bij de buren niet wenselijk is. Als Fietsenplaats.nl het dan niet aanneemt gaat het pakket naar een DHL punt waar het pakket 1 week mag blijven liggen. Mijn track en tracé code gaf aan dat de fiets was geleverd en bezorgd in het filiaal in Rotterdam het heeft nooit bij een ophaalpunt gelegen waaruit er 1 optie over blijft dat fietsenplaats het pakket zelf had aangenomen omdat binnen 3 dagen het pakket terug verwerkt was in het sorteercentrum. als Fietsenplaats het niet had aangenomen is het dus te vroeg terug naar mij proberen te verzenden omdat het bij een ophaalpunt een week mag blijven liggen. Na 3 dagen na bezorging doet mijn track en tracé code het ook niet meer en fietsenplaats blijft volhouden nooit iets te hebben gehad. Die willen doen laten lijken uiteindelijk alsof het pakket kwijt is en je alsnog de hoofdprijs laten betalen. Voor ons hier geen fietsen meer en heb dankzij beeldmateriaal en bewijzen nog steeds niet hoeven betalen aan dit bedrijf. Ik had de fiets namelijk netjes geretourneerd.

Steef 23 aug 2022
Reageer
S

Edit: natuurlijk geen ster waardig! Factuur nog steeds gepauzeerd n.a.v van de bewijzen bij klarna. mijn factuur gaat waarschijnlijk op annuleren dus ik hoop dat ik hiermee mensen heb kunnen waarschuwen. Let wel op je bent een paar maanden bezig met dit bedrijf als je in conflict zit.

Steef 30 aug 2022
P

Zeer zeer zeer slecht

Wij hebben een fiets gekocht in de winkel Admiraal de Ruyterweg 24A in Rotterdam , 24 inch.
Thuis kijk ik op de site en zie dat de fiets die wij hebben daar staan met allemaal een handrem en terugtraprem, de handrem ontbreekt bij ons, en het is voor dezelfde prijs 365 euro.
Ik stuur een berichtje naar de klantenservice, hier geen antwoord op ontvangen, dus bellen, daar kan je je verhaal niet kwijt, want je moet het via whatsapp doen.
Daar kreeg ik na een tijdje een antwoord, ja dit klopt mevrouw, maar in de winkel verkopen ze een andere versie, dezelfde fiets, alleen zonder handrem. Ik reageer gelijk, dit klopt toch niet, ik betaal dezelfde prijs en mist gewoon een handrem.
Ja, en daar moet je het mee doen.
Ik wil het nummer van het filiaal Rotterdam, waar de fiets is gekocht, naar heel veel heen en weer appen, belt Rotterdam mij terug. Ja sorry mevrouw, op deze fiets hoort eigenlijk een handrem te zitten, Ow zeg ik de klantenservice zegt van niet en dat dit een speciale versie voor de winkel is.
Ja zegt die man, dat klopt dit verkopen we alleen in de winkel(toen ging hij opeens mee in het verhaal van de klantenservice), maar waarom betaal ik dan 365 euro en heb ik geen handrem.
Op deze fiets kan geen handrem, er is iets met het frame zodat het niet kan.
Maar heeft uw dochter er al op gefietst, ja die is gelijk een klein rondje gaan fietsen, dan kan ik hem niet meer terug nemen zegt hij.
Maar ik kan wel uw fietskratje vergoeden van 15 euro.
Uiteindelijk heb ik 20 euro teruggekregen.
Hier kopen wij dus nooit meer een fiets!!
Dus mensen let op als je een fiets in de winkel koopt, hier hebben ze SPECIALE versies, maar laten je wel de andere versie van internet zien, die wel helemaal compleet is.
Wat een afleggers!!!

Patty 31 jul 2022
Reageer
D

KOOP HIER NIETS

Na poging 100 contact te zoeken, elektrische fiets binnen een maand stuk en kinderzitje nooit gekregen en wel alles betaald.
Versnellingen doen het niet juist en zadel scheur ij en ondanks hij binnenstaat al roestplekken aanwezig.
HELE SLECHTE SERVICE KOOP HIER GEEN FIETS!
Helaas genoodzaakt om rechtsbijstand in te schakelen. Zo jammer en teleurgesteld.

Denise 27 jul 2022
Reageer
E

KOOP HIER GEEN FIETS

Meest onbetrouwbare onvriendelijk fiets-webwinkel die er bestaat. Ik kreeg de fiets als totale bouwpakket, terwijl ze vertelde dat ik alleen de wielen en trappers zelf zou moeten monteren. Na 1,5 bezig te zijn geweest moet hij toch voor de versnellingen/ rem naar de fietsenmaker (100 euro armer)Na een week begon mij fiets op alle plekken te roesten. Gelijk mail gestuurd, kreeg ik te horen dat ik de gehele fiets had moeten insmeren met WB40. Uiteraard geldt dit voor alleen bouten, maar mijn opmerkingen werden genegeerd en heb nu ongeveer 8 mails moeten sturen voordat ze toegaven dat de fiets retour mocht. Maar niet voordat ik zelf de schuld kreeg en vervolgens mijn fietsenmaker.Vervolgens ben ik nu weer ZES mails verder om erachter te komen hoe ik moet retouren en om een afspraak te maken. Maar Robert van de klantenservices houdt me aan het lijntje en maakt niks concreet. Geef ik aan welke dag en tijden ik kan, hoor ik niks meer.Dus ik kan sterk afraden om hier te bestellen, of je moet erg van het spelletje " wie het langst volhoud " houden, dan raad ik ze zeer aan.v

Elisa

Elisa 18 jul 2022
Reageer
J

Goede uitleg bij aanschaf nieuwe fiets

Recent mijn fiets gekocht bij Fietsenplaats. Helaas was deze niet juist afgeleverd. Ik heb toen contact gezocht met Fietsenplaats en aangegeven wat er aan de hand was. Ik kreeg meerdere oplossingen aangeboden en heb er uiteindelijk voor gekozen om de fiets te laten repareren bij de lokale fietsenmaker.

Mantel heeft daarna aangeboden om de volledige factuur van de fietsenmaker te betalen, dat is top geregeld! Het heeft zeker mijn vertrouwen dat er altijd een goede oplossing is bij Fietsenplaats, zeker verbeterd!

Bedankt Benjamin voor je goede hulp!

John 15 jul 2022
Reageer
J

Koop hier geen fiets meer

Voor onze zoontje een fiets gekocht. Op basis van hun foto's en maten de fiets gekocht.
Fiets volgende dag in huis,prima geregeld.
Tijdens het in elkaar zetten zagen we dat de kleuren niet klopten,misleiding dus. Frame klopte ook niet,veel te groot dan aangegeven was op de site. Mail contact met Robert van de service. Retourneren kost je 40eu. Ik foto's gemaild met de kleuren en maten kloppen niet conform jullie site. Nu 9 dagen later elke dag gemaild en dezelfde antwoord terug wij doen niet aan omruilen,kleuren kloppen wel blablabla. Ik blijf volhouden maar zulke slechte service nog nooit meegemaakt. Mensen,koop hier aub niks meer!

John 19 apr 2022
Reageer
A

Ze hebben me opgelicht

Deze winkel verkocht me een gloednieuwe kapotte fiets en nam geen enkele verantwoordelijkheid. De onderdelen die uit de dozen kwamen waren kapot maar dat kon ze helemaal niet schelen. Ze vroegen me om de fietskoffer naar hen toe te brengen, zo'n 50 km verderop waar ik geen auto heb!? Als u niet in staat bent om online zaken te doen, doe het dan niet! Wat een oplichterij! Dus aan het einde vroeg een fietsenwinkel 100 euro om te repareren en ik moet ze betalen. De slechtste ervaring ooit!

Ayse Stienen 31 mrt 2022
Reageer
S

Hier net hetzelfde en ze doen er niks aan....kunnen we niet allemaal klacht neerleggen voor dit bedrijf!!
Mijn dochter is bijna verongelukt met de fiets....de stukken vlogen er vanaf bij het fietsen!

Sandra 22 apr 2022
S

Slechtste service ooit

Nog nooit zo een slechte service meegemaakt. We kregen een fiets met deukjes en krassen. Als je een klacht indient komen ze met een compensatievoorstel van 10 euro?? Retourneren kan kosteloos tegen betaling van 40 euro?? Waarom zou ik 40 euro moeten betalen als zij een fout maken door een beschadigde fiets te leveren? Op de site zie je alleen maar positieve recensies, rara rara hoe kan dat met zo een Klantenservice...

Sen 23 mrt 2022
Reageer
W

Vandaag bij Fietsenplaats geweest

Vandaag bij Fietsenplaats Rotterdam geweest voor advies voor een nieuwe E-Bike. Zijn heel prettig geholpen met veel kennis van de verkoper. Hierdoor wordt aankoop van een nieuwe E-Bike wel een stuk eenvoudiger. Testen van een merk dat niet in de winkel aanwezig is, was snel geregeld. Krijgen een mail als het testmodel aanwezig is zodat een keus maken nog eenvoudiger wordt.

Wim van Putten 25 feb 2022
Reageer
M

Pure oplichters

Dit zijn oplichters, deze mensen verdienen aan hun retouren.. fiets besteld voor mn dochter haar verjaardag. Wou met geen mogelijkheid in elkaar. Geen verjaardagskado. Mooi sneu voor mn dochter. Geprobeerd contact te zoeken maar dat verliep moeizaam. Moest via de app. Fiets kon retour maar kost 40 euro.. slim als je op voorhand al een kapotte fiets verstuurd. Mensen wonen niet allemaal om de hoek dus kiezen ze ervoor om wel die 40 te betalen. Wij hebben hem zelf terug gebracht om er zeker van te zijn dat de fiets daadwerkelijk ook aankomt. Was ook geen fijne werkplaats. Rommelig en slechte service. We werden chagrijnig geholpen en er kon amper Nederlands gepraat worden. Kreeg een retour on mee met handtekening en stempel.. nu is t klaar zou je denken. Helaas sturen ze via afyerpay nog steeds rekeningen en weten ze niks van de retour. Ik ben zo kwaad op deze mensen.. dus alsjeblieft, kijk voor een paar tientjes meer echt ergens anders.. deze mensen zijn niet goed en zijn retouroplichters. Verdienen op deze manier hun geld door opzettelijk kapotte spullen te sturen en vragen 40 euro retourkosten. Heb een fiets besteld die niet in elkaar te krijgen te was. Na veel moeite via de app en telefonische kon de fiets uiteindelijk terug. Zelf gebracht(steek liever 40 in de tank dan aan hun) retourbon gekregen maar ze blijven maar rekeningen sturen. Deze mensen zijn niet goed. Negatieve revieuws worden verwijderd en ze zetten zelf goede revieuws neer. Dit zijn echte oplichters de mensen van FIETSENPLAATS/CITYBIKES...

Manuela 23 feb 2022
Reageer
R

Tandwiel via Fietsenplaats

Het was de eerste keer dat ik een fietsonderdeel besteld had bij Fietsenplaats. Met behulp van de info op de site kwam ik tot de conclusie dat ik die tandwiel moest hebben. Besteld en de dag er na al binnen. Op de fiets gemonteerd en helemaal super.
Onderdelen zijn niet goedkoop maar als je wil fietsen heb je ze nodig.
Met de snelle bezorging zat ik zo weer op de fiets.
Rob

Rob 10 feb 2022
Reageer
F

Zeer goede service echte aanrader

Hier 2 nieuwe fietsen gekocht. Ze nemen uitgebreid de tijd om je te adviseren. Wij hebben ervoor gekozen de fietsen zelf in de winkel af te halen. De fietsen zijn keurig rijklaar aangeleverd,
Het personeel is vriendelijk, behulpzaam, geduldig en vooral gastvrij op zijn Rotterdams.
Fietsenplaats steekt met de verhouding service / prijzen ver uit boven de gemiddelde fietsenzaak. Aanrader!

Frank van Hellemond 9 feb 2022
Reageer
R

Goede levering en klantvriendelijk

Goede levering. Goede informatie vooraf over het tijdstip van levering en fiets volledig afgemonteerd. Zelfs een belletje 20 minuten voor de levering. Een pré is dat je de klantenservice telefonisch kunt bereiken. En klantvriendelijk, zowel telefonisch als de chauffeur. vriendelijke man die hem langsgebracht, hij heeft nog even geholpen met de laatste dingetjes.

Rene 9 feb 2022
Reageer
D

Deskundig en behulpzaam

Wij hadden drie fietsen gekocht. Ik was aangenaam verrast hoe vriendelijk, deskundig en behulpzaam wij geholpen werden. Er werd alle tijd genomen voor uitleg en advies. De fietsendrager werd zelfs op mijn auto gemonteerd. Kortom wij zijn zeer, zeer tevreden en blij dat wij onze fietsen bij Fietsenplaats (Rotterdam) hebben gekocht. Trouwens het zijn ook prima fietsen!

Dick 8 feb 2022
Reageer
A

Goed geholpen

Ik ben twee keer langs geweest voor de aanschaf van een nieuwe wielrenfiets, de eerste keer op een dinsdag middag. Er was ruim voldoende tijd voor deskundig advies en alles is mij als starter, goed uitgelegd. Na een paar dagen bedenktijd, ben ik terug gegaan om de fiets aan te schaffen. Ditmaal op een zaterdag middag. Zoals verwacht was het toen een stuk drukker, ik heb even moeten wachten, maar ook toen ben ik deskundig en zonder haast geholpen en is de tijd genomen om de nodige dingen voor mij uit te zoeken. Erg prettig! Ik ben ook nog steeds erg blij met mijn aankoop en zou Fietsenplaats zeker aanbevelen aan familie en vrienden.

Andre 8 feb 2022
Reageer
L

Super service

Ondanks lockdown waren proefritten mogelijk. Prima. Mogelijk heeft het met de lockdown te maken, (click & collect), maar naast het klaar zetten van de twee fietsen waar ik uit wilde kiezen, werd er verder niet gekeken naar hoe ik op de fietsen zat en of de geometrie per fiets beetje klopte. Verschillen tussen de fietsen (1x11 cq 2x11) werden niet toegelicht. Mail over onduidelijkheid prijs werd jammer genoeg pas na aankoop beantwoord. Betreffende medewerker in winkel was niet meer te traceren. Dan is het dragen van een naambordje wel weer handig. Een mens vraagt nu eenmaal niet elke keer naar iemands naam.

Lana 8 feb 2022
Reageer
M

Mooie fiets gevonden

Mooie fiets gevonden; hun reactie: wacht nog even als het kan. Eind volgende week komen er mooie aanbiedingen; wellicht zit er ook iets tussen voor u waar u nu niet naar gekeken hebt. Inderdaad een mooie scherpere aanbieding gevonden. Een het iets toffere fiets die eerst buiten budget viel. Dank je!

Moise 7 feb 2022
Reageer
D

Ontzettend onprofessioneel - dienst na verkoop

In augustus 2021 bestelden bij een fiets.
Echter was die niet naar wens en werd ie verplicht door fietsenplaats door een koerier opgehaald.
De fiets zou nooit aangekomen zijn bij hen.
Ik heb alle bewijs van ophaal .
Echter komen ze de consument niet tegemoet ,
Ze negeren e-mails .
Ik tref geen fout !
en heb incasso op men dak bij after pay!
Ik raad deze winkel absoluut NIET aan !

Delphine herreman 28 jan 2022
Reageer
K

Gisteren besteld vandaag in huis

Gisteren besteld vandaag in huis. Ook vandaag per e-mail een montagefilmpje waarin duidelijk wordt getoond hoe de fiets verder in elkaar gezet moet worden.

Gereedschap en lagervet zit er niet bij. De fiets was zo in elkaar gezet.

De fiets zelf is heel stevig, hopelijk wordt deze fiets niet zo snel gesloopt door onze puber!

Karin Driessen 12 jan 2022
Reageer
A

Zeer slecht

1* 3 dagen later geleverd dan beloofd( gebeld voor het bestellen en werd me garandeerd dat ik het de volgende dag zou ontvangen)
2* verkeerde model geleverd
3* verschillende beschadigingen aan de fiets
4* zeer slechte klantenservice. Zo ga je niet met mensen om
5* na 3 maanden staat de fiets nog steeds in de woonkamer, omdat ze weigeren mee te WERKEN.

CITY-BIKES. MAAK GEEN BELOFTES DIE JULLIE NIET WAAR KUNNEN MAKEN

A. Karabacak 25 nov 2021
Reageer
Beste fietswinkels

Dit zijn de beste fietswinkels van december 2022.

Over Fietsenplaats
  • Geverifieerd bedrijf