Fietsenplaats

Fietsenplaats

1.9 reviewscore • 115 reviews
M

Absolute afrader - klachtafhandeling!!!

Deze organisatie wil alleen ondersteuning bieden wanneer er reviews worden verwijderd! Koop hier niet!!!

Een fiets gekocht voor mijn zoontje van 3 jaar, bij de fietsenmaker een nieuwe remkabel erin moeten laten zitten omdat de bestaande te kort was (ter verduidelijking, nieuw in doos geleverd...).

Fietsenplaats kan alleen ondersteuning bieden wanneer wij, VOORAF, een review verwijderen. Zo niet, dan kunnen ze ons niet helpen. Chantage, belachelijke communicatie en nul komma nul verantwoordelijkheid willen nemen!

Mark 8 jul 2024
Reageer
J

Zeer slechte service

Fiets besteld, en na een poosje laad de accu heel langzaam op. Dus deze opgestuurd.

Krijg je een bericht terug dat een andere accu pas in april/mei leverbaar is.

Update 1-5-2024
We wachten al vanaf 16 februari op een accu! En we hebben nog steeds geen accu… Hoe lang moeten we hier nu nog op wachten?
We hebben het idee dat we aan het lijntje worden gehouden.

Update 16-6-2024
Nog steefds geen accu. We zijn al een half jaar verder…. Schandalig.
Geef gewoon een andere fiets, of regel in iedergeval iets. Dit loopt al vanaf Maart!

Het is voor mijn vrouw. Die heeft altijd pech. En nu weer.
Zulke accu’s hoor je gewoon op voorraad te hebben!

Jefry de korte 17 jun 2024
Reageer
C

Makkelijk te bestellen

De fiets was makkelijk online te bestellen. De levering lukte niet op de afgesproken dag, maar we werden goed op de hoogte gehouden. De vlgd dag lukte het wel. Top!

C Wassink 13 jun 2024
Reageer
K

Slechte service

Zeer ontevreden over de service. De fiets is voor de helft geleverd. De fiets had ik nodig om mee te nemen op vakantie. Als ik de fiets wil retourneren wordt er moeilijk gedaan. Het omruilen is geen probleem en kan bezorgd worden, zonder extra kosten. Retourneren van een onvolledig product is een ander verhaal. Na ruim 20 berichten heen en weer en geen oplossing, heb ik besloten om juridische stappen te ondernemen. Helaas dat het zoveel energie moet kosten en dat de service slecht is. Ik zal hier geen tweede fiets meer kopen.

Kelly 11 jun 2024
Reageer
C

OPLICHTERS

Bestel hier niet dit zijn OPLICHTERS. ik wacht nu 2,5 week op een fatsoenlijke fiets maar tot nu toe een fiets vol beschadigingen en valse beloftes en leugens vanuit dit bedrijf. Ga nu kijken welke vervolg stappen ik kan ondernemen

Charlot 22 mei 2024
Reageer
N

WAARDELOZE klantenservice

KOOP JE FIETS NIET HIER. had ik maar onderzoek gedaan naar deze webwinkel. ze zijn niet eerlijk tegen klanten en dwingen je bijna om naar de winkel te komen met de fiets. of 50 voor het ophalen van de fiets echt waardeloos. hun klanten service is echt shit. heb echt spijt dat ik het hier gekocht heb. fe fietss is niet goed aangekomen en miste allerlei onderdelen om de fiets in elkaar te kunnen zetten.

ze doen er alles aan om je niet verder te helpen maar je te dwingen naar de winkel te komen voor mij is dat meer dan 100km verder op.

wat een nonsese winkel zeg!!!

Netty 26 apr 2024
Reageer
T

Niet betrouwbaar

Website ziet er keurig uit, levering spoedig.
Alleen bleek niet dezelfde fiets geleverd te zijn, zoals besteld op de website.
Een bijna identieke fiets, maar met net andere stickers. Cortego ipv Spirit en goedkoper ogende stickers. Bij het in elkaar zetten paste de rem en de voordrager niet goed.

Hierop de klantenservice benaderd, zij wilden/konden niks voor ons betekenen. We mochten de fiets retour brengen (70km verderop) of ze zouden hem ophalen voor €50 ophaal kosten en €15 administratie kosten.

Hiermee niet akkoord gegaan, ivm verkoop onder valse voorwendselen. Pas na dreiging juridische stappen te ondernemen konden de kosten kwijt gescholden worden.
Vervolgens zijn er 2x ophaal afspraken gemaakt, welke niet zijn nagekomen door fietsenplaats.

Uiteindelijk toch zelf de fiets retour gebracht, zodat dit afgehandeld kon worden. Geld kon niet direct retour gegeven worden zoals afgesproken, omdat het een internet bestelling was.

Kortom; slechte service en het risico niet geleverd te krijgen wat afgesproken is.

Tamara 3 mrt 2024
Reageer
T

Niet eerlijk tegen klant

Eerste ervaring met deze webshop, helaas gelijk een slechte... Het is dat ik niet minder dan 1 ster kan geven.

Pas een fiets voor onze dochter besteld. Een blauwe Spirit fiets 26 inch.
De levering was snel, volgende dag bezorgd. Daar valt niks op aan te merken.

Wel na bezorging gelijk contact opgenomen met de klantenservice: na het hele riedeltje te hebben afgeluisterd, komt het er op neer dat je eerst moet mailen, de verbinding wordt dan ook verbroken.

Dus gemaild, vrijwel alle correspondentie was met ene Robert.

Op de doos stond 24 inch ipv 26 inch. Vrij vlotte reactie, het zou gaan om een printfout op de doos, dit konden wij checken bij de banden en anders konden we het laten weten. Na het gecheckt te hebben, bleek de maat inderdaad te kloppen.

Toen wij de fiets uit de doos haalden, viel het ons op dat er een flink kleurverschil zat tussen de fiets (frame) en de velgen. De velgen waren de kleur blauw die wij wilden, de fiets zelf leek meer turquoise.

Wederom gemaild (door medische omstandigheden een paar dagen na ontvangst fiets) foto's doorgestuurd waarop het kleurverschil duidelijk te zien is. In eerste instantie kregen wij de reactie (gekopieerd uit mail):

'Omdat deze onderdelen van verschillende materialen zijn, zit er iets kleurverschil in. Dit is de enige versie die wij hebben van deze fiets'

Wij hebben hierop teruggestuurd dat het niet gaat om een klein kleurverschil, maar dat het erop lijkt dat wij de Spirit Turquoise hebben ontvangen met blauwe velgen, en dat, mocht dit inderdaad kloppen, de foto's op de website een totaal verkeerd beeld geven. Gevraagd of het inderdaad uitgesloten is dat er allicht in de fabriek iets mis is gegaan, de inch maat op de doos klopte echter ook niet.

Vervolgens stuurt Robert ons de volgende reactie:
'Ik heb het ook bij Spirit nagevraagd, dit is echt de enige fiets die zij verkopen. Hierin hebben zij geen andere varianten namelijk.'

Ik heb meneer in eerste instantie nog bedankt ook voor het feit dat hij het bij Spirit had nagevraagd.. Wel aangegeven dat we de fiets willen retourneren omdat de foto op de website geen waarheidsgetrouwe weergave geeft van het product. (op de mail waarin ik aangeef rechten van de consument te hebben opgezocht bij een niet kloppende foto, en ik daar terug kan vinden dat retour dan gratis zou moeten zijn ipv de €50 die bedrijf vraagt, heb ik geen reactie ontvangen. Op mijn retouraanmelding dan weer wel, typisch...)

Voor retour hebben wij uiteindelijk gekozen om de fiets bij het filiaal in Rotterdam te brengen, dan moet je alsnog €15 betalen vanwege administratie kosten, maar laten ophalen kost je €50, en dat gunden we het bedrijf al niet meer.

Je moet mailen om door te geven wanneer je de fiets retour komt brengen bij het filiaal. Begrijpend lezen is ook lastig blijkbaar, want als ik op dinsdag 13 feb als klant 2 opties aandraag waarop wij de fiets retour kunnen brengen, woe 14 feb OF do 15 feb, is het wel knullig dat je dan op di 13 feb terug krijgt dat we hem diezelfde dag (dus dinsdag 13 feb) retour kunnen brengen...

Om alles compleet te maken:
op het moment dat mijn man de fiets in de winkel in Rotterdam terug brengt (vriendelijk geholpen overigens!) wordt er met de klantenservice gebeld door de medewerker om te melden dat de fiets door ons is ingeleverd. Dan is het toch wel zeer kwalijk te noemen dat er dan wordt gezegd dat er op een bepaalde locatie de fiets ZONDER KLEURVERSCHIL op te halen is. Uiteraard hoeven wij deze niet meer, en willen wij geen zaken meer doen met dit bedrijf.

Er wordt dus keihard gelogen tegen je door de klantenservice. Nagevraagd bij Spirit? Complete onzin!!!

In al mijn mails ben ik uiterst vriendelijk geweest, daar ligt het niet aan. Je krijgt korte reacties terug (van Robert in ieder geval) en er wordt dus op sommige momenten maar met een half oog gelezen.

Eens maar nooit meer dus!!

De hele situatie was naar onze mening heel simpel op te lossen, maar nu retour en geld kunnen ze op hun buik schrijven.

frappant detail: zelfde dag zie ik bij school een meisje op een blauwe Spirit fiets inclusief velgen in dezelfde kleur als het frame... een extra bevestiging dat de klantenservice onzin verkondigt.

T. 15 feb 2024
Reageer
J

Erg slechte ervaring met klantendienst

Erg slechte ervaring met de klantendienst van dit bedrijf. De schakelaar van de fiets had vijf standen, wat niet bleek overeen te komen met de cassette (zeven bladen). Ik zit nu dus met een fiets waarmee ik niet kan schakelen. Eerst ontkenden ze meermaals dat er een probleem was, vervolgens gaven ze me gelijk maar zeiden ze dat de fiets buiten garantie was, uiteindelijk stelden ze als ‘oplossing’ voor dat ik een nieuwe shifter moest kopen aan inkoopprijs. Dat terwijl zij eigenlijk verplicht zijn om mij zonder extra kosten de fiets te bezorgen in perfecte staat. Ik heb ondertussen klacht ingediend bij het Europees Centrum van de Consument, die op basis van de geleverde bewijsstukken tot de conclusie kwam dat ik volledig in mijn recht ben. Maar ook via deze weg blijft het bedrijf de zaak al maanden vertragen door erg laat te antwoorden, door extra info en beeldmateriaal te vragen, en door plots opnieuw te ontkennen dat er een probleem is. Het kan gebeuren dat er eens iets misgaat met een product, maar heb dan asjeblief het fatsoen om die fout te erkennen en recht te zetten…

Jelle Lisson 15 nov 2023
Reageer
w

onterecht kosten in rekening gebracht

na het bestellen van mijn fiets ben ik 20 minuten later gaan bellen met de klantenservice om mijn bestelling te annuleren. Ik heb de bestelling 15 minuten geleden geplaatst en de medewerker aan de telefoon geeft aan dat ik 35 euro aan verzendkosten moet betalen omdat de fiets al uit de schap is gepakt. De fiets is niet verzonden en ik heb dit aangegeven dat het apart is dat ik hiervoor moet betalen en de medewerker toonde hier totaal geen begrip voor en wilde gewoon geld aftroggelen.

Datum van ervaring: 30 oktober 2023

wesley 30 okt 2023
Reageer
G

Geweldige service

We hebben een jongens fiets 22 inch besteld en kwam deels in elkaar gezet binnen. Mega goede service gezien zij voor het leveren een mail sturen met filmpjes waar stap voor stap wordt uitgelegd hoe de fiets verder in elkaar gezet moet worden. Was verbazingwekkend makkelijk gezien de handige filmpjes!

Ik weet al waar ik me dochter haar fiets ook ga bestellen!

Goede service 29 sep 2023
Reageer
E

Gigantisch Slechte Bedrijf

Hele slechte ervaring met deze (web)winkel. Ze sturen mij een verkeerde fiets op een 57 cm framemaat ipv 50 cm. Negens staat vermeld wat de fietsspecificaties zijn voordat je de fiets opzet. Niet op doos of pakbon. Vervolgens willen ze dat ik hiervoor ga boeten omdat er 2 rondjes in de tuin op getest is. Op de site staat dat je max. 2 km mag rijden en retour gedaan kan worden. Dit klopt dus voor geen kant. Ook erg onvriendelijk aan de telefoon met geen concrete antwoorden en reageren ook laat. Op website staat 100 dagen bedenktijd, niet goed geld terug! klopt ook van geen kant! als puntje bij paaltje komt moet je er zelf voor boeten. Ik heb de fiets niet gebruikt, netjes terug verpakt, fotos videos gemaakt. Zij hebben een foute levering gedaan dus ga ik hier een rechtszaak van maken! echt slecht!

Efy 14 aug 2023
Reageer
G

Oplichters

Enorm slecht!
Bij het in elkaar zetten van de fiets meerdere schade's (4 diepe schaafkrassen krom achterspatbord). Ook de remmen zitten al vast voor je ze afgesteld hebt.
Vervolgens een mailtje gestuurd en dan krijg je als reactie dat ze wel even n lakstift en 10 euro vergoeding. De fietsenmaker gaf een reparatie indicatie van 75euro.
Bij de klantenservice kunnen ze dan niets meer voor je doen! Wees gewaarschuwd voor dit bedrijf.

Gerrit 4 aug 2023
Reageer
M

Nooit iets bestellen

Wat een waardeloos bedrijf. Fiets voor onze dochter besteld. Werd met een kapotte doos geleverd. Eenmaal uitgepakt bleek het spatbord helemaal verbogen te zijn. We zijn nu een week verder en het wordt je haast onmogelijk gemaakt om de fiets retour te sturen. Communicatie gaat alleen via de mail, en het duurt super lang voordat je reactie krijgt. Retourneren kost 40 euro, ze kunnen geen tijdsindicatie geven wanneer ze de fiets komen ophalen ( 9-17 uur) en je moet overal foto's van aanleveren terwijl zei je een kapotte fiets leveren. Echt GOEDKOOP is DUURKOOP. Ik ben nu aan het uitzoeken of dit wettelijk wel toegestaan is.

Miranda 31 jul 2023
N

Hier precies hetzelfde verhaal!! Waardeloos.
Waardeloze klantenservice en slechte fietsen.

Onfatsoenlijke mensen bij klantenservice en inderdaad retourneren maken ze je het liefst zo moelijk mogen en met hoge kosten.
Opdoeken dit bedrijf!

N 1 aug 2023
P

Een Geweldige Ervaring bij Fietsenplaats.nl - Betr

Als gepassioneerde fietser deel ik graag mijn oprechte lof voor de geweldige ervaring die ik heb gehad bij Fietsenplaats.nl. Voordat ik mijn Spirit Avance N8 Elektrische Herenfiets bij hen kocht, had ik eerst een andere fiets gekocht bij Decathlon die me helaas niet beviel. Ik schreef hierover en je hebt het gelezen. Maar gelukkig heeft Fietsenplaats.nl mijn vertrouwen volledig hersteld en overtrof mijn verwachtingen.

Toen ik de Spirit Avance N8 Elektrische Herenfiets online zag op Fietsenplaats.nl, zag hij er goed uit en voldeed hij aan mijn eisen. Echter, omdat ik de winkel niet kende, maakte ik me zorgen over het retourneren als de fiets me niet zou bevallen.Wat mij vooral opviel was de vriendelijke toon en persoonlijke touch in hun communicatie. Dit gaf me het gevoel dat ik als klant werd gewaardeerd en dat mijn tevredenheid hun hoogste prioriteit is.

Gelukkig kan ik bevestigen dat Fietsenplaats.nl uitstekende service biedt. Ze hebben me verzekerd dat als ik niet tevreden zou zijn met de fiets, ik deze kan retourneren. Dit gaf me het vertrouwen dat mijn tevredenheid als klant voorop staat bij Fietsenplaats.nl.

Na het plaatsen van mijn bestelling, ontving ik al snel een bevestigingsmail met alle relevante details.

Toen mijn fiets werd geleverd, was ik blij verrast door de zorgvuldige verpakking en de onberispelijke staat van de fiets. Het assembleren van de fiets was eenvoudig en binnen korte tijd was ik klaar om op pad te gaan.

De Spirit Avance N8 Elektrische Herenfiets zelf is een waar genot om mee te rijden. De Bafang M400 middenmotor zorgt voor moeiteloos fietsen, zelfs bij het beklimmen van heuvels, en de 8 Shimano Nexus versnellingen maken het gemakkelijk om de juiste snelheid te vinden voor elke situatie. De vering in de voorvork en zadelpen zorgen voor een comfortabele rit, waardoor ik zonder zorgen langere afstanden kan afleggen.

Ik ben onder de indruk van het klantvriendelijke Bafang display, waarmee ik eenvoudig de ondersteuningsstand kan kiezen en mijn fietsritinformatie kan bekijken. Het geeft me een gevoel van controle en gemak tijdens het fietsen.

Ik heb vaker op een eboke gezeten maar de spirit van fietsenplaats.nl die ik thuis heb staan is een hele andere beleving. De motor is ontzettend stil, een natuurlijke ondersteuning en van versnelling veranderen gaat vloeiend zonder kraken.


Wat Fietsenplaats.nl onderscheidt, is hun toewijding aan klanttevredenheid en de garantie dat ze een onbevredigende fiets in goede staat terugnemen. Ik ben blij met mijn aankoop en zou Fietsenplaats.nl ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een nieuwe fiets met een uitstekende koopervaring.

Ik wil Fietsenplaats.nl bedanken voor hun uitstekende service en ik zal zeker bij hen terugkomen voor toekomstige fietsaankopen!

Met vriendelijke groet,
Peter uit Assen!

Datum van ervaring: 26 juli 2023

Peter 26 jul 2023
Reageer
B

Vreselijke webshop

Fiets geleverd waar zoveel mis mee is dat we hem niet in elkaar kunnen zetten. Genoodzaakt snel een andere te kopen, moeten we €40,- betalen om een defect product terug te sturen. Deze webshop raden wij af. Als je niet eens de moeite kan nemen om het product dat je levert te checken of verantwoording te nemen kan je beter niet met klanten werken.

Daarnaast is er voor veel fietsen geen handleiding, “kijk maar bij deze fiets”, waardoor je zelf mag raden wat waar moet. 1 grote grap deze webshop.

Bert 21 jul 2023
Reageer
D

Fiets incompleet en beschadigd

Fiets kwam incompleet (miste 2 essentiële schroeven) en beschadigd( 3 plekken, waarvan 1 totaal weggeroest) binnen. Teleurstellende service. Voor retour moet ik zelf zorgen, maar hoe retour je in een elkaar gezette fiets? En anders kan ik 17,50 compensatie krijgen, waarvoor ik dan de kosten van een fietsenmaker van moet betalen niet wetende of de schade wel op te lossen is.

Nooit meer bestellen hier, wat een vervelende klantervaring

Deborah 10 jul 2023
Reageer
R

Klote winkel!

Fiets voor onze zoon besteld, voor 85% gemonteerd staat op de site. Fiets komt binnen. Je moet alles zelf in elkaar zetten.. tijdens het in elkaar zetten komen we behoorlijke beschadigingen tegen, afgemonteerd. Zoon blij met z’n nieuwe fiets dus doet er een test rondje mee, 2m! Slag in de wiel, en versnellingen die het niet doen of slecht! Contact met het bedrijf krijgen? Mailen - bellen niet te bereiken! Klantenservice is niet voor dit soort dingen.. waar is het dan voor?
Willen de fiets niet terug nemen, want de fiets is gebruikt.. 2M, EN GEBRUIKT???
EN OP DE SITE STAAT DAT ZE EEN TEST RONDJE DOEN? EN DAN ALS NOG DEZE FIETS WILLEN VERKOPEN
We reageren altijd op de mail binnen een dag, gaat 2 dagen overheen! KOOP HIER GEEN FIETS! Zoals je al leest , ze verkopen alleen maar terring zooi! Mag laaien dat de kapot gaan!
Conclusie, onze zoon wat al 2/3weken naar z’n nieiwe fiets kijkt en niet kan gebruiken.

Rochelle 19 jun 2023
Reageer
T

treurige firma

We kregen een fiets waarvan de kader geabimeerd was, de rem niet goed gemonteerd was en de 2 wielen een stevige slag hadden. Om de fiets te retourneren moeten we zelf opdraaien. De oplossing voor de kader was een lakstift....maar de kader wordt daar niet nieuwer van...klantendienst telefonisch helpt niet en duwt je naar wat mailverkeer. De mensen op de mail zijn vriendelijk maar antwoorden enkel wat standaardzinnetjes die vooraf voorgeschreven zijn. 1 grote teleurstelling en nooit nog een haar op mijn hoofd dat eraan denkt daar een fiets te bestellen.

Thomas 3 mei 2023
Reageer
M

Verschrikkelijke service !!!!! Pure oplichting !

Wat een verschrikkelijk tent is dit zeg!! koop hier nou nog geen fietsbel want niks klopt wat ze afspreken .

leveren spullen die je niet besteld hebt !

Wil je t retourneren zit je weken langs met hun fiets in huis en dreigen ze als je t buiten de deur zet met de rekening .

Zijn niet te bereiken alleen over de app .

Onpersoonlijk , onduidelijk , slechte na zorg .

Hoop dat ze snel failliet gaan .

Maar goed ook dat ze niet opnemen want had ze door de telefoon getrokken !!!!

M 28 apr 2023
Reageer
F

Dramatische klantenservice en aftersales

Afgelopen week hebben wij voor onze dochter een fiets besteld bij fietsenplaats.nl. Bij het uitpakken bleek al snel dat het spatbord beschadigd was, het grootste probleem dook echter op toen onze dochter wilde gaan fietsen en de ketting enorm doortrapte en ratelde. Na contact gezocht te hebben werd ons in eerste instantie aangegeven dat we het probleem met de ketting (in gesloten kettingkast) zelf maar moesten oplossen met verwijzing naar een YouTube filmpje. Wij hebben hier afwijzend op gereageerd en vervolgens werd ons aangegeven dan maar op een doordeweekse dag naar Rotterdam te komen met de fiets. Alsof je daar dan ook alle tijd (ik moet dan een paar uur verlof nemen omdat fietsenplaats.nl een ondeugdelijk product levert?) of gelegenheid (de fiets past niet of nauwelijks in onze auto) voor hebt. Dit is gewoon het probleem neerleggen bij en afschuiven op je klant. Omdat onze dochter dolgraag wil fietsen op haar nieuwe fiets hebben we na uitblijven van een werkbare en passende geboden oplossing vanuit fietsenplaats.nl de fiets gisteren naar een erkende fietsenmaker in de buurt gebracht. En de factuur hiervan is linea recta doorgestuurd naar fietsenplaats.nl maar zij weigeren deze te vergoeden. Ik vrees ook gezien recente en vele soortgelijke negatieve reacties hier en op Trustpilot (op Trustpilot wordt zelfs melding wordt gemaakt van schending van de gebruikersvoorwaarden op vermoedens van fake reviews) dat dit bedrijf als het op deze manier doorgaat geen lang leven beschoren zal zijn.
Besteed je centen alsjeblieft bij de lokale fietsenwinkel want dit is weggegooid geld.

Familie de Valk 19 apr 2023
J

Heel herkenbaar! Wij hebben exact hetzelfde probleem!! Telefonisch overleg blijkt niet mogelijk en schuiven het elke keer op iets anders! Hier ook de ketting er elke keer af.. wij laten de fiets nu ook maken door een erkende fietsenmaker

Jaap 21 apr 2023
L

Communicatie kan beter

Ik was erg sceptisch na het lezen van alle negatieve reviews (ik las ze pas nadat ik besteld had). Communicatie met bedrijf, via mail, kan echt beter.
Maar fietsje is goed afgeleverd en door de installatievideo was montage geen probleem. Voor deze prijs kun je geen topkwaliteit verwachten en dat doe dus ook niet.

Lian 1 apr 2023
Reageer
M

Beschadigde fiets geleverd en zeer slechte service

Fiets voor de verjaardag van onze dochter besteld. Doos werd beschadigd geleverd door DHL, vervolgens bleek de lak beschadigd, een knik in het achterspatbord door te strak afmonteren in de fabriek en het handvat kapot.
Bij retour aanmelden werd gezegd dat ze daar geen updates van kregen, dus moest via WhatsApp. Voor retour moest de fiets volgens regels ingepakt worden. Langzame communicatie via app.
Vervolgens krijg je te horen dat e bij een retour met terugbetaling aan bepaalde regels moet voldoen en de retourkosten €40,- bedragen.
Zeer slechte service en onvriendelijke communicatie!
Hier niet bestellen, scheelt je veel gedoe! Sponsor de locale fietsenmaker. Goedkoop is duurkoop in dit geval!

Mevrouw 26 jan 2023
Reageer
m

slechte service kapot gelevering

Slechte service kapot geleverd trapper/Crank
netjes gemeld binnen twee uur uitgelegd en foto verstuurd .
vervolgens de meest klant onvriendelijk
ga maar naar de lokale specialist was de reactie ,
verrast bij reactie NOOIT MEER !!!

het loopt uit op extra kosten misschien toch beter de fietsen maker in eigen regio vaker sponseren.

martin 20 jan 2023
Reageer
N

Slechte ervaring kinderfiets

Als je een review schrijft en deze op hun verzoek wilt verwijderen zodat je dan pas geholpen wordt met een claim dan weet je genoeg. Kapot geleverd en vervolgens 10 euro aanbieden om het op te lossen. Ook niet even vanwege het geschil afterpay op de hoogte stellen en derhalve 2x incassokosten erachteraan.

Niels 3 jan 2023
Reageer
Beste webshops

Dit zijn de beste webshops van juli 2024.

Over Fietsenplaats

Er zijn 115 reviews geschreven over Fietsenplaats op Reviews.nl. Met een 1.9 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Matig.

  • Geverifieerd bedrijf
  • Webshops
  • https://fietsenplaats.nl
  • info@fietsenplaats.nl