Fietsenplaats

Lid van Reviews.nl


Reviews (82)

  • P

    Zeer zeer zeer slecht

    Wij hebben een fiets gekocht in de winkel Admiraal de Ruyterweg 24A in Rotterdam , 24 inch.
    Thuis kijk ik op de site en zie dat de fiets die wij hebben daar staan met allemaal een handrem en terugtraprem, de handrem ontbreekt bij ons, en het is voor dezelfde prijs 365 euro.
    Ik stuur een berichtje naar de klantenservice, hier geen antwoord op ontvangen, dus bellen, daar kan je je verhaal niet kwijt, want je moet het via whatsapp doen.
    Daar kreeg ik na een tijdje een antwoord, ja dit klopt mevrouw, maar in de winkel verkopen ze een andere versie, dezelfde fiets, alleen zonder handrem. Ik reageer gelijk, dit klopt toch niet, ik betaal dezelfde prijs en mist gewoon een handrem.
    Ja, en daar moet je het mee doen.
    Ik wil het nummer van het filiaal Rotterdam, waar de fiets is gekocht, naar heel veel heen en weer appen, belt Rotterdam mij terug. Ja sorry mevrouw, op deze fiets hoort eigenlijk een handrem te zitten, Ow zeg ik de klantenservice zegt van niet en dat dit een speciale versie voor de winkel is.
    Ja zegt die man, dat klopt dit verkopen we alleen in de winkel(toen ging hij opeens mee in het verhaal van de klantenservice), maar waarom betaal ik dan 365 euro en heb ik geen handrem.
    Op deze fiets kan geen handrem, er is iets met het frame zodat het niet kan.
    Maar heeft uw dochter er al op gefietst, ja die is gelijk een klein rondje gaan fietsen, dan kan ik hem niet meer terug nemen zegt hij.
    Maar ik kan wel uw fietskratje vergoeden van 15 euro.
    Uiteindelijk heb ik 20 euro teruggekregen.
    Hier kopen wij dus nooit meer een fiets!!
    Dus mensen let op als je een fiets in de winkel koopt, hier hebben ze SPECIALE versies, maar laten je wel de andere versie van internet zien, die wel helemaal compleet is.
    Wat een afleggers!!!

    Patty 31 jul 2022

  • D

    KOOP HIER NIETS

    Na poging 100 contact te zoeken, elektrische fiets binnen een maand stuk en kinderzitje nooit gekregen en wel alles betaald.
    Versnellingen doen het niet juist en zadel scheur ij en ondanks hij binnenstaat al roestplekken aanwezig.
    HELE SLECHTE SERVICE KOOP HIER GEEN FIETS!
    Helaas genoodzaakt om rechtsbijstand in te schakelen. Zo jammer en teleurgesteld.

    Denise 27 jul 2022

  • E

    KOOP HIER GEEN FIETS

    Meest onbetrouwbare onvriendelijk fiets-webwinkel die er bestaat. Ik kreeg de fiets als totale bouwpakket, terwijl ze vertelde dat ik alleen de wielen en trappers zelf zou moeten monteren. Na 1,5 bezig te zijn geweest moet hij toch voor de versnellingen/ rem naar de fietsenmaker (100 euro armer)Na een week begon mij fiets op alle plekken te roesten. Gelijk mail gestuurd, kreeg ik te horen dat ik de gehele fiets had moeten insmeren met WB40. Uiteraard geldt dit voor alleen bouten, maar mijn opmerkingen werden genegeerd en heb nu ongeveer 8 mails moeten sturen voordat ze toegaven dat de fiets retour mocht. Maar niet voordat ik zelf de schuld kreeg en vervolgens mijn fietsenmaker.Vervolgens ben ik nu weer ZES mails verder om erachter te komen hoe ik moet retouren en om een afspraak te maken. Maar Robert van de klantenservices houdt me aan het lijntje en maakt niks concreet. Geef ik aan welke dag en tijden ik kan, hoor ik niks meer.Dus ik kan sterk afraden om hier te bestellen, of je moet erg van het spelletje " wie het langst volhoud " houden, dan raad ik ze zeer aan.v

    Elisa

    Elisa 18 jul 2022

  • J

    Goede uitleg bij aanschaf nieuwe fiets

    Recent mijn fiets gekocht bij Fietsenplaats. Helaas was deze niet juist afgeleverd. Ik heb toen contact gezocht met Fietsenplaats en aangegeven wat er aan de hand was. Ik kreeg meerdere oplossingen aangeboden en heb er uiteindelijk voor gekozen om de fiets te laten repareren bij de lokale fietsenmaker.

    Mantel heeft daarna aangeboden om de volledige factuur van de fietsenmaker te betalen, dat is top geregeld! Het heeft zeker mijn vertrouwen dat er altijd een goede oplossing is bij Fietsenplaats, zeker verbeterd!

    Bedankt Benjamin voor je goede hulp!

    John 15 jul 2022

  • J

    Koop hier geen fiets meer

    Voor onze zoontje een fiets gekocht. Op basis van hun foto's en maten de fiets gekocht.
    Fiets volgende dag in huis,prima geregeld.
    Tijdens het in elkaar zetten zagen we dat de kleuren niet klopten,misleiding dus. Frame klopte ook niet,veel te groot dan aangegeven was op de site. Mail contact met Robert van de service. Retourneren kost je 40eu. Ik foto's gemaild met de kleuren en maten kloppen niet conform jullie site. Nu 9 dagen later elke dag gemaild en dezelfde antwoord terug wij doen niet aan omruilen,kleuren kloppen wel blablabla. Ik blijf volhouden maar zulke slechte service nog nooit meegemaakt. Mensen,koop hier aub niks meer!

    John 19 apr 2022

  • A

    Ze hebben me opgelicht

    Deze winkel verkocht me een gloednieuwe kapotte fiets en nam geen enkele verantwoordelijkheid. De onderdelen die uit de dozen kwamen waren kapot maar dat kon ze helemaal niet schelen. Ze vroegen me om de fietskoffer naar hen toe te brengen, zo'n 50 km verderop waar ik geen auto heb!? Als u niet in staat bent om online zaken te doen, doe het dan niet! Wat een oplichterij! Dus aan het einde vroeg een fietsenwinkel 100 euro om te repareren en ik moet ze betalen. De slechtste ervaring ooit!

    Ayse Stienen 31 mrt 2022

    • S

      Hier net hetzelfde en ze doen er niks aan....kunnen we niet allemaal klacht neerleggen voor dit bedrijf!!
      Mijn dochter is bijna verongelukt met de fiets....de stukken vlogen er vanaf bij het fietsen!

      Sandra 22 apr 2022

  • S

    Slechtste service ooit

    Nog nooit zo een slechte service meegemaakt. We kregen een fiets met deukjes en krassen. Als je een klacht indient komen ze met een compensatievoorstel van 10 euro?? Retourneren kan kosteloos tegen betaling van 40 euro?? Waarom zou ik 40 euro moeten betalen als zij een fout maken door een beschadigde fiets te leveren? Op de site zie je alleen maar positieve recensies, rara rara hoe kan dat met zo een Klantenservice...

    Sen 23 mrt 2022

  • W

    Vandaag bij Fietsenplaats geweest

    Vandaag bij Fietsenplaats Rotterdam geweest voor advies voor een nieuwe E-Bike. Zijn heel prettig geholpen met veel kennis van de verkoper. Hierdoor wordt aankoop van een nieuwe E-Bike wel een stuk eenvoudiger. Testen van een merk dat niet in de winkel aanwezig is, was snel geregeld. Krijgen een mail als het testmodel aanwezig is zodat een keus maken nog eenvoudiger wordt.

    Wim van Putten 25 feb 2022

  • M

    Pure oplichters

    Dit zijn oplichters, deze mensen verdienen aan hun retouren.. fiets besteld voor mn dochter haar verjaardag. Wou met geen mogelijkheid in elkaar. Geen verjaardagskado. Mooi sneu voor mn dochter. Geprobeerd contact te zoeken maar dat verliep moeizaam. Moest via de app. Fiets kon retour maar kost 40 euro.. slim als je op voorhand al een kapotte fiets verstuurd. Mensen wonen niet allemaal om de hoek dus kiezen ze ervoor om wel die 40 te betalen. Wij hebben hem zelf terug gebracht om er zeker van te zijn dat de fiets daadwerkelijk ook aankomt. Was ook geen fijne werkplaats. Rommelig en slechte service. We werden chagrijnig geholpen en er kon amper Nederlands gepraat worden. Kreeg een retour on mee met handtekening en stempel.. nu is t klaar zou je denken. Helaas sturen ze via afyerpay nog steeds rekeningen en weten ze niks van de retour. Ik ben zo kwaad op deze mensen.. dus alsjeblieft, kijk voor een paar tientjes meer echt ergens anders.. deze mensen zijn niet goed en zijn retouroplichters. Verdienen op deze manier hun geld door opzettelijk kapotte spullen te sturen en vragen 40 euro retourkosten. Heb een fiets besteld die niet in elkaar te krijgen te was. Na veel moeite via de app en telefonische kon de fiets uiteindelijk terug. Zelf gebracht(steek liever 40 in de tank dan aan hun) retourbon gekregen maar ze blijven maar rekeningen sturen. Deze mensen zijn niet goed. Negatieve revieuws worden verwijderd en ze zetten zelf goede revieuws neer. Dit zijn echte oplichters de mensen van FIETSENPLAATS/CITYBIKES...

    Manuela 23 feb 2022

  • R

    Tandwiel via Fietsenplaats

    Het was de eerste keer dat ik een fietsonderdeel besteld had bij Fietsenplaats. Met behulp van de info op de site kwam ik tot de conclusie dat ik die tandwiel moest hebben. Besteld en de dag er na al binnen. Op de fiets gemonteerd en helemaal super.
    Onderdelen zijn niet goedkoop maar als je wil fietsen heb je ze nodig.
    Met de snelle bezorging zat ik zo weer op de fiets.
    Rob

    Rob 10 feb 2022

  • F

    Zeer goede service echte aanrader

    Hier 2 nieuwe fietsen gekocht. Ze nemen uitgebreid de tijd om je te adviseren. Wij hebben ervoor gekozen de fietsen zelf in de winkel af te halen. De fietsen zijn keurig rijklaar aangeleverd,
    Het personeel is vriendelijk, behulpzaam, geduldig en vooral gastvrij op zijn Rotterdams.
    Fietsenplaats steekt met de verhouding service / prijzen ver uit boven de gemiddelde fietsenzaak. Aanrader!

    Frank van Hellemond 9 feb 2022

  • R

    Goede levering en klantvriendelijk

    Goede levering. Goede informatie vooraf over het tijdstip van levering en fiets volledig afgemonteerd. Zelfs een belletje 20 minuten voor de levering. Een pré is dat je de klantenservice telefonisch kunt bereiken. En klantvriendelijk, zowel telefonisch als de chauffeur. vriendelijke man die hem langsgebracht, hij heeft nog even geholpen met de laatste dingetjes.

    Rene 9 feb 2022

  • D

    Deskundig en behulpzaam

    Wij hadden drie fietsen gekocht. Ik was aangenaam verrast hoe vriendelijk, deskundig en behulpzaam wij geholpen werden. Er werd alle tijd genomen voor uitleg en advies. De fietsendrager werd zelfs op mijn auto gemonteerd. Kortom wij zijn zeer, zeer tevreden en blij dat wij onze fietsen bij Fietsenplaats (Rotterdam) hebben gekocht. Trouwens het zijn ook prima fietsen!

    Dick 8 feb 2022

  • A

    Goed geholpen

    Ik ben twee keer langs geweest voor de aanschaf van een nieuwe wielrenfiets, de eerste keer op een dinsdag middag. Er was ruim voldoende tijd voor deskundig advies en alles is mij als starter, goed uitgelegd. Na een paar dagen bedenktijd, ben ik terug gegaan om de fiets aan te schaffen. Ditmaal op een zaterdag middag. Zoals verwacht was het toen een stuk drukker, ik heb even moeten wachten, maar ook toen ben ik deskundig en zonder haast geholpen en is de tijd genomen om de nodige dingen voor mij uit te zoeken. Erg prettig! Ik ben ook nog steeds erg blij met mijn aankoop en zou Fietsenplaats zeker aanbevelen aan familie en vrienden.

    Andre 8 feb 2022

  • L

    Super service

    Ondanks lockdown waren proefritten mogelijk. Prima. Mogelijk heeft het met de lockdown te maken, (click & collect), maar naast het klaar zetten van de twee fietsen waar ik uit wilde kiezen, werd er verder niet gekeken naar hoe ik op de fietsen zat en of de geometrie per fiets beetje klopte. Verschillen tussen de fietsen (1x11 cq 2x11) werden niet toegelicht. Mail over onduidelijkheid prijs werd jammer genoeg pas na aankoop beantwoord. Betreffende medewerker in winkel was niet meer te traceren. Dan is het dragen van een naambordje wel weer handig. Een mens vraagt nu eenmaal niet elke keer naar iemands naam.

    Lana 8 feb 2022

  • M

    Mooie fiets gevonden

    Mooie fiets gevonden; hun reactie: wacht nog even als het kan. Eind volgende week komen er mooie aanbiedingen; wellicht zit er ook iets tussen voor u waar u nu niet naar gekeken hebt. Inderdaad een mooie scherpere aanbieding gevonden. Een het iets toffere fiets die eerst buiten budget viel. Dank je!

    Moise 7 feb 2022

  • D

    Ontzettend onprofessioneel - dienst na verkoop

    In augustus 2021 bestelden bij een fiets.
    Echter was die niet naar wens en werd ie verplicht door fietsenplaats door een koerier opgehaald.
    De fiets zou nooit aangekomen zijn bij hen.
    Ik heb alle bewijs van ophaal .
    Echter komen ze de consument niet tegemoet ,
    Ze negeren e-mails .
    Ik tref geen fout !
    en heb incasso op men dak bij after pay!
    Ik raad deze winkel absoluut NIET aan !

    Delphine herreman 28 jan 2022

  • K

    Gisteren besteld vandaag in huis

    Gisteren besteld vandaag in huis. Ook vandaag per e-mail een montagefilmpje waarin duidelijk wordt getoond hoe de fiets verder in elkaar gezet moet worden.

    Gereedschap en lagervet zit er niet bij. De fiets was zo in elkaar gezet.

    De fiets zelf is heel stevig, hopelijk wordt deze fiets niet zo snel gesloopt door onze puber!

    Karin Driessen 12 jan 2022

  • A

    Zeer slecht

    1* 3 dagen later geleverd dan beloofd( gebeld voor het bestellen en werd me garandeerd dat ik het de volgende dag zou ontvangen)
    2* verkeerde model geleverd
    3* verschillende beschadigingen aan de fiets
    4* zeer slechte klantenservice. Zo ga je niet met mensen om
    5* na 3 maanden staat de fiets nog steeds in de woonkamer, omdat ze weigeren mee te WERKEN.

    CITY-BIKES. MAAK GEEN BELOFTES DIE JULLIE NIET WAAR KUNNEN MAKEN

    A. Karabacak 25 nov 2021

  • K

    Koop nooit hier

    Superslechte service. Verkeerde framemaat geleverd. Vragen ijskoud (Robert, zie meerder reviews en zij collega) of we zelf die fiets kunnen omruilen. Reageren niet op mails en dan moet de fiets exact zo worden verpakt en teruggestuurd als deze was ontvangen. Zo niet: krijg je geen retourfiets, moet je deze zelf ophalen of transportkosten betalen. Lees alle reviews en koop hier nooit een fiets.

    Klaas 18 nov 2021

    • K

      Binnen 2 minuten halen ze een negatieve review van hun site. Geeft precies weer wat voor soort zaak dit is. Net zo slecht als hun service.
      Dit bedrijf grossiert al jaren in slechte reviews maar hebben blijkbaar niet het benul hier iets van op te steken. Succes Robert en de rest van dit malafide bedrijf.

      Klaas 18 nov 2021

  • W

    Malafide zaak

    Vorige week bestelde mijn dochter een fiets . Na 2 dagen werd de fiets geleverd in bouwpakket?! Terwijl mn op de website een voor 85% gemonteerde fiets geleverd te krijgen . Uiteraard een klus voor een (onervaren) 19 jarige , die niet beschikt over het nodige materiaal , om deze fiets (zonder instructies) te monteren . Gelukkig kon ze rekenen op (ervaren) hulp ... die er zelf ook moeite mee had. Bleek dat het voorwiel onmogelijk kon gemonteerd worden omdat het vork te kort is ... onbruikbare fiets maw. Review geplaatst op website fietsenplaats.nl die inmiddels al werd verwijderd ... enkel de (hoogstwaarschijnlijk gemanipuleerde) tevreden reviews zijn er te lezen. Elders ( trustpilot) vind je dan de reviews van vele gedupeerde klanten ... niet te begrijpen hoe dit mogelijk is , en ze zomaar kunnen doorgaan met hun oplichterij.
    Vandaag mail verzonden naar klantendienst...al vrees ik, na het lezen van vele reviews, dat deze me geen after sales service zullen bieden zoals het hoort ! Wordt vervolgd...

    Wendy De Saert 1 nov 2021

  • S

    geeft geen garantie

    trapper valt na 3 maanden van de fiets. slecht materiaal ( dat was misschien voorspelbaar voor de prijs), maar je krijgt maar krijgt geen garantie ! ze zeggen dat er maar 3 maanden garantie op zit, terwijl ze een jaar beloven. maar aan alle reviews te zien.. had ik eigenlijk beter moeten weten. wat ik ook mail na hun, sta je toch met je rug tegen de muur. leverancier van de fiets spirit fiets schiet ook niet te hulp

    sander beerens 26 okt 2021

  • P

    Bedriegers

    Goedkoop blijkt nog maar eens slechte koop. Ik doe hier nooit nog zaken mee. Fiets besteld, nooit geleverd maar wel 25 Euro administratiekosten betaald. Verschuilen zich achter DHL. Klachten behandeling is complete chaos en antwoorden zijn meestal naast de kwestie. Om moedeloos van te worden. Goede les geleerd: eerst de onafhankelijke reviews lezen (deze op hun website zijn gemanipuleerd) en pas dan bestellen.

    Philip 22 okt 2021

  • S

    Bespaar jezelf de hoofdpijn en koop ergens anders

    Dit bedrijf zuigt! Ik betaalde voor een nieuwe fiets en er verscheen een fiets met gebruikte onderdelen. Ze boden me 10 euro korting aan. Bedankt Robbert!
    Mijn volgende fiets komt hier niet vandaan. Ik stel voor dat je meer geld uitgeeft en met een legitiem bedrijf gaat.
    Zoals ik al zei, ze zuigen!

    Styn 21 okt 2021

  • E

    zeer slechte zaak zeker niets kopen

    Op woe 08-09 een fiets besteld voor mijn dochter omdat haar fiets kapot was gegaan en ze op de middelbare zit en een stuk moet fietsen. Hier besteld omdat ze zeggen volgende dag in huis… en ze heeft de fiets natuurlijk nodig. Kreeg netjes de zelfde dag een mail dat de bestelling verzonden was met DHL. Maar de volgende dagen kreeg ik maar niets van DHL te horen. Ik een paar dagen erna gemaild dat ik nog niets had ontvangen en daarna gebeld. Volgens hun was hij wel verzonden. Hun contract opgenomen met DHL, bleek hij daar kwijt. Ik mail om de dag voor een update en elke dag krijg ik te horen dat DHL het aan het onderzoeken is. Ik heb gezegd dat ze bestelling maar moeten annuleren, maar dat kan niet zolang dhl het aan het onderzoeken is. Het is nu 27/9 dus 19! Dagen na de bestelling!! Ben er goed klaar mee en ik hoef die fiets niet meer!! Misschien voor hun heel vervelend dat dhl het kwijt is maar dan is het jullie service om alsnog wel een fiets te sturen. En dan kunnen jullie verder met dhl het probleem oplossen maar wij hoeven hier niet de dupe van zijn !!

    ui eindelijk na exact 3 weken alsnog de fiets gehad want volgens hun was DHL hem kwijt en hebben ze een nieuwe gestuurd... nou ik had een 26inch besteld en kreeg een 24inch en het spatbord was beschadigd. ik gelijk terug gemaild dat we na 3 weken zeuren om een fiets we een te kleine hebben gehad, en dat er schade aan zat en dat we hem niet meer willen. dan krijg ik een dag later een mail of ik fotos van de schade wil sturen en dan kijken wat ze voor ons kunnen betekenen, ik gelijk een foto gestuurd en gezegd dat we hem niet meer willen en dat hij retour moet. de volgende dag een mail gehad dat ze 15euro willen compenseren, ik weer directe terug gemaild dat we hem niet meer willen.. en zo gaat het een aantal dagen door. elke keer duurt het min een dag voordat ze een bericht terug sturen en nu hebben ze al 2 dagen achter elkaar een de zelfde mail gestuurd met dat hij opgehaald kan worden door dhl en dat dat 40euro kost of dat hij naar de winkel retour moet worden gebracht en dat dat 15 euro admin kosten kost. stoom komt toch gewoon uit je oren zo !!! fiets staat nu 8 dagen bij ons thuis en elke dag mail ik ze dat hij opgehaald moet worden maar ze sturen elke keer weer iets maar geen adres of wanneer hij opgehaald dient te worden !! op hun website las ik eigenlijk alleen maar positieve dingen maar nu ik zojuist gehoord heb dat er gister bij "wordt u al geholpen" ook zo'n zelfde geval was ben ik even goed gaan zoeken online en nu lees ik alleen maar negatieve dingen !! en wat de meeste zeggen, 1 ster is eigenlijk al te veel !

    esther 8 okt 2021