Eigenlijk positief verrast over hoe snel ik was aangesloten. Vodafone werd ons te duur dus naar wat varianten gekeken die goedkoper waren per maand, waarbij we toch graag een goede service willen. Dan kom je als oudere al snel oud bij 50+ mobiel denk ik in verband met de 24/7 service. Binnen een week had ik alles binnen en was ik ook al gelijk aangesloten toen ik de simkaart in mijn Samsung telefoon had gedaan. Bedankt voor de goede service 50+ mobiel.
Heb toch wel vaak dat ik wat bereik problemen heb terwijl ik dit bij mijn vorige telecomprovider niet had. Heb dan ook een beetje spijt van de overstap, de prijzen zijn prima (dat was ook de reden van de overstap) maar ik wil wel altijd bereikbaar zijn. Ik zit er nog wel een jaar aan vast dus dat is wel een spijtige situatie. Maandelijks opzeggen was niet mogelijk alleen 1 en 2 jaar dus het was een gok. Zal nogmaals contact met de klantenservice opnemen om te kijken wat er mogelijk is maar fijn is het niet.
Beste,
Vervelend dat u klachten ervaart met de verbinding. Als u contact opneemt met onze klantenservice kijken we graag met u wat mogelijk is.
Met vriendelijke groet, Niels Team 50+ mobiel
Nette provider die een snelle klantenservice heeft en bovenal vrij goede prijzen. Als je het vergelijkt met andere goedkope telecomproviders als lebara en hollandsnieuwe zijn de prijzen vrijwel gelijk en dat dus met een goede service. Ik heb het nu 3 week aangesloten en het werkte gelijk, tot nu toe geen enkele hinder ondervonden!
Samen met mijn oma besteld, ging eigenlijk vrij gemakkelijk. Had ze ook wel zelf kunnen doen. Moest wel meteen de 1e betaling doen, dus iDEAL is wel een verplichting.
Zoals aangegeven binnen 2 dagen simkaart binnen, netjes in mapje met uitleg. Ook mailtjes binnengekregen met info. Kan eigenlijk niet mis lopen.
Nieuw nummer kon meteen actief en ze belt er tevreden mee, bereik is goed en prijs is zeker top. Zo ver een aanrader.
Onlangs besteld, toch wel interessante prijzen. Had toch nog wat vragen over mijn bestelling. Had meteen iemand aan de telefoon en werd erg netjes en snel geholpen. Zo mag iedere klantenservice wel zijn.
Simpakketje ook vlug binnen in net mapje met handige uitleg. Nummerbehoud goed gegaan, wat wil je nog meer.
Opletten. ze zetten jouw buiten bundel automatisch aan.hoog kosten.bij andere reken 1 cenr per mb als jouw bundel overgemaakt.hun reken jou 15 centen per mb.15 keer duurder dan andere.hoe kunnen ze vergunning gekregen.als jij over jouw bundel gaat.sturen ze duure rekening.tewij in de discussie zitten.sturen ze gelijk aanmaning brief.
Beste,
De buiten bundel kosten per MB variëren binnen de telecomsector per provider. Meerdere providers hanteren de kosten van 15ct, we bieden hier wel opties voor om ervoor te zorgen dat het buiten bundel gaan niet nodig is.
Voor vragen of informatie hierover kunt u contact opnemen met de klantenservice.
VOOR DE TWEEDE KEER 50 EURO BETAALD VOOR DE BUITEN BUNDEL,TERWIJL IK NIETS BIJZONDERS HEB GEDAAN, ZEER ONDUIDELIJK FAKTUUR GEEN SPECIVICATIES, HAD IK DIE CLUB MAAR NOOIT GEZIEN, IK VOEL ECHT GENAAID DOOR DIE HARRY
Daar ben ik inmiddels ook achter.
Ga toch maar kijken voor een andere aanbieder.
Ik wil niet zeggen oplichting maar ik ga zeker de extra mb’s uitzetten.
Als dat lukt.
Mijn dochter heeft mij geholpen om een abonnement bij 50 plus mobiel af te sluiten. Voor senioren is het makkelijker om even een winkel binnen te stappen, wat niet mogelijk is bij 50 plus mobiel. Het moet via internet en dat maakt de drempel wel hoog. Toch raadde mijn dochter aan om een abonnement af te sluiten, mede omdat je telefonisch wel goede hulp kunt verwachten. De kosten zijn erg laag, want voor 3,50 euro per maand heb je al een abonnement.
nou nou laten we niet net doen alsof 50+ mobiel nou zo goed is. de verbinding is matig te noemen want soms valt de verbinding weg. mijn telefoon is wel oud. las in een mail dat ik onbeperkt pc hulp krijg, wat heb ik daar aan ik wil gewoon telefoneren. wel goed geholpen bij het aanschaffen van het pakket via chatbot harry die heel snel reageerde. de maandlasten zijn volgens mijn dochter laag voor een only sim telecompakket.
Hoi Maria,
Jammer dat u af en toe slechte verbinding ervaart. Hebt u uw locatie al nagekeken op de Vodafone dekkingskaart? We kijken anders graag met u mee als u contact opneemt met de klantenservice.
Als u de PC hulp cadeau hebt gehad hoeft u er natuurlijk geen gebruik van te maken, maar het is wel een handige extra als u in de problemen komt met andere apparaten dan uw telefoon.
Groetjes, Niels Team 50+ mobiel
Bij 50plusmobiel krijg je veel MB voor weinig geld. Dat heeft mij over de streep getrokken om voor 50plusmobiel te kiezen. Ik denk niet dat je ergens een betere deal krijgt. Veel partijen die "unlimited" MB aanbieden, zijn niet werkelijk "unlimited". Hier ben ik zelf achter gekomen en heb ik voor een partij gekozen die geen loze beloftes doet. Gewoon een hoog limiet, maar geen addertjes onder het gras. Ik ben in ieder geval blij dat ik ben overgestapt naar 50plusmobiel. Het lijkt mij een erg betrouwbare partij en tot nu toe nog geen gekke dingen meegemaakt.
Ik snap niet dat 50+ mobiel zich zo noemt. Ze hebben geweldige prijzen, denk zelfs het goedkoopste van de markt. Door de naam pakken ze maar een klein stukje van de markt terwijl je zal denken dat ze op deze manier klanten laten liggen? Dat stukje extra service en hulp is grappig hoor, zeker voor die oudjes maar denk niet dat mensen hierom een abonnement ergens nemen.
Beste Hans,
Ik snap de vraag, we krijgen hem uiteraard vaker. De achterliggende reden is dat nou juist deze doelgroep wordt buitengesloten in het aanbod van de telecommarkt. Dat terwijl uit onderzoek is gebleken dat 50 plussers gemiddeld meer behoefte hebben aan technische ondersteuning.
Dat is iets waar wij ons extra op in zetten waar deze doelgroep naar eigen keus zoveel gebruik van kan maken wanneer nodig. Uiteraard is de leeftijd geen verplichting en mag iedereen klant worden. Onze eigen focus ligt echter op het uitblinken in o.a. een goed bereikbare en duidelijke klantenservice. Iets waar tot op heden veel lof voor is ontvangen door die specifieke doelgroep.
Groetjes, Niels Team 50+ mobiel
Wat leuk dat jullie reageren! Ik snap jullie beweegreden zeker en het is ook zeker geen verwijt, vroeg het me gewoon af. Met jullie prijzen kunnen jullie een veel grotere markt aanspreken. Een jongere zal zich niet zo snel aanmelden bij een 50+ provider, terwijl het wel gewoon goed kan. Werkse nog!
50+ mobiel is letterlijk 1 van de goedkoopste telecomproviders van 2022. Mijn moeder heeft dit genomen en betaald 8 euro per maand voor 5GB aan internet + 150 belminuten. We denken er nog over om onbeperkt De eerste 6 maanden betaald ze zelfs de helft van de prijs. Ik had verwacht dat het wat duurder zou zijn omdat ze extra hulp verschaffen aan ouderen. Ik ga zelf ook overstappen zodra mijn abonnement is verlopen bij een andere telecomprovider.
Ps. je kunt ook onbeperkte belminuten aanvinken dit kost 2 euro per maand extra. Ben je alsnog voor 10 euro per maand klaar, waarvan de eerste 6 maanden 5 euro.
Sinds een tijdje heb ik Sim Only van 50+ mobiel. Het is zeer goedkoop en duidelijk. Alles wordt goed uitgelegd en de klantenservice staat altijd voor je klaar. Dat waardeer ik erg. Zelf heb ik 4.000 MB data, dat is meer dan genoeg om Whatsapp te gebruiken en om op Facebook te kijken. Ook gebruik ik er nog wat andere apps naast, maar met 4.000 MB heb ik altijd genoeg. Als je niet weet hoeveel MB je nodig hebt, kun je voor € 0,75 een Buiten Bundel Buffer nemen. Hiermee ben je verzekerd tegen onverwachte kosten. Heel handig, maar ik heb het zelf niet.
Vrij matige telecomprovider die bekend moet staan om de goede hulp maar deze hulp was naar mijn mening zeer ondermaats. Mijn moeder zit bij 50+mobiel en kon niet meer bellen. Dus contact gezocht met de klantenservice waar je best ver moet zoeken naar een telefoonnummer... Eerst moet je namelijk op de site allerlei vragen beantwoorden waarover je vraag gaat en dan weer wat sub vragen hierna. Uiteindelijk toch een nummer kunnen vinden, een beste wachttijd, zucht. Een echte 50 plusser had al opgehangen (mijn moeders tekst). Wist de persoon aan de telefoon ons ook niet goed te helpen. Uiteindelijk na een paar keer te zijn doorverbonden is het toch gelukt maar jeetje mina. Een cursusje 'hoe help ik de klant' kan geen kwaad.
Voor ons is 50+ mobiel een uitkomst. Wij hebben er helemaal geen verstand van en moeten meermaals onze kleinkinderen vragen hoe we een chat moeten openen. We hebben inmiddels whatap waardoor we soms een chat van onze kleinkinderen krijgen wat erg leuk is. We horen in kringen om ons heen dat veel meer ouderen last hebben van het feit dat alles te technisch is. 50+ doet hierin slim zaken door een goede hulp aan te bieden en dat je niet buiten de bundel kunt gaan. Dit was wel een vereiste voor ons. Geld groeit ons nog steeds niet op de rug na al die jaren helaas.
Dit zijn de beste telecomproviders van januari 2025.
Er zijn 114 reviews geschreven over 50+ mobiel op Reviews.nl. Met een 3.4 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Goed.