Woolsocks

Woolsocks

2.5 reviewscore • 29 reviews
M

Gratis app voor cashbacks e.d.

Je zal er niet rijk van worden maar het is wel leuk om wat centen opzij te zetten en daarnaast ook cashbacks te krijgen via de Hema etc. Heb al een paar keer gehad dat ik leuke kortingen kreeg dus zeker de moeite waard om de app GRATIS te downloaden. Kanttekening is dat het wel een gedoe is soms want je moet wel zelf op alles letten. Als je de app niet zou hebben zou je het wel mislopen dus ben positief over Woolsocks apple app.

Moneytracer 18 mrt 2024
Reageer
J

Drama

Wat een drama dit bedrijf.
Voor 2 andere familie leden (oma en moeder) die allemaal op een ander adres wonen ingevuld. Wat blijkt, Woolsocks blokkeert het account en houdt de bedragen waar wij voor tientallen euro’s hebben gekocht onder zich.
Volgens hun zou er fraude zijn gepleegd.

Daar is absoluut geen sprake van. De kassabonnen die zijn ingediend zijn allemaal goedgekeurd en alleen omdat ik het heb ingediend vanaf mijn laptop.

Het regent klachten bij mensen lees ik op andere forums. Allemaal mensen die ten onrechte zijn geblokkeerd.

Schandalig. Dit is gewoon een verdienmodel van Woolsocks.
Ze reageren bij iedereen met hetzelfde antwoord en willen niets deblokkeren. Het gaat hierbij soms om honderd euro per persoon.
Onze accounts samen gaan ook al aan meer dan honderd euro tegoed heen.

Schandalig dat ze niet uitbetalen. Overigens krijgen ze zelf dubbel betaald, want ook van de bedrijven waar ze de producten van aanbieden.

Julan 24 mrt 2024
Reageer
G

Kijk uit met dit bedrijf

Recencies wat je leest bij sommige is echt zo.
Zeggen ze dat je geld gestort krijgt halen ze dat weer van je bank. Slecht service waarbij administratie niet in orde is ronduit bagger!.
Je kan beter naar een ander cashback website gaan. Waar wel eerlijk word gedaan en dingen worden opgelost , en dat je weet dat je je cashback gaat krijgen.

G 16 mrt 2024
Reageer
G

Oplichterij en co

De grootste oplichters van dit moment. Woolsocks en nog een paar namen zoals Scoupy is hetzelfde bedrijf. Aan het begin verloopt alles prima en nar een bepaald moment krijg je elke keer meldingen om je bankrekening te koppelen omdat die weer ontkoppeld is en geen idee waarvoor, maar goed. Sinds begin november vorig jaar is er ineens niets meer geregistreerd terwijl ik het altijd doe zoals ik het eerder ook deed. Ik word meermaals de les gelezen dat ik het fout doe!! Yeah Right.

Met de dikke korting die beloofd wordt wanneer je bij Amazon shopt, loopt je cashback lekker op. Niet dus, ik krijg geen stuiver omdat er nietes geregistreerd staat. Ook de kassabonnen worden keer op keer afgewezen. Het komt er eigenlijk op neer dat ze er alles aan doen om inzage in je bankrekening te krijgen en daarna is het klaar. Met fiks wat rekenwerk loop ik nu meer dan €150,- aan div cashback mis! Welkom bij Woolsocks dus. Ik krijg er koude voeten van en dat zou normaal niet mogen met Woolsocks (wollensokken).

Kijk uit met deze club want dit ruikt naar oplichting.

Garykoffie 21 feb 2024
Reageer
B

Word voor de gek gehouden

Uitbetaling aanvraag naar meerderen maanden te moeten wachten op de cashback

Naar Uitbetaling aanvraag 5 dagen gewacht nog niks contact opgenomen krijg ik te horen de Uitbetaling is geblokkeerd dus we gaan de Uitbetaling aanvraag annuleren probeer het maar met kleine bedrag van 50 euro de cashback is 4000 euro dan ben ik bijna een jaar kwijt aan me geld ontvangen als er niet elke keer een probleem op doet

Naar dat het geannuleerd is toch maar weer opnieuw gedaan met meteen het verzoek om de uitbetaling te controleren kreeg te horen dat er niks mis mee is en dat het max binnen 5 werkdagen op me rekening moest staan

Ondertussen is het de 6 de werkdag en nog steeds niks ook op de app staat dat het nog steeds in uitvoering is

Ze reageren ook niet meer op mijn mailtjes

Ik word gewoon in de maling genomen door ze en ben er klaar mee

Ik ga naar een rechtbank als het vandaag niet op me rekening staat

Bjorn 7 feb 2024
T

Hoi ik heb het zelfde. Er zijn verdachte situaties geconstateerd. Ik vertel dat b ik het zelf ben en dat ik graag dan uitleg wil. Krijg ik 5 keer het zelfde antwoord. Gewoon niet mee te communiceren. En nog mijn geld niet. Cashback via bon werkt nog alleen incasseren van mijn geld zit een blokkade op.

Teun 19 mrt 2024
J

Oplichterij

Het is dusdanig belabberd en beroerd en complex dat het eigenlijk niet uit te schrijven valt. Cashbacks niet krijgen, autorewards niet registreren en daarom erna uitbetalen, geen reacties op emails, op andere emails beweren dat het is opgepakt maar geen enkel inhoudelijk woord noch daad en dat bij herhaling. Continu opnieuw vragen wat er aan de hand is en ik kan nog wel even zo doorgaan. Binnenkort doe ion aangifte van online oplichting dan wel verduistering, ik ga contact opnemen met alle samenpartijen en stel de consumentenbond op de hoogte

Joeri 4 feb 2024
Reageer
C

Geen cash

Waarom krijg je melding hoeveel je had kunnen besparen, terwijl woolsocks toch kan zien hoeveel je hebt uitgegeven? Ene x krijg ik wel centjes andere x niet heel vreemd.
Iemand die weet hoe dit kan?
Verder vind ik het een leuke zakcentje die je spaart en uitbetaling is ook binnen paar daagjes.

Cat 6 jan 2024
Reageer
l

app niet te openen en geen geld terug

alleen maar vragen om inloggegevens en dan moeten bevesten via email om vervolgens in de app de melding te krijgen dat de de link is verlopen en kun je opnieuw beginnen met wederom hetzelfde resultaat
cashback geld welke volgens scoupy terugbetaald zou worden dus niet ontvangen ook geen melding op scoupy en bij indienen van kassabon dat scoupy niet meer uitbetaald

lWang 18 dec 2023
Reageer
I

sinds een maand ellende

Helemaal met de meeste voorgaande reviews eens: het begon leuk, maar na een paar weken worden er helemaal geen automatische cashbacks meer bijgeschreven. Heb hier al meerdere vragen over ingediend, maar krijg er geen reactie op/vraag wordt ontweken. Ook een cashback actie van Scoupy is niet te claimen; staat er gewoonweg niet bij..... Was ooit heel blij, maar overweeg nu alles te cancellen.

Izzy 27 nov 2023
Reageer
A

Oplichting lokkertjes gokken datadieven

Een flyer met krijg meteen 10 tegoed bij aankoop horeca admiraal als je nu qr scant. Die brengt je naar app, maar geen 10 tegoed. Eenmaal in de app ook niet. Bij openen andere deal admiraal werkt het alleen als je je rekeninggegevens geeft en hun toegang geeft tot al jouw privé betalingsverkeer

Arie 8 nov 2023
Reageer
P

Sinds samenvoeging Scoupy en Woolsocks 1 ellende

Als de app van Scoupy en Woolsocks werkt, zijn het hele fijne apps om mee te werken. Maar sinds ze samen gegaan zijn, is het de ene na de andere ellende. Vergoedingen van bijvoorbeeld supermarkt bezoeken, worden niet bijgeschreven. Als je deze dan wil claimen via de app, krijg je als melding dat er reeds een ander account de vergoeding krijgt. Maar dat kan helemaal niet, want ik ben al maanden bezig om mijn mailadres te wijzigen, want volgens hun app ook kan, maar krijg geen bevestigingsmail van het nieuwe mailadres. En per mail van Woolsocks te horen gekregen dat het mailadres wijzigen niet mogelijk is.
Als je een aankoop via de Scoupy bij bijvoorbeeld Bol.com doet, krijg je deze ook niet vergoed. Melding gedaan via de app. Je krijgt een melding dat je binnen een paar dagen een reactie krijgt. Maar na een week geen reactie. Mail gestuurd. Krijg de melding dat ik de melding via de app moet sturen. Vervolgens staat mijn aankoop bij Bol.com niet meer tussen de online aankopen, maar bij de aankopen in de winkel. Maar die kan ik niet claimen omdat de vergoeding naar een ander account gaat…..
De afgelopen dagen stond er in zowel de app van Scoupy als van Woolsocks dat ze problemen hebben en werken aan een oplossing. Ik hoop dat ze er nog steeds mee bezig zijn, want ik heb ondertussen een hele administratie aan moeten leggen, welke vergoedingen ik nog krijg.
Kortom, er zijn nog heel wat verbeter puntjes. En mocht je denken, bel ze dan even, tja, vaak gedaan, maar er wordt niet opgenomen.

Peet 7 nov 2023
E

Ik heb precies dezelfde ervaring.
Scoupy en Woolsocks allebei drama.
Helpdesk reageert dagen later en niet inhoudelijk. Daardoor steeds in zelfde kringetje aan het communiceren met steeds andere “agenten”

Eetje 20 nov 2023
R

Woolsocks is niet meer telefonisch te benaderen

Woolsocks is niet meer telefonisch te benaderen en reageert op geen enkele wijze meer op de mail/cashback claims gereageerd. Wacht op meer dan 86 euro en toen ze nog wel telefonisch te bereiken waren hadden ze dit toegezegd omdat ik er gewoon recht op had. Ontzettend veel bonnen bij spaar acties worden onterecht afgekeurd en ook daarop geen reactie.

Robin 7 nov 2023
Reageer
I

Misleiding

Via een flyer die ik bij de Blokker kreeg geïnstalleerd, wordt 10 euro cadeaukaart beloofd, maar deze krijg je dus niet. Je wordt misleid. Als je er melding van maakt zoeken ze steeds een andere reden om het niet te hoeven geven. Ineens zou ik de app in juni geïnstalleerd hebben volgens Woolsocks, terwijl dat Google Playstore begin sept aangeeft. Ze liegen dus alles bij elkaar, kortom je wordt misleid!

Ivo Habets 5 nov 2023
Reageer
J

Waardeloos sinds een paar weken geen uitbetaling

Waardeloos sinds een paar weken vind er geen uitbetaling meer plaats en waar ze over het algemeen zeer snel reageerden op contactformulieren krijg ik nu al 3 weken helemaal geen reactie meer.

Nieuwe uitbetalingsverzoeken kan je niet indienen omdat er nog een oud uitbetalingsverzoek in behandeling is. Heel naar dit. Denk je te besparen ….

Zijn ze wellicht failliet?

Johan 23 sep 2023
L

Precies hetzelfde meegemaakt. Kan niet meer in de app en krijg alleen maar auto replies.

Moet meer typen voordat ik mijn reactie mag plaatsen

Lieve 11 okt 2023
J

Een maand later is het eindelijk hersteld, door Manuel van Woolsocks ik ben heel blij dat ik eindelijk m’n geld heb en mijn woolsocksaccount nu kon opheffen!

Johan 11 okt 2023
F

Prima app maar daar is het wel mee gezegd

Ik heb de app op de telefoon geïnstalleerd. En ja het is handig maar het is niet zo dat je er bakken met geld aan over houdt mensen. Zeker een leuke en handige app die ik iedereen kan aanraden om te installeren maar daar is het ook wel mee gezegd.

Fred 8 aug 2023
Reageer
S

Teruggoudend

Wil het proberen maar ben nog terughoudend.
Ik snap niet hoe het werkt, wat is jullie verdien model.(transacties data verkopen). Meeste bedrijven in jullie app hebben ook een eigen app(lidl,ah,etc) waarom hebben jullie betere deals/cashback dan hun eigen app?
Bank koppelen aan de app vind ik een beetje riskant.

Sez 29 apr 2023
D

Vind ik dus ook, daarom ook nog niet gekoppeld. Ben benieuwd hoeveel je kan verdienen hiermee. Ik ken ook niemand in mijn omgeving met ervaring bij Woolsocks

Dees 1 nov 2023
F

Cashbacks kunnen lang duren

Zolang je digitaal betaalt krijg je nog best veel terug in je sock. Leuk en ongemerkt! Maar wanneer je via de app bij partners aankopen doet, moet je erg lang wachten tot de cashback ook daadwerkelijk wordt toegevoegd. Thuisbezorgd gaat snel, maar Lidl en Grutto laten maanden op zich wachten. En waarom? Geen idee.

FvS 4 apr 2023
Reageer
M

Helaas schlechte service

Jullie hebben heel goed idee met de app ans cashback maar de mensen die contact met klanten hebben zijn überhaupt niet getraind en kunnen de klanten niet helpen.
Ik heb 2 keer als verzekering via Independer en Woolsocks afgesloten en elke keer heb ik last om mijn cashback te krijgen. over and over again moet ik jullie klantenservice contacteren die echt niet goed is, sorry. Ik denk over om met Woolsocks te stoppen.

Marion 14 feb 2023
S

Ik ben ook sinds een maandje gestopt met Woolsock omdat de cashbacks uitbleven. Heb mijn account stopgezet, en nu zie ik dat er van mijn rekening geld is afgegaan... Je moet blijkbaar meer betalen dan dat je terug krijgt... vind dit maar een scambedrijf. Shopbuddies is veeeeeel beter!

Sofie 5 okt 2023
M

Perfect om elke dag geld te besparen!

U hoeft alleen maar uw bankrekening te koppelen en u kunt direct cashbacks ontvangen! Maar dat niet alleen, je hebt veel slimme manieren om geld te besparen met deze app. Ook hebben ze deals voor de beste merken. Ik gebruik het elke dag! Ik zou het iedereen aanraden die op zoek is naar manieren om geld te besparen op hun dagelijkse routine!

Munir 13 feb 2023
Reageer
H

Slechte service en missende cashbacks

Deze app ziet er mooi uit maar er missen veel cashbacks.
Als je die dan terug wilt "claimen" moet je allemaal zaken opsturen zoals factuurnummers?En nog een aantal zaken. Deze krijg je soms niet eens bij een aankoop en daarom zien veel mensen er ook maar vanaf om hier werk van te maken en deze cashbacks krijgen ze zelf wel.

Klantenservice antwoord 1x maar laat daarna niks meer van zich horen, ook al bel je er naar toe dan krijg je altijd slappe excuses van ze.
Geen updates niks nada!

Ze zijn er altijd maar mee "bezig" maar ondertussen 2,5 maanden verder.

Deze app ruikt sterk naar oplichting,aangezien ze zelf de cashbacks wel ontvangen maar niet willen uitbetalen.


Kortom begin hier niet aan!


Probeer CashbackXL die is wel nauwkeurig, goede Klantenservice etc.

Henk 1 feb 2023
H

Ik heb al meerdere malen contact gehad met jullie.
Echter krijg je een standaard mailtje terug en dat ze er mee "bezig" zijn.
Ook telefonisch contact gehad, maar ook dit schiet niet op en vermelden geduld te moeten hebben.

Ik heb 1x een uitbetaling gedaan en deze is blijven hangen in mijn account, om dit op te lossen moet 2,5 maand duren en geen updates?Het is momenteel nog niet opgelost.

Maar ik lees meer reviews en verhalen, ik wacht het nog even af.
Gelukkig heb ik een vrij grote community achter de hand op Tweakers.
Als jullie zo met klanten om gaan, zullen de reviews er ook naar gaan worden :)

Henk 3 feb 2023
A

Ik ben inmiddels ook pislink. Welk nummer hebben jullie gebeld?

Ik krijg alleen maar domme niet inhoudelijke reacties. 100 euro betaald voor een flink bon. Geen cashback maar krijg ook mijn geld niet terug omdat ik het al zat ben!

Had eerst alleen scoupy en geen problemen, maar wil mijn geld terug en ga het dan opzeggen.

Lees iets over dat bij iemand zelfs geld van de rekening is gehaald! Dan hebben ze echt een probleem als dat gebeurt. Ben echt heel boos nu al…

Anne 17 okt 2023
M

Slechte service

Echt schandalig dat ze al een maand niets met mijn klacht doen. Kevin van Woolsocks blijft maar zeggen dat "ze ermee bezig zijn". Ik krijg nul updates, reacties komen zeer laat. Ze doen niets. Krijg hier een heel naar gevoel van. Heb spijt dat ik aan Woolsocks ben begonnen. Verschrikkelijk dit.

M.O. 25 jan 2023
J

Heb ook slechte ervaringen er mee ze geven altijd een excuses en komen nooit met een oplossing met een fout in hun app.
Speelt nu al 2 maanden en elke keer zijn ze er mee "bezig!
Niet aan deze app beginnen maar neem CashbackXL etc

Joep 31 jan 2023
F

Sturen ongevraagd post met te weinig postzegels

Deze anonieme oplichters sturen ons maandelijks ONGEVRAAGD brieven (om met hun app te gaan werken) met te weinig porto. Wij moeten daarom iedere maand aan PostNL een boete betalen. De oplichters zijn zelf onbereikbaar in Zwitserland. Geen telefoonnummer bekend. PostNL eist dat wij dit betalen. Dat dit kan is onverteerbaar. Mijn vertrouwen in de mens was al bijna nul maar dankzij PostNL en de hufters uit Zwitserland brengen het onder het vriespunt. Dit kost ons veel geld. Ik ben heel boos

Fokko 10 jan 2023
R

Wat een onzin, als er te weinig porto is hoef je niet te betalen. Dit is slechts een verzoek van Postnl

Roel 12 jan 2023
N

Hallo Rikko, ik denk dat dit niet over Woolsocks gaat. We hebben namelijk nog nooit brieven verstuurd. Wellicht heb je het over een ander bedrijf. Groet WoolSocks

Niels 15 jan 2023
F

Het gaat wel degelijk over woolsocks. Ze willen me een app aansmeren. Ik heb wel fotos voor je als je een e-mail achterlaat. Daarnaast ben je wel degelijk wettelijk verplicht PostNL te vergoeden als je post ontvangt die van te weinig porto is voorzien.

Fokko 15 jan 2023
R

Beste Fokko en Niels,

Ik heb ook reclamepost van Woolsocks ontvangen, waarbij PostNL mij de rekening voor ongefrankeerde post toe zend. Dit kan uiteraard niet de bedoeling zijn, maar kwam als een volledige verassing voor mij. PostNL heeft een foto gemaakt van de post die jullie hebben toegezonden.
Jullie app en concept klinkt ontzettend gaaf, maar zo staan jullie natuurlijk wel 1-0 achter bij mij. Mochten jullie ongefrankeerde post willen toezenden, voeg dan ook jullie eigen postadres als afzender toe. Zo hoeven wij als mogelijk toekomstige klant niet voor jullie kosten op te draaien.

Bedankt!

Rick 17 jan 2023
W

Koppeling werkt niet meer

De koppeling werkt niet meer en hierdoor werkt niets meer. Vanalles gedaan, maar niets helpt, krijg melding dat de koppeling is gelukt, maar werkt niet. Wacht op een oplossing. Hiervoor werkte het goed. Hoop op een reactie of hulp van ze. Jamner, was erg tevreden en was graag doorgegaan met de app.

Wendy Kruders de Vries 2 jan 2023
Reageer
I

Het werkt echt

Een grappige app die je wel degelijk wat kosten kan besparen. Ik gebruik het nu dagelijks en het werkt heel goed. Cashbacks van winkels waar ik vaak kom, kortingen, etc. Snap niet hoe Woolsocks hier geld aan verdiend, misschien kan iemand me het uitleggen? Het werkt wel degelijk en ben er blij mee. Groetjes Ilona

Ilona 28 dec 2022
Reageer
l

tot nu toe een 3

vanaf 5 dex niks meer
geen cashback, en geen stap verder met vrienden uitnodigen
ik was zo blij, maar nu
geen idee of het wel werkt
het is nu immers de 11 e december al
hoop dat ik het mis heb
ook op mijn vragen nog geen antwoorden
ik werk het review bij als dingen veranderen

lucia roof 11 dec 2022
Reageer
Beste financiele zaken

Dit zijn de beste financiele zaken van maart 2024.

Over Woolsocks

Woolsocks the Money App is een financieel technologiebedrijf dat innovatieve oplossingen biedt voor het verbeteren van financiële gezondheid. Het bedrijf biedt een mobiele applicatie die consumenten helpt bij het beheren van geld op een slimme, gemakkelijk te gebruiken manier. De app biedt krachtige budgettaire analyse, waardoor gebruikers betere financiële beslissingen kunnen nemen, als ook speciale deals en cashback aanbiedingen. Het doel is om consumenten te helpen hun financiële doelen te bereiken door middel van innovatieve, gebruiksvriendelijke producten. In de app zijn uitgaven makkelijk te volgen. Daarnaast geeft de app intuitief ook aan om bepaalde subscripties stop te zetten, zodat je altijd bewust het geld uitgeeft, of juist niet.

  • Nog niet geverifieerd
  • Financiele zaken
  • https://woolsocks.eu
  • support@woolsocks.eu