Woolsocks

Woolsocks

2.0 reviewscore • 46 reviews
J

Zeer onbetrouwbaar en slechte service

Zeer onbetrouwbaar, slechte service en raar personeel. Ik kreeg ineens een e-mail dat ze me in de gaten gingen houden omdat ik regelmatig cashbacks op telefoonabonnementen afsluit (voor kennissen). Ik heb nog cashbacks openstaan van langer dan een jaar geleden. Weken geleden gaven ze aan 'bleef hangen, zal binnenkort worden opgelost'. Je zou een boekhoudprogramma gaan gebruiken voor Woolsocks om hén in de gaten te gaan houden.

J.V. 29 apr 2025
Reageer
w

Ze laten alles in afwachting staan

Al vanaf feb blijven de bedragen in afwachting staan. Meerdere verzoeken gedaan maar er word niet op gereageerd.
Baal ontzettend want heb nog minimaal 60 euro van ze te goed.

wendy haneveld 16 apr 2025
Reageer
H

Oplichting

Account word al 3 maanden "onderzocht ".
Klantenservice geeft geen duidelijkheid en uitbetalen kan niet meer, ze strijken zelf het geld op.
En vele cashbacks registeren ze niet express...
Niet aan beginnen!!!!

Henk 5 apr 2025
Reageer
M

Verschrikkelijk bedrijf

Dit bedrijf moet echt onderzocht worden , laten we schrijven naar zo’n tv programma opgelicht.
Dit is de 2 de keer dat ze mij. Account blokkeren ten onrechte . Weer betalen ze mijn bedrag niet uit en zeggen dat ik verschillende accounts op mijn naam heb . Mijn dochters waren eerst lid en hebben zelfde achternaam . Duh !
Ander rekeningnummer. Dus klopt niet wooldocks .Dit klopt niet ! My world is een eerlijker bedrijf waar ik al jaren lid van ben en ook uitbetaald wordt . Woolsocks waardeloos ben je !

Marjo zwemmer 25 mrt 2025
H

Echt ze keren niks meer uit en vragen om administratie wat niet eens aan de orde is.

Niet aan deze app beginnen mijn account "onderzoeken" ze ook al 3 maanden

Henk 5 apr 2025
N

Bankrekening ontkoppeld

Ik kan mijn bankrekening niet meer koppelen. Snap wat Woolsock als reden aangeeft waarom mijn bankrekening niet gekoppeld is. Omdat deze al eerder is gekoppeld. Maar dat had ik zelf ook al gevonden op de app. Dus ik heb gemaild.
Krijg ik dit antwoord:

We willen u informeren dat uw bankrekening is gedeactiveerd omdat we hebben ontdekt dat andere gebruikers hetzelfde IBAN gebruiken. Om dit probleem op te lossen, moeten de andere gebruikers dit IBAN loskoppelen, zodat het alleen verbonden blijft met het eerste aangemaakte account. Daarna komt u weer in aanmerking voor beloningen.

Ik snap het verhaal maar wat ik niet snap hoe dit kan? Het zou in de eerste plaats bij het instellen van een account al niet moeten mogen dat er meerdere mensen dezelfde bankrekening gebruiken!

Maar ik heb maar 1 account. Vind het raar dat ik nu nooit meer gebruik kan maken van de app op deze manier. Dit zou niet moeten kunnen. Je zou toch alles moeten kunnen verwijderen en opnieuw moeten kunnen instellen??? Dan deactiveren ze die andere accounts ook maar meteen!
Die andere gebruikers die gaan dit nooit ontkoppelen.

Dit blijkt maar dat de app helemaal niet zo veilig is al het lijkt.

Op scoupy hetzelfde probleem. Het lijkt me haast dat het daar mee te maken heeft omdat dit zowat identieke apps zijn. Super verwarrend en echt heel slecht. Dit voelt als totaal niet veilig.

Nicole 16 mrt 2025
Reageer
L

Weer negatief saldo uit t niets

Wederom vage toestanden op de app! Transacties die in afwachting stonden en nu zijn afgekeurd moet ik nu nota bene gaan betalen!! Waar gaat dit over! Stop woolsocks het zijn afzetters!!

L 13 mrt 2025
Reageer
R

Overstap bonus is een scam, pas op!

Ik heb in nocember een ziektenkosten overstap gedaan via Woolsocks. Ook mijn partner heeft dat gedaan dus 2 accounts. Er zou euro 27,50 per overstap worden overgemaakt nadat de eerste premiebetaling zou zijn voldaan. Nu zitten we in maart 2025 en nog steeds in behandeling.
Op emails naar support Woolsocks kun je niet veel verwachten behalve een terugkoppeling dat ze momenteel erg druk zijn met vragen etc waardoor reactie langer duurt.

Lieve mensen, beter geen blind vertrouwen in deze app want het is meer stress en drama, vooral geen grotere uitbetalingen als het gaat om cashback ziektenkosten overstap etc. Je zit uiteindelijk in een carrousel van ellende en hoofdpijn.

Rachel Wakimura 12 mrt 2025
Reageer
B

Oplichting

Naar een bestelling gedaan te hebben heb ik 5 maanden gewacht me cashback is goedgekeurd ik heb toen een uitbetaling aangevraagd en toen kreeg ik opeens uw account is beperkt wegens verdachte activiteiten deze app is goed als je max 6 euro Cash krijgt maar is het meer dan zijn ze oplichters wand dan word je beschuldigd van alles en nog wat en word je account geblokkeerd alles zo dat je niet. Bij de Cashback kan dit alles zo dat hun het geld kunnen houden

Walgelijk gewoon

Bjorn 26 feb 2025
Reageer
D

Dezelfde ellende als anderen. Ineens geblokkeerd

Ik heb vorig jaar aardig wat voordeel gehad van scoupy. Ineens werkte de scoupy app niet meer en ben ik overgegaan op woolsocks wat exact hetzelfde bleek te zijn. Dit werkte totdat er ineens gevraagd werd m'n rekening te koppelen terwijl deze al gekoppeld was. Toen werkte ineens mijn ah gift cards niet meer. Toen heb ik mijn rekening ontkoppeld en opnieuw gekoppeld en toen ging het ineens mis. Ik kan de app nog openen. Bonnetjes kan ik5nog indien maar ik heb geen toegang meer tot ruim 300 euro sock money. En mijn mails om dit met spoed op te lossen worden genegeerd. Ik krijg alleen van die stomme automatische mails om de reactie van support te beoordelen maar de reacties die ik heb gehad zijn waardeloos en op dit grootste probleem wordt helemaal niet gereageerd. Ik ben nu duurder uit omdat ik dus geen toegang heb tot mijn 300 euro en ik had van andere kortingen gebruik kunnen maken. Ik koop tegenwoordig gift cards op wissel.nl

Daphne Wessel 24 feb 2025
B

Ik ben niet de enige dus die problemen heb ik heb het met cashback zelf 5 maanden gewacht en kreeg goedkeuring en opeens naar aanvraag uitbetaling cashback opeens me account geblokkeerd alles

Bjorn 26 feb 2025
A

Slecht!!

Je saldo wordt ineens geblokkeerd en kan er niet meer afgehaald worden, wat je ook doet. Communicatie met de klantenservice stelt niets voor, je krijgt alleen maar standaard antwoord en gebeurt er verder niets. Je gespaarde saldo wordt niet vrijgegeven.

A.A. 19 feb 2025
Reageer
I

OPLICHTING EN ALLEEN UIT OP GEGEVENS!!

Ik kwam een actie tegen van Woolsocks over geld terugkrijgen wanneer je een verzendlabel kocht bij DHL ter waarde van €7,50. Daarop heb ik me aangemeld bij Woolsocks en toestemming gegeven tot mijn informatie zodat dit verrekend kon worden. Doorgeklikt via de app en het verzendlabel besteld. Maar geen geld terug gekregen. Daarom heb ik contact met hen opgenomen op 19 september 2024. Ik heb toen gevraagd of ik een afschrift van de bank mee moest sturen en het verzendlabel etc. Maar dat hoefde niet. Vele mails en weken later moesten ze dat wel ineens hebben. Nu, meer dan 10 mails verder (hun standaard reacties niet meegerekend) zijn we op 15 januari 2025 en nog steeds GEEN REACTIE EN GEEN GELD RETOUR!!!!!

Ik heb hen op 3 januari nog eenmalig de kans gegeven om dit op te lossen voordat ik een review hier achter zou laten. Dit is natuurlijk NIET gebeurd, vandaar dit bericht. De volgende stap is een melding bij de ACM want ze lichten je op voor je persoonlijke gegeven.

MAAK GEEN WOOLSOCKS ACCOUNT AAN!!!!!

Ik heb begrepen dat Scoopy tegenwoordig ook al samenwerkt met Woolsocks en dat zich daar dezelfde problemen voordoen. Puur en alleen voor je gegevens dus.

Ilona 15 jan 2025
Reageer
P

Wordt zomaar geblokeerd

Wordt geblokkeerd en kan er niet afgehaald worden wat je ook doet en zegt is toch te zot voor woorfmden heb niks fout gedaan wmen ze willen niet deblokkeren

Pietje 6 dec 2024
Reageer
A

Waardeloos!

Mijn kids zijn 18 geworden en de rekeningen waren nog gekoppeld aan de mijne. Ik word als fraudeur weggezet en technisch is het voor hun ook erg lastig om dit te ontkoppelen. Wat een gedoe!

Astrid 18 nov 2024
P

Bij mij ook en ben mij van geen kwaad bewust

Pietje 6 dec 2024
l

oplichters!

Net als je een lekker bedrag hebt (58euro) wordt je geblokkeerd met een vage reden! Onbereikbaar en steeds opnieuw beginnen met je verhaal omdat er steeds andere mensen op de chat zitten. Waardeloos!
Daar gaat je zuur verdiende geld!

lis 29 okt 2024
Reageer
P

Voor kleine bedragen prima. Grote bedragen grote o

Voor meer dan €250 euro besteld op Amazon. Oeps geen cashback, transactie ongeldig.

Contract afgesloten bij Essent. Ik zou €48,50 cashback krijgen. Volgens Woolsocks niet goed getracked. Ze gaan het wel opvragen bij Essent. Essent zegt echter van niks te weten en zegt geen samenwerking te hebben met Woolsocks

Contract afgesloten bij united consumers. Ik zou €65 cashback krijgen. Nooit gehad.
Telefonisch zijn ze niet bereikbaar, Via mail krijg je standaard nietszeggende antwoorden. Trap er niet in!
Voor kleine cashback werkt het prima maar verder is het 1 grote oplichting.

Patricia 28 okt 2024
H

Idd, oplichting is het.
Heb hetzelfde op mijn account.
Neem cashbackxl als alternatief

Henk 5 apr 2025
N

Communicatie drama

Opeens blijkt het een probleem om 2 accounts op 1 adres te hebben. 2 personen met eigen bankrekening. Als mijn partner een bon indient verdwijnt de cashback uit het andere account. Antw mail: voorraad op. Niet waar, want hij staat ook niet bij verlopen. Ondanks 5 mailtjes met foto's en uitleg geen steek verder. Er wordt niet gekeken naar het echte probleem. Weg is pech! Ik kap er mee.

Nanno 23 okt 2024
Reageer
A

Cashback actie onterecht afgekeurd, na 10 maanden

In november 2023 via Scoupy app een sim-only abonnement afgelopen bij BEN met €45 cashback. De afgelopen 10(!) maanden bezig geweest om de cashback te ontvangen. BEN zelf geeft aan dat bij hun alles goed is gegaan en dat de bal bij Scoupy ligt. Scoupy stuurt vervolgens alleen maar standaard antwoorden (we zijn er mee bezig). Tot mijn verbazing zie ik op 13 september 2024 dat mijn cashback-claim is afgekeurd. Reden onbekend. Dit riekt naar BEDROG. Wees gewaarschuwd!!!

Armin Veltman 14 sep 2024
A

Update 30-09: cashback is uiteindelijk na al die maanden toch door Scoupy goedgekeurd.

** Review is hierdoor gewijzigd naar 3 sterren **

Armin Veltman 30 sep 2024
J

Drama

Wat een drama dit bedrijf.
Voor 2 andere familie leden (oma en moeder) die allemaal op een ander adres wonen ingevuld. Wat blijkt, Woolsocks blokkeert het account en houdt de bedragen waar wij voor tientallen euro’s hebben gekocht onder zich.
Volgens hun zou er fraude zijn gepleegd.

Daar is absoluut geen sprake van. De kassabonnen die zijn ingediend zijn allemaal goedgekeurd en alleen omdat ik het heb ingediend vanaf mijn laptop.

Het regent klachten bij mensen lees ik op andere forums. Allemaal mensen die ten onrechte zijn geblokkeerd.

Schandalig. Dit is gewoon een verdienmodel van Woolsocks.
Ze reageren bij iedereen met hetzelfde antwoord en willen niets deblokkeren. Het gaat hierbij soms om honderd euro per persoon.
Onze accounts samen gaan ook al aan meer dan honderd euro tegoed heen.

Schandalig dat ze niet uitbetalen. Overigens krijgen ze zelf dubbel betaald, want ook van de bedrijven waar ze de producten van aanbieden.

Julan 24 mrt 2024
M

Ook ik heb hier last van en we zijn allemaal geblokkeerd ook omdat mijn mama mijn ah bonus pas heeft gescand omdat we samen boodschappen deden op dat moment.

M 31 aug 2024
S

ook hier account geblokkeerd zonder echte reden, en cashback sock meteen verdwenen. Ik krijg alleen stomme automatische antwoorden. ik overweeg aangifte bij de politie doen.

Sylvia 3 okt 2024
M

Gratis app voor cashbacks e.d.

Je zal er niet rijk van worden maar het is wel leuk om wat centen opzij te zetten en daarnaast ook cashbacks te krijgen via de Hema etc. Heb al een paar keer gehad dat ik leuke kortingen kreeg dus zeker de moeite waard om de app GRATIS te downloaden. Kanttekening is dat het wel een gedoe is soms want je moet wel zelf op alles letten. Als je de app niet zou hebben zou je het wel mislopen dus ben positief over Woolsocks apple app.

Moneytracer 18 mrt 2024
Reageer
G

Kijk uit met dit bedrijf

Recencies wat je leest bij sommige is echt zo.
Zeggen ze dat je geld gestort krijgt halen ze dat weer van je bank. Slecht service waarbij administratie niet in orde is ronduit bagger!.
Je kan beter naar een ander cashback website gaan. Waar wel eerlijk word gedaan en dingen worden opgelost , en dat je weet dat je je cashback gaat krijgen.

G 16 mrt 2024
Reageer
G

Oplichterij en co

De grootste oplichters van dit moment. Woolsocks en nog een paar namen zoals Scoupy is hetzelfde bedrijf. Aan het begin verloopt alles prima en nar een bepaald moment krijg je elke keer meldingen om je bankrekening te koppelen omdat die weer ontkoppeld is en geen idee waarvoor, maar goed. Sinds begin november vorig jaar is er ineens niets meer geregistreerd terwijl ik het altijd doe zoals ik het eerder ook deed. Ik word meermaals de les gelezen dat ik het fout doe!! Yeah Right.

Met de dikke korting die beloofd wordt wanneer je bij Amazon shopt, loopt je cashback lekker op. Niet dus, ik krijg geen stuiver omdat er nietes geregistreerd staat. Ook de kassabonnen worden keer op keer afgewezen. Het komt er eigenlijk op neer dat ze er alles aan doen om inzage in je bankrekening te krijgen en daarna is het klaar. Met fiks wat rekenwerk loop ik nu meer dan €150,- aan div cashback mis! Welkom bij Woolsocks dus. Ik krijg er koude voeten van en dat zou normaal niet mogen met Woolsocks (wollensokken).

Kijk uit met deze club want dit ruikt naar oplichting.

Garykoffie 21 feb 2024
Reageer
B

Word voor de gek gehouden

Uitbetaling aanvraag naar meerderen maanden te moeten wachten op de cashback

Naar Uitbetaling aanvraag 5 dagen gewacht nog niks contact opgenomen krijg ik te horen de Uitbetaling is geblokkeerd dus we gaan de Uitbetaling aanvraag annuleren probeer het maar met kleine bedrag van 50 euro de cashback is 4000 euro dan ben ik bijna een jaar kwijt aan me geld ontvangen als er niet elke keer een probleem op doet

Naar dat het geannuleerd is toch maar weer opnieuw gedaan met meteen het verzoek om de uitbetaling te controleren kreeg te horen dat er niks mis mee is en dat het max binnen 5 werkdagen op me rekening moest staan

Ondertussen is het de 6 de werkdag en nog steeds niks ook op de app staat dat het nog steeds in uitvoering is

Ze reageren ook niet meer op mijn mailtjes

Ik word gewoon in de maling genomen door ze en ben er klaar mee

Ik ga naar een rechtbank als het vandaag niet op me rekening staat

Bjorn 7 feb 2024
T

Hoi ik heb het zelfde. Er zijn verdachte situaties geconstateerd. Ik vertel dat b ik het zelf ben en dat ik graag dan uitleg wil. Krijg ik 5 keer het zelfde antwoord. Gewoon niet mee te communiceren. En nog mijn geld niet. Cashback via bon werkt nog alleen incasseren van mijn geld zit een blokkade op.

Teun 19 mrt 2024
S

Woolsocks is verantwoordelijk voor Shopbuddies en helaas komt uw ervaring overeen met problemen die ik (en vele anderen) ondervind sinds maanden.
Niet dat het wat helpt, maar kijk zeker eens naar Trustpilot.
Is er ondertussen al beterschap bij je ?

SarahB 22 sep 2024
B

Helaas bij mijn nog steeds niet sterker nog ze zijn nog erger geworden heb 5000 euro op mijn account en nu hebben ze me account geblokkeerd omdat ik te veel de aanvraag tot uitbetaling had gedaan het zijn gewoon echt mensen die je voor de gek houden en je geld gewoon zelf houden

Bjorn 22 sep 2024
S

Bedankt voor je reactie Bjorn.
Gezien ik her en der melding maak op het internet van de problemen, ben ik zelfs geblocked (op FB en instagram).
Ik ben bezig met serieuze stappen aan het zetten, op dit ogenblik leg ik zelfs een klacht neer bij de politie wegens fraude. Erg dat dit in deze huidige samenleving nog moet.

SarahB 23 sep 2024
J

Oplichterij

Het is dusdanig belabberd en beroerd en complex dat het eigenlijk niet uit te schrijven valt. Cashbacks niet krijgen, autorewards niet registreren en daarom erna uitbetalen, geen reacties op emails, op andere emails beweren dat het is opgepakt maar geen enkel inhoudelijk woord noch daad en dat bij herhaling. Continu opnieuw vragen wat er aan de hand is en ik kan nog wel even zo doorgaan. Binnenkort doe ion aangifte van online oplichting dan wel verduistering, ik ga contact opnemen met alle samenpartijen en stel de consumentenbond op de hoogte

Joeri 4 feb 2024
A

Bij mij ook twee accounts geblokkeerd waar nog eigen geld op staat.
Standaard reacties, al maandenlang. Was me van geen fraude bewust
Heeft u instanties ingelicht?

A.v.d Valk 27 feb 2025
C

Geen cash

Waarom krijg je melding hoeveel je had kunnen besparen, terwijl woolsocks toch kan zien hoeveel je hebt uitgegeven? Ene x krijg ik wel centjes andere x niet heel vreemd.
Iemand die weet hoe dit kan?
Verder vind ik het een leuke zakcentje die je spaart en uitbetaling is ook binnen paar daagjes.

Cat 6 jan 2024
Reageer
l

app niet te openen en geen geld terug

alleen maar vragen om inloggegevens en dan moeten bevesten via email om vervolgens in de app de melding te krijgen dat de de link is verlopen en kun je opnieuw beginnen met wederom hetzelfde resultaat
cashback geld welke volgens scoupy terugbetaald zou worden dus niet ontvangen ook geen melding op scoupy en bij indienen van kassabon dat scoupy niet meer uitbetaald

lWang 18 dec 2023
Reageer
Beste financiele zaken

Dit zijn de beste financiele zaken van mei 2025.

Over Woolsocks

Er zijn 46 reviews geschreven over Woolsocks op Reviews.nl. Met een 2.0 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Matig.

  • Nog niet geverifieerd
  • Financiele zaken
  • https://woolsocks.eu
  • support@woolsocks.eu