Ben het eens met al deze reviews. Een zeer handige app waar je toch wat geld mee kan besparen. In deze tijd is dat sowieso fijn omdat alles in Nederland steeds maar duurder wordt en mensen elke maand minder over houden... Woolsocks adverteert nu ook flink wat slim is natuurlijk. Ik heb de app nu 3 dagen geïnstalleerd en het werkt ook echt. Met name de cashback functie is prettig want ik koop nog wel eens wat bij de Hema, ICI Paris, Action en zeker veel bij de Jumbo en Lidl. Bij iedere winkel krijg je een bepaald % terug na een bepaalde tijd. Overigens geen idee hoe dit kan, heeft Woolsocks samenwerkingen met deze bedrijven of hoe gaat zoiets?
Hoe en wanneer krijg je het terug?
Wordt het op de betaalrekening gestort?
Moet je het zelf aangeven of gaat dit automatisch?
Jullie hebben heel goed idee met de app ans cashback maar de mensen die contact met klanten hebben zijn überhaupt niet getraind en kunnen de klanten niet helpen.
Ik heb 2 keer als verzekering via Independer en Woolsocks afgesloten en elke keer heb ik last om mijn cashback te krijgen. over and over again moet ik jullie klantenservice contacteren die echt niet goed is, sorry. Ik denk over om met Woolsocks te stoppen.
U hoeft alleen maar uw bankrekening te koppelen en u kunt direct cashbacks ontvangen! Maar dat niet alleen, je hebt veel slimme manieren om geld te besparen met deze app. Ook hebben ze deals voor de beste merken. Ik gebruik het elke dag! Ik zou het iedereen aanraden die op zoek is naar manieren om geld te besparen op hun dagelijkse routine!
Deze app ziet er mooi uit maar er missen veel cashbacks.
Als je die dan terug wilt "claimen" moet je allemaal zaken opsturen zoals factuurnummers?En nog een aantal zaken. Deze krijg je soms niet eens bij een aankoop en daarom zien veel mensen er ook maar vanaf om hier werk van te maken en deze cashbacks krijgen ze zelf wel.
Klantenservice antwoord 1x maar laat daarna niks meer van zich horen, ook al bel je er naar toe dan krijg je altijd slappe excuses van ze.
Geen updates niks nada!
Ze zijn er altijd maar mee "bezig" maar ondertussen 2,5 maanden verder.
Deze app ruikt sterk naar oplichting,aangezien ze zelf de cashbacks wel ontvangen maar niet willen uitbetalen.
Kortom begin hier niet aan!
Probeer CashbackXL die is wel nauwkeurig, goede Klantenservice etc.
Ik heb al meerdere malen contact gehad met jullie.
Echter krijg je een standaard mailtje terug en dat ze er mee "bezig" zijn.
Ook telefonisch contact gehad, maar ook dit schiet niet op en vermelden geduld te moeten hebben.
Ik heb 1x een uitbetaling gedaan en deze is blijven hangen in mijn account, om dit op te lossen moet 2,5 maand duren en geen updates?Het is momenteel nog niet opgelost.
Maar ik lees meer reviews en verhalen, ik wacht het nog even af.
Gelukkig heb ik een vrij grote community achter de hand op Tweakers.
Als jullie zo met klanten om gaan, zullen de reviews er ook naar gaan worden :)
Echt schandalig dat ze al een maand niets met mijn klacht doen. Kevin van Woolsocks blijft maar zeggen dat "ze ermee bezig zijn". Ik krijg nul updates, reacties komen zeer laat. Ze doen niets. Krijg hier een heel naar gevoel van. Heb spijt dat ik aan Woolsocks ben begonnen. Verschrikkelijk dit.
Heb ook slechte ervaringen er mee ze geven altijd een excuses en komen nooit met een oplossing met een fout in hun app.
Speelt nu al 2 maanden en elke keer zijn ze er mee "bezig!
Niet aan deze app beginnen maar neem CashbackXL etc
Deze anonieme oplichters sturen ons maandelijks ONGEVRAAGD brieven (om met hun app te gaan werken) met te weinig porto. Wij moeten daarom iedere maand aan PostNL een boete betalen. De oplichters zijn zelf onbereikbaar in Zwitserland. Geen telefoonnummer bekend. PostNL eist dat wij dit betalen. Dat dit kan is onverteerbaar. Mijn vertrouwen in de mens was al bijna nul maar dankzij PostNL en de hufters uit Zwitserland brengen het onder het vriespunt. Dit kost ons veel geld. Ik ben heel boos
Wat een onzin, als er te weinig porto is hoef je niet te betalen. Dit is slechts een verzoek van Postnl
Hallo Rikko, ik denk dat dit niet over Woolsocks gaat. We hebben namelijk nog nooit brieven verstuurd. Wellicht heb je het over een ander bedrijf. Groet WoolSocks
Het gaat wel degelijk over woolsocks. Ze willen me een app aansmeren. Ik heb wel fotos voor je als je een e-mail achterlaat. Daarnaast ben je wel degelijk wettelijk verplicht PostNL te vergoeden als je post ontvangt die van te weinig porto is voorzien.
De koppeling werkt niet meer en hierdoor werkt niets meer. Vanalles gedaan, maar niets helpt, krijg melding dat de koppeling is gelukt, maar werkt niet. Wacht op een oplossing. Hiervoor werkte het goed. Hoop op een reactie of hulp van ze. Jamner, was erg tevreden en was graag doorgegaan met de app.
Een grappige app die je wel degelijk wat kosten kan besparen. Ik gebruik het nu dagelijks en het werkt heel goed. Cashbacks van winkels waar ik vaak kom, kortingen, etc. Snap niet hoe Woolsocks hier geld aan verdiend, misschien kan iemand me het uitleggen? Het werkt wel degelijk en ben er blij mee. Groetjes Ilona
vanaf 5 dex niks meer
geen cashback, en geen stap verder met vrienden uitnodigen
ik was zo blij, maar nu
geen idee of het wel werkt
het is nu immers de 11 e december al
hoop dat ik het mis heb
ook op mijn vragen nog geen antwoorden
ik werk het review bij als dingen veranderen
Op aanraden van familie deze app maar op mijn iPhone geïnstalleerd en moet zeggen dat het een hele overzichtelijke app is en het heeft me al flink wat besparingen opgeleverd. Ik krijg zelfs geld als ik ga winkelen bij de LIDL, wel een klein percentage maar alles is mooi meegenomen in deze hoge inflatie tijden. Ook wel fijn dat de overzichten zo mooi zijn uitgewerkt dat je vrij snel ziet waar je uitgaven heen gaan. Kan trouwens ook in je eigen bank omgeving maar moet eerlijk bekennen dat de cashbacks wel heel aanlokkelijk zijn. Hiervoor moet je wel je bankrekening koppelen aan je Woolsocks account.
De app van Woolsocks heeft mij al veel geld bespaard. Wanneer ik iets nodig heb kijk ik altijd eerst even op Woolsocks en vaak hebben ze wel een goede cashback deal. Voor alles valt bijna wel wat te vinden. De app werkt erg goed en is erg overichtelijk. Ik ben er blij mee!! Echt een aanrader in deze tijd dat alles duurder wordt.
Leuke app om geld te besparen. Alle cashback deals in een handig overzicht en je kunt zelfs je bankrekening koppelen om zo inzicht te krijgen in je uitgave patroon. Dit heb ik zelf nog niet gedaan maar het is wel mogelijk. Zo schijn je nog beter geld te kunnen besparen en categoriseren ze alles voor je. Het geld dat je terugkrijgt op je aankopen d.m.v. cashback stapelt zich op in de app. Dit bedrag kun je gewoon uit laten betalen. Ideaal dus om wat extra geld te besparen op je aankopen.
Dit zijn de beste financiele zaken van maart 2023.
Woolsocks the Money App is een financieel technologiebedrijf dat innovatieve oplossingen biedt voor het verbeteren van financiële gezondheid. Het bedrijf biedt een mobiele applicatie die consumenten helpt bij het beheren van geld op een slimme, gemakkelijk te gebruiken manier. De app biedt krachtige budgettaire analyse, waardoor gebruikers betere financiële beslissingen kunnen nemen, als ook speciale deals en cashback aanbiedingen. Het doel is om consumenten te helpen hun financiële doelen te bereiken door middel van innovatieve, gebruiksvriendelijke producten. In de app zijn uitgaven makkelijk te volgen. Daarnaast geeft de app intuitief ook aan om bepaalde subscripties stop te zetten, zodat je altijd bewust het geld uitgeeft, of juist niet.