Energie

Vattenfall

26 reviews
70% positief
15% neutraal
15% negatief

Vattenfall levert energie en gas aan particulieren, ZZP, MKB en grootzakelijk. Er zijn talloze Nederlanders aangesloten bij deze energieleverancier. Naast dat ze elektriciteit en gas leveren, kan je ook bij ze terecht voor informatie en advies over bijvoorbeeld duurzame energie, energie besparen en meer. Klanten kunnen zelf alles regelen in Mijn Vattenfall en de Vattenfall energie app.

Pure Energie is van alle energieleveranciers de beste keuze.

Bezoek Pure Energie


Reviews (26)

  • A

    Zeer tevreden

    Ik zie zoveel reclames op tv over energiebedrijven en dan denk ik wat een geluk dat ik bij Vattenfall zit en mij niet druk hoeft te maken over overstapstress.
    Altijd duidelijke communicatie,duidelijke eindafrekening.Vattenfall blijven loont,kirting tit wel 25 % op stroom.en sparen voor punten iedere maand voor leuke cadeau's

    A M 20 jul 2022

  • H

    Veel gedaan om te besparen Vattenfall goed

    Wij hebben er alles aan gedaan om kosten te besparen. 16 zonnepanelen zijn geplaatst, die waarde kunnen we nog 2.5 jaar terug verkopen aan de leverancier. Hierna is het nog even afwachten of we de energie gaan opslaan of dat er een andere regeling zal komen. Voor de rest het huis beter geïsoleerd. Een warmtepomp vinden we op het moment nog niet goed genoeg, je ziet ook dat veel mensen hierover klagen. En het allerbelangrijkste, we zijn overgestapt naar Vattenfall na jarenlang klant te zijn geweest van Essent. Deze deed erg moeilijk om ons een nieuw contract te geven dus we zijn erg blij dat we bij Vattenfall goed terecht zijn gekomen. Onze kosten vallen nog reuze mee, ook omdat het natuurlijk zomer is en je vrijwel geen gas gebruikt. Maar qua energie hebben we soms dagen dat we gewoon niets betalen dus dat is wel heel fijn!

    Henry 2 jul 2022

  • A

    Simpele vraag moeilijk te beantwoorden

    Helaas is de klantenservice slecht bereikbaar. Telefonisch duurt erg lang. Na contact doorverbonden en moet ik weer wachten. Inmiddels meer dan een half uur aan de lijn.
    Eerst chatrobot geprobeerd. Bij tarieven verwijst hij naar de website. Terwijl je met je klantnummer en al je gegevens inlogt kan hij geen goed antwoord geven. Er wordt doorverwezen naar whatsapp. Daar is de openingstijd inmiddels van gesloten, terwijl dat niet aangegeven was.

    Anoniem 29 jun 2022

  • J

    Hoge energieprijzen maar wel transparant

    De energieprijzen zijn op het moment voor iedereen hoog, daar kan Vattenfall niet zoveel aan doen. Toch vind ik het wel heel fijn hoe transparant Vattenfall over alles is. Je energieverbruik, netbeheerkosten en overheidsheffingen. Dit zie ik niet bij andere energiemaatschappijen terug.

    Ik ben al overgestapt naar Vattenfall toen ze in Nederland kwamen. Ik denk dat ik één van de eersten ben geweest. Tot nu toe heb ik geen reden gezien om over te stappen naar een andere energiemaatschappij. Ik ben tevreden waar ik zit en ik ga zeker niet overstappen.

    Jonas 25 mrt 2022

  • K

    Niet de goedkoopste maar wel de beste

    Inmiddels heb ik al heel wat ervaring met verschillende energieleveranciers. In het verleden keek ik wel eens puur naar de prijs maar dit doe ik niet meer. Ik heb namelijk een paar slechte ervaringen gehad met enkele prijsvechters. Verborgen kosten en dergelijke. Nu zit ik alweer een tijdje bij Vattenfall. Helemaal tevreden mee en geen verborgen kosten. Ook een goede klantenservice en ze nemen echt de tijd voor je. Daarom blijf ik gewoon lekker bij Vattenfall en laat ik mij niet meer verleiden door energieleveranciers die grote beloftes doen maar niet nakomen.

    Kim 17 feb 2022

  • I

    Goed geholpen door Vattenfall

    Dankzij de hulp van Vattenfall ben ik probleemloos overgestapt. Ik kwam van Budget Energie, maar was hier niet tevreden over. Goedkoop blijkt helaas toch duurkoop te zijn. Ik wist niet precies hoe ik moest overstappen en had nog wat vragen. Vattenfall heeft mij hier heel goed bij geholpen. Daar ben ik Vattenfall dankbaar voor. Ik vond het fijn dat ze alle tijd voor mij namen en ze hebben veel geduld, want ik begreep niet alles gelijk. Heel blij dat ik nu gewoon bij Vattenfall zit. Nu weet ik tenminste precies waar ik aan toe ben!

    Inge 25 jan 2022

  • R

    Overstappen naar Pure Energie

    Ik ben nu 2 jaar klant bij Vattenfall, maar ik zit te denken om over te stappen naar Pure Energie. Over Pure Energie hoor ik wel goede verhalen. Deze verhalen gaan voornamelijk over groene energie, wat ik wel belangrijk vindt. Ik denk dat Vattenfall en Pure Energie helemaal niet zoveel verschillen in prijs, maar dit moet ik nog even uitzoeken. Vattenfall is niks mis mee, maar ik wil wel graag klant zijn bij de groenste energieleverancier van Nederland. Kan iemand mij hier misschien meer over vertellen? Ik ben er nog niet helemaal uit, maar ik denk dat ik ga overstappen.

    Renske 11 jan 2022

  • C

    Vattenfall Exclusief cadeaus

    Wij zitten al jaren bij Vattenfall en met Vattenfall Exclusief kun je leuke cadeaus krijgen. Sommige cadeaus kun je gratis verzilveren en bij anderen krijg je korting. Dit is een heel leuk systeem als beloning dat je klant bent en blijft bij Vattenfall. Volgens mij hebben andere energieleveranciers dit niet en dat maakt Vattenfall uniek. Naast cadeaus kun je ook leuke prijzen winnen en kun je sparen voor dagjes uit. Echt heel erg leuk! Dit vinden wij ook leuker dan een paar euro korting op onze energierekening. Er worden ook vaak nieuwe cadeaus toegevoegd. Wat ons betreft zeker een reden om voor Vattenfall te kiezen.

    Claudia en Tom 15 dec 2021

  • J

    Groene stroom nog niet prijsbepalend

    Pas geleden heb ik contact gehad met Vattenfall omdat ik een vraag had over de prijsstijging van gas. Ik vroeg mij namelijk af waarom de prijzen van alle energieleveranciers omhoog gaan als er ook lokaal groene energie wordt geproduceerd. Het gas wordt duurder, maar groene energie toch niet? Zij vertelden mij dat het aandeel groene stroom in Nederland nog lang niet op het niveau is om prijsbepalend te kunnen zijn. Ze vertelden mij ook dat ze blijven investeren in groene energie. Dat verklaarde voor mij waarom de prijzen zo stijgen, ondanks dat je al die bedrijven hoort over groene energie. Ze zijn allemaal nog afhankelijk van gas.

    Bij Vattenfall kan ik altijd terecht met mijn vragen. Ze zijn heel vriendelijk en nemen echt de tijd voor je. Dat is wat ik onder andere zo fijn vindt aan Vattenfall. Ik ben zelf al jaren klant bij Vattenfall en ik zie mij niet zo snel overstappen naar een andere energieleverancier.

    Jacob 2 dec 2021

  • R

    Elk jaar overstappen

    Vattenfall kwam voor mij als goedkoopste uit de test. Ik heb een 1-jarig contract afgesloten en daarna zien we wel weer. Als ze er een cadeau bij doen loont het zeker om elk jaar over te stappen. Je komt nooit zonder stroom te zitten dus het kan probleemloos en dat is wel heel mooi. Sommige mensen ondervinden wel problemen, maar ik heb nooit ergens last van gehad. Ik blijf gewoon elk jaar overstappen!

    Ron 30 okt 2021

    • S

      Dan heb je nu pech, want nu zijn de prijzen super hoog en moet je waarschijnlijk snel weer overstappen. Mensen die een paar maanden geleden de prijzen hebben vastgezet zijn nu spekkoper. Ben het deels met je eens dat overstappen kan lonen maar het is wel degelijk een gok om niet lang de variabelen vast te zetten.

      Simar 23 nov 2021

  • J

    groene energieleverancier

    ik probeer steeds bewuster te leven.. een groene energieleverancier hoort daar zeker bij. Vattenfall is niet de goedkoopste energieleverancier maar hun motto spreekt mij heel erg aan.. wij gaan niet alle klimaatproblemen binnen een paar jaar oplossen maar binnen een generatie misschien wel. daar vertrouw ik dan maar op. tot nu toe ben ik gewoon een tevreden klant bij Vattenfall.

    Jolanda 26 okt 2021

  • P

    Blijven loont bij Vattenfall

    Ik ben al een paar jaar tevreden klant bij Vattenfall. Dankzij de blijven loont korting wordt de korting elk jaar een beetje meer. Elk jaar krijg je 5% korting tot een blijvend voordeel van 25%. Dit is de belangrijkste reden waarom ik bij Vattenfall blijf. Op den duur krijg je zoveel korting dat het niet meer loont om over te stappen naar een andere energieleverancier. Vattenfall is in het eerste jaar misschien niet de goedkoopste maar dit bouw je dus wel op. Dat is het mooie aan Vattenfall. Dat trouwe klanten beloont worden. Meer een lange termijn visie in plaats van elk jaar naar de goedkoopste energieleverancier over te stappen.

    Bij Vattenfall zetten ze ook groot in op groene energie. Dit kan ik wel waarderen. Ze willen helemaal van fossiele bronnen af. Ik weet niet hoe ze dit willen bereiken met alleen wind en zonne-energie maar het is wel een mooi streven. Hier sta ik zeker achter. Als je wil overstappen naar een andere energieleverancier zal ik Vattenfall zeker overwegen. Ik ga er zelf niet weg.

    Pascal 21 okt 2021

  • H

    Overgestapt naar Budget Energie

    Ik ben overgestapt naar een andere energieleverancier omdat ik Vattenfall best duur vond worden. Los van de prijs is het een goede energieleverancier maar ik heb ervoor gekozen om over te stappen naar Budget Energie. Ik heb wel zo'n 10 jaar bij Nuon/Vattenfall gezeten maar in deze tijd moet ik meer letten op de kosten.

    Hans 19 okt 2021

    • M

      Energiekosten worden steeds duurder helaas. Ik ben mijzelf ook al aan het oriënteren waar het wellicht goedkoper kan. Budget Energie lijkt mij ook wel interessant.

      Mariska 19 okt 2021

  • D

    Van energiedirect.nl naar Vattenfall

    Vroeger zat ik altijd bij Nuon, toen een uitstapje gemaakt naar energiedirect.nl vanwege een leuke actie en nu ben ik weer terug op het oude nest. Weliswaar geen Nuon, maar Vattenfall. Het is niet dat ik zo ontevreden was over energiedirect.nl, dat ik terug ben gegaan naar Vattenfall. Ze waren best goedkoop, maar toch wou ik terug naar mijn oude vertrouwde Vattenfall. Hier heb ik ook geen rationele verklaring voor. Het is meer een gevoel. Ik heb gekozen voor een contract met een vaste prijs vanwege de stijgende gasprijzen. Dit wil ik niet afwachten, ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben. Dan maar wat meer betalen op dit moment, maar op de lange termijn goedkoper uit zijn.

    Dirk 15 okt 2021

  • E

    Duurzaam betekend niet goedkoop

    Aan de ene kant wil ik wel duurzamere keuzes maken maar aan de andere kant kijk ik ook naar mijn portemonnee. Ik wil graag mijn steentje bijdragen om de planeet te redden maar het word mij niet makkelijk gemaakt. Alles wat goed is voor de planeet is vaak ook duurder dan minder goede alternatieven. Ik wil graag Vattenfall nemen en ik sta achter hun gedachtegoed maar waarom moet ik dan meer betalen? Ik heb maar een bepaald budget per maand en ik wil zelf ook leuke dingen willen doen. Waarom kan het niet beide? Vattenfall, verlaag alsjeblieft jullie prijzen zodat ik een energiecontract bij jullie kan afsluiten. Ik steun jullie missie.

    Elena 11 okt 2021

  • H

    Stijging energietarieven

    Omdat ik mij redelijk zorgen maak over de stijging van de energietarieven die er aan zitten te komen, heb ik gekozen voor een energiecontract met een vaste prijs. Dit energiecontract heb ik bij Vattenfall afgesloten. Dit lijkt mij een zeer degelijk bedrijf en hier heb ik wel vertrouwen in. Ik heb met ze gebeld en wij hebben het ook gehad over een vaste prijs en variabele prijs, maar ik heb toch gekozen voor een vaste prijs. Dan betaal ik op dit moment misschien wel wat meer, maar dan weet ik wel waar ik aan toe ben. Straks stijgen de energietarieven wel heel erg en dan ben ik blij dat ik nu heb gekozen voor een vaste prijs. Per 1 januari zullen de energietarieven al stijgen, dus voor die tijd moest ik een energiecontract afsluiten. Je kunt via Mijn Vattenfall precies zien wat voor contract je hebt, dat is wel heel handig, want zelf vergeet ik het ook wel eens. Ik ben niet dagelijks bezig met mijn energiecontract. Ik ben gewoon heel blij dat ik nu een contract heb met een vaste prijs. Het is misschien wel wat duurder, maar dan heb ik in ieder geval wat zekerheid over de toekomst. Dat is voor mij veel waard in deze onzekere tijden.

    Harm 8 okt 2021

  • H

    Al 25 jaar tevreden met Nuon en Vattenfall

    Ik was al vele jaren klant bij Nuon en nu bij Vattenfall. In totaal al 25 jaar. Pas geleden heb ik er weer 3 jaar vaste energie bij onderhandeld. Dat moet wel want het gaat niet meer dalen door dat ze het gas moeten importeren. Ik zeg altijd dat er van ruilen huilen komt, dus ik ga nooit meer naar een andere energieleverancier overstappen. De rekeningen van Nuon/Vattenfall kloppen altijd en als je belt krijg je gelijk de goede afdeling en krijg je gelijk de goede mensen aan de lijn. Ik vind het alleen jammer dat Vattenfall niet reageert op reviews hier. Dit lijkt mij toch de meest gerenommeerde site als het gaat om reviews, dan verwacht je wel dat ze op klachten reageren. Als tip kan ik meegeven om naar de energieprijzen te kijken en niet naar de cadeau's, want die zijn meestal verpakt in de leveringsprijs. Laat je daar dus niet door verleiden, want die cadeau's betaal je gewoon terug.

    Hans 7 okt 2021

  • B

    Energierekening zonder verrassingen

    Bij Vattenfall weet je altijd waar je aan toe bent. Geen verborgen kosten en geen verrassingen. Dit is wat ik erg kan waarderen aan Vattenfall. Bij goedkopere energieleveranciers weet ik nog niet zo zeker of ze altijd transparant over de kosten zijn. Wanneer je klant ben bij Vattenfall krijg je elk jaar ook een beetje voordeel. Dit kunnen cadeau's zijn of korting op stroom. Hoe langer klant, hoe meer voordeel. Dat is ook leuk aan Vattenfall, dat je ergens naar toe werkt. Net als dat je bij je autoverzekeringen schadevrije jaren opbouwt. Je kunt je verbruik en kosten ook terugvinden in de app en als je vragen hebt staan ze je altijd vriendelijke te woord. Vattenfall is gewoon een hele goede energieleverancier. Geen verassingen en je weet altijd waar je aan toe bent.

    Ben 6 okt 2021

  • M

    Fossielvrij leven binnen een generatie

    De titel van mijn review is de slogan van Vattenfall. Hier kan ik mij helemaal in vinden. Ik vind het persoonlijk heel belangrijk dat we naar een fossielvrije wereld toe werken. Het is onrealistisch om te denken dat dit binnen 10 jaar kan, maar het kan zeker binnen een generatie. Ik wil graag dat mijn kinderen opgroeien in een schonere wereld. Dit is goed voor hun, maar ook voor de planeet. Hier wil ik graag mijn steentje aan bijdragen, daarom gebruik ik energie van Vattenfall. Zij staan voor duurzame energie en hier sta ik ook voor. Daarnaast valt de prijs ook heel erg mee, vergeleken bij andere energieleveranciers. Op de website van Vattenfall kun je precies lezen wat hun doelstellingen zijn en hoe ze dit willen bereiken. Ook staan er handige artikelen op hun website met betrekking tot je eigen zonnepanelen, warmtepomp en laadpaal aan huis voor je auto. Allemaal gericht op een duurzamere toekomst. Het liefst ook zoveel mogelijk je eigen energie opwekken. Ik hoop dat meer mensen net als ik kiezen voor Vattenval of een andere groene energieleverancier. Gelukkig zie je het steeds meer, dus mensen vinden het echt belangrijk.

    Marieke 5 okt 2021

  • W

    Nuon Vattenfall energie met compensatie

    Omdat ik veel voor mijn werk moet reizen (auto en soms ook vliegtuig) vind ik het altijd lastig dat dit zoveel uitstoot geeft. Daarom vind ik het bij Nuon Vattenfall heel mooi dat wanneer je gas moet gebruiken in een huis, en dat moeten wij, ervoor kunt kiezen om voor een CO2-compensatie te kiezen. Deze CO2-compensatie wordt dan weer op een goede manier ingezet om het milieu te helpen. Niet perse de goedkoopste keuze die je kunt nemen dus, maar in mijn geval wel de keuze waar ik mij het prettigst bij voel.

    Ook hebben wij ervoor gekozen om bij Nuon Vattenfall niet meteen de zonnepanelen te kopen, zoals je bij de meeste energie leveranciers moet doen. Maar om deze eerst te huren en te kijken hoe dit bevalt. Dit is een hele goede keus geweest waar ik nog steeds blij mee ben. Ondanks dat wij heel tevreden zijn over het gebruik van de zonnepanelen die wij hebben, ben ik toch blij dat we geen overhaaste keus hebben gemaakt. En we hebben in ons contract staan dat Vattenfall ook voor de verzekering en het onderhoud van deze panelen zorgt, dus dat scheelt ons dan weer zorgen en geld.

    In een wereld waar zoveel mis gaat in het kader van een goed milieu (denk aan uitlaatgassen en dergelijke) ben ik heel blij dat er ook steeds meer bedrijven als deze komen die hier echt iets aan willen doen. Laten we hier allemaal ons steentje in bijdragen en zo voor een beter milieu zorgen.

    Wouter 5 jan 2021

  • F

    Overstapboete Vattenfall

    Nadat ik was overgestapt naar Vattenfall heb ik er goed op gelet en in het contract staat dat Vattenfall de boete betaald van mijn vorige energieleverancier. KOUDE DOUCHE ALERT! Vattenfall hanteert een zogenaamde ontmoedigingsbeleid zodat het onmogelijk is dat ze die boete ook daadwerkelijk betalen, wat er op neer komt dat ik die boete betaal. Lekkere overstap dus, nieuwe energieleverancier en een boete van mijn oude betalen. Belachelijke eindafrekening naar mijn mening!

    Ferry van der Meer 18 okt 2020

    • E

      Mijn hele leven was ik klant van Nuon en was erg tevreden, nu is het Vattenfall en zou ik héél graag weg willen! , dat zou me veel geld besparen !Het begon in Oktober 2019 toen ze met welkom cadeautjes je wilde lokken om bij hun te blijven en ik ben zo stom geweest!, ik heb niet één cadeautje gehad! en overmaat van ramp ben ik toen een 3 jarig contract aangegaan terwijl nu de gas en licht prijzen flink zijn gedaald!, als je wil overstappen moet je 250 euro boete betalen! dus ik zit mooi vast aan die zooi! Het zou netjes zijn om vaste klanten te compenseren omdat die Corona crisis roet in het eten heeft gegooid en veel mensen waaronder ikzelf financieel worden getroffen! Er zijn energiebedrijven die een boete vergoeden dus zal toch eens informeren hoe dat zit!

      Erik 5 okt 2021

  • C

    overal op bezuinigen

    Ben jaren overal op bezuinigen, wordt alleen niet bevorderd want prijzen blijven stijgen, mogen we ook nog leven. Douche nooit lang en zo kort mogelijk, wil ik spoelbak met besparingsknop om niet onnodig water te verspillen weigerd de woningstichting. Iemand met geld en eigen woning kan dingen aanschaffen en profiteren van subsidies maar huurders zijn afhankelijk van hun huurbazen. Waterbesparende douchekop, kranen, niemand is blij met dure eindafrekening, dus velen moeten wel besparen want aleen al de nutsvoorzieningen zijn elk jaar steeds duurder en met ook nog belastingen erg absurd aan het worden vooral voor mensen die afhankelijk zijn van 1 inkomen omdat partner ernstig beperkt en ziek is.

    Catharina 19 sep 2020

  • T

    Snelle overstap naar Vattenfall

    Wij zaten altijd bij Essent voor onze energie, maar nu zijn we overgestapt naar Vattenfall. Dit ging allemaal goed en snel, ik heb hier geen klachten over.

    Vooraf was ik lichtelijk sceptisch, omdat ik altijd bang ben dat je één of meerdere dagen moet overbruggen, maar dat was hier helemaal niet het geval. We hebben gewoon de hele tijd energie gehouden, op het moment dat Essent stopte hadden we al van Vattenfall dus er was gelukkig geen enkel probleem aan de orde wat dit betreft.

    De reden van onze overstap was de aanbieding die op dat moment geldde, ik weet niet of dat nu nog steeds zo is. Maar dat zou ons zo veel geld besparen per jaar, dat we dit niet konden laten liggen.

    Thomas 17 sep 2020

    • K

      Goede energieleverancier met een laag tarief per maand.
      Wij zijn hier heel tevreden over en zijn blij dat we de overstap hebben gemaakt om hier naar over te stappen.
      Jammer dat we hier pas zo laat achter zijn gekomen, anders hadden we er voor gekozen om deze overstap veel eerder te maken.

      Koen 5 okt 2021

  • H

    Geen kado bon

    Ik zie om mij heen dat alle nieuwe klanten korting en een kado bon ( Bol.com)krijgen. Ik ben meer dan 40 jaar klant. Geen kado bon , geen korting . Ik ben nu aan het kijken wat het scheelt om over te stappen. Jammer maar ‘vaste’ klanten belonen op de manier zoals nieuwe klanten zou wel gepast zijn . Ik ben meerdere keren door div gebeld om over te stappen, altijd afgewimpeld. Maar ik ben nooit door u gebeld om mij op voordelen te wijzen. Dat had ik zeker in de kleine letters zelf moeten ontdekken. Ik plaats dit niet om overal tegenaan te schoppen , maar wil het wel kwijt. Mvg Hans

    Hans 22 aug 2020

    • M

      Vatten Fal heeft wel degelijk een beloning systeem voor vaste klanten . Iedere maand spaar je een aantal punten. In ons geval 25 punten per mand. Ja kan daar voor leuke dingen sparen . bv Podium kaarten , energie dingen, enz

      M.Achtien-Dibbets 15 nov 2021

  • L

    maatschappij die je wil afsluiten voor 110 euro

    Dit is een maatschappij die je wil afsluiten voor 110,87! Omdat je bedrijf kapot is door de maatregelen corona?
    19e worden we afgesloten. Een mede ondernemer heeft de 110,87 betaald. Sluit ons af en Vattenfall krijgt zoveel top advocaten op hun dak en daar gaat een schadeclaim uitkomen die zijn weerga niet kent.
    Die mensen van de afdeling incasso moeten zich na laten kijken!!!
    110,87 en je maakt een bedrijf aan huis helemaal onmogelijk om ook Maar iets te kunnen!!! Altijd netjes betaald.
    Krijg je te horen, ja mevrouw maar veel kleine ondernemers betalen niet. Vattenfall is bang dat ze helemaal niets meer krijgen bij fallissementen.
    Uhm we zijn niet failliet alleen we kunnen niet meer verder. Buffer is op en na 1 sept pas open is te lang.
    Bovendien is partner ongeneeslijk ziek en afhankelijk van elektra... bot koud en kill werd er gezegd.. ja daar kunnen wij niks aan doen. Dan zal u een brief van u huisarts moeten vragen. Wat blijkt? Huisarts is zelfs strafbaar als hij dit doet. Maar jullie mochten contact opnemen met de huisarts. Dus ik toestemmingsformulier opgesteld....kreeg e horen
    . Doet u geen moeite, daar beginnen wij niet aan.
    Het is nu de 10e. Geld is vanmorgen overgemaakt. En smoesjes s duurt 3 werkdagen is bullshit. Dat is lang niet meer. Trouwens abn naar abn is echt direct bij jullie. Zit 5 seconde tussen.
    Als jullie het toch afsluiten dan brengen jullie de gezondheid verder in gevaar. En dan slepen we Vattenfall voor de rechter, schadeclaims en alle media die bestaat.
    Jullie zijn knetter!!!
    Liepen we nou 3, 4 of 5 maand achter zou ik zeggen...ja oké ik snap het... Maar 110,87!!!!
    Als contract bij jullie voorbij is, ga ik mooi naar een ander!!!

    Leon 10 aug 2020