Budget Energie

Budget Energie

3.1 reviewscore • 104 reviews
H

Budget energie gratis stroom, betalen terugleveren

Ben benieuwd wat iedereen denkt van het feit dat budget energie klanten gaat laten betalen voor teruggeleverde stroom, zal straks vast bij elke energieleverancier zo zijn. Las ook dat ze gratis stroom aanbieden in de zomer en lente overdag? Dat is wel interessant, met name omdat huishoudens met zonnepanelen op dat moment zoveel opwekken dat budget energie dat mooi kan doorsluizen. Wat denken jullie er van? Zit momenteel nog vast bij Essent maar het lijkt mij niet slecht om over te stappen naar budget energie als ik dit zo lees, ook omdat ik sowieso al twijfelde om over te stappen naar budget mobiel. Die hebben sinds kort dat je de bundels wat beter kan selecteren dus sta hier zeker voor open! Groetjes Harmen Valk

Harmen Valk 18 jan 2024
D

Dan trekken we met zn Allen stroom ALS het gratis is en sluiten we de zonnepanelen in de Zomer. Dat is niet wat Dem Haag wil. Ik acht deze partij geen serieuze speler. Wegblijven is mijn advies

De 24 jan 2024
F

Let op! Je wordt zeker opgelicht bij budget energi

In het begin ider jaar te veel geïncasseerd Ik had nog recht om geld terug te ontvangen hebben vastgehouden en niet terug gegeven.

En ik word nogsteeds gebeld of ik klant wil worden je gegevens blijft in hun systeem al 100 keer aangegeven om mij niet bellen maar toch bellen ze mij.

Jarenlang mij opgelicht ik ben blij dat ik dat ik neer bij hun zit maar ik heb toch nogsteeds last van, als ze eenmaal je gegevens hebben wordt je steeds gebeld of je lid wil worden erg vervelend dit

Fareed 11 mei 2024
Reageer
R

Budget Energie is voor mij nu het goedkoopst

Budget Energie is voor ons op het moment het goedkoopste. Inmiddels meerdere vergelijkers gecheckt en overal komt Budget Energie als goedkoopste uit de bus. Simpele overstap dus! Krijg ook het idee dat energieleveranciers niet meer zoveel moeite doen om haar klanten te behouden dus ik stap gewoon ieder jaar over naar de goedkoopste club.

Rene 24 mrt 2024
Reageer
Y

Klant bij Budget

Ik wil overstappen omdat anderen
Misschien een betere prijs bieden. Maar als ik de reviews lees zij die allemaal klote. Zo ook
Die van Budget Energie. Kennelijk schrijven alleen negatieve mensen een review. Ik heb geen klachten over de maatschappij. Ik
Kijk op prijs en zie Vattenfall maar schrik van de review. Lastig. Over Budget Energie geen klachten van mijn kant. Wat te doen??

Yolanda 20 feb 2024
R

Tegenwoordig schrijft iedereen maar negatieve reviews overal en nergens. De slimme positieve mensen hoor je helaas minder. Daarom zijn er nu veel bedrijven die je mails sturen om een review te schrijven, zo schrijven de positieve mensen ook wat. Qua energie maakt het weinig uit waar je gaat, energie is energie. Simpelweg bij degene gaan die het goedkoopste is op dat moment.

Rene 24 mrt 2024
Y

Dank voor je reactie. Dat idee kreeg ik ook: dat de negatieve ervaringen breed uitgemeten worden in de social media.

Yolanda 24 mrt 2024
o

Misleiding en niet reageren op mails

Om contract te verlengen, krijg je een persoonlijk aanbod speciaal voor je samengesteld, wat maar 1 dag geldig is !,denk zelf vanwege de hoge prijs op dat moment. Vergezeld met mooie reclame spreuken . Als je direct beslist blijf je ook de komende jaren besparen bij Budget Energie. Hoe dan ?? In de praktijk komt daar natuurlijk niets van terecht. Als vaste klant krijg je de hoofdprijs. Daar over 3 x gereclameerd via mail ,maar reageren totaal niet. In 2023 hebben ze zomaar, zonder bericht, de vaste leveringskosten verhoogd, zogenaamde storing blijkbaar van juli t/m/ dec. ? Ben benieuwd wat er op de eindafrekening vermeld wordt. Kreeg herhaalde verzoeken meterstanden in te vullen voor de jaarrekening. Heb slimme meter. Na ze toch ingevuld te hebben kreeg ik een automatische reactie u hoeft geen meterstanden in te vullen ??? telefonisch geinformeerd, Moest wel ?????

ontevreden klant 16 feb 2024
Reageer
O

Wegegeven wat net van je is.

Met verbazing zag ik de miljonaire mevr. Princen even uitleggen dat het niet eerlijk was dat mensen die geen zonnepanelen, moeten betalen voor hun stroom. Met groeiende verbazing hoorde ik dat mensen met zonnepanelen voor levering van stroom (dat was de bedoeling van de transitie) moeten gaan betalen en dat niet-bezitter gratis stroom krijgen. Beloning voor het op de handen zitten. Puur verduistering. Mensen die in een huurhuis wonen of niet genoeg geld hebben kunnen meedoen met collectieven. En de smoes over dat ze meebetalen aan zonnepanelen is onzin. Gemiddelde kale stroomprijs is 9 ct. De budgetklant krijgt 6 ct. 3 ct. pure winst voor Budgetenergie zonder enige investering hoeven te doen. Als jullie zo'n mededogen hebben dan kun je die mensen ook een lager tarief rekenen als er teveel stroom is. Maar nee, de mevr. Princen maak misbruik van haar macht om groenlinkse ideeën uit te voeren. Laatste contract met Budgetenergie getekend. Ik zoek wel een leverancier die mijn stroom niet steelt en weggeeft aan mensen die geen enkele investering hebben gedaan.

O. Mesken 18 jan 2024
D

Zo is dat, wegblijven bij deze club. Ze Willen geld afromen van zonnepaneel bezitters. E'en goochelactie met kWh als inzet. Deze club maakt er een casino van.

De 24 jan 2024
D

Wanneer is deze mw Princen directeur geworden? Is ze eigenaar? Ze is al bij Vara's Kassa terecht gekomen. Waar ze door de mangel werd gehaald. Het betreft een product waar honderden/duizenden euro's mee gemoeid zijn per huishouden. Het lijkt wel monopoly waarbij Mw Princen de rol van de bank speelt. Ze veranderd de regels naar hartenlust.

D 24 jan 2024
E

1x verbinding verbroken en 2x in de wacht gezet

Een middagje bellen met Budget wat een drama .
1e keer bellen : na 13 minuten verbinding verbroken ( niemand aan de lijn gehad)
2x keer bellen ( met vraag over e.v.t vast contract ) werd doorverbonden met afd. sales ( 20 minuten wachten)
3x keer om mijn klacht te melden, weer doorverbonden ( zogenaamd ) na 27
minuten zelf verbinding verbroken .
Ik ga met alles ( energie , internet/tv en mobiel) weg te gaan bij budget .

Edward Timmerman 8 dec 2023
Reageer
T

Zeer slechte communicatie en beleving

Vanaf half vier vandaag zit ik te bellen met Budget Energie. Uiteindelijk na 15 minuten krijg ik iemand aan de lijn. Ik vertel wat mijn probleem is en diegene heeft geen idee waar ik het over heb. (Klantenservice???)
Uiteindelijk na weer mijn verhaal vertellend zegt hij “ een ogenblikje ik vraag het na”. Zonder diegene weer aan de lijn gekregen te hebben word ik na 10 minuten in de wacht er gewoon uitgegooid.
Dit is mij al meerdere keren gebeurt en ik dacht ik ga mailen, maar een email adres is ook niet te vinden.

Teisman 10 nov 2023
E

Mij hetzelfde overkomen . 3x op 1 middag gebeld . ( om 14.00 uur begonnen) en om 15.00 uur na 3e poging maar opgegeven.
dus 1x verbinding verbroken en 2x in de wacht gezet ( 20 min.) zelf verbinding verbroken. Ik overweeg met alles weg te gaan bij Budget . ( energie , internet en mobiel)

Edward Timmerman 8 dec 2023
M

Niet transparant, slechte website

De persoonlijke website-omgeving is zelden bereikbaar. Als hij dan bereikbaar is, zijn de gegevens weinig behulpzaam: geen overzicht van verbruik tot nu toe en al helemaal geen doorberekening van het energieplafond. Het is dus straks raden hoe de jaarrekening er uit komt te zien. Vermoedelijk betaal ik al het hele jaar veel te veel, waardoor ik moet bezuinigen op andere (noodzakelijke!) zaken. Maar waar ik het op ‘veilig’ speel zullen ook veel klanten maar hun bedrag te veel naar beneden bijstellen.
Wie dan leeft, dan zorgt Budget Energie? Met voor velen schulden als gevolg.

Waardeloos en totaal klantonvriendelijk beleid.

M Dijkstra 13 sep 2023
Reageer
R

Goede ervaringen maar toch overgestapt

Jarenlang een trouwe en tevreden klant van NLE (recent overgenomen door Budget Energie) . Nu overgestapt naar Green Choice. Op verzoek van Budget Energie toch nog eens gebeld om te kijken of ze het aanbod van Green Choice konden matchen. Na een eindeloze wachtrij kreeg ik een volstrekt ongeïnteresseerde dame aan de telefoon die niet eens de moeite deed om te kijken of er iets mogelijk was. Dan is de keuze snel gemaakt.

Roberto 4 aug 2023
Reageer
B

Spaarbalans niet meer zichtbaar

De balans (spaarvarken) is in de App niet meer zichtbaar. Ik vind het nuttig om te zien hoe ik er voor sta en ben slim genoeg om te weten dat in de zomer en winter het verbruik verschilt. Om daarop te anticiperen heb ik geen advies nodig maar helder cijfermateriaal. Ik baal dus gigantisch van deze wijziging.

Bert 11 jul 2023
D

Hier nog eentje heel vervelend dat ze het hebben weg gehaald. Hoop echt dat het weer wordt hersteld. Vond het altijd een goed overzicht hoe we er voor stonden.

Duijtshoff 24 jul 2023
L

Vind ik ook heel vervelend. Dan kon je tenminste alles in de gaten houden wst je bedpaart.Mag hoor mij ook terug komen

Lizet 30 jul 2023
P

Waardeloze klantenservice

Had enkele vragen in verband met berekening van het prijsplafond en een eventuele omzetting naar een jaarcontract,
Telefonisch is de kalntenservice niet te bereiken en dan bedoel ik geen langen wachttijden maar constant een bandje met de mededeling dat het nummer niet bereikbaar is, dus dan via de chat geprobeerd en als de vragen te lastig worden krijg je als antwoord om maar te bellen, dan vertel je dat het nummer niet bereikbaar is, wat dan ontkent wordt. waarop ik vraag probeer het dan zelf eens en vervolgens wordt eenvoudig geantwoord dat deze chat wordt beeindigd. Zo stuur je dus je klanten de deur uit. Ik heb dezelfde dag nog mijn (variabele contract) opgezegd.

Pim 28 jun 2023
Reageer
m

Onbetrouwbaar en niet transparant

Na twee jaar van bakkeleien met Budget energie die geen goeie inzage wil verschaffen ging Budget vervolgens uit eigen beweging over om de rekeningen te verhogen vanwege de stijgende energiekosten. Dit was buiten proportioneel hoog. Een vervijfvoudiging. Dit heb ik terug weten te brengen naar een verdriedubbeling. Dit was nog steeds te veel. Ik heb mijn contract opgezegd en een andere leverancier gevonden die redelijker is. Ik schrijf dit nu begin mei en ik heb mijn teveel betaalde geld na 2 maanden nog steeds niet teruggestort gekregen op mijn rekening. Hier voor heb ik al meerdere keren gebeld, maar nog steeds staat er geen geld op mijn rekening.

meneer de Haas 8 mei 2023
Reageer
F

Jaarcontract bij Budget Energie

Wij hebben een 1-jarig vast abonnement afgesloten bij Budget Energie! Met prijzen onder het prijsplafond zitten we in ieder geval een jaartje voor relatief gunstige prijzen onder de pannen! Raadzaam voor mensen om dit ook te gaan doen. Essent, Energiedirect en Budget Energie leveren allemaal weer een prima jaarcontract. Je weet nooit wat de oorlog nog gaat doen dus dan maar gewoon vastzetten, weet je tenminste waar je aan toe bent. Budget Energie zit net een beetje onder de prijzen als je het vergelijkt met Essent en Energiedirect dus voor mij een gemakkelijke keuze, zeker omdat we ook Budget Mobiel hebben aangesloten en hierdoor nog wat korting krijgen. Met een nieuw stroomtarief van € 0,39 per kWh normaal en dal en gas € 1,35 per m3 ben ik zeer tevreden. Natuurlijk is het alsnog niet zo goedkoop als dat het voorheen was maar ik zet het liever nu vast, dan dat ik straks weer in de problemen kom omdat de prijzen weer flink omhoog gaan. Waarschijnlijk zal het nog wat dalen maar ik neem graag het zekere voor het onzekere. We zaten al op 50% van wat we mochten verbruiken van het prijsplafond dus deze deal komt ons heel goed uit! Bedankt Budget Energie. De overstap ging soepel en na 14 dagen waren we aangesloten waarbij we zelf helemaal niks hebben hoeven doen. Top geregeld!

Familie Verjans 25 mrt 2023
A

Het klinkt te mooi om waar te zijn...
Wat als Budgetenergie de prijsontwikkeling niet aankan straks en net als mijn vorige leverancier "Welkom energie" failliet gaat.
Vervolgens ben ik dan weer al mijn vooruit betaalde maandbedragen kwijt en moet ik verplicht over naar een andere leverancier (kostte mij destijds al met al ca. 1500 euro schat ik.
Nee, ik blijf lekker bij Vattenfall, een grote (en daarom betrouwbare) speler.

Alex 24 apr 2023
G

Ik heb nu ook een 1 jaar contract gekregen. Ik heb nu al zo'n 3x mijn meterstanden door gegeven, maar krijg weer een mail van budget energie dat ik direct de meterstanden door moet geven. Terwijl ik het ook al met een medewerker van de chat had geregeld. Zij had de standen er in gezet zei ze.

Geert 27 apr 2023
B

Ik las het ook maar laten we wel zijn, je zit nog steeds een stuk goedkoper bij de variabele aanbieders als NextEnergy en consorten. En zolang het prijsplafond er is om je te ondersteunen kan het vrijwel niet mis gaan (dit jaar althans).

Bertje Bremer 17 mei 2023
W

ik kreeg een berichtje dat Eneco problemen heeft gehad met inkoop van energie laatste 21 maanden en dat Greenchoice het contract over zou nemen voor 2 jaar met dezelfde voorwaarden. Bij navraag bij Eneco schijnt dat niet het geval te zijn.
Pas op voor oplichting.!!!!

W Engelen 5 jun 2023
M

Ik ben nu ook een tijdje klant en het werkt wel goed. Had ook meer gedoe verwacht maar Budget Energie kan zeker wel uit, zeker als je het ook nog bundelt met Budget Mobiel en Budget alles in 1.

Manny 11 apr 2024
B

50% goedkoper als Engie en Essent?!

Het kan tegenwoordig zeker wel uit om naar een variabele provider te gaan dat is wel duidelijk. Waar we bij Engie en hiervoor Essent allemaal rond de € 3,0 per m3 gas moesten betalen, zitten we bij Budget Energie op € 1,3 per m3. Dus meer dan 50% goedkoper! Stroom is zelfs nog een stuk meer... Nu hebben we veel zonnepanelen dus daar niet echt last van maar dat de prijzen zover uiteen lopen is voor niemand goed denk ik. Wel gezegd dat als je binnen het prijsplafond blijft, dat het allemaal nog wel meevalt. Echter voor iedereen die hier overheen gaat, zoals wij, moeten wel echt opletten dat we bij een goedkope energieleverancier zitten. Onze overstap is prima verlopen en nogmaals: we zijn echt veel goedkoper uit als voorheen!! Kan het dus iedereen aanraden. Stroom is stroom, gas is gas... Simpelweg de goedkoopste aanbieder kiezen en je bent blij. Nog een reden voor ons was dat Budget thuis ook tv, internet en mobiel verkoopt. Als je dat tevens neemt, krijg je ook een combikorting van enkele eurootjes per maand. Voor ons geen reden geweest om voor dit bedrijf te kiezen, toch handig om dit te weten.

Bas 25 feb 2023
Reageer
C

Niet controleerbaar

Ik heb deze week al mijn dagbedragen van Januari opgeteld en deze vergeleken met de factuur van budget. En wat bleek, een verschil van €300,-. Nou snap ik een verschil ivm wat netbeheerderskosten etc. maar dit kan niet. Dus met Budget gebeld, na 2 minuten iemand aan de lijn (!). Heb het verhaal verteld maar er werd mij medegedeeld dat deze bedragen niet met elkaar vergeleken kunnen worden ivm steeds gewijzigde tarieven. Alle bedragen worden pas aan het eind van het jaar naast elkaar gelegd en volgt de eindafrekening. Ik heb dus geen controle, weet niet of ik in de plus of min sta. Oftewel je bent aan de (geld)goden overgeleverd want ze kunnen hiermee alle kanten op. Wordt een gezellige kerst dit jaar. Kwalijke zaak.

Chris 3 feb 2023
D

Heb het zelfde ik zie mijn kwh en m3 elke maand zakken en dus ga ik er nu overheen terwijl ik er altijd ver onder zat. Had ze gebeld en 1 antwoord gekregen op mijn vraag dat ik het aan het einde van het jaar wel zie. Verder konden ze geen uitleg geven waarom die lager zijn. Iemand een idee waarom die lager staan?

Danny verschueren 1 jun 2023
L

Jaarstanden doorgeven

Ik probeer meerdere keren mijn jaarstanden door te geven, maar zowel telefonisch, via de mail en via de Chat blijkt dit onmogelijk. En dat de slimme meter de standen niet door kan geven wordt ook maar niet gemeld door Budget Energie. Lange wachttijden en geen actie. Zeer teleurstellend!!
En dan moet ik foto's nu foto's gaan sturen terwijl het eerst wel telefonisch doorgegeven kon worden.

Laura 1 feb 2023
J

Ik heb foto’s aangeleverd maar mocht niet met telefoon zijn gemaakt
Moest krant met data of kassabon naast meter houden
Nu met prijsplafond mag je de meterstanden doorgeven per mail
Wat een achterlijk bedrijf dat maar op 1 ding uit is zo snel mogelijk klanten binnen halen en dan laten stikken.Gevraagd mail de leverings voorwaarden waarin dit staat dat het niet met een telefoon foto’s mag maken,maar u raad het al geen reactie.
Hopelijk wordt dit bedrijf snel opgedoekt voor er nog meer slachtoffers komen

J.W.Pap 24 mrt 2023
V

Van Fenor Energie naar Budget Energie

We zaten bij Fenor Energie maar die zijn sinds eind 2021 failliet gegaan. Sindsdien zijn we aangesloten bij Budget Energie. Al een jaar dus nu. Alles gaat naar behoren en prijzen zijn wat je zal verwachten op dit moment. Omdat we ook onze tv van Budget thuis hebben, krijgen we wat korting. We zijn blij klant en het is zeker beter dan wat Fenor voorheen was.

Vin 24 jan 2023
Reageer
J

Van Fenor naar Budget m.i.v. 30/12/2021

Heb diverse keren offertes opgevraagd bij andere leveranciers wel nu ik ben nog steeds bij Budget want ik kwam van de regen in de drup dus. Heb een slimme meter en heb toestemming gegeven om dagelijks mijn standen uit te lezen voor zowel Elektra als wel Gas dus hebben ze mij over het jaar heen gemiddelde tarieven berekend. Momenteel kan ik in de App mijn energieplafond verbruik bijhouden en wellicht zit er soms een paar dagen tussen maar Budget is ook afhankelijk van de Netbeheerder . Maar veel informaties heb ik gewoon van internet Budget geplukt. IK geef wel vijf sterren maar eigenlijk moeten dat er 4,5 zijn vanwege de communicatie.

Johan 20 jan 2023
J

Heb mijn variabel contract omgezet in 1 jaar vast Elektra 0,39 en Gas 1,35 m.i.v. 6 april as. tot 6 april 2024 en ook onder Energieplafond. Met een paar simpele klikken was het geregeld en op de mailbox heb ik het contract met bijlagen al binnen. Heb ook de verbruiksapp vanwege de slimme meter dus en blijf bij Budget.

Johan 25 mrt 2023
P

Budget-energie advocaat van Yspeert

Het smerige gepeupel van Yspeert advocaten heeft de auteur van dit bericht zomaar in de gore klauwen gegeven van de *********** van Budget-energie! Het werd mij op 07 januari 2022 bekend dat alle klanten van Fenor per d.d. 30 december 2021 bij dit gore gespuis werden ondergebracht! Ik heb mij toen gelijk bij een ander energiebedrijf gemeld en die zijn per d.d. 27 januari 2022 dan ook gebruik in mijn woonruimte alleen stroom en geen gas! Ik kreeg van Budget-energie voor 1 maand stroom (140 kilowatt-uur) de rekening van een voorschot van 120 euro! Met die *********** was ook in die tijd amper contact te leggen vanwege de corornagolf die toen over ons land trok. Ook over de maand februari 2022 werd het voorschot van 150 gevraagd en dat werd zelfs opgehoogd naar 232 euro! Ik heb aan de grootste boef van Budget-energie tot 2x toe in een brief vermeld dat er geen begin meterstanden werden genoemd en ook geen eindstand! Kortom het vuile smerige tuig heeft zich onrechtmatig proberen te verrijken over de ruggen van afnemers van een gefailleerd energiebedrijf! Budget-energie heeft daarin natuurlijk niet alleen gehandeld daar zijn door de een of andere corrupte lellebel van Yspeert- advocaten natuurlijk de nodige corrupte handeltjes in gedreven! Ik kreeg deze week weer een fijne rekening van deurwaarder Syncasso of ik even 655 euro wilde neerleggen!! Het zijn stuk voor stuk **************! Kortom er is sprake van georganiseerde misdaad! en het wordt de hoogste tijd dat dit zulke handelingen niet langer zijn toegestaan. De clienten van een gefailleerd energiebedrijf moeten zelf kunnen kiezen naar welk energiebedrijf zij willen overstappen en niet afhankelijk mogen worden van de een of andere slecht advocaat van Yspeert

Peter Haasnoot 10 jan 2023
J

Het is wettelijk zo geregeld dat als een bedrijf failliet gaat, dat klanten van dit bedrijf worden overgezet naar een andere energieleverancier... Klanten kunnen dan zelf overstappen indien gewenst, wat u ook deed. Kan het advocatenkantoor verder ook weinig aan doen natuurlijk.

John 10 jan 2023
J

Beste Peter Ik heb precies dezelfde ervaringen. De reactie van John raakt kant noch wal. advocatenkantoor IJspeert heeft alle klanten van Fenor zonder uitdrukkelijke toestemming ondergebracht bij Budget-Energie. Ik heb op dezelfde datum bij Eneco een nieuw contract aangevraagd en kreeg ook 14 dagen bedenktijd. Budget-energie heeft die bedenktijd niet gerespecteerd en dat is tegen alle regels. Als ik in jouw schoenen stond zou ik een klacht indienen bij de Autoriteit Consument en Markt en de Autoriteit Persoonsgegevens omdat het advocatenkantoor op een onrechtmatige wijze jouw persoonsgegevens zonder toestemming heeft verwerkt en in handen heeft gegeven van Budget-Energie. Wat hier gebeurt is lijkt inderdaad gebaseerd te zijn op onderling gemaakte afspraken. Ik ben blij dat ik geen klant ben bij Budget-Energie. En wat ik ook weet is dat Budget-Energie geschat electriciteitsverbruik misbruikt om te kunnen malverseren.

Johan van der Wal 10 jan 2023
E

Nul service en onredelijk

Overgestapt op andere verwarming en gebruik daardoor nauwelijks gas. Weigeren voorschot aan te passen op basis van werkelijke huidige meterstanden. App biedt daartoe geen mogelijkheid. Hierdoor zou ik op jaarbasis 5000 te veel vooruit moeten betalen. klantenservice enkel via chat. Medewerker zegt kan helaas niets voor je doen. Gevraagd naar klachten mogelijkheid en verwijst naar klachten formulier op website. Aangegeven dat ik dan mijn contract ga opzeggen. Doen dan ook geen moeite om je te houden. Werkelijk nul klantenservice. Verder niet conform redelijkheid en billijkheid om voorschot niet aan te passen terwijl de situatie aantoonbaar is veranderd. Inmiddels overgestapt naar andere leverancier waar ik de meterstanden online per maand door kan geven! Ging toen meteen 500 euro per maand minder voorschot betalen!!!

Ed 9 jan 2023
Reageer
K

Niet geholpen

Zo slecht, ik heb eerst een kwartier in de wacht gehangen, werd ik eindelijk aangesproken.... opgehangen. De 2x 36 minuten in de wacht... vraag gesteld..ze ging het navragen. Weggedrukt, want ze zal het antwoord niet geweten hebben. 3x na 20 minuten krijg ik iemand aan de lijn...hup weggedrukt nadat ik mijn vraag heb gesteld. Gewoon onbeschoft.

Kernel 2 jan 2023
Reageer
J

Niet transparant

Ik kreeg als bestaande klant een tariefsvoorstel voor februari. Nu blijken nieuwe klanten ca. Euro 0,13 per Kwh. minder te betalen als bestaande klanten. Heb getracht te bellen, medewerker die ik kreeg zei dat dit onmogelijk was en zou mij doorverbinden, dan verbreekt de verbinding. Nog 1x geprobeerd zelfde verhaal.
De contactmogelijkheden bij Budget energie zijn slecht, chatten lujkt niet en bellen ook niet.

Jan N 2 jan 2023
Reageer
R

Prima maatschappij

Ik ben tot nog toe zéér tevreden met mijn stroomverbruik. Ik heb gekeken naar verscheidene energie leveranciers, en ik vond deze er het beste uitkomen voor mij althans. Ik heb het geluk, dat ik alleen stroom nodig heb en een laag maandbedrag betaal. Ik verbruik minder dan dat jullie inschatten en dat is toch mooi meegenomen!

Renee 27 dec 2022
Reageer
Y

Slechte klantenservice

Al sinds augustus worden onze meterstanden niet meer uitgelezen en niemand van de klantenservice kan ons helpen. Dit terwijl ik al uren bij jullie in de wacht heb gestaan en gebeld en gechat heb. Elke keer word ik van het kastje naar de muur gestuurd. Meermaals heb ik ook contact gezocht met Liander, zij geven aan dat onze meter het gewoon doet. Zij kunnen onze meterstand juist uitlezen, hebben deze doorgegeven en kunnen ook zien dat jullie deze regelmatig uitlezen. Ik voel mij in de zeik genomen en heb het idee dat jullie ons gewoon oplichten zo rond de eindafrekening. Wij kunnen het ons niet permitteren om ineens voor hoge rekeningen te komen staan. En dit lijkt mij ook niet fair met de hoeveelheid tijd dat ik kwijt ben aan jullie slechte service. Ik heb zelfs fotos van de meterstanden doorgestuurd maar er wordt gewoon niets mee gedaan.

Yoni 19 dec 2022
Reageer
Prijzen vergelijken

Door middel van samenwerkingen met meerdere energieleveranciers, kunnen we onze bezoekers gunstige prijzen aanbieden.

Beste energieleveranciers

Dit zijn de beste energieleveranciers van juni 2024.

Over Budget Energie

Er zijn 104 reviews geschreven over Budget Energie op Reviews.nl. Met een 3.1 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Goed.

  • Nog niet geverifieerd
  • Energieleveranciers
  • https://www.budgetthuis.nl/energie/
  • klantenservice@budgetenergie.nl