Om de mensen die erg negatieve rewiews schrijven:
LEES DIT EEN DOOR en als je denkt dat Frank energie slechter is dan de grote aanbieders dan moet je vooral niet overstappen naar FRANK!!!!
Mijn ervaring (lid sinds 1 jan 22) zij alleen maar positief en heb weinig last van de extreem gestegen energie prijzen;
Een dynamisch energiecontract is ook een overeenkomst voor een onbepaalde tijd, opzegbaar per maand, en het werkt met uurprijzen. De tarieven bij een dynamisch contract verschillen per uur en hangen af van de vraag (verbruik) en het aanbod (opwekking en productie) van energie. Je betaalt op het moment van verbruik meestal de kale inkoopprijs, maar dat geldt niet voor alle aanbieders van dynamische energietarieven. Deze energiecontracten worden ook wel een flexibel energiecontract genoemd.
Over de afgelopen jaren lag het dynamisch tarief 85% van de tijd onder het gemiddelde (vaste) tarief dat een Nederlands huishouden betaalt. Daarom kan een dynamisch energiecontract soms even duurder zijn dan een vast of variabel energiecontract, maar over de jaren zal je hiermee gemiddeld het voordeligst uit zijn. Als de inkoopprijzen van energie omhoog gaan, zullen de variabele en uiteindelijk ook de vaste tarieven namelijk meestijgen. Alleen met vertraging.
Het dynamische energiecontract is in Nederland nog wat minder bekend, maar in Scandinavië komen vaste en variabele contracten nauwelijks meer voor en hebben de meeste mensen een dynamisch energiecontract.
Zie ook: het verschil tussen statisch en dynamisch energietarief
Voor- en nadelen van een dynamisch energiecontract
Het contract is maandelijks opzegbaar.
Je kunt extra besparen op je verbruik door rekening te houden met wanneer de uurprijzen laag zijn.
Met de uurprijzen profiteer je als eerste van prijsdalingen.
Daarmee merk je ook als eerste de prijsstijgingen in de markt.
Zo lang de salderingsregeling nog van toepassing is, wordt je terugleververgoeding ook afhankelijk van de uurtarieven.
Frank Energie heeft sinds kort (begin januari?) een verbeterde 'inschattings tool' waar je je jaarverbruik kunt invullen en waar dan een inschatting van de kosten uitrolt. Alleen ben ik bang dat deze tool in lang niet alle gevallen realistisch is. Als je zonnepanelen hebt, krijg je maar ± 10 cent per kWh voor teruggeleverde stroom, terwijl je meer dan het dubbele betaalt voor afgenomen stroom. Dit is naar mijn bescheiden mening niet uit te leggen aangezien je recht hebt op saldering van je eigen verbruik. Iedereen die ongeveer zijn eigen verbruik opwekt aan zonnepanelen, is hierdoor sowieso veel ongunstiger uit bij Frank Energie. De voorspellende tool weerspiegelt dit niet. Beetje jammer allemaal want bij Frank Energie weten ze dit heus wel.
Verschil met de afgelopen jaren, waar je aan refereert, is dat Frank sinds januari 2023 de opslag op het gastarief, oftewel wat er er zelf bovenop doen, flink heeft verhoogd. Daardoor is het gastarief nu niet meer te vergelijken met de afgelopen jaren.
Daarnaast is het voor zonnepaneel-eigenaren ook niet meer interessant omdat a) de stroom goedkoop is als je panelen stroom opwekken en je dus op de ongunstige momenten je stroom verkoopt en b) je hierdoor veel slechter / duurder uit bent dan wanneer je gewoon saldeert. Maar Frank saldeert in feite niet. Dit leggen ze niet heel duidelijk uit op de site, wat natuurlijk wel een beetje flauw is.
Aangemeld half februari, ben akkoord gegaan met bedrag van €135 per maand, slimme meter aangezet, nog steeds krijg ik geen reactie op mijn mails, vervolgens krijg ik 2x hoger bedrag via de mail, heb ik weer gereageerd, weer krijg ik geen reactie terug, onbeschoft gewoon, mail die ik vandaag kreeg met belachelijk hoog bedrag wat de 18de van me rekening wordt afgeschreven, nu na maand nog geen reactie terug gekregen.
Vanaf mei 2022 heb ik geen contract meer bij Frank energie. Op 27 januari 2023 krijg ik van Frank energie een e-mail waarin mij word meegedeeld dat zij een foute berekening hebben gemaakt met niet uitbetaalde Garanties van oorsprong (wat dit ook moge betekenen). Het bedrag dat zij aan mij zouden crediteren was € 26,81. Echter op 31 januari 2023 krijg ik een correctie e-mail dat zij de komma van het te crediterende bedrag niet juist hadden geplaatst en dat ik een bedrag van € 2,68 zou terugkrijgen (hoe is dit te controleren). Welke correctie e-mails zou je nog mogen verwachten?? Misschien krijg ik het bedrag niet teruggestort maar schrijven ze het af van mijn rekening. En wat schets mijn verbazing: op 10 februari 2023 word zonder dat hier een machtiging voor is afgegeven een bedrag van € 2,68 afgeschreven en dus niet bijgeschreven. Bovenstaande verhaal is door een consument niet te controleren zonder goede uitleg van Frank energie en wekt ergernis. Men moet het blijkbaar maar voor waar aannemen en kan Frank energie je maar van alles op de mouw spelden. Waardeloze firma.
Als je klant wilt worden wordt je supersnel geholpen. Maar als je klant bent zakt de service als een plumpudding in elkaar. Ik snap dat ze het druk hebben maar bestaande klanten krijgen dus geen prioriteit meer. Schaamteloos.
Voor aanvang van het contract moet er 2 maanden borg betaald worden. Dat is geen punt. Ze blijven echter daarna facturen sturen voor dubbele maanden. Ik heb bezwaar gemaakt en een bericht gestuurd dat ik wil dat dit gecorrigeerd wordt. Geen inhoudelijk reactie. Als dit niet snel opgelost wordt ben ik weg.
Heb zelfde ervaring, eerste aanbod akkoord gegaan, erna 2x zonder contact of overleg dubbelle tarief in mail ontvangen, echt onbeschoft hoe ze dit doen zonder met de klant te spreken, zijn alleen maar om winst te maken over de rug van de burger.
Wij zitten nu een half jaar bij Frank Energie en ja je moet eerlijk een review schrijven dus dat doe ik dan ook bij deze. In het begin waren er best wat hobbels op de weg, had toen ook een wat negatieve review geschreven. Nu zijn we een aantal maanden verder en werkt alles heel goed. Waar je voorheen amper je verbruik en kosten kon inzien via de app, is dit nu een stuk verbeterd. In de app store heb ik ook al vaak een melding gehad dat ik voor de app weer een update moest downloaden. Prijzen zijn oprecht veel goedkoper als bij bijvoorbeeld Eneco, ging zelfs laatst nog even kijken maar het verschil is zo enorm groot op dit moment, dat ik het iedereen kan aanraden om op dit moment over te stappen naar een energieleverancier die flexibele contracten/prijzen aanbiedt.
Sinds 4 Januari 2023 klant bij Frank, na de zoveelste forse prijsverhoging bij Energiedirect werd het tijd voor een andere aanbieder. Overstap verliep heel soepel, niets op aan te merken. De app is echt uitstekend, dagelijks inzicht in je werkelijke kosten, ook afgezet tegen het in rekening gebrachte voorschot zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Alles onderbouwd met duidelijke grafieken. Als je werkelijke kosten in een bepaalde maand hoger of lager zijn dan het betaalde voorschot, wordt dit op de eerstvolgende factuur verrekend.
Waar ik niet blij mee ben is de aangekondigde forse verhoging van de inkoopvergoeding. Even afwachten wat de andere aanbieders van dynamische contracten gaan doen. Maar een goede en stabiele app is me ook wel wat waard.
De prijzen, met name van elektriciteit, blijven maar omlaag gaan dus iedereen die nu bij een variabele aanbieder zit als Frank heeft een goede keuze gemaakt. De app werkt ook steeds beter dus kan alleen maar positief zijn. Ik ben nu enkele maanden klant en heb nooit problemen gehad. Kan het dan ook iedereen aanraden die op dit moment een nieuwe energieleverancier zoekt.
Wij zijn blij klant van Frank, al sinds mid november. Dynamische termijnbedrag van stroom en gas is iets omhoog gegaan van november naar januari maar dat was ook te verwachten en hadden ze ook wel aangegeven. Wintermaanden zijn altijd wat duurder maar desondanks betalen we niet veel en is het qua aantal kWh en m3 gas alsnog goedkoper als de groten zoals Essent, Pure Energie, Eneco, etc. Hadden laatst een app update uitgevoerd zag ik in de app store en heb het idee dat de app nu ook een stuk beter werkt als voorheen.
Ik heb me zojuist aangemeld bij ANWB Energie, omdat Frank Energie de inkoopvergoeding van gas verhoogd heeft van 15 naar 26 cent per kubieke meter gas. Bij ANWB Energie zijn deze 8 cent per kubieke meter voor transactiekosten, onbalanskosten en vergroeningskosten. Frank Energie beweert geen winstoogmerk te hebben, maar vraagt nu een erg hoge vergoeding boven op de 5 € leveringskosten voor zowel gas en stroom. Bij mijn verbruik van 3400 kubieke meter per jaar betaal ik bij Frank Energie €884 aan inkoopvergoeding en bij ANWB energie €272, een verschil van €600 per jaar. Een groot verschil voor een maatschappij die pretendeert Energie voor Inkoopsprijzen te verkopen.
Inderdaad, ik heb exact dezelfde ervaring. Frank werkt prima, prima app, eenvoudige overstap. Alleen met deze inkoopvergoeding prijzen ze zich uit de markt. `anwb is gewoon veel goedkoper. Dus overstappen maar.
Ze gaan de inkoopvergoeding per 1/2/23 met 80% verhogen en worden dan ruim 3x zo duur als Energy Zero. Ik houdt er niet van telkens te switchen maar dit is te gek. Heb ze gemaild... maar dan krijg je een slap verhaal en ze gaan niet in op het feit dat ze 3x zo duur worden als de concurrentie. Ze groeien als kool en hebben dus grotere org. nodig... wij kunnen dat gaan betalen. Ondernemersrisico wordt afgewend op de klant
Helemaal eens. Ik ben ook naar ANWB energie overgestapt, na de forse verhoging van de inkoopvergoeding door Frank energie. Hoe meer je verbruikt, des te meer Frank energie verdient aan jou als consument.
Tevreden klant hoor, maar hoe is het mogelijk dat de prijs voor een kuub gas 1,494 is terwijl het wettelijk 1,45 is? Dit bedrag had al vanaf vannacht 00:00 in moeten gaan en dat is dus niet het geval volgens de app. Neem aan dat dit rechtgetrokken wordt en dat het in een e-mail wordt onderbouwd.
Geen angst. In de voorschotfactuur is reeds aangegeven welke (geschatte) mindering van overheidswege (= deel boven het plafond) toegepast gaat worden. Bij Frank wordt alles keurig netjes 2 maanden na de afgelopen maand rechtgetrokken. Dit is even wennen. Je krijgt dus na 2 maanden bij Frank gezeten te hebben iedere maand een verrekening van 2 maanden tevoren. Eigenlijk resulteerde dit altijd in behoorlijke credit bedragen op de factuur. Bovendien aan het eind van 1 jaar ook nog eens een flinke teruggave. Altijd een (veel) lagere prijs dan elders betaald.
Het verhogen van de inkoopvergoeding naar 26ct per m3 gas en dan claimen dat je tegen inkoopprijs levert is misleiding. Bovendien wordt de overheid opgelicht omdat de verhoging onder het energieplafond valt.
Zeer slecht voor het imago van energiebedrijven. De vrees voor misbruik wordt door Frank Energie in praktijk gebracht.
Wij zijn overgestapt naar Frank Energie. Hoorden het op de radio en het was voor ons tijd om toch eens verder te gaan kijken. Energiedirect.nl contract was verlopen en toen ik inlogde zag ik prijzen waar me de broek van af viel!!! Snel wat vergelijkers bezocht en reviews gelezen over energiebedrijven en ja Frank kwam toch wel elke keer terug als goede optie voor ons. Overdracht van Energiedirect.nl naar Frank verliep soepel, al moesten we wel bijna een maand wachten totdat we echt bij Frank zaten. Nu is alles goed aangesloten en gebruiken we gas en energie van Frank.
Blij dat ik ben overgestapt. Echt goedkoop en goed inzicht in tarieven en gebruik. Iedere dag krijg je een overzicht van de tarieven per uur, zodat je goed rekening kunt houden met je stroomverbruik.
Scheelt echt enorm veel geld.
Ik maakte mij eerst wat zorgen na de negatieve reviews, maar geen enkel probleem ondervonden!
Overstappen ging goed, communicatie ging goed. Gewoon goed geregeld!
Ik ben sinds 1 week klant maar ik kwam er achter dat leveradres niet klopt met factuuradres, ik probeer contact te krijgen met Frank maar geen reactie. ondertussen heeft iemand anders gas en stroom op mijn kosten. Ik zal naar Amsterdam moeten gaan rijden vanuit Roosendaal om contact met hun te krijgen. echt slecht.
Via de app ten laatste wel contact gekregen met een vriendelijke medewerkster en nu gaat het goed, alles gecorrigeerd aanbetaling terug gestort en opnieuw begonnen. Bij de buurman alles weer ongedaan gemaakt. ik ben nu zeer tevreden.
Wij proberen contact te krijgen met Frank Energie om een overlijden te melden.
Helaas onderneemt Frank Energie geen actie om dit soort urgente meldingen te behandelen. Wij vinden het schandalig om als nabestaanden dit niet telefonisch te kunnen melden of dat er met spoed contact opgenomen wordt.
We hebben er geen goed woord voor over. Wat respectloos .Wellicht als reactie krijgen we te horen dat het ' momenteel drukker is dan u gewend bent, we nemen zo spoedig mogelijk contact met u op' . Schandalig
In een eerste mail als nieuwe klant werd ik hartelijk welkom geheten. In de tweede mail een 'maar'. 'Na intern en extern onderzoek bent u een 'risicoklant' en vragen wij een borg van bijna 450 euro'. Dat kan ik begrijpen wanneer je een betalingsrisico vormt.
Maar, ik heb van mijn leven nooit op krediet gekocht, nooit schulden of betalingsachterstanden gehad, mijn hypotheek vroegtijdig afgelost, nooit problemen met een energieleverancier gehad. Er kan dus geen negatieve aantekening over mij bestaan. Volgens de externe kredietcheckpartners van Frank Energie dus wel blijkbaar. Wel is mijn pensioen al 12 jaar niet verhoogd, zoals bij velen, en ben ik op leeftijd (met een goed inkomen). Als dat de reden is, dan gaan mijn gedachten richting ouderendiscriminatie.
Bereidt de borg te betalen heb ik Frank Energie om uitleg gevraagd. Die zijn ze niet bereid te geven, evenmin willen ze inzicht geven in de gronden van hun kredietcheckpartners. Dit vind ik onacceptabel. Het voelt alsof je ergens van beschuldigd wordt, maar je mag niet weten waarvan. Een vergelijking met de toeslagenaffaire en de geheime dossiers van de belastingdienst dringt zich hier op.
Wanneer Frank Energie op vergelijkbare wijze handelt vraag ik mij af hoe transparant en betrouwbaar ze kunnen zijn. Ik wil ze in ieder geval niet als leverancier.
Frank Energie heeft telefonisch uitleg gegeven. Hoewel ik hun werkwijze niet kan aprecieren, kan ik er ook begrip voor hebben.
Beschouw de review maar als niet geplaatst.
Ik ben nu maanden lang klant bij frank energie. Ik had de pech dat mijn contract bij een andere energieleverancier net was verlopen toen de prijzen flink waren gestegen... Die wilde me niet helpen nadat ik jarenlang klant was geweest dus ben overgestapt naar frank energie en zit er eigenlijk vanaf het begin. De app werkte in het begin amper, alles ging traag en je kon qua statistieken weinig inzien. Nu, bijna 2023, is het echt veel beter. App werkt goed, ze zijn duidelijk over hoeveel je moet betalen. Ben blij dat ik ben gebleven, met name omdat ik vrienden om me heen hoor die nog een stuk meer betalen dan dat ik nu doe.
Er is geen contact te krijgen via e-mail, hé nog steeds niet de €190,- verrekend gekregen, krijg geen facturen en werd gezegd dat ik geen klant zou zijn in die ene mail die ik wel kreeg…Natuurlijk weer terug gemaild dat ik wel klant ben maar wéér geen reactie, word hier echt niet goed van!
Ik denk dat Tibber een betere optie voor u is. Ook een mooie app, maar 4.00 euro vastrecht per maand, betaling achteraf en ook nog eens 50,00 euro welkomstpremie.
Heb me net opgegeven bij Frank Energie,
nu wil ik het liefst alles per email regelen omdat ik veel van huis ben.
Hoe is dat bij aanmelden bij Frank, krijg je het contract per email gestuurd of krijg je het in de post op de woonadres? Dat je dan weer moet ondertekenen en retourneren?
alles per Email ,bij mij is het soepel verlopen er zit ruim een maand tussen het aanmelden en het daadwerkelijke overstappen en je betaald een maand vooruit.
Maar dat is geen probleem .
Alles per mail en binnen 2 dagen reactie op vragen. Tot nu toe werkt het goed.
Het is een nieuwe aanbieder. Kinderziektes zijn nu wel over
Goed concept, maar de slechtste klantenservice van Energieland. Maandverbruik zou aangepast zijn maar dat klopt niet. Klantenservice in winterslaap. Zo verlies je vanzelf klanten. O ja, ze zouden het anders doen. Nou dat klopt. Je kan geen contact maken en regeren niet op mail met uitzondering van de bekende smoesjes. Wel eenzijdig voorwaarden en voorschotten wijzigen. Ik ben het zat en ga veranderen van leverancier. Samen met een aantal anderen. Ik heb Opgezegd, ik stap over naar ANWB energie. Preventief bedragen gestorneerd want ik begrijp uit de revieuws dat afrekenen bij Frank lang kan duren. Anwb energie regeert op mail en kun je ook bellen. Soort gelijk concept.
Vanwege zonnepanelen de beslissing gemaakt om het contract voor stroom elders af te nemen. Het contract voor gas laten lopen. Toen begon de ellende.
De eerste twee weken was er geen probleem. Totdat mijn berichten naar alle waarschijnlijkheid zijn verwerkt. Vanaf die dag is de app niet meer uitleesbaar. Wat je in de app bij je aansluiting kan zien is dat ze mijn meter gewoon elke dag uit kunnen lezen.
Het is te toevallig dat het gasverbruik gewoon twee weken netjes zichtbaar is, en daarna pas de app in ‘storing’ schiet. De sterke indruk is dat dit een handmatige actie is.
E-mails wordt totaal niet op gereageerd. Uit irritatie een betaling gestorneerd. De debiteuren afdeling is in ieder geval niet onderbezet.
Heb maar besloten om volledig weg te stappen naar een club die hier niet moeilijk over doen. Nog steeds voor dagtarieven.
Sinds Februari bij Frank en zeer tevreden. Het volgen van de prijzen en het verbruik op de app is een sport geworden en maakt je bewust van de kosten. Nu lekker meeliften op de lagere prijzen (Oktober 2022) Hoop dat Frank nog lang zo doorgaat en blijft groeien , ik blijf zeker!!! Top!!!
Net overgestapt naar Frank Energie nadat Oxxio (gebaseerd op hoge gasprijzen in augustus 2022 met een dramatisch hoog voorstel-voorschot was gekomen voor oktober-december). En dat net toen in het nieuws kwam dat de gasprijzen alweer stevig aan het dalen waren, Oxxio hoopt kennelijk dat de klanten loyaal zijn. Nou niet dus met deze woekerprijzen!
De Frank Energie app werkt prima, per dag netjes notificatie met de prijzen en je kunt mooi vóóraf de uren met de laagste elektriciteitskosten zien. En de tarieven zijn op het niveau van vóór de energiecrisis, dus een aanzienlijke besparing ten opzichte van de grote energiemaatschappijen die vooral met hun eigen winst bezig zijn. Communicatie via mail verliep ook goed, niet supersnel maar dat komt ongetwijfeld omdat er enorm veel mensen interesse hebben in een dynamisch contract. Alles keurig afgehandeld en binnen 14 dagen kunnen overstappen! Op deze manier is het energieplafond straks voor ons niet eens nodig!, wel nog even afwachten wat de prijzen gaan worden.
Wacht al 4 weken op reactie op mail, bijna nooit thuis en rekeningen van rond de 400 euro, absurd ik verbruik bijna niks...en wanneer word het dan verrekend? Niet de volgende maand zoals jullie beloven...wie is er nu niet bereikbaar? Er is niet eens een telefoonnummer, ik krijg een mail terug met het is zo druk op de klantenservice..ja en niet mijn probleem hoop ik, en die 2x 190 euro worden gecompenseerd met mijn rekening van December die dan ineens niet 400 maar 550 is..hoe toevallig
Ik ben weg gegaan, ik gebruik rond de 20m3 gas per maand. Ik gebruik vooral stroom. Heb zonnepanelen dus ik lever zelf terug. Het verbruik is wel bewezen. Maar ze bereken gewoon gasprijs door. Die hebben ze dus wel voor de helf belaagd maar dan nog was het 550m3 per jaar. Ook stroom gooide ze omhoog naar 550 kWh per maand. Knettergek. Het bewijs is nu dat ik minder verbruikt heb en dat ik ipv betalen meer terug krijg dan de berekeningen van Frank
In mei overgestapt. Ben tevreden over het concept van een dynamisch contract. Maar het valt me de laatste tijd op dat de prijzen in de app ook dynamisch zijn. Voor de goede orde, ik selecteer dan de all-in prijs. Vandaag bv is de prijs voor gas 0,905 tot 6uur en 1,035 na 6uur. Het is 09:45. Gisteravond keek ik en toen was het 0,77x om 0,9xx. En vroeger op de dag gisteren was dat 0,8xx om 0,9xx. Allemaal de prijs voor vandaag. Dus 3x iets anders gezien. Dit valt me dus al vaker op dat dat gebeurt en heb Frank gemailed. De eerste reactie na 10 dagen is van een nono karakter en dat dat niet klopt wat ik schrijf. Wéér gemailed en tweede reactie 10 dagen was dat het niet zou mogen gebeuren en of ik de selectie wel goed heb staan, want tussen inkoop en inkoop+ zit inderdaad een paar cent verschil. Aan de bedragen die ik noem zie je al meteen dat het de all-in optie is maar dat terzijde. Men was echter wel benieuwd of het vaker gebeurd en of ik dat dan wil mailen. Ik heb dat van de week gedaan met screenshots erbij. Overigens wijkt mijn prijs in de app sowieso altijd af van de prijs die op de website staat. Het zijn kleine verschillen, maar toch. Nu wacht ik weer tot de 10 dagen vol zijn en ben benieuwd naar hun antwoord. Is dit anderen ook opgevallen?
Dynamisch vind ik een prima concept. Je moet tegen schommelingen kunnen en ook tijdens de zomermaanden, wanneer de facturen laag zijn, alvast sparen voor de winter, want uiteraard zijn ze dan hoog. Maar dat gegoochel met de prijzen in de app bevalt me niet. Sowieso is het lastig controleren of de gemiddelde maandprijs wel klopt die op de factuur staat. Je moet dan vertrouwen hebben dat je niet belazerd wordt. Door zo te goochelen heb ik dat niet. En 10 dagen op een antwoord wachten is natuurlijk benden alle peil.
Ik heb precies hetzelfde. Ook heb ik 2 of 3 verschillende prijzen voor het gas per dag. Ik heb screenshots hiervan gemaakt en naar Frankenergie gemaild. Ik ben nu ongeveer 4 weken aan het wachten op een verklaring hiervoor.
Heb idd ook dezelfde ervaring helaas. Heb hier ook melding van gemaakt. Ben benieuwd naar de reactie van Frank Energie in deze.
Vandaag een reactie na 18 dagen, nadat ik foto’s ed meerdere malen heb toegestuurd: “sommige klanten zien inderdaad prijsverschillen tussen app en website. Met de nieuwe app versie is dit voorbij. “
Nou niet dus. Heb wéér screenshots gemaakt. Ook de prijzen op de site veranderen in de loop vd dag. Héél raar en schimmig. Ik heb ze nu gezegd dat ik vanaf 1 november al de prijzen in de app bijhoud in een excel sheet inclusief dagelijks gasverbruik. Als in januari hun berekend gemiddeld tarief gaat afwijken van mijn gemiddelde berekende tarief dan licht ik de acm in en vorder het verschil uiteraard terug bij FE. Dit heb ik ze nu gemailed, inclusief de opmerking dat ze moeten stoppen met verontschuldigen voor trage reactie, want dat slaat ondertussen nergens meer op
Door middel van samenwerkingen met meerdere energieleveranciers, kunnen we onze bezoekers gunstige prijzen aanbieden.
Dit zijn de beste energieleveranciers van maart 2023.
Dit Nederlands energiebedrijf biedt energieolopssingen van de energiesector die gekoppeld worden aan slimme IT-oplossingen. Frank Energie biedt verschillende groene opties zoals zonne-energie en windenergie allemaal uit Nederland, om het gebruik van fossiele brandstoffen te verminderen en bij te dragen aan een duurzamere toekomst. Door persoonlijke ondersteuning en advies aan te bieden, helpt het bedrijf klanten de juiste energieoplossing te kiezen. Frank Energie maakt gebruik van de nieuwste technologieën om de efficiëntie van hun energieopwekkingsinstallaties te maximaliseren en zo de impact op het milieu te verminderen. De transparante werkwijze en toewijding aan duurzaamheid maken Frank Energie onderscheidend van andere bedrijven.