Ik heb besloten om voor een groene energieleverancier te kiezen, want ik heb 3 kids en ik wil een leefbare aarde voor hun achter laten. Daarom probeer ik bewuster te leven en mijn steentje bij te dragen, dat is ook het enige waar ik invloed op heb.
Mijn keuze is dus gevallen op Pure Energie. Je ziet op hun site dat ze groene energie hoog in hun vaandel hebben staan. Precies waar ik naar op zoek was! Overal vind je ook een duidelijk toelichting bij. Waar de energie vandaan komt etc. Je leest er ook over bijzondere energieprojecten, dus ze timmeren hard aan de weg. Dit wil ik supporten! Ik zal ongetwijfeld elders goedkoper uit kunnen zijn (ik weet het eigenlijk niet), maar voor mij is dit een principekwestie. Dit is mijn ideaal en hier wil ik best voor betalen. Energie hebben we sowieso nodig, maar wel op een duurzame manier!
Opzegboete is 900% hoger dan de opzegboete bij andere leverancier. Ze rekenen zowat een maand stroom aan boete, bij opzeggen 2,5 maand voor einde contract. Nogal bizar. Ze beroepen zich op de AFM, maar dit is hoger dan bij andere leveranciers. Nogal kwalijk en onklantvriendelijk improportioneel. Ik kom nevernooit bij deze leverancier terug.
Pure energie wil kolosale windmolens in Twente bouwen. Deze bevatten grote hoeveelheden neodymium. Door de productie van dit materiaal sterven er jaarlijks vele mensen en worden talloze anderen ziek.
Wilt u een schoon geweten, ga dan niet in zee met Pure Energie!
Een ander belangrijk punt is dat dit bedrijf het Twentse landschap wil verpesten. Men is alleen uit op geldelijk gewin over de ruggen van de Tukkers.
Ik heb een dynamisch energiecontract bij Pure Energie. Dit houdt in dat je gewoon het stroom en gastarief van dit moment betaald. Dit verschilt elke dag. Heel handig is dat je elke dag een overzicht hebt van de energietarieven voor de volgende dag. Hier kun je dus op inspelen door bijvoorbeeld de verwarming de volgende dag wat lager te zetten. Echt super handig.
Ik heb nog maar net een eigen huis en dit is mijn eerste energiecontract. Zover ik weet zijn de dynamische energiecontracten ook een nieuwe ontwikkeling op de markt. Ik vind het heel handig. Met vast of variabel heb ik dan ook geen ervaring.
Zomaar, van de ene op de andere dag, verlengingsvoorstel 2 jaar verdwenen.
Zonder enige waarschuwing, gisteren kon ik nog kiezen tussen 1 en 2 jaar en nu dus niet meer.
Had op z'n minst verwacht dat ze dit even van te voren hadden aangegeven.
Zeer klant onvriendelijk en niet fijn.
En, ook klantservice kan/mag je niet verder helpen.
Gekozen voor groene stroom van Pure Energie. Dat vind ik best belangrijk, ook voor de toekomst van mijn kinderen. De overstap naar Pure Energie ging heel eenvoudig, een kind kan de was doen. Ook zit ik er aan te denken om dit jaar zonnepanelen te nemen en dan ben ik helemaal voorbereid op de toekomst!! Verder hoop ik dat meer mensen overstappen naar Pure Energie. Na wat onderzoek kwam Pure Energie als de meest groene uit de bus. Heb je hart voor de planeet en eventueel voor je kinderen? Stap dan over naar Pure Energie!!
Had het geluk dat ik sinds 2020 tot 2023 bij Greenchoice zat en altijd Max 2550 vaak 2250 aan energieverbruik per jaar zat. Sinds de overstap is mijn energieverbruik in de zomer buitensporige hoog, terwijl mijn energieverbruik jaren lang vrijwel stabiel is. Ik heb geen nieuwe apparaten o.i.d. gekocht of in gebruik genomen. Blijkbaar leest PureEnergie een veel hoger energieverbruik in de zomer uit die ik normaliter in de winter verbruik. Wat bijzonder en zeer dubieus is. De praktijk situatie komt niet overeen wat en daadwerkelijk verbruikt wordt. Mogelijk licht het aan de slimme meter. Ik constateer alleen dat er duidelijk iets niet pluis is. Ik kan never nooit zoveel energieverbruik verbruiken als PureEnergie het voorspiegelt. Onderzoekt volgt.
Ik heb dezelfde ervaring. Ben ook naar pure energie overgestapt.
Pure energie adviseerde na 3 maanden het termijn bedrag fix te verhogen. Ca. 45 procent.
Gebeld echter geen duidelijke verklaring gekregen. Ook mijn verbruik is al jaren het zelfde.
In April 2021 via de Consumentenbond overgestapt naar PureEnergie. Met een hartstikke voordelig contract van 5 jaar vast (0,80 cent gas en 0,23 cent stroom inclusief). En dat voor echt groene stroom!!!
Direct via PureEnergie 10 zonnepanelen laten installeren. In het begin nog weleens de klantenservice nodig gehad voor de twee apps om alles te kunnen monitoren( die van PureEnergie en van de omvormer)
Ik werd toen altijd snel en vakkundig geholpen.
Zoals sommige mensen inmiddels ook wel weten, de goedkoopste is niet altijd de beste, en helemaal niet als die toko failliet gaat. Laat mij dan maar een paar centen meer betalen voor groene stroom , goede service, en een bedrijf dat financieel gezond is.
Ik zou zeggen rook 1 pakje peuken minder in de maand en laat je niet gek maken over het begrip de “goedkoopste ” energie leverancier.
Als je wilt weten wat je besparen kan, vraag het maar aan de oud klanten van; Welkom Energie, Kleinverbruik Energie Nederland, FENOR, Naked Energy en SEPA Green Energy.
Laat je niet gek maken, fijne dag!
Niets is wat het lijkt bij deze energie aanbieder.
Het begint allemaal goed en de keuze is mede gebaseerd op de groene propositie. Heb er dus (nog) een vast contract lopen en maandelijks ontvang ik mails onder de noemer "Klantgeluk", dat mijn zonnepanelen zoveel hebben geleverd zo dat ik geld terug ontvang (tussen €40 en €150).
Om nu in december te melden dat mijn stroomverbruik het hele jaar hoger lag en ik tussen €550 en €600 moet gaan bijbetalen. Die maandelijkse mails voelen dus als een dooie mus..
Pure energiecowboys dus...
Ik krijg ook iedere maand een mail van PureEnergie en daar kan ik duidelijk in zien of mijn termijn bedrag hoger of lager ligt dan de verbruikskosten van die maand.
Natuurlijk lijkt in de lente/zomer alles mooier met een hoge teruglevering, maar in de herfst en winter gaat dat niet op. Mijn tip zou zijn, kijk naar wat je betaald en wat je verbruikskosten zijn(iedere maand), zo kom je niet voor verrassingen te staan aan het einde van het contract jaar.
Ik kan iedere maand wel 50€ verdiend hebben aan stroom, maar als mijn gasverbruik iedere maand hoger ligt dan die opbrengsten dan moet ik ook gewoon bijbetalen.
Ik betaal zelf liever iets teveel zodat je aan het einde van het contract jaar iets terug krijgt. Ik moet zeggen dat de facturen toch heel duidelijk zijn, dus ik snap uw beredeneringen van energiecowboys niet.
Voordat ik bij PureEnergie zat, zat ik jaren tevreden bij Greenchoice, en ook daar nooit geen gedoe gehad. Maar goed misschien hebben sommige klanten meer pech.
Succes met de zoektocht naar de beste energieleverancier.
Ik snap wat je zegt, maar dat was niet de discussie
Na de mails en telefonische berichten waarin hetzelfde zo ongeveer werd gemeld en dat ik een aanzienlijk bedrag moest gaan bijbetalen liep het toch anders af.
Op de een of andere manier bleek mijn gevoel en gedachten hierover beter te kloppen dan de medewerkers kennelijk dachten te weten.
In de definitieve eindafrekening stond ineens dat ik een bedrag van rond €600 zou terug krijgen en dat is ook werkelijk gebeurd.
Hmmm klinkt allemaal wat verwarrend, maar als de eindafrekening klopt dat is
natuurlijk het belangrijkste. Mooi dat u 600€ heeft ontvangen ipv bijbetalen. Nam PureEnergie zelf contact met u op dat u moest bijbetalen? En hoeveel tijd zat er tussen het moment dat u te horen kreeg 550/600€ bij te moeten betalen en de eindafrekening? Verschil is namelijk 1200€ , dat is dan wel een erg grote inschattingsfout. Waarschijnlijk berust het allemaal op een misverstand aangezien de eindafrekening gewoon in orde was. Uiteindelijk heeft u ook niks teveel betaald zoals ik uit uw verhaal begrijp.
Ik heb 8 maanden geleden zonnepanelen besteld. Eerst krijg je een mooie offerte en gaf de verkoper Youssef aan dat mijn buurman ook zonnepanelen heeft en dit bij ons dus ook geen probleem is. Maar hij zegt ook we sturen een schouw, dat is iemand die de boel komt controleren en of het mogelijk is de zonnepanelen ook daadwerkelijk te plaatsen. In zijn rapport stond dat alles Ok was en dat er buiten de omvormer zou worden geplaatst. Nadat de schouw was geweest hoorde ik wekenlang helemaal niets dus ik na 4 weken zelf bellen voor een vervolg afspraak. Daarna volgde de afspraak om te plaatsen in september 2022.. De installatie gebeurd niet door Pure energie zelf maar door hun technische partner. Die kwamen aan met 3 man sterk. Aardige lui maar ze constateerden al heel snel dat het zeer lastig zou worden om de zonnepanelen te installeren. ze zeiden ook dat de omvormer die was geleverd helemaal niet geschikt was om buiten te plaatsen, dus hij moest op zoek naar een manier hoe deze wel te kunnen plaatsen. Ook dit zou lastig worden. Ik zei dat mijn buurman ook zonnenpanelen heeft dus dat dit echt wel mogelijk is. UIteindelijk hadden we het over gewicht want de zonnepanelen zagen er zwaar uit want er zouden 9 panelen worden geplaatst. NOu dit paste al niet en binnen 15 minuten kreeg ik een nieuwe offerte voor 8 panelen. Maar de installateur wist niet of het dak geschikt zou zijn. Ik vroeg om zijn garantie maar hij durfde dit niet aan en mijn buurman die ik sprak had zonnenpanelen die lichter waren dus maximaal 300 kg. En deze zonnepanelen zijn zwaarder. Dus samen met Raymond besloten de installateur om dat risico niet te nemen want de schouw had dit niet juist beoordeeld. Daar sta je dan 6 maanden later en geen zonnepanelen. Heb meteen mijn klacht ingediend en het eerste wat ze zeiden volgens aritkell bla bla bent u zelf verantwoordelijk voor de draagkracht. Hoezo kon de schouw dit niet aangeven bij zijn eerste bezoek, je gaat van expertise uit en zijn advies, daarbij heeft de buurman exact zelfde huis ook zonnepanelen en dat had hij ook gezien. Dus de klacht ingestuur naar Tom Wilmink die pakte dit met mooie woorden op maar ze kwamen niet met een oplossing. De oplossing was helaas onze panelen zijn te zwaar maar een alternatief met lichtere panelen kwamen ze niet meer of een compensatie want ik heb nu in november nog steeds geen zonnepanelen omdat de klacht al 2 maanden loopt. Dus ze doen allemaal aardig maar het is gewoon allemaal heel slecht geregeld. En verschuilen zich alleen maar achter regeltjes in plaats van toe te geven dat zaken niet goed zijn gegaan. Raymond is mijn getuige en hij heeft dit toegegeven. Dus ik voel me opgelicht door dit bedrijf en bespaar dus nog nul aan kosten en ze zeggen doodleuk ik hoop dat je een oplossing vindt.!!!! Daarom is dit een waardeloos en zeer slecht bedrijf..
Beste,
Uiteraard zijn we erg teleurgesteld over uw review omdat we juist er alles aan gedaan hebben om samen met u een oplossing te zoeken. Op de dag van installatie heeft u zelf besloten het team naar huis te sturen omdat uw twijfels had over de draagkracht van uw dak. Conform onze voorwaarden, artikel 10.3 bent u zelf verantwoordelijk voor de draagkracht van uw dak. Naar aanleiding hiervan heeft u zelf een constructieberekening laten uitvoeren door een derde partij en hebben wij zelfs telefonisch contact gehad met uw buren om uit te zoeken welke installatie wellicht wel mogelijk is.
Helaas blijkt uit de berekening van de constructeur dat uw dak onvoldoende draagkracht heeft voor een zon-installatie. De kosten voor de schouw en de kosten voor het naar huis sturen van het team hebben wij voor onze rekening genomen.
Naar onze mening hebben wij er absoluut alles aan gedaan en we zijn dan ook erg teleurgesteld in het feit dat u heeft besloten deze review te plaatsen. We wensen u alsnog veel succes met het vinden van een oplossing.
Met vriendelijke groet,
Ik kan geen 4 of 5 sterren geven met deze elektro prijzen dat zal iedereen snappen maar moet wel zeggen dat Pure Energie me goed heeft geholpen met mijn nieuwe contract. Ik wilde graag een vast contract omdat ik graag wil weten wat ik precies betaal per maand. Pure Energie gaf aan dat ik 100% beter een variabel contract aan kon gaan omdat ze verwachten dat de prijzen momenteel op het hoogtepunt staan en dat het toch weer een keer omlaag moet gaan. Momenteel is het nog niet omlaag gegaan maar wel heel eerlijk van ze! Nu de prijzen nog omlaag en ik zal nog een positieve review plaatsen en ze een bedankje geven voor de juiste raad.
Helemaal mee eens dat de prijzen door het dak schieten. Geen een energieleverancier is op dit moment 5 sterren waard. Ze moeten echt wat doen aan de prijzen want ik kan het zo langzamerhand niet meer betalen!
Voor ons verreweg de goedkoopste optie in deze barre tijden. We zaten jarenlang bij een andere energieleverancier, zal uit respect de naam niet uitspreken. Deze wilde ons geen super aanbieding doen ondanks dat we al jaren klant zijn. Daarom overgestapt naar Pure Energie, die ons dus een verbeterd aanbod deden als dat onze oude had gedaan. Overstap ging soepel en ik kan moeilijk blij zijn met mijn nieuwe relatief zeer dure abonnement, beter iets dan niets. Wel veel lof voor Pure Energie die ons uit de brand heeft geholpen!
Er is de laatste tijd veel gedoe over groene energie. Er zijn veel bedrijven die reclame maken dat ze voor groene energie zorgen, maar dit is lang niet altijd waar. Er is een site waar je dit kunt meten, dit heb ik vervolgens gedaan.
Wat bleek nou? De leverancier waar wij zaten, scoorde helemaal niet goed. Vervolgens heb ik snel naar een beter alternatief gezocht en hier kwam Pure energie als beste keus voor ons uit.
Overstappen was daarna zo gedaan, ik moest wat gegevens invullen en verder werd bijna alles voor ons gedaan en had ik er verder geen omkijken meer naar.
Blij met deze keus dat we de overstap naar groenere energie hebben gemaakt!
Sterkte om in deze tijd over te stappen en een nieuw contract af te sluiten. Pure Energie was voor ons ook de goedkoopste maar moet je eerlijk zeggen dat het groene aspect me geen malle moer kan schelen op het moment.
Overstappen naar Pure Energie was heel eenvoudig. Ik zag er een beetje tegen op, omdat het mij een heel gedoe leek. Dit is heel erg meegevallen, waar ik blij mee ben. Ik heb de overstap gemaakt, omdat ik niet tevreden was met Frank Energie. Het bleek toch allemaal niet zo goedkoop te zijn. Dat zijn dan dingen waar je te laat achter komt. Daarom wou ik gewoon bij een degelijke en betrouwbare energieleverancier, dat je wel weet waar je aan toe bent. Ik las veel goede reviews over Pure Energie en ik kreeg er ook gewoon een goed gevoel bij. Daarom heb ik besloten om over te stappen naar Pure Energie. Ik heb er echt totaal geen spijt van en ik denk dat ik hier nog wel een tijd bij zal blijven. Gewoon duidelijk en oprecht, geen addertjes onder het gras. Dat is wat Pure Energie is.
Ik ben al jaren klant bij Pure Energie en heb nooit iets te klagen gehad. Vandaar dat ik deze review type omdat ze gewoon een pluim verdienen. Voordat ik bij Pure Energie zat, zat ik bij een niet nader te noemen prijsvechter. Dit was een en al ellende en daarom kan ik Pure Energie ook waarderen. Ze zijn misschien niet de aller goedkoopste, maar je weet wel precies waar je aan toe bent. Ze hebben altijd tijd voor je (prijsvechters hebben vaak te weinig personeel, omdat ze daar ook op besparen) en qua kosten kom je nooit voor verrassingen te staan. Daarom krijgt Pure Energie van mij een dikke 5 sterren. Dat hebben ze echt verdient!!!
Ondanks dat de energieprijzen maar blijven stijgen, blijf ik gewoon bij Pure Energie. Volgens mij zit er ook niet zoveel verschil in de prijzen van verschillende energieleveranciers. Bij Pure Energie weet je tenminste dat ze groene stroom halen uit hun eigen energiebronnen. Dat is ook wel wat waard. Ik zit al heel wat jaartjes bij Pure Energie en er is nooit iets geks gebeurd. Het is gewoon een goede energieleverancier, die ook zeker niet te duur is. Een eerlijke prijs voor groene stroom. Als je dat ook belangrijk vindt, is Pure Energie zeker wat voor jou.
Groene energie en duurzaamheid vind ik erg belangrijk. Dit weegt zwaar wanneer ik de keuze moet maken voor een energieleverancier. Ik woon nu zo'n 5 jaar op mijzelf en heb al die tijd gekozen voor Pure Energie. De Consumentenbond doet ieder jaar onderzoek en Pure Energie scoort op het gebied van duurzaamheid al 9 jaar op rij een 10! Dit is voor mij eigenlijk al reden genoeg om trouw aan Pure Energie te blijven. Qua kosten valt het ook wel mee als je het vergelijkt met andere energieleveranciers. Pure Energie is helemaal niet zo duur. Reden genoeg om bij Pure Energie te blijven!
Ik weet dat dit eigenlijk voor alle energieleveranciers geldt, maar de energietarieven vliegen echt de pan uit. Het is echt niet meer normaal hoeveel meer je betaald in vergelijking met een paar jaar geleden. Toevallig heb ik dan Pure Energie waar ik altijd wel tevreden mee was, maar als deze prijsstijging zo door blijft zetten weet ik niet hoelang ik dit nog kan betalen. Overstappen heeft ook geen zin, want concurrenten zijn minstens even duur. Dit moet echt stoppen!
De staat weet dit ook en gaat iedereen 400 euro geven, volgens mij door middel van de energiebelasting te verlagen. Je krijgt dus een tegemoetkoming en inderdaad, Pure Energie kan hier niets aan doen. Je moet alleen geluk hebben dat je het hebt kunnen vastzetten voordat de prijzen omhoog gingen.
Ik ben al jaren klant bij Pure Energie en ik heb nooit de behoefte gehad om over te stappen naar een andere energieleverancier. De kosten vallen reuze mee, hun klantenservice is voortreffelijk en je krijgt 100% groene stroom uit Nederland. Voor mij geen aanleiding om over te stappen. Over de klantenservice van Pure Energie ben ik zeer te spreken, omdat er altijd ruim de tijd voor mij wordt genomen wanneer ik met bepaalde vragen zit. Ik denk niet dat dit het geval zal zijn bij prijsvechters. Dat vind ik een heel belangrijk onderdeel als het aankomt op het kiezen van een energieleverancier. Als je service ook belangrijk vindt, dan kan ik Pure Energie zeker aanbevelen. Heel vriendelijk en klantgericht.
Wij zijn laatst overgestapt mede door de vele positieve reviews. Gaat niet meer om de prijs tegenwoordig want alle energieleveranciers willen sowieso wel zo goedkoop mogelijk om klanten over te halen. Gaat me meer om de service want deze is bij enkelen ver te zoeken.
Bij Pure Energie geven ze altijd eerlijk advies en kijken ze niet alleen naar de winst die ze kunnen maken. Je kunt elders wellicht een goedkoper energiebedrijf vinden, maar eerlijke energie vind ik belangrijker dan een paar euro besparen. Ik ben al jaren een tevreden klant en ik ben blij dat ik destijds heb gekozen voor Pure Energie.
reeds een week geleden overgestapt van essent naar pure energie. laat ik voorop stellen dat het me niet maakt bij welke leverancier ik zit. ze leveren allemaal gas en elektriciteit via dezelfde toevoer aan het huis. pure energie kwam als goedkoopste uit de test ook al is het nu wel erg duur. heb daarom gekozen voor een variabel contract waar ik uit kan stappen wanneer ik wil. ik kan dan ook een vast tarieven contract nemen als de prijzen weer omlaag gaan. heb zelfs met iemand van pure energie gechat en die heeft me goed geholpen en veel dingen uitgelegd. volgens mij heette de man bastian. dus als een baas van pure energie kijkt. geef bastian maar een goede loonsverhoging. hij heeft een klant binnen gehaald. bastian zei dat hij alles voor me zou regelen zoals de overstap en dat ik verder zelf niets hoefde te doen behalve de mails in de gaten te houden. dat heb ik gedaan en alles is nu goed. grote aanrader.
Dusssss ons verhaal. Ons energiecontract loopt af over een paar dagen. Eind September had ik op het nieuws gelezen dat je snel iets moest doen want de prijzen zouden de lucht inschieten. We kunnen wel stellen dat dit is gebeurd! Meteen contact opgenomen met Pure Energie, waar we al klant bij zijn. Deze waren de eerste dagen van oktober niet bereikbaar door een storing op de website, oke het zal. Daarna hebben ze me goed geholpen en meteen mijn contract verlengd! Om even een voorstelling te maken, voorheen betaalden we 0,21 kWh. Ons nieuwe contract geeft aan dat het 0,28 kWh is. Alsnog 25% hoger maar daar konden ze op dat moment weinig aan doen, waren simpelweg de prijzen. Voor de grap nu even gekeken, als je nu een contract tekent, dan staat het op 0,50 kWh! Dus meer dan het dubbele van wat wij voorheen betaalden. Hetzelfde voor gas trouwens, daar betalen we nu ook 25% meer voor dan vorig jaar, is niet anders. Beter dit, dan dat we nu vast zouden zitten aan een variabel contract met ENORME prijzen of dat je het voor een jaar vast zou zetten zeer hoog.
Dus, bedankt Pure Energie dat jullie me hebben geholpen. We betalen wat meer maar zijn er desondanks zeer blij mee.
We hebben het trouwens verlengd voor 1 jaar. Is een grote gok, maar het feit dat we al 25% verhoogd waren, gaf ons het 1 jarige contract de voorkeur. Hopelijk krijgen we geen spijt November 2022. Kan toch haast niet lang duren zou je zeggen, zelfs de staat heeft het er nu al over dat gezinnen 400 euro tegoed krijgen.
Ik zocht naar een duurzaam energiebedrijf en Pure Energie kwam als meest duurzaam uit de test. Ik kan Pure Energie iedereen aanraden, helemaal na mijn contact met de klantenservice. Ze zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Ook werd mijn probleem zeer vakkundig opgelost. Het enige jammere is dat mijn prijs is verhoogd. Ik heb een flexibel contract en de energiekosten zijn wat gestegen, maar ik denk dat dat zaken heeft te maken waar Pure Energie en energiebedrijven in het algemeen weinig aan kunnen doen.
Zoals de titel al zegt is Pure energie groen maar ook klantvriendelijk. Ze werken met werkelijke meterstanden en niet historisch verbruik. Ik was erg geschrokken van het voorschot bedrag wat ik moest betalen bij een ander energiebedrijf. Bijna van het gas af en toch een hoge voorschot nota. Gelijk maar geannuleerd en Pure energie gaf wel het werkelijke verbruik in de voorschot nota! Bij Pure energie waren ze ook heel vriendelijk in tegenstelling tot dat andere energiebedrijf. Daarnaast is het ook fijn om te weten dat Pure energie een heel groen energiebedrijf is. Ze hebben zelfs een windmolen en de zon in hun logo!
K ben een half jaar geleden overgestapt naar pure energie. De reden waarom k ben overgestapt is dat pure energie de groenste energie uit Nederland levert. Acht keer op rij zijn ze de groenste volgens de Consumentenbond. Dit is voor mij een belangrijk punt. Dat k dan een paar tientjes meer of minder betaal maakt niet uit. K wil een betere wereld achterlaten voor mijn kids daarom probeer k mijn steentje bij te dragen. Het is dat ik een huurwoning heb anders had k ook zeker gekeken naar zonnepanelen. Ook hoop k binnen een paar jaar mijn auto in te kunnen ruilen voor een elektrische auto. Hopelijk kan k andere mensen inspireren om ook naar pure energie over te stappen.
K is geen afkorting voor ik. Ben het verder wel eens met je recensie. :)
Al moet je ook eerlijk zijn dat de consumentenbond nooit eerlijk haar mening geeft, zit altijd wel weer wat achter. Die hebben ook lijntjes naar bedrijven en mensen die ze aardiger vinden dan anderen. Te triest voor woorden eigenlijk maar dat is het leven he?
Dit zijn de beste energieleveranciers van december 2024.
Er zijn 49 reviews geschreven over Pure Energie op Reviews.nl. Met een 3.9 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Goed.