Simpel

Simpel

2.5 reviewscore • 29 reviews
B

Simpel nummerbehoud

Ik dacht eerder altijd dat je overal nummerbehoud had met het afsluiten van een nieuw abonnement of bij het aanschaffen van een nieuw toestel, dit bleek bij mijn vorige provider echter niet het geval te zijn. Dat vond ik een hele tegenvaller en toen ben ik ook direct op zoek gegaan naar een provider die dit wel doet en zo kwam ik bij Simpel uit. Nummerbehoud is voor mij iets heel belangrijks, ik wil gewoon bereikbaar zijn voor iedereen en dat het niet zo is dat ik alle mensen bij langs moet om door te geven dat ik een nieuw nummer heb, om nog maar te zwijgen over de huisarts/tandarts/kapper/verzekering en noem maar op. Zo blijf je bezig en dan nog weet ik zeker dat je altijd wel een aantal vergeet. Dus top van jullie Simpel, dat jullie wel aan nummerbehoud doen!

Berry 13 feb 2020
Reageer
T

Simpel maand abonnement

Ik heb een maand abonnement bij Simpel afgesloten, gewoon omdat deze lekker goedkoop was.
Ze bieden geen telefoon aan bij je abonnement zoals veel dure providers wel doen, maar dat vind ik niet erg want ik heb nog een prima telefoon die het nog goed doet.
En dat ze geen winkel hebben waar je naar toe kunt vind ik ook geen probleem, want als ik een vraag heb doe ik dit toch altijd via de online chat.

Thijs 2 feb 2020
N

Simpel kost niet veel, maar dat komt omdat ze geen toestellen aanbieden bij hun abonnementen. Dit vind ik vervelend en prima tegelijk, want ik heb niet ieder jaar of iedere twee jaar een nieuw toestel nodig dus wat dat betreft vind ik het prima. Maar aan de andere kant heb ik er wel eens in de zoveel tijd één nodig dus het zou wel fijn zijn als die mogelijkheid er wel zou zijn. Maar dat je dan de keus hebt bijvoorbeeld.

Nick 27 mei 2020
N

Simpel abonnement

Mijn vriendin en ik hebben allebei ons mobiele abonnement bij Simpel afgesloten en hier zijn we best tevreden over. Alle punten die in hun beschrijving hier boven staan zijn, waar, vooral het supersnelle mobiele internet vind ik heel belangrijk. Ik heb er altijd een hekel aan als mijn telefoon niet wil laden als ik iets op zoek op het internet. Het bellen had er van mij dan weer niet perse op die manier bij gehoeven, want wie belt er tegenwoordig nou nog. Als ik één keer per maand een keer bel, dan is het veel. En dat is dan meestal om een afspraak bij de kapper ofzo te maken, niet eens met familieleden of wat dan ook.

Nick 20 jan 2020
Reageer
A

Rotzooi dit en geen respect

Heb met mijn stomme kop het abbonement verlegnd voor 2 jaar, nadat ik vorige periode alleen maar gezeik had, waaronder onterechte incasso's e.d.

Nu worden ze steeds ontolleranter, als je een maand je premie vergeet te betalen sluiten ze je abbonoment af binnen 5 dagen? Wat is dat voor onzin. Het is altijd al een onvriendelijk en geldbeluste provider geweest, maar ik ben er helemaal klaar mee en hoop dat het bedrijf de grond in zakt. (Is Simpel zich niet bewust dat je je geld toch wel krijgt als je al 4 jaar klant bent? Wat een idioot bedrijf)

Vrolijk nieuwjaar.

A.N. 4 dec 2019
Reageer
Beste telecomproviders

Dit zijn de beste telecomproviders van augustus 2025.

Over Simpel

Er zijn 29 reviews geschreven over Simpel op Reviews.nl. Met een 2.5 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Gemiddeld.

  • Nog niet geverifieerd
  • Telecomproviders
  • https://www.simpel.nl
  • klantenservice@service.simpel.nl