
Ook hier een ramp. Ik heb voor mijn moeder beltegoed en telefoonnummer overgezet van Aldi naar Mobi. Telefoonnummer geen probleem maar 25,- beltegoed is weg. Ze zit nu al anderhalve maand zonder beltegoed. Ik heb al wel 20 keer gemaild. Op 5 juli is de laatste keer dat ze reageerden met de boodschap "uw beltegoed kan elk moment worden opgezet". We zijn alweer twee weken verder en nog steeds niets. Er wordt nu helemaal ook niet meer gereageerd op herhaaldelijk gestuurde mails. Waardeloos.
Geachten directie,
Op 24 juni begon het telefonisch contact i.v.m. het bovenstaand smartfoon nummer. Nu; 21 gesprekken verder kan ik nog steeds niet bellen! Heb sindsdien na elkaar 2 simkaarten ontvangen, die ná teleportatie van bovengenoemd nr. het niet meer deden. Op 7 juli deed u mij een toezegging om mij een derde simkaart te sturen die van te voren bij u uitgetest zou worden, met boven vermeld smartfoon nummer . Tot op heden heb ik deze nog niet ontvangen; wilt a.u.b. alsnog u uiterste best doen om e.e.a. werkend te krijgen?
Met vriendelijke groet,
....€30,= beltegoed kwijt!?
Ik hoor dat L-mobi de goedkoopste prepaid bundel heeft in Nederland. Ik zie ook dat L-mobi voor €2,50 1GB+150 min+10 sms aanbiedt. Ik zie ook dat L-mobi beltegoed onbeperkt geldig zolang de simkaart actief blijf. Ik wil graag van AldiTalk naar L-mobiTalk overstappen. Ik gebruikt niet veel, dus €2.50 is goed.
Ook ik vind het overzetten van mijn Aldi Talk beltegoed naar L-Mobile geen succes.
Behalve dat mijn oude beltegoed na overzetten plotseling helemaal € 0,00 is geworden, is de looptijd ook maar beperkt. Deze was altijd 1 vol jaar na opwaardering. De beide zaken zijn uitermate vreemd daar waar men aangaf dat alles 1 op 1 overgezet zou worden. Ook de klantenservice kan ik geen service noemen want in een periode van 12 dagen niet reageren verdient geen schoonheidsprijs. Ondanks dat het bij mij niet om wereldbedragen gaat en mijn telefoonnummer mij niet heilig is overweeg ik toch om met deze L-Mobile niet verder te gaan. Naast mijn overweging zal ik wel even een melding van dit geheel maken bij de overkoepelende autoriteiten want de consument wordt op deze wijze weer belazerd. Jammer, jammer, jammer....... Ik ben benieuwd wat L-Mobile hier mee doet.
Na 2 weken kon ik pas bellen. Nu ben ik al 4 weken bezig om het mobilenetwerk aan de praat te krijgen. Diverse keren gebeld met de helpdesk, de kaart zal op afstand gereset worden. Zal dan terug gebeld worden, dus niet nu neemt de helpdesk niet meer op. Alleen een tussenpersoon gesproken die zei kan je een WhatsApp sturen dit gedaan een standaard antwoord verder geen contact. Als ik het opnieuw kon aanvragen nooit meer bij L-mobi.
Helaas geen succes met het nieuwe L mobisimkaartje ipv Aldisimkaartje.
Bedrag wordt gewoon niet overgezet. waardoor saldo nu op 0,00 komt te staan.
Weg 20 euro Aldikaart. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar.
Heb spijt dat ik hier aan begonnen ben na jaren tevreden te zijn geweest met
Alditalk. Ik wacht nog even af of tegoed komt en tja anders maar naar andere provider met nieuw telefoonnummer , helaas.
Bij L-mobi Mobile heb ik een jaarbundel met 5 GB data, 500 belminuten en 50 sms. Deze jaarbundel kost in totaal € 104,95, wat omgerekend € 8,75 per maand is. Ik kon super eenvoudig de simkaart aanvragen en deze had ik ook snel in huis. Ik vind het fijn dat ik gewoon eenmalig die kosten betaal, zonder aan een abonnement vast te zitten. Het netwerk is ook heel goed, want je maakt gewoon gebruik van het KPN-netwerk. Geen slechte ontvangst dus. Ik las dat er wat mensen een slechte ervaring hebben met L-mobi Mobile, maar hier herken ik mij helemaal niet in. Ik ben er juist erg tevreden mee! Zoveel mogelijkheden heb je tegenwoordig ook niet als je niet aan een abonnement wilt vastzitten. Gewoon doen!
Omdat AldiTalk ophoudt, diende ik uit te zien naar wat anders. Het advies was L-mobi. Op zich was het makkelijk een kaart aan te vragen. Die kwam a een paar dagen. Direct nummerbehoud aangevraagd. Zou zo geregeld zijn. Waar mijn zus die ook diende over te stappen bericht kreeg dat een en ander geregeld was, hoorde ik naar niets. Ik kon niet eens bellen. Via een andere telefoon contact gezocht jet L-mobi. Een kortaangebonden jongmens stond me te woord. De kaart kon ik al in get toestel plaatsen. Waarom ik geen bericht had daarvan en mijn zus wel. Geen antwoord. Wanneer het resterende Aldi-Talk beltegoed wordt bijgeschreven? Na vijf werkdagen. Mijn zus wacht daar al langer op, ik vrees nu voor mijn bijna 20 euro.
Er is geen voicemail. De instructies in de brief bij de simkaart zijn onvoorstelbaar summier. Om mijn 20 euro Aldi beltegoed niet kwijt te raken moest ik wel naar L-mobi, maar daar hen ik geel veel spijt van. Zodra dat geld erbij is, eerst zien dan geloven, maak ik het op en stap ik over naar een ander. Goedkoop is echt goedkoop, naadje dus. Negen maanden niet opwaarderen betekent dat je kaart vervalt. Wil je niet bij slechte wifi via je telefoon get net op, dan moet je er echt aan denken mobiel internet uit te hebben staan. Anders ben je snel door je geld heen. Dit is geen enkele ster waard, maar ik moest er nota bene een geven. Bah, bah en nog eens bah.
Als oud aldi klant wordt je deze geadviseerd. Jammer dat de simkaarten al vervallen na 9 maanden niet opwaarderen. Voor iemand die dus maar echt af en toe de telefoon gebruikt zeker niet aan te raden.
Had ook wel op de site kunnen staan, dan had ik de vervangende simkaart niet eens aangevraagd.
Waar iedereen louter positief is over l-mobi mobile ben ik dat zeker een stuk minder. Ik raak vrij snel over mijn bundel heen en dan kan je werkelijk niks meer (beltegoed is dan op). Voor kinderen is het misschien wel handig maar voor ouderen die gewoon bereikbaar moeten zijn is het geen fijne optie. Nogmaals: ik zou het voor kinderen wel echt aanraden op=op.
Ik kwam toevallig deze nieuwe prepaid provider tegen. Wat meteen opviel, was, en zeker qua Prepaid 1 van de goedkoopste providers zijn van Nederland.
Wat ik wel minder vind, is het grote verschil tussen de jaarbundels en maandbundels, waardoor een maandbundel ineens heel erg duur lijkt. Dat kan beter.
Wil je geen maandbundel? dan ben je met 1 cent per mb en 2 cent per 20 sec voor bellen ook erg goedkoop uit, je hebt geen start tarief namelijk.
L-Mobi is wel ideaal omdat je nergens aan vast zit qua vaste lasten. Blijkt dus dat je prepaid beltegoed kan nemen op een gratis simkaart of een maandbundel of jaarbundel kan nemen met een eenmalige betaling. Het is dus niet zo dat je vast zit aan een abonnement! Je kan in principe elke maand een maandbundel kiezen voor een paar euro, even betalen en je weet precies wat je kan verbruiken. Ik ga dat proberen, als het bevalt doe ik daarna een jaarbundel voor 1GB internet + 125 MIN + 15 SMS, dit kost € 5,00 per maand dus eenmalig dien je dan € 60,00 te betalen, ben je voor 1 jaar klaar! Voor de mensen die wat meer nodig hebben kan je ook meer GB, belminuten en aantal sms per maand bestellen voor een iets hogere prijs.
Ik heb het gisteren besteld dus ik ga er vanuit dat mijn gratis simkaart volgende week in huis is.
Groetjes Irene
Dit zijn de beste telecomproviders van november 2025.
Er zijn 37 reviews geschreven over L-mobi Mobile op Reviews.nl. Met een 2.0 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Matig.