L-mobi Mobile

L-mobi Mobile

2.0 reviewscore • 36 reviews
I

L-mobi jaarbundel heeft geen hoge buitenbundel

L-mobi jaarbundel is ideaal voor mijn kinderen, ik heb dat gekocht, omdat er geen hogere buitenbundel tarieven zijn. Bijna alle andere hebben €0,10 of €0,15 cent per MB. dat is soms 300 keer duurder dan de bundel prijs. Zie hieronder

BEN betaal je € 0,10 per MB
Simyou betaal je € 0,15 per MB
Youfone betaal je € 0,10 per MB
Lebara betaal je € 0,10 per MB
50+ betaal je € 0,05 per MB
L-mobi € 0,01 per MB

Innu 1 okt 2023
Reageer
K

WAARSCHUWING.

WAARSCHUWING:. Op 15 mei 2024 is mijn prepaid nummer bij L-mobi zonder waarschuwing uit de lucht gehaald, zoals zij dit omschreven. Volgens hen wegens te laat opgewaardeerd. (binnen 3 maanden ?)  Schandalig.!

Wegens de aan het nummer gekoppelde diensten ben ik zwaar gedupeerd. Nummerbehoud is dan ook niet meer mogelijk.
Geachte lezers, u bent gewaarschuwd. Wegwezen met nummerbehoud nu het nog kan . 

NB.
Daar komt nog bij dat de stiekem gewijzigde voorwaarden (opwaarderen binnen 3 maand) NIET aan mij bekend zijn gesteld.

Kees Veenstra 16 mei 2024
Reageer
I

Oplichters

Ik had 3 sim kaarten , , nu binnen een maand ligt nu sinds gisteren de derde sim eruit ,, terwijl.ik 3 dagen geleden , nog wel 20 euro beltegoed kon kopen ,, maar die werd nooit bijgeschreven ,, en vanmorgen lag die sim er ook uit ,, geen netwerk meer . Kijk kan zijn dat je failliet gaat of bent , , maar dan de klant info geven , das dan wel netjes lijkt mij ,, , en dan niet laten denken Day het aan de telefoon ligt ,, en bundels laten aanschaffen , en geld innen , , maar niks meer leveren , ik vindt het echt schofterig ,, ik ben voor ruim 50 euro gedupeerd. , hartelijk dank hoor ,, l mobi

Ik wil nog even toevoegen , ik waardeer bijna altijd op ,, via een kassa bon die ik koop in de aldi ,, dat is elke paar maanden , dus mijn sim kan nooit verlopen zijn doordat er niet opgewaardeerd is , en ik heb meerdere malen geprobeerd , via wats app en en via gewoon telefoon nr , verschillende nummers , maar krijg gewoon geen contact , met l mobi , , dus het blijft voor mijn een raadsel wat er nu echt aan de hand is ,, ik den failliet , dus niets meer kopen daar

nog iets toevoegen ,, ik heb net contact met een kennis , die heeft nog geen week geleden , bundel aangeschaft , en nu net ook geen geen netwerk meer , dus , ,, is voor mij nu zeker , heeft niks met niet op tijd opwaarderen te maken ,, we worden echt opgelicht ,, als het niet zo is ,, laat l mobi zich dan maar horen , en sluit iedereen , weer aan op het netwerk , en geef het beltegoed terug

Ikke 9 mei 2024
Reageer
T

Waardeloos bedrijf geen enkele ster waard

Iedereen moet weten dat dit een waardeloze provider is.
Mijn telefoonnummer en beltegoed weg omdat er niet op tijd opgewaardeerd is.
Vooraf ook geen melding hiervan ontvangen.
Klantenservice die geen service is zeggen dat er niets meer aan te doen is.
Deze provider verdient geen ster.
Kook van woede wat is dit een.......

Theo kaspers 1 mei 2024
Reageer
e

beltegoed

Als ik mijn beltegoed opvroeg stond er bij "uw bundel verloopt op: " er stond verder niks bij en opeens is mijn nummer geblokkeerd. Toen ik de klantenservice benaderde zeiden ze 'je hebt al een tijd niet opgewaardeerd je bent al ver buiten onze opwaardeer datum.' Ik heb nergens een opwaardeer datum zien staan of een melding gekregen. Toen ik dit aangaf bij hun werd er niet meer gereageerd. er stond nog beltegoed op mijn kaart, dus samen met mijn nummer ben ik ook mijn beltgoed kwijt.

Kies dus NIET voor deze provider en als je er zit zou ik heel snel weggaan.

emma 15 apr 2024
Reageer
T

Beste prepaid tarief van Nederland

DATA €0,01 cent per MB
Bellen €0,06 cent per min.
SMS €0,09
Ben pas weer terug gegaan naar L-mobi.
Heb er toch al hele goede ervaringen gehad met jaar bundel van €29.99 en nu was er weer een goede aanbieding: €2,50 per maand. 300 MB, 100 Min en 10 SMS. Geen onverwachte factuur. Juist goed voor kinderen met smartwatch.

Tim 12 nov 2023
Reageer
H

Nummer geblokkeerd, beltegoed weg

Ben ook van Ali Talk overgestapt nasr L-Mobi. Dit op aanraden van Aldi. Dit had ook voor mijn moeder geregeld. Allereerst zou ons beltegoed van Aldi overgeschreven worden naar L-Mobi. Dat gebeurde dus ook niet. Dan zou het beltegoed bij L-Mobi inderdaad onbeperkt geldig zijn. Nu kunnen we niet meer bellen of gebeld worden. Dit zonder enjge vorm van wasrschuwing. Ik krijg geen antwoord op mijn vraag. Zijn we straks ons telefoonnummer ook nog kwijt. Waardeloos.

Hetty Meijers 11 okt 2023
E

Inderdaad bij mij ook het geval. Klantenservice liet mij nog wel opwaarderen waarop de kaart wel weer zou werken, maar niets van dat al. Stilzwijgen.

Ed Cras 24 okt 2023
v

Oplichters

Ik ben overgegaan van Aldi talk naar lmobi met de belofte dat mijn beltegoed onbeperkt geldig zou blijven.
Als ik mijn beltegoed opvroeg stond er bij "uw bundel verloopt op: ". NIETS DUS.
Nu kreeg ik een bericht dat ik 365 dagen niet opgewaardeerd heb en dat ik 7 dagen de tijd heb om op te waarderen.
Hiervoor nooit iets ontvangen over de geldigheid van mijn beltegoed en bij het opvragen stond dus niets.
Wat blijkt nu: mijn nummer is al geblokkeerd en mijn beltegoed is weg.
Whatsappen met de klantenservice: "Het beltegoed is 12 maanden geldig, u moet nu opwaarderen ,anders word het nummer geblokkeerd.".
Dat was hun reactie en verdere vragen werden genegeerd.
Dus (wel met andere telefoon want ze hebben mijn beltegoed al afgepakt) dan maar bellen.
Na lang wachten een medewerker aan de telefoon (die zijn naam al niet wilde geven), die geen enkele vraag van mij kon of wilde beantwoorden.
Het enige wat hij kon zeggen was dat mijn beltegoed 12 maanden geldig was.
Ik kreeg geen enkel antwoord op mijn vragen en dacht dat dat kwam doordat we elkaar niet goed begrepen (en dat heb ik ook netjes gezegd) door een taalbarrière.
Dus vroeg ik uiteindelijk of ik een andere medewerker kon spreken die beter Nederlands kon en toen werd er dus zonder verder nog iets te zeggen opgehangen.
Dat is de service van lmobi
Niet aangeven dat je tegoed verloopt
Je tegoed zonder het te laten weten afpakken/op nul zetten
WhatsApp gesprek zomaar ineens eenzijdig beëindigen (na heel lang wel nog een paar reacties gehad, maar geen antwoorden op mijn vragen)
Telefoon er zonder antwoorden te geven ineens ophangen

van Kampen 5 jul 2023
T

Ik heb zo begrepen dat de beltegoed is onbeperkt geldig, zolang simkaart actief behoud. Om simkaart actief te houden moet u een keer in de 3 maanden opwaarderen en simkaart gebruiken.

Tim 13 nov 2023
v

Beste Tim, lees aub wat beter, zelfs de medewerker zei dat mijn tegoed 12 maanden geldig was. dus waar jij het over hebt is niet wat er voor de overgangsklanten gold.
Maar de moraal van het verhaal: De info hoort te kloppen en dat deed het niet.
Als je je beltegoed opvroeg, stond er niets bij wanneer het beltegoed zou verlopen.
En een waarschuwing dat je beltegoed gaat verlopen zou toch ook niet meer dan normaal zijn

van Kampen 13 nov 2023
B

Boeven

Beltegoed is onbeperkt houdbaar. Beloofd was dat tegoed onbeperkt houdbaar zou zijn. Niet dus, niet meer bellen en geen toegang tot website. Niemand is te benaderen. Lijkt erop dat ze met de oosterzon zijn vertrokken. Geen fijne ervaring!!! Flut dat je hier een opstel moet schrijven voor deze k.. firma.

Bob 22 dec 2022
Reageer
P

L-mobi jaarbundel is ideaal voor mijn kinderen

Ik heb zojuist voor mijn 3 kinderen de actie bundel 2+2 jaarbundel van 1GB+150 min+10 sms gekocht. nooit meer hogere factuur bedrag van een simonly abonnement provider die toevallig mijn kind iets te extra gebruikt.

Ik heb genoeg slechte ervaring met de simonly providers die voor kinderen abonnement te hoog facturen, €0,19 cent per MB factureren. Om dat te vermijden moet je de jaarbundel van L-mobi kopen.

Priya 4 dec 2022
Reageer
M

Zere slechte klantenservice

2 weken bezig geweest voor nieuwe simkaart. Dingen die afgesproken worden, niet nakomen. Niet reageren op email die worden verstuurd. Telefoon word erop gegooid als ze het antwoord niet meer weten. Veel ruis op de achtergrond tijdens telefoongesprek. Geen duidelijk verstaanbaar ABN.
Kortom zeer slechte klantenservice, waar ze niet kunnen communiceren met klanten!
Één ster al teveel!!

M. Hermenet 30 nov 2022
Reageer
J

slechte klantenservice

1 ster is nog te veel!
al een week van het kasje naar de muur gestuurd via de mail. In de mail worden er dingen belooft om op te sturen en niet nagekomen. Als je hierop contact opneemt met de vraag naar de voortgang, kunnen ze geen gegevens vinden. Door nogmaals een mail terug te sturen komen zijn de gegevens ineens wel bekend. Het verhaal nogmaals uitleggen, krijg een advies van de beste meneer en het lijkt niet te werken dan hangt hij gewoon op!!!! en bij terug bellen geen gehoor...

Niet te doen dit!

J. kreukniet 24 nov 2022
Reageer
D

Prepaid simkaart

Een poosje geleden heb ik tijdelijk een prepaid simkaart nodig. Zoiets is tegenwoordig moeilijk te vinden dus kwam ik uit bij Lmobi Mobile. Er stond wat data op, volgens mij 1 GB en dat was een maand geldig. Dat werkte toen prima. Verder valt er weinig over te vertellen. Het werkte gewoon goed.

Daan 14 okt 2022
Reageer
W

Oplichting

Drie weken terug een databundel bij L-mobi mobile aangeschaft. Ik kreeg een ordernumer en het verschuldigde bedrag werd van mijn rekening geschreven. Daarna een foutmelding. De andere dag was er nog geen databundel bijgeschreven. Vervolgens een e-mail naar de klantenservice van L-mobi mobile gestuurd met de gegevens van mijn bank en het ordernummer en het verzoek de bundel alsnog te activeren. Tot op heden geen enkele reactie van L-mobi mobile ontvangen. Ik denk dat ik mijn geld kwijt ben.
Deze werkwijze komt precies overeen met internet oplichting. Iets goedkoop aanbieden en niet leveren.

Wi West 14 sep 2022
Reageer
b

Pure oplichterij

Er van uit gaande dat Aldi niet met oplichters zou werken ben ik 3 weken geleden overgestapt naar l-mobi. Nummer overzetten ging vlot. Nu na 3 weken mijn beltegoed van bijna 40 euro nog steeds niet ontvangen. Ben toen gaan zoeken en zie dat ik niet de enige ben die opgelicht is. Begin er niet aan.
Die ene ster die ik moet geven om het bericht geplaatst te krijgen is er 1 teveel.

boekenworm 10 sep 2022
E

Prima review! Precies dezelfde ervaring. Daabij is de klantenservice ook nog eens barslecht. Altijd antwoord van Nan Thiru en geen antwoord op mijn vragen.

ET 20 sep 2022
J

Ik ben niet eens aan L Mobi begonnen

Na ontelbaar veel negatieve recensies over L Mobi te hebben gelezen, heb ik (nadat Aldi Talk aangaf te stoppen en voorstelde om naar L Mobi over te stappen) maar de overstap naar Simyo gemaakt, incl. nummerbehoud. Mijn Aldi talk-beltegeod van bijna € 88,- ben ik dan wel kwijtgeraakt, maar dat zou bij de overstap naar L Mobi ook gebeurd zijn. Bedankt Aldi Talk !!!

PS L Mobi is eigenlijk geen enkele ster waard, maar ik diende er toch (minstens) eentje te geven om deze review geplaatst te krijgen.

John Langeberg 8 sep 2022
Reageer
M

Een groot drama en dikke afrader.

Sinds 16 juni jl bezig om nummerbehoud rond te krijgen, nog steeds niet gelukt. Er wordt van alles beloofd en gezegd, maar nog steeds geen resultaat. Naar mijn mening een grote zwendel bij l-mobi. Voor mij/ons een dikke afrader om daar zaken mee te doen. Ze schenden Europees recht op nummerbehoud, leuke zaak voor de consumentenprogramma’s op tv om hier eens aandacht aan te besteden.

M Plantenga 5 sep 2022
Reageer
C

Zeer slechte service

Als je een probleem hebt en contact met ze opneemt wordt je niet geholpen. Je blijft zitten met een niet werkende telefoon. Vragen worden niet beantwoord. Je krijgt antwoorden op niet gestelde vragen. De oplossing wordt op de verkeerde plek gezocht. Als je alle instellingen hebt gedaan, die zij aangeven en dat aan toont, blijven ze volhouden dat het niet goed is. Als je ondersteuning nodig hebt is L-mobile een ramp!

Cor 5 sep 2022
A

Het probleem is dat ze in de meeste landen geen dekking hebben om het plaatselijk netwerk te gebruiken. Zo kun je niet gewoon bellen en sms berichten versturen en ontvangen. Dit horen ze wel te vermelden, maar dat doen ze niet. Zo kom je voor onvoorziene problemen te staan.

Anoniem 13 nov 2022
R

Gelijke monniken gelijke kappen wel zo eerlijk

Een hele goede tip voor LM, goedkope oplossing en effectief: maak geen onderscheid tussen LM mobile en LM TALK. Gelijk tarief en beide kaarten gewoon een jaar geldig, net zoals bij de Jumbo en het Kruidvat. Pas de gebruiksvoorwaarden niet "sneaky" aan naar minder gunstigere. Ik snap ook wel dat een bedrijf niet zit te wachten op "slapende" bellers en dat er omzet gedraaid moet worden, maar deze situatie kost per saldo ook geld en klanten. Een simkaart met bijbehorend nummer is niet alleen bestemd om te bellen, maar ook nodig bijvoorbeeld voor de overheid etc. en bereikbaarheid oudere mensen en kinderen.

Ronald 25 aug 2022
Reageer
R

werkende Lmobitalk of AldiTALK

Beste mensen, ik zie een hoop negatieve reviews over L-mobiMobile.

Ik ben op zoek naar een werkende simkaart van L-mobiTALK of AldiTALK die geporteerd / aangemeld is via de Aldi.
(niet te verwarren met de traditionele L-mobiMobile kaart die nog niet geporteerd is via AldiTALK)

Wie kan mij hieraan helpen , er hoeft geen saldo op te staan als hij maar werkt.
Reacties via de knop (reageer), dank voor uw medewerking.

Ronald 25 aug 2022
Reageer
D

Spijt

Ook hier noodgedwongen overgestapt van Alditalk naar L-mobi...
Overzetten van nummer ging probleemloos maar nu,na een dikke week nog geen resterend staande beltegoed ad €67 euro van Alditalk overgezet.
Lees veel reviews dat dit nogal "standaard" is bij deze club.
Nog even aankijken of dit alsnog gebeurt anders heel gauw wegwezen...

Dan 22 aug 2022
L

En is het nog goed gekomen 🤷🏻‍♀️❓
Oh man wat moet ik nu doen…ik heb nog ca 70€ beltegoed. In Duitsland kun je dat uitbetalen laten. Omdat ik ook een Duitse kaart heb (Woon in Duitsland vlak over de grens) , gebruik ik die Sim niet vaak maar ik vind het jammer als dat geld weg is daarom kan ik ook alleen naar l mobi. Sind Juni 2022 heb ik ook diverse mails geschreven. Ik heb deze week een nieuwe aanloop gedaan indien ze de simkaart naar een postadres vlakbij de grens opsturen. Ik hoop het komt aan en dat ik dan aanvraag nummerbehoud voornemen kan en dan kan hopen dat mijn geld er op komt.
Ik ben benieuwd maar zie het niet al te positief ☹️
Ik heb geen ander alternatief…ander Provider is mijn geld dan zeker weg 🙈

Louise 12 jan 2023
R

Onbetrouwbaar en geen communicatie

Mijn Alditalk tegoed van meer dan €20,- zou overgezet moeten worden in combinatie met nummerbehoud. Nummerbehoud is goed gegaan, maar beltegoed is niet overgezet. Op geen enkele manier contact te krijgen met deze provider. Op WhatsApp en Chat wordt niet gereageerd. Komt heel onbetrouwbaar over. Ik ga op zoek naar een betrouwbare provider.

Richard 22 aug 2022
Reageer
A

Diefstal

Mijn AldiTalk beltegoed wordt niet bijgeschreven, ook niet na toezegging van L-mobi. Pure diefstal. Op mijn e-mail wordt door de klantenservice niet gereageerd. Blijf ver weg van deze provider! Op de website laat men weten "Uw AldiTalk bundel of beltegoed wordt binnen 2 werkdagen bijgeschreven nadat uw nummerbehoud is voltooid." niet dus.

A.G.W. 20 aug 2022
R

Herkenbaar, mijn Alditalk beltegoed is ook niet bijgeschreven en op chat en Whatsapp reageren ze ook niet. Komt niet heel betrouwbaar over.

Richard 22 aug 2022
P

Ik heb wel op tijd ontvangen. Omdat ik wel was bevestigd door Alditalk dat ik beltegoed had. Heeft Alditalk bevestigd aan u dat u beltegoed had? U kunt beter Alditalk bellen ze kunnen uw oude tegoed zien.

Priya 4 dec 2022
G

Vervolg Vh drama in het kwadraat OPLICHTING

Zie mijn review van 24 juni dit jaar. 24-06' 22 begon de aanvraag bij L mobi; het overzetten van ALDI talk! 30 telefoontjes verder & €30,= armer (beltegoed) en nu 8 augustus '22 heb ik niets meer gehoord !!!! Zo kan ik ook rijk worden. 1 ster is nog teveel! Met recht vind ik deze gang van zaken " Oplichting" en ik wens ze niet het allerbeste toe.

Greveling 10 aug 2022
Reageer
H

Ronduit slecht

Ook hier een ramp. Ik heb voor mijn moeder beltegoed en telefoonnummer overgezet van Aldi naar Mobi. Telefoonnummer geen probleem maar 25,- beltegoed is weg. Ze zit nu al anderhalve maand zonder beltegoed. Ik heb al wel 20 keer gemaild. Op 5 juli is de laatste keer dat ze reageerden met de boodschap "uw beltegoed kan elk moment worden opgezet". We zijn alweer twee weken verder en nog steeds niets. Er wordt nu helemaal ook niet meer gereageerd op herhaaldelijk gestuurde mails. Waardeloos.

Hetty 19 jul 2022
Reageer
Prijzen vergelijken

Door middel van samenwerkingen met meerdere telecomproviders, kunnen we onze bezoekers gunstige prijzen aanbieden.

Beste telecomproviders

Dit zijn de beste telecomproviders van mei 2024.

Over L-mobi Mobile

L-mobi Mobile is een telecom provider die zich specifiek richt op de budgetmarkt in Nederland. Het bedrijf biedt sim-only abonnementen aan tegen aantrekkelijke prijzen, waarbij klanten kunnen kiezen uit verschillende bundels en contractduur. Het aanbod van L-mobi Mobile is vooral gericht op mensen die op zoek zijn naar een voordelig mobiel abonnement zonder extra's zoals een nieuwe telefoon. De provider maakt gebruik van het betrouwbare netwerk van KPN, wat een goede dekking en snelheid biedt in Nederland. De klantenservice van L-mobi Mobile is bereikbaar via de telefoon, chat en e-mail en staat klaar om klanten te helpen met vragen en problemen.

  • Geverifieerd bedrijf
  • Telecomproviders
  • https://l-mobimobile.nl
  • info@l-mobimobile.nl