Mijn moeder van 84 wordt door kpn in de steek gelaten en niet serieus genomen. Door slinkse wijze heeft Ziggo haar een contract aangesmeerd waar ze niet voor getekend heeft. Afgelopen maandag had ze in eens geen telefoon,tv en internet meer. Uitgezocht waar dat aan lag en het was dus opgezegd door KPN omdat ze door Ziggo zou zijn overgenomen.Nu willen we dit teruggedraaid krijgen zodat ze weer bereikbaar is. Wat zegt kpn “ dat kan wel 5 dagen duren” ze hadden haar een mail gestuurd met de opzegging en daar had ze niet op gereageerd, nee ze is 84 jaar. Mijn moeder is dus 5 dagen niet bereikbaar en kan zelf ook niemand bereikbaar. Wat is er moeilijk aan ( ze heeft 14 dagen tijd te annuleren ) om het contract te resetten. Wat een slechte service
Zwaar teleur gesteld dat ik na 15 jaar weer terug ben gegaan bij KPN glasvezel internet en tv.
Afgesproken dat zij de kabel aansluiting gingen verzorgen tot de woonkamer op de 1ste etage en ik sterke wifi in heel mijn huis zou hebben, ik ging er niets van merken was mij beloofd..
Afspraak om over te stappen zou per 28 oktober gaan, 11 oktober hebben zij dat eenzijdig besloten en gedaan zonder overleg, ik had in eens geen internet en toen ik op onderzoek ging kijken in de meterkast kwam ik erachter dat zij het kastje niet goed hadden gemonteerd en daardoor geen verbinding maakte.
Heb dat maar zelf opgelost, anders had ik nog een extra dag moeten wachten op een monteur van KPN.
Abonnementskosten afgesproken eerste jaar €35,- per maand maar zij hebben €36,17 afgeschreven van mijn rekening.
Vandaag gebeld met klantenservice, kosten 10 cent per minuut
Eerst werd ik in de wacht gezet , na 5 minuten wachten werd opgenomen en na dat ik mijn verhaal heb gedaan, werd ik weer in de wacht gezet.
Die beste meneer vond het sneu dat ik het zo gegaan is, hij ging overleggen en zou terug komen met een oplossing, maar helaas na meer dan 5 minuten in de wacht werd helaas opgehangen.
een NUL ster wat mij betreft.
Update,
Vandaag is een vriendelijke monteur geweest en alle problemen heeft opgelost gelukkig.
ik ben een tevreden klant.
KPN dank u wel voor de snelle service
Internet en TV de eerste 12 maanden voor € 35 en daarna € 49 per maand. Een goede actie als je het mij vraagt waar ik ook van geprofiteerd heb. Ik ben er heel tevreden mee. Hiervoor zat ik bij Youfone Thuis en daar was ik wel klaar mee. KPN staat bekend als een betrouwbare partij en dat was ook de reden waarom ik voor KPN heb gekozen. De snelpakker actie was ook erg mooi meegenomen. Ik ben heel tevreden, veel beter geregeld dan bij Youfone. Het kan natuurlijk altijd beter en goedkoper en er is altijd ruimte voor verbetering, maar tot nu toe ben ik een tevreden klant.
Onbetrouwbaar in afspraken. Te hoge bedragen worden afgeschreven en blijft men afschrijven ook al is het contract beëindigd.
Doen ze een aanbod, trekken ze dit later weer in. Daar heb je wat aan!
Klantenservice verbreekt verbinding of is slecht bereikbaar. Dit bedrijf is er alleen voor henzelf en NIET voor jou als klant.
Ik vind het onbegrijpelijk dat dit bedrijf nog bestaat en klanten heeft!
Ik probeer vanaf 6 juli (!) jl een afspraak te maken voor het aanbrengen van de glasfiber aansluiting. Dit naar aanleiding van de brief met kop; "Laatste kans".
Op het vermelde mail-adres totaal géén reactie. Ik heb nu zo'n 6 keer gebeld met het vermelde 088-nummer. Gemiddeld in de wacht voor tussen 45 en 80 minuten!! Onbestaanbaar! Vervolgens geeft een medewerker steeds aan: 'Sorry, er is geen capaciteit meneer; we bellen u terug voor een afspraak". Maar er wordt NOOIT terug gebeld!! Toen ik er de laatste keer op stond een afspraak te maken omdat terugbellen niet werkt bij KPN werd de hoorn erop gegooid. Kansloos en onbeschoft. Wat een vreselijk bedrijf! Gewoon bij Ziggo blijven! Als daar wat is gaat de telefoon nog geen 4 keer over en wordt je geholpen door een keurige, beschaafde en getrainde medewerker. Ik hoef geen KPN meer......
Ik had de klantenservice nodig voor vragen over een factuur. Tot twee maal werd het gesprek afgebroken, na 20minuten in de wacht te hebben gestaan. Medewerkers hebben zeer weinig kennis om je adequaat te woord te staan.
Kijken ook niet in jouw gegevens om je op de juiste wijze te helpen.
Steeds moet je facturen in de gaten houden, of je niet te veel betaald. Ik ben oud klant van xs4all. Helaas kan KPN die service van xs4all bij lange na niet waarmaken. Slecht. Overweeg ander provider
Ik ben meerdere valse advertenties tegengekomen, maar er gaat niets boven kpn. Ik had een gesprek met hun verkoopadviseur. Ik heb expliciet gevraagd naar hun beschikbaarheid van iPhone 14 omdat ik mijn reeds bevestigde bestelling bij Apple moest annuleren. Hij zei dat ze het hebben bevestigd. Maar gisteren kreeg ik een e-mail dat ze het vandaag niet krijgen en geen datum wanneer ze het zullen krijgen. Ik belde vandaag en vroeg en vermeldde ook over de verzekering van de adviseur. Toen zei de agent dat ze vandaag de eerste batch zouden krijgen en dat ik zal worden gebeld voor een ophaalafspraak. Er is niets gebeurd en zojuist heb ik ze opnieuw gebeld en ze zeggen dat ze geen idee hebben wanneer ze het gaan krijgen en dat het enkele weken kan duren. jongens, wees alsjeblieft transparant naar de klant. Verzin gewoon geen dingen om er even tussenuit te gaan
De aanbiedingen zijn alleen geldig voor klanten die nog geen KPN klant zijn. Wat al extreem slecht is natuurlijk. Maar aangezien KPN XS4ALL overgenomen heeft vinden ze ook maar dat je als XS4ALL klant KPN klant bent en dus niet in aanmerking komt voor de aanbieding om over te sluiten...
De klantenservice is extreem langzaam en sommige van de personen zijn extreem asociaal. Het moet ook gezegd worden dat dit zeker niet geldt voor alle medewerkers.
De aanbieding zegt enkel dat die geld bij een nieuw 1 jaars abbonoment op de website. Niets over alleen voor nieuwe klanten, Tevens ook niets over XS4ALL klanten. Wat kan ik zeggen. Ronduit valse advertenties dus.
Slecht KPN... KPN mij financieel uitgekleed, want KPN zegt dat KPN toch gelijk krijgt. Want KPN is bekend.
Ik flinke woordenwisseling weg KPN....
Nu 1 maand VODAFONE en ZIGGO.
Uiterst tevreden ben ik.
WAUW.... VODAFONE en ZIGGO is voor iedereen AANRADER! Weg met KPN.
Eind 2022 ben ik overgestapt van KPN naar Ziggo.
Het scheelt mij €110 per maand. IEDEREEN ZEI AL: KPN IS ERG DUUR.
KPN ALLEEN BEETJE 'NAAM'. VOOR DE REST NIETS....
... EEN MEGAGOEDE KEUS VAN MIJ DUS.
WÈGGAAN BIJ KPN IS OPLUCHTING VOOR UW LEVEN.
ALLES IS VEILIGER, WANT DEZELFDE ANONIEME LIJNEN....
Plus dat ZIGGO extra zenders erbij geeft.
Ik heb 'alles in 1' Pakket. En dat scheelt mij €110 vast per maand.
110€ is ZIGGO GOEDKOPER, DAN BIJ DURE KPN. Kan u nagaan wat KPN 'n oplichter is.
DUS ik ZEI KPN DUUR tegen KPN.... EN KPN HAALT GEWOON SCHOUDERS. En KPN zegt: Alleen jij weg? Nou èn !!! KPN HEEFT ZAT AAN JOU VERDIENT.
Wij verdienen tòch zat geld aan argeloze zielige Nederlanders.
Kan U, de lezer nagaan, hoe smerig KPN is.
Vlak voor het weekend een prepaid kaartje gekocht voor 2.50 euro met de belofte van de KPN dat ze 7,50 euro beltegoed, na registratie, toe zouden voegen. De registratie lukte niet, heb daarop KPN op vrijdag gebeld en gevraagd wat het probleem was. Volgens hun had ik alles goed gedaan, en zou er mogelijk een techisch probleem met de computer zijn. Na het weekend zou ik op maandag door betr. medewerkster worden teruggebeld met de oplossing. Heb tot maandagavond laat gewacht op een telefoontje, maar die kwam niet. Dinsdag heb ik zelf maar weer gebeld met een medewerker van de KPN met het verzoek dit te regelen cq. op te lossen. Uiteindelijk belde hij terug dat de 2.50 euro van het beltegoed weg was. Hij kon ook niet nagaan hoe dat zou zijn gekomen en dat de 7,50 euro wel was bij geboekt maar dat ik het bij het opvragen van het saldo via sms niet kon zien. Heb zelden zo'n vreemd verhaal gehoord. Had al meer gelezen over de KPN, maar voor mij slaat dit alles. Het gaat niet op een groot bedrag, maar het geeft wel aan dat het klantenbesef nog sterk onderontwikkeld is. ( niet terugbellen en later een onwaarschijnlijk verhaal ophangen)
Aangezien ik al vele jaren een tevreden klant ben bij KPN, vind ik dat ze wel even in het zonnetje gezet mogen worden. Ik lees wel eens horrorverhalen over goedkope alles in 1 aanbieders met verborgen kosten. Hier hoef je bij KPN niet bang voor te zijn. Geloof ook niet alles wat je leest. Zoals ik al zei, heb ik vele jaren KPN en ik kan mij bijvoorbeeld niet herinneren wanneer de laatste keer was dat het internet niet werkte. TV sowieso nooit problemen mee ondervonden. Zoals ieder netwerk heeft KPN wel eens onderhoud aan het netwerk en echt heel soms een kleine storing, maar dit valt echt reuze mee. Dat ik de laatste keer niet kan herinneren zegt al genoeg.
Overal in huis heb ik stabiel internet zoals ze beloven. Een SuperWifi punt heb ik helemaal niet nodig. Het werkt als een trein. Internet is ook lekker snel en je krijgt wat ze beloven. Door de jaren heen heb ik ook gratis internetsnelheid upgrades gehad. Een ander goed punt van KPN is haar klantenservice. Bekwame mensen die je vriendelijk en snel te woord staan. Zoals ieder bedrijf het eigenlijk hoort te doen.
Tot zover mijn lofzang over KPN. Ik heb altijd gekregen wat ze hebben beloofd en nooit grote problemen ondervonden. Als er wel wat is staat de klantenservice je snel te woord.
Kan er wel een heel boek over schrijven.
Maar zonde van mijn energie.
Service om te janken.
Nieuw contract afgesloten en het zou allemaal veep beter zijn dan bij ziggo waar ik eerst zat.
Maar het is nog 10x slechter als Ziggo, ziggo was zo slecht nog niet.
Verbinding valt hele tijd weg.
Zelfs vaste verbinding.
Alles laten vervangen met hun zogenaamd goed werkende apparatuur wat ook nog een heel duur was.
Vervolgens nog steeds waardeloos, wifi gooit die er hele tijd uit.
Heb de nieuwste laptop van acer en nieuwste iphone dus kom niet met je 2.4 onzin aankloppen, dat het aan mijn apparatuur ligt.
Monteur laten komen van hun, mijn dochter van 4 weet nog meer.
2 zogenaamde wifi super boosters laten plaatsen maar hij snapte er ook helemaal niets van dat de wifi telkens uit valt.
Vervolgens zit ik met niet goed werkend internet.
Die monteur is weggegaan en heeft niks achtergelaten behalve dat mijn vrouw ook nog eens een halve dag thuis moest blijven voor die amateur die geen toegvoegde waarde heeft geleverd.
Proberen in contact te komen met kpn.
Bijna onmogelijk, je word van kastje naar de muur gestuurd.
Als je een niew contract wilt kunnen ze alles voor je regelen maar als je van ze af wilt dan loop je tegen een doodlopende muur.
Waardeloos waardeloos waardeloos bedrijf kan het niet vaak genoeg zeggen.
Wat een prutsers.
Ze laten je gewoon zitten met niet goed afgeleverd internet.
Vaste verbinding 1000 mb genomen.
Ook nog eens max 200 mb soms komt die niet over de 85 mb echt schandalig.
Enkele keer 450 mb, ligt aan moment van de dag.
Ik ga nooit maar dan ook nooit meer met kpn of kpn gerelateerd in contract.
Word met mobiel vodafone en ga weer gewoon terug naar ziggo waar alles wel gewoon werkte.
Ik heb een zakelijk abonnement afgesloten met Onbeperkt (unlimited) data en onbeperkt bellen/sms.
Ik kom er nu tijdens mijn buitenlandse zakenreis achter dat dit helemaal niet onbeperkt is. Moest er dagelijk (kan maar max.!) € 1,99 1 GB bijkopen, heel erg vervelend.
Is tijdens afsluiten niet verteld/medegedeeld en staat in contract ook nergens vermeld. Vorm van MISLEIDING ...... gauw terug naar T-Mobile....
Al 5 jaar zeer tevreden over KPN. Ik kan mij niet herinneren of er ooit storing is geweest en dat zegt al dat KPN heel stabiel is. Ik snap de negatieve reviews ook niet, hier kan ik mij totaal niet in vinden. Aan de andere kant snap ik ook dat mensen over het algemeen een review plaatsen wanneer ze ontevreden zijn. Om toch wat tegenwicht te bieden, schrijf ik deze positieve review. Het is al 5 jaar geleden dat ik ben overgestapt naar KPN, maar een monteur van KPN heeft alles bij mij thuis geïnstalleerd. Ik weet nog wel dat ik hier uitermate tevreden mee was, omdat ik thuis best een ingewikkelde situatie heb. Ik heb een kantoor aan huis, dus er moest een kabel onder de grond door naar mijn kantoor. Dit is allemaal zeer vakkundig opgelost. Kortom, al 5 jaar tevreden klant, op naar de volgende 5 jaar.
Wij hebben al jaren KPN thuis en vaak hadden wij problemen met de wifi ontvangst. Heel veel geprobeerd met wifi versterkers en andere apparatuur, maar dat werkte vaak heel omslachtig. Wij werden er gek van. Ook wel eens gedacht om over te stappen naar een andere alles in 1 aanbieder, maar wie zegt dat het er daar dan beter van zou worden, misschien wel slechter. Bij ons staat het modem ook in de schuur waardoor die al een grotere afstand moet afleggen dan bij veel andere mensen thuis. Na veel geprobeerd te hebben toch de KPN Box 12 weten te bemachtigen. Het probleem is gelijk opgelost. Veel beter wifi signaal en geen internet wat steeds uitvalt. Het lijkt wel alsof het wifi signaal makkelijker door muren heen gaat dan bij ons vorige modem. Door het hele huis hebben wij nu stabiel en snel internet. Daar zijn wij echt heel blij mee en nu hoeven wij ook niet meer over te stappen naar een andere alles in 1 aanbieder. Ik denk dat wij nog vele jaren klant van KPN zullen blijven.
Gebruik gemaakt van de gratis overstapservice om naar KPN over te stappen. Ik had hiervoor Tele2 en was daar niet bepaald tevreden over. Blij dat ik ben overgestapt naar KPN. Wifi werkt goed en internet is snel. TV is ook goed, maar dat was bij Tele2 ook wel het geval. Ik merk gewoon aan alles dat KPN beter bij mij past. De KPN Box 12 is heel fijn. Eindelijk wifi dat door het hele huis perfect werkt. Geen gedoe meer dat internet wegvalt. Het maandbedrag wat ik betaal vind ik wel aan de hoge kant, maar als je kwaliteit wilt, moet je daar blijkbaar voor betalen. Die les heb ik wel geleerd. Ik hoop wel dat ze in de toekomst wat goedkoper worden, want je maakt mij niet wijs dat ze geen dikke winst pakken op elke klant. Dat is dus nog een puntje van kritiek van mijn kant. Na het overstappen kwam het pakket ook al binnen een paar dagen in huis. Toen kon ik het gelijk installeren en met de handleiding was dit heel goed te doen.
Ik heb Internet en TV afgesloten bij KPN en als welkomscadeau kreeg ik er een Google Nest Entertainment pack ter waarde van 199 euro bij. Ook krijg je er een KPN Box 12 bij. Overstappen ging erg eenvoudig en daar hoefde ik eigenlijk niks voor te doen. Ik heb gekozen voor een maandelijks opzegbaar abonnement want dat kostte maar een paar euro extra. Binnen een uurtje had ik zelf alles aangesloten. Alles werkte vrijwel direct. Het was echt heel eenvoudig. Ik ben tevreden met KPN en had eigenlijk net zo goed voor een jaarabonnement kunnen kiezen. Het idee dat ik elke maand naar een andere provider kan vind ik eigenlijk ook wel een prettig idee. Als ik bijvoorbeeld krap bij kas zit kan ik het altijd opzeggen. Dat is ook wat waard.
Wil je ook gewoon stabiel internet en tv, dan moet je echt voor KPN kiezen. KPN is verreweg de beste provider als het aankomt op stabiliteit. Ook qua klantenservice staan ze zeer hoog aangeschreven. Je krijgt zelfs een welkomscadeau en de overstap is helemaal gratis. Je betaald misschien iets meer bij KPN dan bij prijsvechters, maar dan hoef je tenminste niet in te leveren op het gebied van stabiliteit en klantenservice. Dat vind ik zeer belangrijke punten, want internet en tv gebruik ik dagelijks. Dat moet gewoon stabiel en goed zijn. Wanneer je belt naar KPN word je altijd vriendelijk geholpen. KPN is gewoon de beste internet en tv provider!
beste kpn. ik ben eigenlijk behoorlijk klaar met jullie! het begon met haperende tv een tijd en we kregen een sms dat er werkzaamheden gingen gebeuren op afstand prima geen probleem dachten wij maar daarna nog steeds haperende tv en ook nog eens internet. ik heb uiteindelijk gebeld met jullie en ik kreeg een nieuwe router prima opgelost dacht ik maar helaas het werd nog erger uiteindelijk na veel bellen een monteur die langs kwam. en die heeft naar het probleem gekeken en ja hoor het zat allemaal niet goed dus moest de straat open gebroken worden en toen moest alles het wel doen nou je raad het al nee niets deed het goed alles haperde nog steeds ik heb jullie zo vaak gebeld ik word er helemaal gek van. nu kwam laatst een monteur weer langs en die heeft nieuwe kabel weer nieuwe router en een tv kastje nieuw gekregen en wat denk je? ik heb helemaal niets meer geen internet geen tv ik heb toen voor de zoveelste keer gebeld en uit eindelijk kreeg ik dan een kaartje met internet er op en digitene nou dat ding staat gewoon op mijn tafel in de huiskamer omdat er verder geen bereik is! leuk zo met 3 jonge kinderen die niet eens fatsoenlijk even een filmpje kunnen kijken en als ze willen lopen half struikelen over het draad wat er aan hangt. ik heb meerdere keren gebeld met wanneer ons probleem word opgelost jullie komen steeds met wat nieuws ik wil graag dat dit op gelost worden en snel ook! we zitten al zo tussen de 7 en 8 weken als het niet al langer is ik vind dit echt diep triest dat dit kan gebeuren wanneer doen jullie jullie werk eens goed? ik blijf maar betalen voor een hoopje ellende! wij kunnen niets het is nu vakantie bijna maar wat als de oudste nog aan school moest? die kon haar school werk wat online gedaan moest worden dan niet doen! jullie moeten jullie schamen voor dit soort pruts werk! fijne avond verder en ik hoop dat dit deze week nog word opgelost! dit is echt vreselijk.
jullie snappen dat ik er redelijk klaar mee ben omdat de oplossing zo lang op zich laat wachten. de service was eerder altijd goed en had altijd goed internet en tv ontvangst. als jullie alles snel zouden regelen zou het sowieso 5 sterren zijn maar op dit moment kom ik niet verder dan 3.
Ik heb pas geleden internet en tv van KPN genomen. Hierbij had ik de keuze uit 2 gratis SuperWifi punten of 6 maanden korting. De keuze was voor mij snel gemaakt, omdat ik altijd problemen heb met de wifi ontvangst gezien de afstand dat ze moeten afleggen. Helemaal als ik op zolder zit, kan dit wel een probleem zijn. Voorheen viel mijn wifi regelmatig weg en dat is om gek van te worden. Ik ben zelf ook al in de weer geweest met wifi versterkers en repeaters, maar dit was altijd drama. Dan werkte het tijdelijk, maar na een tijdje ineens niet meer of heel slecht. Alsof de samenwerking tussen mijn wifi en de repeater niet soepel verliep. Van het merk TP-Link had ik een paar repeaters geprobeerd. Toen zag ik dat KPN zelf van zulke wifi versterkers aanbood. Toen had ik al gelijk de neiging om over te stappen naar KPN. Dit heb ik ook binnen enkele dagen gedaan. Toen internet en tv geïnstalleerd was, was het een kwestie van de KPN SuperWifi punten aansluiten en het werkte gelijk. Plug and play! Geen ingewikkeld gedoe meer. Dat is ook het fijne dat het van KPN is en niet van TP-Link. Met de KPN Thuis app kun je alles eenvoudig instellen en regelen. Ik heb nu perfecte wifi ontvangst op zolder, dankzij KPN. Ik ben er echt heel erg blij mee. KPN is de beste internet en tv provider die ik ooit gehad heb. Snel internet in mijn hele huis en tuin. TV is ook gewoon goed. Als je ook problemen hebt met een laag wifi signaal, zal ik ook zeker overstappen naar KPN met de SuperWifi punten.
Wij hebben ze ook sinds kort en we hebben nu overal (inclusief boven en op zolder) goed WIFI bereik. Eerder hadden we zelfs op de eerste verdieping al matig bereik waardoor die soms wegviel of dat het internet het gewoon even niet deed. Dan sloeg die soms over op 4G van mijn telefoon. Nu met de SuperWIFI punten hebben we nergens last meer van! Ook wel fijn dat KPN dat even mailt naar haar klanten!
Ik ben al twee maanden, 5 monteurs, 2 niet opgedraafde monteurs en tientallen telefoongesprekken verder om mijn glasvezelkabel af te monteren. Er lijkt op geen enkele wijze tussen KNP en KPN-netwerk te worden gecommuniceerd, monteurs komen niet of zeggen: "ja, dat moet worden afgemonteerd" en er gebeurt weer niks. Niemand belt terug. Iedereen is alleraardigst aan de telefoon, maar niemand lijkt ervoor te kunnen zorgen dat mijn kabel wordt afgemonteerd. Ik verwacht overigens niet dat iemand van KPN dit uberhaupt leest.....
Gisteren digitaal afspraak gemaakt en gemeld wat wij wilden, vanochtend op juiste tijd voor de winkel met mijn man bij 2 graden buitentemperatuur per scootmobiel. We zijn 68 en beiden invalide. Mijn man mocht niet mee naar binnen (omdat een andere klant zeer langdurig binnen stond?). Op een zeer klantonvriendelijke manier en met arrogant toontje hield die meid voet bij stuk, mijn man moest blijven kou kleumen buiten. Ik wilde de nieuwste Samsung mobiel kopen voor rond € 800, op voorwaarde dat zij ons zou helpen om de info van de oude mobiels over te zetten. Die meid weigerde. Dat moesten we maar zelf doen, met de telefonische helpdesk. De door mij gewenste mobiel had ze ook niet in de juiste kleur. Ik vroeg haar waarom ze tevoren niet had laten weten dat ze aan geen van mijn wensen kon voldoen. Ze beweerde dat ze me 's ochtends op mijn vaste telefoon gebeld had, maar dat bleek gelogen. Ik heb haar gezegd dat ik die mobiel van haar niet meer wilde en dat ik mijn abonnementen bij kpn ga opzeggen. Wat een verdomd slecht personeel!!!
Officiële KPN partner beloofde mij 500 mbit/s up and down voor een zeer schappelijk prijs. Nadat ik meerdere keren voor bevestiging heb gevraagd of deze deal echt klopte ben ik akkoord gegaan. De overeenkomst die ik ontving was voor 50 mbit/s, niet voor de afgesproken 500 mbit/s. Aangezien de medewerker nog de overeenkomst met mij moest doornemen, vroeg ik aan haar waarom de snelheid niet klopte. Zij verzekerde mij dat dit altijd het geval was, elk contract werd later nog gewijzigd naar de afgesproken snelheid en prijs.
Paar dagen later, bevestiging gekregen van KPN en het contract was niet veranderd. Ik heb gelijk teruggebeld naar Telecommelder.nl en zij zeggen dat de initiële overeenkomst alleen telt. Er wordt nooit iets gewijzigd en het contract is ook niet te annuleren. ''Zakelijk contracten kunt u nooit annuleren nadat u akkoord bent gegaan.'' Zei de medewerker van Telecommelder.nl aan de telefoon.
Ik heb uiteindelijk mijn contract kunnen annuleren via KPN.
TLDR; Telecommelder.nl (KPN Partner) belooft X maar geeft Y. Doet daarna of hun neus bloedt en schuift het door naar KPN.
Telecommelder belooft van alles via de telefoon en voert de druk op om alles zo snel mogelijk te accorderen. Wanneer je dan eenmaal het contract te zien krijgt blijken zij al afspraken gemaakt te hebben waarvoor ik geen toestemming heb gegeven. Daarnaast kloppen de prijzen van geen kant, die vallen vele malen hoger uit dan telefonisch afgesproken is.
Ernstige klacht over aanleg Glasvezel Den Haag.
Ruime week geleden ligt er een brief in de brievenbus met de mededeling ‘Afspraak voor uw Glasvezel’ Of ik 17-12 thuis kon zijn ivm de aanleg van een glasvezelaansluiting.
Ik wil geen glasvezelaansluiting, en heb die dan ook niet aangevraagd. Dus leg ik de brief terzijde.
Op 17-12-20 kom ik thuis van werk en zie dat er in mijn voortuin gegraven is. Er ligt een bos glasvezelkabel in mijn voortuin, met de welbekende roze kleur.
En dit terwijl ik noch mijn buren glasvezel hebben aangevraagd cq wensen.
Als ik het 06 nummer bel wat in de brief staat krijg ik een meneer aan de lijn die eerst ontkent dat ze in de tuin hebben gegraven. Nadat ik hem een foto stuur en terug bel ontkent hij nog steeds dat dit gebeurd is. Terwijl de KPN kabels uit grond in de voortuin steken!
Zulke keiharde ontkenning van de feiten laat de gemoederen snel oplopen, en nadat ik heb aangegeven dat ik dan maar aangifte gaat doen dreigt dit persoon aangifte van smaad tegen mij te doen en verbreekt de verbinding.
Klachtenlijn KPN kom je niet verder mee, na geruime tijd in de hold maar opgehangen.
Schande dat KPN door deze ‘marketing’ je een glasvezelaansluiting wil opdringen, en als je hier niet op reageert meent men dat je gewoon privé grond mag betreden om daar gewoon alsnog kabels neer te leggen, en deze vervolgens alsnog in je tuin te dumpen.
Niet alleen schandalig, naar mijn mening ook strafbaar. En als je je dan meldt bij het enige 06 nummer wat in de brief staat wordt je als vuil behandeld door (neem ik aan) een werknemer van het bedrijf wat de werkzaamheden uitvoert, EH-Infra.
Ik verwacht op zeer korte termijn actie van KPN, dit laat ik niet over mijn kant gaan. Als er geen snelle reactie komt zal ik aangifte doen.
Ik lees roze kabels? KPN heeft oranje. Het zijn vast die schoften van T-mobile thuis geweest, want die gebruiken roze. Ik kwam dit toevallig tegen omdat ik wil weten hoe KPN bevalt, want we willen zo snel mogelijk van T-mobile af. Anders terug naar Ziggo (wat ook niet ideaal was meer 1000% beter dan T-mobile)
Wat een extreem slecht bedrijf is KPN toch. Had Telfort, nooit problemen. Maar nu moest van KPN naar glasvezel overstappen omdat binnen geruime tijd geen koper kabel voor internet meer aangesloten wordt.
Telfort werkte prima. sinds ik KPN glasvezel heb (gedwongen) valt mijn modem regelmatig uit.
heb eerst met de klantenservice gebeld:
kpn: oohh u heeft storing, wij gaan een monteur sturen die gaat dit oplossen. u wordt morgen gebeld voor een afspraak.
Twee dagen later wordt ik gebeld door KPN:
Kpn: een monteur sturen? nee dat doen wij niet, dit doen wij alleen indien u bereid bent de kosten te betalen.
ik: kosten betalen? de klantenservice heeft gezegd dat een monteur langs komt om dit op te lossen
Kpn: dit is een miscommunicatie. wij sturen nooit direct een monteur, maar als u nu uu modem naar de meterkast verplaatst dat kunnen wij checken of de storing nog aanwezig is.(dit is een probleem omdat al mijn aansluitpunten van de Tv en van internet in de woonklamer zijn) ca 6-7 meter van de aansluitpunten. na u kunt de kabels toch op de vloer laten liggen voor 2 a 3 dagen. ik stuur wel kabels toe en direct ook een nieuwe Xperia box dan zien wij of de box mogelijk kapot is.
De xperia box komt morgen tussen 10:45 en 12:45. het is een inruilactie dus u moet de oude box weer meegeven. (goed ik was niet blij maar heb geen andere keus)
Eén dag later 13:45 uur.
alleen kabels geleverd geen xperia box.
Ik opnieuw bellen.
Kpn: nee mijn heer dit is helemaal niet afgesproken u moet eerst de box in de meterkast zetten daarna krijgt u mogelijk een nieuwe box.
Mijn pet valt ervan af
Bij dit bedrijf weet de rechter hand niet wat de linker hand doet.
Nooit zo een slechte service gekregen.
Ik overweeg al mijn abonnementen op te zeggen (toch circa 120 euri per maand)
Wat een slecht bedrijf, absoluut af te raden.
Even een klein lijstje voordelen van KPN, je hebt hier:
- top werkende televisie
- snel internet die nooit uitvalt
- lekkere aanbiedingen die je mee kunt pikken
- snelle service
- goede hulp bij vragen en problemen
- lage prijs
- in combo met telefoon nog goedkoper
- veel extra’s
Grote kans dat ik er nog een heel aantal ben vergeten, maar dit is toch een heel mooi rijtje en dat is ook de reden waarom ik bij KPN zit en blijf.
Je mist wel Ziggo Sport, wat echt heel leuk is. Hierom blijf ik bij Ziggo haha. Ps. zo laag is de prijs van KPN niet, zijn goedkopere opties. Ziggo is ongeveer even duur. Krijgen jullie bij KPN Fox Sports er gratis bij? Zie dat bij veel van de kleinere internet en tv aanbieders die gebruik maken van het KPN netwerk.
Enkele nadelen van KPN:
- Zeer duur als je het vergelijkt met andere internet en tv providers die gebruik maken van hetzelfde netwerk (huren ze van KPN).
- Matige mediabox die soms wat kan haperen.
Ben het overigens wel eens met veel van je voordelen, KPN verkoopt een goed product.
Dit zijn de beste internet en tv providers van november 2024.
Er zijn 128 reviews geschreven over KPN op Reviews.nl. Met een 2.4 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Gemiddeld.