Hearst

Hearst

2.6 reviewscore • 79 reviews
B

Order 91617

ik abonr.100390832 van Fiscalert heb via uw website aan mijn zoon E.C.Bakels een jaar Fiscalert gegeven, ik heb daar mijn e-mail adres op ingevuld, nu krijg ik de e-mail van u met het ordernummer, nu lijkt het of mijn zoon zelf lid is geworden maar ik geef hem op en dus komt mij een aardigheidje toe en wil ik niet via mijn e-mail allerlei aanbiedingen krijgen.

Kunt u dit even rechtzetten. op uw website kan je niet het adres van de gever en van de ontvanger invullen.

in afwachting van uw antwoord verblijf ik .

Bart en Gerry 26 aug 2019
Reageer
R

Abonnement Quote opzeggen

Hierbij wil ik mijn abonnement op Quote opzeggen. Het liefst met onmiddellijke ingang en terugstorting reeds geïncasseerd bedrag voor het komende jaar.

Heb Hearst ook meerdere malen gemaild maar krijg nooit reactie, super slecht.

Riny Slagter
Abonneenr. 100949594

Riny Slagter 18 aug 2019
Reageer
S

Opzegging abonnement Elle

In de ochtend van dinsdag 13 augustus heb ik telefonisch contact gehad met een medewerkster van jullie klantenservice ten aanzien van mijn al opgezegde abonnement. Aangezien ik het niet eens ben met de afhandeling hiervan stuur ik u een bezwaarschrift. In december 2018 heb ik via de mail al duidelijk kenbaar gemaakt mijn abonnement bij de Elle op te zeggen (zie onderstaande mail). Tot mijn verbazing zag ik dat op 8 juli jongstleden alsnog een bedrag van €75,- van mijn rekening is afgeschreven voor de aankomende 12 edities vanaf de maand juli. Hierover ben ik dan ook zeer ontstemd. Ik verzoek u dan ook dringend het volledige bedrag van €75,- ipv van een berekend restbedrag (waarbij ik de edities van juli t/m september toch moet betalen) terug te boeken op mijn rekeningnummer.Tevens wens ik het restbedrag van de edities Elle van de maanden tussen opzegging in december en juli 2019 aan mij uit te betalen conform de opzegtermijn van 4 weken die jullie hanteren. Zoals Hearst op deze manier met zijn cliënten omgaat vind ik ongekend; geen goede reclame, persoonlijk zal ik extra nadenken voordat ik een nieuw abonnement bij jullie afsluit. Lijkt een beter plan om losse edities in de winkel te kopen...

Sabine Beks 14 aug 2019
Reageer
H

Abonnee Quest

Vorige keer had ik mijn abonnement opgezegd maar toch weer met een korting voor een jaar verlengd.
(cadeau aan mijn vrouw)
Wel met de afspraak dat ik een bericht zou ontvangen wanneer het abonnement zal aflopen.
Met verbazing zag ik dat er € 83,30 van mijn girorekening is afgeschreven. Vandaag laten terugboeken.

Met groet,
Henk van Kemenade

Henk van Kemenade 13 aug 2019
K

Ik heb een brief van jullie ontvangen dat ik mijn abonnement moet betalen maar helaas geen acceptgiro bijgevoegd gehad of een rekeningnummer waar ik het over kan maken.
Graag wil het hebben zodat ik deze rekening kan betalen.

Kinga 23 aug 2019
Beste dienstverleners

Dit zijn de beste dienstverleners van maart 2024.

Over Hearst

Hearst is een indrukwekkend wereldwijd mediabedrijf dat al meer dan een eeuw aan innovatie doet. Met een breed scala aan diensten en een diverse portfolio, waaronder financiële dienstverlening, medische informatie, televisienetwerken, kranten en tijdschriften, laat Hearst zien dat ze vooroplopen in de branche. Hun missie is om het publiek te informeren en levens te verbeteren, en ze investeren continu in gezondheidsoplossingen en technologieën die positieve impact hebben. Met een sterke toewijding aan kwaliteit en een focus op gemeenschapsdienst en filantropie, blijft Hearst een belangrijke speler die mensen inspireert en van dienst is met essentiële informatie en entertainment.

  • Nog niet geverifieerd
  • Dienstverleners
  • https://www.hearst.nl
  • info@hearst.nl