Feenstra

Feenstra

3.9 reviewscore • 11 reviews
K

Eindelijk kwaliteitsservice

Na een lange wachttijd van anderhalve maand voor het maken van een afspraak, ben ik uiteindelijk uitstekend geholpen door de servicemedewerker van Feenstra. De werkzaamheden werden nauwkeurig en naar tevredenheid uitgevoerd. Mijn suggestie is dat er meer aandacht moet worden besteed aan de communicatievaardigheden van het personeel, vooral in de aanloop naar het maken van een afspraak. Ondanks de initiële vertraging, ben ik tevreden over de kwaliteit van de service en de uiteindelijke resultaten.

Koen 27 dec 2023
Reageer
F

Uitstekende dienstverlening

Ik ben zeer tevreden met de dienstverlening van Feenstra. De afspraak verliep soepel met duidelijke communicatie en efficiëntie. Monteur Alexander heeft uitstekend werk verricht en was zeer vriendelijk tijdens zijn bezoek. Zijn duidelijke uitleg over de onderhoudsbeurt was bijzonder waardevol. Deze ervaring toont aan hoe goede dienstverlening moet zijn. Dank aan het team van Feenstra!

Frank 14 dec 2023
Reageer
D

Temperatuurproblemen in koude periodes

Ik ervaar een terugkerend probleem met mijn verwarmingssysteem. Wanneer de buitentemperatuur daalt tot onder de 3 graden, zakt de binnentemperatuur naar 16 graden, ondanks dat mijn thermostaat op 20 graden staat. De monteur van Feenstra beweerde dat het probleem niet bij de CV-ketel lag, maar waarschijnlijk bij de instellingen van de warmtepomp. Ik wacht nu op een volgende koude periode om te beoordelen of de aangepaste instellingen het probleem hebben verholpen.

Dhr Techte 11 dec 2023
Reageer
J

Onderhoudsissues bij feenstra

Elke keer als Feenstra onderhoud pleegt aan mijn CV ketel, ondervind ik problemen met mijn andere ketel/warmtepomp, een Vaillant Ecotec plus systeem. Het lijkt erop dat het onderhoud zich vooral richt op de CV en niet op de warmtepomp, wat mogelijk tot deze foutmeldingen leidt. Het is frustrerend dat het onderhoud niet alle aspecten van het systeem dekt, wat resulteert in aanhoudende problemen.

Jerry 8 dec 2023
Reageer
T

Snelle en vriendelijke hulp

Ik ben onder de indruk van de snelheid en vriendelijkheid waarmee ik door Feenstra werd geholpen. De telefoniste was zeer vriendelijk en de monteur kwam nog dezelfde dag langs. De communicatie verliep soepel en de monteur, die eerder bij mij was geweest, herinnerde zich dat nog en loste het probleem snel op. Dit was een uitstekende service!

Thea 6 dec 2023
Reageer
G

Tevreden met de professionele hulp

Ik ben tevreden met de snelle en professionele technische ondersteuning die ik van Feenstra ontving voor mijn probleem met DKIM en DMARC records. De medewerker paste de instellingen aan en legde duidelijk uit wat er mis was. Over het algemeen heb ik goede ervaringen met hun helpdesk. Het enige minpunt is dat de prijzen recentelijk aanzienlijk zijn verhoogd.

Gerard 30 nov 2023
Reageer
K

Wat teleurstelling bij de klantenservice

Het telefonisch contact met de medewerker van Feenstra was bevredigend, maar ik ben teleurgesteld over de reactie op mijn e-mails, waarop ik helemaal geen reactie ontving. Na de ontvangst van de brief met de onderhoudsdatum was het moeilijk om telefonisch contact te krijgen, maar uiteindelijk lukte het. De medewerker was echter niet blij met mijn verzoek om de datum te wijzigen.

Kim L 28 nov 2023
Reageer
T

Oplossing voor alarminstallatie

Ik had aanhoudende problemen met de communicatie van mijn alarminstallatie. Deze problemen leken telkens opgelost te zijn, maar kwamen na enige tijd steeds weer terug. Gelukkig bood een medewerker van Feenstra een effectieve oplossing door het systeem op afstand te vernieuwen. Sindsdien werkt het al een paar weken probleemloos. Dank voor de snelle en efficiënte hulp.

Tom 24 nov 2023
Reageer
S

Geld boven klantenservice

Ik ben teleurgesteld in Feenstra's nieuwe beleid. Na 15 jaar een full-service abonnement te hebben gehad, werd het contract eenzijdig gewijzigd naar een onderhoudsabonnement waarbij reparatiekosten voor mijn rekening zijn. Dit gebeurde vlak voor de geplande onderhoudsbeurt, waardoor ik twee jaar voor de volledige service heb betaald en nu extra kosten moet dragen. Een gemiste kans van Feenstra om klantvriendelijkheid te tonen door de onderhoudsbeurt nog één keer kosteloos aan te bieden.

Sonja B. 3 aug 2023
Reageer
E

Feenstra energie

Op zich is Feenstra een prima bedrijf om je energie vandaan te halen, ze hanteren redelijke prijzen en er is op wat kleine dingetjes na, die je altijd hebt met energie, nog nooit iets ernstigs aan de hand geweest dus wat dat betreft hebben wij niets te klagen over Feenstra energie.
Het enige wat wel iets beter zou kunnen, is de service, deze vind ik aan de trage kant.
Als je een vraag hebt, dan duurt het af en toe behoorlijk lang voordat ze je hier over contacten met advies of met antwoorden en dat vind ik niet kunnen.
Wanneer je een klantenservice hebt, dan vind ik dat deze ten alle tijde voor je klaar moeten staan en vragen moeten kunnen beantwoorden, in ieder geval onder kantoortijden.
Dat is hier niet het geval, dus dat is het enige minpunt wat ik voor Feenstra heb.

Erwin 27 jul 2019
L

Ik ben geen voorstander van dit soort bedrijven. Ik heb respect voor mensen die kleinere bedrijven willen helpen en daarom hier voor kiezen maar ik ben niet zo iemand.
Ik heb niet zo veel geld over dat ik dat geld hier in wil steken, dat geld spaar ik liever voor mijn kinderen dus dan kies ik toch voor de goedkopere energie leveranciers.
Misschien ooit, als ik de loterij win, dan kan ik ook meer geld in lokale bedrijven steken.

Lars 27 okt 2019
W

Goed lokaal bedrijf

Feenstra is een keurig en goed lokaal bedrijf die je waar geeft voor je geld, zonder dat je bang hoeft te zijn afgezet te worden.
De bedragen die zij hier vragen, dat is het geld wat zij nodig hebben om rond te komen met alles en de apparatuur en dergelijke te betalen, maar veel meer ook niet.
Ze komen altijd keurig op tijd opdagen en maken zelfs een afspraak met je als je dit zelf bent vergeten binnen een bepaalde periode, ik hou hier zelf heel erg van.
Zelf ben ik bakker in een klein dorp, dus ik weet hoe afhankelijk je van je buurtgenoten bent als je een lokaal bedrijf hebt, daarom probeer ik anderen die dit ook hebben ook altijd te steunen door daar naartoe te gaan in plaats van naar de groothandelaren.

Wilco 14 jul 2019
K

Ik ben het hier wel mee eens en ik vind ook zeker dat je lokale bedrijven zoveel mogelijk moet steunen om er voor te zorgen dat zij kunnen blijven bestaan, maar dat moet wel enigszins haalbaar zijn binnen je te besteden budget.
Ik probeer dit waar mogelijk te doen, maar bij grote dingen als bijvoorbeeld de energie ga ik toch naar de groothandelaren omdat ik daar te veel prijsverschil in kon vinden en ik kan nou niet zeggen dat we het thuis zo breed hebben dat we veel geld over hebben om dit soort dingen te steunen.
Maar, als het kan, had ik het dus zeker gedaan en ik vind het ook echt top van jou dat jij hier ook zo in staat.

Kevin 14 jul 2019
E

Absoluut, ik ben het helemaal met je eens en ik support ook zo veel mogelijk lokale bedrijven waar ik kan.
Je moet met elkaar toch de gemeenschap bij elkaar houden en als je dit niet doet dan gaan deze bedrijven allemaal failliet, dan klagen mensen ineens wel anders als ze 20 km moeten rijden naar de dichtsbijzijnde bakker of slager voor hun boodschappen en andere levensmiddelen.
Maar aan de andere kant moeten die bedrijven dit wel verdienen, als het slechte kwaliteit is, dan ga ik er niet heen, hoe graag ik de lokale bedrijven ook wil helpen er zit voor mij wel een grens aan.

Erwin 27 jul 2019
Beste dienstverleners

Dit zijn de beste dienstverleners van maart 2024.

Over Feenstra

Feenstra zorgt ervoor dat je de juiste techniek krijgt die bij jouw past. En daar blijft het niet bij. Ze garanderen ook dat deze techniek altijd goed blijft functioneren, dankzij regelmatig en betrouwbaar onderhoud. Maar mocht er toch een storing of reparatie nodig zijn, dan is het geruststellend om te weten dat Feenstra overal in Nederland te vinden is, zelfs bij jouw in de buurt. Hierdoor kunnen ze snel ter plaatse zijn om je uit de problemen te helpen. Feenstra staat voor betrouwbaarheid en snelle service, zodat je altijd op hen kunt rekenen wanneer het er echt op aankomt.

  • Nog niet geverifieerd
  • Dienstverleners
  • https://www.feenstra.com
  • info@feenstra.com