Hearst

Hearst

2.6 reviewscore • 79 reviews
S

Slechte service na niet leveren blad

Op zaterdag een los nummer va Quote besteld via de website. Op vrijdag nog steeds niet binnen, te laat om mee te nemen op vakantie dus. Nu maar los eentke gekocht lokaal. Erg jammer, heb hem nu dus 2x betaald.

3x gemaild maar geen enkele reactie gekregen.
Belachelijk, 12.50 euro voor een los nummer vragen, niet leveren en niet reageren. Heel vreemd

Sander 29 aug 2023
Reageer
L

Ongeldig abonnement

Een abonnement afgesloten VogueNL in 2020, opgezegd vóór het abonnement afliep, (toen ging het over op harpers bazaar). en toch het bedrag afgeschreven van de rekening. Hier over gebeld en gemaild, zonder antwoordt. En nu anno 2023 een dagtekening ontvangen van dit bedrijf, waar ik al 1.5 jaar geen bladen meer van ontvang. Ontzettend asociaal.
Niet bereikbaar.
Waardeloze klanten service.

Wil je een blad lezen, koop m in de winkel, bespaar jezelf het gezeik en sluit NOOIT een abonnement af.

Lorraine 21 feb 2023
Reageer
M

Harpers bazaar beeindigen

Vorig jaar heb ik een lidmaatschap voor het tijdschrift VOGUE NL afgesloten. Naar tevredenheid heb ik deze ontvangen. Dit tot het automatisch harpers bazaar werd, jammer maar niets aan te doen.

Ik ga er vanuit dat dit niet stilzwijgend wordt verlengd gezien ik nooit heb gekozen voor harpers bazaar, hier ga ik niet mee akkoord. Intussen heb ik begrepen dat VOGUE NL alweer verschillende entities heeft uitgebracht, ik ben teleurgesteld dat dit niet terug is gewijzigd.

Middels dit bericht wil ik het magazine per direct beëindigen, ik hoor graag of ik kan storneren.

Melina 19 sep 2022
Reageer
M

abbonement op National Geographic stoppen

Herhaaldelijk heb ik geprobeerd mijn abbonement op National Geographic te stoppen.
Bij elke levering is er geen contactinformatie van u te vinden. Hierdoor is de afmelding naar National Geographic gestuurd.

Nu de nieuwe automatische incasso afgeschreven is, merkte ik dat de afmelding niet bij jullie is aangekomen.
Ik wil me dus nogmaals afmelden voor mijn abbonement op National Geographic met abonnementsnummer 105254239.
De automatische incasso heb ik reeds terug laten boeken:
IncassantID NL72ZZZ332101780000
Machtigingskenmerk 848711

Mark Eppink 13 aug 2022
Reageer
N

Blad Vogue abonnement opzeggen

Ik had een tijd een abonnement bij jullie blad Vogue. Omdat jullie met het blad zijn gestopt zou ik de bladen die ik nog tegoed had krijgen in de vorm van ELLE. Nu is mijn abonnement afgelopen en wil ik deze ook niet verlengen, maar er is zojuist €49,90 van mijn rekening afgeschreven. Ik weet niet hoe dit kan en vind dit erg vervelend. Ik zou graag mijn geld terug willen en het abonnement op ELLE waarvan ik niet wist dat ik deze had stop zetten. Alvast bedankt!

Naam: Noa Vossenaar
Abonneenummer: 11115593
Abonnementsnummer: 105724714

Noa 18 nov 2021
G

Ik was altijd lid van de Vogue Nederland. Maar nu is dit vervangen door Harper’s Bazaar. Ik heb een paar tijdschriften ontvangen maar ik heb toch besloten om mijn abonnement op te zeggen.
Bij deze mijn gegevens;

Abonnementnummer: 105902025
Naam: Guusje Vogelaar

Guusje 18 nov 2021
V

Waarschuwing. Bestel hier nooit iets.

Midden augustus een product geretourneerd (die ze volgens de track en trace ook hebben ontvangen), ik wacht nog steeds op m’n geld. Het zou 4-6 weken duren voordat het geld weer op mn rekening zou staan. Die zijn inmiddels ruim voorbij! Op e-mails wordt niet gereageerd en telefonisch kan ik ze ook niet bereiken. Hearst, waar blijft m’n geld?!

Vera 23 okt 2021
Reageer
T

Hearst bepaald dat ik een abonn neem op Quote

Ik had een abonnement op de Esquire ooit gekregen als kado. Nu hield Esquire op te bestaan en om het restant geldbedrag te compenseren dat nog open stond hadden zij besloten mij een Quote te sturen ter compensatie. Wat schetst mijn verbazing in augustus 2021, er werd 39,95 euro afgeschreven omdat ik een abonnement zou willen op de Quote. Dit stond kennelijk in de kleine lettertjes van de brief dat de Esquire ophield te bestaan. Nou die had ik niet gelezen. Vervolgens storneer ik het geld en om problemen te voorkomen bel ik Hearst de uitgever. Krijg ik daar een lesje aan de telefoon dat ik mijn mails beter moet lezen en dat je inderdaad dan zomaar ineens een abonnement kan hebben op een blad dat je niet wilde.
Heel klantvriendelijk allemaal!

Tom 30 sep 2021
H

Mij is precies hetzelfde overkomen en ik ben 9 jaar lid van Esquire geweest. Ik kwam er vandaag achter toen ik mijn afrekeningen checkte. Gewoon ronduit schandalig. Ik ga morgen Hearst bellen.

Henk de Widt 10 okt 2021
K

Wanneer worden eerste boekje en horloge geleverd

Wie gaat er eens op mij reageren? Via insta krijg ik wel reactie dat ze me niet verder kunnen helpen. De klanten dienst reageert ook niet. Ik heb op 17-8 het abonnement afgesloten. Volgens de insta mensen zou de volgende 13 oktober pas komen. Dat zou dan 2 maanden later zijn dat ik een magazine ontvang. Ik heb dit abonnement afgesloten zodat ik extra motivatie heb en meer bezig kan zijn met het maken van een gezonde levenstijl. Kan iemand me eens gaan vertellen waarom dit zolang duurt en waarom ik van niemand reactie krijg.

Ik ben al bij verschillende winkels geweest om het boekje zelf maar al te gaan komen maar kan dit ook nergens vinden.

Een paar jaar geleden heb ik ook een abonnement gehad en toen ging alles goed.

Karlijn Wenteler 20 sep 2021
Reageer
M

Opzegbrief Womens Health

In juni 2020 heb ik telefonisch contact gehad met jullie klantenservice om mijn abonnement stop te zetten. De klantenservice vertelde mij dat ik mijn abonnement stop kon zetten per brief met een handtekening. Dit heb ik toen gedaan. Ter bevestiging heb ik een mail ontvangen met mijn opzegbrief in de bijlage. De bevestigingsmail heb ik ontvangen op 30-07-2020 van: info@abonnementopzeggen.nl. Vervolgens kreeg ik nog een email op 05-08-2020.

Ik bleef nog een tijd het magazine ontvangen en ik dacht dat dit kwam omdat ik toentertijd vaak een groter bedrag betaalde om vervolgens meerdere magazines te ontvangen. Tot ik opeens een brief kreeg dat ik moest betalen voor de magazines tot mijn grote verbazing. Toen heb ik opnieuw jullie klantenservice gebeld en zij vertelde mij dit alles te mailen en de mails toe te voegen in de bijlage.

Mandy Koetsier 26 aug 2021
Reageer
J

Pure oplichterij. Geld belangrijker dan service

Ondanks dat ik telefonisch mijn abonnement had opgezegd bleven ze magazines en rekeningen sturen. Na contact met de klantenservice gaven ze toe dat het hun fout was, maar dat ik alsnog wel de magazines moet betalen die ze ongewenst hebben opgestuurd, omdat ik die nou eenmaal had ontvangen. Sturen voor €25 euro een incassobureau op je af en bij de klantenservice is geen enkele vorm van service of begrip te bekennen. Wat mij betreft heeft dit alles weg van oplichting en geldklopperij.

Joost 9 jul 2021
Reageer
M

Abonnement Quest Junior

Zoals besproken met Djoeke vrijdag j.l. wil ik graag een abonnement voor de Quest junior aanvragen voor 50% korting i.c.m. met mijn abonnement op Fiscalert. Ik heb vandaag mijn abonnement op Fiscalert betaald en nu begreep ik dat het abonnement voor Quest jr mogelijk is voor 20 edities tegen een prijs van 45 euro. Klopt dat? En na deze periode zou er weer een hernieuwde aanvraag gedaan moeten worden?
Ik hoor het graag,
Monique vG

Monique vG 21 jun 2021
Reageer
M

oplichterij Hearst op National Geographics

Had iemand een abonnement cadeau gedaan voor 1 jaar op National Geographics, online betaald met bancontact. Nergens melding ontvangen dat het abonnement zou verlengd worden na 1 jaar. Op een zeker ogenblik, na ongeveer 1 jaar, zie ik op mijn bankapp dat er via domiciliëring een bedrag gecrediteerd zou worden van mijn rekening voor een volgend jaarabonnement. Bij de bestelling van dit abonnement heb ik bij mijn weten nooit een goedkeuring voor toekomstige domiciliëring getekend. Ik heb de betaling geblokkeerd en een mail gestuurd dat ik geen verlenging gevraagd had van het abonnement. Ik ontving hier wel antwoord dat het abonnement gestopt zou worden. Enkele maanden later ontving ik een aanmaning voor het betalen van nog 2 nummers, heb ik niet betaald, want niet gevraagd was mijn redenering. Na nog een maand, een tweede herinnering met boete voor laattijdige betaling. Het gaat nu wel niet om zo'n groot bedrag, iets waarvoor je niet direct juridische stappen wil zetten maar in ieder geval kan ik dit bedrijf bij niemand aanraden, hun communicatie rond voorwaarden is alles behalve duidelijk. Mocht ik 0 sterren kunnen geven dan zou ik dit doen.

Mario NAESSENS 10 jun 2021
Reageer
M

opgelicht en bedreiging incassobureau

Enorm slechte ervaring met de klantenservice. In december mijn abonnement al opgezegd, maar dit is telefonisch niet goed verwerkt bij Hearst/glamour. Ik heb geen tijdschrift meer ontvangen, maar daarna in maart een factuur gekregen, waarop ik gelijk weer gebeld heb (niet opgenomen) en via facebook (geen reactie) en mail gestuurd heb. Uiteindelijk wel een reactie, dat mijn abonnement opgezegd is. Nu krijg ik een maand later opnieuw een factuur, met een verhoging omdat ik het tijdschrift (wat ik niet ontvang) niet heb betaald!
De klantenservice was erg onvriendelijk en kwam niet met passende oplossingen op de factuur plus verhoging kwijt te schelden.
Ik raad niemand aan om een tijdschrift-abonnement te nemen, koop het lekker in de winkel!

Michelle 29 apr 2021
Reageer
S

Klacht abonnement Vogue

Bij deze wil ik een klacht indienen. Er wordt onvoldoende informatie gegeven op zowel de mail als de site over het feit dat het over een doorlopend abonnement gaat van meer dan 5 keer. De telefoniste die ik hierover net aan de telefoon had, zei mij dat dit uitgebreid in de mail staat beschreven. Ik zend u de mail mee, zoals u leest is dit niet het geval. Voor zover ik lees is het een abonnement voor 5 keer Vogue. Ook op de website is dit misleidend. op de pagina staat het volgende: 5x Vogue + Vogue Pyjama. Het klopt dat hierbij staat ¨na de actie periode eenvoudig opzegbaar¨. Er staat niet bij hoe lang deze actie periode is, en wat is dan opzegbaar?? in de titel staat namelijk 5 keer Vogue, verder staat er nergens dat het om een langer abonnement gaat.

Ik voel mij hierdoor ontzettend misleid en opgelicht. Ik hoop dat jullie deze klacht serieus nemen, en mij mijn geld terugboeken. Ik hoop dat verdere juridische stappen niet nodig gaan zijn.

Sara Ordanovski 18 feb 2021
Reageer
V

Welkomstcadeau nooit ontvangen

Ik had een abonnement aangekocht op Vogue voor 1 jaar. Voor dit abonnement heb ik meer betaald aangezien je bij deze optie dan ook een welkomstcadeau zou krijgen (een hoodie van een designer). Ik verheugde me hier enorm op.

Na het uitwisselen van tallen mails met de klantenservice over waar mijn welkomstcadeau nu blijft heb ik het opgegeven en mijn abonnement opgezegd. Na 1 jaar had ik nog altijd niets ontvangen en de klantenservice hielp mij hier totaal niet bij.

Ik ben heel verontwaardigd dat zo een grote organisatie als HEARST/VOGUE zo chaotisch in elkaar zit en helemaal geen efficiënte hulp biedt bij vragen.

Veronica 15 dec 2020
Reageer
R

Quest Pub Quiz

Vandaag mijn bestelling # 393438 geleverd gekregen.
De bestelde spellen werden in een verfrommelde monster envelop afgegeven.
Vooraf controleren bleek geen optie!
In de te krappe envelop zaten 3 spellen gepropt van Quest Pub quiz, waarvan deel 1 beschadigd.
Ik verzoek u derhalve een nieuw onbeschadigd spel Quest Pub quiz deel 1 toe te sturen.
Na ontvangst hiervan stuur ik het beschadigde spel aan u retour.
Met dank voor uw medewerking, ik reken op een correcte service.

Met vriendelijke groet, Rolf.

Rolf 19 nov 2020
Reageer
R

Blad Bicycling tijdje gratis

Het blad Bicycling heb ik een tijd gratis mogen ontvangen. Het lijkt erop dat toezending automatisch wordt overgezet naar een betaald abonnement.
Ik heb onvoldoende belangstelling voor het blad en naar mijn oordeel ook nimmer getekend voor een betaald abonnement. Ik vind het dan ook raar dat jullie dit zonder pardon omzetten zonder het even te communiceren met de klant. Denk ook niet dat dit per wet mag?

Derhalve verzoek ik u de toezending van het blad te beëindigen.

Ronald 11 nov 2020
Reageer
F

Betaling en opzeggen per zsm

Factuurnr 602105743
Abonnement nr: 104751700

Wij hebben een herinnering gekregen incl boete van €2,50. Totaal €54,45.

Ik heb gesproken met mw. Florentiene werkzaam bij Hearts magazine. Dat wij de herinneringen niet hebben ontvangen. Afgesproken dat wij daarom €51,95 betalen. De betaling is vandaag gedaan.

Daarnaast wil ik het abonnement: 104751700
ovb de naam: A. Fang per zsm opzeggen.

Ik hoor graag wanneer het abonnement opgezegd wordt en wanneer wij de laatste Quest Junior ontvangen. Uw reactie zie dan ook graag tegemoet.

Fam Fang 11 nov 2020
Reageer
P

Adres wijziging abonnementsnummer 105505283

Kan iemand mij misschien helpen.ik ben namelijk al 3 maanden aan het mailen
dat mijn boekje van runners nog altijd naar mijn oude adres word gestuurd.
zou het mogelijk zijn om dit naar het volgende nieuw adres te sturen.
Patrick Theys
Kleine dorpsstraat 6 3990 peer.

Kan u dit ook bevestigen via mail als het kan.

Patrick Theys 22 okt 2020
E

Volgens mij reageert Hearst werkelijk nergens op maar je kunt ze bereiken via:

klantenservice@hearst.nl
info@hearst.nl
sales@hearst.nl

Gewoon ze allemaal mailen zal ik zeggen, anders krijg je sowieso geen reactie. Ook gek dat hier tientallen mensen hulp zoeken en dat werkelijk niemand geholpen is.

Esme 22 okt 2020
J

4 tijdschriften op 1 adres

Doordat mijn vriendin en ik meedoen aan Yakult start to run ontvangen wij nu 4 Runners world op 1 huisadres. Kunt u ervoor zorgen dat wij er maar 1 ontvangen? Beetje zonde van het papier.

De volgende abonneenummers mogen vervallen:

105605027
105655449
105605025

Jeroen Strijkers 7 okt 2020
Reageer
R

100 oplage van Vogue editie oktober met 4 covers

Ik heb eergisteren gebeld met de klantenservice betreft de editie van oktober die wij graag willen en degene verwees me een mail te sturen hieromtrent.
Ik werk bij de Gemeente Amsterdam voor het project Masterplan Zuidoost/Ontwikkelbuurten. In onze vergadering is deze editie ter sprake gekomen en
heeft het onze interesse gewekt vandaar het verzoek van mijn manager om deze bestelling.
Het gaat om een oplage van 100 stuks.

Mijn vraag is of het mogelijk is om de bestelling op factuurbasis te plaatsen want wij werken niet met automatische betaling.
En hoe snel kunnen wij deze oplages krijgen en is het ook mogelijk evt op te halen?

Rosita 2 okt 2020
Reageer
S

Abonnementen Historia en Magazine

Ik heb 2 abonnementen lopen (historia en magazine), nummer: 105026194.
Lopen deze allebei nog door? Ik heb namelijk de laatste historia nog niet gekregen.
En een mail gekregen waarin er staat "dat het spijtig is dat ik geen abonnement meer heb".

Stijn Vervaeke 30 sep 2020
Reageer
C

Ze reageren nooit op emails

ZE REAGEREN NIET OP EMAILS EN STUREN ONTERECHT AANMANING OM DE FACTUUR BETALEN.
ZE STUREN ONTERECHT FACTUREN DAT IK MOET BETALEN EN REAGEREN ZE NOOIT OP EMAILS.

Beste lezer,

Graag leest u aub mijn email pogingen.U stuurt mij onterecht een aanmaning terwijl ik nooit uw laatste magazines heb ontvangen.
Dat ik vind vervelend.
Ik heb alle moeite gedaan maar u regeerde nooit.
Zie mijn berichten hieronder.

met vriendelijke groet,

Verzonden: maandag 24 augustus 2020 14:44
Aan: klantenservice
Onderwerp: FW: Bevestiging van jouw opzegging

Beste lezer,

Graag een reactie voor onderstande mail van 14 augustus dat ik u gestuurd hebt.
Ik hoor graag van u.

met vr groet,

Verzonden: vrijdag 14 augustus 2020 20:02
Aan: klantenservice
Onderwerp: Re: Bevestiging van jouw opzegging

Beste Mens Health,

Zie hieronder uw bevestiging met betreft mijn opzegging en de brief met factuur ( 11 augustus) dat u mij gestuurd hebt.

Ik had in 2019 voor 11 edities een betaald en deze edities heb ik wel ontvangen. Namelijk:

1-Augustus 2019
2-September 2019
3-Oktober 2019
4-November 2019
5-December 2019
6-Januari 2020
7-Februari 2020
8-Maart 2020
9-April 2020
10-Mei 2020
11-Juni 2020 (opgezegd)

12-Juli 2020 (Wel ontvangen maar na mijn opzeggen?)

Nadat u mijn opzegging bevestigd hebt, stuurt u mij een factuur voor twee edities met een acceptgiro en u schrijft dat ik vanaf 12 juni voor twee edities moet nog betalen. Maar dat klopt niet helaas en ik ben met u niet mee eens.
Want ik heb vanaf 12 juni maar een editie ontvangen terwijl ik per juni wel heb opgezegd en niet meer uw magazine wens te ontvangen.
In dit geval hoeft u mij vanaf 12 juni geen edities meer sturen dus ook geen acceptgiro.

Ik verzoek u daarom de acceptgiro/factuurnummer uit uw administratie verwijderen en mijn dossier sluiten.

Mocht u na mijn mail nog vragen hebben hoor ik het graag.

Met vriendelijke groet

Van: klantenservice
Verzonden: donderdag 18 juni 2020 12:03

Onderwerp: Bevestiging van jouw opzegging

MEN_welkom.jpg
Abonneenummer: 11142165
Abonnementnummer: 105109566

Beste heer

Wij hebben je verzoek tot opzeggen van het abonnement op Men's Health ontvangen. Het laatste nummer van je abonnement ontvang je omstreeks 03-07-2020.

Uiteraard vinden wij het erg jammer dat je je abonnement wilt opzeggen. Omdat de komende edities weer vol mooie artikelen staan, willen we je toch nog een aanbod doen.

Als je nu je abonnement verlengt blijf je Men's Health ontvangen én blijf je profiteren van allerlei abonneevoordelen:
Je kunt als abonnee Men's Health gratis digitaal lezen
Je krijgt een doorlopende korting ten opzichte van de losse verkoopprijs
Ook hebben we regelmatig speciale aanbiedingen voor abonnees
Bekijk hier jouw exclusieve aanbod. Let op: dit aanbod is beperkt geldig.

Mocht je nog vragen hebben, dan kun je contact opnemen met onze abonneeservice. Stuur een e-mail naar klantenservice@hearst of bel 085 - 888 2943 (ma t/m vr van 09.00 - 17.00). Kijk hier voor onze algemene voorwaarden.

Met vriendelijke groet,

Olivier Heimel
Hoofdredacteur Men’s Health

Cen Gur 18 sep 2020
Reageer
E

VOGUE incl t-shirt na 2 maanden nog niet binnen

Midden juli heb ik een bestelling gedaan voor een VOGUE tijdschrift inclusief VOGUE t-shirt. Dit was helaas niet meer verkrijgbaar in de winkels - gelukkig wel online. In de mail werd al aangegeven dat de levertijd wat langer kon duren vanwege de coronacrisis. Hier ben ik ook begripvol voor.

Echter, na drie weken had ik nog steeds niks ontvangen. Vervolgens telefonisch contact opgenomen en daar werd mij vertelt dat dit uiterlijk eind augustus zou zijn. Ruim 6 weken na mijn bestelling. Inmiddels is het nu half september en heb ik het tijdschrift inclusief t-shirt nog steeds niet ontvangen!

In de tussentijd ben ik ook niet op hoogte gehouden en heb ik al meerdere malen contact
proberen te hebben met de klantenservice. Ik zie graag een oplossing of mijn geld terug!

Esmay 17 sep 2020
M

Ik heb hetzelfde ervaring. Bestelling begin juli voor een nummer vogue + tshirt geplaatst. We zijn 1 oktober en ik heb geen bestelling en ook geen geld.
Ik ga een klacht bij de politie indienen.

Monika 1 okt 2020
L

Abonnement opzeggen Hearst Quest Magazine

Zonder enige verwittiging of vraag voor een twee – jaarlijks abonnement
wordt 83.86 euro van mijn rekening gehaald.
Ik heb nooit toelating gegeven voor een twee - jaarlijks abonnement.

Ik heb het mandaat met jullie aan de bank geannuleerd.

Hierbij wens ik mijn abonnement op te zeggen. Abonneenummer is: 105172650.

Luc van Thillo 26 aug 2020
Reageer
Beste dienstverleners

Dit zijn de beste dienstverleners van maart 2024.

Over Hearst

Hearst is een indrukwekkend wereldwijd mediabedrijf dat al meer dan een eeuw aan innovatie doet. Met een breed scala aan diensten en een diverse portfolio, waaronder financiële dienstverlening, medische informatie, televisienetwerken, kranten en tijdschriften, laat Hearst zien dat ze vooroplopen in de branche. Hun missie is om het publiek te informeren en levens te verbeteren, en ze investeren continu in gezondheidsoplossingen en technologieën die positieve impact hebben. Met een sterke toewijding aan kwaliteit en een focus op gemeenschapsdienst en filantropie, blijft Hearst een belangrijke speler die mensen inspireert en van dienst is met essentiële informatie en entertainment.

  • Nog niet geverifieerd
  • Dienstverleners
  • https://www.hearst.nl
  • info@hearst.nl