Lid van Reviews.nl


Reviews (79)

  • Kim Evegroen

    Missende extra goodies sleepover 2022

    Afgelopen zaterdag waren ik en een vriendin bij de cosmopolitan sleepover en we misten wat extra goodies op onze hotelkamer. Wij hebben zaterdag avond wel aangegeven dat we goodies misten en het zou later op de avond worden gebracht maar dit is uiteindelijk niet gebeurt helaas. Via instagram heb ik te horen gekregen dat ik dit even moest melden via mail of review om onze gegevens en de producten die we missen te vermelden.

    Kamernummer: 289

    Producten die wij missen zijn:
    - Calinz arganolie
    - Babor crème masker
    - Babor glow ampoule
    - Cultured One mask
    - Voucher TOMS en Uniqlo
    - S. Pellegrino

    Ik hoor graag van u en alvast bedankt.

    Hearst heeft gereageerd

    Kim Evegroen 25 apr 2022

  • Nicole van Leeuwen

    Info over herinnering

    Vandaag viel bij ons de National Geographic Historica in de bus, samen met een herinnering.
    Hier staan wij van te kijken. Want wij hadden een abonnement voor 6 exemplaren die vanzelf zou aflopen.
    Op 28.10 heb ik daar contact over gehad met jullie en gezegd dat we geen nieuw abonnement willen.
    Op 9.11 ben ik door jullie gebeld met verschillende aanbiedingen. En opnieuw gezegd dat we geen nieuwe aanbiedingen willen.

    Vandaag met jullie gebeld. En nu blijkt er toch een abonnement te zijn waar we nu ook aan vast zitten.
    Volgens degene aan de telefoon al sinds 2020. Terwijl mijn dochter deze dit jaar pas kado heeft gedaan aan haar vader.

    Degene wil niet per mail bevestigen wat ons abonnement nu is.
    Ik wil graag weten hoe het kan dat wij een abonnement hebben sinds 2020 maar niet de exemplaren heb ontvangen.

    Ook wil ik weten hoe het kan dat, als er volgens jullie aan een abonnement was, we wel dubbel zouden hebben betaald maar steeds maar één keer hebben ontvangen.

    En wat is er nu betaald bij jullie en voor welk abonnement

    Plus, wat is er gedaan door de medewerker waarmee ik tot 2x aan aangegeven dat ik geen abonnement wil.

    Het spreekt voor zich dat wij de rekening niet gaan betalen. Wij zijn immers niet akkoord gegaan met dit abonnement.
    Volgens jullie medewerker moet ik aantonen dat ik niet akkoord gegaan ben. Ik ben van mening dat het aan jullie is dat ik akkoord heb gegeven om een abonnement stilzwijgend te laten verlengen.

    Nicole van Leeuwen 8 feb 2022

  • Baas

    Beter geen blad cadeau doen van Hearst

    Het geven van een aantal nummers van een leuk blad zou een fijne beleving dienen te zijn; voor gever en ontvanger. Helaas is dat niet het geval wanneer je in zee gaat met Hearst; in dit geval het blad JAN. We hebben onze schoondochter een aantal exemplaren van dit tijdschrift cadeau gedaan. Achteraf beweert Hearst vervolgens dat het cadeau een abonnement betreft, dat opgezegd dient te worden. Aanvankelijk leek de kwestie opgelost na een telefoongesprek met de klantenservice. Men was het met ons eens en er zou een aantekening worden gemaakt in de administratie; het betrof geen abonnement en de zaak was afgedaan. Helaas bleek vandaag dat de afspraken van een aantal maanden geleden weer vergeten zijn en lag er alsnog een acceptgiro in de brievenbus voor nog één exemplaar JAN in verband met beëindiging abonnement (dat dus geen abonnement was). Het gaat ons niet om de 6 euro en 50 cent; die heb ik voldaan om van het gezeur af te zijn. Het gaat ons om het vertrouwen dat nu in die mate geschonden is, dat wij geen tijdschriften meer aan zullen schaffen (laat staan cadeau doen) van Hearst.

    Baas 1 feb 2022

  • R. Kruizenga

    Quest 105944268

    Betreft: Quest 105944268, factuurnummer: 622302954.

    Bovengenoemde blad heb ik via bladwijzer gekregen.
    Tot mijn verbazing krijg ik een factuur voor een abonnement, waar ik helemaal niet om gevraagd hebt. Kan iemand mij helpen dit op te zeggen want heb Hearst ook al gemaild maar helaas geen reactie ontvangen...

    Graag reactie van U dat dit geannuleerd wordt.

    Met vriendelijke Groet,

    R. Kruizenga

    R. Kruizenga 13 jan 2022

  • Noa

    Blad Vogue abonnement opzeggen

    Ik had een tijd een abonnement bij jullie blad Vogue. Omdat jullie met het blad zijn gestopt zou ik de bladen die ik nog tegoed had krijgen in de vorm van ELLE. Nu is mijn abonnement afgelopen en wil ik deze ook niet verlengen, maar er is zojuist €49,90 van mijn rekening afgeschreven. Ik weet niet hoe dit kan en vind dit erg vervelend. Ik zou graag mijn geld terug willen en het abonnement op ELLE waarvan ik niet wist dat ik deze had stop zetten. Alvast bedankt!

    Naam: Noa Vossenaar
    Abonneenummer: 11115593
    Abonnementsnummer: 105724714

    Noa 18 nov 2021

  • Vera

    Waarschuwing. Bestel hier nooit iets.

    Midden augustus een product geretourneerd (die ze volgens de track en trace ook hebben ontvangen), ik wacht nog steeds op m’n geld. Het zou 4-6 weken duren voordat het geld weer op mn rekening zou staan. Die zijn inmiddels ruim voorbij! Op e-mails wordt niet gereageerd en telefonisch kan ik ze ook niet bereiken. Hearst, waar blijft m’n geld?!

    Vera 23 okt 2021

  • Tom

    Hearst bepaald dat ik een abonn neem op Quote

    Ik had een abonnement op de Esquire ooit gekregen als kado. Nu hield Esquire op te bestaan en om het restant geldbedrag te compenseren dat nog open stond hadden zij besloten mij een Quote te sturen ter compensatie. Wat schetst mijn verbazing in augustus 2021, er werd 39,95 euro afgeschreven omdat ik een abonnement zou willen op de Quote. Dit stond kennelijk in de kleine lettertjes van de brief dat de Esquire ophield te bestaan. Nou die had ik niet gelezen. Vervolgens storneer ik het geld en om problemen te voorkomen bel ik Hearst de uitgever. Krijg ik daar een lesje aan de telefoon dat ik mijn mails beter moet lezen en dat je inderdaad dan zomaar ineens een abonnement kan hebben op een blad dat je niet wilde.
    Heel klantvriendelijk allemaal!

    Tom 30 sep 2021

  • Karlijn Wenteler

    Wanneer worden eerste boekje en horloge geleverd

    Wie gaat er eens op mij reageren? Via insta krijg ik wel reactie dat ze me niet verder kunnen helpen. De klanten dienst reageert ook niet. Ik heb op 17-8 het abonnement afgesloten. Volgens de insta mensen zou de volgende 13 oktober pas komen. Dat zou dan 2 maanden later zijn dat ik een magazine ontvang. Ik heb dit abonnement afgesloten zodat ik extra motivatie heb en meer bezig kan zijn met het maken van een gezonde levenstijl. Kan iemand me eens gaan vertellen waarom dit zolang duurt en waarom ik van niemand reactie krijg.

    Ik ben al bij verschillende winkels geweest om het boekje zelf maar al te gaan komen maar kan dit ook nergens vinden.

    Een paar jaar geleden heb ik ook een abonnement gehad en toen ging alles goed.

    Karlijn Wenteler 20 sep 2021

  • Mandy Koetsier

    Opzegbrief Womens Health

    In juni 2020 heb ik telefonisch contact gehad met jullie klantenservice om mijn abonnement stop te zetten. De klantenservice vertelde mij dat ik mijn abonnement stop kon zetten per brief met een handtekening. Dit heb ik toen gedaan. Ter bevestiging heb ik een mail ontvangen met mijn opzegbrief in de bijlage. De bevestigingsmail heb ik ontvangen op 30-07-2020 van: info@abonnementopzeggen.nl. Vervolgens kreeg ik nog een email op 05-08-2020.

    Ik bleef nog een tijd het magazine ontvangen en ik dacht dat dit kwam omdat ik toentertijd vaak een groter bedrag betaalde om vervolgens meerdere magazines te ontvangen. Tot ik opeens een brief kreeg dat ik moest betalen voor de magazines tot mijn grote verbazing. Toen heb ik opnieuw jullie klantenservice gebeld en zij vertelde mij dit alles te mailen en de mails toe te voegen in de bijlage.

    Mandy Koetsier 26 aug 2021

  • Joost

    Pure oplichterij. Geld belangrijker dan service

    Ondanks dat ik telefonisch mijn abonnement had opgezegd bleven ze magazines en rekeningen sturen. Na contact met de klantenservice gaven ze toe dat het hun fout was, maar dat ik alsnog wel de magazines moet betalen die ze ongewenst hebben opgestuurd, omdat ik die nou eenmaal had ontvangen. Sturen voor €25 euro een incassobureau op je af en bij de klantenservice is geen enkele vorm van service of begrip te bekennen. Wat mij betreft heeft dit alles weg van oplichting en geldklopperij.

    Joost 9 jul 2021

  • Monique vG

    Abonnement Quest Junior

    Zoals besproken met Djoeke vrijdag j.l. wil ik graag een abonnement voor de Quest junior aanvragen voor 50% korting i.c.m. met mijn abonnement op Fiscalert. Ik heb vandaag mijn abonnement op Fiscalert betaald en nu begreep ik dat het abonnement voor Quest jr mogelijk is voor 20 edities tegen een prijs van 45 euro. Klopt dat? En na deze periode zou er weer een hernieuwde aanvraag gedaan moeten worden?
    Ik hoor het graag,
    Monique vG

    Monique vG 21 jun 2021

  • Mario NAESSENS

    oplichterij Hearst op National Geographics

    Had iemand een abonnement cadeau gedaan voor 1 jaar op National Geographics, online betaald met bancontact. Nergens melding ontvangen dat het abonnement zou verlengd worden na 1 jaar. Op een zeker ogenblik, na ongeveer 1 jaar, zie ik op mijn bankapp dat er via domiciliëring een bedrag gecrediteerd zou worden van mijn rekening voor een volgend jaarabonnement. Bij de bestelling van dit abonnement heb ik bij mijn weten nooit een goedkeuring voor toekomstige domiciliëring getekend. Ik heb de betaling geblokkeerd en een mail gestuurd dat ik geen verlenging gevraagd had van het abonnement. Ik ontving hier wel antwoord dat het abonnement gestopt zou worden. Enkele maanden later ontving ik een aanmaning voor het betalen van nog 2 nummers, heb ik niet betaald, want niet gevraagd was mijn redenering. Na nog een maand, een tweede herinnering met boete voor laattijdige betaling. Het gaat nu wel niet om zo'n groot bedrag, iets waarvoor je niet direct juridische stappen wil zetten maar in ieder geval kan ik dit bedrijf bij niemand aanraden, hun communicatie rond voorwaarden is alles behalve duidelijk. Mocht ik 0 sterren kunnen geven dan zou ik dit doen.

    Mario NAESSENS 10 jun 2021

  • Michelle

    opgelicht en bedreiging incassobureau

    Enorm slechte ervaring met de klantenservice. In december mijn abonnement al opgezegd, maar dit is telefonisch niet goed verwerkt bij Hearst/glamour. Ik heb geen tijdschrift meer ontvangen, maar daarna in maart een factuur gekregen, waarop ik gelijk weer gebeld heb (niet opgenomen) en via facebook (geen reactie) en mail gestuurd heb. Uiteindelijk wel een reactie, dat mijn abonnement opgezegd is. Nu krijg ik een maand later opnieuw een factuur, met een verhoging omdat ik het tijdschrift (wat ik niet ontvang) niet heb betaald!
    De klantenservice was erg onvriendelijk en kwam niet met passende oplossingen op de factuur plus verhoging kwijt te schelden.
    Ik raad niemand aan om een tijdschrift-abonnement te nemen, koop het lekker in de winkel!

    Michelle 29 apr 2021

  • Sara Ordanovski

    Klacht abonnement Vogue

    Bij deze wil ik een klacht indienen. Er wordt onvoldoende informatie gegeven op zowel de mail als de site over het feit dat het over een doorlopend abonnement gaat van meer dan 5 keer. De telefoniste die ik hierover net aan de telefoon had, zei mij dat dit uitgebreid in de mail staat beschreven. Ik zend u de mail mee, zoals u leest is dit niet het geval. Voor zover ik lees is het een abonnement voor 5 keer Vogue. Ook op de website is dit misleidend. op de pagina staat het volgende: 5x Vogue + Vogue Pyjama. Het klopt dat hierbij staat ¨na de actie periode eenvoudig opzegbaar¨. Er staat niet bij hoe lang deze actie periode is, en wat is dan opzegbaar?? in de titel staat namelijk 5 keer Vogue, verder staat er nergens dat het om een langer abonnement gaat.

    Ik voel mij hierdoor ontzettend misleid en opgelicht. Ik hoop dat jullie deze klacht serieus nemen, en mij mijn geld terugboeken. Ik hoop dat verdere juridische stappen niet nodig gaan zijn.

    Sara Ordanovski 18 feb 2021

  • Veronica

    Welkomstcadeau nooit ontvangen

    Ik had een abonnement aangekocht op Vogue voor 1 jaar. Voor dit abonnement heb ik meer betaald aangezien je bij deze optie dan ook een welkomstcadeau zou krijgen (een hoodie van een designer). Ik verheugde me hier enorm op.

    Na het uitwisselen van tallen mails met de klantenservice over waar mijn welkomstcadeau nu blijft heb ik het opgegeven en mijn abonnement opgezegd. Na 1 jaar had ik nog altijd niets ontvangen en de klantenservice hielp mij hier totaal niet bij.

    Ik ben heel verontwaardigd dat zo een grote organisatie als HEARST/VOGUE zo chaotisch in elkaar zit en helemaal geen efficiënte hulp biedt bij vragen.

    Veronica 15 dec 2020

  • Rolf

    Quest Pub Quiz

    Vandaag mijn bestelling # 393438 geleverd gekregen.
    De bestelde spellen werden in een verfrommelde monster envelop afgegeven.
    Vooraf controleren bleek geen optie!
    In de te krappe envelop zaten 3 spellen gepropt van Quest Pub quiz, waarvan deel 1 beschadigd.
    Ik verzoek u derhalve een nieuw onbeschadigd spel Quest Pub quiz deel 1 toe te sturen.
    Na ontvangst hiervan stuur ik het beschadigde spel aan u retour.
    Met dank voor uw medewerking, ik reken op een correcte service.

    Met vriendelijke groet, Rolf.

    Rolf 19 nov 2020

  • Ronald

    Blad Bicycling tijdje gratis

    Het blad Bicycling heb ik een tijd gratis mogen ontvangen. Het lijkt erop dat toezending automatisch wordt overgezet naar een betaald abonnement.
    Ik heb onvoldoende belangstelling voor het blad en naar mijn oordeel ook nimmer getekend voor een betaald abonnement. Ik vind het dan ook raar dat jullie dit zonder pardon omzetten zonder het even te communiceren met de klant. Denk ook niet dat dit per wet mag?

    Derhalve verzoek ik u de toezending van het blad te beëindigen.

    Ronald 11 nov 2020

  • Fam Fang

    Betaling en opzeggen per zsm

    Factuurnr 602105743
    Abonnement nr: 104751700

    Wij hebben een herinnering gekregen incl boete van €2,50. Totaal €54,45.

    Ik heb gesproken met mw. Florentiene werkzaam bij Hearts magazine. Dat wij de herinneringen niet hebben ontvangen. Afgesproken dat wij daarom €51,95 betalen. De betaling is vandaag gedaan.

    Daarnaast wil ik het abonnement: 104751700
    ovb de naam: A. Fang per zsm opzeggen.

    Ik hoor graag wanneer het abonnement opgezegd wordt en wanneer wij de laatste Quest Junior ontvangen. Uw reactie zie dan ook graag tegemoet.

    Fam Fang 11 nov 2020

  • Patrick Theys

    Adres wijziging abonnementsnummer 105505283

    Kan iemand mij misschien helpen.ik ben namelijk al 3 maanden aan het mailen
    dat mijn boekje van runners nog altijd naar mijn oude adres word gestuurd.
    zou het mogelijk zijn om dit naar het volgende nieuw adres te sturen.
    Patrick Theys
    Kleine dorpsstraat 6 3990 peer.

    Kan u dit ook bevestigen via mail als het kan.

    Patrick Theys 22 okt 2020

  • Jeroen Strijkers

    4 tijdschriften op 1 adres

    Doordat mijn vriendin en ik meedoen aan Yakult start to run ontvangen wij nu 4 Runners world op 1 huisadres. Kunt u ervoor zorgen dat wij er maar 1 ontvangen? Beetje zonde van het papier.

    De volgende abonneenummers mogen vervallen:

    105605027
    105655449
    105605025

    Jeroen Strijkers 7 okt 2020

  • Rosita

    100 oplage van Vogue editie oktober met 4 covers

    Ik heb eergisteren gebeld met de klantenservice betreft de editie van oktober die wij graag willen en degene verwees me een mail te sturen hieromtrent.
    Ik werk bij de Gemeente Amsterdam voor het project Masterplan Zuidoost/Ontwikkelbuurten. In onze vergadering is deze editie ter sprake gekomen en
    heeft het onze interesse gewekt vandaar het verzoek van mijn manager om deze bestelling.
    Het gaat om een oplage van 100 stuks.

    Mijn vraag is of het mogelijk is om de bestelling op factuurbasis te plaatsen want wij werken niet met automatische betaling.
    En hoe snel kunnen wij deze oplages krijgen en is het ook mogelijk evt op te halen?

    Rosita 2 okt 2020

  • Stijn Vervaeke

    Abonnementen Historia en Magazine

    Ik heb 2 abonnementen lopen (historia en magazine), nummer: 105026194.
    Lopen deze allebei nog door? Ik heb namelijk de laatste historia nog niet gekregen.
    En een mail gekregen waarin er staat "dat het spijtig is dat ik geen abonnement meer heb".

    Stijn Vervaeke 30 sep 2020

  • Cen Gur

    Ze reageren nooit op emails

    ZE REAGEREN NIET OP EMAILS EN STUREN ONTERECHT AANMANING OM DE FACTUUR BETALEN.
    ZE STUREN ONTERECHT FACTUREN DAT IK MOET BETALEN EN REAGEREN ZE NOOIT OP EMAILS.

    Beste lezer,

    Graag leest u aub mijn email pogingen.U stuurt mij onterecht een aanmaning terwijl ik nooit uw laatste magazines heb ontvangen.
    Dat ik vind vervelend.
    Ik heb alle moeite gedaan maar u regeerde nooit.
    Zie mijn berichten hieronder.

    met vriendelijke groet,

    Verzonden: maandag 24 augustus 2020 14:44
    Aan: klantenservice
    Onderwerp: FW: Bevestiging van jouw opzegging

    Beste lezer,

    Graag een reactie voor onderstande mail van 14 augustus dat ik u gestuurd hebt.
    Ik hoor graag van u.

    met vr groet,

    Verzonden: vrijdag 14 augustus 2020 20:02
    Aan: klantenservice
    Onderwerp: Re: Bevestiging van jouw opzegging

    Beste Mens Health,

    Zie hieronder uw bevestiging met betreft mijn opzegging en de brief met factuur ( 11 augustus) dat u mij gestuurd hebt.

    Ik had in 2019 voor 11 edities een betaald en deze edities heb ik wel ontvangen. Namelijk:

    1-Augustus 2019
    2-September 2019
    3-Oktober 2019
    4-November 2019
    5-December 2019
    6-Januari 2020
    7-Februari 2020
    8-Maart 2020
    9-April 2020
    10-Mei 2020
    11-Juni 2020 (opgezegd)

    12-Juli 2020 (Wel ontvangen maar na mijn opzeggen?)

    Nadat u mijn opzegging bevestigd hebt, stuurt u mij een factuur voor twee edities met een acceptgiro en u schrijft dat ik vanaf 12 juni voor twee edities moet nog betalen. Maar dat klopt niet helaas en ik ben met u niet mee eens.
    Want ik heb vanaf 12 juni maar een editie ontvangen terwijl ik per juni wel heb opgezegd en niet meer uw magazine wens te ontvangen.
    In dit geval hoeft u mij vanaf 12 juni geen edities meer sturen dus ook geen acceptgiro.

    Ik verzoek u daarom de acceptgiro/factuurnummer uit uw administratie verwijderen en mijn dossier sluiten.

    Mocht u na mijn mail nog vragen hebben hoor ik het graag.

    Met vriendelijke groet

    Van: klantenservice
    Verzonden: donderdag 18 juni 2020 12:03

    Onderwerp: Bevestiging van jouw opzegging

    MEN_welkom.jpg
    Abonneenummer: 11142165
    Abonnementnummer: 105109566

    Beste heer

    Wij hebben je verzoek tot opzeggen van het abonnement op Men's Health ontvangen. Het laatste nummer van je abonnement ontvang je omstreeks 03-07-2020.

    Uiteraard vinden wij het erg jammer dat je je abonnement wilt opzeggen. Omdat de komende edities weer vol mooie artikelen staan, willen we je toch nog een aanbod doen.

    Als je nu je abonnement verlengt blijf je Men's Health ontvangen én blijf je profiteren van allerlei abonneevoordelen:
    Je kunt als abonnee Men's Health gratis digitaal lezen
    Je krijgt een doorlopende korting ten opzichte van de losse verkoopprijs
    Ook hebben we regelmatig speciale aanbiedingen voor abonnees
    Bekijk hier jouw exclusieve aanbod. Let op: dit aanbod is beperkt geldig.

    Mocht je nog vragen hebben, dan kun je contact opnemen met onze abonneeservice. Stuur een e-mail naar klantenservice@hearst of bel 085 - 888 2943 (ma t/m vr van 09.00 - 17.00). Kijk hier voor onze algemene voorwaarden.

    Met vriendelijke groet,

    Olivier Heimel
    Hoofdredacteur Men’s Health

    Cen Gur 18 sep 2020

  • Esmay

    VOGUE incl t-shirt na 2 maanden nog niet binnen

    Midden juli heb ik een bestelling gedaan voor een VOGUE tijdschrift inclusief VOGUE t-shirt. Dit was helaas niet meer verkrijgbaar in de winkels - gelukkig wel online. In de mail werd al aangegeven dat de levertijd wat langer kon duren vanwege de coronacrisis. Hier ben ik ook begripvol voor.

    Echter, na drie weken had ik nog steeds niks ontvangen. Vervolgens telefonisch contact opgenomen en daar werd mij vertelt dat dit uiterlijk eind augustus zou zijn. Ruim 6 weken na mijn bestelling. Inmiddels is het nu half september en heb ik het tijdschrift inclusief t-shirt nog steeds niet ontvangen!

    In de tussentijd ben ik ook niet op hoogte gehouden en heb ik al meerdere malen contact
    proberen te hebben met de klantenservice. Ik zie graag een oplossing of mijn geld terug!

    Esmay 17 sep 2020

  • Luc van Thillo

    Abonnement opzeggen Hearst Quest Magazine

    Zonder enige verwittiging of vraag voor een twee – jaarlijks abonnement
    wordt 83.86 euro van mijn rekening gehaald.
    Ik heb nooit toelating gegeven voor een twee - jaarlijks abonnement.

    Ik heb het mandaat met jullie aan de bank geannuleerd.

    Hierbij wens ik mijn abonnement op te zeggen. Abonneenummer is: 105172650.

    Luc van Thillo 26 aug 2020