Een 1 uur en 10 min aan de telefoon gehangen met 23 wachtenden voor me. De telefoon werd maar niet geleverd. Ik heb een herroepingsbrief ingevuld, want ik ga niet betalen als ik geen nieuwe telefoon heb. Ik heb mijn provider gebeld die het nieuwe contract al in de app had gezet. Gelukkig was ik binnen twee weken, anders heb je een probleem. Nu wacht ik alweer ruim 2 weken op antwoord van gsm web dat ze mijn herroeping hebben ontvangen. Je raad het al, ik krijg geen reactie. Zelden meegemaakt, dit vind ik wel erg slecht.
2 weken gaan pas in nadat je je toestel heb ontvangen ter info ,maar ik heb zelfse probleem heeel apart dit
Ik heb geen toestel ontvangen en tevens af besteld. Krijg geen reactie meer van de herroeping die in ingevuld terug heb gestuurd.
Och shit, ik heb hetzelfde. Telefoon wordt nageleverd zeggen ze. En inderdaad 20 wachtenden voor je. Wel betaald + abonnement kpn is al gestart. Wel simkaart maar geen telefoon ontvangen
telefoon besteld op 14/5 en het is nu 14/6 na een week gebeld het komt volgende week vrijdag binnen. weer een week later het komt volgende week vrijdag binnen . weer een week later het komt vrijdag binnen. meerdere keren gebeld, er zijn altijd 18 wachtenden voor jou. ik sta standaard 3 kwartier aan de lijn en andere keren wordt er helemaal niet opgenomen. Toen ik het bestelde stond er vandaag besteld morgen in huis. en het valt me op dat dat termijn elke keer wijzigt. ik heb 21 dagen gezien eronder en nu staat er 2 tot 3 dagen levertijd. MIJN SCHERM WAS KAPOT GEVALLLEN en had bij GSM WEB besteld voor de snelle levering, nu heb ik inmiddels mijn scherm vervangen en zit erover na te denken om ergens anders een telefoon te kopen. allemaal extra kosten gemaakt! ik ben rechtsbijstand verzekerd en ga hier zeker wat mee doen! vind dit echt niet kunnen. dingen beloven die ze niet kunnen waarmaken....
Er worden mooie aanbiedingen en telefonische toezeggingen gedaan voor telefoon of horloge. Na aanbetaling is het plotseling niet meer snel leverbaar. Telefonisch onbereikbaar, geen informatie over simkaart e.d. Continu uitstel per mail, verwijzing naar systemen klantenservice, het contract is niet herroepbaar, provider Odido neemt geen verantwoordelijkheid ondanks vooraf contact. Pas op met deze partij, alleen maar frustratie en de vraag of het ooit geleverd gaat worden. Bijzonder dat Odido nog met deze partij werkt.
Op 10 mei een losse iPhone 16 besteld. Na 5 weken heb ik hem nog niet geleverd gekregen. Eerst gaven ze aan dat hij nog niet binnen was maar elk moment binnen kon komen. Daarna gaven ze aan problemen te hebben met de leverancier. Ik heb nu 2x gemaild dat ik mijn contract wil ontbinden en dat ik mijn geld terug wil. Hier reageren ze niet op. Vandaag meerdere malen proberen te bellen, volgens de site zijn ze gewoon open maar krijg een bandje dat ze gesloten zijn. Ik heb in het verleden nog nooit problemen gehad met GSM WEB maar dit is echt niet normaal. Ik bestel hier nooit meer wat!!!!!
Op 18 april heb ik een toestel (iphone 16 pro) met abonnement besteld.
Sindsdien meerdere malen telefonisch en via de mail contact opgenomen.
Elke keer wordt er aangegeven dat het toestel ECHT na het weekend verzonden zal zijn.
Afgelopen vrijdag 30 mei nog telefonisch contact gehad. Toestel zou echt dezelfde dag nog verzonden worden. Maar uiteraard geen mail voor betaling ontvangen dus nog steeds zonder toestel!
Maar al wel bijna 2 maanden aan het betalen voor mijn toestel.
Dit is dan ook de laatste keer dat ik hier een abo met toestel zal bestellen!!!
Na 5 weken nog steeds geen toestel ontvangen. 4x gemaild, geen responds. 3x gebeld ( samen 94 minuten in de wacht) en elke keer wordt heilig beloofd dat het toestel binnen 3 werkdagen wordt geleverd. Mooi niet dus! Ik voel me opgelicht want de toestelkosten worden gewoon maandelijks in rekening gebracht!
Hallo allemaal
Het zelfde ik ook nog geen I phon vanaf 23/5
Ze zijn slecht bereikbaar ,elke keer 17 wachtenden voor je en als je ze eindelijk aan de lijn hebt dan opeens geen verbinding meer. Wat een zeer slechte bedrijf is dit geworden. Wacht al drie weken op de iPhone en elke keer is het het komt volgende week binnen..
Ben er helemaal klaar mee ....
Schandalige service en regelrechte leugens bij het informeren waar de bestelling blijft. Helaas pas na het doen van de bestelling en bij het uitblijven van de ontvangst van mijn bestelde toestel op 12 april jl. de diverse review sites gezien hoe deze handelwijze blijkbaar de standaard is geworden van GSMWEB.NL. In plaats van de toegezegde 2 dagen levertijd en de talloze beloftes daarna vanuit de servicedesk was er een aangetekende ingebrekestelling nodig om datgene wat ik besteld en betaald heb te ontvangen. Een servicedesk overigens waarbij ik telefonisch meerdere malen tot 40 minuten moest wachten tot ik contact had en waarbij de gemelde mail optie geen enkele reactie per mail van ze teruggeeft) Een tip: met een hele grote boog om de mooie aanbiedingen, beloftes , toezeggingen en praatjes heen lopen indien en zodra je op zoek bent naar een nieuw toestel of mobiel abo. En als je mij niet gelooft, kijk dan naar de vele lotgenoten die exact dezelfde ervaring hebben....
Ik heb twee weken geleden een contract getekend, maar ze hebben alleen de simkaart opgestuurd, maar als ik bel voor de telefoon, zeggen ze altijd volgende week en uitstel. Ik denk dat ik de nodige juridische stappen moet ondernemen.
Interessant dat er de laatste tijd zoveel negatieve recensies te vinden zijn over Gsmweb.nl. De onze is juist positief. Ik heb een mooie Apple iPhone 16 Pro met 24 maanden Vodafone abonnement erbij besteld voor 55,50 euro per maand. Dan kan ik gelijk onbeperkt internetten en onbeperkt bellen. Bedankt.
Interessant deze review gelet op nagenoeg alle andere reviews die allemaal een zelfde beeld schetsen van de praktijk van GSMWEB.nl...
Abonnement was zo aangegaan en levert geen problemen op. Echter de bestelde telefoon wordt niet geleverd. Op mails reageren ze niet. Telefonisch lange wachttijd en volgens script wordt je met een zoethoudertje weg gestuurd. Slecht slechte service. Dit was echt wel anders.
Ik raad iedereen aan, geen gebruik te maken van deze website! Wees gewaarschuwd. Ik lees alleen maar dezelfde klachten.
Aantal keren via gsmweb abonnementen geregeld. Dit was de laatste. Donderdag 27 maart een verlenging gedaan. Tot op de dag van vandaag geen toestel. Meerdere keren gebeld. Het enige wat ze doen is je de zakken vol liegen. Vertraging, drukte, etc. Toestel heb ik al 3x moeten ontvangen inmiddels. Nou dit is werkelijk een drama. Inmiddels een mail gestuurd met herroeping. Echter wordt hier niet op gereageerd. Hoe een goed bedrijf met goede recensies zich in een jaar tijd zo te zien. Hellemaal met de grond gelijk wordt gemaakt. Zeer jammer. En de laatste keer dat is überhaupt deze website bezoek! AFRADER!
Hier precies hetzelfde, op 18 april toestel met abo besteld. Abo kosten worden wel lekker in rekening gebracht, maar geen teken van een toestel.
En elke keer maar aangeven dat het toestel echt na het weekend wordt geleverd enzo.
Voor mij ook zeker de laatste keer.
Altijd goede ervaringen gehad, maar dit is echt schandalig. Had ik de reviews maar eerder gelezen, dan had ik mezelf deze ellende kunnen besparen. Zucht!!!
Ik had een abonnement afgesloten kreeg de sim maar nooit de telefoon want er was steeds iets met de logistieke afdeling heb vaak aan de telefoon gehangen duurde gigantische lang voor je eindelijk überhaupt geholpen word en als je geholpen word krijg je allerlei verschillende antwoorden en informatie van verschillende medewerkers nog nooit zo iets slechts meegemaakt 2 weken bezig geweest nu bezig hele bestelling per direct te annuleren maar duurt weer een eeuwigheid voor je überhaupt geholpen word
Hier hetzelfde. Wat een ellende dit.
Hoe kan dit bedrijf hiermee doorgaan. Dit is gewoon oplichting.
Ik heb 14 maart een los toestel besteld en betaald, helaas nog steeds niet ontvangen. Wel meer dan 50 keer gebeld en steeds een half uur in de wachtrij gestaan. Ik bel op maandag 14.00 uur en het bandje geeft aan...op dit moment zijn we gesloten. We zijn van maandag t/m vrijdag van 9.00 uur tot 18.00 open!
Raar, toch!
Lange levertijd, niet zoals het wordt aangegeven op de website. Slechte service! Nalatigheid van e-mail over de levering van het toestel. Op de website staat op voorraad en toestel binnen 2 werkdagen. Uiteindelijk duurt het weken voor de toestel wordt geleverd. Mijn partner heeft 5 weken gewacht voor het toestel werd geleverd.
Schandalig bedrijf. Telefoon niet leverbaar. Ze nemen geen co tact op. Zeggen helemaal niks. Verder gaat je abonnement gewoon in en moet je betalen. En dan de medewerkers die je aan de lijn krijgt. WAUWW, je zou haast denken dat ze dronken zijn. Maling aan je situatie en totaal geen benul wat ze mensen aan doen.
Als je een abbo neemt met een telefoon, gaat je wettelijke bedenktijd van 14 dagen pas in zodra je de telefoon ontvangen hebt. Ik zou als ik jou was even bellen met je provider.
Telefoon besteld en naar anderhalve maand nog steeds geen telefoon meerdere malen gebeld en dan alleen te horen gekregen dat het toestel onderweg is maar daar kon ik geen bevestiging van krijgen wel toegezegd maar nooit gedaan.
Nu sturen ze een rekening maar geen telefoon naar een maand schande!
Weer gebeld en het zelfde kut verhaal hij komt eraan .
Dit heb ik ook meegemaakt. Het is een schandalig bedrijf. Volgens werken er mensen met een wajong uitkering.
In het begin van 2010 was dit een goed bedrijf met goede aanbiedingen. Je ziet nu helaas dat ze naast hun schoenen zijn gaan lopen.
Dit bedrijf kenmerkt zich bijna als dat van een oplichter; Onduidelijke informatie, slecht bereikbaar, eenzijdige communicatie, niet nakomen van verplichtingen, prijslokking, oneerlijke praktijken, alles om contract snel te laten tekenen.
Prijslokking door lagere aankoop van toestellen en daardoor mensen te lokken om daar te komen.
Levertijd, onbetrouwbare levertijden. Website staat een levertijd die ze zelf niet kunnen waarmaken. Je sluit een contract om vervolgens te horen dat het product niet meer leverbaar is. Terwijl los aankopen er nog genoeg voorraad is.
Oneerlijke praktijken, geen gelijke behandeling.
Klantbehandeling, dit is bij GSMweb ronduit schandalig. Er is geen communicatie. Is eenzijdig daar, en als er communicatie komt dan is dat met een bepaalde toon waarbij je als klant als last wordt gezien. Omdat ze zogenaamd draaien op massa. Liever effort stoppen in zo veel mogelijk verkoop ipv aandacht voor de consument.
Idd in het verleden ook goeie ervaring met gsmweb ,daarintegen is het nu een vreselijke club geworden, ben er helaas ook ingetrapt in de mooie lokkertjes op de website toestel op voorraad twee dagen levertijd , helaas zakelijke klant dus het herroepingsrecht geld niet voor mij dus nu maar eindeloos wachten op mijn toestel blijkbaar !
En al iets ontvangen? En hoe lang duurde dat uiteindelijk?
Een abbo verlengt bij gsmnep.
Na een week eens gebeld waar het toestel blijft, sorry maar door de tablet actie is uw gekozen toestel kleur niet op voorraad.
Uw toestel komt eind van de week begin volgende week binnen en dan kunt u betalen en krijgt u het toestel.
Krijg ik tot 2 maal toe een mail of ik niet voor mint blauw wil gaan want die is wel op voorraad. In de 2e mail wilden ze er een zwart hoesje gratis bijdoen.2 weken later maar een mail erachteraan gestuurd hoe het staat met m`n toestel en als het niet voorradig is ik de order annuleer.
Zijn nu meer dan een maand verder en ik krijg totaal geen reactie op de emails.
Nou GSMNEP....je weet wat je met het toestel kunt doen he...precies.
In april van dit jaar werd ik benaderd door een John van GSMWEB. Het ging om een overstap van Odido naar Vodafone. Een mooie aanbieding waar ik op in ging. De formaliteiten doorlopen en wachten. Na 2 maanden nog helemaal niets. John benaderde me opnieuw er was iets fout gegaan maar het verhaal was dat het goedkoper zou zijn. Helaas bleek dat niet zo. Van niets bijbetalen werd het 224 euro bijbetalen. Hiermee ging ik niet akkoord echter werd ik er wel aan gehouden volgens Natathalie van GSMWEB de 14 dagen waren immers gepasseerd. Vreemd als je niets levert.
Uiteindelijk is de datum zover, zo een zes maanden later en ineens heb ik geen telefoon meer. Ik contact gezocht met Vodafone. Die direct een simkaart sturen. Binnen 24 uur op de mat. Helaas ontbreekt nog elk spoor van de mobiele telefoon en de sim die daarbij hoorde. Vodafone stelt een onderzoek in maar verwijst naar de oplichtersbende van GSMWEB die tot op de dag van vandaag NIETS heeft geleverd. Vreemd want de rekening van Vodafone heeft gewoon € 40 per maand voor een niet geleverde mobiele telefoon.
Ik hoop u allen hiermee te waarschuwen. Deze club is niet te vertrouwen. Afspraken die telefonisch worden gemaakt komt men niet na. Schriftelijk reageren ze natuurlijk niet. Praktijken die erg schimmig zijn op zijn minst. Toch geef ik het de kwalificatie misdadig en dat er sprake is van oplichting. Je wordt geschurkt in een abonnement waar ze zelf niet leveren en houden een mobiele telefoon achter.
Voor alles is een verslag, papieren, mails en zelfs de telefonische gesprekken vastgelegd als bewijs. Voor degene die dit ergens wil gebruiken.
Hier idem tot heden alleen simkaart ontvangen maar géén toestel zou direct leverbaar zijn...meerdere malen gebeld en mails verstuurd maar geen response...oplichters zijn het
Contract afgesloten van 25 euro per maand en krijg een rekening van 27.50 euro per maand.
Ze geven niet thuis meerdere malen gebeld .
Ze zeggen we zoeken het uit en bellen je direct terug om het op te lossen. Dan wordt het stil en nemen ze je niet serieus meer.
Kijk er mee uit als je een contract af sluit.
Op 5-5 een Samsung S24 met verlenging gekocht.
Na 5 telefoontjes en1,5 week verder nog steeds geen toestel. Deze order geannuleerd en daarna weer moeten bellen zodat ze ook de verlenging bij Odido zouden opzeggen.(dat ging na het extra telefoontje wel goed) Verder eigenlijk waardeloze aanbieder. 2 Weken later werden we gebeld of we wilden verlengen bij Gsm web????? Dus doe er je voordeel mee.
Contract getekend voor 55€ inclusief klantvoordeel Odido maar wordt een hoger bedrag aan abonnement in rekening gebracht namelijk 57,50€. Meerdere keren GSMweb gebeld en heen en weer gemaild maar tevergeefs geen oplossing/correctie. Ben er klaar mee en zal niet meer gebruik maken van hun diensten. Jammer want sommige collega’s hebben me wel echt goed geholpen. Helaas
Waardeloos! koop ik een Samsung fold5 via gsmweb
word er verteld dan ik via Samsung 200 terug krijgt.
Blijkt dat dus niet het geval te zijn. Want gsm web heeft die actie niet op de fold 5.
hun antwoord.... excuus voor de verkeerde inlichting.
Dit kan echt niet GSMWEB! Ik zou graag via jullie die 200 euro terug krijgen !
Dus telefoon op tijd, rest weken wachten....blijkbaar moet de telefoon op tijd van de provider, maar de rest is hun eigen ding..erg achteruit gegaan sinds een zesjaar geleden. Denk niet dat ik volgende hier weer bestel. Nu elders ook besteld en binnen twee dagen in huis. En dat verbaasd me, lijkt er dus op dat ze geen voorraad hebben.
Dit zijn de beste telecomproviders van juni 2025.
Er zijn 71 reviews geschreven over GSMWEB.nl op Reviews.nl. Met een 2.2 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Gemiddeld.