Contract afgesloten van 25 euro per maand en krijg een rekening van 27.50 euro per maand.
Ze geven niet thuis meerdere malen gebeld .
Ze zeggen we zoeken het uit en bellen je direct terug om het op te lossen. Dan wordt het stil en nemen ze je niet serieus meer.
Kijk er mee uit als je een contract af sluit.
Op 5-5 een Samsung S24 met verlenging gekocht.
Na 5 telefoontjes en1,5 week verder nog steeds geen toestel. Deze order geannuleerd en daarna weer moeten bellen zodat ze ook de verlenging bij Odido zouden opzeggen.(dat ging na het extra telefoontje wel goed) Verder eigenlijk waardeloze aanbieder. 2 Weken later werden we gebeld of we wilden verlengen bij Gsm web????? Dus doe er je voordeel mee.
Contract getekend voor 55€ inclusief klantvoordeel Odido maar wordt een hoger bedrag aan abonnement in rekening gebracht namelijk 57,50€. Meerdere keren GSMweb gebeld en heen en weer gemaild maar tevergeefs geen oplossing/correctie. Ben er klaar mee en zal niet meer gebruik maken van hun diensten. Jammer want sommige collega’s hebben me wel echt goed geholpen. Helaas
Waardeloos! koop ik een Samsung fold5 via gsmweb
word er verteld dan ik via Samsung 200 terug krijgt.
Blijkt dat dus niet het geval te zijn. Want gsm web heeft die actie niet op de fold 5.
hun antwoord.... excuus voor de verkeerde inlichting.
Dit kan echt niet GSMWEB! Ik zou graag via jullie die 200 euro terug krijgen !
Dus telefoon op tijd, rest weken wachten....blijkbaar moet de telefoon op tijd van de provider, maar de rest is hun eigen ding..erg achteruit gegaan sinds een zesjaar geleden. Denk niet dat ik volgende hier weer bestel. Nu elders ook besteld en binnen twee dagen in huis. En dat verbaasd me, lijkt er dus op dat ze geen voorraad hebben.
Een teleurstellende ervaring met GSMweb! Het lijkt er niet op dat ze de toestellen op voorraad hebben, in elk geval worden ze niet snel geleverd. Contact krijgen met klantenservice kost ook erg veel tijd en de dame die ik sprak was zo onvriendelijk, zou geen klantcontact moeten hebben. Vervolgens krijg ik een screen protector die niet werkt, na een week eindelijk reactie op mijn mail om deze dan maar aangetekend op te sturen voor eigen rekening. Een screen protector van €10 versturen voor €10 eigen rekening versturen met de vraag of er überhaupt iets mee gedaan wordt, is uitermate klantonvriendelijk, zoals de gehele mail hierover ook was. GSMweb doe hier wat aan, deze manier van communiceren kan echt niet! Ik heb zelf maar een nieuwe screen protector gekocht die het wel deed. En als laatste tegenvaller blijkt ook nog eens de actie waar ze mee adverteerden (een gratis Samsung tablet) ook niet voor aankopen via GSMweb te gelden dus al met al een enorm teleurstellende ervaring op meerdere vlakken.
Inmiddels 1,5 maand geleden een klacht ingediend (en herinnering gestuurd) ivm het adverteren van een actie bij Samsung waarvan zij al (zouden moeten) weten dat deze niet van toepassing is op de toestellen die GSMweb verkoopt. De mobiel die zij mij hebben verkocht, is gemaakt voor de Deense markt en niet voor de Benelux markt. Alleen producten gemaakt voor de Benelux markt komen in aanmerkingen voor promoties van Samsung. Na veelvuldig contact met Samsung erachter gekomen dat ik blijkbaar een Deens model heb ontvangen en daardoor geen tablet zal krijgen. Met de mededeling dat ik de winkel moet benaderen waar ik de mobiel heb gekocht. Dit heb ik inmiddels meerdere keren geprobeerd, maar je komt er gewoonweg niet door en reageren op e-mails doen ze ook niet. Als ik 0 sterren had kunnen geven, zou ik het doen, want 1 ster is nog teveel.
Foutieve informatie door klantenservice van gsmweb.nl voorafgaand aan de aankoop heeft er tot geleid dat ik de Samsung promotie ter waarde van 150 euro niet kon aanvragen. Bij contacteren gsmweb.nl weet men plotseling nergens meer van, en schuift men de bal af. Verder duurde levering van product 3 weken terwijl op de site direct uit voorraad leverbaar staat.
Liegen en mensen aan het lijntje houden.
Twee keer beloofd om voor het weekend het bestelde product te leveren...3 weken wachten op een artikel wat op voorraad is??
"Klantenservice" liegt gewoon iedere keer tijdens telefonisch contact.
Sorry nooit geen GSMweb meer voor mij.
En aub geen excuus in de trend van..wat vervelend voor u.
Belachelijke organisatie
Bestel absoluut niets bij gsmweb. Dit bedrijf adverteert met producten en diensten welke ze niet waar kunnen maken. Betalen aan het bedrijf moet zo snel mogelijk maar een cashback of refund van het bedrijf zelf is niet mogelijk. Als je belt word je voorgelogen met de meest uiteenlopende smoesjes. De ene telefonist roept dit en paar dagen later spreekt een andere telefonist dit zonder gêne gewoon weer tegen. Belachelijk dat dit bedrijf nog bestaat!!
Ik heb onlangs wel een erg negatieve ervaring bij u gehad. Ondanks dat het toestel dat ik bestelde op voorraad zou zijn, werd het na 2 weken nog steeds niet afgeleverd. Dat kan gebeuren, maar ben daar eerlijk over! Kom niet steeds met een andere smoes (STORING, STAAT OP TE VERZENDEN ETCETERA)
Maar het ergste is dat de klantenservice je op een gegeven moment blokkeert. Echt waar; getest met een ander telefoonnummer! Toen werd er wel opgenomen ( en nee geen toeval, meerdere keren uitgeprobeerd!) dat noem ik serieus echt oplichting! Erg jammer, want ik durf nu niets meer te bestellen.
bij ons dezelfde ervaring, en wellicht zijn ze nu failliet!! en dan heb je als gewone klant geen rechten en kan je naar je gels fluiten. Er zou in het algemeen een garantiefonds moeten zijn voor de consument net als bij de reisbranche
1 dec besloten om bij mijn vroeger vertrouwd adresje weer een abo af te sluiten. Ook omdat op de site stond dat t toestel wat ik graag wilde (iPhone 14 Pro Max 128GB) op voorraad bleek. Er stond bij dat t bij akkoord de volgende dag in huis zou zijn. Natuurlijk toch even contact opgenomen met de (toen nog) vriendelijke klantenservice (KC). En ja hoor hij was op voorraad. Kon 1 a 2 werkdagen duren. Nou mooi. Gelijk in de ochtend geregeld en binnen no-time had ik akkoord voor mn verlenging icm toestel. Alles was in de ochtend al geregeld dus ik verwachtte nog die dag of de volgende dag een verzendbewijs. Het werd vrijdag 2 dec weer niks. Het werd maandag nog niks en dinsdag de 6e dec besloot ik maar es te bellen. De KC vertelde: de levertijd is een week!! Wat? Maar op moment dat ik m bestelde niet, toen was t op voorraad? Ja nu niet meer. Ok dus volgende week dinsdag is t toestel in huis? Ja hoor zei de KC. Nog een week gewacht en in tussentijd ging ik Googlen. Had ik dat maar eerder gedaan… man man man… het regent van de klachten en hoe meer ik reviews las hoe zenuwachtiger ik werd. Dit is gewoon een spel wat ze spelen. En niet een paar maanden of een periode. Nee dit loopt al jaren. Wat is er ooit gebeurd met GSMWEB? Vroeger bestelde ik elk jaar mn abo hier en toen ging alles goed. Ik heb daarom niet vooraf dit nagekeken. De week was voorbij en we zaten op 13 dec en ik belde nogmaals met de KC. De steeds minder vriendelijke en botte medewerkster Cathlyn vertelde dat ik weer een week moest wachten. Ik zei dat ik geen zin meer had in spelletjes en ik direct wilde annuleren. Dat kon met een formulier wat ik per mail had ontvangen. Ik heb direct de annulering doorgemaild en erachteraan gebeld of ze t hadden ontvangen. Want op de mail een antwoord wachten is hetzelfde als tegen een muur praten en antwoord terugverwachten. Het zou 2-5 werkdagen duren. De week erop dinsdag 20 dec weer gebeld. De annulering was nog niet rond. Het was druk. Ja dat snap ik. Als je abo wilt afsluiten is alles binnen 15 min geregeld en krijg je gelijk alles binnen en is t rond. Maar als je wilt annuleren moet je geduld hebben. Heel veel geduld. Ook kreeg ik een keer te horen dat ze t al hadden doorgegeven aan Vodafone (VF) en dat t bij hen zo traag ging. Ik heb VF gebeld maar die konden geen annulering ontdekken en verwezen mij weer terug naar GSMWEB. De dagen na die 20 dec heb ik bijna elke dag gebeld maar ik kreeg telkens die Cathlyn aan de lijn en de mededeling dat t druk was en of ik nog andere vragen had en daarna werd de hoorn er gewoon keihard opgegooid. Hoe kunnen zulke mensen elke dag in de spiegel kijken en dit werk doen? Wat voor eer en geweten heb je dan? Ze wisten op t moment van bestellen al dat die 1-2 werkdagen nooit worden behaald. En wat ze er aan hebben weet ik ook niet. De volgende dagen heb ik mijn rechtsbijstand gebeld en die adviseerden bij een brief te sturen en ze in gebreke te stellen. Dat heb ik gedaan. Vervolgens kreeg ik op 29 dec een mail van GSMWEB dat ze de annulering door hadden gestuurd naar VF en dat het nu aan VF ligt of ze de verlenging gaan annuleren of niet. Ik heb daarop gebeld op 29 en 30 dec met VF. Meerdere afdelingen aan de lijn gehad. Niemand kon me helpen maar uiteindelijk kreeg ik een afdeling (Status Order) aan de lijn waar een mevrouw mij volledig begreep en wist van de wanpraktijken van GSMWEB. Ze zei dat ze t eigenlijk niet mocht doen maar dat ze t toch gaat doen. Ze heeft mijn abonnement geannuleerd waar ik superblij mee was. Uiteindelijk belde ik direct weer met GSMWEB want mijn aankoopbedrag had ik nog niet terug van 336 euro. Ik kreeg daarop even later een mail dat de abo geannuleerd was bij VF en dat ik t bedrag kon laten storneren???! Dat kon niet uiteraard omdat ik t zelf heb moeten overmaken. Anders had ik t allang zelf gestorneerd uiteraard. Toen ik weer de KC aan de lijn had kreeg ik te horen dat weer 10 werkdagen kon duren tot ik t geld zou ontvangen. Na herhaaldelijk spammen en mailen en bellen heb ik vandaag 2 januari eindelijk t geld terug. Ik ben precies 1 maand kwijtgeraakt en een hoop gedoe en stress gehad aan dit hele verhaal. Ik ben zoals velen 1 van de mensen die annuleert en totaal niet tevreden is. Dit zijn gewoon oplichtingspraktijken van GSMWEB. Maar ik vraag me af: wat hebben ze eraan gehad? Wat hebben ze eraan verdient? Of was dit gewoon om te proberen? En nog iets: waarom is er geen enkele instantie of tv programma die hen tot een halt doet roepen? Waarom? Ze presteren zo slecht en liegen alles bij elkaar. De KC is bot en er werken alleen mensen die het handje boven t hoofd van dit bedrijf houden. Wat is hier gaande? Ongelooflijk maar het is wel de realiteit. Nooit maar dan ook nooit meer GSMWEB en ik zal alles doen om mensen te waarschuwen.
Heb een zakelijk t-mobile met iwatch 8 besteld, black friday deal. Duurde langer dan een week en na veel telefoontjes en mails kom ik eindelijk het contract online ondertekenen. Vervolgens weer wachten en ineens kreeg ik een betalingsverzoek: het bedrag van de 1ste offerte wat veel hoger was dan dat van de 2de (Black Friday) offerte. Heb alleen de 2de offerte (nummer gecontroleerd!) ondertekend. Toch maar betaald met de gedachte dat ze dat wel even rechtzetten. Veel telefoontjes en mails later: nog steeds geen reactie en het te veel betaalde geld ook nog niet terug. De iwatch is uiteindelijk wel geleverd, en de wisseling van telecom provider is bevestigd. Personeel is vriendelijk hoor, maar de gehele organisatie is hopeloos. Ze halen contracten doorlopend binnen maar het fatsoenlijk afhandelen kunnen ze niet. Laatste keer dat ik met GSMWEB in zee ga, zou het liefst de bestelling willen annuleren. Wat een hopeloze incompetente firma!!!
Ik een abonnement met telefoon aangevraagd zelfde dag is de aanvraag goedgekeurd staat in mijn tele2 app de lease van een telefoon staat er ook per direct in met e-mei nummer en al maar ik wacht al 2 dagen op de nieuwe telefoon toestel niks ontvangen dus vandaag bestelt morgen in huis is maar een lokkerij heb ze gisteren ochtend gebelt zeggen ze u krijg straks een track and trace nummer u heeft uw toestel morgen maar helaas zelf vandaag niet eens een trace nummer ontvangen van gsmweb
Mijn vriend wacht al 7,5 week op zijn Iphone 14 pro, de telefoon zou met 3/4 weken komen nou prima want we hadden 1 dag na de pre order besteld. Na die 4 weken werd er elke week beloofd eind van de week wordt die bezorgd, nu zijn we weer 3 weken verder en wordt weer gezegd dat we een week moeten wachten. + hij heeft nummerbehoud aangevraagd, wat hebben ze gedaan? Natuurlijk het nummer veranderd 😁Klantenservice heeft ook nergens verstand van! Ik zou zeker 2/3x nadenken of je hier wel je telefoon gaat bestellen ik raad eerder belsimpel aan, nooit geen problemen mee gehad!
Hallo, heeft hij het toestel toch wel ontvangen? , zo ja na hoelang? Het zelfde probleem hier. Heb al een aantal keren gebeld en ze beloven ook aan het eind van de week. Ik heb een maand geleden een bestelling geplaatst.
Uiteindelijk duurde het zo lang, dat mijn vriend ze meerdere keren heeft gebeld. Mn vriend heeft het geld terug geeist en gevraagd om compensatie. Ze hebben het hele bedrag voor de Iphone over gemaakt en neppe airpods toe gestuurd. Hij heeft met het geld een Iphone gekocht bij Mediamarkt.
Op Donderdag me telefoonnummer verlengd .
Gedaan bij GSM omdat de provider de telefoon niet had .
Na 2 uur oeps verkeerde besteld Direct gebeld Niet aan wezig door training hahahahah Welke training ? Kom ik zo op terug .
Dus gemaild . Overigs al 8 keer gemaild hoor je niks op Ook al 10 keer gebeld Elke medewerker vertelt je iets anders . Hoezo training gehad ????
Op vrijdag de dag na bestelling iemand aan de lijn gehad na 1 uur en 12 minuten te horen Een ogenblik U word O spoedig mogelijk geholpen Snap ook wel waarom je het zo druk heb aan de telefoon Als je zo werkt Hoor je U kunt ons ook mailen Alleen vergeten ze dan te zeggen Dat er dan niet word gereageerd !
Maar op vrijdag Iemand aan de lijn Nee herroepings formulier Ik meteen terug gestuurd . Is binnen een dag geregeld Maandag ik bellen nog niks gehoord Nee duur 5 werkdagen Dinsdag gebeld duurt 1 tot 3 dagen Ja nee is schuld van KPN Ik KPN gebeld die dame heeft het voor jij helemaal uitgezocht Maar degene bij GSM web Moet even ze vinger op het knopje annuleren drukken . Is nu woensdag bijna week later En nog niks geannuleerd 😡 Wel krijg je twee keer per dag mail om de telefoon te betalen Zodat ie kan worden opgestuurd Nee GSM een hij is geannuleerd Vorige week al met herroepings formulier Zou 1 dag duren Lijkt wel een soap .
Ik heb een t-mobile abonnement met toestel afgesloten bij gsmweb. Het aanvragen ging heel eenvoudig via de website online. Het versturen was helemaal gratis en ik had mijn nieuwe telefoon de volgende dag al in huis!! Dat is echt topservice. Nummerbehoud was ook geen enkel probleem en was zo geregeld. Ik weet alleen nog niet helemaal wat nou het voordeel is om het via gsmweb te doen en niet bij t-mobile zelf maar bij mij verliep het allemaal goed. Daar gaat het om en ik ben heel blij met mijn nieuwe toestel.
DIKKE OPLICHTERS!!!!!!
Bestel je een telefoon komt nooit aan.
Bel je na een week zijn ze gegevens kwijt op hun manier, voelde niet goed dus geannuleerd, was al betaald
Binnen 20 dagen komt het geld terug volgens hun.vervolgens ligt een dag later de telefoon op de stoep, geld kont niet weer. Bel je moet je het eerst retourneren, op eigen kosten bijna ook 9 euro en dan nog weer afwachten of je het geld over 20 dagen weer hebt.
Schoften zijn het
Ze verkopen luchtkastelen. Website vermeldingen uit voorraad leverbaar is onjuist. Je moet wel betalen voor je toestel, maar vervolgens krijg je niks. Klantenservice is waardeloos, de mensen beloven je een track en trace maar week later nog niks. Wanneer gaat iemand eindelijk eens wat ondernemen tegen zulke op.ichters die hard werkende mensen geld uit de zak kloppen. Nu zit ik vast aan een abonnement maar kan het officieel niet gebruiken omdat ik geen toestel heb.
Vanaf 4 juni ben ik bezig geweest om een abonnement te verkrijgen met telefoon. In eerste instantie wilde ik geen kopie bankpas verstrekken. Aanvraag ingetrokken. Toen kregen we een aanbieding om hier alsnog - onder dezelfde voorwaarden - gebruik van te maken. Alsnog een kopie bankpas verstrekt. GSMWEB bleef volharden dat de aanvraag niet compleet was, ondanks hun bevestiging in eerdere mails dat de stukken wel waren ontvangen. Uiteindelijk hadden ze toch alles ontvangen. Toen kreeg ik per sms bericht dat de aanbieding niet meer geldig was. Klantenservice wilde niet meer bewegen. Mijn advies: links laten liggen.
Jeetje ik scroll een beetje door deze reviews hiero en de ene is erg positief, de ander is erg negatief. Waar ligt de lijn dan vraag ik me af. Gelukkig voor iedereen heb ik het antwoord. Laat ik voorop stellen dat het personeel echt niet onbeschoft is. Ik heb 2 week geleden een abonnement met iPhone 13 besteld van T-Mobile, dit betreft een 24 maandelijks abonnement waarbij ik 12GB aan internetdata krijg + 120 smsjes en belminuten. Kosten 41,00 per maand. Vind ik toch wel een goede aanbieding want er staat ook boven dat ik daarvoor een totale korting krijg van 237 euro. Alles gaat ook gewoon goed want GSMWEB regelt verder alles voor je qua abonnement, in dit geval met T-Mobile. Ik kreeg meteen al een mailtje van T-Mobile dat ze er mee bezig waren en binnen enkele dagen had ik al een simkaart + nieuwe iPhone ontvangen.
Jij zal de mede eigenaar bas flik wel zijn die dit schrijft! anders kan ik het mij niet voorstellen.
jan
Ten 1e ben ik geen Bas en ten 2e ben ik al helemaal geen eigenaar van een bedrijf, laat staan van GSMWEB. Ga lekker een stukje fietsen zal ik zeggen in plaats van mijn mening af te kraken. Ik ben gewoon blij met wat ik een jaar geleden heb besteld hier.
Gsmweb zou mijn geld terug storten. Eerst een spelletjes van welles en dat dit niet kon. Nu contact gehad, nou geld krijgt u terug. Netjes mijn nieuwe bankrekening nummer doorgegeven omdat er nog een oude bij hun bekent was. 2x duidelijk gemaild en telefonisch contact met duidelijk antwoord ik zie in de mail uw nieuwe rekening nummer. Vandaag gemaild wanneer ik het geld kon verwachten. Dit zou de 11de gestort zijn, dus op mijn oude rekening nummer. En dan moet ik de bank bellen om te vragen waar het fout is gegaan. Lees de mails gewoon goed
Slechte reclame, niks vandaag besteld morgen in huis!
Bestelling geannuleerd en daar nemen ze 2 dagen voor de tijd, onbeschoft personeel wat de telefoon erop gooit als je vraagt om de annulering te verwerken omdat hun voorwaarden niet kloppen en ik wil verlengen bij een ander!!
NOOIT MEER BIJ DEZE OPLICHTERS!!
Klopt idd. En ze doen moeilijk over een betaling wat je dan terug moet krijgen. Ik bestel hier ook nooit meer
2 dagen valt nog mee ben al week bezig Was nog niks gestuurd of betaald Dus hoe makkelijk is het om op annuleren te drukken Heb zelfs herroepings formulier in gevuld Maar nog steeds niks geannuleerd Dus nog niet kunnen verlengen . Bij me Provider
Op het eerste gezicht een wat verouderde site, maar wel met wat goede deals. Ik heb via gsmweb.nl een 2 jarig abonnement bij T-Mobile afgesloten met een toestel. Ik kreeg behoorlijk wat toestelkorting, waar ik uiteraard wel blij mee was. Ik weet niet of ik goedkoper uit was geweest als ik rechtstreeks bij T-Mobile dit abonnement met toestel had afgesloten. Ook weet ik niet of dit überhaupt mogelijk is, maar achteraf ben ik wel blij met mijn nieuwe abonnement met toestel. Je kunt hier veilig een abonnement afsluiten.
Via gsmweb.nl heb ik een KPN abonnement afgesloten met een Samsung Galaxy S21. Ik kreeg maar liefst € 172 toestelkorting. Dit was voor mij reden genoeg om gelijk dit abonnement af te sluiten. Ik was namelijk al een tijdje op zoek naar een Samsung Galaxy S21 met abonnement. Gelukkig was het toestel uit voorraad leverbaar dus ik had de telefoon de volgende dag al in huis. Het abonnement afsluiten ging super eenvoudig. Heel blij mee!
Beetje onoverzichtelijke website, maar ze bieden wel goede kortingen aan. Zelf heb ik een abonnement met toestel besteld via gsmweb.nl en ik ben er tevreden mee. Wel handig dat ze veel verschillende providers tonen, zodat je gelijk kunt zien welke het goedkoopste is. Alleen het nadeel is dat het een beetje onoverzichtelijk is.
Dit zijn de beste telecomproviders van oktober 2024.
Er zijn 51 reviews geschreven over GSMWEB.nl op Reviews.nl. Met een 2.4 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Gemiddeld.