Telecom

GSMWEB.nl

33 reviews
49% positief
12% neutraal
39% negatief

GSMWEB.NL is al sinds 1998 dé onafhankelijke mobiele prijsvechter van Nederland. GSMWEB.NL heeft de voordeligste mobiele abonnementen van alle grote providers in Nederland. De nieuwste mobiele telefoons zijn altijd bij GSMWEB.nl verkrijgbaar. Dit bedrijf heeft jarenlange ervaring in het aanbieden van de beste abonnementen dus neem snel een kijkje of er voor jou een leuke deal bij zit.

Budget Mobiel is van alle telecomproviders de beste keuze.

Bezoek Budget Mobiel


Reviews (33)

  • Stefanie Wernsen

    Slecht

    Gsmweb zou mijn geld terug storten. Eerst een spelletjes van welles en dat dit niet kon. Nu contact gehad, nou geld krijgt u terug. Netjes mijn nieuwe bankrekening nummer doorgegeven omdat er nog een oude bij hun bekent was. 2x duidelijk gemaild en telefonisch contact met duidelijk antwoord ik zie in de mail uw nieuwe rekening nummer. Vandaag gemaild wanneer ik het geld kon verwachten. Dit zou de 11de gestort zijn, dus op mijn oude rekening nummer. En dan moet ik de bank bellen om te vragen waar het fout is gegaan. Lees de mails gewoon goed

    Stefanie Wernsen 18 mei 2022

  • Daisy

    Slechte service onbeschoft personeel

    Slechte reclame, niks vandaag besteld morgen in huis!
    Bestelling geannuleerd en daar nemen ze 2 dagen voor de tijd, onbeschoft personeel wat de telefoon erop gooit als je vraagt om de annulering te verwerken omdat hun voorwaarden niet kloppen en ik wil verlengen bij een ander!!
    NOOIT MEER BIJ DEZE OPLICHTERS!!

    Daisy 12 mei 2022

  • Mariska

    Toestelkorting

    Op het eerste gezicht een wat verouderde site, maar wel met wat goede deals. Ik heb via gsmweb.nl een 2 jarig abonnement bij T-Mobile afgesloten met een toestel. Ik kreeg behoorlijk wat toestelkorting, waar ik uiteraard wel blij mee was. Ik weet niet of ik goedkoper uit was geweest als ik rechtstreeks bij T-Mobile dit abonnement met toestel had afgesloten. Ook weet ik niet of dit überhaupt mogelijk is, maar achteraf ben ik wel blij met mijn nieuwe abonnement met toestel. Je kunt hier veilig een abonnement afsluiten.

    Mariska 12 apr 2022

  • Tessa

    Samsung Galaxy S21 met KPN abonnement

    Via gsmweb.nl heb ik een KPN abonnement afgesloten met een Samsung Galaxy S21. Ik kreeg maar liefst € 172 toestelkorting. Dit was voor mij reden genoeg om gelijk dit abonnement af te sluiten. Ik was namelijk al een tijdje op zoek naar een Samsung Galaxy S21 met abonnement. Gelukkig was het toestel uit voorraad leverbaar dus ik had de telefoon de volgende dag al in huis. Het abonnement afsluiten ging super eenvoudig. Heel blij mee!

    Tessa 11 jan 2022

  • Johan

    Veel providers maar onoverzichtelijk

    Beetje onoverzichtelijke website, maar ze bieden wel goede kortingen aan. Zelf heb ik een abonnement met toestel besteld via gsmweb.nl en ik ben er tevreden mee. Wel handig dat ze veel verschillende providers tonen, zodat je gelijk kunt zien welke het goedkoopste is. Alleen het nadeel is dat het een beetje onoverzichtelijk is.

    Johan 4 jan 2022

  • Anonieme strijder

    iphone 12 t-mobile abonnement via gsmweb.nl

    Wij hebben reeds een apple iphone 12 64GB t-mobile abonnement aangegaan via gsmweb.nl. Contractsduur betreft 2 jaar en in het abonnement zit 8GB internet en 120belminuten inbegrepen, is voor mij meer dan genoeg. Totaal betaal ik 41,50 euro per maand voor deze deal. Een nieuwe iphone 12 kost rond de 800 euro dus vind de prijs eigenlijk wel fair. Ik krijg het toestel ergens volgende week dus ben erg benieuwd!
    Aanvraag ging verder heel snel en hoefde alleen wat gegevens in te vullen en natuurlijk aan te vinken welk toestel ik zou willen. Nog wel even twijfel of ik apple of samsung zou doen, toch gekozen voor apple omdat wij ook een apple ipad thuis hebben wat het heel goed doet. Nu kunnen we volgens mijn zoon ook de foto's synchroniseren wat wel leuk is via de cloud.

    Anonieme strijder 28 nov 2021

  • Eva

    Super service nieuwe iPhone 13

    Nieuwe iPhone 13 besteld en toch vrij huiverig door de reviews die ik had. Maar wat een top service! mijn ervaring was super, kan mij ook totaal niet vinden in de slechte reviews Donderdag besteld en had de telefoon de volgende dag al in huis. Netjes op de hoogte gehouden van de levering en goedkeuring van mijn verlengingm was ook nog goedkoper dan bij tele2 zelf. Thanks gsmweb!

    Eva 12 nov 2021

  • Fleur

    Top service

    Ik herken mij totaal niet in de negatieve reviews.. ons hele gezin is klant bij gsmweb en alle toestellen zijn altijd gelijk de volgende dag nog geleverd. Recentelijk een nieuwe aanvraag gedaan voor een iPhone 13 en die was er de volgende dag nog, de provider zelf had hem niet eens op voorraad. Al met al zijn wij ontzettend tevreden over de service van jullie, tot snel!

    Fleur 12 nov 2021

  • Susanne

    Supersnelle levering

    ’s avonds laat besteld en had verwacht het toestel pas na het weekend te ontvangen, tot ik gelijk dezelfde avond nog een track en trace kreeg. PostNL heeft het pakket keurig de volgende dag bij mij afgeleverd. Van bestellen tot levering zat er nog geen 24 uur tussen, ontzettend bedankt

    Susanne 12 nov 2021

  • Mich

    GSMWEB

    Mobiel aangeschaft via GSMWEB.
    Keurig geleverd. Binnen een half jaar was die net meer op te laden.. blijft hangen in het oplaadscherm.. niets werkte.
    Na contact met GSMWEB konden we het toestel opsturen met een formulier wat ze ons via de mail toezonden.
    Toestel opgestuurd naar het postbus adres:
    Nu 2 maanden verder toestel is ontvindtbaar, post.nl onderzoek laten opstarten.
    Door dit onderzoek is er uitgekomen dat het toestel is afgeleverd + getekend voor ontvangst op het adres waar het heengestuurd moest worden.
    Naam en tijdstip zijn bekend bij ons en post.nl
    Maar GSMWEB geeft aan dat in hun systeem niets is binnengekomen. Er valt niet normaal te praten met de dames en heren van GSMWEB.
    En je komt geen stap verder.. in hun systeem staat niets.. dus er is niets. Ondanks de bewijzen.
    Kortom mob. Is kwijt.. en u zoekt het zelf maar uit.
    Waardeloos GSMWEB.. totaal niet meedenkend met de klant. Lezen hun riedeltje af via het scherm.. en wanneer je, je geduldt verliest na 2 dagen van 10 uur tot 16:00 uur heen en weer bellen. En van GSMWEB te horen krijgt dat we rustig naar hun moeten luisteren, anders gooien ze de hoorn erop..
    zo klaar met dit bedrijf..

    Mich 9 nov 2021

  • Mirthe

    Abonnement van T-Mobile

    Ik heb een abonnement met T-Mobile afgesloten via Gsmweb. Het ging allemaal heel eenvoudig en ik had er gelijk een hoesje en screenprotector bijbesteld. Ik zat met wat vragen dus heb ik ook met de klantenservice gebeld. Ze stonden mij vriendelijk te woord en hadden een duidelijk antwoord op elke vraag. Het toestel met abonnement heb ik allemaal goed ontvangen. Gsmweb is wat dat betreft een betrouwbaar bedrijf. Ik zal er zo weer bestellen.

    Mirthe 3 nov 2021

  • Ercan

    Oplichters bij Gsmweb.nl

    Mensen niet bestellen bij deze bedrijf deze mensen liegen en zijn oplichters nummer 1 voordat je besteld bel de providers en vraag het zelf ze adviseren niet tedoen omdat veel klachten komen ze zeggen al vanaf dinsdag dat het toestel is verzonden terwijl dat het niet zo is en heb inmiddels al vanaf vorige weer minimaal 30 keer gebeld elkekeer schuiven ze elkaar ze kunnen zogenaamd de voorraad niet eens zien mensen trap er niet in want zelf annuleren is drama hierbij ierdeen gewaarschuwd als je besteld doe dan bij providers zelf of bij belsimpel zeer vriendelijk en snel levering

    Ercan 21 okt 2021

  • Bo

    De volgende dag binnen

    Wow dat had ik niet verwacht. Ik had in de middag een bestelling gedaan met een iphone 12 samen met het verlengen van mijn T-Mobile abonnement. Dezelfde avond kreeg ik een bericht dat het pakket was verstuurd. En inderdaad de volgende dag had ik hem in huis. Dat is denk ik bijna nog sneller dan kijken wanneer ik tijd heb om naar een winkel te gaan. Dit ga ik zeker vaker doen!

    Bo 15 okt 2021

  • Jan de Bak

    Makkelijk vergelijken en goedkoop

    Samsung A52 met TMobile besteld. Het was meer dan 100 euro goedkoper als bij T-Mobile. Op de site stond levertijd 1 a 2 dagen. Ik had hem direct de volgende dag. Bestelle was makkelijk. Ik werd goed op de hoogte gehouden. Eerst voor de goedkeuring van t-mobile. Daarna dat het toetsel naar logistiek ging en tenslotte de verzending met de track en trace.
    Hele goede ervaring dus en daarom 5 sterren van mij

    Jan de Bak 2 okt 2021

  • Nathalie

    Top service

    Ik heb op 17-09-2021 een pre-order iPhone 13 pro max besteld. Deze was binnen 1 dag nadat ze mochten uitleveren binnen. Ik kreeg vanuit GSMWEB.nl een track en trace code en kon mijn pakket vanaf het moment dat GSMWEB.nl mijn pakket verstuurde volgen tot hij geleverd was. Top Top Top!

    Nathalie 30 sep 2021

  • Sam

    Langwachten nog steeds niets

    23 juli heb ik mijn contract via gsmweb verlengt, dit verliep al raar,
    Het duurde erg lang 3 dagen dat mijn contract werd verlengt prima duurde ff maat goed.
    Omdat ik maar niets horde ben ik gaan bellen het ik zou de de volgende dag te horen krijgen wanneer mijn mobiel zou komen mechien, nu hadden ze m'n kleur niet helaas dan maar een andere kleur gekozen... Volgende dag hoorde ik niets, ben weer met ze gaan bellen nu zou ik twee dagen later horen wanneer die komt.... Weer niets,...weer gebelt mijn partner was al best boos en wilde graag ook even wat vragen, zonder zich te voor stellen werd hij als een klein kind gesomeerd om zich voor te stellen wat ik ook wel begreep maar ze ging maar door met het denigrerende houding dat ze het niet op prijs stelde dat hij zich niet voorstelde ik moest daar erg om lachen (lachte me partner uit maar goed) waardoor de telefoonniste zich zelf niet in bedwang kom houden en na het niet blij zijn met mijn gelach hing ze op... Weer gebelt weer gevraagd op een normale manier, begon de telefoniste ook erg bijdehand te doen.
    Kortom je wordt aan het lijntje gehouden met valse beloftes die zei niet waar kunnen maken.
    Je wordt geholpen maar vraag je het verkeerd dan wordt je afgesnauwd.
    Koop niet bij hen dit is voor mij de eerste en de laatste keer bij hen!!!
    23 juli aanvraag gedaan inmiddels is het 6 augustus hoor ik wanneer mijn mobiel komt....

    Sam 3 aug 2021

  • Pascal

    iPhone 12 met Vodafone

    Ik heb een iPhone 12 met Vodafone besteld bij gsmweb.nl. Ik heb een nieuw abonnement genomen met Ziggo combivoordeel. Dit was ook voornamelijk de reden om deze keer voor Vodafone te kiezen. Ik krijg nu elke maand 5 euro korting en dubbele minuten, SMS en data. Daarnaast krijg ik ook gratis een extra Ziggo TV pakket. Kortom, een deal die je niet kan laten liggen! Wel moet je voor de 5 euro korting een iets duurder Red abonnement nemen, maar dit was ik toch al van plan. Nummerbehoud was makkelijk en snel geregeld. Voor een contract van 2 jaar betaal ik nu iets meer dan 50 euro per maand. Hiervoor krijg je wel de nieuwste iPhone. Verder ben ik tevreden met mijn ervaring op gsmweb.nl. Natuurlijk kan het altijd beter, maar ik ben eigenlijk nergens tegenaan gelopen. Alles verliep soepel en de iPhone had ik de volgende dag in huis.

    Pascal 21 jun 2021

  • de Jager

    Lijken wel oplichterspraktijken bij GSMweb

    Helaas kan ik geen negatieve sterren geven. Tja ze waren de goedkoopste. Helaas ben ik kortzichtig geweest en niet even gegoogled op GSMweb. Wat mij tegenvalt is dat ik vertrouwen had in trusted reviews. Dit blijkt ook de enige positieve reviewsite te zijn. En zo stom ik ben op basis hiervan een Samsung s21 Ultra met Vodafone abonnement aangeschaft.
    Het afsluiten is het enige wat gesmeerd ging. Binnen no-time contract afgesloten bij Vodafone. De Samsung S21 ultra was op voorraad. Dus wat kan er fout gaan.
    GSMweb laat na het afsluiten niks meer horen, op e-mail word niet gereageerd (terwijl ik in een telefoongesprek begrijp dat ze wel gelezen worden)
    Na een week krijg ik te horen dat de telefoon klaar voor verzending staat.
    Na betaling van de telefoon. (Ja dit is best een fors bedrag) word de telefoon verzonden.
    Ik krijg inderdaad s'avonds een track&trace van GSMweb, en later verschijnt de zending als ontvangen bij PostNL.
    Helaas blijft het hierbij. Elke dag krijg ik de melding dat het bezorgmoment is gewijzigd. 4e dag op rij iemand moeten regelen om het pakket op te kunnen vangen en te laten tekenen.
    Elke dag met onvriendelijke lui van GSMweb aan de telefoon. Welke doodleuk aangeven, dat het pakket als vermist is op gegeven, en er een onderzoek word gestart door PostNL. Als ontvangende klant sta je dus met lege handen, en een flinke schuld. Als je de berichten zo her en der leest.Weet je dat dit een lange weg gaat worden.
    GSMweb geeft niet thuis. En op de vraag of ze mij een nieuwe zending willen doen. Krijg ik te horen dat dat niet kan. Ze willen het onderzoek afwachten. Voor mij onacceptabel omdat mijn telefoon stuk is gegaan.
    Aangegeven bij GSMweb dat als ze niks kunnen toezeggen, of een nieuwe telefoon willen toezenden. Ik de koop en Vodafone overeenkomst wil ontbinden. Hier gaan ze niet mee akkoord, en blijven weren met het onderzoek van PostNL. Op mijn aangeven dat dit volgens een Jurist een wettelijk recht is. Het gesprek werd hierop uiterst onvriendelijk. En de verbinding werd verbroken.
    Bij deze dus onze rechtsbijstand in werking moeten zetten.

    de Jager 16 jun 2021

  • Pieter

    Abonnement met toestel

    Ik heb een abonnement met toestel genomen via gsmweb. De overstap van vodafone naar kpn was geen enkel probleem. Ik heb voor gsmweb gekozen omdat het toestel er een stukje goedkoper was. Na het afsluiten van het abonnement had ik mijn nieuwe telefoon snel in huis. Alles lijkt gewoon goed en de telefoon werkt perfect. Ook heb ik nog contact gehad via de klantenservice en ze waren erg vriendelijk en behulpzaam. De reden hiervoor was dat ik wat vragen had met betrekking tot de overstap en nummerbehoud. Ik heb verder niks negatiefs te melden over gsmweb. Ze doen gewoon wat ze moeten doen.

    Pieter 22 mei 2021

  • Kudadi

    Misleidende reclame

    Paar dagen abonnement afgesloten niet willen annuleren!
    We hebben contact met gsmweb en ze willen nog steeds niet annuleren. De oplossing of de claim voor oordopjes en smartwach regelen of het abonnement en toestel terugnemen
    Wat we willen of de claim voor oordopjes en smartwacht regelen of alles terugnemen en dan kunnen we dit zelf gaan claimen

    Kudadi 10 mei 2021

  • Jacky

    Besteld op Gsmweb maar niets ontvangen

    Op 6 april heb ik een Samsung A52 besteld, kleur wit. Levertijd volgens de website 1 á 2 dagen. Op 9 april had ik mijn bestelling nog steeds niet binnen. Bijna dagelijks gebeld naar een zeer onbeschofte medewerkster van de "klantenservice". Als je een opmerking maakt over de bestelling dan wordt de verbinding verbroken. Ze blijft zeggen "de telefoon komt morgen binnen". Dat heeft ze 14 dagen vol gehouden. Op 22 april heb ik voor de 15de keer gebeld en gezegd dat ik de telefoon niet meer hoef te hebben en dat ik mijn geld terug wil.
    Op vrijdag 23 april heb ik dezelfde telefoon besteld bij Bol.com, gewoon op voorraad, en deze werd netjes de volgende dag bij mij thuis afgeleverd. Dit is de allerlaatste keer geweest dat ik iets bij GSMweb besteld heb. Wat een waardeloos bedrijf, en nou druk ik mij nog netjes uit. Helaas kan ik niet 0 sterren geven want 1 ster is nog echt teveel.

    Jacky 26 apr 2021

  • YoD

    Loze beloften

    iPhone 12 128gb blue graphite besteld (04-02-21).
    Kreeg bevestigingsmail waarin stond dat als ik een accessoire bestel deze geleverd zou worden met het toestel.
    Heb een screenprotector besteld.

    Dag later wilde ik graphite wijzigen naar blue.
    Dit kon. Toen werd ook gezegd zodra het toestel binnen is wordt deze verzonden. Dit kon nog een week duren. Volgens de medewerker stond dat 04- 02 niet op de site. Dus als ik 4-02 bestel moet ik weken wachten. 5 wordt het in 1 á 2 geleverd ?!. Het staat er nog steeds.

    Gemeld dat de bestelling geannuleerd moet worden.
    Moest een formulier invullen en opsturen. Dit gedaan.
    Bij Belsimpel een bestelling gedaan. Daar werd gemeld dat gsmweb eerst de reservering moest opheffen.
    Aanvragen gaat soepel. Maar dit stoppen duurt inmiddels al 4 dagen.
    Kpn gebeld, zij kunnen niks voor mij betekenen.
    Krijg ik vandaag de screenprotector binnen!?
    Gebeld naar gsmweb. Heel verhaal van de medewerker. Terwijl ik wijs op wat in de mail staat. "We sturen deze dan mee met de rest van je bestelling." Ik heb geen toestel binnen gehad 🤦🏾‍♂️.

    Kreeg een mail binnen dat ik het terug kan sturen. Moet ik ook nog verzendkosten betalen voor een fout welke gsmweb heeft gemaakt.

    He-le-maal klaar met gsmweb.

    YoD 9 feb 2021

  • J. Huisman

    Bespaar je de moeite en koop hier niets

    Bespaar je de moeite en ergenis, en sla deze winkel gewoon over. Ik had hier een kpn abonnement met een samsung telefoon en een gratis smart watch er bij. Op hun site stond dat de telefoon direct uit voorraad leverbaar was.. helaas na de bestelling officieel te maken een mail: het door uw gekozen model is helaas niet op voorraad komt bij ons over 5 werkdagen binnen. Weer op hun site gekeken.. en ja hoor gewoon direct uit voorraad leverbaar. Een paar dagen wachten op een toestel maakt me niet uit. Maar vermeld dit gewoon. Ik heb er achteraan gebelt hoe dit zat. En niet echt een zinnig antwoord op gekregen. Maar goed na een dikke week het toestel binnen. Maar zonder het horloge. Weer bellen. Ja die moet u zelf aanvragen... oke hoe dan? Netjes uitgelegt en ze stuurden mij de link door.. helaas deze aktie was al een maand verlopen. Al met al een verkeerde link ontvangen. Goed kan. Volgende link afgekeurd deze winkel is niet aan deze aktie verbonden. Weer bellen krijg je te horen dat ik het zelf met kpn of samsung maar moet regelen... nou nee jullie verkopen mij deze aktie. Los het op.. na heel veel bellen aangezien gsmweb nergens zelf op terug komt wat ze wel beloven. Inmiddels na 2 maand toch het horloge ontvangen. Al met al een hoop ergenis en zou het liefste maar 1 ster geven. Maar goed uit eindelijk gekregen wat de bedoeling was

    J. Huisman 9 feb 2021

  • Tom

    Slechtste bedrijf ooit ga er NIET mee in zee

    Gsm besteld die ‘op voorraad’ staat. Vervolgens bericht dat levering ‘waarschijnlijk’ later volgt. Gebeld naar onvriendelijke klantenservice die je niet uit laat praten. Kunnen geen duidelijkheid geven. Weer gebeld later op de dag: toch weer levering enkele dagen uitgesteld. Gsm staat nog steeds als ‘op voorraad’ op de site, gewoon keihard gelogen want ze komt ‘misschien’ over 2 dagen binnen. Gevraagd voor duidelijke leverafspraak. Kunnen ze niet toezeggen en weer mag ik niet uitpraten. Vervolgens verbreekt men de verbinding.

    Tom 6 jan 2021

  • Ikke

    Iphone 12 oplichting

    Half oktober een Iphone 12 pro gekocht en volledig betaald. Zou de volgende dag in huis zijn.
    Vanuit GSMWEB is er nooooit meer communicatie geweest. Niet dat de telefoon betaald is, niet dat ik er recht op heb, biet dat de levering vertraagd is.
    Als ik ze bel sta ik standaard 40 minuten in de wacht met steeds een ander verhaal. Eerste keer (twee weken na bestelling:)
    Hij wordt binnen een week geleverd.
    Tweede keer, na die week: het is heel onwaarschijnlijk maar het zou twee weken kunnen duren.
    En nu hebben ze het over vier tot zes weken.

    Ik moet keer op keer de klantenservice bellen want zelf laten ze niks meer van zich horen.

    Gevraagd of ze een herroepingsformulier kunnen toesturen. Die is nu na drie weken nog steeds niet binnen.

    Ikke 7 dec 2020