Ik heb een t-mobile abonnement met toestel afgesloten bij gsmweb. Het aanvragen ging heel eenvoudig via de website online. Het versturen was helemaal gratis en ik had mijn nieuwe telefoon de volgende dag al in huis!! Dat is echt topservice. Nummerbehoud was ook geen enkel probleem en was zo geregeld. Ik weet alleen nog niet helemaal wat nou het voordeel is om het via gsmweb te doen en niet bij t-mobile zelf maar bij mij verliep het allemaal goed. Daar gaat het om en ik ben heel blij met mijn nieuwe toestel.
1 dec besloten om bij mijn vroeger vertrouwd adresje weer een abo af te sluiten. Ook omdat op de site stond dat t toestel wat ik graag wilde (iPhone 14 Pro Max 128GB) op voorraad bleek. Er stond bij dat t bij akkoord de volgende dag in huis zou zijn. Natuurlijk toch even contact opgenomen met de (toen nog) vriendelijke klantenservice (KC). En ja hoor hij was op voorraad. Kon 1 a 2 werkdagen duren. Nou mooi. Gelijk in de ochtend geregeld en binnen no-time had ik akkoord voor mn verlenging icm toestel. Alles was in de ochtend al geregeld dus ik verwachtte nog die dag of de volgende dag een verzendbewijs. Het werd vrijdag 2 dec weer niks. Het werd maandag nog niks en dinsdag de 6e dec besloot ik maar es te bellen. De KC vertelde: de levertijd is een week!! Wat? Maar op moment dat ik m bestelde niet, toen was t op voorraad? Ja nu niet meer. Ok dus volgende week dinsdag is t toestel in huis? Ja hoor zei de KC. Nog een week gewacht en in tussentijd ging ik Googlen. Had ik dat maar eerder gedaan… man man man… het regent van de klachten en hoe meer ik reviews las hoe zenuwachtiger ik werd. Dit is gewoon een spel wat ze spelen. En niet een paar maanden of een periode. Nee dit loopt al jaren. Wat is er ooit gebeurd met GSMWEB? Vroeger bestelde ik elk jaar mn abo hier en toen ging alles goed. Ik heb daarom niet vooraf dit nagekeken. De week was voorbij en we zaten op 13 dec en ik belde nogmaals met de KC. De steeds minder vriendelijke en botte medewerkster Cathlyn vertelde dat ik weer een week moest wachten. Ik zei dat ik geen zin meer had in spelletjes en ik direct wilde annuleren. Dat kon met een formulier wat ik per mail had ontvangen. Ik heb direct de annulering doorgemaild en erachteraan gebeld of ze t hadden ontvangen. Want op de mail een antwoord wachten is hetzelfde als tegen een muur praten en antwoord terugverwachten. Het zou 2-5 werkdagen duren. De week erop dinsdag 20 dec weer gebeld. De annulering was nog niet rond. Het was druk. Ja dat snap ik. Als je abo wilt afsluiten is alles binnen 15 min geregeld en krijg je gelijk alles binnen en is t rond. Maar als je wilt annuleren moet je geduld hebben. Heel veel geduld. Ook kreeg ik een keer te horen dat ze t al hadden doorgegeven aan Vodafone (VF) en dat t bij hen zo traag ging. Ik heb VF gebeld maar die konden geen annulering ontdekken en verwezen mij weer terug naar GSMWEB. De dagen na die 20 dec heb ik bijna elke dag gebeld maar ik kreeg telkens die Cathlyn aan de lijn en de mededeling dat t druk was en of ik nog andere vragen had en daarna werd de hoorn er gewoon keihard opgegooid. Hoe kunnen zulke mensen elke dag in de spiegel kijken en dit werk doen? Wat voor eer en geweten heb je dan? Ze wisten op t moment van bestellen al dat die 1-2 werkdagen nooit worden behaald. En wat ze er aan hebben weet ik ook niet. De volgende dagen heb ik mijn rechtsbijstand gebeld en die adviseerden bij een brief te sturen en ze in gebreke te stellen. Dat heb ik gedaan. Vervolgens kreeg ik op 29 dec een mail van GSMWEB dat ze de annulering door hadden gestuurd naar VF en dat het nu aan VF ligt of ze de verlenging gaan annuleren of niet. Ik heb daarop gebeld op 29 en 30 dec met VF. Meerdere afdelingen aan de lijn gehad. Niemand kon me helpen maar uiteindelijk kreeg ik een afdeling (Status Order) aan de lijn waar een mevrouw mij volledig begreep en wist van de wanpraktijken van GSMWEB. Ze zei dat ze t eigenlijk niet mocht doen maar dat ze t toch gaat doen. Ze heeft mijn abonnement geannuleerd waar ik superblij mee was. Uiteindelijk belde ik direct weer met GSMWEB want mijn aankoopbedrag had ik nog niet terug van 336 euro. Ik kreeg daarop even later een mail dat de abo geannuleerd was bij VF en dat ik t bedrag kon laten storneren???! Dat kon niet uiteraard omdat ik t zelf heb moeten overmaken. Anders had ik t allang zelf gestorneerd uiteraard. Toen ik weer de KC aan de lijn had kreeg ik te horen dat weer 10 werkdagen kon duren tot ik t geld zou ontvangen. Na herhaaldelijk spammen en mailen en bellen heb ik vandaag 2 januari eindelijk t geld terug. Ik ben precies 1 maand kwijtgeraakt en een hoop gedoe en stress gehad aan dit hele verhaal. Ik ben zoals velen 1 van de mensen die annuleert en totaal niet tevreden is. Dit zijn gewoon oplichtingspraktijken van GSMWEB. Maar ik vraag me af: wat hebben ze eraan gehad? Wat hebben ze eraan verdient? Of was dit gewoon om te proberen? En nog iets: waarom is er geen enkele instantie of tv programma die hen tot een halt doet roepen? Waarom? Ze presteren zo slecht en liegen alles bij elkaar. De KC is bot en er werken alleen mensen die het handje boven t hoofd van dit bedrijf houden. Wat is hier gaande? Ongelooflijk maar het is wel de realiteit. Nooit maar dan ook nooit meer GSMWEB en ik zal alles doen om mensen te waarschuwen.
Heb een zakelijk t-mobile met iwatch 8 besteld, black friday deal. Duurde langer dan een week en na veel telefoontjes en mails kom ik eindelijk het contract online ondertekenen. Vervolgens weer wachten en ineens kreeg ik een betalingsverzoek: het bedrag van de 1ste offerte wat veel hoger was dan dat van de 2de (Black Friday) offerte. Heb alleen de 2de offerte (nummer gecontroleerd!) ondertekend. Toch maar betaald met de gedachte dat ze dat wel even rechtzetten. Veel telefoontjes en mails later: nog steeds geen reactie en het te veel betaalde geld ook nog niet terug. De iwatch is uiteindelijk wel geleverd, en de wisseling van telecom provider is bevestigd. Personeel is vriendelijk hoor, maar de gehele organisatie is hopeloos. Ze halen contracten doorlopend binnen maar het fatsoenlijk afhandelen kunnen ze niet. Laatste keer dat ik met GSMWEB in zee ga, zou het liefst de bestelling willen annuleren. Wat een hopeloze incompetente firma!!!
Ik een abonnement met telefoon aangevraagd zelfde dag is de aanvraag goedgekeurd staat in mijn tele2 app de lease van een telefoon staat er ook per direct in met e-mei nummer en al maar ik wacht al 2 dagen op de nieuwe telefoon toestel niks ontvangen dus vandaag bestelt morgen in huis is maar een lokkerij heb ze gisteren ochtend gebelt zeggen ze u krijg straks een track and trace nummer u heeft uw toestel morgen maar helaas zelf vandaag niet eens een trace nummer ontvangen van gsmweb
Mijn vriend wacht al 7,5 week op zijn Iphone 14 pro, de telefoon zou met 3/4 weken komen nou prima want we hadden 1 dag na de pre order besteld. Na die 4 weken werd er elke week beloofd eind van de week wordt die bezorgd, nu zijn we weer 3 weken verder en wordt weer gezegd dat we een week moeten wachten. + hij heeft nummerbehoud aangevraagd, wat hebben ze gedaan? Natuurlijk het nummer veranderd 😁Klantenservice heeft ook nergens verstand van! Ik zou zeker 2/3x nadenken of je hier wel je telefoon gaat bestellen ik raad eerder belsimpel aan, nooit geen problemen mee gehad!
Op Donderdag me telefoonnummer verlengd .
Gedaan bij GSM omdat de provider de telefoon niet had .
Na 2 uur oeps verkeerde besteld Direct gebeld Niet aan wezig door training hahahahah Welke training ? Kom ik zo op terug .
Dus gemaild . Overigs al 8 keer gemaild hoor je niks op Ook al 10 keer gebeld Elke medewerker vertelt je iets anders . Hoezo training gehad ????
Op vrijdag de dag na bestelling iemand aan de lijn gehad na 1 uur en 12 minuten te horen Een ogenblik U word O spoedig mogelijk geholpen Snap ook wel waarom je het zo druk heb aan de telefoon Als je zo werkt Hoor je U kunt ons ook mailen Alleen vergeten ze dan te zeggen Dat er dan niet word gereageerd !
Maar op vrijdag Iemand aan de lijn Nee herroepings formulier Ik meteen terug gestuurd . Is binnen een dag geregeld Maandag ik bellen nog niks gehoord Nee duur 5 werkdagen Dinsdag gebeld duurt 1 tot 3 dagen Ja nee is schuld van KPN Ik KPN gebeld die dame heeft het voor jij helemaal uitgezocht Maar degene bij GSM web Moet even ze vinger op het knopje annuleren drukken . Is nu woensdag bijna week later En nog niks geannuleerd 😡 Wel krijg je twee keer per dag mail om de telefoon te betalen Zodat ie kan worden opgestuurd Nee GSM een hij is geannuleerd Vorige week al met herroepings formulier Zou 1 dag duren Lijkt wel een soap .
DIKKE OPLICHTERS!!!!!!
Bestel je een telefoon komt nooit aan.
Bel je na een week zijn ze gegevens kwijt op hun manier, voelde niet goed dus geannuleerd, was al betaald
Binnen 20 dagen komt het geld terug volgens hun.vervolgens ligt een dag later de telefoon op de stoep, geld kont niet weer. Bel je moet je het eerst retourneren, op eigen kosten bijna ook 9 euro en dan nog weer afwachten of je het geld over 20 dagen weer hebt.
Schoften zijn het
Ze verkopen luchtkastelen. Website vermeldingen uit voorraad leverbaar is onjuist. Je moet wel betalen voor je toestel, maar vervolgens krijg je niks. Klantenservice is waardeloos, de mensen beloven je een track en trace maar week later nog niks. Wanneer gaat iemand eindelijk eens wat ondernemen tegen zulke op.ichters die hard werkende mensen geld uit de zak kloppen. Nu zit ik vast aan een abonnement maar kan het officieel niet gebruiken omdat ik geen toestel heb.
Vanaf 4 juni ben ik bezig geweest om een abonnement te verkrijgen met telefoon. In eerste instantie wilde ik geen kopie bankpas verstrekken. Aanvraag ingetrokken. Toen kregen we een aanbieding om hier alsnog - onder dezelfde voorwaarden - gebruik van te maken. Alsnog een kopie bankpas verstrekt. GSMWEB bleef volharden dat de aanvraag niet compleet was, ondanks hun bevestiging in eerdere mails dat de stukken wel waren ontvangen. Uiteindelijk hadden ze toch alles ontvangen. Toen kreeg ik per sms bericht dat de aanbieding niet meer geldig was. Klantenservice wilde niet meer bewegen. Mijn advies: links laten liggen.
Jeetje ik scroll een beetje door deze reviews hiero en de ene is erg positief, de ander is erg negatief. Waar ligt de lijn dan vraag ik me af. Gelukkig voor iedereen heb ik het antwoord. Laat ik voorop stellen dat het personeel echt niet onbeschoft is. Ik heb 2 week geleden een abonnement met iPhone 13 besteld van T-Mobile, dit betreft een 24 maandelijks abonnement waarbij ik 12GB aan internetdata krijg + 120 smsjes en belminuten. Kosten 41,00 per maand. Vind ik toch wel een goede aanbieding want er staat ook boven dat ik daarvoor een totale korting krijg van 237 euro. Alles gaat ook gewoon goed want GSMWEB regelt verder alles voor je qua abonnement, in dit geval met T-Mobile. Ik kreeg meteen al een mailtje van T-Mobile dat ze er mee bezig waren en binnen enkele dagen had ik al een simkaart + nieuwe iPhone ontvangen.
Gsmweb zou mijn geld terug storten. Eerst een spelletjes van welles en dat dit niet kon. Nu contact gehad, nou geld krijgt u terug. Netjes mijn nieuwe bankrekening nummer doorgegeven omdat er nog een oude bij hun bekent was. 2x duidelijk gemaild en telefonisch contact met duidelijk antwoord ik zie in de mail uw nieuwe rekening nummer. Vandaag gemaild wanneer ik het geld kon verwachten. Dit zou de 11de gestort zijn, dus op mijn oude rekening nummer. En dan moet ik de bank bellen om te vragen waar het fout is gegaan. Lees de mails gewoon goed
Slechte reclame, niks vandaag besteld morgen in huis!
Bestelling geannuleerd en daar nemen ze 2 dagen voor de tijd, onbeschoft personeel wat de telefoon erop gooit als je vraagt om de annulering te verwerken omdat hun voorwaarden niet kloppen en ik wil verlengen bij een ander!!
NOOIT MEER BIJ DEZE OPLICHTERS!!
Klopt idd. En ze doen moeilijk over een betaling wat je dan terug moet krijgen. Ik bestel hier ook nooit meer
2 dagen valt nog mee ben al week bezig Was nog niks gestuurd of betaald Dus hoe makkelijk is het om op annuleren te drukken Heb zelfs herroepings formulier in gevuld Maar nog steeds niks geannuleerd Dus nog niet kunnen verlengen . Bij me Provider
Op het eerste gezicht een wat verouderde site, maar wel met wat goede deals. Ik heb via gsmweb.nl een 2 jarig abonnement bij T-Mobile afgesloten met een toestel. Ik kreeg behoorlijk wat toestelkorting, waar ik uiteraard wel blij mee was. Ik weet niet of ik goedkoper uit was geweest als ik rechtstreeks bij T-Mobile dit abonnement met toestel had afgesloten. Ook weet ik niet of dit überhaupt mogelijk is, maar achteraf ben ik wel blij met mijn nieuwe abonnement met toestel. Je kunt hier veilig een abonnement afsluiten.
Via gsmweb.nl heb ik een KPN abonnement afgesloten met een Samsung Galaxy S21. Ik kreeg maar liefst € 172 toestelkorting. Dit was voor mij reden genoeg om gelijk dit abonnement af te sluiten. Ik was namelijk al een tijdje op zoek naar een Samsung Galaxy S21 met abonnement. Gelukkig was het toestel uit voorraad leverbaar dus ik had de telefoon de volgende dag al in huis. Het abonnement afsluiten ging super eenvoudig. Heel blij mee!
Beetje onoverzichtelijke website, maar ze bieden wel goede kortingen aan. Zelf heb ik een abonnement met toestel besteld via gsmweb.nl en ik ben er tevreden mee. Wel handig dat ze veel verschillende providers tonen, zodat je gelijk kunt zien welke het goedkoopste is. Alleen het nadeel is dat het een beetje onoverzichtelijk is.
Wij hebben reeds een apple iphone 12 64GB t-mobile abonnement aangegaan via gsmweb.nl. Contractsduur betreft 2 jaar en in het abonnement zit 8GB internet en 120belminuten inbegrepen, is voor mij meer dan genoeg. Totaal betaal ik 41,50 euro per maand voor deze deal. Een nieuwe iphone 12 kost rond de 800 euro dus vind de prijs eigenlijk wel fair. Ik krijg het toestel ergens volgende week dus ben erg benieuwd!
Aanvraag ging verder heel snel en hoefde alleen wat gegevens in te vullen en natuurlijk aan te vinken welk toestel ik zou willen. Nog wel even twijfel of ik apple of samsung zou doen, toch gekozen voor apple omdat wij ook een apple ipad thuis hebben wat het heel goed doet. Nu kunnen we volgens mijn zoon ook de foto's synchroniseren wat wel leuk is via de cloud.
Nieuwe iPhone 13 besteld en toch vrij huiverig door de reviews die ik had. Maar wat een top service! mijn ervaring was super, kan mij ook totaal niet vinden in de slechte reviews Donderdag besteld en had de telefoon de volgende dag al in huis. Netjes op de hoogte gehouden van de levering en goedkeuring van mijn verlengingm was ook nog goedkoper dan bij tele2 zelf. Thanks gsmweb!
Ik herken mij totaal niet in de negatieve reviews.. ons hele gezin is klant bij gsmweb en alle toestellen zijn altijd gelijk de volgende dag nog geleverd. Recentelijk een nieuwe aanvraag gedaan voor een iPhone 13 en die was er de volgende dag nog, de provider zelf had hem niet eens op voorraad. Al met al zijn wij ontzettend tevreden over de service van jullie, tot snel!
’s avonds laat besteld en had verwacht het toestel pas na het weekend te ontvangen, tot ik gelijk dezelfde avond nog een track en trace kreeg. PostNL heeft het pakket keurig de volgende dag bij mij afgeleverd. Van bestellen tot levering zat er nog geen 24 uur tussen, ontzettend bedankt
Mobiel aangeschaft via GSMWEB.
Keurig geleverd. Binnen een half jaar was die net meer op te laden.. blijft hangen in het oplaadscherm.. niets werkte.
Na contact met GSMWEB konden we het toestel opsturen met een formulier wat ze ons via de mail toezonden.
Toestel opgestuurd naar het postbus adres:
Nu 2 maanden verder toestel is ontvindtbaar, post.nl onderzoek laten opstarten.
Door dit onderzoek is er uitgekomen dat het toestel is afgeleverd + getekend voor ontvangst op het adres waar het heengestuurd moest worden.
Naam en tijdstip zijn bekend bij ons en post.nl
Maar GSMWEB geeft aan dat in hun systeem niets is binnengekomen. Er valt niet normaal te praten met de dames en heren van GSMWEB.
En je komt geen stap verder.. in hun systeem staat niets.. dus er is niets. Ondanks de bewijzen.
Kortom mob. Is kwijt.. en u zoekt het zelf maar uit.
Waardeloos GSMWEB.. totaal niet meedenkend met de klant. Lezen hun riedeltje af via het scherm.. en wanneer je, je geduldt verliest na 2 dagen van 10 uur tot 16:00 uur heen en weer bellen. En van GSMWEB te horen krijgt dat we rustig naar hun moeten luisteren, anders gooien ze de hoorn erop..
zo klaar met dit bedrijf..
Ik heb een abonnement met T-Mobile afgesloten via Gsmweb. Het ging allemaal heel eenvoudig en ik had er gelijk een hoesje en screenprotector bijbesteld. Ik zat met wat vragen dus heb ik ook met de klantenservice gebeld. Ze stonden mij vriendelijk te woord en hadden een duidelijk antwoord op elke vraag. Het toestel met abonnement heb ik allemaal goed ontvangen. Gsmweb is wat dat betreft een betrouwbaar bedrijf. Ik zal er zo weer bestellen.
Mensen niet bestellen bij deze bedrijf deze mensen liegen en zijn oplichters nummer 1 voordat je besteld bel de providers en vraag het zelf ze adviseren niet tedoen omdat veel klachten komen ze zeggen al vanaf dinsdag dat het toestel is verzonden terwijl dat het niet zo is en heb inmiddels al vanaf vorige weer minimaal 30 keer gebeld elkekeer schuiven ze elkaar ze kunnen zogenaamd de voorraad niet eens zien mensen trap er niet in want zelf annuleren is drama hierbij ierdeen gewaarschuwd als je besteld doe dan bij providers zelf of bij belsimpel zeer vriendelijk en snel levering
Wow dat had ik niet verwacht. Ik had in de middag een bestelling gedaan met een iphone 12 samen met het verlengen van mijn T-Mobile abonnement. Dezelfde avond kreeg ik een bericht dat het pakket was verstuurd. En inderdaad de volgende dag had ik hem in huis. Dat is denk ik bijna nog sneller dan kijken wanneer ik tijd heb om naar een winkel te gaan. Dit ga ik zeker vaker doen!
Elk keer bestel ik hier weer. Ook voor mijn familie. Het gaat erg makkelijk en heb het altijd snel binnen. Ik hoef niet meer de deur uit en kan alles online regelen.
Ik krijg altijd scherpe aanbiedingen en toestel met extra korting. Zelfs als ik alleen een abonnement afneem, krijg je vaak extra cashback.
Samsung A52 met TMobile besteld. Het was meer dan 100 euro goedkoper als bij T-Mobile. Op de site stond levertijd 1 a 2 dagen. Ik had hem direct de volgende dag. Bestelle was makkelijk. Ik werd goed op de hoogte gehouden. Eerst voor de goedkeuring van t-mobile. Daarna dat het toetsel naar logistiek ging en tenslotte de verzending met de track en trace.
Hele goede ervaring dus en daarom 5 sterren van mij
Ik heb op 17-09-2021 een pre-order iPhone 13 pro max besteld. Deze was binnen 1 dag nadat ze mochten uitleveren binnen. Ik kreeg vanuit GSMWEB.nl een track en trace code en kon mijn pakket vanaf het moment dat GSMWEB.nl mijn pakket verstuurde volgen tot hij geleverd was. Top Top Top!
Hetzelfde hier! Heb mijn iphone 13 ook mogen ontvangen vandaag. Erg mooi toestel en werkt super snel in vergelijking met mijn oude iphone 8. Was echt toe aan een nieuw toestel, dat blijkt wel als ik nu zie hoeveel snelheid er tussen deze toestellen zit. Ook de camera is een stuk beter geworden.
Door middel van samenwerkingen met meerdere telecomproviders, kunnen we onze bezoekers gunstige prijzen aanbieden.
Dit zijn de beste telecomproviders van juni 2023.
GSMWEB.nl is een ideale webshop voor mensen die op zoek zijn naar mobiele abonnementen en telefoons. Bij GSMWEB.nl vind je een breed scala aan mobiele abonnementen van verschillende providers zoals KPN, T-Mobile en Vodafone. Er is altijd wel een geschikt aanbod te vinden dat past bij jouw behoeften. Ook heeft GSMWEB.nl verschillende telefoons van verschillende merken en prijsklassen, zodat klanten gemakkelijk een telefoon kunnen vinden die bij hen past. Het bedrijf biedt daarnaast een goede klantenservice die bereikbaar is via telefoon, e-mail en chat. Het is fijn om te weten dat je bij vragen of problemen terecht kunt bij een betrouwbare en goede klantenservice. Bij GSMWEB.nl vind je dus niet alleen een uitgebreid aanbod, maar ook een goede service.