Een 1 uur en 10 min aan de telefoon gehangen met 23 wachtenden voor me. De telefoon werd maar niet geleverd. Ik heb een herroepingsbrief ingevuld, want ik ga niet betalen als ik geen nieuwe telefoon heb. Ik heb mijn provider gebeld die het nieuwe contract al in de app had gezet. Gelukkig was ik binnen twee weken, anders heb je een probleem. Nu wacht ik alweer ruim 2 weken op antwoord van gsm web dat ze mijn herroeping hebben ontvangen. Je raad het al, ik krijg geen reactie. Zelden meegemaakt, dit vind ik wel erg slecht.
2 weken gaan pas in nadat je je toestel heb ontvangen ter info ,maar ik heb zelfse probleem heeel apart dit
Ik heb geen toestel ontvangen en tevens af besteld. Krijg geen reactie meer van de herroeping die in ingevuld terug heb gestuurd.
Och shit, ik heb hetzelfde. Telefoon wordt nageleverd zeggen ze. En inderdaad 20 wachtenden voor je. Wel betaald + abonnement kpn is al gestart. Wel simkaart maar geen telefoon ontvangen
Kut bedrijf laat niks horen
Je kan bellen en mailen tot dat je een ons weegt
Wacht al een maand op me telefoon
Kijken wat er gebeurt als er langs gegaan wordt
Hoop dat jullie snel failliet gaan
Ik wacht nog steeds op de IPhone 16.
Wel betaald!!
Meerdere malen met ze gechat. Krijg valse informatie zoals, de telefoon is verpakt en zal vandaag of morgen verstuurd worden. Je krijgt geen track en trace.
Brieven gestuurd via de email en aangetekend.
Ik heb een half jaar gelden een contract getekent met telefoon.
Nu betaal ik al 4 maanden voor een nieuw abbo met telefoon en heb nog een keer apart 300 euro betaaldt voor die telefoon.
Tevens hen ik nu ondertussen 6x gebeldt met gsmweb.nl en vodafone gehad en gemaild.
Kom er met gsmweb niet uit die de telefoon hoort te leveren. Maar ben ondertussen wel al540,-euro kwijt aan een telefoon die ik nooit heb gehad.
Wat een bende van ellende. Als ik nul sterren kunnen 'n geven had ik dat gedaan.
Geen reactie niks op mijn mails. Loze beloftes via de telefoon en chat. BESTEL DAAR NOOIT
Telefoon 6 weken geleden besteld. Ik heb al 266,- + 2 maanden abonnement betaald van 80,- en 60,- bij KPN. Klein detail ontbreekt. Ik heb GEEN telefoon ontvangen. Wel een simkaart....
Klantenservice is nauwelijks meer bereikbaar. Heel af en toe via een chat. Via deze chat hebben ze beloofd dat deze vrijdag 4 juli verstuurd zou worden, ik zou track en trace code ontvangen. Natuurlijk is dit weer een loze belofte.
Vandaag is er ook geen chat te vinden op de website. De chat zou van 10.00 tot 15.00 bereikbaar zijn.
Via e-mail krijg je nooit een reactie.
Inmiddels al bijna een maand verder en buiten een simkaart nog steeds geen telefoon ontvangen. Eerste mail niet op gereageerd, nu weer een mail gestuurd en deze week maar gaan bellen, maar ben bang dat ik naar de telefoon kan fluiten.
Heb vaker bij hun besteld en nooit problemen, maar wou dat ik nu toch eerst de reviews had gelezen :(
Contract binnen sim binnen maar geen telefoon. We zijn al 3 weken verder. Klantenservice is niet telefonisch bereikbaar staat gewoon een bandje op en die verbreekt de verbinding.
Mail antwoorden ze ook niet op.
Helaas heb ik te laat de reviews gezien want anders had ik hem nooit!!!! daar afgesloten.
Nu ben je er druk mee kost veel tijd en geen telefoon. Zal een herroepingsformulier gaan invullen.
Oplichters!
Telefoon besteld. Deze nooit ontvangen. Ze reageren nergens op. Inmiddels wel aan het betalen aan Vodafoon. Deze kunnen daar niets aan veranderen zegen ze. Dus je wordt gewoon bestolen door GSMweb. Dus doe nooit zaken met dit bedrijf. NB ik moest een sterkiezen znders werd de review niet geplaats , maar een ster is nog veel te veel.
Vandaag is GSMweb ineens helemaal niet bereikbaar. Je kunt ze mailen en daarna wordt de verbinding verbroken. Heel fijn dat ze ook nog hopen op je begrip. Echt onbestaanbaar dit. En maar klanten binnen halen terwijl ze niet kunnen leveren. Bijna 4 weken later en nog geen telefoon. KPN geprobeerd abonnement op te zeggen maar ik was net een paar dagen na de 14 dagen. Ik wist dus niet dat je binnen 14 dagen ook bij KPN kon annuleren.
Dus zit je met een abonnement waar afbetaling van telefoon bij zit maar heb je geen telefoon, wel een simkaart HIEP HIEP HOERA.
Hier het zelfde, wel betalen maar geen telefoon het blijkt dus gewoon een dievebende te zijn.
telefoon besteld op 14/5 en het is nu 14/6 na een week gebeld het komt volgende week vrijdag binnen. weer een week later het komt volgende week vrijdag binnen . weer een week later het komt vrijdag binnen. meerdere keren gebeld, er zijn altijd 18 wachtenden voor jou. ik sta standaard 3 kwartier aan de lijn en andere keren wordt er helemaal niet opgenomen. Toen ik het bestelde stond er vandaag besteld morgen in huis. en het valt me op dat dat termijn elke keer wijzigt. ik heb 21 dagen gezien eronder en nu staat er 2 tot 3 dagen levertijd. MIJN SCHERM WAS KAPOT GEVALLLEN en had bij GSM WEB besteld voor de snelle levering, nu heb ik inmiddels mijn scherm vervangen en zit erover na te denken om ergens anders een telefoon te kopen. allemaal extra kosten gemaakt! ik ben rechtsbijstand verzekerd en ga hier zeker wat mee doen! vind dit echt niet kunnen. dingen beloven die ze niet kunnen waarmaken....
Er worden mooie aanbiedingen en telefonische toezeggingen gedaan voor telefoon of horloge. Na aanbetaling is het plotseling niet meer snel leverbaar. Telefonisch onbereikbaar, geen informatie over simkaart e.d. Continu uitstel per mail, verwijzing naar systemen klantenservice, het contract is niet herroepbaar, provider Odido neemt geen verantwoordelijkheid ondanks vooraf contact. Pas op met deze partij, alleen maar frustratie en de vraag of het ooit geleverd gaat worden. Bijzonder dat Odido nog met deze partij werkt.
Op 10 mei een losse iPhone 16 besteld. Na 5 weken heb ik hem nog niet geleverd gekregen. Eerst gaven ze aan dat hij nog niet binnen was maar elk moment binnen kon komen. Daarna gaven ze aan problemen te hebben met de leverancier. Ik heb nu 2x gemaild dat ik mijn contract wil ontbinden en dat ik mijn geld terug wil. Hier reageren ze niet op. Vandaag meerdere malen proberen te bellen, volgens de site zijn ze gewoon open maar krijg een bandje dat ze gesloten zijn. Ik heb in het verleden nog nooit problemen gehad met GSM WEB maar dit is echt niet normaal. Ik bestel hier nooit meer wat!!!!!
Op 18 april heb ik een toestel (iphone 16 pro) met abonnement besteld.
Sindsdien meerdere malen telefonisch en via de mail contact opgenomen.
Elke keer wordt er aangegeven dat het toestel ECHT na het weekend verzonden zal zijn.
Afgelopen vrijdag 30 mei nog telefonisch contact gehad. Toestel zou echt dezelfde dag nog verzonden worden. Maar uiteraard geen mail voor betaling ontvangen dus nog steeds zonder toestel!
Maar al wel bijna 2 maanden aan het betalen voor mijn toestel.
Dit is dan ook de laatste keer dat ik hier een abo met toestel zal bestellen!!!
Na 5 weken nog steeds geen toestel ontvangen. 4x gemaild, geen responds. 3x gebeld ( samen 94 minuten in de wacht) en elke keer wordt heilig beloofd dat het toestel binnen 3 werkdagen wordt geleverd. Mooi niet dus! Ik voel me opgelicht want de toestelkosten worden gewoon maandelijks in rekening gebracht!
Hallo allemaal
Het zelfde ik ook nog geen I phon vanaf 23/5
Ze zijn slecht bereikbaar ,elke keer 17 wachtenden voor je en als je ze eindelijk aan de lijn hebt dan opeens geen verbinding meer. Wat een zeer slechte bedrijf is dit geworden. Wacht al drie weken op de iPhone en elke keer is het het komt volgende week binnen..
Ben er helemaal klaar mee ....
Schandalige service en regelrechte leugens bij het informeren waar de bestelling blijft. Helaas pas na het doen van de bestelling en bij het uitblijven van de ontvangst van mijn bestelde toestel op 12 april jl. de diverse review sites gezien hoe deze handelwijze blijkbaar de standaard is geworden van GSMWEB.NL. In plaats van de toegezegde 2 dagen levertijd en de talloze beloftes daarna vanuit de servicedesk was er een aangetekende ingebrekestelling nodig om datgene wat ik besteld en betaald heb te ontvangen. Een servicedesk overigens waarbij ik telefonisch meerdere malen tot 40 minuten moest wachten tot ik contact had en waarbij de gemelde mail optie geen enkele reactie per mail van ze teruggeeft) Een tip: met een hele grote boog om de mooie aanbiedingen, beloftes , toezeggingen en praatjes heen lopen indien en zodra je op zoek bent naar een nieuw toestel of mobiel abo. En als je mij niet gelooft, kijk dan naar de vele lotgenoten die exact dezelfde ervaring hebben....
Ik heb twee weken geleden een contract getekend, maar ze hebben alleen de simkaart opgestuurd, maar als ik bel voor de telefoon, zeggen ze altijd volgende week en uitstel. Ik denk dat ik de nodige juridische stappen moet ondernemen.
Interessant dat er de laatste tijd zoveel negatieve recensies te vinden zijn over Gsmweb.nl. De onze is juist positief. Ik heb een mooie Apple iPhone 16 Pro met 24 maanden Vodafone abonnement erbij besteld voor 55,50 euro per maand. Dan kan ik gelijk onbeperkt internetten en onbeperkt bellen. Bedankt.
Interessant deze review gelet op nagenoeg alle andere reviews die allemaal een zelfde beeld schetsen van de praktijk van GSMWEB.nl...
Abonnement was zo aangegaan en levert geen problemen op. Echter de bestelde telefoon wordt niet geleverd. Op mails reageren ze niet. Telefonisch lange wachttijd en volgens script wordt je met een zoethoudertje weg gestuurd. Slecht slechte service. Dit was echt wel anders.
Ik raad iedereen aan, geen gebruik te maken van deze website! Wees gewaarschuwd. Ik lees alleen maar dezelfde klachten.
Aantal keren via gsmweb abonnementen geregeld. Dit was de laatste. Donderdag 27 maart een verlenging gedaan. Tot op de dag van vandaag geen toestel. Meerdere keren gebeld. Het enige wat ze doen is je de zakken vol liegen. Vertraging, drukte, etc. Toestel heb ik al 3x moeten ontvangen inmiddels. Nou dit is werkelijk een drama. Inmiddels een mail gestuurd met herroeping. Echter wordt hier niet op gereageerd. Hoe een goed bedrijf met goede recensies zich in een jaar tijd zo te zien. Hellemaal met de grond gelijk wordt gemaakt. Zeer jammer. En de laatste keer dat is überhaupt deze website bezoek! AFRADER!
Hier precies hetzelfde, op 18 april toestel met abo besteld. Abo kosten worden wel lekker in rekening gebracht, maar geen teken van een toestel.
En elke keer maar aangeven dat het toestel echt na het weekend wordt geleverd enzo.
Voor mij ook zeker de laatste keer.
Altijd goede ervaringen gehad, maar dit is echt schandalig. Had ik de reviews maar eerder gelezen, dan had ik mezelf deze ellende kunnen besparen. Zucht!!!
Ik had een abonnement afgesloten kreeg de sim maar nooit de telefoon want er was steeds iets met de logistieke afdeling heb vaak aan de telefoon gehangen duurde gigantische lang voor je eindelijk überhaupt geholpen word en als je geholpen word krijg je allerlei verschillende antwoorden en informatie van verschillende medewerkers nog nooit zo iets slechts meegemaakt 2 weken bezig geweest nu bezig hele bestelling per direct te annuleren maar duurt weer een eeuwigheid voor je überhaupt geholpen word
Hier hetzelfde. Wat een ellende dit.
Hoe kan dit bedrijf hiermee doorgaan. Dit is gewoon oplichting.
Ik heb 14 maart een los toestel besteld en betaald, helaas nog steeds niet ontvangen. Wel meer dan 50 keer gebeld en steeds een half uur in de wachtrij gestaan. Ik bel op maandag 14.00 uur en het bandje geeft aan...op dit moment zijn we gesloten. We zijn van maandag t/m vrijdag van 9.00 uur tot 18.00 open!
Raar, toch!
Lange levertijd, niet zoals het wordt aangegeven op de website. Slechte service! Nalatigheid van e-mail over de levering van het toestel. Op de website staat op voorraad en toestel binnen 2 werkdagen. Uiteindelijk duurt het weken voor de toestel wordt geleverd. Mijn partner heeft 5 weken gewacht voor het toestel werd geleverd.
Schandalig bedrijf. Telefoon niet leverbaar. Ze nemen geen co tact op. Zeggen helemaal niks. Verder gaat je abonnement gewoon in en moet je betalen. En dan de medewerkers die je aan de lijn krijgt. WAUWW, je zou haast denken dat ze dronken zijn. Maling aan je situatie en totaal geen benul wat ze mensen aan doen.
Als je een abbo neemt met een telefoon, gaat je wettelijke bedenktijd van 14 dagen pas in zodra je de telefoon ontvangen hebt. Ik zou als ik jou was even bellen met je provider.
Dit zijn de beste telecomproviders van juli 2025.
Er zijn 80 reviews geschreven over GSMWEB.nl op Reviews.nl. Met een 2.0 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Matig.