Dit zijn de cowboys die je ver bij je weg moet houden. Bizar slechte service, installatie afgekeurd, geven nadien geen gehoor, onervaren mannen, grote schade aan dak na afloop. Installatie niet compleet en brandgevaarlijk opgeleverd. Als klant wordt je op een asociale manier behandeld. Een bedrijf met een slechtere service als deze ben ik nog niet vaak tegen gekomen. Ongeorganiseerde bende waar de ene van de andere niet weet waar ze mee bezig zijn.
Na herhaaldelijk contact te hebben gezocht over een belofte voor Cashback geen reactie op mails en chat mogen ontvangen, toen maar een mail gestuurd over advies voor de aankoop van een zonnepanelen systeem en u raad het al direct een reactie met advies ontvangen, dus mails worden wel gelezen alleen word er een selectie gemaakt welke ze wel en niet gaan beantwoorden, dus maar op het contact ingehaakt over de cashback waarna er toen beloofd is het
alsnog te gaan regelen, maar helaas is het daarna weer stil geworden, ging me op het laatst niet zozeer meer om de cashback maar over de werkwijze van de club.
Wij zijn heel tevreden over GoVolt.
Er gaat veel negativiteit rond over GoVolt.
Wij kunnen ons hier niet in vinden en moeten gewoon even onze ervaring delen.
Ze hebben vanaf het aanbod van de offerte t/m het plaatsen van de zonnepanelen keurig gehandeld. Snelle reactie bij vragen en het plaatsen van de panelen ging snel en er is netjes gewerkt. Bij ons waren er 3 hele aardige monteurs aan het werk.
De app werkt gelijk, ook geen problemen mee gehad Wij zullen GoVolt wel aanbevelen bij andere.
Nu kunnen wij heerlijk gaan genieten van onze zonnepanelen, hopen op vele zonnige dagen.
Ik herken mij niet in de negatieve reviews die ik hier lees. Om wat tegenwicht te geven zal ik mijn ervaring met GoVolt delen. Het is alweer een tijd geleden, maar wat ik mij ervan herinner waren ze heel klantgericht. Eerst een gratis offerte aangevraagd, hiermee was ik akkoord gegaan en verder verliep het allemaal zonder problemen. Ik heb inmiddels al een tijd zonnepanelen en daar ben ik heel blij mee. Helemaal na zo'n mooie zomer. Optimaal gebruik van kunnen maken. Ik weet niet of ze het op het moment heel druk hebben, maar ik kan iedereen zonnepanelen aanbevelen.
Ondanks claim op website dat je binnen 24 uur een offerte ontvangt op je aanvraag nu na 5 dagen nog steeds geen offerte ontvangen.
Als dit al niet nagekomen wordt waarom zou je dan vertrouwen hebben om uberhaupt met deze partij in zee te gaan ?
Begrijp dat het lastig is in deze tijd om alle aanvragen tijdig te verwerken maar gebruik dan niet deze slogan op je website !
Jammer.
Wij hadden precies hetzelfde, al moet ik eerlijk zeggen dat we de aanvraag wel in het weekend hadden gedaan. Schijnt dus dat ze dan niet werken. Die 24 uur slogan mag inderdaad verwijderd worden...
Waardeloos bedrijf. Misleidende reclame en valse beloftes. Klant is de dupe bij GoVolt.
Verloren tijd, geld en zenuwen voor de klant. Nog nooit zo vreselijk slecht functionerend bedrijf tegen gekomen. Schofterige manier om klanten te behandelen door de planning en de klantenservice.
Tot de aanbetaling communiceren ze met de klant. Na aanbetaling bestaat klant niet meer voor GoVolt.
Tot nu toe, 24 weken verder, nog geen enkel afspraak en belofte nagekomen door GoVolt.
Aanbetaling gedaan op 31 maart. Nu is het 24 weken later. Zonnepanelen zijn nog steeds niet geïnstalleerd. De zomer is voorbij. Ook geen schouw geveest.
Aantal keer voor niets samen met mijn man snipperdagen opgenomen. GoVolt komt gewoon niet opdagen voor afspraken met allerlei smoezen in de avond voor installatie. Wanneer er al vervangers op onze werk zijn geregeld en de snipperdagen zijn genomen.
Uiteindelijk na 23 weken, op 31 augustus kwamen er drie monteurs. Om 12.30 uur in plaats van zoals afgesproken 9 uur. Zonder enkel tegenbericht. Klanten service bellen en monteurs zoeken, die niet op de afgesproken tijd komen, het is het probleem van de klant zelf. Excuses van GoVolt hoeft u ook niet te verwachten. Als je klantenservice om 11.00 uur belt met de vraag waar de monteurs zijn, wordt tegen je gezegd… bel maar over anderhalf uur terug, als de monteurs dan nog niet aangekomen zijn. Schandalig is dat, vind ik.
Later blijkt dat het zelfs dat de monteurs die dag bij ons de enige afspraak hadden..
Van 12.30 tot 15.45 hebben ze rails en omvormers geïnstalleerd, meermalen koffie gedronken, privé telefoontjes gepleegd. Niets is in de meterkast aangesloten. Om 15.45 vertrekken monteurs samen met onze 9 zonnepanelen. Daarbij verklaren ze dat ze nog ver terug naar huis moeten rijden. Wordt ook keihard gelogen dat ze geen elektricien vandaag mee hebben. Hoewel overduidelijk is dat de 1 van de monteurs een elektricien is. Omdat een uur daarvoor hij de meterkast nog bekijkt en vertelt waar hij de extra elektra groep wilt gaan installeren.
Wij werden ook niet van te voren door de klantenservice geïnformeerd dat er geen elektricien zou komen en dat onze 9 zonnepanelen niet in 1 dag geïnstalleerd kunnen worden door GoVolt.
Liegen, bedriegen en de klant voor de gek houden is een normale ‘bedrijfscultuur’ en de gang van zaken bij GoVolt. Als er maar een aanbetaling is gedaan door de klant.
Klanten service en de planning nemen zelf geen contact op, zelfs na zo’n blunder.
Klant moet proberen ze zelf telefonisch te bereiken. Na ingediende klacht over de gang van de zaken, tot de dag van vandaag nog geen fatsoenlijke reactie terug ontvangen. Niemand maakt zich zorgen bij GoVolt over het niet afgemaakte werk en de gedupeerde klant.
Vanzelfsprekend komt ook geen enkel excuus of compensatie voor morele en de financiële schade welke is geleden door de klant. Bevestiging van een beloofde nieuwe afspraak van planning heb ik ook niet gekregen. Mijn e-mails en telefoontjes worden niet door GoVolt beantwoord. Eigenaar van de bedrijf reageert ook niet op de schriftelijk ingediende klacht.
Eindeloos geduld is op. Rechtsbijstand aangeschreven.
GoVolt is met afstand het slechtste wat ik in jaren heb meegemaakt wat betreft klantenservice en contact. Wees verstandig en koop je zonnepanelen bij een lokale installateur. Kost misschien een paar tientjes extra maar scheelt een hoop ellende. En straks komt hier vast weer een reactie van hun met smoesjes en marketingpraatjes maar ik ben er klaar mee. Zal even uitleggen hoe dit tot stand is gekomen.
Wij hebben 19 mei de offerte goedgekeurd en meteen de aanbetaling overgemaakt. Vervolgens zou er binnen 2 weken contact met ons opgenomen worden over een installatiedatum. Niet gehoord - dus weer zelf bellen. En in eens kon de installatie worden ingepland op 23 juli. Nou mooi dacht ik, kunnen we van de zonnigste zomer ooit profiteren. Op dit moment had ik de meneer van de planning al op gewezen dat ons huis hoger is dan de gemiddelde woning en dat ze een steiger nodig zouden hebben. Dit datum wordt 18 Juli in eens weer gecanceld onder het mum van dat de omvormers niet leverbaar zijn. Toen ging ik drie! toeleveranciers van componenten bellen en kijk aan - de omvormers liggen in de loods en ik kan ze zo ophalen. GoVolt gemaild en gebeld en zelfs nog voorgesteld dat ik de omvormers regel als zij de installatie doen. Kon al niet meer want het kwam natuurlijk prima uit dat ze ons al uit de planning hadden gehaald.
De komende weken ontelbare keren probeert te bellen tijdens onze vakantie met de accountmanager die deze functietitel zeker niet heeft verdiend (ik ga geen namen noemen maar LG...), de planning, klantenservice, teamleidster. Niemand was in staat om iets te regelen tot dat er eindelijk een nieuwe afspraak op 1 september stond. Afgelopen donderdag stonden er dan twee vriendelijk monteurs met hun mond vol tanden omdat ze het dak niet op zouden komen (en ja ik had dus aangegeven dat ze meer dan een ladder nodig zouden hebben). Maar dit was niet het enige wat mis ging:
-de legplan klopte niet, ze hadden een oude versie en de materialen waren al op maat gemaakt
-er zat een doos met goedkopere omvormers (Enphase 7+ ipv 7A) in de bus
-ze hadden geen idee dat het een 3-fase installatie moest worden
- ze hadden ook andere panelen in de bus zonder dit te melden. Er werd me later verteld dat dit toch in mijn voordeel zou zijn omdat het 395 ipv 385 wp panelen zijn . wat een onzin. Bij 16 panelen is dit nog geen half paneel verschil en kies ik liever voor kwaliteit en niet voor wat er toevallig beschikbaar is.
Na deze shit-show GoVolt gebeld en daar was men weinig van onder de indruk. Ja meneer, wat vervelend voor u, we gaan het oplossen.
Vervolgens weer moeten bellen en mailen om er vaart achter te krijgen. Als dit mijn bedrijf was zou ik toch echt wel alles en iedereen in beweging zetten om dit te fixen. Donderdag nog een mail gestuurd en GoVolt een deadline gezet. Uiterlijk vrijdag zou iemand mij bellen met een datum voor installatie binnen een week. En natuurlijk belt vrijdag niemand tot dat het 18:00 is en ik weer twee reminders heb gestuurd. De meneer van de planning durft dan ook nog doodleuk te vragen of hij niet maandag terug mag bellen omdat hij dan meer inzicht zou hebben in de planning! Plannen jullie 24 uur vooruit of hoe kan dit gedurende het weekend wijzigen? Nieuwe afspraak staat nu voor 15 september - ik hou mijn hart vast.
Wij zijn de hele opbrengst van augustus misgelopen, geen sprake van compensatie tot nu toe.
Wees verstandig en koop je installatie bij een ander bedrijf.
Iedereen heeft in de omgeving heeft nu zonnepanelen behalve wij. Dus ook even een offerte aangevraagd, deze hadden we binnen een paar dagen binnen. De prijs valt ons nog reuze mee dus daar zijn we blij mee. We zullen GoVolt binnenkort bellen om te kijken wat er allemaal mogelijk is verder. In totaal hadden we 3 offertes aangevraagd vrijblijvend bij verschillende bedrijven, GoVolt was hierin de goedkoopste en ze konden het ook het snelste leveren. Verder kan ik nog niet oordelen of het product zelf. Tot dusver tevreden.
Ik was het niet helemaal eens met de offerte die ik had gekregen. Er waren wat zonnepanelen geplaatst op onze dakkapellen en ook een aantal op het oosten. Volgens mij moeten ze toch juist naar het zuiden en westen wijzen. De prijs was verder wel prima hoor en ik denk dat als ik contact met ze had opgenomen dat het wel goed zou komen, vond het echt toch wel een aparte keuze. Misschien is het geen verkeerde optie dat het bedrijf daadwerkelijk even contact met je opneemt alvorens ze best veel tijd voor je nemen om de offerte te maken. Verder hoor ik alleen maar goede verhalen over GoVolt hoor dus het is eigenlijk alleen een tip voor het bedrijf. Mijn ouders hebben het ook via dit bedrijf geregeld en het kwam een stuk sneller dan wanneer ze het hadden besteld bij een bedrijf bij ons in de woonplaats.
Goedemorgen meneer/mevrouw Wesseling,
Hartelijk dank voor uw mooie review en waardevolle feedback. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden over ons bent. Wij wensen u veel plezier met uw installatie!
Een zonnige groet,
Team GoVolt
Zeer fijne ervaring met GoVolt.
Goed geholpen en geadviseerd bij mijn offerte. Ik ben zelf niet heel technisch maar ze hebben mij goed uitgelegd over het beste systeem voor mijn dak m.b.t. Schaduwvorming.
Installatie was binnen 8 weken en de monteurs hebben netjes werk geleverd. Ook mijn buren aangeraden en hier een korting voor gekregen.
Al met al een zeer tevreden klant en zeker aan te bevelen.
Wij zijn al een tijdje in de markt voor zonnepanelen, maar zagen erg op tegen de grote investering. Bij GoVolt kun je de zonnepanelen in termijnen afbetalen en na de looptijd zijn ze ook echt van jou. Dit sprak ons gelijk erg aan.
Na het aanvragen van de offerte, de knoop maar doorgehakt. Wij gaan voor zonnepanelen van GoVolt! Ze liggen er nog niet op, maar wij krijgen een erg goed gevoel bij GoVolt. De mensen waarmee wij gesproken hadden, waren erg vriendelijk en legden alles goed uit. Wij hebben er vertrouwen in.
In januari contact met Go-Volt gehad. Ik zou een offerte krijgen en een flink bedrag zou moeten aanbetalen. Dit gebeurde binnen 1 dag en alles ging heel snel en ik betaalde ook gelijk het bedrag. Ik zou dan gebeld worden voor het plannen van een afspraak. Alles zou binnen 6 weken geïnstalleerd worden, werd mij verteld.
En toen begon het....nadat ik 4 weken helemaal niets meer hoorde, belde ik met Go-Volt. De afdeling planning en klantenservice is eigenlijk niet te bereiken. Je hangt 10 minuten in de wacht en dan wordt de lijn gewoon verbroken. Na een paar dagen meerdere keren geprobeerd te hebben, kreeg ik iemand aan de lijn. Er was sprake van personele problemen, veel zieken, en planningsproblemen. Mij werd verzekerd dat ik volgende week gebeld zou worden.
Ik werd natuurlijk niet gebeld. Toen weer met hen gebeld. Na vele pogingen weer iemand aan de bel gekregen. Er waren problemen en alles had vertraging opgelopen. Ik zou zeker de week daarna gebeld worden. Inmiddels zaten we ergens begin maart. Maar op een gegeven moment kreeg ik een email dat vanwege drukte alles vertraging had opgelopen en dat ik geduld zou moeten hebben.
Uiteindelijk na veel wachten kreeg ik een telefoon voor de planning. Ik was blij, ik had eindelijk een afspraak op 1 april. Op 1 april werd ik gebeld dat het toch niet door kon gaan vanwege het weer. Een slappe excuus natuurlijk. Werkt dit zogenaamd bedrijf in de wintermaanden niet? Men wilde twee weken later op 15 april langskomen.
Inmiddels was ik het zat geworden. Ik wilde de bestelling annuleren maar dat mocht natuurlijk niet van het bedrijf want eenmaal besteld, zit je eraan vast. Ik heb ze toen gewezen op de consumentenrechten en hun verplichtingen als een commercieel bedrijf. Ik zou ze nog een laatste kans geven voor 15 april.
U kunt het raden. Vandaag is 15 april en ik zit dit te schrijven. Toen op 10:30 niemand kwam verschijnen, heb ik een paar keer gebeld. Ze waren natuurlijk weer niet bereikbaar. Ik heb toen gemaild. Ik werd gebeld en het werd mij medegedeeld dat er iets in de planning was misgegaan en dat ik vandaag niet op de planning stond.
Ik heb een dossier laten aanmaken via rechtsbijstand. Nu ga ik ontbinding van het contract en schadevergoeding forceren. Kijkt U AUB verder als u zonnepanelen wilt instaleren naar een ander bedrijf. Ik heb nooit zo'n zeer slecht functionerend bedrijf als Go-volt mee gemaakt.
Helaas zit ik nu in het zelfde schuitje. Daaaaag aanbetaling. Al 5 weken geleden aan betaald. Na 2 x bellen en 1 x mailen alleen maar loze beloftes en klagen over corona onder personeel.
Grappig om te zien dat iedereen ineens zonnepanelen besteld omdat de gas en elektroprijzen de pan uit vliegen. Wij waren ook altijd sceptisch omdat zonnepanelen nog best wel in opkomst zijn en ik denk ook dat over 10 jaar er veel betere zonnepanelen of zelfs een geheel alternatief voor is. Door de huidige prijzen moeten wij er ook aan geloven en hebben voor 5.000 euro zonnepanelen besteld bij GoVolt. Prima factuur ontvangen en het wordt nog voor de zomer gelegd.
Eigenlijk heb ik veel te lang gewacht met het nemen van zonnepanelen, maar nu is het echt de hoogste tijd. Ik twijfelde erg lang, want het leek mij toch wel een gedoe, dus de drempel was best hoog. Ook wist ik niet precies waar ik moest beginnen. Waar ik ook erg tegen op zag, was de investering. Zo doende kwam ik bij GoVolt uit. Zonnepanelen zonder grote investering. Bij GoVolt betaal ik de zonnepanelen gewoon in termijnen terug en wanneer ze zijn afbetaald, zijn ze 100% van mij. GoVolt heeft ook een hele mooie app, waarmee je direct alle gegevens kunt zien. Erg handig! Dus mensen, wacht niet langer, gewoon doen.
Weer even met de feiten op de neus gedrukt. Contract met energieleverancier is verlopen en we moeten nu het drie dubbele betalen als voorheen. We hebben gelijk via GoVolt 12 zonnepanelen besteld, deze zal een dezer weken op ons dak geïnstalleerd gaan worden. Kan zeker wel uit, misschien gaan we zelfs voor een warmtepomp en 100% vloerverwarming in huis. Helaas nu het geld niet voor maar met name in deze tijd, iedereen die het wel al heeft gedaan zit er goed bij! Ps. offerte van GoVolt, die we hebben ontvangen per mail, is heel duidelijk en je kan er veel op inzien qua wat het je opbrengt, waar de zonnepanelen geplaatst gaan worden, enz. Prima service tot dusver.
Het is even aftasten voor de zonnepaneel industrie denk ik. Wij gaan deze zomer ook over naar wat zonnepanelen. Moet nog wat offertes uitbrengen maar had al via via begrepen dat GoVolt wel goed zou zijn. Willen nog even wat sparen en dan begin van de zomer de zonnepanelen installeren. Is ook zo'n zonde om ze nu er al op te gooien terwijl er nog niet veel zon is. Althans, geen sterke zon. Had vorig jaar ook al een offerte opgevraagd via GoVolt, toen gaven ze aan dat er 8 zonnepanelen op mijn dak passen. Volgens mij is dit wel een stuk meer maar dat zal ik binnenkort wel van ze vernemen.
Wat een bedrijf.
Verkopen is niet zo een probleem bij govolt.
Oktober: Een nette offerte, helaas met veel loze beloftes. ze beloven in de offerte de panelen binnen 2 weken te plaatsen. Helaas waren de verkochte panelen even niet op voorraad en zou dit 2 weken duren
November: Akkoord op de offerte en afgesproken de aanbetaling te doen pas als de panelen binnenkom. De installaties zou al wel ingepland worden voor december.
Uit het niet wordt mijn voicemail ingesproken door iemand waar ik tot op heden geen contact mee heb gehad. Waarom in nog niet heb aanbetaald, bij het terugbellen wordt door de jongen aangesproken alsof ik een wanbetaler ben. Ik geef aan dat ik met mijn contactpersoon af heb gesproken aan te betalen zodra ik bericht krijg dat de panelen binnen zijn. De persoon aan te telefoon geeft aan dat tot ik heb aanbetaald niets van govolt hoef te verwachten qua planning zonder aanbetaling. Dus ik betaal met tegenzin aan om alles in gang te zetten.
December: een maand stilte.....
Januari: Dan eindelijk wordt er een datum ingeplant op dinsdag, ik neem vrij, aan het einde van de dag wordt ik gebeld dat ze niet komen. Ze gaan de komende weken kijken wanneer ze kunnen komen. Ik word boos en dan kan het opeens de zelfde week op vrijdag... Wederom neem ik een vrije dag.... in de middag wordt ik gebeld dat ze weer niet komen. Ik ben nu wel nijdig... beloven dat binnen 2 weken wordt geplaatst is blijkbaar een verkooptruc en niet iets dat ze waar kunnen maken.
De planning beloof me op maandag terug te bellen met een nieuwe datum... zo snel mogelijk en aan het begin van een werkdag zodat ze niet aan het einde van de dag bellen met een nieuwe smoes.
Het is 2 weken stil..
inmiddels februari: Ik krijg een standaar mail met hierin het bericht dat door drukte meer tijd nodig hebben om mijn installatie binnen 8 weken in te plannen.
Wederom de planning gebeld en ze geven aan er niets aan te kunnen doen en het echt zo lang gaat duren... ze hebben GEEN MONTEURS.
Ik geef aan dat ik het zelfde verhaal wel een beetje beu begin te raken en het een cassettebandje begint te worden. Ze geeft aan dat ze zich ook zo voelt omdat ze geen andere gesprekken als deze voert.
Ik zou willen zeggen als u zonnepanelen wil plaatsen verder te zoeken dan Govolt...
Ze willen graag je geld maar nadat jij je commit aan de offerte, je dwingen aan te betalen verder niet meer voor je doen.
WAT EEN BEDRIJF, en dan druk ik me netjes uit.
Ik ben wel positief over GoVolt hoor, laat dat voorop stellen. Hele goede offerte gekregen waarbij ik helaas het niet eens ben over waar de zonnepanelen worden geplaatst (symmetrie vind ik belangrijk). Heb hier ook nog geen zeggenschap in gehad, zal vast wel kunnen als je echt akkoord gaat met de offerte. Iets meer overleg zal dan ook wel fijn zijn want qua prijzen en gehele opzet van de offerte is niets mis mee. Ze nemen er in ieder geval wel de tijd voor om een goed beeld te geven wat je kan verwachten aan besparing en kosten.
Ik heb ook een offerte aangevraagd en het ziet er wel goed uit. Heb met Govolt afgesproken dat ik hierop terug kom rond Maart April. lijkt me wat logischer dan met hartje winter zonnepanelen te plaatsen. Ik wist trouwens niet dat er een houdbaarheidsdatum aan zonnepanelen zitten en dat ze in principe ieder jaar iets minder stroom leveren. Des te beter is het om net voor de zomer ze te plaatsen zodat ze meteen hun werk goed kunnen doen. Ook leuk dat ze via een Google Maps image al precies kunnen laten zien waar ze de zonnepanelen willen gaan plaatsen. Ik had hierop nog wel wat aanmerkingen want het moet er wel een beetje mooi uitzien vind ik. Dat kon allemaal wel volgens Govolt dus prima tot dusver. Zodra ik de zonnepanelen heb laten plaatsen zal ik hierop nog een reactie sturen over hoe het is gegaan.
Geef ze voor nu 5 sterren. De offerte is heel mooi overzichtelijk opgebouwd, zoals trouwens hieronder in een review staat omschreven door iemand anders.
Ik heb er totaal geen eieren van gegeten dus heb bij verschillende bedrijven een offerte aangevraagd voor zonnepanelen. In de offerte van GoVolt.nl heb ik onderstaande punten duidelijk gekregen:
- opbrengst voor de komende 25 jaar
- besparing voor de komende 25 jaar
- het op maat geadviseerde zonnepanelen systeem
- legplan
- informatie over de aangeboden producten
- informatie over de installatie
Verwachte opbrengst zou voor mijn situatie 3.574 kWh zijn, een besparing van € 964,98 euro het eerste jaar. Besparing na 25 jaar zou € 25.613,39 moeten bedragen en de terugverdientijd is ongeveer 5 jaar.
Staan nog enkele milieubesparingen bij maar daar doe ik het niet voor, sorry maar gaat toch echt om mijn eigen portemonnee.
Het aanbod betreft 11 zonnepanelen van Trina Solar met een omvormer SolarEdge. Je kan alle opbrengsten monitoren op je smartapparaat. Betreft een volledige all-inclusive installatie waarbij kabels mooi worden weggewerkt en worden aangesloten in de meterkast, waar ze ook een extra groep gaan aanmaken. Montage is binnen 4-6 weken en je krijgt een gratis BTW-teruggave service.
Kostenplaatje is € 5.082,64 zonder BTW en € 6.150,00 inclusief BTW. Het is mogelijk dit te financieren bij Santander als je het niet in 1 keer kunt betalen. Betaal je natuurlijk wel rente over.
Wat is peroonlijk mooi vind is dat ze een plaatje van bovenaf van je huis meesturen waarop de zonnepanelen al op staan. Zo kan je zien waar ze komen. Staat verder nog onderaan de offerte welke zonnepanelen het precies zijn, wat het totaalvermogen en het gewicht is en nog meer van zulke info. Zelfde met de omvormer.
Heb de offerte zo goed mogelijk vertaald en hopelijk hebben jullie hier iets aan. Had hem wel wat later dan verwacht maar dat kwam doordat er een weekend tussen zat. Van alle zonnepaneelbedrijven is de offerte van GoVolt.nl het beste geformuleerd en hebben tevens de snelste levertijd.
Groetjes Simaro
Wij besparen ongeveer 1000 euro per jaar aan energie! Zonder te overdrijven, hier staat natuurlijk wel een kostenplaatje tegenover en dit kan wel erg variëren qua aankoopprijzen van je zonnepanelen. Denk dus goed na en vraag bij minimaal 3 aanbieders een offerte op. Dit is meestal vrijblijvend. Wij zijn hierdoor uit gekomen bij GoVolt, deze was het goedkoopste en kwamen vrij snel met een definitief voorstel. Moet wel eerlijk bekennen dat er ook veel bedrijven waren die prijzen toonden op de website, in tegenstelling tot GoVolt. We waren dus bijna naar een andere partij gegaan. Maakt weinig uit waar je ze besteld, zolang het maar goed wordt aangesloten en je de juiste prijs pakt.
Ik geef GoVolt 3 sterren. Ze hebben bij ons alles goed aangesloten namelijk. Enige jammere vond ik in het begin dat ze geen prijzen toonden op de website. De chat werd ook niet beantwoord. Mijn man had een offerte aangevraagd via de website en vanuit daar ging het lopen.
Die chat mogen ze inderdaad wel opzeggen, waar slaat dat op? Ik kreeg ineens een melding op de website dat iemand met me wilde chatten dus ik opende de chat, stond er: Kunnen wij u helpen met uw keuze? Dus ik reageer daarop van ja graag. Uren later nog steeds niks gehoord. Ga dan ook niet met me chatten dom volk.
Na lang getwijfeld te hebben, heb ik toch gekozen voor zonnepanelen van GoVolt. Het is een erg fijn bedrijf om mee te werken. De communicatie ging vlot en ze waren erg meedenkend. Daarnaast was de prijs ook erg goed. Veel beter kun je het niet treffen.
Wij hebben er voor gekozen om de zonnepanelen zelf te plaatsen en dit was goed te doen. Alle materialen waren netjes op tijd gebracht. Keurig in de garage uitgeladen en neergezet. Het viel mij meteen op dat de materialen van een goede kwaliteit zijn, wat natuurlijk wel heel fijn is om te weten. Als techneut lukte het wel om de zonnepanelen op het dak te plaatsen, maar voor de mindere techneuten onder ons kan een installatie handleiding niet kwaad. Dit wil ik dan ook als tip meegeven. Natuurlijk kun je de zonnepanelen ook laten plaatsen door GoVolt, maar sommige mensen willen ze ook graag zelf op hun dak leggen. Dit kan soms nog best een gepuzzel zijn.
Ik kan iedereen aanraden die zonnepanelen wilt om deze af te nemen bij GoVolt. Heel goed bedrijf die beloven wat ze zeggen en de communicatie is zeer goed te noemen.
Communicatie zeer goed? Er staat op de homepagina een chat icoontje met de tekst: binnen 2 minuten heb je reactie. Ik wacht nu al een uur en heb nog geen antwoord op een hele simpele vraag. Die chat werkt duidelijk niet dus hoe kan de communicatie dan goed zijn?
GoVolt heeft 18 zonnepanelen geïnstalleerd op m'n dak. Na de offerte ging alles razendsnel. De zonnepalen zijn zeer deskundig geïnstalleerd en ze gebruikten kwalitatieve materialen. Heel erg blij dat ik voor GoVolt heb gekozen! Wat mij erg beviel is dat ze goed meedenken. Zelf had ik al wat ideeën en samen zijn we tot de perfecte oplossing gekomen voor mijn situatie. Hoe vaak zie je dit nog bij bedrijven? Vaak moet alles snel en krijg je geen deskundig advies. Als je al advies krijgt is het vaak van iemand van de klantenservice die geen verstand van de materie heeft. Dit is bij GoVolt zeker niet het geval! Prettige communicatie en ze weten heel goed waar ze het over hebben. Verder hebben ze zeer vakkundig personeel die heel precies te werk gaan. GoVolt verdient een grote pluim.
Wij hebben zonnepanelen besteld bij GoVolt! We kregen al maanden lang brieven in de bus van potentiele zonnepaneelaanbieders die je dan kon huren. Door corona zijn we toch eens gaan nadenken en zijn we tot de conclusie gekomen dat dit wel iets voor ons zou zijn. We verbruiken best veel energie omdat ik thuis werk en daarbij willen we graag wat kosten besparen. Gelijk op de homepage van GoVolt (kwamen via Google op de website) kan je jouw postcode invullen en zie je meteen of het mogelijk is om zonnepanelen op jouw huis te installeren door een zogenaamde dakscan. Je krijgt hierna een resultaat per e-mail toegestuurd. Meteen het bedrijf even gemaild om verder te communiceren over hoe en wat. Nu zijn er dus 6 zonnepanelen op ons dak geïnstalleerd! Een gasloos huis komt nu wel erg dicht in de buurt voor ons. De overstap naar meteen een warmtepomp was ons te duur dus dit is voor ons de perfecte middenweg.
Dit zijn de beste huis en tuinwinkels van maart 2023.
Voor zonnepanelen moet je bij GoVolt zijn. Bij GoVolt kun je kwalitatief goede zonnepaneleninstallaties bestellen voor een scherpe prijs. Ook voor de installatie zit je bij GoVolt goed. Je kunt geheel vrijblijvend een Dakscan doen. Hierbij krijg je informatie om te bepalen of zonnepanelen in jouw situatie interessant zijn en wordt direct een prijsopgave gegeven.