GoVolt

GoVolt

3.50/5.00 ā€¢ 30 reviews
B

Zonnepanelen offerte aangevraagd

Ik heb ook een offerte aangevraagd en het ziet er wel goed uit. Heb met Govolt afgesproken dat ik hierop terug kom rond Maart April. lijkt me wat logischer dan met hartje winter zonnepanelen te plaatsen. Ik wist trouwens niet dat er een houdbaarheidsdatum aan zonnepanelen zitten en dat ze in principe ieder jaar iets minder stroom leveren. Des te beter is het om net voor de zomer ze te plaatsen zodat ze meteen hun werk goed kunnen doen. Ook leuk dat ze via een Google Maps image al precies kunnen laten zien waar ze de zonnepanelen willen gaan plaatsen. Ik had hierop nog wel wat aanmerkingen want het moet er wel een beetje mooi uitzien vind ik. Dat kon allemaal wel volgens Govolt dus prima tot dusver. Zodra ik de zonnepanelen heb laten plaatsen zal ik hierop nog een reactie sturen over hoe het is gegaan.
Geef ze voor nu 5 sterren. De offerte is heel mooi overzichtelijk opgebouwd, zoals trouwens hieronder in een review staat omschreven door iemand anders.

B. Vermeer 9 dec 2021
Reageer
S

PAS OP GoVolt is misleidend

PAS OP: GoVolt is het perfecte voorbeeld van misleiding. De website ziet er professioneel uit en de mensen op kantoor zijn erg vriendelijk en beloven van alles, maar ze komen amper beloftes na. De installatie werd gedaan door onbekwame jongens; de panelen waren beschadigd en deden het zelfs niet. Dit heeft ons veel tijd gekost en dus ook vrije dagen, we zijn zeer ontevreden en raden dit bedrijf sterk af! Wij wachten nog steeds op een passende oplossing, maar GoVolt neemt ons niet serieus en wimpelt ons af met onzinnige voorstellen.

Spil 26 nov 2022
Reageer
S

Slecht bedrijf

Heel slecht bedrijf
Ik raad jullie af Ze komen de afspraak niet na
Zo slecht bedrijf heb ik nog nooit meegemaakt
Eerst maken ze mooi praatjes een vriendin van mij heeft zonnepanelen bij hun besteld 2 keer afspreken gemaakt maar helaas niet na gekomen .
Ik heb zelf ook slecht ervaring mee gehad

Sana 21 nov 2022
Reageer
F

Komen afspraken niet na

5 weken geleden de offerte ondertekend en aanbetaling gedaan. Binnen 4 weken zou er schouwing plaats vinden. Na 2 telefoontjes met loze beloftes waarin aangegeven werd dat beide planners corona zouden hebben en een onbeantwoorde mail verder, vrees ik dat ik de volgende gedupeerde ben.
Mijn aanbeveling krijg ik niet terug. Oplossingen worden niet geboden.

Frieda Veen 12 nov 2022
Reageer
A

Top Service

Via vrienden van ons zijn wij bij GoVolt terecht gekomen. Wij hebben zelf totaal geen verstand van zonnepanelen, maar gelukkig heeft GoVolt ons hierbij geadviseerd.

De schouwer kwam bij ons langs en heeft met ons doorgenomen hoe de kabels zouden worden weggewerkt. Dit werd bij de installatie keurig uitgevoerd en van de kabels is niks te zien!

Wij raden GoVolt zeker aan!

A. van der Kraan 1 nov 2022
Reageer
S

Gedaan wat is beloofd

Offerte binnen 2 dagen gekregen en gelijk al ingepland voor een datum. Ben benieuwd naar de panelen volgend jaar. Blijkbaar moest ik minimaal 50 woorden schrijven, dus knal ik er maar wat bij. Tot volgend jaar en bedankt voor de snelle service! Blijkbaar was het nog niet genoeg, dus nogmaals bedankt voor de snelle service en adviesgesprek en tot volgend jaar! šŸ‘šŸ¼

S. Stokvis 1 nov 2022
Reageer
J

Zonnepanelen van GoVolt

Vorige week was het eindelijk zo ver. De monteurs van GoVolt hebben keurig onze zonnepanelen geĆÆnstalleerd. Wij zijn er erg tevreden mee. Ik lees wel veel negatieve reviews over GoVolt, maar daar ben ik het niet mee eens. Tuurlijk kunnen soms bepaalde producten niet op voorraad zijn en ze hebben het harstikke druk, maar wij hebben geen hinder ervaren. Alleen dat het even duurde, maar dat is logisch in deze tijd. Iedereen wil nu zonnepanelen. Wij hebben wel 4 maanden moeten wachten, maar het zal mij verbazen als het ergens sneller kan. Al deze bedrijven hebben enorme wachtrijen, daar ontkom je niet meer aan. Nogmaals, wij zijn erg tevreden met GoVolt. De SolarEdge app werkt ook perfect. Wij raden GoVolt zeker aan bij familie en vrienden. Laat je niet gek maken door negatieve reviews. GoVolt is gewoon een betrouwbaar bedrijf.

Jolanda 14 okt 2022
Reageer
C

Cowboys maar dan hele slechte

Dit zijn de cowboys die je ver bij je weg moet houden. Bizar slechte service, installatie afgekeurd, geven nadien geen gehoor, onervaren mannen, grote schade aan dak na afloop. Installatie niet compleet en brandgevaarlijk opgeleverd. Als klant wordt je op een asociale manier behandeld. Een bedrijf met een slechtere service als deze ben ik nog niet vaak tegen gekomen. Ongeorganiseerde bende waar de ene van de andere niet weet waar ze mee bezig zijn.

Chris Vuijk 14 okt 2022
Reageer
H

Komen beloftes niet na

Na herhaaldelijk contact te hebben gezocht over een belofte voor Cashback geen reactie op mails en chat mogen ontvangen, toen maar een mail gestuurd over advies voor de aankoop van een zonnepanelen systeem en u raad het al direct een reactie met advies ontvangen, dus mails worden wel gelezen alleen word er een selectie gemaakt welke ze wel en niet gaan beantwoorden, dus maar op het contact ingehaakt over de cashback waarna er toen beloofd is het
alsnog te gaan regelen, maar helaas is het daarna weer stil geworden, ging me op het laatst niet zozeer meer om de cashback maar over de werkwijze van de club.

H.J.N 12 okt 2022
Reageer
P

Heel tevreden over GoVolt

Wij zijn heel tevreden over GoVolt.
Er gaat veel negativiteit rond over GoVolt.
Wij kunnen ons hier niet in vinden en moeten gewoon even onze ervaring delen.
Ze hebben vanaf het aanbod van de offerte t/m het plaatsen van de zonnepanelen keurig gehandeld. Snelle reactie bij vragen en het plaatsen van de panelen ging snel en er is netjes gewerkt. Bij ons waren er 3 hele aardige monteurs aan het werk.
De app werkt gelijk, ook geen problemen mee gehad Wij zullen GoVolt wel aanbevelen bij andere.

Nu kunnen wij heerlijk gaan genieten van onze zonnepanelen, hopen op vele zonnige dagen.

Petra 7 okt 2022
Reageer
M

GoVolt klantgericht

Ik herken mij niet in de negatieve reviews die ik hier lees. Om wat tegenwicht te geven zal ik mijn ervaring met GoVolt delen. Het is alweer een tijd geleden, maar wat ik mij ervan herinner waren ze heel klantgericht. Eerst een gratis offerte aangevraagd, hiermee was ik akkoord gegaan en verder verliep het allemaal zonder problemen. Ik heb inmiddels al een tijd zonnepanelen en daar ben ik heel blij mee. Helemaal na zo'n mooie zomer. Optimaal gebruik van kunnen maken. Ik weet niet of ze het op het moment heel druk hebben, maar ik kan iedereen zonnepanelen aanbevelen.

Maikel 18 sep 2022
Reageer
T

Geen offerte ontvangen

Ondanks claim op website dat je binnen 24 uur een offerte ontvangt op je aanvraag nu na 5 dagen nog steeds geen offerte ontvangen.

Als dit al niet nagekomen wordt waarom zou je dan vertrouwen hebben om uberhaupt met deze partij in zee te gaan ?

Begrijp dat het lastig is in deze tijd om alle aanvragen tijdig te verwerken maar gebruik dan niet deze slogan op je website !

Jammer.

Tom 16 sep 2022
Reageer
B

Wij hadden precies hetzelfde, al moet ik eerlijk zeggen dat we de aanvraag wel in het weekend hadden gedaan. Schijnt dus dat ze dan niet werken. Die 24 uur slogan mag inderdaad verwijderd worden...

Bert 16 sep 2022
I

Klant is de dupe bij GoVolt. Begin er niet aan.

Waardeloos bedrijf. Misleidende reclame en valse beloftes. Klant is de dupe bij GoVolt.
Verloren tijd, geld en zenuwen voor de klant. Nog nooit zo vreselijk slecht functionerend bedrijf tegen gekomen. Schofterige manier om klanten te behandelen door de planning en de klantenservice.
Tot de aanbetaling communiceren ze met de klant. Na aanbetaling bestaat klant niet meer voor GoVolt.
Tot nu toe, 24 weken verder, nog geen enkel afspraak en belofte nagekomen door GoVolt.
Aanbetaling gedaan op 31 maart. Nu is het 24 weken later. Zonnepanelen zijn nog steeds niet geĆÆnstalleerd. De zomer is voorbij. Ook geen schouw geveest.
Aantal keer voor niets samen met mijn man snipperdagen opgenomen. GoVolt komt gewoon niet opdagen voor afspraken met allerlei smoezen in de avond voor installatie. Wanneer er al vervangers op onze werk zijn geregeld en de snipperdagen zijn genomen.
Uiteindelijk na 23 weken, op 31 augustus kwamen er drie monteurs. Om 12.30 uur in plaats van zoals afgesproken 9 uur. Zonder enkel tegenbericht. Klanten service bellen en monteurs zoeken, die niet op de afgesproken tijd komen, het is het probleem van de klant zelf. Excuses van GoVolt hoeft u ook niet te verwachten. Als je klantenservice om 11.00 uur belt met de vraag waar de monteurs zijn, wordt tegen je gezegdā€¦ bel maar over anderhalf uur terug, als de monteurs dan nog niet aangekomen zijn. Schandalig is dat, vind ik.
Later blijkt dat het zelfs dat de monteurs die dag bij ons de enige afspraak hadden..
Van 12.30 tot 15.45 hebben ze rails en omvormers geĆÆnstalleerd, meermalen koffie gedronken, privĆ© telefoontjes gepleegd. Niets is in de meterkast aangesloten. Om 15.45 vertrekken monteurs samen met onze 9 zonnepanelen. Daarbij verklaren ze dat ze nog ver terug naar huis moeten rijden. Wordt ook keihard gelogen dat ze geen elektricien vandaag mee hebben. Hoewel overduidelijk is dat de 1 van de monteurs een elektricien is. Omdat een uur daarvoor hij de meterkast nog bekijkt en vertelt waar hij de extra elektra groep wilt gaan installeren.
Wij werden ook niet van te voren door de klantenservice geĆÆnformeerd dat er geen elektricien zou komen en dat onze 9 zonnepanelen niet in 1 dag geĆÆnstalleerd kunnen worden door GoVolt.
Liegen, bedriegen en de klant voor de gek houden is een normale ā€˜bedrijfscultuurā€™ en de gang van zaken bij GoVolt. Als er maar een aanbetaling is gedaan door de klant.
Klanten service en de planning nemen zelf geen contact op, zelfs na zoā€™n blunder.
Klant moet proberen ze zelf telefonisch te bereiken. Na ingediende klacht over de gang van de zaken, tot de dag van vandaag nog geen fatsoenlijke reactie terug ontvangen. Niemand maakt zich zorgen bij GoVolt over het niet afgemaakte werk en de gedupeerde klant.
Vanzelfsprekend komt ook geen enkel excuus of compensatie voor morele en de financiƫle schade welke is geleden door de klant. Bevestiging van een beloofde nieuwe afspraak van planning heb ik ook niet gekregen. Mijn e-mails en telefoontjes worden niet door GoVolt beantwoord. Eigenaar van de bedrijf reageert ook niet op de schriftelijk ingediende klacht.
Eindeloos geduld is op. Rechtsbijstand aangeschreven.

Irina 11 sep 2022
Reageer
D

Beter bij een ander bedrijf bestellen

GoVolt is met afstand het slechtste wat ik in jaren heb meegemaakt wat betreft klantenservice en contact. Wees verstandig en koop je zonnepanelen bij een lokale installateur. Kost misschien een paar tientjes extra maar scheelt een hoop ellende. En straks komt hier vast weer een reactie van hun met smoesjes en marketingpraatjes maar ik ben er klaar mee. Zal even uitleggen hoe dit tot stand is gekomen.
Wij hebben 19 mei de offerte goedgekeurd en meteen de aanbetaling overgemaakt. Vervolgens zou er binnen 2 weken contact met ons opgenomen worden over een installatiedatum. Niet gehoord - dus weer zelf bellen. En in eens kon de installatie worden ingepland op 23 juli. Nou mooi dacht ik, kunnen we van de zonnigste zomer ooit profiteren. Op dit moment had ik de meneer van de planning al op gewezen dat ons huis hoger is dan de gemiddelde woning en dat ze een steiger nodig zouden hebben. Dit datum wordt 18 Juli in eens weer gecanceld onder het mum van dat de omvormers niet leverbaar zijn. Toen ging ik drie! toeleveranciers van componenten bellen en kijk aan - de omvormers liggen in de loods en ik kan ze zo ophalen. GoVolt gemaild en gebeld en zelfs nog voorgesteld dat ik de omvormers regel als zij de installatie doen. Kon al niet meer want het kwam natuurlijk prima uit dat ze ons al uit de planning hadden gehaald.
De komende weken ontelbare keren probeert te bellen tijdens onze vakantie met de accountmanager die deze functietitel zeker niet heeft verdiend (ik ga geen namen noemen maar LG...), de planning, klantenservice, teamleidster. Niemand was in staat om iets te regelen tot dat er eindelijk een nieuwe afspraak op 1 september stond. Afgelopen donderdag stonden er dan twee vriendelijk monteurs met hun mond vol tanden omdat ze het dak niet op zouden komen (en ja ik had dus aangegeven dat ze meer dan een ladder nodig zouden hebben). Maar dit was niet het enige wat mis ging:
-de legplan klopte niet, ze hadden een oude versie en de materialen waren al op maat gemaakt
-er zat een doos met goedkopere omvormers (Enphase 7+ ipv 7A) in de bus
-ze hadden geen idee dat het een 3-fase installatie moest worden
- ze hadden ook andere panelen in de bus zonder dit te melden. Er werd me later verteld dat dit toch in mijn voordeel zou zijn omdat het 395 ipv 385 wp panelen zijn . wat een onzin. Bij 16 panelen is dit nog geen half paneel verschil en kies ik liever voor kwaliteit en niet voor wat er toevallig beschikbaar is.
Na deze shit-show GoVolt gebeld en daar was men weinig van onder de indruk. Ja meneer, wat vervelend voor u, we gaan het oplossen.
Vervolgens weer moeten bellen en mailen om er vaart achter te krijgen. Als dit mijn bedrijf was zou ik toch echt wel alles en iedereen in beweging zetten om dit te fixen. Donderdag nog een mail gestuurd en GoVolt een deadline gezet. Uiterlijk vrijdag zou iemand mij bellen met een datum voor installatie binnen een week. En natuurlijk belt vrijdag niemand tot dat het 18:00 is en ik weer twee reminders heb gestuurd. De meneer van de planning durft dan ook nog doodleuk te vragen of hij niet maandag terug mag bellen omdat hij dan meer inzicht zou hebben in de planning! Plannen jullie 24 uur vooruit of hoe kan dit gedurende het weekend wijzigen? Nieuwe afspraak staat nu voor 15 september - ik hou mijn hart vast.
Wij zijn de hele opbrengst van augustus misgelopen, geen sprake van compensatie tot nu toe.
Wees verstandig en koop je installatie bij een ander bedrijf.

David Schmidt 3 sep 2022
Reageer
F

GoVolt offerte aangevraagd eerlijke prijs

Iedereen heeft in de omgeving heeft nu zonnepanelen behalve wij. Dus ook even een offerte aangevraagd, deze hadden we binnen een paar dagen binnen. De prijs valt ons nog reuze mee dus daar zijn we blij mee. We zullen GoVolt binnenkort bellen om te kijken wat er allemaal mogelijk is verder. In totaal hadden we 3 offertes aangevraagd vrijblijvend bij verschillende bedrijven, GoVolt was hierin de goedkoopste en ze konden het ook het snelste leveren. Verder kan ik nog niet oordelen of het product zelf. Tot dusver tevreden.

Floor 3 jul 2022
Reageer
W

Tip voor het bedrijf GoVolt

Ik was het niet helemaal eens met de offerte die ik had gekregen. Er waren wat zonnepanelen geplaatst op onze dakkapellen en ook een aantal op het oosten. Volgens mij moeten ze toch juist naar het zuiden en westen wijzen. De prijs was verder wel prima hoor en ik denk dat als ik contact met ze had opgenomen dat het wel goed zou komen, vond het echt toch wel een aparte keuze. Misschien is het geen verkeerde optie dat het bedrijf daadwerkelijk even contact met je opneemt alvorens ze best veel tijd voor je nemen om de offerte te maken. Verder hoor ik alleen maar goede verhalen over GoVolt hoor dus het is eigenlijk alleen een tip voor het bedrijf. Mijn ouders hebben het ook via dit bedrijf geregeld en het kwam een stuk sneller dan wanneer ze het hadden besteld bij een bedrijf bij ons in de woonplaats.

Wesseling 17 jun 2022
Reageer
M

Fijne bedrijf

Zeer fijne ervaring met GoVolt.
Goed geholpen en geadviseerd bij mijn offerte. Ik ben zelf niet heel technisch maar ze hebben mij goed uitgelegd over het beste systeem voor mijn dak m.b.t. Schaduwvorming.

Installatie was binnen 8 weken en de monteurs hebben netjes werk geleverd. Ook mijn buren aangeraden en hier een korting voor gekregen.

Al met al een zeer tevreden klant en zeker aan te bevelen.

Melissa Hoogendoorn 20 mei 2022
Reageer
F

Zonnepanelen betalen in termijnen

Wij zijn al een tijdje in de markt voor zonnepanelen, maar zagen erg op tegen de grote investering. Bij GoVolt kun je de zonnepanelen in termijnen afbetalen en na de looptijd zijn ze ook echt van jou. Dit sprak ons gelijk erg aan.

Na het aanvragen van de offerte, de knoop maar doorgehakt. Wij gaan voor zonnepanelen van GoVolt! Ze liggen er nog niet op, maar wij krijgen een erg goed gevoel bij GoVolt. De mensen waarmee wij gesproken hadden, waren erg vriendelijk en legden alles goed uit. Wij hebben er vertrouwen in.

Fam. de Winter 21 apr 2022
Reageer
M

snelle verkoop maar wanprestatie Go-volt

In januari contact met Go-Volt gehad. Ik zou een offerte krijgen en een flink bedrag zou moeten aanbetalen. Dit gebeurde binnen 1 dag en alles ging heel snel en ik betaalde ook gelijk het bedrag. Ik zou dan gebeld worden voor het plannen van een afspraak. Alles zou binnen 6 weken geĆÆnstalleerd worden, werd mij verteld.

En toen begon het....nadat ik 4 weken helemaal niets meer hoorde, belde ik met Go-Volt. De afdeling planning en klantenservice is eigenlijk niet te bereiken. Je hangt 10 minuten in de wacht en dan wordt de lijn gewoon verbroken. Na een paar dagen meerdere keren geprobeerd te hebben, kreeg ik iemand aan de lijn. Er was sprake van personele problemen, veel zieken, en planningsproblemen. Mij werd verzekerd dat ik volgende week gebeld zou worden.

Ik werd natuurlijk niet gebeld. Toen weer met hen gebeld. Na vele pogingen weer iemand aan de bel gekregen. Er waren problemen en alles had vertraging opgelopen. Ik zou zeker de week daarna gebeld worden. Inmiddels zaten we ergens begin maart. Maar op een gegeven moment kreeg ik een email dat vanwege drukte alles vertraging had opgelopen en dat ik geduld zou moeten hebben.

Uiteindelijk na veel wachten kreeg ik een telefoon voor de planning. Ik was blij, ik had eindelijk een afspraak op 1 april. Op 1 april werd ik gebeld dat het toch niet door kon gaan vanwege het weer. Een slappe excuus natuurlijk. Werkt dit zogenaamd bedrijf in de wintermaanden niet? Men wilde twee weken later op 15 april langskomen.
Inmiddels was ik het zat geworden. Ik wilde de bestelling annuleren maar dat mocht natuurlijk niet van het bedrijf want eenmaal besteld, zit je eraan vast. Ik heb ze toen gewezen op de consumentenrechten en hun verplichtingen als een commercieel bedrijf. Ik zou ze nog een laatste kans geven voor 15 april.

U kunt het raden. Vandaag is 15 april en ik zit dit te schrijven. Toen op 10:30 niemand kwam verschijnen, heb ik een paar keer gebeld. Ze waren natuurlijk weer niet bereikbaar. Ik heb toen gemaild. Ik werd gebeld en het werd mij medegedeeld dat er iets in de planning was misgegaan en dat ik vandaag niet op de planning stond.

Ik heb een dossier laten aanmaken via rechtsbijstand. Nu ga ik ontbinding van het contract en schadevergoeding forceren. Kijkt U AUB verder als u zonnepanelen wilt instaleren naar een ander bedrijf. Ik heb nooit zo'n zeer slecht functionerend bedrijf als Go-volt mee gemaakt.

M. Arab 15 apr 2022
Reageer
F

Helaas zit ik nu in het zelfde schuitje. Daaaaag aanbetaling. Al 5 weken geleden aan betaald. Na 2 x bellen en 1 x mailen alleen maar loze beloftes en klagen over corona onder personeel.

Frieda Veen 12 nov 2022
T

Zonnepanelen zijn helemaal in

Grappig om te zien dat iedereen ineens zonnepanelen besteld omdat de gas en elektroprijzen de pan uit vliegen. Wij waren ook altijd sceptisch omdat zonnepanelen nog best wel in opkomst zijn en ik denk ook dat over 10 jaar er veel betere zonnepanelen of zelfs een geheel alternatief voor is. Door de huidige prijzen moeten wij er ook aan geloven en hebben voor 5.000 euro zonnepanelen besteld bij GoVolt. Prima factuur ontvangen en het wordt nog voor de zomer gelegd.

Tim 10 apr 2022
Reageer
M

Hoogste tijd voor zonnepanelen

Eigenlijk heb ik veel te lang gewacht met het nemen van zonnepanelen, maar nu is het echt de hoogste tijd. Ik twijfelde erg lang, want het leek mij toch wel een gedoe, dus de drempel was best hoog. Ook wist ik niet precies waar ik moest beginnen. Waar ik ook erg tegen op zag, was de investering. Zo doende kwam ik bij GoVolt uit. Zonnepanelen zonder grote investering. Bij GoVolt betaal ik de zonnepanelen gewoon in termijnen terug en wanneer ze zijn afbetaald, zijn ze 100% van mij. GoVolt heeft ook een hele mooie app, waarmee je direct alle gegevens kunt zien. Erg handig! Dus mensen, wacht niet langer, gewoon doen.

Mart 21 mrt 2022
Reageer
M

Zonnepanelen kunnen nu wel uit

Weer even met de feiten op de neus gedrukt. Contract met energieleverancier is verlopen en we moeten nu het drie dubbele betalen als voorheen. We hebben gelijk via GoVolt 12 zonnepanelen besteld, deze zal een dezer weken op ons dak geĆÆnstalleerd gaan worden. Kan zeker wel uit, misschien gaan we zelfs voor een warmtepomp en 100% vloerverwarming in huis. Helaas nu het geld niet voor maar met name in deze tijd, iedereen die het wel al heeft gedaan zit er goed bij! Ps. offerte van GoVolt, die we hebben ontvangen per mail, is heel duidelijk en je kan er veel op inzien qua wat het je opbrengt, waar de zonnepanelen geplaatst gaan worden, enz. Prima service tot dusver.

Maurice 12 mrt 2022
Reageer
F

Summer is coming

Het is even aftasten voor de zonnepaneel industrie denk ik. Wij gaan deze zomer ook over naar wat zonnepanelen. Moet nog wat offertes uitbrengen maar had al via via begrepen dat GoVolt wel goed zou zijn. Willen nog even wat sparen en dan begin van de zomer de zonnepanelen installeren. Is ook zo'n zonde om ze nu er al op te gooien terwijl er nog niet veel zon is. Althans, geen sterke zon. Had vorig jaar ook al een offerte opgevraagd via GoVolt, toen gaven ze aan dat er 8 zonnepanelen op mijn dak passen. Volgens mij is dit wel een stuk meer maar dat zal ik binnenkort wel van ze vernemen.

Fam Noording 8 mrt 2022
Reageer
k

offerte -aanbetaling onder dwang - daarna nix

Wat een bedrijf.

Verkopen is niet zo een probleem bij govolt.

Oktober: Een nette offerte, helaas met veel loze beloftes. ze beloven in de offerte de panelen binnen 2 weken te plaatsen. Helaas waren de verkochte panelen even niet op voorraad en zou dit 2 weken duren

November: Akkoord op de offerte en afgesproken de aanbetaling te doen pas als de panelen binnenkom. De installaties zou al wel ingepland worden voor december.

Uit het niet wordt mijn voicemail ingesproken door iemand waar ik tot op heden geen contact mee heb gehad. Waarom in nog niet heb aanbetaald, bij het terugbellen wordt door de jongen aangesproken alsof ik een wanbetaler ben. Ik geef aan dat ik met mijn contactpersoon af heb gesproken aan te betalen zodra ik bericht krijg dat de panelen binnen zijn. De persoon aan te telefoon geeft aan dat tot ik heb aanbetaald niets van govolt hoef te verwachten qua planning zonder aanbetaling. Dus ik betaal met tegenzin aan om alles in gang te zetten.

December: een maand stilte.....

Januari: Dan eindelijk wordt er een datum ingeplant op dinsdag, ik neem vrij, aan het einde van de dag wordt ik gebeld dat ze niet komen. Ze gaan de komende weken kijken wanneer ze kunnen komen. Ik word boos en dan kan het opeens de zelfde week op vrijdag... Wederom neem ik een vrije dag.... in de middag wordt ik gebeld dat ze weer niet komen. Ik ben nu wel nijdig... beloven dat binnen 2 weken wordt geplaatst is blijkbaar een verkooptruc en niet iets dat ze waar kunnen maken.

De planning beloof me op maandag terug te bellen met een nieuwe datum... zo snel mogelijk en aan het begin van een werkdag zodat ze niet aan het einde van de dag bellen met een nieuwe smoes.

Het is 2 weken stil..

inmiddels februari: Ik krijg een standaar mail met hierin het bericht dat door drukte meer tijd nodig hebben om mijn installatie binnen 8 weken in te plannen.

Wederom de planning gebeld en ze geven aan er niets aan te kunnen doen en het echt zo lang gaat duren... ze hebben GEEN MONTEURS.

Ik geef aan dat ik het zelfde verhaal wel een beetje beu begin te raken en het een cassettebandje begint te worden. Ze geeft aan dat ze zich ook zo voelt omdat ze geen andere gesprekken als deze voert.

Ik zou willen zeggen als u zonnepanelen wil plaatsen verder te zoeken dan Govolt...

Ze willen graag je geld maar nadat jij je commit aan de offerte, je dwingen aan te betalen verder niet meer voor je doen.

WAT EEN BEDRIJF, en dan druk ik me netjes uit.

kevin 7 feb 2022
Reageer
I

Goede offerte maar wil graag iets meer overleg

Ik ben wel positief over GoVolt hoor, laat dat voorop stellen. Hele goede offerte gekregen waarbij ik helaas het niet eens ben over waar de zonnepanelen worden geplaatst (symmetrie vind ik belangrijk). Heb hier ook nog geen zeggenschap in gehad, zal vast wel kunnen als je echt akkoord gaat met de offerte. Iets meer overleg zal dan ook wel fijn zijn want qua prijzen en gehele opzet van de offerte is niets mis mee. Ze nemen er in ieder geval wel de tijd voor om een goed beeld te geven wat je kan verwachten aan besparing en kosten.

Irene 7 jan 2022
Reageer
Beste huis en tuinwinkels

Dit zijn de beste huis en tuinwinkels van december 2022.

Over GoVolt

Voor zonnepanelen moet je bij GoVolt zijn. Bij GoVolt kun je kwalitatief goede zonnepaneleninstallaties bestellen voor een scherpe prijs. Ook voor de installatie zit je bij GoVolt goed. Je kunt geheel vrijblijvend een Dakscan doen. Hierbij krijg je informatie om te bepalen of zonnepanelen in jouw situatie interessant zijn en wordt direct een prijsopgave gegeven.

  • Nog niet geverifieerd