GoVolt

GoVolt

3.1 reviewscore • 65 reviews
R

GoVolt is failliet

Uitspraak faillissement op 23 januari 2024

Zonnepanelen Concurrent B.V.
KvK-nummer: 64094863

Vestigingsadres: Touwslagerstraat 13 2984AW Ridderkerk
Correspondentieadres: Touwslagerstraat 13 2984AW Ridderkerk

Handelend onder de naam: Zonnepanelen Concurrent B.V.
KvK-nummer: 64094863
Vestigingsadres: Touwslagerstraat 13 2984AW Ridderkerk

Zonnepanelencentra
KvK-nummer: 64094863
Vestigingsadres: Touwslagerstraat 13 2984AW Ridderkerk

GoVolt
KvK-nummer: 64094863
Vestigingsadres: Touwslagerstraat 13 2984AW Ridderkerk

Curator
mr M. Hoogendoorn

Rechtbank Rotterdam
Rechter-commissaris: mr. M. Aukema
Toezichtzaaknummer: NL:TZ:0000319280:F001
Insolventienummer: F.10/24/30

Roeland 25 jan 2024
Reageer
R

GOVOTL Failliet??? 23-01-2024

Middag, d.d. 23-01-2024

Al zins enige tijd is Govolt.nl in gebreken gesteld. DAS rechtsbijstand ingezet voor levering van zonnepanelen.

Ik heb Govolt gebeld (23-01-2024) maar het nummer is niet meer bereikbaar. Tevens werkt de email en contact op de website niet meer. Meerdere klanten hebben dit probleem ook zie reviews. Het gebouw van Govolt in Ridderkerk staat te koop en is blijkbaar leeg.

Heb op 23-01-2024 Enphase gebeld. Zij zijn niet op de hoogte dat er iets misgaat bij GoVolt. De Enphase salesmanager die GoVolt in zijn portefieulle heeft zal een bericht krijgen van support Enphase om dit uit te zoeken wat er aan de hand is bij GoVolt.

Gaat lekker zo... GOVOLT zeg gewoon dat je bent gestopt of dat er faillissement is aangevraagd, Dan weet iedereen waar ze aan toe is.

Ondanks dit verhaal toch een mooi 2024 aan allen gewenst.

Roeland 23 jan 2024
Reageer
J

Drama bedrijf

De afdeling verkoop werkt perfect, de rest van het bedrijf is 1 grote bende.
Verkeerde panelen, niet nakomen van afspraken, geen reactie op mails, terugbelverzoeken etc etc.
Twee jaar na ons achteraf stomme besluit om met dit bedrijf in zee te gaan hebben we nog steeds geen goedgekeurd systeem ondanks inmiddels 4 keuringen. Na elke afkeuring (de eerste op 26 punten….) gaan er weer 3-4 maanden overheen voordat er weer een vorm van contact/afspraak is.
Elke vorm van aansprakelijkheid of verantwoordelijkheid naar de klant toe lijkt in de kleine lettertjes afgedekt te zijn en niemand voelt zich dan ook geroepen om de zooi op te lossen.
Dit bij elkaar geraapte zooitje mag de naam bedrijf eigenlijk niet dragen

Joery 23 jan 2024
Reageer
X

Waarschijnlijk failliet

Mijn inschatting is dat dit bedrijf failliet is of binnenkort zal zijn. Kantoor is volgens de buren al twee weken leeg. Telefoon wordt niet opgenomen. In het insolventie register is op 17 jan 2023 echter nog niks bekend, maar het ziet er slecht uit. Bij Enphase geinformeerd en daar ook niks bekend. Wie geeft opheldering?

Xela 17 jan 2024
R

Weet je al meer? Nu ik deze review heb gelezen twijfel ik om nog zaken te doen met GoVolt. Laat het mij a.u.b. weten.

Ron 18 jan 2024
N

Beste Ron,
Absoluut geen zaken doen met GoVolt. Probeer ze ook te bereiken omdat er een zonnepaneel van ons dak is gewaaid (waarschijnlijk door slechte montage) en ze deze nog niet hebben vervangen. Nu onmogelijk om ze te bereiken maar heb van mijn jurist begrepen dat ze niet failliet zijn.

Nathalie 22 jan 2024
A

Ze zouden bij ons schouwen afgelopen week. Niemand geweest. Tevens niet te bereiken. Al weken niet!!! Govolt Belgie beweerde eerst dat het systeem eruit lag. Ook een leugen. Pand staat te koop. Ik verwacht dat ze failliet zijn. Dus daar gaat onze aanbetaling…

Anneke 22 jan 2024
R

Middag, allen... datum vandaag23-01-2024. Het telefoonnummer van Govolt is buitenwerking. Ik heb DAS rechtsbijstand verleden jaar ingezet i.v.m. het niet nakomen van afspraken. Vandaag heeft DAS rechtsbijstand gemeld dat er geen contact meer mogelijk is met GoVolt! Ik denk dat ik kan fluiten m.b.t. mijn aanbetaling. We gaan toch nog een een briefsturen met ingebrekestelling.

Roeland 23 jan 2024
J

Al wekenlang onbereikbaar

December 2022 heeft GoVolt na een moeizame weg uiteindelijk de zonnepanelen op mijn dak gelegd. Helaas geeft het systeem een jaar later meerdere storingen per week. Zowel per email als telefonisch contact proberen op te nemen, maar zonder succes. Op emails wordt niet gereageerd en nadat ik de eerste dagen ruim een uur zonder succes telefonisch in de wacht heb gestaan, krijg ik nu te horen dat er überhaupt geen beschikbare medewerkers beschikbaar zijn in de wachtrij. De verbinding wordt dan ook direct verbroken. Een erg vervelende gang van zaken. Ik begin de indruk te krijgen dat dit bedrijf alleen nog bestaat als website?

Jeffrey 17 jan 2024
Reageer
W

Een bedrijf wat zijn afspraken nakomt,

De overeenkomst komst was snel geregeld, ook het inplannen ging prima. De contacten gingen in begin mis daar het bedrijf gebruikt maakte van verschillende telefoonnummers en ik gebeld werd door verschillende aanbieders van zonnepanelen installateurs..
De monteurs waren aardig en er kon goed overleg mee gepleegd worden en voerden het werk na mijn wensen uit. De bekabeling door het huis is naar volle tevredenheid uit het zicht aangelegd
Daar het hectisch was met het leveren van de benodigde omvormer is deze 2;weken later geplaatst en in bedrijf gesteld en werkt tot volle tevredenheid alleen kan ik de levering niet uitlezen maar dit komt door de internet verbinding van Ziggo.

W koopman 14 dec 2023
Reageer
R

Snel geregeld

Ze beloven om binnen een maand zonnepanelen op je dak te leggen en die belofte zijn ze ook nagekomen. Ik ben heel blij dat ik nu eindelijk zonnepanelen op mijn dak heb. Het energie besparen kan beginnen! De bijhorende app is ook heel mooi, hier kun je je dagopbrengst e.d. in zien. Werkt heel eenvoudig en goed.

Wat mij doen heeft besluiten om met GoVolt in zee te gaan, is dat er geen investering nodig is. Ik wou al een tijdje heel graag over op zonnepanelen, maar ik had het geld niet voor de investering. Ik wist ook helemaal niet dat er partijen als GoVolt bestonden, tot een goede vriend mij hiervan op de hoogte bracht. Ik heb mij toen goed ingelezen, contact met ze gehad en niet veel later de stap genomen om een offerte aan te vragen. Hier heb ik absoluut geen spijt van! Een van de beste beslissingen die ik genomen heb.

Wie had dat gedacht? Zonnepanelen zonder investering. Echt perfect gewoon. Ook ging de communicatie met GoVolt allemaal prima.

Rick 6 nov 2023
Reageer
H

Govolt ervaring 18 zonnepanelen geplaatst

Uiteindelijk heel goed geholpen door GoVolt. Bij ons in de buurt zijn we naar meerdere zaken geweest en ze geven allemaal aan dat het wel een half jaar of langer kon duren alvorens ze zonnepanelen bij ons konden installeren door de drukte. Via reviewsites en vergelijkingssites zijn we uit gekomen bij GoVolt, waar we gelijk een offerte aanvraag hebben ingediend. De volgende ochtend hadden we een uitgebreide offerte inclusief prijs en datum in de mail. Dezelfde dag even met ze gebeld om akkoord te geven en om nog wat laatste vragen te beantwoorden. Inmiddels liggen de zonnepanelen nu 2 maand op ons dak en het levert flink veel energie op! In totaal 18 zonnepanelen laten installeren waarvan 6 op zone 1 (zuiden) en 12 op zone 2 (westen). Heel blij met de installatie en het leuke personeel die alles in 1 dag hebben geïnstalleerd!

Harmen 4 okt 2023
Reageer
T

Doe hier geen zaken mee!

Doe hier geen zaken mee! Ik heb medio november vorig jaar een installatie gekocht die uiterlijk in april dit jaar geleverd zou worden. Dat werd 5 maanden later! Medio augustus. Schadeclaim ingediend wegens te late levering waardoor ik 400 euro meer aan stroomkosten kwijt dan als er op tijd was geleverd. De eerste installatie werd door de monteurs afgezegd omdat ze niet alle spullen van de logistiek mee hadden gekregen. Daarna is de eerste installatie afgebroken vanwege slecht weer. Twee weken daarna opnieuw een dag vrij genomen. Toen de heren kwamen hadden ze de verkeerde montagebouten bij zich. De derde keer werd een zaterdag. Ik kreeg geen uitleg over de installatie, noch over de router, noch over de software. Inmiddels gaat de omvormer 10+ keren per dag in storing. Op emails wordt niet gereageerd. Vandaag na 53 minuten aan de lijn van de klantenservice maar opgehangen. "Een ogenblik geduld astublieft" werd 53 minuten en daarna nog niemand aan de lijn. Om gek van te worden!!

Twan Houben 31 aug 2023
Reageer
E

GoVolt kost je energie

In november 2021 heeft GoVolt tien zonnepanelen op ons dak geplaatst. Drie maanden later zijn vier panelen bij de eerste de beste storm van ons dak gewaaid en terecht gekomen op de binnenplaats. Gelukkig zijn er geen slachtoffers gevallen. Wel was de materiële schade groot. Het bevestigingsmateriaal (1 vd aluminium balken) doorboorde onder meer de voorruit van de auto van onze buren en de panelen zelf beschadigden de terrassen van de buren.

De eerste reactie van GoVolt was dat ze ‘het vervelend vonden dat wij last hadden ondervonden van de storm’ en dat deze ‘de kans had gezien om voor gevaarlijke situaties te zorgen’. Met als conclusie dat sprake zou zijn van ‘force majeur welke helaas niet onder de garantie vallen’. We kregen het aanbod om GoVolt de schade te laten opnemen en een reparatieofferte uit te laten brengen. Wij hebben hier niet mee ingestemd. De panelen zijn niet door de storm beschadigd, maar doordat de bevestiging in gebreke was. Dit wordt bevestigd door een onafhankelijk schade-expert.

We hebben Govolt gevraagd ons de berekeningen van de benodigde ballast voor deze panelen te sturen. Deze hebben we niet gekregen.Bij nader inzien niet verwonderlijk; de dag van installatie verliep rommelig omdat de beloofde schouw vooraf niet plaats heeft gevonden. De monteurs kwamen onvoorbereid langs en moesten ter plekke afwijken van de geoffreerde keuzes met een onveilige constructie tot gevolg. Panelen die te dicht bij de dakrand lagen, onvoldoende ballast en geen afsluitplaten ter bescherming tegen de zijwind.

Na zich eerst verstopt te hebben achter het ‘force majeur’-argument hult GoVolt zich nu al maandenlang in stilzwijgen. Ondanks meerdere aangetekende brieven en een aansprakelijkheidsstelling.

Kortom, bedenk goed of je met dit bedrijf in zee wilt gaan.

Eddie 20 jul 2023
T

Herkenbaar. Een asociale puinhoop is deze organisatie. Te laat leveren, fouten in de installatie, klantenservice is brandhout en telefonisch niet te bereiken. Een grote rotzooi. De positieve recensies kopen ze waarschijnlijk

Twan Houben 31 aug 2023
D

Zonnepanelen zonder omvormer & geen communicatie

Op 4 juli 2022 heb ik mijn zonnepanelen laten plaatsen. Na de plaatsing van zonnepanelen hoorde ik echter van de technici dat mijn omvormer niet zou worden geïnstalleerd omdat ze hem niet bij zich hadden. Ze beloofden me dat het binnen een paar dagen (in dezelfde week) geïnstalleerd zou worden. Ik was boos op deze situatie, omdat ze me nooit van tevoren had verteld. Als dit het geval was geweest, had ik de installatie geweigerd.

Op vrijdag 7 juli 2023 (11:13 uur) belde ik GoVolt om te checken waarom ik niet was geïnformeerd over de levering en installatie van mijn omvormer. Niemand had de moeite genomen om me te bellen vanuit GoVolt. Er is mij verteld dat ik de omvormer binnen een paar dagen (tegen week 28) zal ontvangen (dus niet week 27 zoals beloofd). Ik heb om een brief/e-mail gevraagd waarin ik werd geïnformeerd waarom ik niet op de hoogte was gebracht van het probleem en om een bevestiging wanneer ik het zal ontvangen. Ik kreeg een brief/communicatie beloofd door de dame met wie ik sprak. Die mededeling heb ik nooit ontvangen.

Tot op vandaag (2 weken!) heb ik geen omvormer en geen update ontvangen. Dit is zeer slechte klantenservice, zeer respectloos en een onprofessionele manier om zaken te doen. Ik verlies geld in de tijd van het jaar waarin ik maximaal stroom kan opwekken.

Denis

Denis 17 jul 2023
Reageer
F

Topservice en snelle levering

Wij zijn uiterst tevreden over de diensten van Govolt. Waarom? We zijn bij meerdere bedrijven hier in de buurt geweest en bij sommige moesten we bijna 1 jaar wachten totdat ze de zonnepanelen uiteindelijk konden plaatsen. Toen online gezocht en blijkt dat het bij Govolt veel sneller kan. Offerte was ook snel binnen waar alles goed en duidelijk inzichtelijk was. We hebben de zonnepanelen nu 3 dagen op het dak liggen, net mooi voor de zomer dus we gaan het meemaken! Kan niet anders zeggen dan dat het een topservice was. Ze hebben ons na de installatie nog goed uitgelegd dat onze omvormer ook een app heeft waar je alles op kan inzien.

Fred 24 mei 2023
Reageer
A

Blijf maar ver van ze vandaan

Na installatie verkeerde omvormer geplaatst en de panelen zijn ineens met zilveren randen ipv full black, zoals in de offerte. Nu al sinds januari bezig om zaken geregeld te krijgen en je krijgt gewoon geen contact met ze. Reageren sporadisch op de mail en over de wachtrij bij de klantenservice nog maar niet te spreken.

Denk maar goed na voordat je in zee gaat met dit bedrijf.

A.M. van der Laan 11 mei 2023
Reageer
B

NIet mee in zee gaan!

Zeer slecht bedrijf, niet bereikbaar, behalve de afdeling verkoop. Handelen niets netjes af, we zijn al 15 maanden bezig en nog is het systeem niet goedgekeurd. Eerst waren er 28 van de 30 punten niet goedgekeurd en de tweede keer 16 van de 30 punten. Het is in en in triest. Niemand van het bedrijf is telefonisch bereikbaar alleen het arme meisje van de klantenservice.

Bertine ten Holte 24 apr 2023
Reageer
J

Onbetrouwbare partij

Govolt is een onbetrouwbare partij die een wanprestatie heeft geleverd.
Op 20 maart is mijn pv-systeem door een onderaannemer van GoVolt foutief geïnstalleerd. De onderaannemer is vertrokken en heeft de installatie niet werkend achter gelaten.
Ik heb direct contact opgenomen met GoVolt en die zeiden dat er diezelfde avond nog een monteur zou komen om de fouten te herstellen. Deze monteur is nooit verschenen. In de week hierna zijn nog 2 afspraken gemaakt en niet nagekomen door GoVolt.
Ik heb GoVolt in gebreke gesteld om hem te dwingen de installatie af te maken. Sindsdien is er van enige vorm van communicatie van GoVolt geen sprake meer. Telefoontjes worden na 30 minuten in de wacht te staan gewoon opgehangen. Op emails en aangetekende brieven word niet gereageerd.
Er is wel nog een monteur langs geweest, maar die heeft 3 minuten naar de installatie gekeken en is onverrichterzake weer vertrokken.

Bij het verkooptraject is GoVolt direct bereikbaar, en reageren ze binnen acceptabele termijn. Echter als uw systeem al geplaatst is dan is de commerciële motivatie voor GoVolt verdwenen en word u opgezadeld met de wanprestaties van dit bedrijf.

Mijn advies zou zijn om niet met dit bedrijf in zee te gaan. Afspraken worden niet nagekomen of op het laatste moment afgezegd. Monteurs zijn onbekwaam en hebben geen verstand van zaken. Denk goed na voordat u met deze partij in zee gaat.

J. Heitkonig 15 apr 2023
Reageer
R

Zonnepanelen van GoVolt

Vanaf november zeer vriendelijk contact gehad met GoVolt over de aanschaf van zonnepanelen. Offerte was scherp in vergelijking met andere bedrijven. Alles is zeer goed verlopen. In tegenstelling tot andere berichtgevingen die hieronder staan beschreven is onze ervaring heel positief. Wij hebben 14 zonnepanelen laten plaatsen en deze werken ook zeer goed. Zowel de schouw, als de datum en tijd van het plaatsen van de zonnepanelen is allemaal soepel en conform afspraak verlopen. Wij zijn zeer tevreden klanten tot nu toe.

Robert 31 mrt 2023
Reageer
P

Onkundig, onbetrouwbaar en onfatsoenlijk !

Onkundig, onbetrouwbaar en onfatsoenlijk !
Afspraken niet nakomen, onbeschoft ZZP personeel langs sturen, slecht werk afleveren, onbereikbaar voor overleg en klachten…

Vraag jezelf af waarom Govolt niet is aangesloten bij een garantiefonds…

Ga niet met deze mensen in zee en kies voor een concurrent die aangesloten is bij een garantiefonds voor enige zekerheid.

Peter 22 mrt 2023
Reageer
p

goed contact afspraken netjes nagekomen

vanaf de aanvraag netjes behandeld en alles geleverd zoals afgesproken .keurig op tijd .goed advies .bij vragen direct antwoord .en wordt netjes terug gebeld .later nog gebeld of alles goed verlopen was .dus ik heb zeker niets te klagen .als ik mijn set wil uitbreiden zal ik ze zeker weer bellen

p kusters 8 mrt 2023
Reageer
M

Duurde even maar nu werkt alles

Zonnepanelen werkten meteen alleen de app niet. De klantenservice van dit bedrijf was zeer matig met lang in de wacht staan.
Afspraak om dat te verhelpen werd een keer vergeten terwijl ik er vrij voor had genomen. Maar inmiddels heeft elektricien Ali ons fantastisch geholpen met de app en de wifi. Alles werkt naar behoren.

Merel Beernink 6 mrt 2023
Reageer
M

Uiteindelijk is de verwachting waar gemaakt.

16 Februari wij werden verrast met 2 ZZPers Die er een puinhoop van hebben gemaakt heb ik diezelfde dag mijn klachten duidelijk gemaakt en de teleurstelling in het vertrouwen die ik had in het bedrijf GoVolt. Dit is correct opgepakt en door team4 te weten Casey, Burat, Jordy en Raoul zeer goed opgepakt en hersteld. Geweldige groep mannen die mijn vertrouwen in GoVolt volledig hebben hersteld. Stop met inhuren van ZZPers en denk dat je beter de wachttijd kunt verlengen dan de klant zo snel mogelijk te willen bedienen.

M.J.Leever 23 feb 2023
Reageer
S

Ga niet in zee met dit bedrijf!!!

Wat een bedrijf, ga er niet mee in zee!!!

Na acceptatie offerte in spanning afgewacht wanneer de panelen zouden worden geplaatst.
Op woensdag 1 feb een telefoontje of ze een dag later zouden kunnen komen.
Erg kort dag, maar ik was die dag toevallig vrij dus prima.
Ze zouden er rond 13.00 zijn.
Om 15.00 uur nog niemand gezien, dus maar gebeld met de planning.
Nou dan gaat het beginnen.
ik kom in de wachtrij, op positie 3.
Dan logischerwijs naar 2 en dan naar 1.
een paar tellen later terug naar positie 3!!
En vervolgens wordt de verbinding verbroken!!!!!
Nog een keer gebeld maar met hetzelfde resultaat.
Inmiddels 2 uur verder.
Intussen zijn de monteurs geaariveerd en beginnen met de werkzaamheden.
Nadat ze de steiger hebben opgebouwd brengen ze de spullen naar boven.
Intussen is de electricien ook gearriveerd en bekijkt de binnenruimte waar de omvormer komt te hangen.
Om 17.15 uur mededeling van de monteurs dat alle spullen op het dak liggen en dat ze misschien een dag later zouden terug komen om de boel te monteren.
Ik zeg "hoezo misschien ".
Ik de planning maar weer gebeld, en jahoor weer dezelfde ellende.
Na een kleine 3 kwartier eindelijk contact met de afdeling planning.
Situatie uitgelegd en gevraagd hoe nu verder.
Uiteindelijk een afspraak voor de volgende dag gemaakt.
De volgende dag staan ze inderdaad om 8.00 uur voor mijn deur, en gaan gelijk aan net werk.
Dan komt de electricien ook nog ff langs om te zeggen dat hij niet kan werken die dag wegens een blessure aan zijn voet.
Vervelend vooral voor hem.
Dus maar weer gebeld met de planning, en weer dezelfde ellende.
ik ben toen maar in mijn auto gestapt en naar Ridderkerk gereden.
Ze keken daar wel een beetje vreemd op toen ik daar stond.
Uiteindelijk een vervolg afspraak kunnen maken voor een week later, 10 februari om 9.00 uur.
om 11.30 uur nog niemand gezien, dus maar weer gebeld.
en U raadt het al, weer die ellende van verbroken verbinding.
Na een klein uur eindelijk contact met klantenservice.
Die probeert met de planning contact te maken, maar diegene is er ff niet.
Schijnbaar zit daar maar 1 persoon, en als deze niet op zijn/haar plek zit staat dat hele bedrijf stil!!
Ik ben nu al 4 uur aan het wachten op mijn vrije dag!!
Lisa van klantenservice heeft mij beloofd dat planning mij asap terug zou bellen.
ben nu alweer een uur verder, nog steeds geen belletje van de planning.
Ik ben benieuwd hoelaat ik wordt teruggebeld.
Maar wat een bedrijf, totaal niet bereikbaar.

SG Hulsthoff 10 feb 2023
S

Ik vraag me af of de installatie inmiddels naar behoren is uitgevoerd, of heeft u uw geld teruggekregen? Zeer benieuwd, want mijn ervaring is tot nu toe ook niet goed.

Saskia ter Laag 2 jun 2023
M

Levensgevaarlijk

Nooit mee in zee gaan. Ze weten niet waar ze mee bezig zijn. Bij ons de kabel voor de zonnepanelen door de rookafvoer van de cv gedaan verkeerde omvormer geplaatst en en de omvormer verkeerd aangesloten waardoor hoofdzekeringen uit de meterkast kapot zijn. Dus levensgevaarlijk en geen service. We hadden dood kunnen zijn of het huis had af kunnen branden

Marjolein 28 jan 2023
Reageer
A

WAARDELOOS

“Gefeliciteerd met uw zonnepanelen systeem! De installatie is succesvol afgerond en in bedrijf gesteld”
“Bovendien zouden wij het enorm appreciëren als u een leuke review plaatst .. “

Dat is ongeveer het enige wat wij van GoVolt hebben terug gehoord n.a.v. een klachtenbrief én nadat wij meerdere keren telefonisch contact geprobeerd hebben te zoeken. Dus als GoVolt straks onder deze review zet: “Wat jammer, wij hebben u geprobeerd te bereiken blablabla.. geloof ons .. dat is nooit gebeurd!
WIJ hebben steeds geprobeerd contact te zoeken maar GoVolt heeft daar nooit op geantwoord. Oh wacht jawel .. met meerdere betaal herinneringen omdat geld voor hun belangrijk is en niet de klant.
Als je graag zonnepanelen gelegd wil hebben door een bedrijf dat geen normen en waarden kent, afspraken meermaals niet nakomt en je met de shit laat zitten dan zouden we GoVolt zeker aanbevelen!

Even een kleine opsomming;
- Iemand van de schouw zou langskomen om het dak te beoordelen en om te zien of verder in het huis alles in orde was om zonnepanelen goed te kunnen leggen. Deze beste man zou in de ochtend langskomen, kwam uiteindelijk pas eind van de middag nadat wij erachteraan hadden gebeld en gaf ons doodleuk de reden op dat hij ‘ in de ochtend echt niet gaat rijden omdat hij geen zin heeft in files’.
- Hij heeft genoteerd dat er een extra hoofdschakelaar moest komen, dit zou doorgegeven worden als ze kwamen monteren (tromgeroffel … dat is natuurlijk niet doorgegeven!)
Er was gevraagd of we zelf een kabelgoot konden vrijmaken naar de meterkast zodat die gebruikt kon worden. Dit hebben wij meteen gedaan.
- We moesten zelf erachteraan bellen om de afspraak voor het monteren te maken. We waren schijnbaar “vergeten” .. kan gebeuren.
- Op de dag dat ze kwamen monteren zouden ze tussen 10-12 u er zijn .. om 13:30u niemand gezien, dus wij hebben wéér gebeld. Het was een miscommunicatie, ze kwamen in de middag en uiteindelijk helemaal niet vanwege een probleem bij de afspraak ervoor. Dit gebeurde niet telefonisch maar met een mailtje (dit kan natuurlijk gebeuren, dus nieuwe afspraak gemaakt. )
- Poging 2 , ze zijn zeker gekomen. Er was alleen geen extra hoofdschakelaar mee dus de elektricien kon zijn werk niet afmaken. De kabelgoot die wij hadden aangelegd was in eerste instantie niet goed .. het was niet gecommuniceerd dat ze een andere kabel mee moesten nemen. Die hebben ze uiteindelijk ergens vandaan weten te halen met dank aan een zzp’er die die dag meeliep en wél oplossingsgericht meedacht.
GoVolt was niet bereikbaar toen we er achter kwamen dat de aansluiting niet volledig gedaan kon worden. Ja mevrouw; ze gaan contact met u opnemen. Ook deze keer hebben ze niks laten horen. Ik moest al wel een handtekening zetten voor het plaatsen van de zonnepanelen ; dit uiteraard gedaan. Er is een notitie bij gemaakt dat ze niet opgeleverd konden worden vanwege het ontbreken van een hoofdschakelaar.
- Wij hebben GoVolt gemaild met onze klacht. We zijn normaal gesproken helemaal niet van het zeuren maar bij ons werd het echt een opeenstapeling van problemen die zo makkelijk voorkomen hadden kunnen worden .. we zouden een reactie van ze krijgen .. uiteraard nooit gehad.
2 dagen later kregen wij wel een betaalverzoek omdat de installatie “succesvol is afgerond”.
- Ik heb zelf contact opgenomen met de electricien om de afspraak alsnog te maken. Hij zou zaterdag komen .. 3 x raden. Hij kwam niet. Liet niks horen behalve over de app: “Morgen zeker”. De volgende dag .. hij kwam nooit opdagen. Meerdere keren geprobeerd te bellen, VM ingesproken.. hij reageerde eind van de dag: “Kan ik u bellen, ik kan niet weg” Hij heeft nooit meer gebeld.
- Maandag GoVolt gebeld: Oh excuus wat vervelend… ze komen vandaag echt tussen 14-15u. Ze kwamen nooit .. GoVolt gebeld. Oh excuus wat vervelend. Er is ook niemand meer van de planning om u in te plannen.
Halverwege de avond stond de electricien ineens voor de deur. Toen heeft hij kunnen aansluiten. De afvoerbuis met goedkope ducktape beplakt, dit liet na een uur al los dus hebben wij zelf opnieuw moeten maken.
- Betaal herinneringsverzoeken van GoVolt gehad .. dat kunnen ze wel. Beschaafd reageren op een klachtenbrief ligt schijnbaar niet binnen hun vermogen.
We hebben de betaling wel gedaan omdat we herinneringen kregen met dreiging tot incasso kosten. Daar hadden we echt geen zin in en omdat we niet de verwachting hadden nog een reactie te krijgen van GoVolt hebben we maar betaald. Met echt een groot ?#@* gevoel.
Dus niks geen “zouden wij het enorm appreciëren als u een leuke review plaatst .. “
WIJ als JULLIE klanten zouden het appreciëren als jullie nou eindelijk eens fatsoenlijk zouden reageren! Mensen bij ons in de buurt denken ook na over het plaatsen van zonnepanelen en vroegen ons om advies.. we hebben ze geadviseerd nooit met dit bedrijf in zee te gaan ! En nu aan de rest van Nederland .. doe het niet !

Dus GoVolt .. waar blijft jullie reactie? Misschien dat we dan onze review nog aan kunnen passen maar zolang jullie niks laten horen laten wij dit staan !

Annemieke 27 jan 2023
h

Heel herkenbaar, maar ik heb ook lekkage door heen, er ontbreekt de wandcontactdoos voor het inductie koken en ze hebben een rommel achtergelaten op het dak.
Ik bel en bel en ja er wordt contact met mij opgenomen maar hoor nooit iets van hen.

henk 1 mrt 2023
A

tjonge, het is net of ik mijn situatie lees. het heeft een jaar geduurd maar eindelijk werkt alles. jammer dat er een advocaat aan te pas moest komen om dat voor elkaar te krijgen. dreigen en verschuilen achter de algemene voorwaarden zijn ze goed in maar verantwoordelijkheid nemen ho maar.
nu maar hopen dat alles hel blijft want wanneer het dan weer gerepareerd is.......

Arjan van haren 11 apr 2023
A

Incapabele oplichters

Wij hebben enorm slechte ervaringen met GoVolt, ik raad dan ook niemand aan om met hen in zee te gaan. Ze hebben 5 dagen (dus 5 vrije dagen opnemen) nodig gehad om de panelen te leggen: niet genoeg materiaal bij zich, niet het juiste materiaal bij zich een team wat last minute ontslagen werd en ga zo maar door. 1 Uur na vertrek van GoVolt werkte de omvormer niet meer en het blijkt dat de panelen op halve kracht werken. Na herhaaldelijk contact zoeken met GoVolt geven ze telefonisch aan: het werkte toen wij vertrokken, dat het nu niet meer werkt is niet onze verantwoordelijkheid dus wij kunnen u niet verder helpen. Deze partij doet niet aan klantenservice, heeft zijn zaken niet op orde en levert tegen een premium prijs inferieur materiaal. Doe geen zaken met hen.

Aafje 25 jan 2023
Reageer
R

Chaos

GoVolt maakt mooie offertes. Maar als er eenmaal een installatiedatum is afgesproken, geven ze niet thuis. 2x niet op komen dagen zonder dat ze iets van zich lieten horen. Daarnaast wordt er een afspraak 2 dagen van te voren afgezegd. Terugbel afspraken worden per definitie niet nagekomen, zeker 6 keer. Op 22 oktober eindelijk 32 panelen opgeleverd die niet werkten. Ook bij herstelafspraak kwamen ze gewoon niet opdagen terwijl ik die dag zelf 2 keer heb gebeld om te vragen of ze nog kwamen, wat aan mij bevestigd werd. Initiële opleverdatum was 1 aug. Is uiteindelijk 26 november geworden. Heb ze zelf in totaal 25x moeten bellen en mijn rechtsbijstand verzekeraar erop moeten zetten om een werkende installatie te krijgen. Op een coulancekorting na dit gepruts hoef je niet te rekenen. Ik zou dit bedrijf aan niemand aanraden.

Ruud 24 jan 2023
H

Ik kan dit verhaal alleen maar onderschrijven.
Mijn negatieve review volgt binnenkort. Ik zou zeggen: krachten bundelen en het programma RADAR hierop los gaan laten?

Heidi Laan 31 jan 2023
Beste webshops

Dit zijn de beste webshops van juni 2024.

Over GoVolt

Er zijn 65 reviews geschreven over GoVolt op Reviews.nl. Met een 3.1 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Goed.

  • Geverifieerd bedrijf
  • Webshops
  • https://govolt.nl
  • info@govolt.nl