Vorige week was het eindelijk zo ver. De monteurs van GoVolt hebben keurig onze zonnepanelen geïnstalleerd. Wij zijn er erg tevreden mee. Ik lees wel veel negatieve reviews over GoVolt, maar daar ben ik het niet mee eens. Tuurlijk kunnen soms bepaalde producten niet op voorraad zijn en ze hebben het harstikke druk, maar wij hebben geen hinder ervaren. Alleen dat het even duurde, maar dat is logisch in deze tijd. Iedereen wil nu zonnepanelen. Wij hebben wel 4 maanden moeten wachten, maar het zal mij verbazen als het ergens sneller kan. Al deze bedrijven hebben enorme wachtrijen, daar ontkom je niet meer aan. Nogmaals, wij zijn erg tevreden met GoVolt. De SolarEdge app werkt ook perfect. Wij raden GoVolt zeker aan bij familie en vrienden. Laat je niet gek maken door negatieve reviews. GoVolt is gewoon een betrouwbaar bedrijf.
Onkundig, onbetrouwbaar en onfatsoenlijk !
Afspraken niet nakomen, onbeschoft ZZP personeel langs sturen, slecht werk afleveren, onbereikbaar voor overleg en klachten…
Vraag jezelf af waarom Govolt niet is aangesloten bij een garantiefonds…
Ga niet met deze mensen in zee en kies voor een concurrent die aangesloten is bij een garantiefonds voor enige zekerheid.
vanaf de aanvraag netjes behandeld en alles geleverd zoals afgesproken .keurig op tijd .goed advies .bij vragen direct antwoord .en wordt netjes terug gebeld .later nog gebeld of alles goed verlopen was .dus ik heb zeker niets te klagen .als ik mijn set wil uitbreiden zal ik ze zeker weer bellen
Zonnepanelen werkten meteen alleen de app niet. De klantenservice van dit bedrijf was zeer matig met lang in de wacht staan.
Afspraak om dat te verhelpen werd een keer vergeten terwijl ik er vrij voor had genomen. Maar inmiddels heeft elektricien Ali ons fantastisch geholpen met de app en de wifi. Alles werkt naar behoren.
16 Februari wij werden verrast met 2 ZZPers Die er een puinhoop van hebben gemaakt heb ik diezelfde dag mijn klachten duidelijk gemaakt en de teleurstelling in het vertrouwen die ik had in het bedrijf GoVolt. Dit is correct opgepakt en door team4 te weten Casey, Burat, Jordy en Raoul zeer goed opgepakt en hersteld. Geweldige groep mannen die mijn vertrouwen in GoVolt volledig hebben hersteld. Stop met inhuren van ZZPers en denk dat je beter de wachttijd kunt verlengen dan de klant zo snel mogelijk te willen bedienen.
Wat een bedrijf, ga er niet mee in zee!!!
Na acceptatie offerte in spanning afgewacht wanneer de panelen zouden worden geplaatst.
Op woensdag 1 feb een telefoontje of ze een dag later zouden kunnen komen.
Erg kort dag, maar ik was die dag toevallig vrij dus prima.
Ze zouden er rond 13.00 zijn.
Om 15.00 uur nog niemand gezien, dus maar gebeld met de planning.
Nou dan gaat het beginnen.
ik kom in de wachtrij, op positie 3.
Dan logischerwijs naar 2 en dan naar 1.
een paar tellen later terug naar positie 3!!
En vervolgens wordt de verbinding verbroken!!!!!
Nog een keer gebeld maar met hetzelfde resultaat.
Inmiddels 2 uur verder.
Intussen zijn de monteurs geaariveerd en beginnen met de werkzaamheden.
Nadat ze de steiger hebben opgebouwd brengen ze de spullen naar boven.
Intussen is de electricien ook gearriveerd en bekijkt de binnenruimte waar de omvormer komt te hangen.
Om 17.15 uur mededeling van de monteurs dat alle spullen op het dak liggen en dat ze misschien een dag later zouden terug komen om de boel te monteren.
Ik zeg "hoezo misschien ".
Ik de planning maar weer gebeld, en jahoor weer dezelfde ellende.
Na een kleine 3 kwartier eindelijk contact met de afdeling planning.
Situatie uitgelegd en gevraagd hoe nu verder.
Uiteindelijk een afspraak voor de volgende dag gemaakt.
De volgende dag staan ze inderdaad om 8.00 uur voor mijn deur, en gaan gelijk aan net werk.
Dan komt de electricien ook nog ff langs om te zeggen dat hij niet kan werken die dag wegens een blessure aan zijn voet.
Vervelend vooral voor hem.
Dus maar weer gebeld met de planning, en weer dezelfde ellende.
ik ben toen maar in mijn auto gestapt en naar Ridderkerk gereden.
Ze keken daar wel een beetje vreemd op toen ik daar stond.
Uiteindelijk een vervolg afspraak kunnen maken voor een week later, 10 februari om 9.00 uur.
om 11.30 uur nog niemand gezien, dus maar weer gebeld.
en U raadt het al, weer die ellende van verbroken verbinding.
Na een klein uur eindelijk contact met klantenservice.
Die probeert met de planning contact te maken, maar diegene is er ff niet.
Schijnbaar zit daar maar 1 persoon, en als deze niet op zijn/haar plek zit staat dat hele bedrijf stil!!
Ik ben nu al 4 uur aan het wachten op mijn vrije dag!!
Lisa van klantenservice heeft mij beloofd dat planning mij asap terug zou bellen.
ben nu alweer een uur verder, nog steeds geen belletje van de planning.
Ik ben benieuwd hoelaat ik wordt teruggebeld.
Maar wat een bedrijf, totaal niet bereikbaar.
Nooit mee in zee gaan. Ze weten niet waar ze mee bezig zijn. Bij ons de kabel voor de zonnepanelen door de rookafvoer van de cv gedaan verkeerde omvormer geplaatst en en de omvormer verkeerd aangesloten waardoor hoofdzekeringen uit de meterkast kapot zijn. Dus levensgevaarlijk en geen service. We hadden dood kunnen zijn of het huis had af kunnen branden
“Gefeliciteerd met uw zonnepanelen systeem! De installatie is succesvol afgerond en in bedrijf gesteld”
“Bovendien zouden wij het enorm appreciëren als u een leuke review plaatst .. “
Dat is ongeveer het enige wat wij van GoVolt hebben terug gehoord n.a.v. een klachtenbrief én nadat wij meerdere keren telefonisch contact geprobeerd hebben te zoeken. Dus als GoVolt straks onder deze review zet: “Wat jammer, wij hebben u geprobeerd te bereiken blablabla.. geloof ons .. dat is nooit gebeurd!
WIJ hebben steeds geprobeerd contact te zoeken maar GoVolt heeft daar nooit op geantwoord. Oh wacht jawel .. met meerdere betaal herinneringen omdat geld voor hun belangrijk is en niet de klant.
Als je graag zonnepanelen gelegd wil hebben door een bedrijf dat geen normen en waarden kent, afspraken meermaals niet nakomt en je met de shit laat zitten dan zouden we GoVolt zeker aanbevelen!
Even een kleine opsomming;
- Iemand van de schouw zou langskomen om het dak te beoordelen en om te zien of verder in het huis alles in orde was om zonnepanelen goed te kunnen leggen. Deze beste man zou in de ochtend langskomen, kwam uiteindelijk pas eind van de middag nadat wij erachteraan hadden gebeld en gaf ons doodleuk de reden op dat hij ‘ in de ochtend echt niet gaat rijden omdat hij geen zin heeft in files’.
- Hij heeft genoteerd dat er een extra hoofdschakelaar moest komen, dit zou doorgegeven worden als ze kwamen monteren (tromgeroffel … dat is natuurlijk niet doorgegeven!)
Er was gevraagd of we zelf een kabelgoot konden vrijmaken naar de meterkast zodat die gebruikt kon worden. Dit hebben wij meteen gedaan.
- We moesten zelf erachteraan bellen om de afspraak voor het monteren te maken. We waren schijnbaar “vergeten” .. kan gebeuren.
- Op de dag dat ze kwamen monteren zouden ze tussen 10-12 u er zijn .. om 13:30u niemand gezien, dus wij hebben wéér gebeld. Het was een miscommunicatie, ze kwamen in de middag en uiteindelijk helemaal niet vanwege een probleem bij de afspraak ervoor. Dit gebeurde niet telefonisch maar met een mailtje (dit kan natuurlijk gebeuren, dus nieuwe afspraak gemaakt. )
- Poging 2 , ze zijn zeker gekomen. Er was alleen geen extra hoofdschakelaar mee dus de elektricien kon zijn werk niet afmaken. De kabelgoot die wij hadden aangelegd was in eerste instantie niet goed .. het was niet gecommuniceerd dat ze een andere kabel mee moesten nemen. Die hebben ze uiteindelijk ergens vandaan weten te halen met dank aan een zzp’er die die dag meeliep en wél oplossingsgericht meedacht.
GoVolt was niet bereikbaar toen we er achter kwamen dat de aansluiting niet volledig gedaan kon worden. Ja mevrouw; ze gaan contact met u opnemen. Ook deze keer hebben ze niks laten horen. Ik moest al wel een handtekening zetten voor het plaatsen van de zonnepanelen ; dit uiteraard gedaan. Er is een notitie bij gemaakt dat ze niet opgeleverd konden worden vanwege het ontbreken van een hoofdschakelaar.
- Wij hebben GoVolt gemaild met onze klacht. We zijn normaal gesproken helemaal niet van het zeuren maar bij ons werd het echt een opeenstapeling van problemen die zo makkelijk voorkomen hadden kunnen worden .. we zouden een reactie van ze krijgen .. uiteraard nooit gehad.
2 dagen later kregen wij wel een betaalverzoek omdat de installatie “succesvol is afgerond”.
- Ik heb zelf contact opgenomen met de electricien om de afspraak alsnog te maken. Hij zou zaterdag komen .. 3 x raden. Hij kwam niet. Liet niks horen behalve over de app: “Morgen zeker”. De volgende dag .. hij kwam nooit opdagen. Meerdere keren geprobeerd te bellen, VM ingesproken.. hij reageerde eind van de dag: “Kan ik u bellen, ik kan niet weg” Hij heeft nooit meer gebeld.
- Maandag GoVolt gebeld: Oh excuus wat vervelend… ze komen vandaag echt tussen 14-15u. Ze kwamen nooit .. GoVolt gebeld. Oh excuus wat vervelend. Er is ook niemand meer van de planning om u in te plannen.
Halverwege de avond stond de electricien ineens voor de deur. Toen heeft hij kunnen aansluiten. De afvoerbuis met goedkope ducktape beplakt, dit liet na een uur al los dus hebben wij zelf opnieuw moeten maken.
- Betaal herinneringsverzoeken van GoVolt gehad .. dat kunnen ze wel. Beschaafd reageren op een klachtenbrief ligt schijnbaar niet binnen hun vermogen.
We hebben de betaling wel gedaan omdat we herinneringen kregen met dreiging tot incasso kosten. Daar hadden we echt geen zin in en omdat we niet de verwachting hadden nog een reactie te krijgen van GoVolt hebben we maar betaald. Met echt een groot ?#@* gevoel.
Dus niks geen “zouden wij het enorm appreciëren als u een leuke review plaatst .. “
WIJ als JULLIE klanten zouden het appreciëren als jullie nou eindelijk eens fatsoenlijk zouden reageren! Mensen bij ons in de buurt denken ook na over het plaatsen van zonnepanelen en vroegen ons om advies.. we hebben ze geadviseerd nooit met dit bedrijf in zee te gaan ! En nu aan de rest van Nederland .. doe het niet !
Dus GoVolt .. waar blijft jullie reactie? Misschien dat we dan onze review nog aan kunnen passen maar zolang jullie niks laten horen laten wij dit staan !
Heel herkenbaar, maar ik heb ook lekkage door heen, er ontbreekt de wandcontactdoos voor het inductie koken en ze hebben een rommel achtergelaten op het dak.
Ik bel en bel en ja er wordt contact met mij opgenomen maar hoor nooit iets van hen.
Wij hebben enorm slechte ervaringen met GoVolt, ik raad dan ook niemand aan om met hen in zee te gaan. Ze hebben 5 dagen (dus 5 vrije dagen opnemen) nodig gehad om de panelen te leggen: niet genoeg materiaal bij zich, niet het juiste materiaal bij zich een team wat last minute ontslagen werd en ga zo maar door. 1 Uur na vertrek van GoVolt werkte de omvormer niet meer en het blijkt dat de panelen op halve kracht werken. Na herhaaldelijk contact zoeken met GoVolt geven ze telefonisch aan: het werkte toen wij vertrokken, dat het nu niet meer werkt is niet onze verantwoordelijkheid dus wij kunnen u niet verder helpen. Deze partij doet niet aan klantenservice, heeft zijn zaken niet op orde en levert tegen een premium prijs inferieur materiaal. Doe geen zaken met hen.
GoVolt maakt mooie offertes. Maar als er eenmaal een installatiedatum is afgesproken, geven ze niet thuis. 2x niet op komen dagen zonder dat ze iets van zich lieten horen. Daarnaast wordt er een afspraak 2 dagen van te voren afgezegd. Terugbel afspraken worden per definitie niet nagekomen, zeker 6 keer. Op 22 oktober eindelijk 32 panelen opgeleverd die niet werkten. Ook bij herstelafspraak kwamen ze gewoon niet opdagen terwijl ik die dag zelf 2 keer heb gebeld om te vragen of ze nog kwamen, wat aan mij bevestigd werd. Initiële opleverdatum was 1 aug. Is uiteindelijk 26 november geworden. Heb ze zelf in totaal 25x moeten bellen en mijn rechtsbijstand verzekeraar erop moeten zetten om een werkende installatie te krijgen. Op een coulancekorting na dit gepruts hoef je niet te rekenen. Ik zou dit bedrijf aan niemand aanraden.
Ik kan dit verhaal alleen maar onderschrijven.
Mijn negatieve review volgt binnenkort. Ik zou zeggen: krachten bundelen en het programma RADAR hierop los gaan laten?
Na 4 afspraken eindelijk alles goed geplaatst en aangesloten. Bij 1e afspraak, zijn er 2 ZZP's gestuurd die alleen de panelen gingen plaatsen(niet gecommuniceerd door de planning). Panelen schots en scheef gelegd, tevens niet goed vast gezet waardoor er een risico was dat de panelen naar beneden zouden kunnen komen. Zonder enige kennisgeving zijn ze vertrokken en hadden alle rommel die ze hadden gemaakt gewoon laten liggen. Ijzerschilvers in de achtertuin, peuken in de voortuin, rommel in huis laten liggen. Bij 2e afspraak, alleen de installatie gedaan, herleggen van de panelen niet gedaan vanwege regen. 3e afspraak, niet op komen dagen omdat de klus ervoor uitliep en per mail geïnformeerd dat ze niet meer langs kwamen. 4e afspraak, zijn de panelen goed gelegd en is alles netjes verlopen. 4x een vrije dag ervoor geregeld voor iets wat normaal gesproken in 1 dag klaar zou zijn.
Je zou verwachten dat zo'n groot bedrijf dan enige coulance zou geven voor hetgeen wat er is voorgevallen, maar nee hoor. Ze willen nergens wat vanaf weten en geven aan dat ze niks kunnen doen.
ik heb een doe het zelf pakket afgenomen bij govolt. ik had zelf contact met ze over een legplan zodat ik de goede montage dingen had. ik kreeg de panelen snel en het verliet goed. ik heb goeie uitleg gehad en ik heb ze zelf gelijk neergelegd. ze functioneren goed en zien ee mooi uit.
super top mensen monteurs heel vriendelijk en top werk afgeleverd.
Goede uitleg over de app gehad en keurig werk geleverd en niet onbelangrijk meedenken met de wens van de klant .
Daarbij de opmerking dat het best slecht weer was voor hun en je hoorde niemand klagen ,
Dus ik raad iedereen aan als je zonnepanelen wilt dit is het juiste adres
Na de offerte te heb ontvangen heb ik nog wat andere bedrijven een offerte aan gevraagd en wil ze even na de feestdagen door nemen maar meneer belt mijn en na dat ik hem friendlijk heb gevraagd om me wat meer tijd te geven en ik wel met hem contact opnemen belt hij 5 dagen later weer op en nu om dat ik op me werk zit bijf deze eikel bellen wel 20 keer heb de offerte nu afgewezen om deze reden met de gedachte ze zijn niet de enige met zonnepanelen tekoop
Ik zit al meerdere maanden in afwachting want ik had bedenkingen nadat ik een offerte had getekend en tevens al een aanbetaling had gedaan. Wilde graag ontbinden want volgens de wet 'koop op afstand' mag je binnen 14 dagen annuleren zonder kosten. Helaas denkt Govolt hier anders over en die stellen dat er al maatwerk is verricht ook al is er nog helemaal geen schouw geweest. Alles is gedaan via geo-informatie van Google (dakpannen tellen). Nu laten ze niets meer van zich horen via de mail en ik weet nu niet meer wat ik moet doen. Vind het ook vrij onbeschoft want ze reageerden eerst wel vrij snel en nu helemaal niet meer. Als het enigszins nog kan zal ik graag de installatie alsnog willen hervatten maar dan moet het wel op een normale manier gaan. Het ligt aan GoVolt maar zonder gehoor gaat het lastig worden.
Absoluut geen spijt van het feit dat ik met GoVolt in zee ben gegaan voor mijn zonnepanelen. Zeer deskundig geholpen het tevens deskundig geïnstalleerd. GoVolt levert wat ze beloven en dat is altijd fijn. Met de app heb je direct inzicht je opbrengst. Dit gebeurt allemaal live en is heel leuk om bij te houden.
Gewoon heel tevreden met mijn zonnepanelen van GoVolt. Het is nu winter, maar laat het een zonnige zomer worden.
ik heb panelen gekocht bij go volt, de offerte werd keurig gemaakt en er werd goed contact opgenomen. alles werd bij duidelijk gemaakt en ik was snel akkoord gegaan. ik werd een weekje later gebeld voor een schouwingdatum. de installatie was naar wens en de jongens waren vriendelijk , ook hebben ze het netjes en zorgvuldig geplaatst. Ik ben blij met de panelen!
Zie dat u tevreden bent over deze fa. Wanneer heeft u de offerte aangevraagd en hoe snel werd het geinstalleerd
Goedemiddag Danique,
Hartelijk dank voor uw mooie review en waardevolle feedback. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden over ons bent. Wij wensen u veel plezier met uw installatie!
Een zonnige groet,
Team GoVolt
Ik heb een doe het zelf installatie aangeschaft via go volt. Dit bedrijf nam onze offerte aanvraag heel serieus en nam meerdere malen goed contact op voor een duidelijke uitleg. Alle panelen en installatie materialen zijn mooi aangekomen. De app vind ik persoonlijk ook heel erg fijn, deze hebben ze ook even uitgelegd aangezien ik het zelf niet snapte.
heel fijn behulpzaam bedrijf!
Goedemiddag Marloes,
Hartelijk dank voor uw mooie review en waardevolle feedback. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden over ons bent. Wij wensen u veel plezier met uw installatie!
Een zonnige groet,
Team GoVolt
heel goed bedrijf! werkt duidelijk en snel. aardige mensen en de monteurs zijn heel gezellig!!’! hele mooie panelen, ik ben er blij mee! ook hebben ze alles netjes achtergelaten! de slechte reviews zijn een beetje overdreven. go volt is een goed team!!! heel erg bedankt! ik heb mijn buren ook naar go volt gestuurd
Goedemiddag Olga,
Hartelijk dank voor uw mooie review en waardevolle feedback. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden over ons bent. Wij wensen u veel plezier met uw installatie!
Een zonnige groet,
Team GoVolt
ik heb mijn offerte ook snel ontvangen toen ik hem had aangevraagd. ze vertelde dat ze het druk hadden en iets langer duurde maar dat hebben meer grootte bedrijven deze tijd. Ze stuurde mij een mooie offerte met een duidelijk plan, ik had al snel akkoord gegeven en werd binnen 2 weken gebeld voor een schouwingafspraak. deze verliep goed en alles was duidelijk. de prijs kwaliteit verhouding is top. de monteurs en accountmanagers zijn erg vakkundig, vriendelijk en behulpzaam. mijn panelen liggen op mijn dak en het ziet er mooi uit! ze werken ook goed!
Weinig woorden. Ben super tevreden. Van a tot z heel goed geregeld. Onze zonnepanelen liggen op onze dak en zijn super tevreden over. Ben geadviseerd via mijn kennissen die ook via hun hebben gekocht. Uiteraard hadden zij ook een super goede ervaring. Wij hadden een aantal offertes liggen ter vergelijking, maar gelukkig hebben we voor hun gekozen.
Bedankt Govolt
Familie Hoffman
Goedemiddag heer Hoffman,
Hartelijk dank voor uw mooie review en waardevolle feedback. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden over ons bent. Wij wensen u veel plezier met uw installatie!
Een zonnige groet,
Team GoVolt
Ik vind dit bedrijf een top bedrijf! ze handelen snel en duidelijk. Ze maken mooie offertes en zorgen ervoor dat alles duidelijk is voordat je akkoord gaat. De mensen die de panelen kwamen leggen waren vriendelijk en deden hun werk goed. Ik vind dit persoonlijk een top bedrijf en een dikke aanrader. Erg fijn bedrijf om mee samen te werken.
De website ziet er erg professioneel uit, de mensen zijn super lief en de monteurs zijn erg vakkundig.
De panelen werden ook goed en snel geïnstalleerd en dezelfde dag kon ik alles ook al inzien.
Al om al een fijn bedrijf om mee samen te werken en de prijs-kwaliteit verhouding is ook top!
Goedemiddag Esmee,
Hartelijk dank voor uw mooie review en waardevolle feedback. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden over ons bent. Wij wensen u veel plezier met uw installatie!
Een zonnige groet,
Team GoVolt
PAS OP: GoVolt is het perfecte voorbeeld van misleiding. De website ziet er professioneel uit en de mensen op kantoor zijn erg vriendelijk en beloven van alles, maar ze komen amper beloftes na. De installatie werd gedaan door onbekwame jongens; de panelen waren beschadigd en deden het zelfs niet. Dit heeft ons veel tijd gekost en dus ook vrije dagen, we zijn zeer ontevreden en raden dit bedrijf sterk af! Wij wachten nog steeds op een passende oplossing, maar GoVolt neemt ons niet serieus en wimpelt ons af met onzinnige voorstellen.
Goedemorgen meneer Spil,
Vervelend om te vernemen dat u ontevreden over ons bent. Inmiddels hebben wij vernomen dat de installatie netjes is opgeleverd tijdens een terugkommoment. Ook bent u uiteindelijk akkoord gegaan met de aangeboden oplossing.
Wij wensen u alsnog veel plezier van de installatie.
Een zonnige groet,
Team GoVolt
Heel slecht bedrijf
Ik raad jullie af Ze komen de afspraak niet na
Zo slecht bedrijf heb ik nog nooit meegemaakt
Eerst maken ze mooi praatjes een vriendin van mij heeft zonnepanelen bij hun besteld 2 keer afspreken gemaakt maar helaas niet na gekomen .
Ik heb zelf ook slecht ervaring mee gehad
5 weken geleden de offerte ondertekend en aanbetaling gedaan. Binnen 4 weken zou er schouwing plaats vinden. Na 2 telefoontjes met loze beloftes waarin aangegeven werd dat beide planners corona zouden hebben en een onbeantwoorde mail verder, vrees ik dat ik de volgende gedupeerde ben.
Mijn aanbeveling krijg ik niet terug. Oplossingen worden niet geboden.
Offerte binnen 2 dagen gekregen en gelijk al ingepland voor een datum. Ben benieuwd naar de panelen volgend jaar. Blijkbaar moest ik minimaal 50 woorden schrijven, dus knal ik er maar wat bij. Tot volgend jaar en bedankt voor de snelle service! Blijkbaar was het nog niet genoeg, dus nogmaals bedankt voor de snelle service en adviesgesprek en tot volgend jaar! 👍🏼
Dit zijn de beste huis en tuinwinkels van maart 2023.
Voor zonnepanelen moet je bij GoVolt zijn. Bij GoVolt kun je kwalitatief goede zonnepaneleninstallaties bestellen voor een scherpe prijs. Ook voor de installatie zit je bij GoVolt goed. Je kunt geheel vrijblijvend een Dakscan doen. Hierbij krijg je informatie om te bepalen of zonnepanelen in jouw situatie interessant zijn en wordt direct een prijsopgave gegeven.