Wij hebben zo'n ziggo horizon box bij ons pakket in zitten, en die zou er dan voor zorgen dat je allerlei extra opties hebt en dat het beter en sneller werkt, maar als ik kijk hoe vaak deze wel niet vast loopt dan ben ik hier helemaal niet tevreden over.
Ik betaal hartstikke veel geld per maand, dan verwacht ik wel een box die goed zijn werk doet in plaats van de slechtwerkende box die we nu hebben gekregen.
Ik heb al contact met Ziggo opgenomen hier over en ze gaven toen aan dat er inmiddels een nieuwe variant op de markt is, deze zullen ze mij opsturen en dan mag ik de oude mee terug geven.
Of deze het dan ook beter zal gaan doen is nog maar de vraag, volgens de mensen van ziggo die ik aan de telefoon had natuurlijk wel, maar ik heb zelf nog mijn twijfels.
Hallo,
Ik wil jullie erop attenderen dat wanneer je internet neemt bij Ziggo, dat je vrijwel iedere nacht een ander ip-adres krijgt. Eerst dacht ik dat het aan mijn router lag die kuren had maar na het een beetje te hebben nagevraagd, hoor je dit helaas vaker. Ik maak zelf websites en om ze te onderhouden heb ik er een ip check in gemaakt, zodat enkel ik bij het admin paneel kan, als extra beveiliging op het login formulier. Helaas moet ik nu bijna iedere nacht mijn eigen ip-adres toevoegen omdat Ziggo zo vriendelijk is geweest deze te wijzigen, vaak zelfs meerdere malen per nacht. Waarschijnlijk zijn ze dan met updates bezig of iets in die trend maar ik wordt er persoonlijk niet vrolijk van. Dit gemeld te hebben bij de Ziggo klantenservice, stellen zij dat een reset van de router dit euvel kan verhelpen en dit is in theorie deels waar, soms krijg je na reset een nieuw ip-adres maar in de nacht nogmaals dus ben je weer terug bij af. Ook interessant als je ineens iemands ip-adres krijgt die zich heeft misdragen op het net, ben je uitgesloten voor bepaalde websites, fijn.
Voor de rest prima service, enorm snel internet, met de aankomende mediabox Next zal tv kijken en opnemen ook soepeler verlopen dus prima bedrijf maar aan die ip-adres wijzigingen dient wel iets gedaan te worden.
Ik heb hetzelfde als wat jij schetst. Elke dag een verschillend ip-adres. In principe merk ik er weinig van maar is toch wel gek te noemen. Heb aan de Ziggo klantenservice gevraagd hoe dit mogelijk is maar ze kunnen het zelf niet verklaren.
Alleen voor Ziggo sport met Formule 1 cafe, premier league voetbal, spaans voetbal, italiaans voetbal, krijg je er allemaal gratis bij als je Ziggo hebt, wanneer je toevallig ook nog Vodafone op je telefoon hebt ben je helemaal spekkoper doordat je dan nog meer zenders krijgt. Moet zeggen dat Ziggo duur is maar levert een waanzinnige dienst. Heb ook KPN gehad maar die verbinding is ten eerste flink verouderd en ten tweede maakt het qua kosten niet veel uit tussen deze twee grootmachten dus dan maar Ziggo inclusief Ziggo Sport.
Mijn man is hier ook helemaal gek van en dat was ook de reden dat wij voor Ziggo hebben gekozen.
Als dit er niet bij had gezeten, dan had ik ons abonnement bij Ziggo ook allang opgezegd en was ik wel op zoek gegaan naar een goedkopere en beter werkende aanbieder.
Ik vind de box die er bij zit heel slecht zijn werk doen en als het aan mij had gelegen dan had ik het geld hier ook echt niet voor over gehad.
Maar dat is een discussie met mijn man die ik toch nooit zal gaan winnen, want zijn sport zenders geeft hij echt niet op, hoe duur dit ook is.
Ik ben wel blij dat we een andere box krijgen en ik ben ook heel benieuwd of deze het beter zal gaan doen.
Reeds overgestapt van Telfort naar Ziggo maar het is werkelijk een verademing! De internetsnelheid is verdubbeld, wat je echt wel merkt,zeker als je een computerspel aan het doen bent. We hebben een alles in 1 pakket gekozen dus we hebben nu ook tv van Ziggo met Ziggo sport, formule 1, en zo nog meer... Wat heb ik wel niet allemaal gemist in mijn leven... Goed bezig zeg ik.
Ik heb sinds deze week mijn nieuwe mediabox Next gekregen, nadat ik via de chat van Ziggo had aangegeven dat de Horizonbox het niet meer deed. De mediabox Next is een hele verbetering, het is sneller, hapert niet meer en ja kan er in de toekomst 4K mee kijken!
Ze wilden mij (in de regio Brabant) nog geen Next geven. Had er ook om gevraagd maar blijkbaar is er een wachtlijst, ik wacht geduldig af, ben de horizonbox ook wel beu namelijk! Was bijna overgestapt maar toen hoorde ik dat Mediabox Next er aan zat te komen, Na wat filmpjes te hebben gezien op Youtube is dit wel het wachten waard.
Die Next Mediabox is echt een enorme vooruitgang inderdaad, een vriend van me had hem al gekregen. Ik moet het nog doen met die uiterst trage HorizonBox XL, bagger ding! Heb vaak contact gehad met de klantenservice omtrent de Horizonbox XL en telkens zeggen ze: haal de box van het stopcontact 10 seconden en hij doet het weer, nou... niet dus. Next Mediabox is een must.
Geweldige mediabox waar ik sinds een paar maanden gebruik van maak. Is zeker een grote verademing ten aanzien van die oude Horizonbox XL inderdaad. Daarvoor had ik zelfs nog een gehad die nog langzamer met minder opties had dus ben erg blij dat de Next er eindelijk is. Anno 2020 moet je gewoon zulke apparaten met goede hardware hebben.
Dit zijn de beste internet en tv providers van juli 2025.
Er zijn 280 reviews geschreven over Ziggo op Reviews.nl. Met een 3.0 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Gemiddeld.