UnitedConsumers

UnitedConsumers

4.1 reviewscore • 11 reviews
F

Teleurstellende prijsafspraak

Ik sloot een vast energiecontract af voor een jaar, denkende dat de prijs vast zou blijven. Echter, elke drie maanden werd het bedrag aangepast op basis van mijn verbruik. Dit was teleurstellend omdat ik net een maand in het huis woonde en werd beoordeeld op basis van het verbruik van de vorige bewoner. De klantenservice, met name Angela, was echter geduldig en legde alles goed uit. Na een recent gesprek met een andere medewerker, die ook professioneel was, heb ik meer begrip voor de situatie. Ik waardeer hun eerlijkheid en hoop dat United Consumers dit soort zaken voortaan duidelijker communiceert.

Fatima 1 okt 2023
Reageer
J

Verrassende ervaring

Ik ben al jaren klant bij UC en over het algemeen tevreden. Echter, toen ik onlangs inlogde, wat ik maandelijks doe, zag ik tot mijn verbazing een negatief spaarsaldo van €12,75. Dit vond ik vreemd en ik wil hier graag een verklaring voor van UC. Daarnaast had ik een e-mail ontvangen over een korting van €40 of een gratis apparaat, maar daar kon ik verder niets over vinden. Ik vind dit een vreemde situatie en hoop op opheldering.

Joost 29 nov 2023
Reageer
E

Misleidende advertentie

De advertentie beloofde 20% korting op een autoverzekering, maar bij navraag bleek dit alleen voor het eerste jaar te gelden. Ze zijn tussenpersoon voor bekende verzekeraars, maar er waren discrepanties in de aangeboden polisvoorwaarden. Zo bleek er geen aanschafwaarderegeling te zijn voor de 'light' verzekering, wat de korting verklaart. Er waren dus verborgen addertjes onder het gras.

Erik 21 okt 2023
Reageer
D

Duidelijke website en goede klantenservice

Ik vond de website van het bedrijf heel duidelijk. Het was ook mogelijk om direct met iemand te spreken, wat ik zeer waardeer. In tegenstelling tot andere bedrijven waar je eerst met een chatbot communiceert, kon ik hier meteen met een medewerker praten. De medewerkers aan de telefoon waren behulpzaam en gaven duidelijke antwoorden. Ik had een zeer prettige ervaring met hun klantenservice.

David 19 okt 2023
Reageer
T

Geen zorgen, goede dekking

Ik hoef me nergens zorgen over te maken. Alles is duidelijk en ik ontvang maandelijks een overzicht van mijn gas- en elektriciteitsverbruik. Ik blijf ook op de hoogte van veranderingen in mijn zorgverzekering. Mijn auto is goed verzekerd en ik ben zeer tevreden, plus ik krijg nog korting ook. Dit is een win win situatie voor iedereen en ik ben blij dat United Consumers bestaat.

Tessa 13 okt 2023
Reageer
K

Trouwe klant onbeloond

Als bijna vierjarige klant van U.C. kreeg ik een verlengingsaanbod dat hoger uitviel dan een aanbieding voor nieuwe klanten op een vergelijkingswebsite. Dit vond ik teleurstellend, omdat trouwe klanten geen beter aanbod kregen. Ik hoop dat U.C. in de toekomst trouwe klanten beter beloont. Anders kan ik net zo goed rechtstreeks naar de bedrijven gaan om een aanbod te vragen.

Kees 5 okt 2023
Reageer
W

Flexibele en begripvolle service

Ik was onzeker over welk telefoonabonnement ik wilde en heb twee keer van gedachten veranderd. De medewerkers waren uiterst behulpzaam, begripvol en geduldig, wat indruk op mij maakte, vooral omdat ik niet meer zo jong ben. Ik wil hen bedanken voor hun geduld en begrip. United Consumers heeft het beste voor met de klant en dat is waar het bedrijfsleven voor zou moeten staan.

Willem 5 okt 2023
Reageer
F

Gemengde gevoelens over jaarafrekening

Ik was altijd tevreden met United Consumers, maar heb nu een onrustig gevoel. De jaarafrekening voor gas ontving ik meteen, maar die voor energie nog steeds niet. Normaal gesproken ontving ik beide tegelijk. Na navraag werd mij verteld dat de energieafrekening handmatig wordt gedaan, wat me nog meer zorgen baart. Ik zal de jaarnota goed moeten controleren wanneer deze eindelijk aankomt.

Fabian 4 okt 2023
Reageer
P

Efficient klantcontact

Ik heb me recent aangemeld bij United Consumers. De documenten werden per post verstuurd naar een adres waar ik nog niet woonde. Ik belde de klantenservice om het contract op te vragen. Binnen twee minuten werd de telefoon opgenomen en binnen nog eens drie minuten was het probleem opgelost. Dit in tegenstelling tot andere bedrijven waar je vaak lang bezig bent met chatbots en keuzemenu's. Ik ben zeer tevreden over de klantenservice.

Paul 15 aug 2023
Reageer
L

Oplossing voor dubbele dekking

Ik had een probleem met dubbele dekking voor mijn autoverzekering. De medewerkers luisterden goed naar mij en hebben veel moeite gedaan om het probleem op te lossen. Uiteindelijk heb ik dankzij hun inspanningen mijn geld teruggekregen van de vorige verzekering. Veel dank aan de klantenservice en fijn dat er meegedacht kan worden met persoonlijke problemen.

Liesbeth 1 mrt 2023
Reageer
S

Fijn bedrijf, goede service

Had een probleem met mijn verhuizing, hebben ze uitstekend opgelost. Er was een probleem dat onze voorgaande bewoners geen meterstanden hadden doorgegeven. Waardoor er discussie was over de begin standen van ons. Door contact op te nemen hebben we dit probleem snel kunnen verhelpen. Daarnaast altijd een leuke korting die je opspaart.

Suusje 28 feb 2023
Reageer
Beste dienstverleners

Dit zijn de beste dienstverleners van maart 2024.

Over UnitedConsumers

UnitedConsumers is een consumentencollectief dat zich richt op iedereen die wil besparen op vaste lasten. Door grootschalig in te kopen, kunnen ze aantrekkelijke kortingen bieden aan hun leden. Deelname is eenvoudig: kies een product, meld je aan en UnitedConsumers regelt alles voor jou. Op deze manier kun je meer geld overhouden voor een plezieriger leven. Of je nu wilt besparen op energie, brandstof, zorgverzekeringen of andere vaste lasten, ze zoregn ervoor dat je profiteert van voordelige tarieven. Door lid te worden van dit collectief, krijg je de mogelijkheid om te besparen zonder gedoe. UnitedConsumers maakt het gemakkelijk om financieel voordeel te behalen en zo meer te genieten van het leven.

  • Nog niet geverifieerd
  • Dienstverleners
  • https://www.unitedconsumers.com
  • info@unitedconsumers.com