Swiss Sense

Swiss Sense

1.0 reviewscore • 3 reviews
R

Waardeloze service

Wij hebben een bed besteld bij Swiss Sense Zwolle, inclusief bezorging en montage. Hierbij hebben we duidelijk aangegeven dat het bed naar de verdieping gebracht moest worden, wat geen probleem zou zijn. Bij de levering van het bed vroeg een van de bezorgers echter of ik kon helpen het bed naar boven te tillen. Ik gaf aan dat dit niet mogelijk was. Vervolgens vroeg hij op een brutale manier waarom niet. Dit vond ik zeer ongepast. Ik heb rugklachten, maar dat is een privézaak en gaat hem niets aan. Toen ik dat duidelijk maakte, ging hij met mij in discussie. Alsof ik zijn werk voor hem zou moeten doen. Zijn houding was ronduit onbeschoft en toen ik hem hierop aansprak, liep hij smalend weg.

Na dit voorval heb ik direct de winkel gebeld. De dame aan de telefoon was weinig geïnteresseerd en gaf aan dat ik een mail zou ontvangen met een beoordelingslink, en daar kon ik mijn feedback achterlaten. Dit niveau van klantenservice is schandalig, zeker gezien de prijs die je betaalt voor zo'n bed.

Een review op Trustpilot over deze ervaring is zonder opgave van redenen verwijderd. Na het plaatsen van die review werd ik gebeld door een dame van Swiss Sense. Ik dacht dat dat zou zijn omdat ze niet willen dat klanten slechte ervaringen hebben, maar zij bleek echter meer geïnteresseerd in het goedpraten van het gedrag van haar collega dan in mijn ervaring als klant. Voor ons is dit de eerste en meteen de laatste keer dat we hier iets bestellen.

Rob 19 jan 2025
Reageer
L

Geen service na fout van Swiss Sence zelf!

Bed besteld bij SS , is de verkoper John uit Heerlen vergeten lattenbodems toe te voegen bij de bestelling ondat we de matrassen al hadden. Vervolgens geeft ie ons een zogenaamde aanbieding van de lattenbodems die we zogenaamd voor 50% zouden krijgen. Kijken we op de website is het de zelfde “aanbieding” die we al gehad zouden hebben en wat de normale prijs is op de website als je een bed besteld. Zeer slechte zaak.. ten eerste laten ze ons drie maanden wachten om er vervolgens achter te komen dat de lattenbodems er niet bij zitten , om vervolgens nog eens 6 weken te kunnen wachten en dan staat er dus niet tegenover? Wat ben je dan voor bedrijf als je denkt dat het normaal is om mensen 4,5 maand te kunnen laten wachten op een compleet bed en dan ermee weg te laten komen met een zogenaamde nep aanbieding om je te gemoet te komen wat dus een leugen is!

Zeer slecht!

Lot 2 nov 2024
Reageer
H

Slechte service Swiss Sense

Beste aankomende kopers van een bed bij Swiss Sense. Op 14 mei een boxspring gekocht bij Swiss Sense online. Was één aanbieding van 40% korting. Totaal prijs €4000. Heb deze besteld en werd netjes op de juiste dag en tijd geleverd. Het transportbedrijf heeft dit op een nette wijze geïnstalleerd en instructies gegeven. Tot hier het positieve gedeelte. 3 weken naderhand kreeg ik reclame van Swiss Sense van dat zelfde bed. Alleen nu €700 goedkoper. Vond deze korting op zo'n korte termijn apart/dubieus. Heb gisteren contact gezocht met de klantenservice van Swiss Sense. Deze aardige dame die ik aan de lijn kreeg, zou mijn verhaal doorgeven. Het liefst zou ik gebeld willen worden. Ik had gevraagd om een coulance regeling, aangezien ik het heel apart vond dat deze behoorlijke prijsdaling in zo'n kort tijdsbestek had plaatsgevonden. Vandaag diverse mails ontvangen van Swiss Sense. Je raadt het al, geen coulance regeling. Gezien hun voorwaarden, hebben ze blijkbaar gelijk. Aantal zaken die mij enorm storen.
1 je wordt niet gebeld. Ze doen het af met mailen.
2 toen ik het bed wilde kopen, werd ik wel meerdere keren gebeld.
3 een "gerenommeerd" bedrijf als Swiss Sense die dit soort wisselende aanbiedingen doet, doet mij de wenkbrauwen fronsen.
4 aftersales is ronduit belabberd. Kopen=volledige aandacht. Aftersales is mailen.
5 heb meerdere recensies gelezen van kopers die het zelfde is overkomen.
6 op Google/Radar zijn ook de nodige negatieve verhalen te lezen.

Ik weet nu al wat de reactie van Swiss Sense op deze recensie gaat worden:

Beste Hein, dank voor je feedback. Jammer dat je niet tevreden bent. We gaan dit meenemen.

Ik had voor het aanschaffen van dit bed, eerst de recensies moeten lezen en op Google kijken. Dan was ik verder gaan kijken. Ik baal hier enorm van. Afsluitend: bedden zijn kwalitatief goed. Heb hem pas 3 weken, maar eerste indruk is goed. Maar wees enorm gewaarschuwd. Moment dat je toch tot aanschaf overgaat, lees eerst de recensies en hun voorwaarden. Die voorwaarden zijn behoorlijk dicht getimmerd. En de belofte van 90 dagen proefslapen is een ruim begrip. Is niet 90 dagen slapen en bij klachten wisselen. Wisselen brengt heel veel rompslomp met zich mee. Ik kan ook niet anders, dan deze negatieve recensie op Trust te plaatsen. Ook om toekomstige kopers te waarschuwen. Uiteindelijk beslissen jullie zelf. Denk goed na voor dat je tot aankoop overgaat. Bezint eer ge begint

Hein 6 jun 2024
Reageer
Beste webshops

Dit zijn de beste webshops van januari 2025.

Over Swiss Sense

Er zijn 3 reviews geschreven over Swiss Sense op Reviews.nl. Met een 1.0 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Slecht.

  • Nog niet geverifieerd
  • Webshops
  • https://www.swisssense.nl
  • contact@swisssense.nl