Onze matrassen waren aan vervanging toe en zodoende gingen we weer naar de winkel. We werden vriendelijk geholpen door Alex, een aardige man, met hem alle wensen besproken en hij verzekerde ons dat de oude matrassen retour gingen met de bezorger. . Nieuwe matrassen en een topper besteld, over de 2000 kwijt. Komen wij thuis, heb ik een orderbevestiging en nog een mailtje van de swiss sense met daarin de tekst; meld u nu aan en ontvang 5% korting op uw aankoop. Dat vond ik al raar. Ik heb de klantenservice gebeld en ik zou teruggebeld worden. Geen belletje gehad maar wel een nieuwe factuur waarin de korting was verwerkt. Op de dag van levering kwamen 2 aardige bezorgers, ze waren snel klaar en voordat ik het in de gaten had waren ze al bijna weg… maar ik had mijn nieuw beddengoed nog niet gehad. Snel erachter aan en jawel vergeten door de heren. Ik naar boven om alles te bekijken en wat staat er; al het oude goed, oude matrassen en verpakkingen. Terwijl er op de bon stond dat het mee ging. Ik de klantenservice gebeld, kreeg Kirsten aan de telefoon, een onaardige toon en arrogantie. De winkel Hoorn gaat contact opnemen was haar reactie. Nou die hebben gebeld, ik neem aan de bedrijfsleider; idemdito een arrogantie van de bovenste plank. Er ontstond een welles nietes discussie want volgens de man stond er niks op de factuur. Nou ibij mij wel. Deze meneer heeft nog duidelijk een lesje klantenservice te volgen. Uiteindelijk heeft alle zooi nog 2 weken in mijn slaapkamer gelegen, dagggg goed gevoel van een nieuw matras en topper. Het liefst had ik alles retour gestuurd maar dat gaat alleen maar nog maar meer frustratie opleveren.
Alex heeft mij nog gebeld en die snapte er ook niks van dat het zo is gegaan. Ik heb gevraagd of de bedrijfsleider mij nog even wilde bellen voor excuses maar helaas is hij denk ik mijn nummer kwijt, ik vond het een verschrikkelijke winkelervaring, het heeft zeker niet aan Alex gelegen. maar dit was de laatste keer dat ik daar wat heb gekocht.
We wilde een topper kopen dus wij naar de winkel in hoorn , de verkoopster vroeg wat onze wensen waren, we wilde er een die ademt en zijn warmte niet vast houd de verkoopster adviseerde ons een topper die paste bij onze wensen, de koop van 1400 euro werd gesloten,
Na aflevering blijkt de topper veel te warm te zijn, gelijk de winkel gebeld en uitgelegd wat het probleem is, de verkoper vertelde dat dit inderdaad zo was, dat de warmte niet weg kan ,
We hebben iets gekocht wat niet klopte met onze wensen en we voelen ons vreselijk misleid, de verkoper vertelde ook nog dat verkoopster die ons toen hielp er nog niet zo lang werkte,
Na veel heen en weer gebel kregen we korting op een volgende aankoop, nou je snapt het al.... in deze winkel komen we nooit meer en een budget voor wat anders is er even niet,
Conclusie: koop hier niets de service is slecht
Ik ben langs geweest in de winkel om zeker te zijn dat ik het juiste matras zou kiezen. Op basis van het advies van de medewerker bestelde ik via de webshop de variant die mij in de winkel werd aangewezen. Na levering bleek dat het om het verkeerde type ging. De matrassen in de winkel zagen er identiek uit en hadden geen duidelijke labels dus ik moest volledig vertrouwen op het advies van de verkoper.
Helaas weigert de winkel het matras kosteloos om te ruilen en leggen ze de fout bij mij neer. Ook zat er bij levering geen enkele handleiding of info over gebruik en onderhoud van het bed of het opklapsysteem. Jammer voor een winkel met zo’n reputatie. Voor mij geen tweede keer.
Anderhalf jaar geleden twee matrassen gekocht voor onze nieuwe boxspring. Allebei de matrassen hebben de zelfde hardheid. Helaas voor ons is 1 matras veel harder en krijg je er drukplekken van. 's morgens wordt je gewoon stijf en pijnlijk wakker. We hebben contact opgenomen met swiss sense en ons verhaal wel een keer of vier moeten uitleggen. Uiteindelijk van het kastje naar de muur gestuurd. Van hoofdkantoor naar de winkel en ook weer terug en ook weer terug. Nu uiteindelijk geen oplossing. Ze kunnen de hardheid niet meten. Het enigste wat ze kunnen doen is 10 procent korting op volgend order. Daar hebben we dus niks aan. Dit matras kunnen we gewoon weg gooien. Dus koop nooit bij Swiss sence!!!!!!!!! We hadden de beste matrassen gekocht die ze daar hadden. 1 matras is echt niet goed en ze doen er niks mee.
Een bed gekocht van een paar duizend euro om vervolgens opgescheept te worden met een emmer onder je bed omdat er een onderdeel ontbreekt.
We gaan contact met u opnemen, na meerdere keren zelf maar gebeld te hebben (want ja geld is binnen dus waarom zullen wij ons nog druk maken) op vrijdagmiddag te horen krijgen we kunnen woensdag komen want ja zit voor de rest al vol.
Wie je ook belt bij swiss sense, niemand kan iets, wil iets of denkt mee!!
Bespaar je de moeite en kijk voor een bed lekker een deur verder.
Zeer slechte service dit nog nooit mee gemaakt bij een webshop bestelling!. Begin november 2024 een dekbed besteld en 12 februari 2025 ontvangen.
Geen reacties op een verzonden e-mail.
Echt teleurstellen . Geen vertrouwen meer in Swiss Sense!!!
Wij hebben een bed besteld bij Swiss Sense Zwolle, inclusief bezorging en montage. Hierbij hebben we duidelijk aangegeven dat het bed naar de verdieping gebracht moest worden, wat geen probleem zou zijn. Bij de levering van het bed vroeg een van de bezorgers echter of ik kon helpen het bed naar boven te tillen. Ik gaf aan dat dit niet mogelijk was. Vervolgens vroeg hij op een brutale manier waarom niet. Dit vond ik zeer ongepast. Ik heb rugklachten, maar dat is een privézaak en gaat hem niets aan. Toen ik dat duidelijk maakte, ging hij met mij in discussie. Alsof ik zijn werk voor hem zou moeten doen. Zijn houding was ronduit onbeschoft en toen ik hem hierop aansprak, liep hij smalend weg.
Na dit voorval heb ik direct de winkel gebeld. De dame aan de telefoon was weinig geïnteresseerd en gaf aan dat ik een mail zou ontvangen met een beoordelingslink, en daar kon ik mijn feedback achterlaten. Dit niveau van klantenservice is schandalig, zeker gezien de prijs die je betaalt voor zo'n bed.
Een review op Trustpilot over deze ervaring is zonder opgave van redenen verwijderd. Na het plaatsen van die review werd ik gebeld door een dame van Swiss Sense. Ik dacht dat dat zou zijn omdat ze niet willen dat klanten slechte ervaringen hebben, maar zij bleek echter meer geïnteresseerd in het goedpraten van het gedrag van haar collega dan in mijn ervaring als klant. Voor ons is dit de eerste en meteen de laatste keer dat we hier iets bestellen.
Bed besteld bij SS , is de verkoper John uit Heerlen vergeten lattenbodems toe te voegen bij de bestelling ondat we de matrassen al hadden. Vervolgens geeft ie ons een zogenaamde aanbieding van de lattenbodems die we zogenaamd voor 50% zouden krijgen. Kijken we op de website is het de zelfde “aanbieding” die we al gehad zouden hebben en wat de normale prijs is op de website als je een bed besteld. Zeer slechte zaak.. ten eerste laten ze ons drie maanden wachten om er vervolgens achter te komen dat de lattenbodems er niet bij zitten , om vervolgens nog eens 6 weken te kunnen wachten en dan staat er dus niet tegenover? Wat ben je dan voor bedrijf als je denkt dat het normaal is om mensen 4,5 maand te kunnen laten wachten op een compleet bed en dan ermee weg te laten komen met een zogenaamde nep aanbieding om je te gemoet te komen wat dus een leugen is!
Zeer slecht!
Beste aankomende kopers van een bed bij Swiss Sense. Op 14 mei een boxspring gekocht bij Swiss Sense online. Was één aanbieding van 40% korting. Totaal prijs €4000. Heb deze besteld en werd netjes op de juiste dag en tijd geleverd. Het transportbedrijf heeft dit op een nette wijze geïnstalleerd en instructies gegeven. Tot hier het positieve gedeelte. 3 weken naderhand kreeg ik reclame van Swiss Sense van dat zelfde bed. Alleen nu €700 goedkoper. Vond deze korting op zo'n korte termijn apart/dubieus. Heb gisteren contact gezocht met de klantenservice van Swiss Sense. Deze aardige dame die ik aan de lijn kreeg, zou mijn verhaal doorgeven. Het liefst zou ik gebeld willen worden. Ik had gevraagd om een coulance regeling, aangezien ik het heel apart vond dat deze behoorlijke prijsdaling in zo'n kort tijdsbestek had plaatsgevonden. Vandaag diverse mails ontvangen van Swiss Sense. Je raadt het al, geen coulance regeling. Gezien hun voorwaarden, hebben ze blijkbaar gelijk. Aantal zaken die mij enorm storen.
1 je wordt niet gebeld. Ze doen het af met mailen.
2 toen ik het bed wilde kopen, werd ik wel meerdere keren gebeld.
3 een "gerenommeerd" bedrijf als Swiss Sense die dit soort wisselende aanbiedingen doet, doet mij de wenkbrauwen fronsen.
4 aftersales is ronduit belabberd. Kopen=volledige aandacht. Aftersales is mailen.
5 heb meerdere recensies gelezen van kopers die het zelfde is overkomen.
6 op Google/Radar zijn ook de nodige negatieve verhalen te lezen.
Ik weet nu al wat de reactie van Swiss Sense op deze recensie gaat worden:
Beste Hein, dank voor je feedback. Jammer dat je niet tevreden bent. We gaan dit meenemen.
Ik had voor het aanschaffen van dit bed, eerst de recensies moeten lezen en op Google kijken. Dan was ik verder gaan kijken. Ik baal hier enorm van. Afsluitend: bedden zijn kwalitatief goed. Heb hem pas 3 weken, maar eerste indruk is goed. Maar wees enorm gewaarschuwd. Moment dat je toch tot aanschaf overgaat, lees eerst de recensies en hun voorwaarden. Die voorwaarden zijn behoorlijk dicht getimmerd. En de belofte van 90 dagen proefslapen is een ruim begrip. Is niet 90 dagen slapen en bij klachten wisselen. Wisselen brengt heel veel rompslomp met zich mee. Ik kan ook niet anders, dan deze negatieve recensie op Trust te plaatsen. Ook om toekomstige kopers te waarschuwen. Uiteindelijk beslissen jullie zelf. Denk goed na voor dat je tot aankoop overgaat. Bezint eer ge begint
Er zijn 9 reviews geschreven over Swiss Sense op Reviews.nl. Met een 1.1 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Matig.