Saillant Hotel Gulpenerland

Saillant Hotel Gulpenerland

3.1 reviewscore • 14 reviews
K

Diervriendelijk Hotel

Een aangename begroeting bij aankomst, maar het is duidelijk dat de douchecabinedeuren baat zouden hebben bij een beetje reiniging met azijn. Er was geen sprake van vuil, maar eerder van een gebrek aan zorgvuldige en aandachtige reiniging. Desondanks waren we al langdurig opgetogen, aangezien onze viervoeter welkom was! Dit was buitengewoon prettig. Hoewel het niet toegestaan was om het huisdier mee te nemen naar de plek waar het ontbijt werd geserveerd, was het echter mogelijk om in een aangrenzende ruimte te ontbijten na een verzoek. Dit was uitstekend georganiseerd! Het ontbijt was smakelijk en er was voldoende aanbod. Een lunchpakket dien je eigenhandig samen te stellen; er worden geen zakjes meegeleverd, dus deze dien je zelf mee te nemen.

Ketucia 23 apr 2023
Reageer
K

Matige service

Wij waren begin januari in dit hotel. De upgrade kamer die we bijgeboekt hadden was prima, alleen de bedden waren niet ideaal. Erger was dat we van de drie nachten maar een keer gebruik konden maken van het restaurant (zowel zondag als maandag gesloten!) De receptie was meestal niet bemand, en als er al iemand was ging er helemaal niets vanuit en moest je al hopen dat ze de Nederlandse taal enigszins machtig waren. De aanwezige sauna stond in principe uit, wilde je hiervan gebruik maken dan werd deze in werking gezet, na een dik half uur kon je daar dan terecht. (Ik heb hier wel begrip voor) Waar ik absoluut geen begrip voor heb is dat we op de enige avond dat dit mogelijk was in het hotelrestaurant hadden besproken. Vooraf kenbaar gemaakt dat we een restaurantcadeaukaart hadden, maar bij afrekening werd deze niet geaccepteerd. Terwijl ik de ober (die deze avond tevens kok was en de receptie probeerde te bemannen....) op de site liet zien dat dit restaurant wel degelijk deze cadeaukaart zou accepteren. Na telefonisch overleg bleef hij bij zijn weigering.... . De enige persoon die echt een positieve uitstraling had was de super vriendelijke meneer die elke morgen het prima ontbijt regelde. Maar helaas, al met al gaan wij hier nooit meer terug hoe leuk Zuid Limburg en Gulpen ook is.

Kees Wouters 27 jan 2024
Reageer
J

Minpunten

De bedden lieten helaas te wensen over, en de kamer zelf was somber en somber van aard. De tweede kamer vertoonde tekenen van nalatigheid, vooral de onhygiënische staat van de badkamer. Echter, het ontbijt wist zeer positief te verrassen met een brede variëteit aan smakelijke opties. Het diner bij restaurant Miro was een waar genot, maar helaas was er beperkte ruimte om een tafel te reserveren, waardoor het al snel volgeboekt was. Het terras had dringend behoefte aan onderhoud, wat een teleurstelling was. Het was jammer dat deze minpunten afbreuk deden aan een overigens veelbelovend verblijf.

Janmaat 24 aug 2023
Reageer
K

Quality time

Dit hotel heeft me plezierige momenten laten beleven. Ik was er samen met mijn vrouw. Het lag in de bedoeling dat we samen quality time met elkaar zouden hebben. Dit hotel heeft hiervoor op een unieke de randvoorwaarden kunnen scheppen. Tijdens het eten hebben we namelijk genoten en in de avonduren keken we altijd naar uit om uit te rusten op ons comfortabele bed. We komen zeker weer terug!

Karl 12 aug 2023
Reageer
B

Spijtig

Bij aankomst had ik de verwachting om een prachtige, recentelijk gerenoveerde gele deluxe kamer aan te treffen, zoals aangekondigd in de presentatie. Spijtig genoeg was mijn ervaring teleurstellend toen ik een kamer betrad die in donkerbruine tinten uit de jaren tachtig was ingericht. Het bed was doorgezakt, het meubilair en de gordijnen hadden een sombere uitstraling, en het tapijt vertoonde duidelijke tekenen van vervuiling. Samenvattend, een muf aanvoelende kamer. Nadat ik mijn ongenoegen kenbaar had gemaakt bij de receptioniste, werd me medegedeeld dat dit de aangewezen luxe kamer was. Er was niets aan te veranderen. Zodoende heb ik de nacht doorgebracht terwijl ik in het zweet lag, aangezien er vrijwel geen luchtverversing was. De volgende ochtend, bij afwezigheid van een receptioniste, vroeg ik aan de ober of er een alternatieve kamer beschikbaar was. Helaas was er niet!

Belly 26 jul 2023
Reageer
W

Zwaar verouderd hotel

Is de naam 4 sterren niet waard. Eerder 2 sterren. Donkere verouderde kamers met vervuild tapijt. Geen ventilatie. Ontbijt pover en wordt niet aangevuld. Slechte ervaring. Na een nacht vertrokken. Jammer.
Had nog wel geklaagd, maar de kamer zoals die in de aanbieding stond (gele comfortkamer) kreeg ik niet. Receptioniste ook weinig aanwezig ivm bezuinigingen.

Willie 26 jul 2023
Reageer
W

saillant hotel gulpenerland

Wij gingen voor 1 nachtje slapen met in de avond de sauna waar extra voor werd geadverteerd en betaald . Mensen niet doen, de sauna is ene bende, overal liggen gebruikte handdoeken die de gasten zelf niet opruimen of het personeel niet weghaalt(zeg het maar). Schone handdoeken moesten we zelf om vragen, terwijl er bij het inchecken werd gezegd dat er altijd schone lagen. De temperatuur van de sauna was maar 50 graden waar op gereageerd werd dat dat zo hoorde en geen water om te drinken als je een sauna sessie hebt gedaan, dit kon je tegen betaling halen bij de receptie. Dus je moest met je blote tokus de sauna uit om wat te drinken te krijgen. In de stoomcabine stond 5cm water, liep totaal niet weg. Op blote voeten kon je niet lopen aangezien de tegels die er liggen super glad worden als ze nat zijn. Dus niet doen als je voor de sauna van Gulpenerland gaat. Personeel heeft totaal geen idee wat een sauna inhoud, en de service die geadverteerd wordt wordt totaal niet waar gemaakt.

Wilco 11 mei 2023
Reageer
K

Geen minpunten

De ontvangst was uitermate positief, gekenmerkt door vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel. Het restaurant bood een verzorgde atmosfeer en het diner was een waar genot voor de smaakpapillen. De algehele ervaring werd versterkt door de uitstekende service en het aangename gezelschap. Ook de kamer van ons was prima, ik kan me geen minpunten bedenken.

Koos 5 mei 2023
Reageer
J

Personeel niet vriendelijk

De verwelkoming bij aankomst liet te wensen over in termen van vriendelijkheid. De receptioniste gaf blijk van een gebrek aan enthousiasme en motivatie voor haar werk.Toen ik haar een vraag stelde, gaf ze met een uitademing en een vermoeide klank aan dat ze het antwoord niet wist. Het is vaak het geval dat de ontvangstbalie niet bemand is, wat het merendeel van de tijd een waarheid is. Er is inderdaad een indicatie dat telefonisch contact mogelijk is. De vrouw die verantwoordelijk is voor het ontbijt leek gedurende de dag de rol van receptioniste op zich te nemen tussen haar taken door. De atmosfeer van gastvrijheid ontbreekt helaas volledig in dit etablissement. Het ochtendmaal was van behoorlijke kwaliteit, echter liet de aanvulling van items te wensen over en gebeurde dit met enige vertraging.

Juanita 6 okt 2022
Reageer
M

In balans

Positieve aspecten: royale accommodatie, voortreffelijk ontbijt!, prachtig panoramisch zicht, volledige uitrusting inclusief keurig opgemaakt bed, voortreffelijk onderhouden, en voldoende beschikbare kastlades. Nevertoonde gatieve punten: De meubelstukken (en verlichting!) vertonen een te gedateerde stijl, het bed zelfs een holte in het midden (alsof het in een soort kuil lag), en hoewel de badkamer overwegend prima was, bleek het afvoerputje van de douche verstopt te zijn, aangezien het water snel begon te stijgen. Hierdoor bevond ik me in het opgewekte water van anderen - geen erg smakelijke situatie. Gedurende de gehele nacht was er bovendien een fontein voor het hotel actief, wat zelfs hoorbaar was bij gesloten ramen (en het was al een dag met hoge temperaturen).

Maricet 14 jul 2022
Reageer
G

Minder

De voorraad van het ochtendmaalbuffet werd onvoldoende bijgehouden, het eetgedeelte was niet operationeel en zelfs onze verblijfsruimte kreeg geen aandacht voor reiniging! Nadat we dit hadden aangekaart, kregen we te horen dat ze momenteel te maken hebben met een gebrek aan beschikbaar personeel. Echter, indien de bemande krachten ontoereikend zijn, zou het verstandig zijn om het aantal gasten te beperken.

Gerard 18 apr 2022
Reageer
H

zeer positief

Een keurige en geestige ontvangst, waarbij zelfs in het licht van een volgeboekte saunadag naar alternatieven werd gezocht. De verblijfsruimte bood een eenvoudige, doch bevredigende inrichting, die meer dan voldoende was voor een enkele nacht. Het ochtendmaal was heerlijk van smaak. Na hun fietstocht kregen de mannen de gelegenheid om zich op te frissen met een douche, wat een bijzonder attente dienstverlening was! Een frisse laag verf zou zeker geen kwaad kunnen, en er zijn enkele elementen die aan vernieuwing toe zijn, maar ik vermoed dat dit in de toekomst nog wel wordt aangepakt. Een uitstekende optie voor een enkele overnachting, en de service en de bereidwilligheid om mee te denken zijn zeer positief.

Henk & Annemieke 5 nov 2021
Reageer
N

Fijn Hotel

Enigszins verrast door uiterst pessimistische beoordelingen. Het team toonde een warme, gastvrije houding en was zeer coöperatief wanneer we om advies vroegen. De inrichting van het hotel heeft een lichte tijdsgebonden uitstraling, maar de kamer zelf was overigens in goede staat. Er was geen overlast van geluid. De bedden waren wellicht een beetje aan de zachte kant. Het ontbijtaanbod was royaal en divers. Wij mogen onszelf als contente bezoekers beschouwen. Dit etablissement fungeerde als een aangename vertrekpunt voor het prachtige Zuid-Limburgse landschap.

Nalia 24 aug 2021
Reageer
J

Hotel Saillant Gulpenerland slechte recensie

Bij aankomst bleek kamer nog niet schoon te zijn, zou echter niet langer duren dan een half uurtje.
Avonds om 19:00 uur naar onze kamer die echt te smerig voor woorden was, er was absoluut niet schoongemaakt.
Op de nachtkastjes stonden aangebroken drankflessen, het ontbijt (resten) stond nog op tafel, het bed was enorm ranzig met diverse haren, overal in de kamer lagen handdoeken/kussen en beddegoed, in de toilet lagen nog de resten van de vorige gebruiker (overal foto's van gemaakt).
Op onze klacht werd vrij laconiek gereageerd, we konden een andere kamer krijgen (zolderkamertje) of er zou schoongemaakt worden.
Uiteindelijke konden wij pos om 20:00 uur op onze kamer, 6 uur later dan was afgesproken.
Opvallend detail was dat op het moment dat wij ons beklag deden over de kamer er op dat moment nog een stel stond met exact dezelfde klacht!
Op onze keurig schriftelijk ingediende klacht is totaal geen reactie gekomen, uit diverse reviews op internet blijkt wel dat dit hotel nooit reageert op klachten.
Onze klacht en foto's zullen wij op diverse forums plaatsen, dit om mensen te waarschuwen voor dit hotel!

Jan 17 mei 2021
Reageer
Beste hotels

Dit zijn de beste hotels van april 2024 in de omgeving van Gulpen.

Over Saillant Hotel Gulpenerland

Saillant Hotel Gulpenerland is gelegen te Oude Rijksweg 20 in Gulpen. De kamers van Saillant Hotel Gulpenerland zijn stijlvol ingericht en voorzien van alle comfort die u nodig heeft voor een aangenaam verblijf. Elke kamer is uitgerust met comfortabele bedden, een eigen badkamer, een flatscreen-tv, gratis wifi en een zithoek. In het restaurant van het hotel kunt u genieten van heerlijke gerechten, bereid met verse en lokale ingrediënten. Het restaurant heeft ook een uitgebreide wijnkaart, zodat u kunt genieten van de perfecte wijn-spijscombinatie. Bij mooi weer kunt u op het terras plaatsnemen en genieten van het prachtige uitzicht op de groene omgeving. Het hotel is ook een ideale locatie voor zakelijke bijeenkomsten en evenementen. Er zijn diverse vergader- en evenementenruimtes beschikbaar, uitgerust met moderne audiovisuele apparatuur en voorzieningen. Saillant Hotel Gulpenerland is omgeven door prachtige natuur en biedt tal van mogelijkheden voor buitenactiviteiten zoals wandelen, fietsen en golfen.

  • Nog niet geverifieerd
  • Hotels
  • Gulpen, Limburg
  • https://www.hotelgulpenerland.nl
  • gulpenerland@saillanthotels.eu