Reizendeals

Reizendeals

2.3 reviewscore • 49 reviews
H

Top vakantie

Heerlijke vakantie gehad in de Algarve. Alles goed geregeld! We hadden ook prachtig weer. Accommodatie lag zeer centraal. Lekker eten en vriendelijk personeel. Ook de medewerkers bij Reizendeal zelf zijn heel vriendelijk. Zou hier zo weer boeken, gewoon alles goed geregeld. En dat voor maar €149. Thuis blijven is duurder.

Hendrik 19 feb 2023
N

Goh. Wie zou er nu zo een review schrijven over Reizendeals. Reizendeals zelf? Ik geloof weinig van deze review, na wat voor ellende je allemaal over ze vind.

N. 15 mei 2023
I

Dat is toch raar dat jij geen bijkomende kosten hebt betaald? Dit is een review door de oplichters zelf geschreven

Isabelle 20 jan 2024
N

Bedrieger Reizendeals.nl

Beste
Ik kreeg een bevestiging e-mail met een factuur voor de reis die ik niet geboekt heb. Eerst dacht ik dat mijn minderjarig kind op de knop ‘bied nu’ gedrukt heeft, het blijkt niet waar te zijn…
Ik stuurde e-mail naar reizendeals om deze boeking te annuleren maar ze willen het niet doen. Ik schreef dat we voor de reis die we niet geboekt hebben geen cent willen betalen, maar dan begonnen ze met de bedreigende e-mails.
Het is precies pushen wat ze doen!
Ik ben meest waarschijnlijk gehecht, want ik kan zelfs niet in de account inloggen.
Ze komen af met de ‘verrassing’ reis en met een factuur die binnen 5 dagen moet betaald worden.
Zo werkt toch niet!
Mvg

Natalia 27 jan 2023
S

Mag ik vragen hoe dit is afgelopen. Want ik heb dankzij dochter lief ook 2 reizen aan me broek hangen terwijl ik me account nog nooit bevestigd heb want die stond blijkbaar in me spambox. Dus ik neem aan als je je account nog niet bevestigd hebt dat je dan ook geen reis kan boeken toch

Sandra 25 mei 2023
L

Beste,
Ik heb ook the same shit probleem met dit bedrijf,Mag ik vragen hoe gaat het met jou situatie? Moet u toch betalen?

Mvg.

Lola 9 feb 2024
S

Nooit en nooit meer

Koop nooit een reis hier!! Na alle recensies gelezen te hebben (te laat) ben ik ook de mist in gegaan met deze organisatie.
Het begon zoals velen al melden met een paar klikken heb je wat gekocht. Daarna begon het, je hebt een reis voor 2 personen gekocht die €400-, kost, ik wilde graag mn 2 kleine kinderen meenemen en upgrade krijgen naar een 4 ster hotel, wat denk je uiteindelijk €1300-, afgetikt voor een 4 daagse reis naar Barcelona waarbij je niet weet met welke maatschappij, welk hotel je zit dus alles is een verrassing. Als je niet optijd betaald krijg je nog een deurwaarder op de stoep want daarmee kunnen ze heel goed dreigen. Prima betaald en vandaag 16-12-2022 zou ik gaan vliegen maar dat ging helaas niet door omdat bijna alle vluchten vanaf Brussel zijn geannuleerd. En dit 1 dag van tevoren bekend was. In Belgie gingen ze vandaag staken, ok heb er alle begrip voor dat dit onmacht is. Nu komt het mooie ik moet zelf met ze contact opnemen (10u sochtends) om dit probleem voor te leggen en ik krijg te horen ow ja ja dat hebben wij ook begrepen wat vervelend zeg. Nou prima je krijgt het advies stuur een mail en dan gaan we aan de slag. Alles gemaild en om 12u nog geen reactie uberhaupt dat je van iets op de hoogte wordt gehouden. 12u maar bellen wat denk je zijn ze dicht tot 13u, prima na 13u weer gebeld, ja hoor we zijn ermee bezig. Met wat ze bezig zijn geen flauw idee, je krijgt als response we nemen contact met u op. 15.30u nog steeds geen bericht dus maar weer bellen en wat denk je ze zijn nog steeds bezig en vinden het ook zo vervelend. Prima om 16u is de klantenservice dicht dus dan maar de noodnummer bellen en nemen ze op en geven ze aan u krijgt zo snel mogelijk een mail. Wat denk je krijg ik een mail met de mededeling dat er een staking plaats gaat vinden en dat je maar je reis-, annuleringsverzekering moet raadplegen en als dat niet lukt dan moet je bij Ryanair wezen. Punt klaar dat was hetgeen wat ze te melden hadden en ja toen barstte de bom. Dat zij in zo een situatie geen enkele oplossing kunnen bieden of dat ze überhaupt ernaar willen kijken en je niet kunnen vertellen waar ze godganse dag mee bezig zijn geweest. Nou mijn annuleringsverzekering dekt geen staking dus daar kon ik niet terecht, dus maar bij Ryan air aankloppen en die gaven de optie om een nieuwe datum te kiezen of het betaalde bedrag voor de tickets als tegoed te krijgen. Nou nu maar de optie gekozen om de boeking naar volgende week te plaatsen. Ondertussen had ik ook al een hele tijd geleden een auto gereserveerd en een tour in het Nou camp stadion. Nou €400-, zo naar de klote want die kon ik niet annuleren of verschuiven. Ik heb zelf contact moeten opnemen met het hotel maar die konden niks voor mij verschuiven omdat de Reizendeals dit moet doen. Gisteren meerdere malen hierover gemaild en geen reactie, pas vanochtend een reactie met de tekst wat vervelend voor u en we snappen het maar we kunnen niks doen, wat verwacht je nu van ons. Btw Emilie zegt dan we kunnen wel een ander hotel boeken maar dan moet u voor 17.00u nog eens extra €80 pp betalen zodat zij een ander hotel kunnen boeken. Denken ze dat ik een boom heb ofzo. En ik maar steeds bellen en waarschijnlijk hebben ze nummerweergave dus nemen ze maar niet op dus maar op het noodnummer bellen en je raad het al ze nemen op, nou flink wat woorden gehad met Emilie en die geeft dan aan Ryan air moet jullie geld terug geven en ik geef aan ik heb ze zelf gebeld en de enige 2 opties die zij aanboden was tickets omzetten of geld in de vorm van een tegoed krijgen. Het mooie komt doordat wij de tickets hebben laten omzetten is het ons fout dat bedrijf van Reizendeals niks voor mij kan doen tenzij zoals Jolanda aangeeft ik de €80-, pp betaal maar dan nu wel even voor 16.00u betaal en dan mag god weten waar je dan een hotel krijgt!!! Ik krijg nu de schuld dat ik deze keuze heb gemaakt, maar goed weet ik beter ik zit niet in de reisbranche. Maar nee zij zullen je niet helpen, zullen geen contact opnemen met de vliegmaatschappij etc.
Ik heb nu zelf een ander hotel geboekt, nieuwe auto gereserveerd en nieuwe kaartjes voor Nou Camp aangeschaft en ben nu nog meer geld kwijt in totaal €2500-, ben ik nu ruim €1500-, de boot in gegaan voor een 4daagse trip naar Barcelona.
Ik hoop dat ze gelukkig worden van mijn zuurverdiende centen en dat ze zoiets ook zullen meemaken voor hunzelf en hun gezin!
Mensen wees voorzichtig met deze oplichters want je weet alleen wanneer je je reis gaat doen en welke stad maar voor de rest is het grote rookgordijn waar de nodige verrassingen zitten. Zij zullen je niet helpen als je in de problemen komt, je bent dan op jezelf aangewezen en zij compenseren niks maar willen alleen maar meer geld.
Mensen neem het aan van mij en van de andere klanten aan want je komt er echt bedrogen uit!!!!

Steef 16 dec 2022
Reageer
B

Pas op voor Reizendeals

Afgelopen zomer was ik opzoek naar een vakantie voor mij en mijn dochter op Reizendeals.nl. Een van hun vakanties zag er leuk uit. Voor meer informatie over de vakantie moest ik me registreren met naam, adres, email en telefoonnummer (geen betaalgegevens). Ik heb toen nog even doorgeklikt maar ben uiteindelijk geslaagd bij een andere aanbieder. Tot mijn verbazing kreeg ik een paar weken later een aanmaning van Reizendeals en niet lang daarna zat ik in een incassoprocedure van Straetus. Blijkbaar had ik onwetend een reis gekocht. Bij nader onderzoek vond ik wel een factuur van Reizendeals in mijn spambox. Het vreemde is dat de factuur geen datum van vertrek, vertreklocatie, vluchtnummers, details over het hotel, enz. bevatte. Dus ik belde Reizendeals om te vragen wat ik dan gekocht had. Reizendeals antwoordde dat ik een “deal” gekocht had, deze binnen 14 dagen na aankoop had moeten betalen en het boekingsproces op hun website had moeten voltooien. Eerlijk gezegd begreep ik er weinig van maar na uitgebreid onderzoek kwam ik tot de conclusie dat Reizendeals mij op de een of andere ondoorzichtige manier een waardebon had verkocht. Dat moet gebeurd zijn terwijl ik naar informatie over een vakantie opzoek was. In de achtergrond kwam er een factuur in mijn spambox met inderdaad de advertentie van de reis die ik interessant vond. In dit stadium was er nog niet gesproken over vertrekdatum, vliegroute, retourdatum enz. Dus wat mij betreft koop ik dan nog geen reis. Er had immers ook nog geen boeking plaatsgevonden. De factuur die ik ontving was voor een waardebon waarmee ik de reis alsnog op reizendeals.nl moest boeken. Oftewel ik moest hun eerst betalen voor de waardebon waarna ik met het waardebonnummer binnen 14 dagen een reis moest inplannen op het boekingssysteem van Reizendeals. De aankoop opzeggen was niet mogelijk. Reizendeals en Straetus zijn een roversbende die, als ik de vele klachten op het internet lees, al ontelbare slachtoffers hebben gemaakt onder nietsvermoedende consumenten. Bijzonder triest dat dit bestaat. Van mij krijgen ze geen cent.

B. Bensch 1 dec 2022
A

Heb je moeten betalen?

Het is eigenlijk een geval dat ik heb dat, aangezien ik de pagina die ik aan het controleren was niet kon vertalen voor welke dept-locatie enz. Voor vluchtinformatie, ik op het bod klikte en even later ontving ik een e-mail. Ik heb onmiddellijk een annulering aangevraagd, maar nu heb ik een e-mail ontvangen waarin staat dat het niet mogelijk is om te annuleren of dat er ook annuleringskosten nodig zijn.

Ash 4 jun 2023
L

Hallo
Moet u toch betalen!?Ik heb dezelfde probleem,Ik keek naar hun website dan clicked op bod gedaan maar ik heb geen idee dat ik heb hun deal gekocht! Ik krijg nu een factuur dat ik moet 155 euro betalen anders krijg ik meer duurbaardere.Ik ben so shock want tis onverwacht voor mij .
Mvg

Lola 9 feb 2024
K

Be careful

Ik was net de aanbiedingen aan het checken en realiseerde me niet dat ik het had gekocht. Facturen zijn in de map Spam terechtgekomen. Na twee maanden moest ik betalen voor de twee deals die ik niet wilde kopen en 142 euro extra kosten voor Straetus. Er is geen mogelijkheid om het terug te sturen. Ik belde en deed mijn best om mijn situatie uit te leggen, maar het personeel was zo onbeleefd. Ik hield niet van dit bedrijf en ik raad al mijn vrienden aan om voorzichtig te zijn met deze website, aangezien er enkele autoriteiten nodig zijn om deze te controleren

K.A Mirza 23 nov 2022
O

Reizendeals hanteert twee verkoopstrategieën. 1) Bieden op reizen. Het hoogste bod ‘wint’ de reis. 2) Kopen van een waardebon voor een specifieke reis. Met de waardebon moet je binnen twee weken het boekingsproces voltooien. Beide verkoopstrategieën hebben een en hetzelfde doel voor ogen: De consument financieel vastleggen voordat belangrijke informatie als de vertreklocatie, vliegmaatschappij, vliegroute (tussenstops), vliegtijden, details over de reisbestemming en het hotel enz. vaststaan. Kortom, eerst betalen en daarna mag je op reizendeals.nl uitzoeken hoe je een en ander gaat omzetten naar een daadwerkelijke pakketreis. Pas dan kom je er achter dat het vliegtuig een bijzonder ongunstige vertrektijd en lange vliegroute volgt of dat je vanaf vliegveld Brussel-Charleroi vertrekt. Indien je dit geweten had op het moment van aankoop, dan had je waarschijnlijk niet de reis geboekt.
De talloze klachten over Reizendeals komen veelal op hetzelfde neer: terwijl mensen nog naar informatie zoeken, kopen ze onbewust al een reis. Deze komt dan in de spam terecht en een paar weken later ontvangt men een aanmaning van incassobureau Straetus.
Welnu, Reizendeals heeft goed nagedacht over de manier van verkoop. Door hun aanbod te verpakken als waardebon of een veiling omzeilt men de Wet Pakketreizen en Gekoppelde Reisarrangementen. Deze wet bepaalt dat consumenten bij aankoop van een pakketreis VOORAF geïnformeerd moeten worden over zaken als de vertreklocatie, vliegmaatschappij, vliegroute (tussenstops), vliegtijden, hotel, enz. Een overeenkomst sluiten zonder een klant vooraf volledig te informeren over deze voorwaarden geldt als een oneerlijke handelspraktijk en dat is verboden. Door eerst indirect een waardebon te verkopen of een veiling te organiseren, verkoopt Reizendeals in eerste instantie dus geen pakketreis. De pakketreis komt pas tot stand tijdens het boekingsproces dat plaatsvindt nadat je financieel al gebonden bent. Reizendeals maakt echter de fout dat het voor de consument helemaal niet meer duidelijk is wat men nu eigenlijk koopt. Zowel de waardebon als de veiling wordt aangeprezen als pakketreis. Als consument denk je dus een pakketreis te kopen en zoals gezegd ben je dan beschermd door de Wet Pakketreizen en Gekoppelde Reisarrangementen. In werkelijkheid leg je jezelf financieel vast zonder dat de details over de pakketreis duidelijk met je gecommuniceerd zijn. Dit is een bijzonder geraffineerde manier van verkoop die tot doel heeft om consumenten in de val te lokken. Dit is iets voor de ACM.

Odet Boersen 24 nov 2022
O

Met de juiste argumenten, die ik hierboven uiteengezet heb, maakt Reizendeals bij de rechter geen enkele kans. Ik zou daarom de incasso van Straetus (waarschijnlijk ondertekend door Roy Bakker) NIET betalen. Het duo Reizendeals en Straetus heeft inmiddels ontelbare slachtoffers gemaakt. De meeste websites waar men klachten wereldkundig kan maken, waaronder ook deze, verwijderd oude klachten maar ze zijn middels Wayback Machine en archive.org nog steeds te vinden. Een bedrijf die klantvriendelijkheid hoog in het vaandel heeft staan zou zijn website al lang hebben aangepast. Reizendeals daarentegen stuurt Straetus af op mensen die nietsvermoedend in de val zijn gelokt. Uitermate triest en iets dat gestopt dient te worden. Zoals in mijn vorige post gezegd is de verkoop van pakketreizen onderhevig aan de Wet Pakketreizen en Gekoppelde Reisarrangementen en daar zouden de geniepige trucjes van Reizendeals geen verschil aan mogen maken. Leg je klacht neer bij de ACM.

Odet Boersen 25 nov 2022
w

Dag K.A Mirza,

Ik zit namelijk in dezelfde situatie. En wordt telkens door de Streatus gebeld en gemaild om afspraak over te maken vooor betaling. Mag ik weten wat is de stappen die je hebt genomen verder ?

Gr

Will

will 29 nov 2022
O

Hallo K.A. Mirza,

De vervolgstappen hangen af van hoe jij de aankoop gedaan hebt. Heb jij geboden op een veiling middels de knop “bied nu” en toen een brief en factuur van Reizendeals ontvangen dat je de deal gewonnen hebt, of heb jij een deal gekocht en op de knop “koop nu” gedrukt en een factuur van Reizendeals ontvangen voor een pakketreis? Laat het me weten welk van bovenstaande twee opties en ik leg je heel graag het vervolg uit.

Odet Boersen 30 nov 2022
P

Wat als je op de knop bied nu alleen hebt gedrukt? Welke stappen moet je dan ondernemen. Ik heb vliegangst, nooit van mijn leven dat ik er aan denk om een vliegvakantie te boeken

P.v 22 apr 2023
U

Ik heb het ACM benaderd en zijn adviseren om het juridisch loket te raadplegen.
Ik ben er ook ingetrapt,heb nog niets betaald maar wil ook annuleren wat niet lukt.
Weet 1 van jullie inmiddels iets meer?

U h 13 sep 2023
D

Iemand al bij de rechter gestaan in een zaak met deze firma? Zo ja wat was de uitspraak? Bedankt voor de reactie

David 24 okt 2023
U

Ik heb met juridisch loket gebeld en wanneer de algemene voorwaarden zijn aangevinkt(die je nodig hebt om te kunnen bieden)kun je niets meer herroepen en staan ze in hun recht.
Het is een slimme manier van reclame maken en verkopen.
Je hebt geen herroepingsrecht en juridisch geen poot om op te staan.
Dus wanneer je goedkoop wilt boeken maar ook binnen 14 dagen de gelegenheid wilt hebben om te annuleren kun je beter via een ander reisbureau boeken.
Ik heb de reis door moeten laten gaan en ben wel goed geholpen door Reizendeals maar de manier van verkoop is natuurlijk ecbt niet oké.

U h 24 okt 2023
J

Ik was gehackt op dat moment maar dat gelooft reizen deals niet dus ik zit nu ook aan 3 biedingen vast. Hoe kom ik hier onderuit?

Jo1997 26 apr 2024
M

Heerlijke vakantie gehad op Malta

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op Malta. Prachtig groot resort met heerlijke eten. Alles super geregeld. Zeer vriendelijke mensen in het hotel, maar ook bij Reizendeals. Hele fijne klantenservice waar je elke vraag snel en vriendelijk beantwoordt krijgt. De volgende reis boeken we zeker weer hier, want alles was super goed geregeld.

Mieke V 3 nov 2022
B

Ik geloof helemaal niets van deze recensie. Reizendeals is verrot tot op het bot. Op 27 Juni 2022 is Reizendeals nog op MAX Vakantieman van Omroep Max geweest als een zeer onbetrouwbaar reisbureau. De aflevering heet "Bij wie verhaal je je schade bij een geannuleerde vlucht?" Kijk vanaf minuut 27:50. Dhr, Edwin van Houten van de ACM heeft Reizendeals aangesproken en ze moesten de algemene voorwaarden aanpassen. Het is nu december 2022 en Reizendeals heeft hun algemene voorwaarden opnieuw aangepast en gaat gewoon door met hun oplichtingspraktijken. Samen met incassobureau Straetus (Roy Bakker) richten ze een waar spoor van vernieling aan onder nietsvermoedende consumenten.

B. Bensch 19 dec 2022
O

Reizendeals zijn geraffineerde oplichters

Pas op voor Reizendeals want voordat je het weet ontvang je een factuur voor iets dat je helemaal niet wilde kopen. De problemen ontstaan als je jezelf registreert op hun website. Wij deden dat omdat we dachten meer informatie over de aangeboden reizen te kunnen lezen maar dat is niet zo. Terwijl je doorklikt op de website van Reizendeals sluit je ongemerkt al bindende overeenkomsten waarvan de facturen in je inbox of spam terechtkomen. Doe je daar vervolgens 14 dagen niets mee dan is Reizendeals meedogenloos en sturen ze Straetus, hun incassobureau, op je af. Hun verkooptactiek is bijzonder geraffineerd, bladerend door de website opzoek naar een leuke vakantie en bijbehorende vertrekdata en vluchtroute moet je vooral niet op het knopje 'koop nu' klikken. Eenmaal hierop geklikt en je hebt de reis al gekocht zonder dat je vertelt is wanneer je vertrekt, van waar je vertrekt, wanneer je retour vliegt en andere belangrijke details waar je in die eerste plaats naar op zoek was. U BENT GEWAARSCHUWT!! De werkwijze van dit bedrijf moet echt door de autoriteiten onderzocht worden.

Odet Boersen 29 okt 2022
M

Ik heb precies heel recent dezelfde ervaring.
Ik was overweldigend door de snelheid dat alles ging.
Ik wil iets mee doen,in mijn ogen is dit erg geraffineerde oplichterij.

Maria 8 nov 2022
K

Ik heb voor niks 1100 euro moeten betalen. Ik was net aan het controleren en realiseerde me niet dat ik het had gekocht, facturen gingen naar de spammap. Na twee maanden kreeg ik een telefoontje van hen dat ik 2 ritten moest betalen en ook kosten voor straetus. Uiteindelijk heb ik voor niks 1100 euro moeten betalen. Ik ben niet geïnteresseerd in hun reizen en er is geen optie om het terug te sturen. Kunnen we iets doen zodat we een klacht over deze website kunnen registreren? Vakanties mogen pas geboekt worden als wij betaald hebben!

K.A Mirza 23 nov 2022
a

maar hoe en waar kan je dan terecht?
Hier hetzelfde. Je boekt een reis voor 399 pp. dan betaal je je personalieseert en dan 240 euro aan Luchthavenkosten

an 10 mrt 2023
L

Dag lezers,

Ook ik wil van mijn deal af. Van het factuurbedrag van 314€ moet ik nu 149€ + 35€ Administratiekosten betalen binnen 48 uur. Op mijn vraag of ik kan omvormen komt een waslijst met voorwaarden die alleen maar meer kosten gaan opleveren. Dus ik wil niet betalen. Heb mijn verhaal bij de ACM neergelegd. Hebben zij jou geholpen?

Lenus 11 mei 2023
d

Voor degenen die zijn opgelicht

Voor degenen die zijn opgelicht door deze website.
Ik deel nu mijn ervaring die hopelijk nuttig voor je zal zijn. Ik moest een reis betalen door op de knop "koop nu" te klikken. Zoals ik denk dat velen hebben ervaren, kreeg ik later dreigbrieven van Straetus en uiteindelijk stuurden ze de zaak naar een gerechtsdeurwaarderskantoor dat me ook bedreigde met een rechtszaak "ze zouden winnen". Ik zocht overal hulp en vond uiteindelijk het European Consumer Centre dat me hielp en het is gratis. Ik heb ze alles uitgelegd en blijkbaar vertoont de betalingsprocedure van het bedrijf enkele gebreken. Het ECC was zeer behulpzaam en leidde me door de juiste stappen zodat de zaak zou worden geseponeerd. Een belangrijk detail: ze vertelden me dat ik het bedrijf niet betaal, als ik zou betalen, zouden ze me niet meer kunnen helpen. Wees sterk, hoop op het beste.

dong 24 okt 2022
B

Beste ,
Kan ik u contacteren want ik zit nu in de zelfde situatie ik was gewoon aan het scrolleen en ik heb op de knop koop nu gedrukt ,nu moet ik 700 euro betalen voor niks kunt u me wat informatie geven naar wie moet ik bellen om die oplichters te kunnen stoppen als het mogelijk is
Mvg

Benharri 25 okt 2022
O

Ook ons is iets naars overkomen op www.reizendeals.nl. We zijn aan het bladeren op de website en hebben ons geregistreerd met de gedachte dat we dan meer informatie te zien krijgen. Dat blijkt een fout. Terwijl je doorklikt op een pakketreis blijk je hem tijdens het doorklikken al gekocht te hebben. In ons geval kochten we zelfs twee keer dezelfde reis zonder dat we het door hadden. De facturen kwamen in de spambox terecht en wij wisten van niets. Twee weken later ontvingen we aanmaningen. Dit keer wel in de inbox. Inmiddels zit incassobureau Straetus achter ons aan. Reizendeals vindt dat we beter hadden moeten opletten en zet de incassoprocedure voort. We voelen ons opgelicht.

Odet Boersen 29 okt 2022
w

Dag Dong,

Zou je mij de stappen kunnen helpen ?
Ik zit namelijk in dezelfde situatie waar de incasso blijft mij te benaderen en met aanmaning kosten te verhogen.

Graag jou tips zou heel hulpzaam zijn.

Groeten,

Will

will 22 nov 2022
I

Hallo
Net zoals zovelen heb ik hetzelfde meegemaakt (per ongeluk een zogenaamde reis geboden en 'gewonnen'.) Mails naar Reizendeals om dit ongedaan te maken werden genegeerd.k heb na maanden radiostilte vanwege reizendeals, nu het incassobureau Straetus aan mijn been. Die dreigen met een dagvaarding en rechtzaak. Ik ben intussen ook goed geholpen door het ECC. Ik legde ook klacht neer bij meldpunt.be tegen de overtredingen van Straetus tegen de incasso wetgeving (verbod 9). Toch ben ik er nog steeds niet gerust in. Komt er effectief een rechtzaak? Wanneer stopt Straetus met stalken? Hoe is het uiteindelijk bij u afgelopen?? ps: ik heb niks betaald, noch aan Reizendeals, noch aan Straetus

Inge Yse 29 jul 2023
C

Oplichters hel vakantie

Ik zou ze eerder oplichterdeals noemen! We hadden een reis gewonnen naar Griekenland. In eerste instantie was onze eerste hotel gewijzigd omdat deze eerder dicht ging vanwege het seizoen. Goed we kregen een mail met een upgrade naar een 5* resort en als je dit zou lezen werd je helemaal enthousiast. Eenmaal aangekomen is er naar het plekje waar we zitten “ middle of now where” geen openbaar vervoer maar wel een taxi die je brengt voor €150 goed eerste oplichterij. Onderweg naar het hotel 1.10 minuten van een levendige stad was het al donker en geen mens te bekennen. Eenmaal aangekomen gingen we meteen slapen en we zouden het morgen wel zien. De volgende dag begon onze helse vakantie. Een 5* resort bleek een afgelopen hotel met overal schimmel, lekkages en slechte eten en niks anders in de buurt. Alleen een bus die 3 keer per dag komt en 3 uur duurt naar de stad. We dachten Oke we moeten er wat van maken laten we positief blijven. We hebben onze mindset naar een 1* hotel omgezet om geen teleurstellingen meer te krijgen. Helaas na 2 dagen kreeg ik enorme buikgriep en vertelde een lieve dame van de bar dat ik echt moest oppassen met het eten en dat het zo niet hygiënisch was. Hierop mailde we reizendeals met onze bevindingen, maar volgens hen moesten we niet zo zorgen even kort gezegd. Ik bespaar hier nog heel veel dingen waarvan je zou schrikken maar dit laat ik voor de klacht die ik ga indienen en gelukkig hebben we een groep gedupeerde die ook in het hotel zaten en het zelfde hebben ervaren. Wij zijn weggegaan bij het hotel
En hebben een airbnb geboekt in de stad tot maandag, maar mijn gedachte zit nog bij die zielige mensen die het niet breed hebben of deze stap niet durven te zetten om wat anders te zoeken. REIZENDEALS SCHAAM JE. OPLCIHTERS

Cherinne Beaart 16 okt 2022
R

Wij hadden precies hetzelfde. Ten eerste ze sturen ons naar een andere locatie ! Omdat de andere vervroegd dicht ging na wat info waren ze om andere redenen dicht!! Hier komt ie dan UPGRADE krijgen 5 sterren ja als je daar bent er is niks anders dan zal die zeker 5 sterren krijgen!! Jullie hebben mijn vakantie verpest ik daardoor depressief geworden heb hier voor moeten sparen om een keer weg te kunnen gaan wat hebben jullie gedaan jullie sturen mij naar een gevangenis oud eten vies eten schimmel in de zwembad schimmel in de kamers stoffig!! Airconditioning is alleen tot september beschikbaar!!! Het was tenslotte een all in met airconditioning met binnenzwembad nou binnen zwembad gehele verblijf mocht je 30 min 1 keer zwemmen of sauna of hamam gebruiken!!! Waterflesjes betalen light drankjes moest je voor betalen waar is de all in gebleven!!! Jullie zijn oplichters karma pakt jullie wel terug op andere dingen! We zijn zelfs weggegaan een 3 uur reis in de bus om naar de stad te gaan daar verblijven we de laatste daagjes OPLICHTERS DAT ZIJN JULLIE afzetterij mensen misleiden en zodat jullie rijk worden van de armen waauw harteloos !! Als je iets belooft kom het dan ook na verkoop geen 5 sterren resort van 20 jaar geleden !! Pas op mensen doe dit niet andere revieuws zijn van de mensen die daar werken!! NOOIT MEER REIZENDEALS NOOIT MEER VIEZE OPLICHTERS ONMENSELIJKE MENSEN ZIJN JULLIE SCHAAM JE !!! Dit bedrijfje zal het nooit lang volhouden op de juiste manier je zal een keer keihard op je bek vallen en dan zal je niet meer omhoog komen

Rajj 16 okt 2022
G

Oplichter

Kan zo wederom een tekst plakken zoals hieronder !!! Precies dezelfde ervaring
BOEK HIER NIET! Pure oplichting, je zit aan een reis vast terwijl je alleen inschrijft om mee te doen met een 'deal'. Misleidende website (waar je op terecht komt via gesponserde Facebook berichten), je komt nergens meer onder uit en blijft facturen krijgen ondanks je de reis niet wilt! Tot overmaat van ramp krijg je vervolgens zelf een incasso op je dak (omgekeerde wereld). Totaal geen empathie, keiharde afzetters, pure afzetterij. Niet mee in zee gaan!

Gerarda 10 okt 2022
T

Een vriend van mij heeft nu facturen / e-mails om te betalen, maar moet ik deze negeren? Wat moeten we doen??

Tien 13 okt 2022
J

Heb je niets kunnen doen waardoor je het geld niet hoefde te betalen? Ik heb precies hetzelfde en kan het geld echt niet missen 😔

Julia Kentie 18 okt 2022
G

Nee sturen incasso op je af en zijn zelf niet aanspreekbaar
Geen vakantie maar wel je geld kwijt bijna €1000 ik zeg nooit boeken bij hun

G 18 okt 2022
T

Dus als ik het goed begrijp heeft hij geen uitweg en zou hij de pot moeten betalen? Dit is echt geen fijne zaak... Hij werd aangesproken door Straetus in België

Tien 22 okt 2022
G

Dat klopt sturen streatus op bed af en zijn hun er vanaf en kan je geen kant meer op
Weg reis en geld

G 23 okt 2022
B

Niet betalen want juridisch hebben ze geen poot om op te staan. Reizendeals blaft harder dan ze bijt. De juridische uitweg staat hier maar ook op andere klachtenwebsites beschreven. Verdiep je in de Wet Pakketreizen en Gekoppelde Reisarrangementen die jou als consument beschermd. Een pakketreis komt pas tot stand als er overeenstemming is over belangrijke zaken zoals reisroute, vliegschema, vertrekdata, enz. enz. Lees de wet goed en dan zul je beseffen dat je nog helemaal niets gekocht hebt en Reizendeals eigenlijk helemaal geen claim heeft. Ze spelen pure blufpoker. Trap er niet in en meld ze mij de ACM.

B. Bensch 4 dec 2022
w

Ik zit in dezelfde probleem.
Die Straetus blijven dreigen om te betalen.
En nu sturen ze iets van "Faillissement privé persoon"
Ben benieuwd hoe jullie dit issue op pakt ?
Ik heb al aangeklopt bij de ECC en ACM.

will 13 dec 2022
L

Beste,
Hoe is afgelopen met jou? Moet u toch betalen voor dit scams? Ik zit in dezelfde probleem.
Die Straetus blijven dreigen om te betalen.
Ben benieuwd hoe jullie dit issue op pakt ?

Lola 9 feb 2024
K

OPLICHTING

BOEK HIER NIET! Pure oplichting, je zit aan een reis vast terwijl je alleen inschrijft om mee te doen met een 'deal'. Misleidende website (waar je op terecht komt via gesponserde Facebook berichten), je komt nergens meer onder uit en blijft facturen krijgen ondanks je de reis niet wilt! Tot overmaat van ramp krijg je vervolgens zelf een incasso op je dak (omgekeerde wereld). Totaal geen empathie, keiharde afzetters, pure afzetterij. Niet mee in zee gaan!

Kelly 16 sep 2022
Reageer
A

Oplichters

Fraude, bedrog en misleiding. Reizendeals.nl zijn oplichters van de eerste rang. Ze zijn zeer inventief. Ze bedenken de mooiste advertenties en verspreiden deze op de social media. Zodra je erin bent getrapt en een kijkje neemt op hun site ben je al het slachtoffer... één verkeerde druk op de knop en je hebt een fantastisch reis gewonnen! NOT!!! je betaald het drie dubbele voor aftandse accommodaties, slecht eten en slechte locaties.
Met hun algemene voorwaarden timmeren ze de hele boel dicht met slecht één doel: Ze veel mogelijk geld aftroffelen.
GA NIET MET HEN IN ZEE

Alex 13 sep 2022
Reageer
B

Nooit meer

Via een facebook advertentie kwam ik op de website van reizendeals.nl. Ik had moeten weten dat het een lokkertje was. De prijzen waren te mooi om waar te zijn. Net als de foto's en waarschijnlijk ook alle positieve reviews. Alles aan dit bedrijf is nep. Geld klopperij.
Te mooi om waar te zijn is ook hier van toepassing.
Deze oplichters zijn heel inventief.

Bransen 13 sep 2022
Reageer
M

Oplichting eerste klas

Pas op, wees gewaarschuwd.
Reizendeals gaat heel sneaky te werk,
Bedriegen je met hun onvoorziene kosten die ze steeds opvoeren. 420 euro reeds betaald maar nooit geen accommodatie gezien. Alsmaar de kosten opvoeren. Ik zou nog 320 euro extra moeten betalen. Ik kon het niet meer betalen want mijn vakantie geld was al op dat was die 420 euro. Hun hebben nu een incassobureau ingeschakeld om mij die 360 euro is het inmiddels te laten betalen. Ik heb een advocaat in de arm moeten nemen.
Er is aangifte gedaan bij de politie.
Boek nooit bij dit malafide reisbureau.

Maria 5 sep 2022
T

Hoi, hoe ging het met jouw situatie? Kunnen we het repareren? Ik zit in dezelfde situatie

Tania 30 jun 2023
A

Oplichters

Een echte verspilling van geld!
Geen goede service. Klantenservice personeel is onvriendelijk. Ze vragen veel te veel geld voor een slechte kwaliteit. Voor elke klein ding moet je extra kosten betalen. De bestemming was uiteindelijk anders dan wat ze aan het begin verteld hadden. Te veel moeite en gedoe. Book je reis via Booking.com en website van Ryanair, kom je goedkoper uit!

Alireza 28 aug 2022
Reageer
J

Oplichters waar je beter ver weg van blijft

We hadden een vakantie geboekt aan de zuidkust voor 250e en moesten uiteindelijk 4 keer de prijs betalen voor een crappy hotel,compleet anders dan op de foto´s,laat u niet bedotten!! Er zijn veel betere alternatieven en de overige 20 dagen hebben we a la minute veel betere en goedkopere hotels kunnen boeken.

Jonas 14 aug 2022
Reageer
D

Oplichters

OPLICHTERS!

In eerste instantie lijkt het een goede deal, maar HET IS TE GOED OM WAAR TE ZIJN. Het is niet hoe ze het laten lijken. Trap er niet in, boek geen enkele reis op Reizendeals. Ik deed een bod op een 8-daagse reis naar Malta van €249 per persoon, wat uiteindelijk €1333 kostte voor 2 personen. Ze brengen extra kosten in rekening nadat u klaar bent met het plaatsen van uw bod. Als je weet dat je veel extra geld moet betalen, kun je niet terugtrekken. U dient deze binnen 5 dagen te betalen. Ze vertellen je pas 2/3 weken voor je reis waar je heen gaat, wat mij een beetje vreemd is.

Toen ik mijn reis boekte, had Malta een groene code, zonder vaccinatieplicht. Na een paar maanden introduceerden ze de maatregel van de verplichte vaccinatie wanneer je naar Malta reis. Ik heb Reizendeals gevraagd of ik mijn reis kan uitstellen om wat tijd te kopen om me volledig te laten vaccineren (waar ik eventueel extra voor zou betalen), maar ze zeiden dat dat niet mogelijk is. Ik vroeg of ik mijn ticket aan iemand anders mocht verkopen, ook niet mogelijk. Kon mijn geld ook niet terugkrijgen of een voucher. Maar ze willen dat ik mijn reis van tevoren annuleer, zodat ze het hotel kunnen annuleren (fishy). Kortom, ze hebben €1333 van mij gestolen, en er is gewoon geen oplossing.

Zeer slechte klantenservice, ze liegen, en zijn OPLICHTERS, en zullen uw geld van u stelen. Ik ben niet de eerste, en ook niet de laatste, dus BOEK GEEN REIS OP REIZENDEALS. Het is je geld niet waard. Wees slim!

Diana 12 nov 2021
Reageer
H

Wees gewaarschuwd

Ze worden onderzocht door de autoriteiten. Dit bedrijf stuurt een factuur nadat u een bod heeft gewonnen. De regels van het bieden is niet duidelijk en juridisch niet gegrond. Ze richten zich vooral op internationale studenten of mensen die geen juridische basis kennen. Handel niet met hen en betaal hun factuur niet. Wees gewaarschuwd.

Han 8 nov 2021
H

Dag Ham, mijn dochter die een vorm van autisme heeft, heeft zich zonder het te weten, ook laten vangen door Reizendeals... ze klikte uit nieuwsgierigheid op een link via Facebook, nu van het 1 kwam het ander met een incasso brief tot resultaat.
Weet je per toeval hoe de stand van zaken is aangaande dat onderzoek en wie ik hierover kan aanspreken?
Ik lees niets anders dan klachten over hun malafide werkwijze hier moet toch iets aan gedaan kunnen worden!
Als alleenstaande vader met een beperkt inkomen kan ik me geen boete van meer dan 500 eu permiteren...
Hopelijk kan er via overheidsweg een stokje gestoken worden tegen hun praktijken.
Bedankt bij voorbaat!

Hans 21 okt 2022
M

This exactly what happened with me
And now I don’t know what should i do ?
Should I pay .
Please if someone want can advise me

Manal 27 feb 2023
T

Top vakantie

Top vakantie gehad in Playa del Ingles op Gran Canaria. Goed verzorgd hotel, lekker eten, schone ruime kamers en voor de klantenservice was geen vraag te veel. Op emailberichten wordt ook razen snel antwoord gegeven.

Goed bedrijf en volgende keer boek ik hier weer en raad ik dit bedrijf bij iedereen aan. Deal was ook super cheap!

Tessa 14 okt 2021
C

Geloof hier niks van! Reizendeals zet zelf zijn positieve commentaren neer! Klachten hier bewijzen het! Zouden moeten opgepakt worden wegens fraude!! Te veel slachtoffers al!

Cool Anja 15 mrt 2023
R

Nooit bij hen boeken

Beter de reis zelf te boeken via booking.com en edreams.com!!

Beter en goedkoper!!! Alles duidelijk en open en veel keuzes!

Ze bieden geen goede hotels aan en er komen later veel kosten bij en zelfs ter plaatse en na alles te hebben geboekt komen er nog kosten bij voor bagage Rayain air en belastingen ter plaatse en de dag van vertrek moet je vroeg uitchecken,…!

Rahaf Makarati 11 okt 2021
Reageer
S

OPLICHTERS Reizendeals

OPLICHTERS,

Boek aub nooit bij reizendeals. Malafide bedrijf , waar ze je vast houden aan Algemene voorwaarden, die je nooot hebt gelezen. Zij hebben meerdere, zwakke mensen benadeeld . Ze gaan over lijken om jouw geld af te troggelen. Mocht je ergens abusievelijk op klikken , zit je eraan vast. Mensen die er werken gaan ook over kijken !! Pas aub op

Sammy 13 aug 2021
A

Welk deel van de voorwaarden kunnen als malafide gezien worden? Staan er kleine lettertjes in waardoor mensenrechten worden geschonden? Op welk artikel van de voorwaarden beroepen zij zich? Ben wel erg benieuwd.

Alfred 13 aug 2021
C

€700,- betaald voor een reis ivm COVID 19, voucher van slechts 4 maanden... handelen daar op eigen houtje, ik ben nu €700,- kwijt totaal geen tegemoetkoming. Dit is oplichting!!

Cramer 24 sep 2021
V

Onprofessioneel

Zeer slecht en onprofessioneel bureau. Ze gebruiken de acceptatie van ALGEMENE VOORWAARDEN om uw geld te stelen. Zodra u hun algemene voorwaarden op de website accepteert, sturen zij een incassobureau achter u aan als u van gedachten verandert. Het is een oplichtersbedrijf. Bezoek hun website nooit. Ik zou dat nooit doen. Ik heb 1600 euro betaald en in ruil daarvoor hebben ze me geen flexibiliteit gegeven in mijn reisplan. Nu kan ik vanwege covid niet naar Cyprus reizen omdat Cyprus ROOD is. Reizendeal zegt dat je naar Cyprus gaat ook al is het ROOD. Reizendeal houdt er geen rekening mee of je door Covid in een RODE zone komt te overlijden. BOEK NIET BIJ HEN. IK VERLIES 1600 EURO. KARMA ZAL HEN RAKEN. Ik vervloek ze. HUN BEDRIJF EN WERKNEMER ZULLEN LIJDEN. JONGENS BEZOEK NOOIT HUN WEBSITE. BOEK NOOIT EEN TICKET BIJ HEN.

Vivek 15 jul 2021
Reageer
B

Super deals

Leuke en betaalbare deals. Zeer duidelijk en simpel om een deal te reserveren. Erg vriendelijke klantenservice. Wij zijn al drie keer op vakantie geweest met Reizendeals, naar Gran Canaria, Mallorca en Malta geweest. Elke keer super gehad.

Ik kan niet wachten om de volgende vakantie hier te boeken. We hebben er zin in!

Barbara 11 mei 2021
T

Net terug gekomen van een prachtige korte vakantie naar Griekenland. Wat heerlijk om weer zo te kunnen genieten van een reis na al deze maanden. Wij hadden een prachtige accommodatie en ontvingen zelfs gratis een upgrade naar een 4* hotel van reizendeals. Eten was goed, alles netjes ivm de corona, schoon en personeel zeer vriendelijk. Kan niet wachten op de volgende reis.

Voor mij 10 sterren en zeer tevreden!

Thessa 21 mei 2021
M

Reis geboekt bij Reizendeals

Wij hadden onze reis gelukkig vlak voor de corona crisis gedaan, deze hadden we bij Reizendeals geboekt en alles was perfect geregeld.
We hoefden alleen maar te boeken en verder konden we onze koffers pakken en heerlijk ontspannen.
Overal werd voor gezorgd en we hoefden ons verder nergens zorgen over te maken, dat is echt de perfecte manier om op vakantie te gaan als je het mij vraagt.
Ik ben op vakanties geen ondernemer die iedere dag iets wil doen, laat mij maar lekker bij het strand of bij het zwembad liggen met een boek en dan vermaak ik me prima.

Marsha 17 sep 2020
Reageer
Beste reisbureaus

Dit zijn de beste reisbureaus van juli 2024.

Over Reizendeals

Er zijn 49 reviews geschreven over Reizendeals op Reviews.nl. Met een 2.3 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Gemiddeld.

  • Nog niet geverifieerd
  • Reisbureaus
  • https://reizendeals.nl
  • info@reizendeals.nl