Wij zijn net terug van een prachtige reis naar Spanje. We hadden een verrassingsreis geboekt naar Spanje dus het was spannend naar welk gebied we zouden gaan. We hadden voor aanvang van de reis nog enkele vragen, alle vragen worden snel beantwoord, vaak zelfs binnen een paar uur per mail dat is erg prettig. Medewerkers komen keurig en erg vriendelijk over. We kregen zeer snel de reisbescheiden opgestuurd per mail zodat we ons ook een beetje konden oriënteren. Onze reis ging naar Tenerife. We hadden transfers bijgeboekt en een upgrade. Het transferbedrijf was erg makkelijk te vinden op de luchthaven en waren ook keurig op tijd voor de terugreis. Het hotel voldeed aan alle verwachtingen, we hadden prachtig weer en er waren 2 mooie zwembaden. De kamer was zeer ruim en werd elke dag keurig schoongemaakt. De mensen in het hotel deden erg hun best om de gasten het naar hun zin te maken, vooral het animatie team welke elke dag wel weer nieuwe activiteiten organiseerde. Ondanks dat we transfers hadden geboekt, hebben wij ook 2 dagen een auto gehuurd, zodat wij wat van het prachtige eiland Tenerife konden zien, hier hebben wij geen spijt van gehad, want wat een prachtig eiland is dit! Wij hebben een fantastische reis gehad in een uitstekend hotel met zeer prettige vluchttijden en dat voor een lage prijs. Alles was gewoon heel erg goed georganiseerd.
Vanuit welke luchthaven zijn jullie kunnen
Vertrekken en heb je daar eventueel inspraak in ?
En de transfer hoe veel kost die ??
Wij betaalden €45 voor het vervoer van de transferbus. Op de heenweg konden wij de chauffeur snel vinden en op de terugweg kwam hij ook netjes op tijd. Was erg goed geregeld.
En hadden jullie inspraak welke luchthaven wij zouden enkel van brussels of Charleroi kunnen vertrekken?
Ik wil anderen waarschuwen voor Reizendeals. Ik heb nooit iets geboekt, en toch krijg ik steeds e-mails met het verzoek om te betalen voor een zogenaamd geboekte reis. In de e-mails staat dat ik moet betalen, anders volgt er een aanmaning of zelfs een deurwaarder.
Ik weet niet waarvoor er iets geboekt zou zijn, niet wanneer, en voor hoeveel personen. En nu heb ik zelfs een e-mail ontvangen van een incassobureau met de dreiging dat ik naar de rechter moet als ik het bedrag van €550,39 niet snel betaal. Ze dreigen met hoge kosten.
Ik heb meerdere keren geprobeerd Reizendeals telefonisch te bereiken, maar dat lukt niet. Je hangt meer dan 45 minuten in de wacht, en dan wordt de verbinding gewoon verbroken. Ik heb het meerdere keren geprobeerd, zonder resultaat. Er is geen gehoor.
Wees voorzichtig en trap er niet in!
Hoe gaat nu met deze bedrijf?hoor je iets?
dat Reizendeals blijft dreigen met een incassobureau of zelfs een rechtszaak, terwijl ik nooit iets geboekt hebt bij reizendeals. Ik heb in mijn leven nog nooit meegemaakt dat je een ticket kunt boeken zonder direct te betalen. lijkt sterk op oplichting of misbruik
Duidelijke site waar je gemakkelijk een reis kan boeken. Wij zijn nu weer een weekje naar Spanje geweest voor een mooi prijsje. Precies toen het in Nederland regende dus kan niet beter ! Reizendeals heeft ons hierin goed begeleid net als de vorige keer trouwens. Kundig reisbureau waar we zeker vaker een mooie reisdeal gaan scoren.
Ik snap niet dat iedereen zo negatief is over de reizen van Reizendeals.nl. Ik lees alleen slechte reviews omdat mensen de boeking annuleren en dat het dan bar en boos is. Wij annuleren onze reis niet en hebben nu twee keer een fijne reis gehad voor een prima prijs. Ik zeg niet dat er niks fout gaat hier maar waarom annuleert iedereen zijn reis als ik dit zo lees?
Ik krijg net een mail dat ik ong 1500€ moet betalen voor een reis die ik nooit geboekt heb.
Ingelogd heb ik me maar niet met bedoeling te boeken.De omschrijving en boeking van de reis zijn vals.
Ze dreigen nu met een incassobureau.
Ik lees dat zij zelf ook een incassobureau binnen de firma zelf hebben.
Dus niet betalen denk ik dan??
Wie kan mij verder helpen aub?
Niet op reageren , zie de reviews..als je zeker weet en niet geboekt hebt moet je niet betalen..betaal je wel ben je je geld kwijt..
Hartelijke dank voor uw reactie...dit ben ik nog nooit tegengekomen en hun mails doen me flippen.
Ik heb enkel deze review geplaatst en voor de rest hebben ze geen belangrijke info van me behalve adres.
Ik zal er ook niet meer op ingaan op deze mails wat me toch het beste lijkt denk ik?
Veel reviews gelezen en denk dat dit het beste is.
En voor de rest ben ik ervan overtuigd nooit toelating gegeven te hebben voor mijn reis of deze geboekt te hebben.
Ik heb het zelfde probleem, vanmorgen blijkbaar ergens op geklikt puur voor verdere informatie en toen krieeg ik een bevestiging in e-mail dat ik de deal had gekocht? Was mij van geen kwaad bewust. Direct contact opgenomen maar nu krijg ik alleen maar terug :
Wij geven dit ook aan op onze website:
Voordat je een deal aankoopt, dien je eerst het aantal personen te selecteren, vervolgens kies je de vertrekdatum en zie je een optelsom voor alle reizigers.
Hierna dien je akkoord te gaan met het volgende:
Ik ga ermee akkoord dat als ik klik op de onderstaande button "boeken met betalingsverplichting" dit een definitieve boeking is, die wordt ingeboekt onder de algemene voorwaarden van Reizendeals en het Standaard formulier pakketreisovereenkomsten Reizendeals, waarop geen herroepingsrecht geldt.
Daarnaast verklaar ik dat ik de tekst van de deal goed heb gelezen en heb begrepen en dat het duidelijk voor mij is dat dit om een verrassingsreis gaat.
Het aankoopbedrag is inclusief alle verplichte kosten (maar indien van toepassing) exclusief ter plaatse te betalen toeristenbelasting. Na het voltooien van jouw boeking kun je nog extra opties bijboeken, maar dit is niet verplicht.
Hierna dien je nog een keer op de button te klikken “boeken met betalingsverplichting”:
Ik heb gezegd mijn rechts bijstand in te schakelen, krijg ik terug dat ze van harte alle documenten overleggen dan.
Wat moet ik nu doen?
Hele vervelende situatie.
onder de mom van : kinderlijke nieuwsgierigheid heeft mijn dochter van 17 op mijn Facebook een deal gezien van reizendeals. ze heeft zich aangemeld zoals gevraagd wordt en wilde eigenlijk alleen checken om wat voor hotel het zou gaan , en verdere informatie opzoeken. echter bleek ze zonder meer een deal te hebben gekocht, voor 2 personen twv 1300€ .
nog voordat zij het in de gaten had heb ik de mail kunnen onderscheppen en heb direct geprobeerd contact op te nemen met Reizendeals omdat wij eerst dachten gehacked te zijn omdat ik deze reis heel zeker niet had geboekt. nadat Ik erop werd gewezen dat de boeking van het zelfde IP adres kwam en wij onze dochters vroegen of er wellicht per ongeluk iets was geboekt wisten we dat dit geen frauder was maar een meisje van 17. Ik heb direct weer contact opgenomen met Reizendeals en dit uitgelegd. maar het antwoord is uiterst zakelijk en na onze mening wordt er totaal niet mee gedacht in een oplossing. nadat we hadden aangegeven via d email dat de reis geannuleerd moest worden ontvingen wij binnen 10 minuten een factuur voor de annuleringskosten, wij zijn nu verplicht tot het betalen van een annuleringsboete van ruim €400 hoewel dit echt niet expres is gebeurd. ik lees alleen maar negatieve recensies en ik schrik van de praktijken van deze organisatie. Mijn dochter voelt zich ontzettend rot en biedt nu zelfs aan om de boete van haar zuurverdiende centjes te betalen. Ik waarschuw iedereen om bij deze organisatie te boeken want het is ontzettend misleidend en een fout is zo gemaakt
Hoi ,
Ik heb hetzelfde situatie,
Maar heb ik gevraagd of mag zonder kosten te annuleren .Antwoord was Natuurlijk negatief.
Nu in mij Emil box staat factuur voor vakantie 2.500 €.
Ik verwacht dat morgen Is incasso.
In mijn geval bedroegen de annuleringskosten € 830. Ik heb om een kosteloze annulering gevraagd omdat ik het contract als onbewust aangegaan beschouw. Natuurlijk weigerden ze en nu eisen ze dat ik de vakantie betaal, omdat de deadline bijna verstrijkt. Ik neem aan dat de annuleringskosten morgen betaald moeten worden.
Alsjeblieft niet betalen.
Ik heb zojuist met onze rechtsbijstand aan de telefoon gehangen en dit hele verhaal uitgelegd.
Deze organisatie is wel bekend bij meerdere rechtsbijstandsverzekeringen en advocaten. Dit is niets meer dan een oplichtersbende die mensen geld afhandig willen maken. Mij werd aangeraden nergens meer op te reageren. De incassobureaus waarmee ze dreigen zijn onderdeel van hun bedrijf en werken niet rechtsmatig en kunnen dus niets uitvoeren.
Ik zou je willen aanraden dit bij je rechtsbijstand te melden zodat er weer een massa claim en proces kan worden gestart tegen dit bedrijf.
Reis pakket misleidend en Fake. Opgelicht voor 1780 euro . Ze willen na een dag niet annuleren. Als je bent ingelogd zit je vast en verplicht om te betalen. Annulering kosten zijn 30% . Word je meteen betrapt. En na de betaling krijgen wij slecht hotel als verassing .Maar geen hotel met 4 ster. Is dat hotel met 4 ster? Oplichters. Wie kan ons helpen vraag ik me af? Wij zijn gedupeerd omdat reizendeals heeft Fake fotos geplaatst en wij hebben gekregen zeer slechte hotel . Kapotte muren,oude meubels. Plastic stoelen. Schandalig. Wij zijn op zoek naar hulp. Deurwarders, inspecteur, ombudsman enz die ons kan helpen. Een advocaat enz .
Wij hebben een reis geboekt bij Reizendeals en kregen vrijwel direct een factuur toegestuurd. Heel normaal dat ik eerst even om een bevestiging van de boeking vroeg, toch? Ik wil zeker weten wat ik betaal. Maar in plaats van die bevestiging te geven, gaven ze aan dat ze “niet op die manier werken” en wilden ze alles binnen één dag afhandelen.
Zonder enige vorm van service of overleg hebben ze mij zelfs doorgestuurd naar een incassobureau – alleen omdat ik netjes vroeg om een bevestiging. Ongelofelijk!
Ik had eerder ook al slechte reviews over dit bedrijf gelezen, maar ik probeer altijd uit te gaan van het goede in de mens. Helaas hadden al die waarschuwingen gelijk. Reizendeals werkt onprofessioneel, klantonvriendelijk en agressief.
Mijn advies: boek hier niet! Laat je niet misleiden door hun mooie aanbiedingen. De kans is groot dat je eindigt met frustratie, extra kosten en veel spijt.
‼️ PAS OP VOOR REIZENDEALS ‼️
Ik wil iedereen waarschuwen voor de website Reizendeals.nl. Deze organisatie werkt op een misleidende en onbetrouwbare manier. Ze tonen aanbiedingen met extreem lage prijzen die niet realistisch zijn, en zodra je ergens op klikt of gegevens invult, word je ineens als “klant” beschouwd.
In mijn geval is mijn e-mailadres zelfs misbruikt (gehackt) en werd er een boeking gedaan zonder mijn toestemming. Kort daarna ontving ik een betalingsverzoek van bijna €800, terwijl ik nooit iets bevestigd of betaald heb.
Daarna volgden meerdere dreigende brieven van een incassobureau (Straetus), waarin stond dat ik snel moest betalen of anders juridische stappen zouden volgen. Dit alles terwijl ik helemaal geen vakantie heb geboekt.
REIZENDEALS IS GEVAARLIJK EN MISLEIDEND.
Trap er alsjeblieft niet in. Lees reviews en ervaringen voordat je ooit iets invult op hun website.
Ik heb inmiddels een klacht ingediend bij de ACM (ConsuWijzer) en ben van plan verdere stappen te ondernemen. Ik hoop dat meer mensen hun stem laten horen tegen deze praktijken.
—
Faiz Alsabbag
Reizendeals zijn misleidend en puur oplichterij. Ze hebben Fake fotos geplaatst en als je je hebt betaald krijg je verassing. En krijg je geen geld terug. Wij zijn ook opgelicht door reizendeals en vanmorgen aangifte gedaan bij de politie.
Beste mensen , voor deze oplichterij jullie kunnen zich melden bij Geschillen komisie. Daar kunt u worden geholpen. Ook aangifte doen bij de politie,niet vergeten. Eigen bank informeren.Acm melding doen en natuurlijk klacht indienen bij de Reizendeals. Samen staan wij sterker !
Dacht ik een mooie aanbieding gevonden te hebben van €179,- naar Spanje. Op de site staat echt niet direct zichtbaar aangegeven dat het een verrassings pakket betreft. Dat hoort zo wie zo als eerst benoemt te worden en niet ergens onderaan op de pagina. Ik wilde eigenlijk een luchthaven kiezen als je eenmaal op boeken klikt dan moet je na 5 werkdagen betalen. Bij niet akkoord betaal je 30% annuleringskosten!! Had trouwens na een paar minuten al door dat er iets niet klopte. Had binnen 24-uur gebeld maar Reizendeals blijft erbij dat ze alle informatie netjes hebben vermeld op de site. Dat is waar maar hoe????
Dus voor wie het leest als je echt van verassingen houdt en het niet erg vindt om 2 weken van te voren meer erbij te betalen dan dat je is voorgehouden moet je vooral bij Reizendeals boeken!
Reizendeals de beste verrassings reispakketen van Europa!!
❗ Niet transparant, misleidend en pas na ingrijpen door toezichthouder aangepast
Mijn ervaring met Reizendeals was ronduit slecht. Ik heb alleen prijzen en hotels bekeken — zonder ooit een boeking te bevestigen of betalen — en kreeg weken later een incassovordering van €273.
Reizendeals gebruikt een biedsysteem, maar nergens tijdens het proces wordt duidelijk en ondubbelzinnig gewaarschuwd dat je daarmee een betaalverplichting aangaat. Geen pop-up, geen duidelijke bevestiging, geen e-mail: totaal niet transparant.
Dit is niet alleen klantonvriendelijk, maar ook juridisch twijfelachtig. Volgens het Nederlands consumentenrecht (artikel 6:217 BW) is een overeenkomst pas geldig als er sprake is van duidelijke instemming van de consument. In mijn geval is daar absoluut geen sprake van.
✅ Wat dit bevestigt: op 8 oktober 2024 heeft de ACM (Autoriteit Consument & Markt) Reizendeals opgedragen hun website aan te passen omdat de informatie over kosten en verplichtingen onduidelijk en misleidend was.
Ze kregen tot 20 november 2024 om dit recht te zetten, op straffe van een dwangsom van €8.000 per week. Pas na druk van de ACM hebben ze de site aangepast.
Maar dat betekent dus dat duizenden consumenten – zoals ik – vóór die tijd onterecht zijn vastgezet in “boekingen” zonder dat ze dat echt wisten.
Ik raad deze site ten zeerste af. Wat als een simpele prijscheck begon, eindigde in een juridische strijd.
📌 Advies: gebruik deze site niet. En als je hier in dezelfde situatie zit: maak bezwaar en neem contact op met ConsuWijzer of het Juridisch Loket. Laat je niet onder druk zetten.
Reisje gehad naar Mallorca voor een lekker weekje. Alles goed geregeld van de vlucht tot aan het mooie luxe hotel met geweldige zwembad. We hadden gunstige vluchttijden dus we kwamen vroeg aan en gingen laat weer weg dus eigenlijk 2 extra dagen gehad. Toppie geregeld door reizendeals.
Ik heb een zeer teleurstellende ervaring gehad met Reizendeals.nl. Ik vulde mijn gegevens in op hun website, enkel om te zien wat een verrassingsreis zou kosten. Op geen enkel moment heb ik duidelijk bevestigd of akkoord gegeven voor een definitieve boeking. Toch ontving ik kort daarna plots een factuur, zonder dat ik reisinformatie of een bevestiging had ontvangen.
De knop “boeken met betalingsverplichting” verscheen pas na meerdere onduidelijke stappen, en het was voor mij absoluut niet duidelijk dat ik een definitieve boeking zou plaatsen. Toen ik contact opnam met het bedrijf, kreeg ik een standaardantwoord dat ik verplicht was te betalen – ondanks het feit dat de procedure verwarrend en misleidend was.
Na wat onderzoek ontdekte ik dat veel andere consumenten exact dezelfde ervaring hebben gehad. Op websites zoals Trustpilot, Kiyoh en Klacht.nl zijn tientallen vergelijkbare klachten te vinden over dit bedrijf.
⚠️ Overweeg je om via deze website te boeken? Lees dan eerst goed de beoordelingen van anderen.
📣 Ik heb inmiddels een klacht ingediend bij ACM ConsuWijzer, de Nederlandse consumentenautoriteit, en ook contact gehad met het Juridisch Loket in Lelystad, die mijn zaak nu opvolgen.
Als jij een soortgelijke ervaring hebt gehad, raad ik je sterk aan om ook een melding te doen.
Je bent niet de enige – hoe meer mensen dit melden, hoe groter de kans dat er wordt opgetreden.
Ik heb net hetzelfde nu aan de hand!!
Wat een criminele bende is dat?
Ik heb hetzelfde gehad . Meerdere malen gebeld maar word gewoon afgewezen. Ik had ook alleen maar rond gekeken om te vergelijken qau prijs en er was een reis geboekt. Terwijl ik vorig jaar al een reis had geboekt ( via een andere maatschappij) voor dit jaar . Ik kreeg een mail van een incassobureau dat ik €1500,- moet betalen binnen 7 dagen anders word er een deurwaarder ingeschakeld. Ik ben echt radeloos!
Wat erg om te horen dat jullie ook hiermee te maken hebben! Het is echt schokkend hoeveel mensen op deze manier zijn misleid. Ik voel helemaal met jullie mee.
Ik raad jullie aan om ook een klacht in te dienen bij ACM ConsuWijzer en eventueel contact op te nemen met het Juridisch Loket. Hoe meer meldingen er komen, hoe groter de kans dat er echt actie ondernomen wordt tegen deze praktijken.
Als jullie willen, kunnen we ook in contact blijven om elkaar op de hoogte te houden van eventuele ontwikkelingen. Samen staan we sterker 💪
Hou vol – je staat niet alleen.
Ik blijf me verwonderen over het aantal negatieve reviews. Alles wat ik lees is over mensen die “zomaar” ineens een factuur krijgen..
Lezen is voor mensen blijkbaar echt heel moeilijk
Ik ben al een tijdje geleden met ze op reis geweest en alles is keurig afgehandeld. Zelfs de meest simpele ziel zou moeten weten wat die doet, het enige wat je hoeft te doen is LEZEN!!! Niet zo moeilijk toch?
Geen desinformatie, maar alles straight to the point.
Net terug van een weekje Rhodos. Goed en mooi hotel en zeer mooie kamer met zeer mooi uitzicht. Alles in de kamer was voorzien, badjassen koffie thee en elke dag schoonmaak op de kamer. Het hotel had een groot zwembad met genoeg ligbedjes en was paar minuten wandelen van het strand af. Ben weer helemaal tot rust gekomen en kan er weer tegenaan.
Dan heb je gelukt gehad wij zaten in chalidiki horor hotel niks te en op heuvel we moesten gewoon een auto huren voor 5dagen
Welk hotel hadden jullie in Rhodes
Iedereen die hier mee te maken heeft gehad roep ik op een bericht naar kassa te sturen en radar en contact op te nemen met rechtswinkel .als we gezamelijk een melding doen staan we sterker ook ik was de dupe ,na het opzoeken van info zat ik schijnbaar aan een vakantie vast ,samen staan we sterker...
Zelfde voor hier! De dreigmails blijven maar komen. Iemand nog updates bij niet betalen?
Als je binnen 24 uit heweigerrt hebt niks aan de hand en niet bang laten maken invasso is van zelfde bedrijf en daarna een aangetekende brief beiden volgen radar en rechtswinkelovhy het voor komen ze staan al zo slecht aangeschreven bij rechtswinkel ,avl klachten organisaties dat je zelfs via rechtbank goede kans maakt ,zevht al genoegg dat ze heen adres hennen.ye alleen fictief via postbus
Reizendeals is een bedrijf dat algemeen bekend staat om zijn frauduleuze praktijken en doelwit is van verschillende onderzoeken door de Nederlandse en Belgische autoriteiten vanwege illegale schema's, evenals herhaalde boetes en waarschuwingen van de Autoriteit Consument & Markt (ACM) en het Europees Consumenten Centrum (ECC). Ondanks deze problematische voorgeschiedenis blijft het bedrijf proberen consumenten te misleiden via bedrieglijke tactieken.
Reizendeals maakt gebruik van misinformatie of het weglaten van informatie om klanten naar hun website te lokken. Eenmaal daar wordt de consument geconfronteerd met een verplicht betalingsproces, met weinig of geen mogelijkheid om terug te keren. Als de klant de "pseudo"-reservering wil annuleren, rekent het bedrijf een buitensporige annuleringsvergoeding, om nog maar te zwijgen over de buitensporige kosten die worden toegepast als de reservering daadwerkelijk wordt bevestigd.
Dit gedrag werd al behandeld in nieuwsrapportages, waar het bedrijf ervoor koos om zich via een officiële verklaring te communiceren in plaats van directe uitleg te geven aan de pers. Het gebrek aan transparantie en de voortdurende poging om consumenten te misleiden zijn kenmerkende elementen van het gedrag van deze entiteit.
Bovendien is Reizendeals verbonden met Strateus, een "incassobureau" dat niet alleen wordt verdacht van het uitvoeren van illegale incasso's, maar ook mede verantwoordelijk is voor het frauduleuze schema dat door het bedrijf is opgezet. Beide entiteiten werken samen en profiteren van de desinformatie van de consument en de praktijken van het weglaten van gegevens en relevante informatie om hun eigen belangen te dienen.
Al meerdere keren hebben wij geboekt bij Reizendeals en elke keer een super ervaring.
Ze bieden echt zeer voordelige deals aan vele malen goedkoper dan bij andere organisaties, bij andere betaal je soms tot wel het driedubbele. De deals zijn verrassingsreizen wat keurig wordt aangegeven en wij hebben altijd hotels gekregen die vaak een 7 of 8,5 scoren op review websites. Het personeel wat hier werkt helpt je ontzettend fijn, als je een vraag hebt krijg je altijd heel snel een mooi en duidelijk antwoord. Ik zie hier reacties van mensen die klagen over annuleringskosten, alsof je bij een andere organisatie geen annuleringskosten moet betalen als een reis wilt annuleren, dat is overal zo, dat is toch logisch. Er wordt zelfs gesproken over oplichters omdat mensen zelf een reis boeken en er vervolgens vanaf willen, waarom boek je dan een reis? Ik kan in ieder geval zeggen door mijn ervaringen dat dit een zeer fijne, echt super organisatie is, waar je ook geen nummer bent, maar waar de mensen die hier werken echt nog hun best doen om je te helpen en een mooie vakantie voor je samenstellen.
Een van de ergste misleiding en misslaeding manier van betaling voor vakantie, ze zetten prijs laag om mensen te vangen en wanneer u de vakantie te kijken vind je ze sturen u bevestiging en factuur naar uw e-mail!!! zonder enige payement gateway, ze hebben geen klantenservice geen enkele telefoon voor bedrijf in Nederland, en incase van een verandering voor plannen kunt u niemand bellen of annuleren en ze vragen incassobedrijven om het geld te verzamelen na al deze shit! en rechtbanken hebben zaken voor hen!
Wat heb je gedaan heb t zelfde probleem ik ga niet betalen
hun telefoonnummer staat gewoon op de website hoor. Ik heb ze gister nog gebeld, zijn gewoon bereikbaar en vriendelijk
een incassobedrijf gaat zich er alleen maar mee bemoeien als je zelf niet op tijd betaald, net zo als bij iedere andere bedrijf
Klopt ja als je wil bellen neemt er niemand op en je telefoon rekening wordt nog leeg getrokken ook
Super mooie vakantie gehad met zijn vieren naar Malta, mooie vluchturen en het hotel voldeed aan alles. Mooi groot heerlijk verwarmd zwembad.
Leuke winkels in de buurt om lekker te kunnen shoppen. Top locatie en super mooi weer.
Ze zijn oplichters. Ga niet naar deze site. Ik heb een account aangemaakt om de reisdetails te bekijken, omdat deze niet duidelijk zijn. Vervolgens stuurden ze mij een factuur met de melding dat ik de vlucht had gekocht.ik moest annuleren en 250 euro betalen, Ik werd gedwongen om te betalen. Ik hoop dat niemand die met hen samenwerkt en aan deze oplichterij meedoet, enig goeds in zijn leven zal zien.
Hakim niet betalen er wordt gewerkt aan dit onderdeel voor het programma KASSA het is oplichting en intimidatie!!
Hier ook zo was gewoon aan het kijken op hun site smorgens en ineens een mail dat we een citytrip hadden vastgelegd naar Venetië
Heb mail gestuurd want dit kan niet
Weet niet wat ik nu moet doen ermee ?
Iemand raad
Een mail sturen dat je geen contract hebt afgesloten met hun en dus ook niet annuleert want je hebt niks geboekt en voor jou dus de zaak is gesloten je verder ook nergens meer op reageert ! Vooral NIKS betalen! Je niet laten intimideren het is pure oplichting ze doen en kunnen er verder niks mee ze weten zelf goed waar ze mee bezig zijn en hopen op de annuleringskosten die mensen uit paniek betalen, NIET doen niets betalen!! Dit komt binnenkort weer op tv. Als ik vanavond thuis ben stuur ik je een adres en tel nummer waar je je klacht kunt melden en je informatie krijgt over hoe te handelen., voor nu een fijne zondag geniet ervan zonder zorgen want dat is niet nodig! Gr Marjo.
Een instelling zou hiermee om moeten gaan, ze brengen mensen in een moeilijke situatie, wat bedoel je met je hebt een reservering gemaakt, ze verliezen er niets aan, ze rekenen immers annuleringskosten vanaf het punt waar ze zitten, oké er is geen geld voor de reservering of een contract, je kijkt op de website en krijgt meteen een factuur, wat een belachelijk systeem, alsjeblieft, schaam je, mensen verdienen dat geld met moeite, dus ze zouden ons een compensatie moeten betalen voor het nemen van onze tijd en het verpesten van onze psychologie
Hier ook eentje die er in is getrapt ik moet nu annulering kosten betalen dat is 35 % van de factuur kan hiet tegen gaan want dit kan echt niet . Weet niet van waar ik vlieg wat de totale kosten waren helemaal niks. Heb het bedrag niet eens 1250,- wie heeft er een advocaat op gezet. Ga natuurlijk niet akkoord pas op ! Niet boeken op deze site mensen
Ik do ook mij , ik ga de kosten niet betalen.
ik ook. heb wel een bericht gestuurd naar ACM. ben benieuwd naar mensen wat er gebeurt is als ze niet betaalde.
Zeer tevreden deze website is erg duidelijk en heeft mooie en hele leuke deals op deze manier kun je wel meerdere keren per jaar op vakantie erg leuk aanbod en overzichtelijk tevreden dus
Aangenaam. Fijne communicatie met de klanten service. Ik ben heel tevreden over reizen deals. Goed en snel geholpen bij vragen. Goede website en goede prijs
Reizendeals is een bedrijf dat algemeen bekend staat om zijn frauduleuze praktijken en doelwit is van verschillende onderzoeken door de Nederlandse en Belgische autoriteiten vanwege illegale schema's, evenals herhaalde boetes en waarschuwingen van de Autoriteit Consument & Markt (ACM) en het Europees Consumenten Centrum (ECC). Ondanks deze problematische voorgeschiedenis blijft het bedrijf proberen consumenten te misleiden via bedrieglijke tactieken.
Reizendeals maakt gebruik van misinformatie of het weglaten van informatie om klanten naar hun website te lokken. Eenmaal daar wordt de consument geconfronteerd met een verplicht betalingsproces, met weinig of geen mogelijkheid om terug te keren. Als de klant de "pseudo"-reservering wil annuleren, rekent het bedrijf een buitensporige annuleringsvergoeding, om nog maar te zwijgen over de buitensporige kosten die worden toegepast als de reservering daadwerkelijk wordt bevestigd.
Dit gedrag werd al behandeld in nieuwsrapportages, waar het bedrijf ervoor koos om zich via een officiële verklaring te communiceren in plaats van directe uitleg te geven aan de pers. Het gebrek aan transparantie en de voortdurende poging om consumenten te misleiden zijn kenmerkende elementen van het gedrag van deze entiteit.
Bovendien is Reizendeals verbonden met Strateus, een "incassobureau" dat niet alleen wordt verdacht van het uitvoeren van illegale incasso's, maar ook mede verantwoordelijk is voor het frauduleuze schema dat door het bedrijf is opgezet. Beide entiteiten werken samen en profiteren van de desinformatie van de consument en de praktijken van het weglaten van gegevens en relevante informatie om hun eigen belangen te dienen.
Dus wat moeten we doen? Moeten wij betalen? Ik begrijp de factuur niet.
Neem contact op met de Autoriteit Consument & Markt (ACM) en het Europees Consumenten Centrum (ECC).
Betaal niets.
Ze zullen Straetus Incassobureau inschakelen voor de incasso, stuur daarna een melding dat de vordering onterecht is en dat je weigert te betalen.
Reizendeals heeft veel problemen met fraude en is zelfs beboet door de ACM vanwege hun onwettige en frauduleuze praktijken.
Gezien het gebrek aan geloofwaardigheid van het bedrijf bij de Nederlandse rechtspraak, zou het geen probleem moeten zijn om de zaak te winnen.
Uit wat ik de laatste tijd heb gezien, zijn er tientallen mensen die klagen over deze onwettige praktijken.
Als je op internet zoekt, vind je verschillende documenten waarin Reizendeals beschuldigd wordt van illegale praktijken.
Ik geloof dat we ons moeten verenigen tegen dit bedrijf, dat naar mijn mening al gesloten zou moeten zijn door de Nederlandse rechtspraak.
Ik zit in dezelfde situatie. Er is een reserveringsnota aanwezig van 2300 euro. Als ik het niet betaal, volgt er een annuleringsrekening van 800 euro. Ik begrijp niets. U kunt uw reservering online of waar dan ook annuleren. Het is een belachelijk systeem. Ik vind dat dit bij wet verboden moet worden. Er wordt geen geld betaald voor de reservering. Je vraagt gewoon en krijgt informatie. Dit moet u aan een advocaat vragen. Ik ga dit onderzoeken en met mijn advocaat praten
Betaal geen cent, dit is oplichterij. Wij moeten ons verenigen tegen deze fraude.
Hallo, ik heb juist een factuur gekrijgen, maar ik heb niks gereserveerd. Wat kan ik doen voor dit annuleren ?
Kon u uw rekening annuleren of moest u betalen?
dank u
Ik zit in een vergelijkbare situatie. Ik heb niets besteld en toch een factuur ontvangen. Ik heb niet betaald! Waar kunnen we dit samen melden?
Dit zijn de beste reisbureaus van augustus 2025.
Er zijn 73 reviews geschreven over Reizendeals op Reviews.nl. Met een 2.4 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Gemiddeld.