27 november gingen we na malta met reizendeals en het was super. we hadden geboden maar dachten niet dat we gingen winnen maar we hadden toch gewonnen dus we mogen op vakantie. we gingen met ze 3e met me man en kindje van 3. er was wel 2 dagen regen, maar het was niet koud en we hadden een auto gehuurd en lekker rond gereden malta is erg mooi, andere dagen veel zon. in het hotel waren lieve mensen die steeds een praatje met ons maakte en met ons kindje gingen spelen. we hadden een klein probleempje in het hotel en toen belde we reizendeals en toen was het gelijk dezelfde dag al opgelost. ook als we reizendeals mailde met vragen voordat we er waren reageren ze heel snel en vriendelijk. we zijn al aan het kijken voor een volgende vakantie, we willen graag naar griekenland
Wij zijn net terug uit Griekenland gekomen.
Het was een verrassingsreis en wij mochten naar Kreta afreizen. Hotel en personeel was uitstekend, zeer lieve mensen. Het hotel lag 200 meter van het strand af. De vragen die ik aan Reizendeals had werden heel snel en behulpzaam beantwoord. Wij gaan zeker nog eens boeken hier, Prijs super goedkoop en kwaliteit helemaal top!
Eigenlijk geen ster waardig. Gewoon een dikke nul. Eerst win ik een reis van 300 euro. Laten ze me vervolgens 438 euro bijbetalen omdat ik "alleen" ben. Maar de reis is 2pers verblijf en 2pers vliegen. Dus alleen hoor je niets bij te betalen. Vervolgens moet ik letterlijk boven die 438,- euro nog meer gaan dokken als ik koos voor bijvoorbeeld: All inclusive... ontbijt.. transfer ect. Heb ik niet gedaan. Alleen een koffer van 15 kilo. Moet ik die vervolgens compleet betalen op het vliegveld... heen en terug. Dus eigenlijk 843 euro kwijt. Voor een reis en verblijf voor 2 pers voor 300 euro... lieve mensen doe het niet! Kies een ander bureau! Je word genaaid waar je bij staat!!
Hun belazeren de boek!!!! Ik heb een reis deal gewonnen uiteindelijk moet ik 500 euro bij betalen terwijl ik voor 200 euro een vakantie had gewonnen. NOOIT MEER VIA REIS DEALS!!!!!
Ik had een verschrikkelijke ervaring met Reizendeals. Na een boeking voor een reis naar Ibiza werd ik gedwongen om extra kosten te betalen en kreeg ik minder dan twee uur om €604 te betalen. Ze weigerden meer tijd en annuleerden mijn reis zonder reden. Hun klantenservice is onacceptabel. Reizendeals, doe iets aan deze klantonvriendelijke aanpak! #Reizendeals #SlechteService #Klacht
Op dit moment zit ik op de bank van deze €35p.n. appartement tijdens mijn vakantie om een negatieve recensie te schrijven. Ik zou eigenlijk weg moeten zijn en van mijn vakantie moeten genieten, maar dit is tot nu toe geen goede ervaring geweest.
Tijdens het boekingsproces realiseerde ik me dat ik bovenop de dealwaarde € 30,- per persoon per luchthaven zou moeten betalen waar ik niet naartoe of vandaan wilde reizen. Met andere woorden, ik woon in Nederland, maar ik moest € 60 betalen om niet vanuit Duitsland te reizen, maar ik nam uiteindelijk een vlucht vanuit Cherloroi in Brussel. Een luchthaven ver van het stadscentrum en niet bereikbaar met de trein. Dit betekende dat ik naar het vliegveld moest rijden, wat me 2 uur en € 50 voor parkeren kostte. De andere optie was om voor twee personen € 30 per stuk te betalen en niet te vliegen vanaf de 2 luchthavens die ze in Brussel hebben. Dit betekent dat € 120 niet wordt opgenomen in mijn vakantie-ervaring, maar naar het bureau gaat. Ze zouden dus niet mijn vlucht boeken die vertrekt vanuit een ander land dan waar ik woon.
Prima. Ik arriveer in het "hotel" waar ze me hebben geboekt en ik heb 1.30 uur aan de telefoon gezeten met het bellen van de beheerder, het agentschap en alle anderen, omdat Reizendeals de toegangscode voor het appartement niet heeft verzonden en ze me naar het verkeerde adres hebben gestuurd. Ze hebben zelfs opnieuw op mijn e-mail gereageerd met de verkeerde informatie.
Ik heb anderhalf uur voor het appartement, op straat, op de grond, gezeten om informatie te krijgen over de kamer waarin ik zou verblijven en de toegangscode, omdat Reizendeal deze informatie niet a priori had verzonden. Twee gasten van Reizendeal hadden het volgende uur dezelfde ervaring als ik.
Voor hen was het nog erger omdat ze extra betaalden voor de door Reizendeal aangeboden transfer van het vliegveld naar het hotel. Ze moesten bijna 2 uur wachten voordat de transfer hen ophaalde.
Als ik eindelijk bij het appartement aankom, heel eenvoudig en basic, zeker geen hotel, kom ik erachter dat ik € 4 extra per handdoek moet betalen om het te huren. De handdoeken liggen niet in de kamer en ik moet de horeca bellen om de volgende dag te regelen. Dus eerst na het reizen en niet douchen.
Tijdens het proces kwam ik erachter dat mijn vlucht met Ryanair € 104 kostte voor twee personen van Charleroi naar Girona. En ik kwam erachter dat het appartement waar ik in verblijf (Appartement Tropic, apartplaya) €35 per nacht kost.
Prijsvergelijking:
Kosten Reisdeal: € 473,-
Vluchtkosten (twee personen): € 104
Accommodatie (4 nachten): € 140
Extra kosten:
Handdoeken: € 8
Parkeren 5 dagen naast de luchthaven van Brussel: €50
Een auto huren in Gerona: € 240
Brandstof: € 100
Uiteindelijk was dit geen leuke verrassingsreis.
Ik maak precies hetzelfde nu mee
Verschrikkelijk !!!
Ik krijg geen geld terug en ik heb al een aanbetaling gedaan
Kan iemand mij vertellen wat er gebeurd als ze dreigen met incassokosten
Zoals vele hier op 3 per ongeluk geboden en ja hoe bestaat t alle 3 gewonnen.
Hoe hebben jullie dit opgelost??
Wees voorzichtig, grote oplichterij!!!! Laat je niet verleiden door de weergegeven prijs, ze voegen toeslagen toe voor vertrek tijdens het weekend of in het hoogseizoen, voor de keuze van de luchthaven van vertrek, voor het ontbijt... en uiteindelijk kost het je veel meer dan wanneer je met Tui gaat , Sunweb of een ander bedrijf. De aan jou toegewezen hotels zijn erg low-end, erg teleurgesteld over mijn reis naar Griekenland?
Ik ben momenteel in Griekenland na het boeken van een verrassingsreis via Reizendeals. De bestemming is Chalkidiki, een zogenaamd 3-sterrenhotel waarvoor ik het nauwelijks 1 ster geef. Sinds onze aankomst, super luidruchtige kamer, naast de bar, een grote plas in de badkamer, gebroken raam, oud meubilair, geen shampoo, handdoeken met gaten en die elke 4 dagen worden verschoond!!!! We hebben gevraagd om onze kamer te veranderen zoals zodra we aankwamen, vooral gezien het probleem van het lekken van water uit de badkamer en ze een schoonmaakemmer voor de deur zetten zodat we onszelf kunnen schoonmaken wanneer dat nodig is...🙁 Voor het ontbijt betaalden we een toeslag van € 10 per dag en per persoon, wat voor Griekenland niet te verwaarlozen is, om 8 dagen lang elke dag hetzelfde te hebben: vacuümverpakte salami en kaas, en eieren (de eieren werden dezer dagen ook niet geserveerd omdat ze op waren), tomaten en komkommers. Ik reis al meer dan 20 jaar naar Griekenland, maar dit is de eerste keer dat er zo'n grote teleurstelling is. Dit is de eerste en laatste keer met Reizendeals!!!
Nooit meer via deze website boeken! Bij het kiezen van vertrek luchthaven koos ik Eindhoven! Geen andere luchthaven en de datum stond open! Na eerste deel betalen kreeg ik een mail dat vanuit Eindhoven niet mogelijk is en dat we via Düsseldorf of België moeten met alle kosten van dien! En anders 1 dag later reizen vanuit Eindhoven! We zijn met 1 dag later akkoord gegaan. Bij t ontvangen van de factuur vielen we om van de prijzen! We moeten dus tog betalen om vanuit Eindhoven te vertrekken! En de resterende bedrag moesten we gelijk overmaken! Terwijl we pas over 1 maand en 1 week vertrekken! Zogenaamd last min kosten komen ook bij. Welke last min terwijl ik pas over 5 wk vertrek! Alleen ze hebben de verkeerde uitgekozen! Ik ben een bekende influencer met meer dan 7 K volgers! Ik ga op al mijn pages dit vertellen!
Duidelijke informatie over de deals, overzichtelijke site en super simpel te bedienen. En niet onbelangrijk de goedkoopste prijs die wij hebben kunnen vinden. Het is eenvoudig om je wensen in te vullen op het formulier en je krijgt snel alle informatie. Het hotel was goed schoon en goede bedden en goede ligging.
Na een jaar vol tegenslagen wilde ik even weg. Ik zag bij Reizendeals de vakantie naar egypte, all-inclusive en in een 5* hotel. Dat leek me wel wat. Ik had gemaild omdat ik alleen wilde en alles voor 2 personen is. Ze zeiden dat ik een kleine toeslag moet betalen voor het alleen willen gaan. Uiteindelijk betaalde ik veel minder dan bij andere reisburos dus ik ging door met boeken. Ik was vorige week in Pickalbatros Palace Hurghada en het was echt top. Heerlijk warm en helemaal tot rust gekomen. Ik wilde niet naar huis, maar helaas moest ik alweer terug. Nu ben ik aan het nagenieten van deze heerlijke vakantie en kan ik er weer even tegenaan. Bedankt
Pas op voor Reizendeals.nl. Dit bedrijf heeft sowieso een hele slechte reputatie op het web als het gaat om het bieden, de reizen zelf en de onverwachte kosten die er bij komen als je al via hen op reis wenst te gaan.
Ook zo wij, vermoedelijk is er een bieding gedaan door mijn vrouw, op 3 reizen en uiteraard alle 3 gewonnen. Je hoort uiteindelijk niets van ze, tot dat incassobureau Straetus een vaag kort mailtje stuurt dat er nog annuleringskosten open staan a 640 euro.
Goed, nu hebben ze de verkeerde te pakken, velen hebben helaas betaald, maar doe dat niet! Ze zijn al bekend bij officiele instanties zoals het ACM en het ECC, die in 2022 al te kennen hebben gegeven dat zij hun voorwaarden dienen aan te passen.
Op twee punten gaat het compleet mis bij Reizendeals, wat betreft wet en regelgeving / richtlijnen.
1. Dat zijn de onverwachte kosten die er bij komen na de gewonnen "deal". Je moet ook niet voor niets binnen 24 uur betalen, plus bijkomende kosten, je wordt min of meer gepusht dan wel gedwongen om dan ook maar de bijkomende kosten te betalen die je niet had verwacht. Reizendeals dient transparant en geheel duidelijk te zijn bij bijkomende kosten. Vooraf dat er geboden wordt dient dit zeer duidelijk aan gegeven te zijn in de advertentie. Dit gebeurd in zij geheel dus niet...
2. Betaal je niet dan krijg je annuleringskosten a 90 tot 100% voor je kiezen. Betaal je geen herinneringen dan wel aanmaningen, dan komt incassobureau Straetus om de hoek kijken. Die zullen deze kosten dan wel innen voor Reizendeals. Straetus vergeet enkel (of misschien met opzet) dat de annuleringskosten van hun client Reizendeals allesbehalve transparant en duidelijk vermeld worden. Het ACM is hier heel duidelijk in, niet enkel verstoppen in artikel 14 van je algemene voorwaarden, maar ook zeer duidelijk vermelden voor je aankoop / bieding. Dit gebeurd dus niet door Reizendeals, in zijn geheel niet.
In het kort, wanneer Reizendeals zich allesbehalve transparant opstelt, maar juist misleidend is, wat ook het geval is, betaal dan niet! Bij een incasso traject van Straetus, stuur een brief (voorbeeld brieven zijn er genoeg) dat je het er niet mee eens bent en dat ze hun invorderingsmaatregelen dienen te staken. Betaal je wel, centen kwijt, geen vakantie en zeer waarschijnlijk ook geen recht meer op terugave van.
Waarom toon Reizendeals duidelijk voor de koop / bieding dan niet aan dat er bij annulering, annuleringskosten van 90 tot 100% van de aankoop in rekening worden gebracht? Nou precies, dan gaan potentiele bieders (klanten) nadenken en dat willen ze juist niet. Ik zou wel 10 keer nadenken om te bieden als ik zie dat je eigenlijk bij annulering je volledige bieding kwijt raakt en er niets voor terug krijgt.
Verder is het in mijn ogen een verdienmodel, Reizendeals pakt op deze manier van annuleringskosten innen, gratis geld. Incassobureau Straetus verdient hier ook weer een zakcentje aan en pakt graag gretig debet zaken uit handen van Reizendeals. Elke zaak is er 1 en elke zaak is geld.
In het kort, betaal niet, verteld dit tegen Reizendeals en incassobureau. Incassobureau dient invorderingsmaatregelen te stoppen, dit doen ze bij ons niet, ook volledig fout, maar dat werkt enkel tegen henzelf. Als ze echt geld willen zien zullen ze naar de rechtbank moeten, uitspraak en deurwaarder kan dan bij niet betalen overgaan tot maatregelen. Maar aangezien Reizendeals van top tot teen fout is, ga ik er van uit dat het recht zal zegenvieren.
Wij hebben reeds melding gedaan bij het ACM, doe dit ook!!! Deze praktijken moeten stoppen, Reizendeals is malafide vanwege opzettelijke misleiding.
Zelfde verhaal hier, vandaag ook een dreigmail gekregen van Straetus dat er binnen 3 dagen een deurwaarder wordt aangesteld (met de kosten voor rechtszaak erbij vermeld die hoog oplopen ). Zijn er precedenten van rechtszaken in deze?
Onbekend bij mij, maar doe minimaal melding bij het ACM, ze zijn er al bekend, maar hoe meer meldingen des te serieuzer en sneller zij het zullen aanpakken. Als Straetus al naar de deurwaarder stapt, dan nog zal de rechtbank uitspraak moeten doen. De kosten van de rechtbank en deurwaarder zijn niet altijd voor de verliezende partij, maar gezien dat ze zwaar in overtreding zijn mbt misleiding, ga ik er van uit dat het recht zal zegevieren.
Beste E. Degrieck en anderen,
Ik mag geen link plaatsen maar in der daad er zijn uitspraken gedaan door rechtbanken in casussen als het gaat om annuleringskosten.
Gevolgen
Nu Prijsvrij niet heeft voldaan aan haar wettelijke informatieverplichtingen en X niet naar behoren heeft geïnformeerd, leidt dat tot het oordeel dat sprake is van een oneerlijke handelspraktijk. Op basis van vaste jurisprudentie van het Hof van Justitie van de EU dient een sanctie te volgen die evenredig, doelmatig en afschrikwekkend dient te zijn. Met het oog op deze Europeesrechtelijke beginselen ziet de kantonrechter aanleiding om in dat geval de overeenkomst te vernietigen op basis van artikelen 3:40 en/of 6:193d en 6:193f onder c BW). Niet is uit te sluiten dat X, indien hij in de precontractuele fase op een duidelijke en heldere wijze was gewezen op de mogelijkheid van ontbinding van de reisovereenkomst, de annuleringskosten en de mogelijkheid daarvoor een annuleringsverzekering te sluiten van de overeenkomst had afgezien, dan wel zich tegen annuleringskosten had verzekerd. Door die informatie achterwege te laten is X die mogelijkheid onthouden en dat dient voor rekening van Prijsvrij te komen.
De beslissing
De kantonrechter:
wijst de vordering af;
veroordeelt Prijsvrij in de proceskosten tot aan deze uitspraak, aan de zijde van X vastgesteld op nihil.
Leuke stedentrip gehad naar Valencia.
Het hotel was uitstekend en lag zeer centraal, binnen 15 minuten zaten wij in het centrum. Wij hebben fietsen gehuurd, zodat we de stad op de fiets konden bezichtigen. Erg prettig en goede fietspaden. Valencia zelf is ook een erg leuke stad waar veel te bezichtigen is. We hadden goede vluchttijden.
de klantenservice van reizendeals is erg fijn. je kunt voor al je vragen bij de klantenservice terecht. telefonisch maar ook per mail reageren ze super snel. wij hebben zeer goede ervaringen met reizendeals. zijn naar barcelona, griekenland en pisa geweest. we hebben nu een lastminute reis naar marrakesh geboekt. niet twijfelen maar gewoon doen.
Ze all heel slecht.Ze stelen geld van mensen.Echt een slecht bedrijf.Ze verdienen geld van naive mensen.van mijn eigen ervaring
Wij hebben een hele fijne vakantie gehad naar Portugal. Wij zaten in de plaats Albufeira in de Algarve. Hele leuke en gezellige plaats met prachtige stranden. Veel barretjes en restaurantjes.
Temperatuur was heerlijk en het hotel was gewoon super. Prachtige kamer en mooi zwembad. Vriendelijk personeel. Echt niks op aan te merken en super voordelig.
Boek hier niet mensen!!! Dit bedrijfje heeft niets met een normaal reisbureau te maken, maar is er puur op gericht om makkelijk en snel geld te verdienen over de rug van goedwillende reizigers (vaak met een kleine portemonnee). Klik niet hun advertenties of op hun Facebook of Instagram profiel, want voor je het weet hebben ze je en zit je vast aan een bak ellende. Boek je hier wel bewust goedkoop een reis, dan komen er vaak nog gigantische extra kosten bij. Je leest de meest bizarre reviews hierover. Gelukkig zijn ze al bekend bij diverse instanties en mocht u ook problemen met ze hebben, met ze dan vooral aan bij het ECC en ACM. Het ECC heeft zelfs een hele pagina aan ze besteed (ik mag hier geen link plaatsen, maar google gerust ECC reizendeals). Hoe meer mensen zich melden, hoe beter. Het lijkt me niet meer dan logisch dat dit soort bedrijfjes hard worden aangepakt. Als je hun gegevens opvraagt bij de KVK, blijken ze een piepklein bedrijfje te zijn. Een piepklein bedrijf, dat zoveel ellende veroorzaakt. Bizar!
We zijn net terug van Venetië, we hebben 4 nachtjes in een heerlijk hotel geslapen voor niet te veel geld. Het ontbijt was heerlijk, fijne ruime kamer met een lekker groot bed. Het was prachtig weer, Venetië is echt supermooi, heerlijk gegeten en een hoop gezien. Reizendeals bedankt voor alle goeie service weer en tot de volgende vakantie!
Typisch dat Reizendeals heel veel verschrikkelijke recensies krijgt, en dat er dan ineens reviews verschijnen die bijna op reclame lijken. Ik heb ze nu ook een tijdje via Trustpilot gevolgd, en ik kwam tot de conclusie dat alle slechte reviews steeds worden aangegeven en verwijdert ipv dat Reizendeals deze graag oplost.
Wellicht wil Reizendeals eens zelf hier haar verhaal komen doen?
Nou wij hebben wel een heerlijke vakantie naar Venetië gehad dus snap niet helemaal waarom je zo'n bericht onder mijn review plaatst. Als je boos bent, prima. Maar ik mag mijn eigen mening hebben.
Wij hebben ook zo'n fantastische stedentrip gedaan naar Venetië! Was helemaal perfect. Snap de slechte recensies niet.... wij kregen een gratis upgrade van hotel. De trips zijn goedkoop, de opties zijn duurder. Maar je kunt zelf bepalen of je dat wilt toevoegen. Dat is bij elk reisbureau zo.
Wij zijn naar Venetië geweest en naar Griekenland. Als ik weg wil kijk ik eerst op de website van reizendeals.
Wij dachten ah leuke reis tegemoet te komen alles zou geregeld worden en we zouden van Amsterdam vertrekken werd ons verteld aan de telefoon. Nu hadden we alle betalingen gedaan zonder te weten waar we naartoe zouden gaan en met het idee dat we vanaf Amsterdam zouden vertrekken. Kregen we vandaag een mail dat het vanuit Brussel zouden vertrekken dit is voor ons meer dan 6 uur reistijd wij wonen in Nederland.. ik had ze gemaild en konden ons niet helpen en willen niet even het anders boeken. Zwaar rot je kan ook je geld niet terugkrijgen dit is 600+ euro
Dit is geen misleiding maar een kwestie van niet goed lezen van u. In de teksten staat vanaf welke luchthaven je kan vertrekken, dit kunnen meerdere luchthavens zijn. Zeker bij een verrassingsreis. Tegen een meerprijs kan je ook luchthavens uitsluiten. Dat heeft u niet gedaan of niet willen betalen, maar dan wel achteraf klagen. Lezen is voor veel mensen toch erg moeilijk blijkbaar.
Via deze review wil ik het volgen de onder de aandacht brengen.
Mijn vrouw wilde mij verrassen voor mijn 60st verjaardag met een klein reisje voor samen.
Nu naar wat googelen was ze al gauw terecht gekomen bij Reizendeals.nl achteraf gezien een foute beslissing.
Nu na het een en ander bekeken te hebben was de bestemming al gevonden.
Alleen nog de deal maken zou je denken, en na wat vragen en enige gegevens te hebben ingevuld is de deal rond.
Nu blijk na de deal te hebben gemaakt dat er allerlei bijkomende kosten om de hoek komen kijken en is de deal is al lang niet meer zo voordelig!
Mijn vrouw kreeg toen te horen een ander vliegveld of een ander reistijdstip vallen onder extra kosten / opties.
Aansluitend heeft mijn vrouw besloten om meteen af te zien van deze deal.
Echter dit blijkt niet meer mogelijk te zijn, zo wordt gezegd.
Ik zou zeggen dit is puur misleiding, en door 1 druk op een knop had ze onbewust een koopovereenkomst verbonden terwijl dit gezien de oplopende kosten helemaal niet de bedoeling was.
Op de website is de prijsindicatie heel vaag aangegeven, waardoor iemand geen indicatie van de totale boekingsprijs.
De eerste factuur is middels de deal dan ook een feit.
Een verdere tweede factuur volgt dan binnen 5 dagen (de zogenoemde extra opties die niet meteen zichtbaar zijn.)
Verder wordt aangegeven dat een eventueel annuleren niet zo maar mogelijk blijkt te zijn, tenzij je de reis voor 100% betaalt en je moet dan maar kijken of je dit eventueel kunt verhalen bij de annulerings- verzekeraar.
Normaal gesproken heeft elke reisorganisatie die aangesloten is bij een reisbranche organisatie ANVR of SRG een annulering mogelijkheid.
Artikel 14 herroepingsrecht.
Verder zie u eigen site onder de voorwaarden;
7. Betaling van extra opties met een vertrekdatum binnen 10 weken na het plaatsen van het hoogste bod:
1. Ná het betalen van de factuur van het geboden bedrag voor één reiziger ontvang je van ons formulier om jouw reis te personaliseren. Ligt de door jou gekozen vertrekdatum binnen 10 weken dan dien je dit personalisatieformulier binnen 24 uur na het plaatsen van het hoogste bod in te vullen. Je bent verplicht om dit formulier binnen 24 uur ná het plaatsen van het hoogste bod in te vullen om jouw reis te personaliseren.
2. Indien je hier extra reizigers of extra opties bijboekt dan ontvang je van Reizendeals binnen 5 dagen een bevestiging en nog een tweede factuur. Indien je alleen reist ontvang je van Reizendeals een tweede factuur voor de éénpersoonstoeslag Indien jouw reis binnen 10 weken plaatsvindt dien je deze factuur binnen 24 uur te voldoen en ons een print screen van de betaling toe te sturen naar info@reizendeals.nl. Indien de betaling binnen 24 uur uitblijft, is de reiziger in verzuim en wordt de overeenkomst geacht te zijn geannuleerd op de dag van verzuim. Reizendeals heeft het recht om de daarvoor verschuldigde annuleringskosten zoals omschreven in artikel 14 in rekening te brengen. De reiziger die niet tijdig aan een geldelijke verplichting jegens Reizendeals heeft voldaan, is over het nog verschuldigde bedrag wettelijke rente verschuldigd. Voorts is hij gehouden tot vergoeding van het in redelijkheid door Reizendeals gemaakte buitenrechtelijke kosten. In dat geval draagt Reizendeals de vordering over naar een incassobureau. Je bent dan extra kosten verschuldigd, waaronder administratie- en invorderingskosten. Voor Nederlandse klanten zijn deze administratie- en invorderingskosten tenminste 15% met een minimum van €40,-. Voor Belgische klanten zijn deze administratie- en invorderingskosten tenminste 15% met een minimum van €70,- en 12% intresten.
Dus in ons geval hebben wij tot nu toe geen tweede factuur betaald om de eenvoudige reden dat er geen aannemelijk bedrag buiten de genoemde totale reissom, van 100%
Deze 100% lijkt ons inziens onmogelijk.
Eventuele annuleringskosten zouden voor ons 15% van het totaal verschuldigde bedrag zijn.
Dus graag spoedigst u tegenbericht ander geven wij deze klacht uit handen.
Met vriendelijke groet,
Familie Meijers Buschgens.
Had via een vriendin hier over gehoord en het kwam toevallig voorbij op fb
Dus ik dacht ik ga even kijken. Wilde een bot doen maar kreeg de melding eerst account aanmaken. Dat heb ik gedaan en me telefoon weg gelegt. Niet goed afgesloten gehad met het vervolg dat me kleine meid op die site heeft gezeten en bij thuiskomt zie ik ineens 2 vakantie die ik gewonnen heb. Dacht huh hoe dan ik heb geen eens iets gedaan en ik had me account ook geen eens bevestigd via de bevestigingslink. Maar heb nu wel 2 weekendjes weg die ik moet gaan betalen. Nou zover ik weet als je de bevestiginglink nooit hebt aangeklikt want die komt dus in je spambox aan kwam ik achter is je account nog geen eens actief. Want je bent verplicht eerst daar op te klikken voordat die actief word. Dus aub mensen pas pp met deze vreselijke oplichters
Komt je allemaal wel goed uit of niet dat je nog niet op de bevestigingsmail hebt geklikt? Je hebt wel degelijk een account aangemaakt, enkel de mail was nog niet bevestigd, dit kan ook in een later stadium. Dat daarna jullie 'dochter?' allerlei dingen uitvoert op dit account kan Reizendeals natuurlijk niets aan doen. Dit is 100% jullie eigen verantwoording. Vind de review dan ook heel erg gek om te lezen. Even in de spiegel kijken zal je niet misstaan. Om daarom een bedrijf oplichters te noemen, zucht. Zo, dit moest er even uit. Fijne vakantie! :-)
Nou harm ik heb zwart op wit van hun zelf dat ze zeggen zonder dat je die link niet hebt aangeklikt je account niet actief is. Pas wanneer je die link aanklikt en je dus je email verifieert dat dan pas je account actief is en dan pas een bod kan doen. Dus je kan wel zo stoer lopen praten maar het zijn hun eigen woorden. Maar goed het is te zien in hun systeem volgens mijn advocaat of de link gebruikt is geweest en dat is dus niet het geval
Heeft weinig met 'stoer praten' te maken hoor. Ik vind gewoon dat als je zelf een account aanmaakt (geverifieerd of niet), en je eigen kind gaat dingen doen op dit account, dat je hier zelf voor aansprakelijk bent. Het klopt inderdaad wel dat als je inderdaad niet op de link in de mail hebt geklikt, dat Reizendeals dat kan zien. Als ik jou was had ik Reizendeals gemaild in plaats van commotie maken op zulke forums.
Wij hebben een hele fijne vakantie gehad en deze werd geboekt naar Kreta. Het is mu de 2e keer dat wij hier hebben geboekt.
De enige slechte reviews die ik lees gaan over mensen die niet op tijd betalen en gaan klagen dat de reis niet door kan gaan. Je kunt bij reizen natuurlijk ook niet achteraf betalen. Reizendeals moet de reizen ook vooraf inkopen.
Wij hebben 2 keer een ontzettend fijne vakantie gehad met hele mooie hotels en voor een zeer vriendelijke prijs.
Betaal gewoon je rekening op tijd en je krijgt voor een prikkie een prachtige reis er voor terug.
Betaal je gewoon je rekeningen op tijd? Veel mensen wensen helemaal geen rekening te krijgen van dit bedrijf. Dat is nou het hele probleem Sonja.
Het gaat niet om te laat betalen. Het zijn gewoon oplichters!!
Als je kind per ongeluk het knopje indrukt en je belt meteen en je moet ineens 160 euro betalen wat je niet kunt annuleren is belachelijk!
Mijn zoontje heeft per ongeluk mijn telefoon uit mn hand getrokken en toen was er ineens een reis gekocht.
Ik wilde meteen annuleren, maar dat ging niet.
Ik heb 130 euro betaald en gezegd geen gebruik van de reis te willen maken. Nu krijk een brief van een incassobureau dat ik nog even 300 euro moet betalen! Belachelijk, dit kan toch niet waar zijn dat zulke oplichterspraktijken grwoon door mogen gaan!
Zelfs als je keurig betaald.. doen ze er alles aan zodat de betaling niet doorgaat.. en ze je teis kunnen annuleren!! Weten zelfs dat je er niks kan tegen doen! De Nederlandse overheid moet hier dringend komaf mee maken! Nooit ga ik nog reizen boeken bij zulke sites.. zijn gewiekst om je geld af te nemen.. en je kan er niks tegen beginnen.. binnenkort doe ik aangifte bij politie! Voor mij kan dat niet!!
Ik zit nu hetzelfde. Maar dan met 2 vakanties in me maag. En het mooie is ik heb me account nog nooit bevestigd via de bevestiging mail want die kwam ik net tegen in me spambox. Dus officeel zou ik geen eend een vakantie kunnen boeken daar. Maar dochterlief heeft het toch voor elkaar gekregen
Het is vreselijk hoe hun te werk gaan. Ik heb n account gemaakt om te onderzoeken en te kijken hoe e.e.a. werkt en dan voor eventueel oktober. Want ik heb nu geen tijd en geen geld.
Ik heb per ongeluk op dat bod knopje gedrukt en toen stond er n bod. Ik heb gelijk gebeld met hun met het verzoek dat bod in te trekken.. Dat kon niet/deden ze niet en ik moest maar wachten op een overbod. Na 5 minuten was ik dus de pineut want er kwam geen overbod. Nu zit ik volgens hen vast aan een reis die ( zie ik nu ) 10 juli zou zijn. Het wordt steeds erger.. Ik heb alle info opgevraagd nu want er klopt e.e.a niet en ik stap naar mijn advocaat. Wat een praktijken... :-(
Wij zijn heel goed geholpen door het team van Reizendeals. Als je een vraag hebt krijg je heel snel antwoord, ook tijdens de vakantie trouwens. Ook werden we snel teruggebeld als ze even niet konden opnemen. Het was voor de rest super geregeld, inclusief vervoer van het hotel in Albufeira naar het vliegveld. Ook een heerlijk ontbijt met mooi hotel dus we konden ons geen betere vakantie wensen. Bedankt team van Reizendeals
Ja ja zeker 100 mensen klachten over deze boeven en bij jouw is alles oke geloof zelf
Zij zijn een oplichter andere woorden of betere ken ik niet in nederland 🇳🇱
Ik las alle reviews met mijn mond open!!! Hoe kan het dat een website van dit genre nog steeds legitiem kan zijn op het web??? Het is pure oplichterij. Er is geen enkele positieve review op deze pagina te vinden. Waar zijn de gerelateerde instellingen? Waarom laten jullie deze rommel nog steeds gebeuren???
Dus ik ben een beetje slim met dit soort websites, dus ik ben niet in de val gelopen, maar heb ze in plaats daarvan in hun eigen val laten lopen. Hoe dan? Laat me het uitleggen.
Dus toen ik deze "te mooi om waar te zijn" website tegenkwam, was ik wantrouwig en gebruikte ik volledig valse gegevens voor mijn profiel, gebruikersnaam, telefoonnummer, adres, enzovoort... Ik was gewoon nieuwsgierig wat er zou gebeuren als ik op de "bieden" knop klikte. Dat deed ik en na 5 minuten ontving ik een e-mail dat ik had gewonnen en dat ik binnen enkele dagen moest betalen, enzovoort... bla bla bla :)
Ik heb daarna nooit meer gekeken wat er is gebeurd :) Ik ben zelfs de e-mail die ik heb verzonnen vergeten :).
Dus mensen die al zijn opgelicht, ga je gang en neem je wraak :).
PS: Dit gebeurde 9 maanden geleden :).
Hoe kunnen we wraak nemen! Makkelijk gezegd! Is netjes alles betaald en toch hebben ze mijn reus geannuleerd! En alles zetten ze naar hun hand!
Op Facebook reizen aan het zien en ineens had ik een reis gekocht ? Dan sturen ze mij een factuur waarop ik reageerde dat ik het al geannuleerd had via mail. Antwoorden ze dat het volledige bedrag binnen de 24u dien te betalen zoniet komen de extra kosten erbij. Op het factuur staat geen rekeningnummer enkel een link dat niet werkt. Dan terug gemaild om een rekeningnummer te sturen en 2d later sturen ze mij hun rekeningnummer. Ik heb het gewoon betaald omdat ik geen deurwaarder aan mijn deur wil en de nodige stress erbij. Dus 210€ kwijt. Ik hoop dat ze opgepakt worden met hun wanpraktijken! Eersteklas oplichters!!!
Ik ben helaas ook 1 van de vele slachtoffers geworden! Zijn gewoon niet in staat om alles deftig te onderzoeken! Hebben geen goede boekhouding anders hadden ze gezien dat ik wel degelijk gestort had! Ook ik had keurig betaald! Blijkt dat de tweede betaling teruggestort werd door mollie! Reizendeals meent dat ik betaling geannuleerd heb! Wat niet waar was want geld was van rekening gegaan! Ook zeggen ze dat ze voor de annulatie nog mail gestuurd hebben! Die ik ook niet gekregen heb.. ik ben 600 euro opgelicht! En geen kans om te bemiddelen!En heb alles netjes betaald! Maar als mollie mijn geld terug stort na paar dagen kan ik daar niks aan doen, ze moesten mij verwittigd hebben! Was bij bank die ik niet veel gebruik! Nu ga ik kijken om het in de media te brengen!Het doet pijn om zo je geld te verliezen! Ik ben dus zwaar opgelicht! Denk niet dat ze nog veel reizen zullen verkopen in België! Doe er alles aan om dit aan te kaarten bij verschillende instanties! Ben er gewoon ziek van !
"Ik las alle reviews met mijn mond open!!! Hoe kan het dat een website van dit genre nog steeds legitiem kan zijn op het web??? Het is pure oplichterij. Er is geen enkele positieve review op deze pagina te vinden. Waar zijn de gerelateerde instellingen? Waarom laten jullie deze rommel nog steeds gebeuren???
Dus ik ben een beetje slim met dit soort websites, dus ik ben niet in de val gelopen, maar heb ze in plaats daarvan in hun eigen val laten lopen. Hoe dan? Laat me het uitleggen.
Dus toen ik deze "te mooi om waar te zijn" website tegenkwam, was ik wantrouwig en gebruikte ik volledig valse gegevens voor mijn profiel, gebruikersnaam, telefoonnummer, adres, enzovoort... Ik was gewoon nieuwsgierig wat er zou gebeuren als ik op de "bieden" knop klikte. Dat deed ik en na 5 minuten ontving ik een e-mail dat ik had gewonnen en dat ik binnen enkele dagen moest betalen, enzovoort... bla bla bla :)
Ik heb daarna nooit meer gekeken wat er is gebeurd :) Ik ben zelfs de e-mail die ik heb verzonnen vergeten :).
Dus mensen die al zijn opgelicht, ga je gang en neem je wraak :)."
Ook ik had problemen met hun betalingssysteem! Ook verkeerde regerenties grkregen waardoor mijn betaling terug werd gestort. Gevolg ik niet gezien.. zij te laat laten weten zodanig dat ze de reis konden annuleren.
Nu aan het zoeken om dat aan te klagen. Maar zr zijn heel gewiekst en zetten alles naar hun hand. Zou moeten opgedoekt worden door de overheid.. meestal geen kapitaalkrachtige mensen die dat boeken. Spijtig.. na 2 mails te sturen antwoorden ze gewoon nooit meer!
Dit zijn de beste reisbureaus van juli 2024.
Er zijn 49 reviews geschreven over Reizendeals op Reviews.nl. Met een 2.3 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Gemiddeld.