Reizendeals

Reizendeals

2.5 reviewscore • 69 reviews
K

Wij hebben een fantastische reis gehad

Wij zijn net terug van een prachtige reis naar Spanje. We hadden een verrassingsreis geboekt naar Spanje dus het was spannend naar welk gebied we zouden gaan. We hadden voor aanvang van de reis nog enkele vragen, alle vragen worden snel beantwoord, vaak zelfs binnen een paar uur per mail dat is erg prettig. Medewerkers komen keurig en erg vriendelijk over. We kregen zeer snel de reisbescheiden opgestuurd per mail zodat we ons ook een beetje konden oriënteren. Onze reis ging naar Tenerife. We hadden transfers bijgeboekt en een upgrade. Het transferbedrijf was erg makkelijk te vinden op de luchthaven en waren ook keurig op tijd voor de terugreis. Het hotel voldeed aan alle verwachtingen, we hadden prachtig weer en er waren 2 mooie zwembaden. De kamer was zeer ruim en werd elke dag keurig schoongemaakt. De mensen in het hotel deden erg hun best om de gasten het naar hun zin te maken, vooral het animatie team welke elke dag wel weer nieuwe activiteiten organiseerde. Ondanks dat we transfers hadden geboekt, hebben wij ook 2 dagen een auto gehuurd, zodat wij wat van het prachtige eiland Tenerife konden zien, hier hebben wij geen spijt van gehad, want wat een prachtig eiland is dit! Wij hebben een fantastische reis gehad in een uitstekend hotel met zeer prettige vluchttijden en dat voor een lage prijs. Alles was gewoon heel erg goed georganiseerd.

Kim 6 apr 2025
C

Vanuit welke luchthaven zijn jullie kunnen
Vertrekken en heb je daar eventueel inspraak in ?
En de transfer hoe veel kost die ??

Chris 6 apr 2025
K

Wij betaalden €45 voor het vervoer van de transferbus. Op de heenweg konden wij de chauffeur snel vinden en op de terugweg kwam hij ook netjes op tijd. Was erg goed geregeld.

Kim 8 apr 2025
C

En hadden jullie inspraak welke luchthaven wij zouden enkel van brussels of Charleroi kunnen vertrekken?

Chris 8 apr 2025
K

Je zou dit het beste even aan hun kunnen navragen. Ze reageren via de mail erg snel en correct.

Kim 9 apr 2025
M

Ik vraag me af hoe het loopt als je de transfers niet bijboekt. Hoe geraak je dan ter plaatse?

M.De Coster 29 jul 2025
N

TRAP HIER NIET IN

Juist vandaag hetzelfde tegen gekomen als de persoon die gevraagd werd zijn review te verwijderen.
Ik moet 244,30 euro betalen voor een reis die ik ook via de groene knop bevestiging moest aan klikken en dan begint het. DOE DIT NOOIT.Zo misleidend. Ik heb ook een.mail verstuurd, kreeg 2 mails terug met dat ik het bedrag moet betalen en toen ik.om bewijzen vroeg van formulieren ed kreeg ik gewoon een mail dat alles naar mij is doorgestuurd maar enkel tekst gekregen met het volgende:
Reisboeken gedaan 23 april en nog niet betaald.
Al 2 aanmeldingen gedaan om te betalen.
Dat waren hun bewijzen tegen mij.
Ik wil een foto nemen vd brief vh incasso bureau Straetus en een zekere Marrit Storm die deze brief opgesteld heeft maar het gaat niet. Zogezegd is mijn foto te groot. Ik lees hier zoveel slechte ervaringen,juist hetzelfde als het mijne.
Ik ben van België en ga verdere stappen ondernemen. Met het Europees consumentenbond centrum, en de Belgische economische inspectie want ik betaal niet. Een schande. In 2024 is deze site al aangekaart geweest ,wel in 2025 mogen ze het ook verwachten. Ik neem verdere stappen. A

Nathalie 17 sep 2025
Reageer
A

Overzichtelijke en makkelijke website

De website van Reizendeals vind ik juist heel overzichtelijk. Alles staat duidelijk uitgelegd, inclusief hoe het verrassingsconcept werkt. Je hoeft nergens naar te zoeken en het boeken gaat snel en soepel. Klantenservice is ook prima. Dus voor mij helemaal top!

Aletta 12 sep 2025
Reageer
C

Mijn verhaal over Reizendeals

Voordat je een boeking maakt of zelfs maar op een deal klikt op de website van Reizendeals, lees dit alsjeblieft goed door.

Reizendeals maakt gebruik van een misleidend en manipulatief systeem dat consumenten probeert te misleiden om te betalen voor reizen die ze nooit daadwerkelijk hebben geboekt.

Op hun website ben je verplicht een account aan te maken om de prijzen en details van een reis te kunnen bekijken. Zonder registratie is het niet mogelijk om de totale kosten te zien.

Zodra je een account hebt aangemaakt en een deal probeert te bekijken, word je gedwongen om op een knop te klikken met de tekst:
"log in om deze deal te reserveren". Er is geen andere manier om volledige informatie te krijgen.

Daarna verschijnt er onderaan een zeer klein en nauwelijks zichtbaar bericht met de tekst:
"Boeken met betalingsverplichting". Dit is verborgen en onduidelijk, en opnieuw is er geen andere manier om verder te gaan zonder erop te klikken.

Zodra je klikt, wordt er onmiddellijk een factuur naar je e-mail gestuurd, waarin staat dat je een bindende reservering hebt gemaakt en dat:

Annuleren niet mogelijk is

Je nu een annuleringskost moet betalen als je niet doorgaat

De factuur bevat GEEN enkele concrete reisinformatie. Geen vertrek- of aankomstluchthaven, geen data, geen details – niets dat wijst op een echte boeking. Toch beweert Reizendeals dat dit een geldige reservering is en eisen ze betaling.

Je kunt de zogenaamde reservering niet annuleren of terugdraaien via het platform.
Je kunt niemand telefonisch bereiken. Alle communicatie verloopt uitsluitend via e-mail, en de reacties zijn onbehulpzaam.

Het hele systeem is volledig ontransparant en misleidend.

In mijn geval heb ik nooit een echte reis geboekt. Toen ik echter de factuur wilde aanvechten, weigerden ze deze te annuleren.
Erger nog: ze vertelden me dat ze de factuur alleen zouden annuleren als ik mijn klachten zou verwijderen van officiële platformen en bij instanties.
Ik heb geweigerd. Dit is chantage en totaal onaanvaardbaar.

Ik heb inmiddels formele klachten ingediend bij:

Het Europees Consumenten Centrum (ECC)

De Autoriteit Consument & Markt (ACM)

De Belgische Economische Inspectie

Als je een brief hebt ontvangen van Straetus Mechelen, het incassobureau dat samenwerkt met Reizendeals, raad ik je ten zeerste aan om een formele brief per e-mail én per post te sturen, waarin je de vordering formeel betwist en vraagt om de incassoprocedure stop te zetten.

Ik zal niet betalen voor een reis die ik nooit heb geboekt of gemaakt.
Ik laat me niet onder druk zetten om mijn klachten te verwijderen.
En ik zal blijven waarschuwen om te voorkomen dat anderen in dezelfde val trappen.

Canan 7 sep 2025
S

Kunt u helpen wat ik precies moet terugschrijven? Ik weet er niet echt veel over en ik kreeg een e-mail en een brief van strateus...

Simon 8 sep 2025
R

Ik zit in dezelfde situatie. Alleen bedraagt het bedrag voor het annuleren van mijn niet-uitgevoerde boeking 1300 euro, omdat ik een vlucht voor 5 personen had bekeken. Ze beweren dat ik de boeking twee minuten na het registreren zou hebben gemaakt.
Nu dreigt het incassobureau met een rechtszaak.
Ik ben wanhopig. Ik heb overal klachten ingediend en weet niet wat ik moet doen!

Ragecat 10 sep 2025
A

Ook ik heb een brief ontvangen van Straetus Mechelen om 271,08 euro te betalen wegens zogezegde annulatiekosten. Ik heb enkel gekeken naar verschillende reizen en heb zeker geen boeking gedaan. Na contact te hebben genomen met Reizendeals.nl hebben ze me nog een mail toegestuurd waarin ik zogezegd meerdere boekingen had gedaan op 1 dag. Dikke nonsens.
Ik ben niet van plan om te betalen, omdat ik zeker weet dat ik geen boeking gedaan. heb.

Alain 10 sep 2025
J

Niks betalen de anulerings kosten is hun verdienmodel.
Video op YouTube radar avro tros / foutje Reizendeals

Jeannette 15 sep 2025
P

Wat nu

Zijn er mensen die na de brief van het incassobureau wel al betaald hebben aan het incassobureau. Of zijn er mensen die niet betaald hebben en reeds verder gecontracteerd zijn door bvb een deurwaarder of die al een rechtszaak tegen hen hebben.

Patrick De Groote 2 sep 2025
J

Uitzending van Radar op YouTube titel foutje/Reizendeals.
Niks betalen de annulerings kosten is hun verdienmodel.

Jeannette 5 sep 2025
S

Ik heb zelfs whatsapp berichten van ze ontvangen. mijn rechtsbijstand zit er bovenop. Ze weten heel goed dat dit nu ook in de media komt en daarom blijven ze mensen stalken. zoals zelfs de advocaat die tros radar in handen heeft genomen heeft gezegd: NERGENS op reageren. ook dat Incassobureau zal onder de loep genomen worden.

Sarah 11 sep 2025
A

Waardeloos bedrijf Reizendeals!

Wij hebben via Reizendeals een reis geboekt naar een zogenaamd 4-sterren all-inclusive hotel in Turkije. In werkelijkheid was het hotel nog geen ster waard. Het was vies, slecht onderhouden en absoluut niet wat ons beloofd was.

Op dag 2 werden wij allemaal ziek (diarree, overgeven, etc.). We hebben direct contact gezocht met Reizendeals, maar kregen pas twee dagen later reactie. Hun enige oplossing was dat we – op eigen kosten – onze tickets konden omboeken om eerder terug te vliegen.

Wij voelen ons enorm misleid. Je betaalt veel geld, maar krijgt een hotel dat totaal niet aan de verwachtingen voldoet. Bovendien biedt Reizendeals nul ondersteuning als er problemen zijn.

Kortom: een waardeloos bedrijf dat eigenlijk geen reizen zou mogen verkopen. Wij boeken hier nooit meer!

A. Ishchenko 2 sep 2025
Reageer
B

SCAM

Let op! Boek niet zomaar bij Reizendeals zonder eerst goed onderzoek te doen. Dit bedrijf is in het verleden door de ACM aangesproken vanwege misleidende en onduidelijke reserveringspraktijken. Ondanks waarschuwingen lijken er geen structurele verbeteringen te zijn doorgevoerd. Controleer altijd reviews en informatie online voordat je een reservering maakt, zodat je niet voor verrassingen komt te staan.

Bani 26 aug 2025
Reageer
M

Weekje spanje

Duidelijke site waar je gemakkelijk een reis kan boeken. Wij zijn nu weer een weekje naar Spanje geweest voor een mooi prijsje. Precies toen het in Nederland regende dus kan niet beter ! Reizendeals heeft ons hierin goed begeleid net als de vorige keer trouwens. Kundig reisbureau waar we zeker vaker een mooie reisdeal gaan scoren.

Marion W. 31 jul 2025
Reageer
V

Wij zijn wel positief

Ik snap niet dat iedereen zo negatief is over de reizen van Reizendeals.nl. Ik lees alleen slechte reviews omdat mensen de boeking annuleren en dat het dan bar en boos is. Wij annuleren onze reis niet en hebben nu twee keer een fijne reis gehad voor een prima prijs. Ik zeg niet dat er niks fout gaat hier maar waarom annuleert iedereen zijn reis als ik dit zo lees?

Vincent en Willeke 12 jul 2025
S

Men annuleert de reis omdat men al iets moet aanvinken om op de site te kijken en dan boekt hij de lokatie.
Wij hadden ineens drie boekingen en probeerde die direct te annuleren. Dat ging niet meer en moesten we betalen.

Schuuring 29 aug 2025
T

Reis pakket misleidend

Reis pakket misleidend en Fake. Opgelicht voor 1780 euro . Ze willen na een dag niet annuleren. Als je bent ingelogd zit je vast en verplicht om te betalen. Annulering kosten zijn 30% . Word je meteen betrapt. En na de betaling krijgen wij slecht hotel als verrassing .Maar geen hotel met 4 ster. Is dat hotel met 4 ster? Oplichters. Wie kan ons helpen vraag ik me af? Wij zijn gedupeerd omdat reizendeals heeft Fake fotos geplaatst en wij hebben gekregen zeer slechte hotel . Kapotte muren,oude meubels. Plastic stoelen. Schandalig. Wij zijn op zoek naar hulp. Deurwaarders, inspecteur, ombudsman enz die ons kan helpen. Een advocaat enz .

Tonny 1 jul 2025
Reageer
H

Trap er niet in! Reizendeals is niet te vertrouwen

Wij hebben een reis geboekt bij Reizendeals en kregen vrijwel direct een factuur toegestuurd. Heel normaal dat ik eerst even om een bevestiging van de boeking vroeg, toch? Ik wil zeker weten wat ik betaal. Maar in plaats van die bevestiging te geven, gaven ze aan dat ze “niet op die manier werken” en wilden ze alles binnen één dag afhandelen.

Zonder enige vorm van service of overleg hebben ze mij zelfs doorgestuurd naar een incassobureau – alleen omdat ik netjes vroeg om een bevestiging. Ongelofelijk!

Ik had eerder ook al slechte reviews over dit bedrijf gelezen, maar ik probeer altijd uit te gaan van het goede in de mens. Helaas hadden al die waarschuwingen gelijk. Reizendeals werkt onprofessioneel, klantonvriendelijk en agressief.

Mijn advies: boek hier niet! Laat je niet misleiden door hun mooie aanbiedingen. De kans is groot dat je eindigt met frustratie, extra kosten en veel spijt.

Haissam 28 jun 2025
Reageer
T

Vermijd Reizendeal

Dacht ik een mooie aanbieding gevonden te hebben van €179,- naar Spanje. Op de site staat echt niet direct zichtbaar aangegeven dat het een verrassings pakket betreft. Dat hoort zo wie zo als eerst benoemt te worden en niet ergens onderaan op de pagina. Ik wilde eigenlijk een luchthaven kiezen als je eenmaal op boeken klikt dan moet je na 5 werkdagen betalen. Bij niet akkoord betaal je 30% annuleringskosten!! Had trouwens na een paar minuten al door dat er iets niet klopte. Had binnen 24-uur gebeld maar Reizendeals blijft erbij dat ze alle informatie netjes hebben vermeld op de site. Dat is waar maar hoe????
Dus voor wie het leest als je echt van verassingen houdt en het niet erg vindt om 2 weken van te voren meer erbij te betalen dan dat je is voorgehouden moet je vooral bij Reizendeals boeken!

Reizendeals de beste verrassings reispakketen van Europa!!

Theo Ten Hoorn 23 jun 2025
Reageer
L

Mallorca

Reisje gehad naar Mallorca voor een lekker weekje. Alles goed geregeld van de vlucht tot aan het mooie luxe hotel met geweldige zwembad. We hadden gunstige vluchttijden dus we kwamen vroeg aan en gingen laat weer weg dus eigenlijk 2 extra dagen gehad. Toppie geregeld door reizendeals.

Louis 11 jun 2025
Reageer
E

Zoveel onnodige negativiteit

Ik blijf me verwonderen over het aantal negatieve reviews. Alles wat ik lees is over mensen die “zomaar” ineens een factuur krijgen..

Lezen is voor mensen blijkbaar echt heel moeilijk

Ik ben al een tijdje geleden met ze op reis geweest en alles is keurig afgehandeld. Zelfs de meest simpele ziel zou moeten weten wat die doet, het enige wat je hoeft te doen is LEZEN!!! Niet zo moeilijk toch?

Geen desinformatie, maar alles straight to the point.

Emanuelle 2 jun 2025
Reageer
A

Heerlijke vakantie Rhodos

Net terug van een weekje Rhodos. Goed en mooi hotel en zeer mooie kamer met zeer mooi uitzicht. Alles in de kamer was voorzien, badjassen koffie thee en elke dag schoonmaak op de kamer. Het hotel had een groot zwembad met genoeg ligbedjes en was paar minuten wandelen van het strand af. Ben weer helemaal tot rust gekomen en kan er weer tegenaan.

A D 1 jun 2025
F

Dan heb je gelukt gehad wij zaten in chalidiki horor hotel niks te en op heuvel we moesten gewoon een auto huren voor 5dagen
Welk hotel hadden jullie in Rhodes

Fem 13 jun 2025
D

Super organisatie!

Al meerdere keren hebben wij geboekt bij Reizendeals en elke keer een super ervaring.
Ze bieden echt zeer voordelige deals aan vele malen goedkoper dan bij andere organisaties, bij andere betaal je soms tot wel het driedubbele. De deals zijn verrassingsreizen wat keurig wordt aangegeven en wij hebben altijd hotels gekregen die vaak een 7 of 8,5 scoren op review websites. Het personeel wat hier werkt helpt je ontzettend fijn, als je een vraag hebt krijg je altijd heel snel een mooi en duidelijk antwoord. Ik zie hier reacties van mensen die klagen over annuleringskosten, alsof je bij een andere organisatie geen annuleringskosten moet betalen als een reis wilt annuleren, dat is overal zo, dat is toch logisch. Er wordt zelfs gesproken over oplichters omdat mensen zelf een reis boeken en er vervolgens vanaf willen, waarom boek je dan een reis? Ik kan in ieder geval zeggen door mijn ervaringen dat dit een zeer fijne, echt super organisatie is, waar je ook geen nummer bent, maar waar de mensen die hier werken echt nog hun best doen om je te helpen en een mooie vakantie voor je samenstellen.

Dick 17 mei 2025
Reageer
A

misslaeding incasso - Deception - Worst payment

Een van de ergste misleiding en misslaeding manier van betaling voor vakantie, ze zetten prijs laag om mensen te vangen en wanneer u de vakantie te kijken vind je ze sturen u bevestiging en factuur naar uw e-mail!!! zonder enige payement gateway, ze hebben geen klantenservice geen enkele telefoon voor bedrijf in Nederland, en incase van een verandering voor plannen kunt u niemand bellen of annuleren en ze vragen incassobedrijven om het geld te verzamelen na al deze shit! en rechtbanken hebben zaken voor hen!

Adel 13 mei 2025
I

Wat heb je gedaan heb t zelfde probleem ik ga niet betalen

I 15 mei 2025
E

hun telefoonnummer staat gewoon op de website hoor. Ik heb ze gister nog gebeld, zijn gewoon bereikbaar en vriendelijk
een incassobedrijf gaat zich er alleen maar mee bemoeien als je zelf niet op tijd betaald, net zo als bij iedere andere bedrijf

Emanuelle 16 mei 2025
I

Klopt ja als je wil bellen neemt er niemand op en je telefoon rekening wordt nog leeg getrokken ook

I 16 mei 2025
E

Nou bij mij wordt er gewoon opgenomen hoor en ik betaal niks extra

Emanuelle 19 mei 2025
J

Ik was ook gewoon reizen aan het checken en wilde ze opslaan. Ik krijg gelijk bevestiging en factuur en dat ik over paar dagen moet betalen. Maar wilde alleen de reis checken en opslaan voor later. Hun een mail gestuurd moet ik 35 % van de bedrag betalen. Vind ik niet kunnen. Je krijgt niet de kans om te bedenken of je echt wilt er wordt gelijk een factuur gestuurd

Jeandriela 21 mei 2025
E

Staat toch echt dat als je doorklikt dat je er aan vast zit.. enige wat je hoeft te doen is lezen

Emanuelle 22 mei 2025
M

Mooie reis naar Malta via Reizendeals.nl

Super mooie vakantie gehad met zijn vieren naar Malta, mooie vluchturen en het hotel voldeed aan alles. Mooi groot heerlijk verwarmd zwembad.
Leuke winkels in de buurt om lekker te kunnen shoppen. Top locatie en super mooi weer.

Markie 30 apr 2025
Reageer
H

Ga niet naar deze site

Ga niet naar deze site. Ik heb een account aangemaakt om de reisdetails te bekijken, omdat deze niet duidelijk zijn. Vervolgens stuurden ze mij een factuur met de melding dat ik de vlucht had gekocht.ik moest annuleren en 250 euro betalen, Ik werd gedwongen om te betalen.

Hakim 29 apr 2025
M

Hakim niet betalen er wordt gewerkt aan dit onderdeel voor het programma KASSA het is oplichting en intimidatie!!

Marjo 1 jun 2025
D

Hier ook zo was gewoon aan het kijken op hun site smorgens en ineens een mail dat we een citytrip hadden vastgelegd naar Venetië
Heb mail gestuurd want dit kan niet
Weet niet wat ik nu moet doen ermee ?
Iemand raad

Denier 28 jun 2025
M

Een mail sturen dat je geen contract hebt afgesloten met hun en dus ook niet annuleert want je hebt niks geboekt en voor jou dus de zaak is gesloten je verder ook nergens meer op reageert ! Vooral NIKS betalen! Je niet laten intimideren het is pure oplichting ze doen en kunnen er verder niks mee ze weten zelf goed waar ze mee bezig zijn en hopen op de annuleringskosten die mensen uit paniek betalen, NIET doen niets betalen!! Dit komt binnenkort weer op tv. Als ik vanavond thuis ben stuur ik je een adres en tel nummer waar je je klacht kunt melden en je informatie krijgt over hoe te handelen., voor nu een fijne zondag geniet ervan zonder zorgen want dat is niet nodig! Gr Marjo.

Marjo 29 jun 2025
D

Hey kun je me de gegevens even doorsturen waar ik moet zijn om klacht in te dienen

Denier 30 jun 2025
V

Ik wil ook klachten over deze reis.echt slecht.ik had veel stress

Vika 6 aug 2025
I

Ik zou ook graag willen weten waar ik een klacht ingang dienen want het incassobureau dreigt nu met gerechtelijke procedure...zou iemand mij kunnen zeggen waar ik moet zijn met mijn klacht ?

Ingrid de Wit 28 aug 2025
S

Na weken rust komt nu ineens het bekende incassobureau om de hoek. toevallig zag ik de mail in mn spam box, ik kan er ook niet op reageren omdat Hotmail het mailadres tegenhoudt. lekker dreigende taal dat ze een deurwaarder sturen en me voor de rechtbank slepen en ik dan sws verlies. ik heb de mail direct weer doorgestuurd aan mn rechtsbijstand die pakken het weer op. Daarnaast kan ik alvast vertellen dat ik benadert ben door Tros Radar en dat hier weer fikse aandacht aan besteed zal worden. ik hoop dat ze nu voor eens en altijd stoppen met die enge praktijken van ze.

Sarah 1 sep 2025
K

Ik zou ook graag gegevens hebben om klacht in te dienen tegen die dieven.

Kawtar 1 sep 2025
D

Sarah waar moet je zijn want ik heb ook.mail gehad van incassobureau dar ze een deurwaarder zouden sturen bij niet betalen ben er niet goed van man man !!

Denier 1 sep 2025
C

Ik had net als jij ook alleen naar reizen gekeken in de app. Maanden later, vandaag, heb ik ook een e-mail ontvangen waarin staat dat ik 720 euro moet betalen. Waar kan ik een klacht indienen? Kunt u mij helpen?

Canan 2 sep 2025
C

Ik heb dit probleem vandaag gemeld bij het ECC (Europees Consumenten Centrum) en de Autoriteit Consument & Markt (ACM). Ook heb ik een klacht ingediend op Trustpilot, waarin ik de situatie in detail heb uitgelegd.

Canan 3 sep 2025
D

Zeer tevreden

Zeer tevreden deze website is erg duidelijk en heeft mooie en hele leuke deals op deze manier kun je wel meerdere keren per jaar op vakantie erg leuk aanbod en overzichtelijk tevreden dus

Dave 13 apr 2025
Reageer
L

Goede website

Aangenaam. Fijne communicatie met de klanten service. Ik ben heel tevreden over reizen deals. Goed en snel geholpen bij vragen. Goede website en goede prijs

Lia 9 apr 2025
Reageer
W

8 dagen Turkije ALL IN

Prima reisaanbieder zolang je blijkbaar niet je reis opzegt. Ik snap sowieso niet waarom al die mensen hun reis voortijdig opzeggen, je weet toch wat je betaald? Wij hebben in ieder geval genoten van onze reis naar Turkije voor 8 dagen ALL IN genieten! Groetjes Willen en Jantien

Willem en Jantien 12 mrt 2025
B

Waarom afzien van je reis? Weet jij niet graag het totale kostenplaatje op voorhand? Nu boek je en ligt je startprijs vast, je kan niet op voorhand de extra opties kiezen om uiteindelijk je totaalbedrag te weten. Je boeking is definitief en pas later komen de opties, waar je ongetwijfeld onder sommige opties niet onderuit kan zoals bagage, extra vervoer, maaltijden

Berta 10 apr 2025
K

Ziek geworden, mag dat , dat kan je niet vantevoren weten.

Khaled 20 apr 2025
M

Geweldige klantenservice

Alleen maar lof over dit bedrijf. Waar zie je nog dat je tegenwoordig als klant zo correct en snel geholpen word. Heb je een vraag via de email dan krijg je meestal binnen een paar uur al antwoord. Daar kunnen andere bedrijven een voorbeeld aan nemen. Wij hebben een reis naar Turkije geboekt wij betaalden nog geen €50 per nacht allinclusive en de tickets voor de vluchten waren ook inbegrepen. Je zou bijna denken dat thuisblijven duurder is. Kortom duidelijke website uitstekende klantenservice medewerkers reageren snel correct en niet onbelangrijk goedkope reizen.

Mario 22 feb 2025
Reageer
P

Top bedrijf

Begrijp die negatieve reviews niet. Het is toch logisch als je een reis boekt, je deze niet kunt annuleren?! Vorige maand zijn wij met Reizendeals op vakantie geweest, alles top geregeld. Wij hebben deze week weer een reis geboekt. Alles staat echt heel duidelijk op de website en ze hebben leuke aanbiedingen. Als je dan vervolgens gaat zeuren en gaat klagen dat je moet betalen als je iets hebt geboekt dan lees je zelf gewoon niet goed. Dit is gewoon een bedrijf onterecht zwart maken! Wij zijn iig zeer tevreden

Patty 22 feb 2025
Reageer
G

oplichting

Wat gebeurt er als je dit frauduleuze bedrijf niet betaalt? Heeft iemand ervaring met hen? Ik zou het graag willen weten. Reageer alstublieft.
Mvg
Gelen

Gelen 20 feb 2025
R

Ik heb eerder zaken gedaan met dit bedrijf en het bleek een frauduleus bedrijf te zijn. Ik zat in de eerste stap van de reservering en voordat ik de naam van het land of zelfs de naam van het hotel wist, stuurden ze een factuur voor betaling. Toen ik probeerde te annuleren, was dit niet meer mogelijk en moest ik de annuleringsboete betalen. Natuurlijk heb ik ze geen geld betaald en ze dreigden me dat ik de boete moest betalen of naar de rechtbank moest gaan. Ik heb ze geen enkel bedrag betaald. Dit incident duurt al negen maanden en ik heb niets meer van ze gehoord. Het zijn echte fraudeurs.

Rafat 20 feb 2025
E

Ik zit in hetzelfde schuitje!

Ze dreigen met kosten, maar geloof me. Ik betaal geen cent.

Eissil 20 feb 2025
G

Spannen ze uiteindelijk een rechtszaak tegen je aan? En wat zijn de consequenties daarvan? Worden ze hun voordeel of tegen hen veroordeeld?

Gelen 21 feb 2025
G

Dit is oplichterij en fraude als ik de stappen volg om de locatie van de vlucht, de vluchttijd en de locatie van de luchthaven te weten en dan is de vlucht binnen een moment geboekt. Wat een oplichterij is dit. En als je echt een goede vlucht hebt, ben je een van de 100 mensen die klagen, dus kun je beter je mond houden.

Gelen 23 feb 2025
l

ik betaal ook niet.en dagvaarding zenden .ze zijn al eens veroordeeld in 2024 .

laurent 26 feb 2025
G

Mag ik weten wat er met u is gebeurd toen u niet betaalde?

Gelen 27 feb 2025
l

ze zenden brief van online eccaso buro. niet aangetekend en ook geen telefoonnummers. of deurwaarder. ik heb ook online gezocht naar jaarrekening van reisendeals ik kwam uit op zetel met andere naam. en er is al van november bezig met faillissement regeling

laurent 27 feb 2025
P

Heb dit ook juist voor, even doorgeklikt en prijs, nu een factuur gehad maar ik wou gewoon kijken wat, waar en hoe...
Heb 09001491 trachten te bellen maar niks, na 1 minuut bezettoon.
Ik ga dat niet betalen.

Penny Boons 28 feb 2025
l

niet vergeten mail sturen en bewaren van anulatie .online en deurverkoop is beschermd daar voor
je kan ook pv laten opmaken bij politie. ik heb daar nog geen tijd voor gehad. wat ze doen is strafbaar

laurent 28 feb 2025
P

Bedankt voor de info, heb direct gereageerd per mail om te zeggen dat ik geen reis wou maar info en had doorgeklikt, direct antwoord dat ik toch moest betalen want met op boeken te klikken bestel je ineens een reis die ik op 5 maart moet betalen. Heb ook testaankoop (Belgische consumenten dienst) verwittigd en de juridische dienst daar zei ook niet betalen maar per mail vragen om te annuleren en dat moeten ze dan ook doen, reizendeals wil annuleren maar dan moet ik 229€ betalen. Je krijgt een hele bloemlezing doorgestuurd en het komt er op neer dat je moet betalen en niets anders.
Ben radeloos maar ga niet betalen, blijkbaar zijn er vele klachten voor hun praktijken.
Wordt vervolgd...

Penny Boons 28 feb 2025
P

Ik heb dit ook voor, wou kijken naar de deal en ineens een factuur per mail dat ik de reis gekocht had. Heb een mail gestuurd voor annulatie en dan een mail terug ontvangen dat de annulatie niet mogelijk is en dat ik de reis moest betalen.
Natuurlijk nog niks betaald en afwachten. In België geld herroeping van aankopen.

PatrickDG 4 mrt 2025
P

Beste Patrick, heb met juridische dienst testaankoop gebeld en Europees consumenten platform in Brussel. Reizendeals is in oktober 2024 veroordeeld tot dwangsommen indien ze hun site niet veranderden, zij hebben dit gedaan maar zoooo subtiel zodat de gemiddelde surfer, zoals ik, erin zijn getrapt. Het zijn smerige zaken wat zij doen maar als kleine muis/surfer zoals u en ik kan je daar niks tegen doen. Het enige wat je kan doen is annuleren zoals ik en dan heeft die ene domme "klik" je 244€ gekost😪
Het enige wat ik nu doe is bij elke popup op mijn Facebook of bij het gewoon surfen is Reizendeals afraden en melden dat het doortrapte geldaftroggelaars zijn. Ben er enkele dagen niet goed van geweest.
Volgende keer ga ik gewoon weer zelf mijn reis samenstellen ttz...vliegreis boeken, transfer regelen, hotel fixen...iets duurder maar je hebt heel de boel zelf in handen.

Penny Boons 4 mrt 2025
P

Beste wil dat dan zeggen dat ik moet betalen ? Dat grapje kost mij dan meer dan 400 euro.

Patrick De Groote 4 mrt 2025
P

Ik ben dit tegen gekomen via mijn gsm. Daar heb ik de helft van de tekst niet eens zien staan. Betalen ga inboet doen zal dan mijn rechtsbijstand gebruiken als ze er een zaak van maken.

Patrick De Groote 4 mrt 2025
P

Pffff ja, de annulering kostte mij 244€, de reis zou 698€ gekost hebben.
Heb er sinds vrijdag mee bezig geweest, ook via bevriende jurist, die "rot"site is niet in overtreding maar zo subtiel en verwarrend dat er dagelijks mensen in trappen en willens nillens op reis moeten en in mijn geval niet weten waar en hoe...
Niet betalen betekent nog meer miserie en nog duurder... ik wou je beter nieuws geven maar hoor nog eens bij testaankoop of het Europees consumenten platform maar die gaan uw pijn wel verzachten door te zeggen dat reizendeals.nl doortrapte sjaggeraars zijn maar waar je niks tegenin kan brengen.
Pfffff heb ook met u te doen, ´k weet hoe je jezelf nu voelt...klote...schrale troost

Penny Boons 4 mrt 2025
P

Ja probeer dat eerst, weet niet of dat gaat helpen maar wie weet, ik duim en hoop voor u dat het gaat lukken, ´t zal wel zijn tijd en knarsengetand duren maar ´t moest maar eens lukken hé.
In´t slechtse geval eindigen gelijk ik...annuleringskosten betalen...ik hoop mee voor u, succes

Penny Boons 4 mrt 2025
l

ik kies voor rechtbank. zoek eens de boekhouding op.je komt uit bij een andere naam van vennootschap die in een faillissement regeling zit .en als ze me veroordelen moet het binnen de 3jaar voorkomen en mag het niet geseponeerd worden en je moet nog schuldig bevonden worden .

laurent 5 mrt 2025
P

Deze mail heb ik net ontvangen. En nu?

Geachte Patrick De Groote,

Ondanks een herinnering blijkt uit onze administratie dat u de onderstaande factuur nog niet voldaan heeft. Dit terwijl de betalingstermijn ruim is overschreden.

Deze aanmaning heeft betrekking op onderstaande facturen:

Factuur Factuurdatum Vervaldatum Openstaand bedrag Toegangscode
2025-1079 04-03-2025 09-03-2025 € 419,30 423218
Wij verzoeken u dringend het bovenstaande bedrag binnen 14 dagen na dagtekening van deze e-mail over te maken op rekeningnummer NL29INGB0006238926 onder vermelding van bovenstaand(e) factuurnummer(s) of de betaling te voldoen via Ideal.

Wanneer wij het openstaande bedrag niet binnen de termijn van 14 dagen hebben ontvangen, geven wij de vordering uit handen aan ons incassobureau. In dat geval komen de buitengerechtelijke incassokosten zoals omschreven in de Wet Normering Buitengerechtelijke Incassokosten, in zijn geheel voor uw rekening. Je bent dan extra kosten verschuldigd, waaronder administratie- en invorderingskosten. Voor Nederlandse klanten zijn deze administratie- en invorderingskosten tenminste 15% met een minimum van €40,-. Voor Belgische klanten zijn deze administratie- en invorderingskosten als volgt: €20,- euro als het verschuldigde bedrag lager dan of gelijk aan €150,- is, €30,- vermeerderd met 10 % van het verschuldigde bedrag op de schijf tussen €150,01 en €500,- als het verschuldigde bedrag tussen €150,01 en €500,- is, €65,- vermeerderd met 5 % van het verschuldigde bedrag op de schijf boven €500,01 met een maximum van €2000,- als het verschuldigde bedrag hoger dan €500,- is.

Heeft u inmiddels uw betalingsachterstand voldaan, dan kunt u deze aanmaning als niet verzonden beschouwen.

Met vriendelijke groet,

Reizendeals

Betaal factuur

Patrick De Groote 12 mrt 2025
G

Ik zit ook met hetzelfde probleem, dacht een totaaloverzicht te krijgen, moet ik opeens al betalen en krijg ik een factuur in de mail. Email gestuurd naar reizendeals maar kunnen niet kosteloos annuleren.

Dit is overduidelijk een vorm van oplichting, dus het kan niet zijn dat ze hier telkens zo makkelijk mee weg kunnen komen.

Ook als je berichten leest van de mensen die uiteindelijk wel op vakantie zijn gegaan, zie je alleen maar zeer slechte ervaringen.

Er moet toch een manier zijn om hier gezamenlijk tegen te vechten. Er zijn zoveel gedupeerden.

Gregory 16 mrt 2025
G

Betaal ze niet. Dit is oplichterij. Vorig jaar kregen ze het bevel hun algemene voorwaarden te wijzigen.

Gelen 21 mrt 2025
P

Ik heb tot op heden nog niks betaald en ben dit niet van plan ook.

Patrick De Groote 21 mrt 2025
M

Ik heb ook ineens een reis geboekt terwijl ik dat niet wilde. Raden jullie aan de reis te annuleren en vervolgens niet te betalen of helemaal geen reactie te geven + niet betalen?

Mink 26 mrt 2025
P

@Mink, ik heb deze geanuleerd (beroep gedaan op heroepingsrecht zal ik maar zeggen) en dan hebben ze me verschillende mails gestuurd ter betaling waar ik ook steeds op gereageerd heb dat ik deze niet betaal wegens hun misleidende site. Tot op heden niks meer gehoord en ook niks betaald.

Patrick 27 mrt 2025
T

ik heb exact hetzelfde probleem. Wou ook even wat meer informatie over een reis en plots ook geboekt en factuur ontvangen!
Dit is inderdaad zware oplichting. En het zou inderdaad goed zijn om krachten te bundelen en hier tegenin te gaan aangezien ze meerdere slachtoffers hebben gemaakt.

Tur 27 mrt 2025
S

Ik krijg vervolgens dreigmails van het incassobureau straetus die voor reizendeals werken. Meerdere mails geschreven en belletjes gepleegd dat het factuur ongeldig is, maar dat negeren ze en telefonisch zeggen ze dat ze nooit mails hebben ontvangen. Ik ben er nogal klaar mee want ze dreigen met verder juridische gevolgen, maar ik wil het ongeldige factuur niet betalen. Hebben jullie advies?

Sterre 6 aug 2025
G

Ik krijg dezelfde mails. Heb al een paar keer erop gereageerd maar dan negeren ze volledig. Ik bewaar de communicatie die ik aan hun heb gedaan. Mocht het zover komen dat het een rechtzaak word dan kan ik dit aantonen. Maar ik denk dat ze geen poot hebben om op te staan en dat ze daarom niet reageren op contact. Dan kunnen ze blijven dreigen met mails dat je niet reageerd

Gregory 6 aug 2025
P

Ik moet zeggen dat ik er momenteel niks meer van hoor, heb in het begin ook steeds geantwoord dat ik deze betwist en dat dit ongewenste praktijken zijn, toen kreeg ik ook dreigmals, maar na een tijdje stopte het. Ik heb wel klacht neergelgd bij een instantie (de naam ontgat mij echter) misschien vandaar

Patrick 6 aug 2025
P

Hoi iedereen, op 06/08 zei ik nog dat ik er niks meer van hoorde nu heb ik vandaag ook de eerste mail ontvangen van Straetus Incasso & Debiteurenbeheer, De vraag is wat doen we er nu mee. Moet ik een advocaat raadplegen of zijn er mensen die reeds iets verder staan, ik zal alvast hun beantwoorden dat ik daar nooit een contract afgesloten heb? Bedankt voor de reacties alvast.

Patrick 1 sep 2025
M

Voor gedupeerden uit België: toevallig ook een mail/brief ondertekend door Marrit Storm? Als ik haar opzoek, kom ik bij een profiel op LinkedIn uit. Ze zou inderdaad bij Straetus werken, maar wel voor Nederland. Heb toch echt m´n vragen en bedenkingen bij de rechtsgeldigheid van die gegevens, hun manier van werken en bestelproces/website van Reizendeals. Boek maar eens via Corendon, Sunweb of Booking, dat verloopt helemaal anders en je moet echt heel vaak klikken vooraleer je definitief geboekt hebt.

M.G. 1 sep 2025
P

De vraag is nu wat moeten wwe verder doen, ik heb al de vraag neergelegd bij mijn verzekering (rechtsbijstand) Beter zouden alle de gedupeerden daar een klacht van moeten maken, is zoals je zegt bij andere maatschappijen 100 klikken zal ik maar zeggen, tevens heb ik deze meegemaakt door de prijs te willen weten en wist toen van dit bedrijf niks af, was dit tegengekomen op facebook en dacht zullen eens zien. Maar plots had ik die mail van reservatie, Ik heb dit via de GSM gedaan en dan zie je ook niet alles in één keer natuurlijk.

Patrick 2 sep 2025
C

Ik had net als jij ook alleen naar reizen gekeken in de app. Maanden later, op 1 Sep, heb ik ook een e-mail van Straetus ontvangen waarin staat dat ik 720 euro moet betalen. En ze bedreigen me met een rechtszaak en een deurwaarder

Ik heb dit probleem vandaag gemeld bij het ECC (Europees Consumenten Centrum) en de Autoriteit Consument & Markt (ACM). Ook heb ik een klacht ingediend op Trustpilot, waarin ik de situatie in detail heb uitgelegd.

Zijn er nog andere dingen die we moeten doen?

Canan 3 sep 2025
P

Toevallig heb ik ook die mail op 1 september ontvangen. En na hun dat duidelijk gemaakt te hebben sturen ze me de annulatie factuur op en dreigen dus ook. In ga ook klacht neerleggen bij dezelfde instanties zoals u. Indien ik meer weet hou ik je op de hoogte. Ik hoop dat er nog mensen reageren op deze review die hetzelfde meegemaakt hebben. Bedankt voor de reactie al.

Patrick De Groote 3 sep 2025
M

Heb ik eind mei allemaal gedaan, klacht ingediend bij ECC, ACM en Consuwijzer, maar wel nooit iets van gehoord, dus geen idee of ze er ook echt iets mee doen. Niet het gevoel dat je ermee geholpen bent in elk geval. Maar ik denk dat ze er vooral op uit zijn mensen schrik aan te jagen in de hoop dat ze annuleringskosten betalen. Da´s hun verdienmodel. Ik weet ook niet of je de rechtsbijstand van je familiale verzekering bijv. kunt inschakelen hiervoor. Of we moeten massaal kranten en tv-programma´s aanschrijven in de hoop dat 1 ervan ons verhaal oppikt en het naar buiten brengt op nationaal niveau. In België denk ik aan Win-Win, in NL weet ik niet of en welke programma´s er zo zijn. Wij kregen op 1 sept ook de mail binnen, na er sinds begin juni - toen ik aangetekende brief gestuurd had om hen ingebreke te stellen - niks meer van gehoord te hebben. Bij ons komt de mail nu zogenaamd van Straetus, afdeling Mechelen met verzendadres ergens in Zandhoven... Ik blijf vooralsnog bij mijn standpunt: ik betaal niet, tot ze mij kunnen aantonen dat ze al kosten gemaakt hadden. En dat zou me sterk lijken, gezien er nog geen 2u zat tussen het intussen befaamde mailtje met de factuur die binnen 2 min na het onomkeerbare boeken al in je inbox zit én mijn mails met de vraag om kostenloos te annuleren. Dat wordt compleet genegeerd, net als al het andere mailverkeer met Reizendeals waarin ik argumenteer waarom hun manier van werken niet rechtsgeldig is ik dat ik daarom ook afzie van betalen. Geen enkele correcte en zichzelf respecterende en legitieme reisagent werkt oo die manier of richt zijn website op zo´n malafide manier in. Dat is dus duidelijk bedoeld om mensen op te lichten.

M.G. 3 sep 2025
Beste reisbureaus

Dit zijn de beste reisbureaus van september 2025.

Over Reizendeals

Er zijn 69 reviews geschreven over Reizendeals op Reviews.nl. Met een 2.5 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Gemiddeld.

  • Geverifieerd bedrijf
  • Reisbureaus
  • https://reizendeals.nl
  • info@reizendeals.nl