Wij zijn net terug van een prachtige reis naar Spanje. We hadden een verrassingsreis geboekt naar Spanje dus het was spannend naar welk gebied we zouden gaan. We hadden voor aanvang van de reis nog enkele vragen, alle vragen worden snel beantwoord, vaak zelfs binnen een paar uur per mail dat is erg prettig. Medewerkers komen keurig en erg vriendelijk over. We kregen zeer snel de reisbescheiden opgestuurd per mail zodat we ons ook een beetje konden oriënteren. Onze reis ging naar Tenerife. We hadden transfers bijgeboekt en een upgrade. Het transferbedrijf was erg makkelijk te vinden op de luchthaven en waren ook keurig op tijd voor de terugreis. Het hotel voldeed aan alle verwachtingen, we hadden prachtig weer en er waren 2 mooie zwembaden. De kamer was zeer ruim en werd elke dag keurig schoongemaakt. De mensen in het hotel deden erg hun best om de gasten het naar hun zin te maken, vooral het animatie team welke elke dag wel weer nieuwe activiteiten organiseerde. Ondanks dat we transfers hadden geboekt, hebben wij ook 2 dagen een auto gehuurd, zodat wij wat van het prachtige eiland Tenerife konden zien, hier hebben wij geen spijt van gehad, want wat een prachtig eiland is dit! Wij hebben een fantastische reis gehad in een uitstekend hotel met zeer prettige vluchttijden en dat voor een lage prijs. Alles was gewoon heel erg goed georganiseerd.
Vanuit welke luchthaven zijn jullie kunnen
Vertrekken en heb je daar eventueel inspraak in ?
En de transfer hoe veel kost die ??
Wij betaalden €45 voor het vervoer van de transferbus. Op de heenweg konden wij de chauffeur snel vinden en op de terugweg kwam hij ook netjes op tijd. Was erg goed geregeld.
En hadden jullie inspraak welke luchthaven wij zouden enkel van brussels of Charleroi kunnen vertrekken?
Juist vandaag hetzelfde tegen gekomen als de persoon die gevraagd werd zijn review te verwijderen.
Ik moet 244,30 euro betalen voor een reis die ik ook via de groene knop bevestiging moest aan klikken en dan begint het. DOE DIT NOOIT.Zo misleidend. Ik heb ook een.mail verstuurd, kreeg 2 mails terug met dat ik het bedrag moet betalen en toen ik.om bewijzen vroeg van formulieren ed kreeg ik gewoon een mail dat alles naar mij is doorgestuurd maar enkel tekst gekregen met het volgende:
Reisboeken gedaan 23 april en nog niet betaald.
Al 2 aanmeldingen gedaan om te betalen.
Dat waren hun bewijzen tegen mij.
Ik wil een foto nemen vd brief vh incasso bureau Straetus en een zekere Marrit Storm die deze brief opgesteld heeft maar het gaat niet. Zogezegd is mijn foto te groot. Ik lees hier zoveel slechte ervaringen,juist hetzelfde als het mijne.
Ik ben van België en ga verdere stappen ondernemen. Met het Europees consumentenbond centrum, en de Belgische economische inspectie want ik betaal niet. Een schande. In 2024 is deze site al aangekaart geweest ,wel in 2025 mogen ze het ook verwachten. Ik neem verdere stappen. A
De website van Reizendeals vind ik juist heel overzichtelijk. Alles staat duidelijk uitgelegd, inclusief hoe het verrassingsconcept werkt. Je hoeft nergens naar te zoeken en het boeken gaat snel en soepel. Klantenservice is ook prima. Dus voor mij helemaal top!
Voordat je een boeking maakt of zelfs maar op een deal klikt op de website van Reizendeals, lees dit alsjeblieft goed door.
Reizendeals maakt gebruik van een misleidend en manipulatief systeem dat consumenten probeert te misleiden om te betalen voor reizen die ze nooit daadwerkelijk hebben geboekt.
Op hun website ben je verplicht een account aan te maken om de prijzen en details van een reis te kunnen bekijken. Zonder registratie is het niet mogelijk om de totale kosten te zien.
Zodra je een account hebt aangemaakt en een deal probeert te bekijken, word je gedwongen om op een knop te klikken met de tekst:
"log in om deze deal te reserveren". Er is geen andere manier om volledige informatie te krijgen.
Daarna verschijnt er onderaan een zeer klein en nauwelijks zichtbaar bericht met de tekst:
"Boeken met betalingsverplichting". Dit is verborgen en onduidelijk, en opnieuw is er geen andere manier om verder te gaan zonder erop te klikken.
Zodra je klikt, wordt er onmiddellijk een factuur naar je e-mail gestuurd, waarin staat dat je een bindende reservering hebt gemaakt en dat:
Annuleren niet mogelijk is
Je nu een annuleringskost moet betalen als je niet doorgaat
De factuur bevat GEEN enkele concrete reisinformatie. Geen vertrek- of aankomstluchthaven, geen data, geen details – niets dat wijst op een echte boeking. Toch beweert Reizendeals dat dit een geldige reservering is en eisen ze betaling.
Je kunt de zogenaamde reservering niet annuleren of terugdraaien via het platform.
Je kunt niemand telefonisch bereiken. Alle communicatie verloopt uitsluitend via e-mail, en de reacties zijn onbehulpzaam.
Het hele systeem is volledig ontransparant en misleidend.
In mijn geval heb ik nooit een echte reis geboekt. Toen ik echter de factuur wilde aanvechten, weigerden ze deze te annuleren.
Erger nog: ze vertelden me dat ze de factuur alleen zouden annuleren als ik mijn klachten zou verwijderen van officiële platformen en bij instanties.
Ik heb geweigerd. Dit is chantage en totaal onaanvaardbaar.
Ik heb inmiddels formele klachten ingediend bij:
Het Europees Consumenten Centrum (ECC)
De Autoriteit Consument & Markt (ACM)
De Belgische Economische Inspectie
Als je een brief hebt ontvangen van Straetus Mechelen, het incassobureau dat samenwerkt met Reizendeals, raad ik je ten zeerste aan om een formele brief per e-mail én per post te sturen, waarin je de vordering formeel betwist en vraagt om de incassoprocedure stop te zetten.
Ik zal niet betalen voor een reis die ik nooit heb geboekt of gemaakt.
Ik laat me niet onder druk zetten om mijn klachten te verwijderen.
En ik zal blijven waarschuwen om te voorkomen dat anderen in dezelfde val trappen.
Kunt u helpen wat ik precies moet terugschrijven? Ik weet er niet echt veel over en ik kreeg een e-mail en een brief van strateus...
Ik zit in dezelfde situatie. Alleen bedraagt het bedrag voor het annuleren van mijn niet-uitgevoerde boeking 1300 euro, omdat ik een vlucht voor 5 personen had bekeken. Ze beweren dat ik de boeking twee minuten na het registreren zou hebben gemaakt.
Nu dreigt het incassobureau met een rechtszaak.
Ik ben wanhopig. Ik heb overal klachten ingediend en weet niet wat ik moet doen!
Ook ik heb een brief ontvangen van Straetus Mechelen om 271,08 euro te betalen wegens zogezegde annulatiekosten. Ik heb enkel gekeken naar verschillende reizen en heb zeker geen boeking gedaan. Na contact te hebben genomen met Reizendeals.nl hebben ze me nog een mail toegestuurd waarin ik zogezegd meerdere boekingen had gedaan op 1 dag. Dikke nonsens.
Ik ben niet van plan om te betalen, omdat ik zeker weet dat ik geen boeking gedaan. heb.
Zijn er mensen die na de brief van het incassobureau wel al betaald hebben aan het incassobureau. Of zijn er mensen die niet betaald hebben en reeds verder gecontracteerd zijn door bvb een deurwaarder of die al een rechtszaak tegen hen hebben.
Uitzending van Radar op YouTube titel foutje/Reizendeals.
Niks betalen de annulerings kosten is hun verdienmodel.
Ik heb zelfs whatsapp berichten van ze ontvangen. mijn rechtsbijstand zit er bovenop. Ze weten heel goed dat dit nu ook in de media komt en daarom blijven ze mensen stalken. zoals zelfs de advocaat die tros radar in handen heeft genomen heeft gezegd: NERGENS op reageren. ook dat Incassobureau zal onder de loep genomen worden.
Wij hebben via Reizendeals een reis geboekt naar een zogenaamd 4-sterren all-inclusive hotel in Turkije. In werkelijkheid was het hotel nog geen ster waard. Het was vies, slecht onderhouden en absoluut niet wat ons beloofd was.
Op dag 2 werden wij allemaal ziek (diarree, overgeven, etc.). We hebben direct contact gezocht met Reizendeals, maar kregen pas twee dagen later reactie. Hun enige oplossing was dat we – op eigen kosten – onze tickets konden omboeken om eerder terug te vliegen.
Wij voelen ons enorm misleid. Je betaalt veel geld, maar krijgt een hotel dat totaal niet aan de verwachtingen voldoet. Bovendien biedt Reizendeals nul ondersteuning als er problemen zijn.
Kortom: een waardeloos bedrijf dat eigenlijk geen reizen zou mogen verkopen. Wij boeken hier nooit meer!
Let op! Boek niet zomaar bij Reizendeals zonder eerst goed onderzoek te doen. Dit bedrijf is in het verleden door de ACM aangesproken vanwege misleidende en onduidelijke reserveringspraktijken. Ondanks waarschuwingen lijken er geen structurele verbeteringen te zijn doorgevoerd. Controleer altijd reviews en informatie online voordat je een reservering maakt, zodat je niet voor verrassingen komt te staan.
Duidelijke site waar je gemakkelijk een reis kan boeken. Wij zijn nu weer een weekje naar Spanje geweest voor een mooi prijsje. Precies toen het in Nederland regende dus kan niet beter ! Reizendeals heeft ons hierin goed begeleid net als de vorige keer trouwens. Kundig reisbureau waar we zeker vaker een mooie reisdeal gaan scoren.
Ik snap niet dat iedereen zo negatief is over de reizen van Reizendeals.nl. Ik lees alleen slechte reviews omdat mensen de boeking annuleren en dat het dan bar en boos is. Wij annuleren onze reis niet en hebben nu twee keer een fijne reis gehad voor een prima prijs. Ik zeg niet dat er niks fout gaat hier maar waarom annuleert iedereen zijn reis als ik dit zo lees?
Men annuleert de reis omdat men al iets moet aanvinken om op de site te kijken en dan boekt hij de lokatie.
Wij hadden ineens drie boekingen en probeerde die direct te annuleren. Dat ging niet meer en moesten we betalen.
Reis pakket misleidend en Fake. Opgelicht voor 1780 euro . Ze willen na een dag niet annuleren. Als je bent ingelogd zit je vast en verplicht om te betalen. Annulering kosten zijn 30% . Word je meteen betrapt. En na de betaling krijgen wij slecht hotel als verrassing .Maar geen hotel met 4 ster. Is dat hotel met 4 ster? Oplichters. Wie kan ons helpen vraag ik me af? Wij zijn gedupeerd omdat reizendeals heeft Fake fotos geplaatst en wij hebben gekregen zeer slechte hotel . Kapotte muren,oude meubels. Plastic stoelen. Schandalig. Wij zijn op zoek naar hulp. Deurwaarders, inspecteur, ombudsman enz die ons kan helpen. Een advocaat enz .
Wij hebben een reis geboekt bij Reizendeals en kregen vrijwel direct een factuur toegestuurd. Heel normaal dat ik eerst even om een bevestiging van de boeking vroeg, toch? Ik wil zeker weten wat ik betaal. Maar in plaats van die bevestiging te geven, gaven ze aan dat ze “niet op die manier werken” en wilden ze alles binnen één dag afhandelen.
Zonder enige vorm van service of overleg hebben ze mij zelfs doorgestuurd naar een incassobureau – alleen omdat ik netjes vroeg om een bevestiging. Ongelofelijk!
Ik had eerder ook al slechte reviews over dit bedrijf gelezen, maar ik probeer altijd uit te gaan van het goede in de mens. Helaas hadden al die waarschuwingen gelijk. Reizendeals werkt onprofessioneel, klantonvriendelijk en agressief.
Mijn advies: boek hier niet! Laat je niet misleiden door hun mooie aanbiedingen. De kans is groot dat je eindigt met frustratie, extra kosten en veel spijt.
Dacht ik een mooie aanbieding gevonden te hebben van €179,- naar Spanje. Op de site staat echt niet direct zichtbaar aangegeven dat het een verrassings pakket betreft. Dat hoort zo wie zo als eerst benoemt te worden en niet ergens onderaan op de pagina. Ik wilde eigenlijk een luchthaven kiezen als je eenmaal op boeken klikt dan moet je na 5 werkdagen betalen. Bij niet akkoord betaal je 30% annuleringskosten!! Had trouwens na een paar minuten al door dat er iets niet klopte. Had binnen 24-uur gebeld maar Reizendeals blijft erbij dat ze alle informatie netjes hebben vermeld op de site. Dat is waar maar hoe????
Dus voor wie het leest als je echt van verassingen houdt en het niet erg vindt om 2 weken van te voren meer erbij te betalen dan dat je is voorgehouden moet je vooral bij Reizendeals boeken!
Reizendeals de beste verrassings reispakketen van Europa!!
Reisje gehad naar Mallorca voor een lekker weekje. Alles goed geregeld van de vlucht tot aan het mooie luxe hotel met geweldige zwembad. We hadden gunstige vluchttijden dus we kwamen vroeg aan en gingen laat weer weg dus eigenlijk 2 extra dagen gehad. Toppie geregeld door reizendeals.
Ik blijf me verwonderen over het aantal negatieve reviews. Alles wat ik lees is over mensen die “zomaar” ineens een factuur krijgen..
Lezen is voor mensen blijkbaar echt heel moeilijk
Ik ben al een tijdje geleden met ze op reis geweest en alles is keurig afgehandeld. Zelfs de meest simpele ziel zou moeten weten wat die doet, het enige wat je hoeft te doen is LEZEN!!! Niet zo moeilijk toch?
Geen desinformatie, maar alles straight to the point.
Net terug van een weekje Rhodos. Goed en mooi hotel en zeer mooie kamer met zeer mooi uitzicht. Alles in de kamer was voorzien, badjassen koffie thee en elke dag schoonmaak op de kamer. Het hotel had een groot zwembad met genoeg ligbedjes en was paar minuten wandelen van het strand af. Ben weer helemaal tot rust gekomen en kan er weer tegenaan.
Dan heb je gelukt gehad wij zaten in chalidiki horor hotel niks te en op heuvel we moesten gewoon een auto huren voor 5dagen
Welk hotel hadden jullie in Rhodes
Al meerdere keren hebben wij geboekt bij Reizendeals en elke keer een super ervaring.
Ze bieden echt zeer voordelige deals aan vele malen goedkoper dan bij andere organisaties, bij andere betaal je soms tot wel het driedubbele. De deals zijn verrassingsreizen wat keurig wordt aangegeven en wij hebben altijd hotels gekregen die vaak een 7 of 8,5 scoren op review websites. Het personeel wat hier werkt helpt je ontzettend fijn, als je een vraag hebt krijg je altijd heel snel een mooi en duidelijk antwoord. Ik zie hier reacties van mensen die klagen over annuleringskosten, alsof je bij een andere organisatie geen annuleringskosten moet betalen als een reis wilt annuleren, dat is overal zo, dat is toch logisch. Er wordt zelfs gesproken over oplichters omdat mensen zelf een reis boeken en er vervolgens vanaf willen, waarom boek je dan een reis? Ik kan in ieder geval zeggen door mijn ervaringen dat dit een zeer fijne, echt super organisatie is, waar je ook geen nummer bent, maar waar de mensen die hier werken echt nog hun best doen om je te helpen en een mooie vakantie voor je samenstellen.
Een van de ergste misleiding en misslaeding manier van betaling voor vakantie, ze zetten prijs laag om mensen te vangen en wanneer u de vakantie te kijken vind je ze sturen u bevestiging en factuur naar uw e-mail!!! zonder enige payement gateway, ze hebben geen klantenservice geen enkele telefoon voor bedrijf in Nederland, en incase van een verandering voor plannen kunt u niemand bellen of annuleren en ze vragen incassobedrijven om het geld te verzamelen na al deze shit! en rechtbanken hebben zaken voor hen!
Wat heb je gedaan heb t zelfde probleem ik ga niet betalen
hun telefoonnummer staat gewoon op de website hoor. Ik heb ze gister nog gebeld, zijn gewoon bereikbaar en vriendelijk
een incassobedrijf gaat zich er alleen maar mee bemoeien als je zelf niet op tijd betaald, net zo als bij iedere andere bedrijf
Klopt ja als je wil bellen neemt er niemand op en je telefoon rekening wordt nog leeg getrokken ook
Super mooie vakantie gehad met zijn vieren naar Malta, mooie vluchturen en het hotel voldeed aan alles. Mooi groot heerlijk verwarmd zwembad.
Leuke winkels in de buurt om lekker te kunnen shoppen. Top locatie en super mooi weer.
Ga niet naar deze site. Ik heb een account aangemaakt om de reisdetails te bekijken, omdat deze niet duidelijk zijn. Vervolgens stuurden ze mij een factuur met de melding dat ik de vlucht had gekocht.ik moest annuleren en 250 euro betalen, Ik werd gedwongen om te betalen.
Hakim niet betalen er wordt gewerkt aan dit onderdeel voor het programma KASSA het is oplichting en intimidatie!!
Hier ook zo was gewoon aan het kijken op hun site smorgens en ineens een mail dat we een citytrip hadden vastgelegd naar Venetië
Heb mail gestuurd want dit kan niet
Weet niet wat ik nu moet doen ermee ?
Iemand raad
Een mail sturen dat je geen contract hebt afgesloten met hun en dus ook niet annuleert want je hebt niks geboekt en voor jou dus de zaak is gesloten je verder ook nergens meer op reageert ! Vooral NIKS betalen! Je niet laten intimideren het is pure oplichting ze doen en kunnen er verder niks mee ze weten zelf goed waar ze mee bezig zijn en hopen op de annuleringskosten die mensen uit paniek betalen, NIET doen niets betalen!! Dit komt binnenkort weer op tv. Als ik vanavond thuis ben stuur ik je een adres en tel nummer waar je je klacht kunt melden en je informatie krijgt over hoe te handelen., voor nu een fijne zondag geniet ervan zonder zorgen want dat is niet nodig! Gr Marjo.
Zeer tevreden deze website is erg duidelijk en heeft mooie en hele leuke deals op deze manier kun je wel meerdere keren per jaar op vakantie erg leuk aanbod en overzichtelijk tevreden dus
Aangenaam. Fijne communicatie met de klanten service. Ik ben heel tevreden over reizen deals. Goed en snel geholpen bij vragen. Goede website en goede prijs
Prima reisaanbieder zolang je blijkbaar niet je reis opzegt. Ik snap sowieso niet waarom al die mensen hun reis voortijdig opzeggen, je weet toch wat je betaald? Wij hebben in ieder geval genoten van onze reis naar Turkije voor 8 dagen ALL IN genieten! Groetjes Willen en Jantien
Waarom afzien van je reis? Weet jij niet graag het totale kostenplaatje op voorhand? Nu boek je en ligt je startprijs vast, je kan niet op voorhand de extra opties kiezen om uiteindelijk je totaalbedrag te weten. Je boeking is definitief en pas later komen de opties, waar je ongetwijfeld onder sommige opties niet onderuit kan zoals bagage, extra vervoer, maaltijden
Ziek geworden, mag dat , dat kan je niet vantevoren weten.
Alleen maar lof over dit bedrijf. Waar zie je nog dat je tegenwoordig als klant zo correct en snel geholpen word. Heb je een vraag via de email dan krijg je meestal binnen een paar uur al antwoord. Daar kunnen andere bedrijven een voorbeeld aan nemen. Wij hebben een reis naar Turkije geboekt wij betaalden nog geen €50 per nacht allinclusive en de tickets voor de vluchten waren ook inbegrepen. Je zou bijna denken dat thuisblijven duurder is. Kortom duidelijke website uitstekende klantenservice medewerkers reageren snel correct en niet onbelangrijk goedkope reizen.
Begrijp die negatieve reviews niet. Het is toch logisch als je een reis boekt, je deze niet kunt annuleren?! Vorige maand zijn wij met Reizendeals op vakantie geweest, alles top geregeld. Wij hebben deze week weer een reis geboekt. Alles staat echt heel duidelijk op de website en ze hebben leuke aanbiedingen. Als je dan vervolgens gaat zeuren en gaat klagen dat je moet betalen als je iets hebt geboekt dan lees je zelf gewoon niet goed. Dit is gewoon een bedrijf onterecht zwart maken! Wij zijn iig zeer tevreden
Wat gebeurt er als je dit frauduleuze bedrijf niet betaalt? Heeft iemand ervaring met hen? Ik zou het graag willen weten. Reageer alstublieft.
Mvg
Gelen
Ik heb eerder zaken gedaan met dit bedrijf en het bleek een frauduleus bedrijf te zijn. Ik zat in de eerste stap van de reservering en voordat ik de naam van het land of zelfs de naam van het hotel wist, stuurden ze een factuur voor betaling. Toen ik probeerde te annuleren, was dit niet meer mogelijk en moest ik de annuleringsboete betalen. Natuurlijk heb ik ze geen geld betaald en ze dreigden me dat ik de boete moest betalen of naar de rechtbank moest gaan. Ik heb ze geen enkel bedrag betaald. Dit incident duurt al negen maanden en ik heb niets meer van ze gehoord. Het zijn echte fraudeurs.
Ik zit in hetzelfde schuitje!
Ze dreigen met kosten, maar geloof me. Ik betaal geen cent.
Spannen ze uiteindelijk een rechtszaak tegen je aan? En wat zijn de consequenties daarvan? Worden ze hun voordeel of tegen hen veroordeeld?
Dit zijn de beste reisbureaus van september 2025.
Er zijn 69 reviews geschreven over Reizendeals op Reviews.nl. Met een 2.5 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Gemiddeld.