Reizendeals

Reizendeals

2.4 reviewscore • 56 reviews
K

Wij hebben een fantastische reis gehad

Wij zijn net terug van een prachtige reis naar Spanje. We hadden een verrassingsreis geboekt naar Spanje dus het was spannend naar welk gebied we zouden gaan. We hadden voor aanvang van de reis nog enkele vragen, alle vragen worden snel beantwoord, vaak zelfs binnen een paar uur per mail dat is erg prettig. Medewerkers komen keurig en erg vriendelijk over. We kregen zeer snel de reisbescheiden opgestuurd per mail zodat we ons ook een beetje konden oriënteren. Onze reis ging naar Tenerife. We hadden transfers bijgeboekt en een upgrade. Het transferbedrijf was erg makkelijk te vinden op de luchthaven en waren ook keurig op tijd voor de terugreis. Het hotel voldeed aan alle verwachtingen, we hadden prachtig weer en er waren 2 mooie zwembaden. De kamer was zeer ruim en werd elke dag keurig schoongemaakt. De mensen in het hotel deden erg hun best om de gasten het naar hun zin te maken, vooral het animatie team welke elke dag wel weer nieuwe activiteiten organiseerde. Ondanks dat we transfers hadden geboekt, hebben wij ook 2 dagen een auto gehuurd, zodat wij wat van het prachtige eiland Tenerife konden zien, hier hebben wij geen spijt van gehad, want wat een prachtig eiland is dit! Wij hebben een fantastische reis gehad in een uitstekend hotel met zeer prettige vluchttijden en dat voor een lage prijs. Alles was gewoon heel erg goed georganiseerd.

Kim 6 apr 2025
C

Vanuit welke luchthaven zijn jullie kunnen
Vertrekken en heb je daar eventueel inspraak in ?
En de transfer hoe veel kost die ??

Chris 6 apr 2025
K

Wij betaalden €45 voor het vervoer van de transferbus. Op de heenweg konden wij de chauffeur snel vinden en op de terugweg kwam hij ook netjes op tijd. Was erg goed geregeld.

Kim 8 apr 2025
C

En hadden jullie inspraak welke luchthaven wij zouden enkel van brussels of Charleroi kunnen vertrekken?

Chris 8 apr 2025
K

Je zou dit het beste even aan hun kunnen navragen. Ze reageren via de mail erg snel en correct.

Kim 9 apr 2025
M

Mooie reis naar Malta via Reizendeals.nl

Super mooie vakantie gehad met zijn vieren naar Malta, mooie vluchturen en het hotel voldeed aan alles. Mooi groot heerlijk verwarmd zwembad.
Leuke winkels in de buurt om lekker te kunnen shoppen. Top locatie en super mooi weer.

Markie 30 apr 2025
Reageer
H

Oplichters

Ze zijn oplichters. Ga niet naar deze site. Ik heb een account aangemaakt om de reisdetails te bekijken, omdat deze niet duidelijk zijn. Vervolgens stuurden ze mij een factuur met de melding dat ik de vlucht had gekocht.ik moest annuleren en 250 euro betalen, Ik werd gedwongen om te betalen. Ik hoop dat niemand die met hen samenwerkt en aan deze oplichterij meedoet, enig goeds in zijn leven zal zien.

Hakim 29 apr 2025
Reageer
C

Annuleringskosten

Een instelling zou hiermee om moeten gaan, ze brengen mensen in een moeilijke situatie, wat bedoel je met je hebt een reservering gemaakt, ze verliezen er niets aan, ze rekenen immers annuleringskosten vanaf het punt waar ze zitten, oké er is geen geld voor de reservering of een contract, je kijkt op de website en krijgt meteen een factuur, wat een belachelijk systeem, alsjeblieft, schaam je, mensen verdienen dat geld met moeite, dus ze zouden ons een compensatie moeten betalen voor het nemen van onze tijd en het verpesten van onze psychologie

Canan 13 apr 2025
O

Hier ook eentje die er in is getrapt ik moet nu annulering kosten betalen dat is 35 % van de factuur kan hiet tegen gaan want dit kan echt niet . Weet niet van waar ik vlieg wat de totale kosten waren helemaal niks. Heb het bedrag niet eens 1250,- wie heeft er een advocaat op gezet. Ga natuurlijk niet akkoord pas op ! Niet boeken op deze site mensen

Opgelicht 20 apr 2025
H

Ik do ook mij , ik ga de kosten niet betalen.

Hesham khaled 22 apr 2025
m

ik ook. heb wel een bericht gestuurd naar ACM. ben benieuwd naar mensen wat er gebeurt is als ze niet betaalde.

manon 22 apr 2025
C

Goedendag
Ze blijven mij stalken wordt er zenuwachtig van.
Even bij de site gekeken en nu betalen een reis die ik niet kan betalen vanwege Beheer wat een stelletje klootzak ik doe ook mee

Coby Snijders 27 apr 2025
D

Zeer tevreden

Zeer tevreden deze website is erg duidelijk en heeft mooie en hele leuke deals op deze manier kun je wel meerdere keren per jaar op vakantie erg leuk aanbod en overzichtelijk tevreden dus

Dave 13 apr 2025
Reageer
L

Goede website

Aangenaam. Fijne communicatie met de klanten service. Ik ben heel tevreden over reizen deals. Goed en snel geholpen bij vragen. Goede website en goede prijs

Lia 9 apr 2025
Reageer
Z

Reizendeals stuurt incassobureau

Reizendeals is een bedrijf dat algemeen bekend staat om zijn frauduleuze praktijken en doelwit is van verschillende onderzoeken door de Nederlandse en Belgische autoriteiten vanwege illegale schema's, evenals herhaalde boetes en waarschuwingen van de Autoriteit Consument & Markt (ACM) en het Europees Consumenten Centrum (ECC). Ondanks deze problematische voorgeschiedenis blijft het bedrijf proberen consumenten te misleiden via bedrieglijke tactieken.

Reizendeals maakt gebruik van misinformatie of het weglaten van informatie om klanten naar hun website te lokken. Eenmaal daar wordt de consument geconfronteerd met een verplicht betalingsproces, met weinig of geen mogelijkheid om terug te keren. Als de klant de "pseudo"-reservering wil annuleren, rekent het bedrijf een buitensporige annuleringsvergoeding, om nog maar te zwijgen over de buitensporige kosten die worden toegepast als de reservering daadwerkelijk wordt bevestigd.

Dit gedrag werd al behandeld in nieuwsrapportages, waar het bedrijf ervoor koos om zich via een officiële verklaring te communiceren in plaats van directe uitleg te geven aan de pers. Het gebrek aan transparantie en de voortdurende poging om consumenten te misleiden zijn kenmerkende elementen van het gedrag van deze entiteit.

Bovendien is Reizendeals verbonden met Strateus, een "incassobureau" dat niet alleen wordt verdacht van het uitvoeren van illegale incasso's, maar ook mede verantwoordelijk is voor het frauduleuze schema dat door het bedrijf is opgezet. Beide entiteiten werken samen en profiteren van de desinformatie van de consument en de praktijken van het weglaten van gegevens en relevante informatie om hun eigen belangen te dienen.

Ze Carlos 25 mrt 2025
C

Dus wat moeten we doen? Moeten wij betalen? Ik begrijp de factuur niet.

Canan 28 mrt 2025
G

Neem contact op met de Autoriteit Consument & Markt (ACM) en het Europees Consumenten Centrum (ECC).

Gelen 29 mrt 2025
Z

Betaal niets.
Ze zullen Straetus Incassobureau inschakelen voor de incasso, stuur daarna een melding dat de vordering onterecht is en dat je weigert te betalen.
Reizendeals heeft veel problemen met fraude en is zelfs beboet door de ACM vanwege hun onwettige en frauduleuze praktijken.
Gezien het gebrek aan geloofwaardigheid van het bedrijf bij de Nederlandse rechtspraak, zou het geen probleem moeten zijn om de zaak te winnen.
Uit wat ik de laatste tijd heb gezien, zijn er tientallen mensen die klagen over deze onwettige praktijken.

Als je op internet zoekt, vind je verschillende documenten waarin Reizendeals beschuldigd wordt van illegale praktijken.
Ik geloof dat we ons moeten verenigen tegen dit bedrijf, dat naar mijn mening al gesloten zou moeten zijn door de Nederlandse rechtspraak.

Ze Carlos 31 mrt 2025
M

Niks betalen! Je hebt geen overeenkomst met hun afgesloten en dit blijven volhouden wat ze ook sturen! annuleren ook niet want je hebt niks geboekt! Ze intimideren en werken op je psyche! Ze stoppen vanzelf ze gaan geen rechtszaken aan want ze zijn frauduleus bezig! Een telefoontje plegen naar het AMC is een must want deze oplichterij moet stoppen!! Succes

Marjo 16 apr 2025
m

krijg je verder geen problemen als je niet betaald. ben er ook ingetrapt en kan nu echt geen problemen gebruiken. heb al een bericht naar acm gestuurd en ga ze morgen ook bellen.

manon 22 apr 2025
M

Manon!! NEE je krijgt geen problemen, ga verder met je leven laat je niet intimideren door mailtjes! Gebruik de zin ( ik heb geen contract met jullie ben het er niet mee eens en betaal en annuleer ook niks! )

Marjo 23 apr 2025
K

Annuleringskosten

Ik zit in dezelfde situatie. Er is een reserveringsnota aanwezig van 2300 euro. Als ik het niet betaal, volgt er een annuleringsrekening van 800 euro. Ik begrijp niets. U kunt uw reservering online of waar dan ook annuleren. Het is een belachelijk systeem. Ik vind dat dit bij wet verboden moet worden. Er wordt geen geld betaald voor de reservering. Je vraagt ​​gewoon en krijgt informatie. Dit moet u aan een advocaat vragen. Ik ga dit onderzoeken en met mijn advocaat praten

Karakaya 25 mrt 2025
G

Betaal geen cent, dit is oplichterij. Wij moeten ons verenigen tegen deze fraude.

Gelen 25 mrt 2025
A

Hallo, ik heb juist een factuur gekrijgen, maar ik heb niks gereserveerd. Wat kan ik doen voor dit annuleren ?
Kon u uw rekening annuleren of moest u betalen?
dank u

Arsin 26 mrt 2025
s

Ik zit in een vergelijkbare situatie. Ik heb niets besteld en toch een factuur ontvangen. Ik heb niet betaald! Waar kunnen we dit samen melden?

suz 28 mrt 2025
M

En ze gaan maar door en door met deze malefide praktijken!!!

Marjo 13 apr 2025
K

Ik zit ook in zelf de situatie, en door ziekte ik kan niet op vakantie, en ik heb dat ruim vantevoren doorgegeven,maar ik moet een bedrag van bijna €450, betalen, ik ga niet betalen, en ik sleep hun naar de rechter. en ik ga klachten indienen overal.

Khaled 20 apr 2025
M

Niet aan meedoen!! Niks betalen ook niet annuleren,nogmaals jullie hebben niks verkeerds gedaan het is een frauduleus bedrijf wat je niet boekt dus ook niet annuleren jullie hebben GEEN overeenkomst afgesloten dat kunnen ze niet eens bewijzen geloof me jullie staan sterk ze gaan niet naar een rechter ze weten goed dat ze de zaak oplichten ( je klikt op een Advertentie en krijgt de reis met factuur in je mail) te zot voor woorden hoe ze manipuleren en je de regeltjes toesturen heel professioneel opgezet!!! NIET betalen en NIET annulleren daar zijn ze juist op uit dat je in paniek raakt en snel annuleert met de verbonden kosten erbij! Oplichting!! TIP: alleen reageren met we hebben geen overeenkomst ik doe hier niet aan mee we hebben niks geboekt en betaal ook absoluut niks!! Bij alles wat ze sturen dit terugsturen en verder niks!

Marjo 20 apr 2025
W

8 dagen Turkije ALL IN

Prima reisaanbieder zolang je blijkbaar niet je reis opzegt. Ik snap sowieso niet waarom al die mensen hun reis voortijdig opzeggen, je weet toch wat je betaald? Wij hebben in ieder geval genoten van onze reis naar Turkije voor 8 dagen ALL IN genieten! Groetjes Willen en Jantien

Willem en Jantien 12 mrt 2025
B

Waarom afzien van je reis? Weet jij niet graag het totale kostenplaatje op voorhand? Nu boek je en ligt je startprijs vast, je kan niet op voorhand de extra opties kiezen om uiteindelijk je totaalbedrag te weten. Je boeking is definitief en pas later komen de opties, waar je ongetwijfeld onder sommige opties niet onderuit kan zoals bagage, extra vervoer, maaltijden

Berta 10 apr 2025
K

Ziek geworden, mag dat , dat kan je niet vantevoren weten.

Khaled 20 apr 2025
M

Geweldige klantenservice

Alleen maar lof over dit bedrijf. Waar zie je nog dat je tegenwoordig als klant zo correct en snel geholpen word. Heb je een vraag via de email dan krijg je meestal binnen een paar uur al antwoord. Daar kunnen andere bedrijven een voorbeeld aan nemen. Wij hebben een reis naar Turkije geboekt wij betaalden nog geen €50 per nacht allinclusive en de tickets voor de vluchten waren ook inbegrepen. Je zou bijna denken dat thuisblijven duurder is. Kortom duidelijke website uitstekende klantenservice medewerkers reageren snel correct en niet onbelangrijk goedkope reizen.

Mario 22 feb 2025
Reageer
P

Top bedrijf

Begrijp die negatieve reviews niet. Het is toch logisch als je een reis boekt, je deze niet kunt annuleren?! Vorige maand zijn wij met Reizendeals op vakantie geweest, alles top geregeld. Wij hebben deze week weer een reis geboekt. Alles staat echt heel duidelijk op de website en ze hebben leuke aanbiedingen. Als je dan vervolgens gaat zeuren en gaat klagen dat je moet betalen als je iets hebt geboekt dan lees je zelf gewoon niet goed. Dit is gewoon een bedrijf onterecht zwart maken! Wij zijn iig zeer tevreden

Patty 22 feb 2025
Reageer
G

oplichting

Wat gebeurt er als je dit frauduleuze bedrijf niet betaalt? Heeft iemand ervaring met hen? Ik zou het graag willen weten. Reageer alstublieft.
Mvg
Gelen

Gelen 20 feb 2025
R

Ik heb eerder zaken gedaan met dit bedrijf en het bleek een frauduleus bedrijf te zijn. Ik zat in de eerste stap van de reservering en voordat ik de naam van het land of zelfs de naam van het hotel wist, stuurden ze een factuur voor betaling. Toen ik probeerde te annuleren, was dit niet meer mogelijk en moest ik de annuleringsboete betalen. Natuurlijk heb ik ze geen geld betaald en ze dreigden me dat ik de boete moest betalen of naar de rechtbank moest gaan. Ik heb ze geen enkel bedrag betaald. Dit incident duurt al negen maanden en ik heb niets meer van ze gehoord. Het zijn echte fraudeurs.

Rafat 20 feb 2025
E

Ik zit in hetzelfde schuitje!

Ze dreigen met kosten, maar geloof me. Ik betaal geen cent.

Eissil 20 feb 2025
G

Spannen ze uiteindelijk een rechtszaak tegen je aan? En wat zijn de consequenties daarvan? Worden ze hun voordeel of tegen hen veroordeeld?

Gelen 21 feb 2025
G

Dit is oplichterij en fraude als ik de stappen volg om de locatie van de vlucht, de vluchttijd en de locatie van de luchthaven te weten en dan is de vlucht binnen een moment geboekt. Wat een oplichterij is dit. En als je echt een goede vlucht hebt, ben je een van de 100 mensen die klagen, dus kun je beter je mond houden.

Gelen 23 feb 2025
l

ik betaal ook niet.en dagvaarding zenden .ze zijn al eens veroordeeld in 2024 .

laurent 26 feb 2025
G

Mag ik weten wat er met u is gebeurd toen u niet betaalde?

Gelen 27 feb 2025
l

ze zenden brief van online eccaso buro. niet aangetekend en ook geen telefoonnummers. of deurwaarder. ik heb ook online gezocht naar jaarrekening van reisendeals ik kwam uit op zetel met andere naam. en er is al van november bezig met faillissement regeling

laurent 27 feb 2025
P

Heb dit ook juist voor, even doorgeklikt en prijs, nu een factuur gehad maar ik wou gewoon kijken wat, waar en hoe...
Heb 09001491 trachten te bellen maar niks, na 1 minuut bezettoon.
Ik ga dat niet betalen.

Penny Boons 28 feb 2025
l

niet vergeten mail sturen en bewaren van anulatie .online en deurverkoop is beschermd daar voor
je kan ook pv laten opmaken bij politie. ik heb daar nog geen tijd voor gehad. wat ze doen is strafbaar

laurent 28 feb 2025
P

Bedankt voor de info, heb direct gereageerd per mail om te zeggen dat ik geen reis wou maar info en had doorgeklikt, direct antwoord dat ik toch moest betalen want met op boeken te klikken bestel je ineens een reis die ik op 5 maart moet betalen. Heb ook testaankoop (Belgische consumenten dienst) verwittigd en de juridische dienst daar zei ook niet betalen maar per mail vragen om te annuleren en dat moeten ze dan ook doen, reizendeals wil annuleren maar dan moet ik 229€ betalen. Je krijgt een hele bloemlezing doorgestuurd en het komt er op neer dat je moet betalen en niets anders.
Ben radeloos maar ga niet betalen, blijkbaar zijn er vele klachten voor hun praktijken.
Wordt vervolgd...

Penny Boons 28 feb 2025
P

Ik heb dit ook voor, wou kijken naar de deal en ineens een factuur per mail dat ik de reis gekocht had. Heb een mail gestuurd voor annulatie en dan een mail terug ontvangen dat de annulatie niet mogelijk is en dat ik de reis moest betalen.
Natuurlijk nog niks betaald en afwachten. In België geld herroeping van aankopen.

PatrickDG 4 mrt 2025
P

Beste Patrick, heb met juridische dienst testaankoop gebeld en Europees consumenten platform in Brussel. Reizendeals is in oktober 2024 veroordeeld tot dwangsommen indien ze hun site niet veranderden, zij hebben dit gedaan maar zoooo subtiel zodat de gemiddelde surfer, zoals ik, erin zijn getrapt. Het zijn smerige zaken wat zij doen maar als kleine muis/surfer zoals u en ik kan je daar niks tegen doen. Het enige wat je kan doen is annuleren zoals ik en dan heeft die ene domme "klik" je 244€ gekost😪
Het enige wat ik nu doe is bij elke popup op mijn Facebook of bij het gewoon surfen is Reizendeals afraden en melden dat het doortrapte geldaftroggelaars zijn. Ben er enkele dagen niet goed van geweest.
Volgende keer ga ik gewoon weer zelf mijn reis samenstellen ttz...vliegreis boeken, transfer regelen, hotel fixen...iets duurder maar je hebt heel de boel zelf in handen.

Penny Boons 4 mrt 2025
P

Beste wil dat dan zeggen dat ik moet betalen ? Dat grapje kost mij dan meer dan 400 euro.

Patrick De Groote 4 mrt 2025
P

Ik ben dit tegen gekomen via mijn gsm. Daar heb ik de helft van de tekst niet eens zien staan. Betalen ga inboet doen zal dan mijn rechtsbijstand gebruiken als ze er een zaak van maken.

Patrick De Groote 4 mrt 2025
P

Pffff ja, de annulering kostte mij 244€, de reis zou 698€ gekost hebben.
Heb er sinds vrijdag mee bezig geweest, ook via bevriende jurist, die "rot"site is niet in overtreding maar zo subtiel en verwarrend dat er dagelijks mensen in trappen en willens nillens op reis moeten en in mijn geval niet weten waar en hoe...
Niet betalen betekent nog meer miserie en nog duurder... ik wou je beter nieuws geven maar hoor nog eens bij testaankoop of het Europees consumenten platform maar die gaan uw pijn wel verzachten door te zeggen dat reizendeals.nl doortrapte sjaggeraars zijn maar waar je niks tegenin kan brengen.
Pfffff heb ook met u te doen, ´k weet hoe je jezelf nu voelt...klote...schrale troost

Penny Boons 4 mrt 2025
P

Ja probeer dat eerst, weet niet of dat gaat helpen maar wie weet, ik duim en hoop voor u dat het gaat lukken, ´t zal wel zijn tijd en knarsengetand duren maar ´t moest maar eens lukken hé.
In´t slechtse geval eindigen gelijk ik...annuleringskosten betalen...ik hoop mee voor u, succes

Penny Boons 4 mrt 2025
l

ik kies voor rechtbank. zoek eens de boekhouding op.je komt uit bij een andere naam van vennootschap die in een faillissement regeling zit .en als ze me veroordelen moet het binnen de 3jaar voorkomen en mag het niet geseponeerd worden en je moet nog schuldig bevonden worden .

laurent 5 mrt 2025
P

Deze mail heb ik net ontvangen. En nu?

Geachte Patrick De Groote,

Ondanks een herinnering blijkt uit onze administratie dat u de onderstaande factuur nog niet voldaan heeft. Dit terwijl de betalingstermijn ruim is overschreden.

Deze aanmaning heeft betrekking op onderstaande facturen:

Factuur Factuurdatum Vervaldatum Openstaand bedrag Toegangscode
2025-1079 04-03-2025 09-03-2025 € 419,30 423218
Wij verzoeken u dringend het bovenstaande bedrag binnen 14 dagen na dagtekening van deze e-mail over te maken op rekeningnummer NL29INGB0006238926 onder vermelding van bovenstaand(e) factuurnummer(s) of de betaling te voldoen via Ideal.

Wanneer wij het openstaande bedrag niet binnen de termijn van 14 dagen hebben ontvangen, geven wij de vordering uit handen aan ons incassobureau. In dat geval komen de buitengerechtelijke incassokosten zoals omschreven in de Wet Normering Buitengerechtelijke Incassokosten, in zijn geheel voor uw rekening. Je bent dan extra kosten verschuldigd, waaronder administratie- en invorderingskosten. Voor Nederlandse klanten zijn deze administratie- en invorderingskosten tenminste 15% met een minimum van €40,-. Voor Belgische klanten zijn deze administratie- en invorderingskosten als volgt: €20,- euro als het verschuldigde bedrag lager dan of gelijk aan €150,- is, €30,- vermeerderd met 10 % van het verschuldigde bedrag op de schijf tussen €150,01 en €500,- als het verschuldigde bedrag tussen €150,01 en €500,- is, €65,- vermeerderd met 5 % van het verschuldigde bedrag op de schijf boven €500,01 met een maximum van €2000,- als het verschuldigde bedrag hoger dan €500,- is.

Heeft u inmiddels uw betalingsachterstand voldaan, dan kunt u deze aanmaning als niet verzonden beschouwen.

Met vriendelijke groet,

Reizendeals

Betaal factuur

Patrick De Groote 12 mrt 2025
G

Ik zit ook met hetzelfde probleem, dacht een totaaloverzicht te krijgen, moet ik opeens al betalen en krijg ik een factuur in de mail. Email gestuurd naar reizendeals maar kunnen niet kosteloos annuleren.

Dit is overduidelijk een vorm van oplichting, dus het kan niet zijn dat ze hier telkens zo makkelijk mee weg kunnen komen.

Ook als je berichten leest van de mensen die uiteindelijk wel op vakantie zijn gegaan, zie je alleen maar zeer slechte ervaringen.

Er moet toch een manier zijn om hier gezamenlijk tegen te vechten. Er zijn zoveel gedupeerden.

Gregory 16 mrt 2025
G

Betaal ze niet. Dit is oplichterij. Vorig jaar kregen ze het bevel hun algemene voorwaarden te wijzigen.

Gelen 21 mrt 2025
P

Ik heb tot op heden nog niks betaald en ben dit niet van plan ook.

Patrick De Groote 21 mrt 2025
M

Ik heb ook ineens een reis geboekt terwijl ik dat niet wilde. Raden jullie aan de reis te annuleren en vervolgens niet te betalen of helemaal geen reactie te geven + niet betalen?

Mink 26 mrt 2025
P

@Mink, ik heb deze geanuleerd (beroep gedaan op heroepingsrecht zal ik maar zeggen) en dan hebben ze me verschillende mails gestuurd ter betaling waar ik ook steeds op gereageerd heb dat ik deze niet betaal wegens hun misleidende site. Tot op heden niks meer gehoord en ook niks betaald.

Patrick 27 mrt 2025
T

ik heb exact hetzelfde probleem. Wou ook even wat meer informatie over een reis en plots ook geboekt en factuur ontvangen!
Dit is inderdaad zware oplichting. En het zou inderdaad goed zijn om krachten te bundelen en hier tegenin te gaan aangezien ze meerdere slachtoffers hebben gemaakt.

Tur 27 mrt 2025
E

Pas op!!!

Ik dacht een prijsoverzicht te krijgen maar indien je op de knop drukt zit je er direct aan vast. Zeer vaag en misleidend. Lees de reviews, vooral niet boeken. Omdat zij langs de mazen van de wet bewegen kun je er ook nog eens niets mee.

Ef 4 feb 2025
G

Als je dat niet ziet 95% Gezien de bedenkingen en negatieve commentaren over dit bedrijf, U werkt ongetwijfeld met hen samen om het slechte imago van dit bedrijf te verbeteren. Ze hebben hen bedrogen, zelfs nadat ze de reservering hadden betaald.

Gelen 22 feb 2025
I

Geweldige ervaringen!

Wij zijn al diverse keren via reizendeals op vakantie geweest, ik begrijp werkelijk de negatieve reacties niet! We hebben een keer een verrassingsreis geboekt, écht super, alles top geregeld. Onze tweede reis werd vanwege corona geannuleerd, we kregen een voucher. Na corona samen met reizendeals een leuke reis samengesteld naar Corfu. Ze denken mee, komen met ideeën en oplossingen, onze volgende vakanties gaan bij voorkeur via reizendels!!!

Inge 4 feb 2025
A

Ik heb ook per ongeluk gebooked en geen mogelijkheid gekregen voor anuleren. Hebben jullie betald? Hebt iemand erwaringen met hun?

Alex 26 feb 2025
i

hoe kun je `per ongeluk` boeken? Wij boeken bewust bij reizendeals!

inge 27 feb 2025
O

Per ongeluk gebeurt bij hun regelmatig want de informatie over de reis is te weinig en alleen een poging om wat meer te weten resulteert onvermeidelijk in een boeking.
Zag ook een reis naar Spanje en zit nu met een factuur van 555 euro om te betalen. En er zijn toevallig te veel stomme mensen als ik. Heel erg triest!

Olga 29 apr 2025
D

Kijk Uit!!!

Boek of klik nergens iets aan.. lijkt mooi maar niets is minder waar. Geen overzicht van de prijs,hotel,datum of luchthaven. Voor dat je het weet al een factuur op mail. Wil je dat dadelijk annuleren kan het niet meer. Komen er al kosten bij enz.. klantenservice kennen ze ook niet.. alleen met regeltjes gooien...

David 25 jan 2025
A

Hoi,

Is het al bij jou opgelost?

Hoe is het gegaan?

Angel 29 jan 2025
D

Heb deze week toch maar betaald. Maar weet nu niet hoe of wat.. niks meer vernomen na de betaling. Dus afwachten

David 29 jan 2025
A

Ok.

Ik denk dat ik toch ga wachten tot een rechtszaak. Want ze eisen €500 euro. Is toch een fors bedrag.

Angel 30 jan 2025
E

Hebben jullie al duidelijkheid hieromtrent? Ik heb hetzelfde probleem, iets te snel op het knopje gedrukt en nu een factuur van 1800.....

EF 4 feb 2025
A

Nee bij mij nog niks. Ik moet nog even langs de rechtswinkel

Angel 4 feb 2025
l

betaal niet!!! misleiding. agresieve verkoop techniek is strafbaar. rechtsbijstand zit in familiale verzekering.

laurent 26 feb 2025
G

En Hoe heeft familiale verzekering
u geholpen? Kan ik weten welke stappen ik moet volgen?

Gelen 27 feb 2025
M

Niks betalen!! Laat jullie niet intimideren door mail wat ze sturen! ze gaan niks ondernemen en zeker niet naar een rechter ze weten heel goed waar ze mee bezig zijn en gaan te werk op je psyche! Pure oplichting! Jullie mogen me altijd om advies vragen! Ook niet annuleren want jullie hebben geen overeenkomst met dit bedrijf en niks geboekt! Succes en ga vooral verder met je leven.

Marjo 17 apr 2025
B

2x met vakantie geweest via Reizen deals

Ondanks veel negatieve reviews die ik hieronder lees, zijn wij wel heel blij met Reizen deals. We hebben hier nu voor de 2e keer onze vakantie geboekt naar Spanje en alles was tot op de puntjes geregeld zonder onverwachte kosten etc.

Bartho 6 jan 2025
Reageer
S

Oplichting

Oplichting! Trap er niet in!
Beste mensen, Reizendeals is pure oplichting! Boek niks bij hun! Trap er niet in! Zonde van je geld! Kijk ook op de website van BNN Vara en het tv programma van Kassa. Hier waarschuwingen zij ook voor Reizendeals!

S.Lech 26 nov 2024
Reageer
D

Boek hier niet

Betaald, maar geen reis gekregen. Ze maken gebruik van allerlei mazen in de wet om mensen geld af te troggelen. Deze mensen hebben 0 empathie, en zijn vast heel gezellig thuis.

Dennis Bruins 7 nov 2024
Reageer
O

Pas op

Wij zijn al 2x op vakantie geweest via reizen deals beide keren goed bevallen!
Mallorca & L'Estartit, Spanje.
Goed geholpen met vragen & geen onverwachte kosten. Houd er rekening mee dat als je wint je wel binnen 5 dagen (denk ik) moet betalen.
Kan niet wachten op onze volgende vakantie 2 februari! & daarna hopelijk nog meer!

Datum van ervaring: 12oktober 2024

Olga 2 nov 2024
O

Ter aanvulling:

[06.11, 1:06 PM] Olga: Wees voorzichtig! Ik was op zoek naar informatie over rondleidingen en was absoluut niet van plan iets te kopen. Maar ik besloot naar het vooruitzicht voor mei 2025 te kijken, d.w.z. over 7 maanden!!!! En zie, ik heb de tour “gewonnen”?!?!
[06.11, 1:08 PM] Olga: Op hetzelfde moment wordt er een factuur naar uw e-mailadres verzonden, met verplichte betaling!!!! Geen mogelijkheid om te annuleren!!!
[06.11, 1:11 PM] Olga: Het was laat in de avond, ik besloot alles tot de ochtend te laten. 'S Morgens schreef ik dat de dadels mij niet bevielen, maar ik dacht er niet aan iets te kopen. Toen vroeg ze wanneer ik kaartjes en een hotelvoucher zou ontvangen. Antwoord: Ik kan de data zonder problemen wijzigen, maar tegen een extra vergoeding, maar ik ontvang wel een week voor vertrek, na 7 maanden, tickets en een voucher en als de prijzen plotseling stijgen, heeft het bedrijf het recht om de voorwaarden te wijzigen zelf en breng mij meer betaling in rekening.
Ik schreef hen (twee dagen later) terug dat ik dit “winnen” weiger en vraag hen mij niet meer lastig te vallen. En dat is waar het begon! Ik ontvang e-mails: u bent verplicht om ons te betalen, ja, wij sturen een incassobureau naar u toe, ja, wij gaan naar de rechter en u betaalt ons meerdere malen meer. Bovendien geven ze aan mij volledig te hebben geïnformeerd dat er een transactie gaat plaatsvinden, die ik niet kan weigeren en verplicht zal zijn te betalen. Dat zij mij in de registratiefase, nog een paar keer en onmiddellijk voordat de transactie werd afgerond, als de meest gewetensvolle verkopers enigszins hiervoor waarschuwden. Maar dit is niet waar, ik heb me daadwerkelijk aangemeld, de kalender doorgenomen en was verrast dat je in oktober een tour voor mei kunt boeken. Dan moet je een bedrag invoeren dat niet minder is dan aangegeven op de site, en zodra ik het laatste getal schreef, verscheen "gefeliciteerd, je hebt gewonnen". Ik had niet eens de tijd om ergens op te drukken. De site van deze oplichters is zo ingericht dat je in deze oplichting terecht komt.
[06.11, 1:25 PM] Olga: Lees recensies op andere sites, ze intimideren mensen en dwingen hen te betalen voor iets dat iemand niet nodig heeft. Nadat u één keer heeft betaald, wordt u gedwongen steeds meer te betalen.
Vind vanaf 19-10-2024 het programma “Kassa" op internet, ACM is nauw betrokken bij dit bedrijf. Betaal niet tenzij u, net als ik, slachtoffer bent geworden van frauduleuze activiteiten op de website van dit bedrijf. Schrijf naar ACM.
Het is noodzakelijk om de ontwikkeling van dit frauduleuze plan te stoppen en eerlijke bedrijven de kans te geven op de toeristische markt te werken.

Olga 6 nov 2024
Y

Heerlijke stedentrip gehad

Gisteren zijn wij teruggekomen van een 3 daagse stedentrip naar Venetië, we hebben het daar echt superleuk gehad! Zeker een aanrader! Gezellig hotel met een heerlijk ontbijtje en lekker dichtbij het centrum, wij komen zeker weer bij jullie terug!

Yvette 3 okt 2024
Reageer
R

Geweldige vakantie op Kreta gehad. Heerlijk.

Wat een heerlijke vakantie hebben wij zojuist gehad.
Mooi en schoon hotel op 5 minuten lopen van het strand en winkels vandaan. Het personeel van het hotel was super vriendelijk en heel erg behulpzaam. Ook bij het team van reizendeals was geen vraag te veel. Ze reageren elke keer heel snel op vragen en zijn ontzettend behulpzaam. Wij hebben €339 per persoon betaald voor een week naar Kreta, dit kan ik nergens anders vinden voor die prijs. Ik boek zeker nog een keer bij reizendeals.

Aanrader!

Remco 23 sep 2024
Reageer
R

Horror Vakantie Reizendeals

Mijn vriendin was zo dom geweest om een reis te boeken met Reizendeals. Na even Googlen kreeg ik direct een slecht gevoel door de vele negatieve reacties over dit bedrijf. Bij aankomst in Griekenland was direct duidelijk dat dit hotel niets met 5 sterren te maken had. Het was een oud resort en alles was vervallen. Het zwembad was kapot en dat verwacht je niet in een zomer in Griekenland. Daarnaast was het eten niet bijzonder en saai omdat elke dag hetzelfde op het menu was. We waren niet de enige Nederlandsers die met Reizendeal naar dit Horror Oort waren gestuurd. Een paar andere gasten die ik sprak waren ook erg teleur gesteld. Contact opnemen met Reizendeals had geen zin. Zij reageerde niet op onze klachten. Onze reis was eigenlijk 10 dagen, maar na een paar dagen zijn we weggegaan.

Vermeid Reizendeals, tenzij je graag een Horror vakantie wilt.

Rick 2 sep 2024
Reageer
E

Slecht

Eigenlijk geen ster waardig. Gewoon een dikke nul. Eerst win ik een reis van 300 euro. Laten ze me vervolgens 438 euro bijbetalen omdat ik "alleen" ben. Maar de reis is 2pers verblijf en 2pers vliegen. Dus alleen hoor je niets bij te betalen. Vervolgens moet ik letterlijk boven die 438,- euro nog meer gaan dokken als ik koos voor bijvoorbeeld: All inclusive... ontbijt.. transfer ect. Heb ik niet gedaan. Alleen een koffer van 15 kilo. Moet ik die vervolgens compleet betalen op het vliegveld... heen en terug. Dus eigenlijk 843 euro kwijt. Voor een reis en verblijf voor 2 pers voor 300 euro... lieve mensen doe het niet! Kies een ander bureau! Je word genaaid waar je bij staat!!

Eva 24 jun 2024
M

Nou als je goed leest staat er duidelijk dat het de prijs is voor 2 personen. Staat er echt super duidelijk op. Er staat ook duidelijk vermeld als er extra toeslagen zijn als je in weekend gaat. Ik irriteer mij aan mensen die altijd maar lopen klagen en reviews op bedrijven geven terwijl de vinger naar hun wijst en niet begrijpend kunnen lezen. De grootste frustratie bij de ander is de grootste tekortkoming bij jezelf

Markus 28 jul 2024
E

Ik ben niet in het weekend gegaan man...Precies, voor 2! Je zegt het goed ! Dat zijn twee vliegtickets en 2 slaapplaatsen. Dat is duurder dan 1 ? Jij was zeker super goed in wiskunde vroeger.

Kortom. Is gewoon geen deal.

279 naar 843 heet gewoon mensen in maling nemen.

Bye

Eva 28 jul 2024
D

Staat duidelijk in de voorwaarden ‘toeslag als je alleen gaat’. Dat is heel normaal. Alleen reizen is helaas altijd erg duur omdat ze diezelfde kamer ook aan 2 kunnen verhuren en dan meer verdienen. Ook staat er dat er toeslagen zijn als je kiest voor extra services zoals ontbijt etc. Goed lezen voordat je iets boekt.

Daan 4 aug 2024
H

verschrikkelijke ervaring met Reizendeals.

Ik had een verschrikkelijke ervaring met Reizendeals. Na een boeking voor een reis naar Ibiza werd ik gedwongen om extra kosten te betalen en kreeg ik minder dan twee uur om €604 te betalen. Ze weigerden meer tijd en annuleerden mijn reis zonder reden. Hun klantenservice is onacceptabel. Reizendeals, doe iets aan deze klantonvriendelijke aanpak! #Reizendeals #SlechteService #Klacht

Hossein 11 jun 2024
Reageer
R

Nooit meer!

Op dit moment zit ik op de bank van deze €35p.n. appartement tijdens mijn vakantie om een ​​negatieve recensie te schrijven. Ik zou eigenlijk weg moeten zijn en van mijn vakantie moeten genieten, maar dit is tot nu toe geen goede ervaring geweest.

Tijdens het boekingsproces realiseerde ik me dat ik bovenop de dealwaarde € 30,- per persoon per luchthaven zou moeten betalen waar ik niet naartoe of vandaan wilde reizen. Met andere woorden, ik woon in Nederland, maar ik moest € 60 betalen om niet vanuit Duitsland te reizen, maar ik nam uiteindelijk een vlucht vanuit Cherloroi in Brussel. Een luchthaven ver van het stadscentrum en niet bereikbaar met de trein. Dit betekende dat ik naar het vliegveld moest rijden, wat me 2 uur en € 50 voor parkeren kostte. De andere optie was om voor twee personen € 30 per stuk te betalen en niet te vliegen vanaf de 2 luchthavens die ze in Brussel hebben. Dit betekent dat € 120 niet wordt opgenomen in mijn vakantie-ervaring, maar naar het bureau gaat. Ze zouden dus niet mijn vlucht boeken die vertrekt vanuit een ander land dan waar ik woon.

Prima. Ik arriveer in het "hotel" waar ze me hebben geboekt en ik heb 1.30 uur aan de telefoon gezeten met het bellen van de beheerder, het agentschap en alle anderen, omdat Reizendeals de toegangscode voor het appartement niet heeft verzonden en ze me naar het verkeerde adres hebben gestuurd. Ze hebben zelfs opnieuw op mijn e-mail gereageerd met de verkeerde informatie.

Ik heb anderhalf uur voor het appartement, op straat, op de grond, gezeten om informatie te krijgen over de kamer waarin ik zou verblijven en de toegangscode, omdat Reizendeal deze informatie niet a priori had verzonden. Twee gasten van Reizendeal hadden het volgende uur dezelfde ervaring als ik.

Voor hen was het nog erger omdat ze extra betaalden voor de door Reizendeal aangeboden transfer van het vliegveld naar het hotel. Ze moesten bijna 2 uur wachten voordat de transfer hen ophaalde.

Als ik eindelijk bij het appartement aankom, heel eenvoudig en basic, zeker geen hotel, kom ik erachter dat ik € 4 extra per handdoek moet betalen om het te huren. De handdoeken liggen niet in de kamer en ik moet de horeca bellen om de volgende dag te regelen. Dus eerst na het reizen en niet douchen.

Tijdens het proces kwam ik erachter dat mijn vlucht met Ryanair € 104 kostte voor twee personen van Charleroi naar Girona. En ik kwam erachter dat het appartement waar ik in verblijf (Appartement Tropic, apartplaya) €35 per nacht kost.


Prijsvergelijking:

Kosten Reisdeal: € 473,-
Vluchtkosten (twee personen): € 104
Accommodatie (4 nachten): € 140

Extra kosten:
Handdoeken: € 8
Parkeren 5 dagen naast de luchthaven van Brussel: €50
Een auto huren in Gerona: € 240
Brandstof: € 100

Uiteindelijk was dit geen leuke verrassingsreis.

Renata 24 mei 2024
A

Ik maak precies hetzelfde nu mee
Verschrikkelijk !!!
Ik krijg geen geld terug en ik heb al een aanbetaling gedaan

Angelica Martinez 29 mei 2024
Beste reisbureaus

Dit zijn de beste reisbureaus van mei 2025.

Over Reizendeals

Er zijn 56 reviews geschreven over Reizendeals op Reviews.nl. Met een 2.4 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Gemiddeld.

  • Nog niet geverifieerd
  • Reisbureaus
  • https://reizendeals.nl
  • info@reizendeals.nl