Wij zijn net terug van een prachtige reis naar Spanje. We hadden een verrassingsreis geboekt naar Spanje dus het was spannend naar welk gebied we zouden gaan. We hadden voor aanvang van de reis nog enkele vragen, alle vragen worden snel beantwoord, vaak zelfs binnen een paar uur per mail dat is erg prettig. Medewerkers komen keurig en erg vriendelijk over. We kregen zeer snel de reisbescheiden opgestuurd per mail zodat we ons ook een beetje konden oriënteren. Onze reis ging naar Tenerife. We hadden transfers bijgeboekt en een upgrade. Het transferbedrijf was erg makkelijk te vinden op de luchthaven en waren ook keurig op tijd voor de terugreis. Het hotel voldeed aan alle verwachtingen, we hadden prachtig weer en er waren 2 mooie zwembaden. De kamer was zeer ruim en werd elke dag keurig schoongemaakt. De mensen in het hotel deden erg hun best om de gasten het naar hun zin te maken, vooral het animatie team welke elke dag wel weer nieuwe activiteiten organiseerde. Ondanks dat we transfers hadden geboekt, hebben wij ook 2 dagen een auto gehuurd, zodat wij wat van het prachtige eiland Tenerife konden zien, hier hebben wij geen spijt van gehad, want wat een prachtig eiland is dit! Wij hebben een fantastische reis gehad in een uitstekend hotel met zeer prettige vluchttijden en dat voor een lage prijs. Alles was gewoon heel erg goed georganiseerd.
Vanuit welke luchthaven zijn jullie kunnen
Vertrekken en heb je daar eventueel inspraak in ?
En de transfer hoe veel kost die ??
Wij betaalden €45 voor het vervoer van de transferbus. Op de heenweg konden wij de chauffeur snel vinden en op de terugweg kwam hij ook netjes op tijd. Was erg goed geregeld.
En hadden jullie inspraak welke luchthaven wij zouden enkel van brussels of Charleroi kunnen vertrekken?
Reis pakket misleidend en Fake. Opgelicht voor 1780 euro . Ze willen na een dag niet annuleren. Als je bent ingelogd zit je vast en verplicht om te betalen. Annulering kosten zijn 30% . Word je meteen betrapt. En na de betaling krijgen wij slecht hotel als verassing .Maar geen hotel met 4 ster. Is dat hotel met 4 ster? Oplichters. Wie kan ons helpen vraag ik me af? Wij zijn gedupeerd omdat reizendeals heeft Fake fotos geplaatst en wij hebben gekregen zeer slechte hotel . Kapotte muren,oude meubels. Plastic stoelen. Schandalig. Wij zijn op zoek naar hulp. Deurwarders, inspecteur, ombudsman enz die ons kan helpen. Een advocaat enz .
Wij hebben een reis geboekt bij Reizendeals en kregen vrijwel direct een factuur toegestuurd. Heel normaal dat ik eerst even om een bevestiging van de boeking vroeg, toch? Ik wil zeker weten wat ik betaal. Maar in plaats van die bevestiging te geven, gaven ze aan dat ze “niet op die manier werken” en wilden ze alles binnen één dag afhandelen.
Zonder enige vorm van service of overleg hebben ze mij zelfs doorgestuurd naar een incassobureau – alleen omdat ik netjes vroeg om een bevestiging. Ongelofelijk!
Ik had eerder ook al slechte reviews over dit bedrijf gelezen, maar ik probeer altijd uit te gaan van het goede in de mens. Helaas hadden al die waarschuwingen gelijk. Reizendeals werkt onprofessioneel, klantonvriendelijk en agressief.
Mijn advies: boek hier niet! Laat je niet misleiden door hun mooie aanbiedingen. De kans is groot dat je eindigt met frustratie, extra kosten en veel spijt.
‼️ PAS OP VOOR REIZENDEALS ‼️
Ik wil iedereen waarschuwen voor de website Reizendeals.nl. Deze organisatie werkt op een misleidende en onbetrouwbare manier. Ze tonen aanbiedingen met extreem lage prijzen die niet realistisch zijn, en zodra je ergens op klikt of gegevens invult, word je ineens als “klant” beschouwd.
In mijn geval is mijn e-mailadres zelfs misbruikt (gehackt) en werd er een boeking gedaan zonder mijn toestemming. Kort daarna ontving ik een betalingsverzoek van bijna €800, terwijl ik nooit iets bevestigd of betaald heb.
Daarna volgden meerdere dreigende brieven van een incassobureau (Straetus), waarin stond dat ik snel moest betalen of anders juridische stappen zouden volgen. Dit alles terwijl ik helemaal geen vakantie heb geboekt.
REIZENDEALS IS GEVAARLIJK EN MISLEIDEND.
Trap er alsjeblieft niet in. Lees reviews en ervaringen voordat je ooit iets invult op hun website.
Ik heb inmiddels een klacht ingediend bij de ACM (ConsuWijzer) en ben van plan verdere stappen te ondernemen. Ik hoop dat meer mensen hun stem laten horen tegen deze praktijken.
—
Faiz Alsabbag
Reizendeals zijn misleidend en puur oplichterij. Ze hebben Fake fotos geplaatst en als je je hebt betaald krijg je verassing. En krijg je geen geld terug. Wij zijn ook opgelicht door reizendeals en vanmorgen aangifte gedaan bij de politie.
Dacht ik een mooie aanbieding gevonden te hebben van €179,- naar Spanje. Op de site staat echt niet direct zichtbaar aangegeven dat het een verrassings pakket betreft. Dat hoort zo wie zo als eerst benoemt te worden en niet ergens onderaan op de pagina. Ik wilde eigenlijk een luchthaven kiezen als je eenmaal op boeken klikt dan moet je na 5 werkdagen betalen. Bij niet akkoord betaal je 30% annuleringskosten!! Had trouwens na een paar minuten al door dat er iets niet klopte. Had binnen 24-uur gebeld maar Reizendeals blijft erbij dat ze alle informatie netjes hebben vermeld op de site. Dat is waar maar hoe????
Dus voor wie het leest als je echt van verassingen houdt en het niet erg vindt om 2 weken van te voren meer erbij te betalen dan dat je is voorgehouden moet je vooral bij Reizendeals boeken!
Reizendeals de beste verrassings reispakketen van Europa!!
❗ Niet transparant, misleidend en pas na ingrijpen door toezichthouder aangepast
Mijn ervaring met Reizendeals was ronduit slecht. Ik heb alleen prijzen en hotels bekeken — zonder ooit een boeking te bevestigen of betalen — en kreeg weken later een incassovordering van €273.
Reizendeals gebruikt een biedsysteem, maar nergens tijdens het proces wordt duidelijk en ondubbelzinnig gewaarschuwd dat je daarmee een betaalverplichting aangaat. Geen pop-up, geen duidelijke bevestiging, geen e-mail: totaal niet transparant.
Dit is niet alleen klantonvriendelijk, maar ook juridisch twijfelachtig. Volgens het Nederlands consumentenrecht (artikel 6:217 BW) is een overeenkomst pas geldig als er sprake is van duidelijke instemming van de consument. In mijn geval is daar absoluut geen sprake van.
✅ Wat dit bevestigt: op 8 oktober 2024 heeft de ACM (Autoriteit Consument & Markt) Reizendeals opgedragen hun website aan te passen omdat de informatie over kosten en verplichtingen onduidelijk en misleidend was.
Ze kregen tot 20 november 2024 om dit recht te zetten, op straffe van een dwangsom van €8.000 per week. Pas na druk van de ACM hebben ze de site aangepast.
Maar dat betekent dus dat duizenden consumenten – zoals ik – vóór die tijd onterecht zijn vastgezet in “boekingen” zonder dat ze dat echt wisten.
Ik raad deze site ten zeerste af. Wat als een simpele prijscheck begon, eindigde in een juridische strijd.
📌 Advies: gebruik deze site niet. En als je hier in dezelfde situatie zit: maak bezwaar en neem contact op met ConsuWijzer of het Juridisch Loket. Laat je niet onder druk zetten.
Reisje gehad naar Mallorca voor een lekker weekje. Alles goed geregeld van de vlucht tot aan het mooie luxe hotel met geweldige zwembad. We hadden gunstige vluchttijden dus we kwamen vroeg aan en gingen laat weer weg dus eigenlijk 2 extra dagen gehad. Toppie geregeld door reizendeals.
Ik heb een zeer teleurstellende ervaring gehad met Reizendeals.nl. Ik vulde mijn gegevens in op hun website, enkel om te zien wat een verrassingsreis zou kosten. Op geen enkel moment heb ik duidelijk bevestigd of akkoord gegeven voor een definitieve boeking. Toch ontving ik kort daarna plots een factuur, zonder dat ik reisinformatie of een bevestiging had ontvangen.
De knop “boeken met betalingsverplichting” verscheen pas na meerdere onduidelijke stappen, en het was voor mij absoluut niet duidelijk dat ik een definitieve boeking zou plaatsen. Toen ik contact opnam met het bedrijf, kreeg ik een standaardantwoord dat ik verplicht was te betalen – ondanks het feit dat de procedure verwarrend en misleidend was.
Na wat onderzoek ontdekte ik dat veel andere consumenten exact dezelfde ervaring hebben gehad. Op websites zoals Trustpilot, Kiyoh en Klacht.nl zijn tientallen vergelijkbare klachten te vinden over dit bedrijf.
⚠️ Overweeg je om via deze website te boeken? Lees dan eerst goed de beoordelingen van anderen.
📣 Ik heb inmiddels een klacht ingediend bij ACM ConsuWijzer, de Nederlandse consumentenautoriteit, en ook contact gehad met het Juridisch Loket in Lelystad, die mijn zaak nu opvolgen.
Als jij een soortgelijke ervaring hebt gehad, raad ik je sterk aan om ook een melding te doen.
Je bent niet de enige – hoe meer mensen dit melden, hoe groter de kans dat er wordt opgetreden.
Ik heb net hetzelfde nu aan de hand!!
Wat een criminele bende is dat?
Ik heb hetzelfde gehad . Meerdere malen gebeld maar word gewoon afgewezen. Ik had ook alleen maar rond gekeken om te vergelijken qau prijs en er was een reis geboekt. Terwijl ik vorig jaar al een reis had geboekt ( via een andere maatschappij) voor dit jaar . Ik kreeg een mail van een incassobureau dat ik €1500,- moet betalen binnen 7 dagen anders word er een deurwaarder ingeschakeld. Ik ben echt radeloos!
Wat erg om te horen dat jullie ook hiermee te maken hebben! Het is echt schokkend hoeveel mensen op deze manier zijn misleid. Ik voel helemaal met jullie mee.
Ik raad jullie aan om ook een klacht in te dienen bij ACM ConsuWijzer en eventueel contact op te nemen met het Juridisch Loket. Hoe meer meldingen er komen, hoe groter de kans dat er echt actie ondernomen wordt tegen deze praktijken.
Als jullie willen, kunnen we ook in contact blijven om elkaar op de hoogte te houden van eventuele ontwikkelingen. Samen staan we sterker 💪
Hou vol – je staat niet alleen.
Ik blijf me verwonderen over het aantal negatieve reviews. Alles wat ik lees is over mensen die “zomaar” ineens een factuur krijgen..
Lezen is voor mensen blijkbaar echt heel moeilijk
Ik ben al een tijdje geleden met ze op reis geweest en alles is keurig afgehandeld. Zelfs de meest simpele ziel zou moeten weten wat die doet, het enige wat je hoeft te doen is LEZEN!!! Niet zo moeilijk toch?
Geen desinformatie, maar alles straight to the point.
Net terug van een weekje Rhodos. Goed en mooi hotel en zeer mooie kamer met zeer mooi uitzicht. Alles in de kamer was voorzien, badjassen koffie thee en elke dag schoonmaak op de kamer. Het hotel had een groot zwembad met genoeg ligbedjes en was paar minuten wandelen van het strand af. Ben weer helemaal tot rust gekomen en kan er weer tegenaan.
Dan heb je gelukt gehad wij zaten in chalidiki horor hotel niks te en op heuvel we moesten gewoon een auto huren voor 5dagen
Welk hotel hadden jullie in Rhodes
Iedereen die hier mee te maken heeft gehad roep ik op een bericht naar kassa te sturen en radar en contact op te nemen met rechtswinkel .als we gezamelijk een melding doen staan we sterker ook ik was de dupe ,na het opzoeken van info zat ik schijnbaar aan een vakantie vast ,samen staan we sterker...
Zelfde voor hier! De dreigmails blijven maar komen. Iemand nog updates bij niet betalen?
Als je binnen 24 uit heweigerrt hebt niks aan de hand en niet bang laten maken invasso is van zelfde bedrijf en daarna een aangetekende brief beiden volgen radar en rechtswinkelovhy het voor komen ze staan al zo slecht aangeschreven bij rechtswinkel ,avl klachten organisaties dat je zelfs via rechtbank goede kans maakt ,zevht al genoegg dat ze heen adres hennen.ye alleen fictief via postbus
Reizendeals is een bedrijf dat algemeen bekend staat om zijn frauduleuze praktijken en doelwit is van verschillende onderzoeken door de Nederlandse en Belgische autoriteiten vanwege illegale schema's, evenals herhaalde boetes en waarschuwingen van de Autoriteit Consument & Markt (ACM) en het Europees Consumenten Centrum (ECC). Ondanks deze problematische voorgeschiedenis blijft het bedrijf proberen consumenten te misleiden via bedrieglijke tactieken.
Reizendeals maakt gebruik van misinformatie of het weglaten van informatie om klanten naar hun website te lokken. Eenmaal daar wordt de consument geconfronteerd met een verplicht betalingsproces, met weinig of geen mogelijkheid om terug te keren. Als de klant de "pseudo"-reservering wil annuleren, rekent het bedrijf een buitensporige annuleringsvergoeding, om nog maar te zwijgen over de buitensporige kosten die worden toegepast als de reservering daadwerkelijk wordt bevestigd.
Dit gedrag werd al behandeld in nieuwsrapportages, waar het bedrijf ervoor koos om zich via een officiële verklaring te communiceren in plaats van directe uitleg te geven aan de pers. Het gebrek aan transparantie en de voortdurende poging om consumenten te misleiden zijn kenmerkende elementen van het gedrag van deze entiteit.
Bovendien is Reizendeals verbonden met Strateus, een "incassobureau" dat niet alleen wordt verdacht van het uitvoeren van illegale incasso's, maar ook mede verantwoordelijk is voor het frauduleuze schema dat door het bedrijf is opgezet. Beide entiteiten werken samen en profiteren van de desinformatie van de consument en de praktijken van het weglaten van gegevens en relevante informatie om hun eigen belangen te dienen.
Al meerdere keren hebben wij geboekt bij Reizendeals en elke keer een super ervaring.
Ze bieden echt zeer voordelige deals aan vele malen goedkoper dan bij andere organisaties, bij andere betaal je soms tot wel het driedubbele. De deals zijn verrassingsreizen wat keurig wordt aangegeven en wij hebben altijd hotels gekregen die vaak een 7 of 8,5 scoren op review websites. Het personeel wat hier werkt helpt je ontzettend fijn, als je een vraag hebt krijg je altijd heel snel een mooi en duidelijk antwoord. Ik zie hier reacties van mensen die klagen over annuleringskosten, alsof je bij een andere organisatie geen annuleringskosten moet betalen als een reis wilt annuleren, dat is overal zo, dat is toch logisch. Er wordt zelfs gesproken over oplichters omdat mensen zelf een reis boeken en er vervolgens vanaf willen, waarom boek je dan een reis? Ik kan in ieder geval zeggen door mijn ervaringen dat dit een zeer fijne, echt super organisatie is, waar je ook geen nummer bent, maar waar de mensen die hier werken echt nog hun best doen om je te helpen en een mooie vakantie voor je samenstellen.
Een van de ergste misleiding en misslaeding manier van betaling voor vakantie, ze zetten prijs laag om mensen te vangen en wanneer u de vakantie te kijken vind je ze sturen u bevestiging en factuur naar uw e-mail!!! zonder enige payement gateway, ze hebben geen klantenservice geen enkele telefoon voor bedrijf in Nederland, en incase van een verandering voor plannen kunt u niemand bellen of annuleren en ze vragen incassobedrijven om het geld te verzamelen na al deze shit! en rechtbanken hebben zaken voor hen!
Wat heb je gedaan heb t zelfde probleem ik ga niet betalen
hun telefoonnummer staat gewoon op de website hoor. Ik heb ze gister nog gebeld, zijn gewoon bereikbaar en vriendelijk
een incassobedrijf gaat zich er alleen maar mee bemoeien als je zelf niet op tijd betaald, net zo als bij iedere andere bedrijf
Klopt ja als je wil bellen neemt er niemand op en je telefoon rekening wordt nog leeg getrokken ook
Super mooie vakantie gehad met zijn vieren naar Malta, mooie vluchturen en het hotel voldeed aan alles. Mooi groot heerlijk verwarmd zwembad.
Leuke winkels in de buurt om lekker te kunnen shoppen. Top locatie en super mooi weer.
Ze zijn oplichters. Ga niet naar deze site. Ik heb een account aangemaakt om de reisdetails te bekijken, omdat deze niet duidelijk zijn. Vervolgens stuurden ze mij een factuur met de melding dat ik de vlucht had gekocht.ik moest annuleren en 250 euro betalen, Ik werd gedwongen om te betalen. Ik hoop dat niemand die met hen samenwerkt en aan deze oplichterij meedoet, enig goeds in zijn leven zal zien.
Hakim niet betalen er wordt gewerkt aan dit onderdeel voor het programma KASSA het is oplichting en intimidatie!!
Hier ook zo was gewoon aan het kijken op hun site smorgens en ineens een mail dat we een citytrip hadden vastgelegd naar Venetië
Heb mail gestuurd want dit kan niet
Weet niet wat ik nu moet doen ermee ?
Iemand raad
Een mail sturen dat je geen contract hebt afgesloten met hun en dus ook niet annuleert want je hebt niks geboekt en voor jou dus de zaak is gesloten je verder ook nergens meer op reageert ! Vooral NIKS betalen! Je niet laten intimideren het is pure oplichting ze doen en kunnen er verder niks mee ze weten zelf goed waar ze mee bezig zijn en hopen op de annuleringskosten die mensen uit paniek betalen, NIET doen niets betalen!! Dit komt binnenkort weer op tv. Als ik vanavond thuis ben stuur ik je een adres en tel nummer waar je je klacht kunt melden en je informatie krijgt over hoe te handelen., voor nu een fijne zondag geniet ervan zonder zorgen want dat is niet nodig! Gr Marjo.
Een instelling zou hiermee om moeten gaan, ze brengen mensen in een moeilijke situatie, wat bedoel je met je hebt een reservering gemaakt, ze verliezen er niets aan, ze rekenen immers annuleringskosten vanaf het punt waar ze zitten, oké er is geen geld voor de reservering of een contract, je kijkt op de website en krijgt meteen een factuur, wat een belachelijk systeem, alsjeblieft, schaam je, mensen verdienen dat geld met moeite, dus ze zouden ons een compensatie moeten betalen voor het nemen van onze tijd en het verpesten van onze psychologie
Hier ook eentje die er in is getrapt ik moet nu annulering kosten betalen dat is 35 % van de factuur kan hiet tegen gaan want dit kan echt niet . Weet niet van waar ik vlieg wat de totale kosten waren helemaal niks. Heb het bedrag niet eens 1250,- wie heeft er een advocaat op gezet. Ga natuurlijk niet akkoord pas op ! Niet boeken op deze site mensen
Ik do ook mij , ik ga de kosten niet betalen.
ik ook. heb wel een bericht gestuurd naar ACM. ben benieuwd naar mensen wat er gebeurt is als ze niet betaalde.
Zeer tevreden deze website is erg duidelijk en heeft mooie en hele leuke deals op deze manier kun je wel meerdere keren per jaar op vakantie erg leuk aanbod en overzichtelijk tevreden dus
Aangenaam. Fijne communicatie met de klanten service. Ik ben heel tevreden over reizen deals. Goed en snel geholpen bij vragen. Goede website en goede prijs
Reizendeals is een bedrijf dat algemeen bekend staat om zijn frauduleuze praktijken en doelwit is van verschillende onderzoeken door de Nederlandse en Belgische autoriteiten vanwege illegale schema's, evenals herhaalde boetes en waarschuwingen van de Autoriteit Consument & Markt (ACM) en het Europees Consumenten Centrum (ECC). Ondanks deze problematische voorgeschiedenis blijft het bedrijf proberen consumenten te misleiden via bedrieglijke tactieken.
Reizendeals maakt gebruik van misinformatie of het weglaten van informatie om klanten naar hun website te lokken. Eenmaal daar wordt de consument geconfronteerd met een verplicht betalingsproces, met weinig of geen mogelijkheid om terug te keren. Als de klant de "pseudo"-reservering wil annuleren, rekent het bedrijf een buitensporige annuleringsvergoeding, om nog maar te zwijgen over de buitensporige kosten die worden toegepast als de reservering daadwerkelijk wordt bevestigd.
Dit gedrag werd al behandeld in nieuwsrapportages, waar het bedrijf ervoor koos om zich via een officiële verklaring te communiceren in plaats van directe uitleg te geven aan de pers. Het gebrek aan transparantie en de voortdurende poging om consumenten te misleiden zijn kenmerkende elementen van het gedrag van deze entiteit.
Bovendien is Reizendeals verbonden met Strateus, een "incassobureau" dat niet alleen wordt verdacht van het uitvoeren van illegale incasso's, maar ook mede verantwoordelijk is voor het frauduleuze schema dat door het bedrijf is opgezet. Beide entiteiten werken samen en profiteren van de desinformatie van de consument en de praktijken van het weglaten van gegevens en relevante informatie om hun eigen belangen te dienen.
Dus wat moeten we doen? Moeten wij betalen? Ik begrijp de factuur niet.
Neem contact op met de Autoriteit Consument & Markt (ACM) en het Europees Consumenten Centrum (ECC).
Betaal niets.
Ze zullen Straetus Incassobureau inschakelen voor de incasso, stuur daarna een melding dat de vordering onterecht is en dat je weigert te betalen.
Reizendeals heeft veel problemen met fraude en is zelfs beboet door de ACM vanwege hun onwettige en frauduleuze praktijken.
Gezien het gebrek aan geloofwaardigheid van het bedrijf bij de Nederlandse rechtspraak, zou het geen probleem moeten zijn om de zaak te winnen.
Uit wat ik de laatste tijd heb gezien, zijn er tientallen mensen die klagen over deze onwettige praktijken.
Als je op internet zoekt, vind je verschillende documenten waarin Reizendeals beschuldigd wordt van illegale praktijken.
Ik geloof dat we ons moeten verenigen tegen dit bedrijf, dat naar mijn mening al gesloten zou moeten zijn door de Nederlandse rechtspraak.
Ik zit in dezelfde situatie. Er is een reserveringsnota aanwezig van 2300 euro. Als ik het niet betaal, volgt er een annuleringsrekening van 800 euro. Ik begrijp niets. U kunt uw reservering online of waar dan ook annuleren. Het is een belachelijk systeem. Ik vind dat dit bij wet verboden moet worden. Er wordt geen geld betaald voor de reservering. Je vraagt gewoon en krijgt informatie. Dit moet u aan een advocaat vragen. Ik ga dit onderzoeken en met mijn advocaat praten
Betaal geen cent, dit is oplichterij. Wij moeten ons verenigen tegen deze fraude.
Hallo, ik heb juist een factuur gekrijgen, maar ik heb niks gereserveerd. Wat kan ik doen voor dit annuleren ?
Kon u uw rekening annuleren of moest u betalen?
dank u
Ik zit in een vergelijkbare situatie. Ik heb niets besteld en toch een factuur ontvangen. Ik heb niet betaald! Waar kunnen we dit samen melden?
Prima reisaanbieder zolang je blijkbaar niet je reis opzegt. Ik snap sowieso niet waarom al die mensen hun reis voortijdig opzeggen, je weet toch wat je betaald? Wij hebben in ieder geval genoten van onze reis naar Turkije voor 8 dagen ALL IN genieten! Groetjes Willen en Jantien
Waarom afzien van je reis? Weet jij niet graag het totale kostenplaatje op voorhand? Nu boek je en ligt je startprijs vast, je kan niet op voorhand de extra opties kiezen om uiteindelijk je totaalbedrag te weten. Je boeking is definitief en pas later komen de opties, waar je ongetwijfeld onder sommige opties niet onderuit kan zoals bagage, extra vervoer, maaltijden
Ziek geworden, mag dat , dat kan je niet vantevoren weten.
Alleen maar lof over dit bedrijf. Waar zie je nog dat je tegenwoordig als klant zo correct en snel geholpen word. Heb je een vraag via de email dan krijg je meestal binnen een paar uur al antwoord. Daar kunnen andere bedrijven een voorbeeld aan nemen. Wij hebben een reis naar Turkije geboekt wij betaalden nog geen €50 per nacht allinclusive en de tickets voor de vluchten waren ook inbegrepen. Je zou bijna denken dat thuisblijven duurder is. Kortom duidelijke website uitstekende klantenservice medewerkers reageren snel correct en niet onbelangrijk goedkope reizen.
Begrijp die negatieve reviews niet. Het is toch logisch als je een reis boekt, je deze niet kunt annuleren?! Vorige maand zijn wij met Reizendeals op vakantie geweest, alles top geregeld. Wij hebben deze week weer een reis geboekt. Alles staat echt heel duidelijk op de website en ze hebben leuke aanbiedingen. Als je dan vervolgens gaat zeuren en gaat klagen dat je moet betalen als je iets hebt geboekt dan lees je zelf gewoon niet goed. Dit is gewoon een bedrijf onterecht zwart maken! Wij zijn iig zeer tevreden
Wat gebeurt er als je dit frauduleuze bedrijf niet betaalt? Heeft iemand ervaring met hen? Ik zou het graag willen weten. Reageer alstublieft.
Mvg
Gelen
Ik heb eerder zaken gedaan met dit bedrijf en het bleek een frauduleus bedrijf te zijn. Ik zat in de eerste stap van de reservering en voordat ik de naam van het land of zelfs de naam van het hotel wist, stuurden ze een factuur voor betaling. Toen ik probeerde te annuleren, was dit niet meer mogelijk en moest ik de annuleringsboete betalen. Natuurlijk heb ik ze geen geld betaald en ze dreigden me dat ik de boete moest betalen of naar de rechtbank moest gaan. Ik heb ze geen enkel bedrag betaald. Dit incident duurt al negen maanden en ik heb niets meer van ze gehoord. Het zijn echte fraudeurs.
Ik zit in hetzelfde schuitje!
Ze dreigen met kosten, maar geloof me. Ik betaal geen cent.
Spannen ze uiteindelijk een rechtszaak tegen je aan? En wat zijn de consequenties daarvan? Worden ze hun voordeel of tegen hen veroordeeld?
Ik dacht een prijsoverzicht te krijgen maar indien je op de knop drukt zit je er direct aan vast. Zeer vaag en misleidend. Lees de reviews, vooral niet boeken. Omdat zij langs de mazen van de wet bewegen kun je er ook nog eens niets mee.
Als je dat niet ziet 95% Gezien de bedenkingen en negatieve commentaren over dit bedrijf, U werkt ongetwijfeld met hen samen om het slechte imago van dit bedrijf te verbeteren. Ze hebben hen bedrogen, zelfs nadat ze de reservering hadden betaald.
Er zijn 68 reviews geschreven over Reizendeals op Reviews.nl. Met een 2.4 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Gemiddeld.