Alltours

Alltours

3.8 reviewscore • 12 reviews
K

Alltours regelt alles perfect

Heel fijn om te reizen met Alltours. Regelen alles goed. Allereerst een fijne site waar je allerlei opties krijgt qua vakanties met duidelijke foto's, prijzen en foto's van het park. Als je boekt krijg je een mail met je vluchttijden etc. Echt alles wordt voor je geregeld.
Je neemt de vlucht naar het land waar je heen gaat op vakantie. Dan pikt een bus je op van het vliegtuig naar het park waar je verblijft. Nou vakantietijd! Komt ook nog iemand langs de dag erna om wat leuke opties te bespreken wat je kan doen maar dit hebben we afgeslagen, vinden het leuk om zelf dingen uit te zoeken.
Naderhand word je weer opgepikt door een bus naar het vliegveld en stap je zo weer in het vliegtuig huiswaarts. Alltours verdiend echt alle credits voor onze fijne vakantie naar Turkije. Dankjewel voor de super service.

Kevin Veening 4 aug 2025
J

Zeer slecht

Waardeloze reisorganisatie vlucht tot 2 keer toe geannuleerd en alle alternatieve die ze bieden komen voor eigen rekening dus kosten taxi kosten andere vlucht gemiste reisdagen compensatie dus advies boek hier nooit

Jjp van opijnen 22 sep 2025
A

Super geholpen door Margo!!!!

Na dat we vorig jaar een complete reis met ons gezin hadden geboekt was de locatie paar maanden later niet beschikbaar meer. Maar door de hele fijn begeleiding naar het zoeken van een ander locatie door Margo is alles goed gekomen. Sterker nog de nieuwe locatie is nog mooier!!! Margo super bedankt!!!! We komen zeker weer bij jou terug voor een volgende vakantie!!!

Arend jan Arfman 14 aug 2025
T

Boek hier zeker niet je vakantie!

In januari heb ik een vakantie geboekt voor mijn vriendin haar verjaardag van iets boven de €7.000,-. Specifiek ben ik opzoek gegaan naar een kamer met swimout balcony (waar ik uiteraard ook voor heb betaald).

Om mee te beginnen waren er op de eerste dag van onze vakantie stakingen op het vliegveld van brussel. Alltours heeft tot op 2 dagen voor het vertrek van onze vakantie ons hier niet van op de hoogte gesteld. Sterker nog, hebben wij hen gebeld dat we in het nieuws al een week zagen dat onze vlucht niet zou vertrekken. Als het aan Alltours had gelegen, hadden we dus op een dicht vliegveld gestaan.

Alltours heeft ons letterlijk onder druk gezet om de vakantie te verlaten. Het was dat of de reis annuleren. Ik heb voorgesteld om een dag eerder te vliegen of een dag langer te blijven, maar hier was volgens Alltours geen mogelijkheid in. Echter zei het resort waar we naartoe gingen dat dit wel mogelijk was. Vliegtickets stonden ook gewoon nog online. Alltours heeft zonder mijn toestemming de vlucht omgeboekt en enkel voor de hotelovernachting die ik heb betaald (€592,-) per nacht, het geld terug overgemaakt. Niks geeft compensatie vanaf hun kant.



Eenmaal aangekomen op de bestemming, was ons all inclusive transport naar het resort niet aanwezig. Ik heb zelf een taxi van meer dan €100,- moeten betalen om naar het resort te komen. Ook hier geven ze geen vergoeding voor, ondanks dat dit in het contract staat opgenomen.

Maar hier stopt het niet. De ellende gaat verder, want de kamer waar ik maanden naar heb uitgekeken, was blijkbaar op het resort al volboekt. Ik kreeg dus zonder pardon gewoon een kamer met balkon op een verdieping. Het resort schijnt dit 7 dagen na mijn boeking al doorgegeven te hebben, maar wederom doet Alltours of hun neus bloed.

Uiteraard was de Alltours klantenservice top! Ik werd naar drie verschillende mensen doorgestuurd en niemand gaf mij een antwoord, waar dit was fout gegaan. De contactpersoon op Cancun die voor Alltours werkt, gaf aan dat Alltours een fout heeft gemaakt en zij mij toch echt te woord moesten staan voor een vergoeding. Eenmaal dat Alltours me te woord stond zeiden ze, dien maar een klacht in na je vakantie.

Ik heb op het resort stampij moeten maken om alsnog een kamer met swim-out te krijgen na drie dagen met ingepakte koffers op de verkeerde kamer te zitten. Ik heb moeten tekenen voor een downgrade en ik heb afstand moeten doen van mijn betaalde voordelen zoals; betaalde massages en exclusieve acces naar het premium deel van het resort. Het resort zelf gaf aan dat mijn kamer vele malen goedkoper is geworden en dat ik zeker naar Alltours moest bellen voor een vergoeding.

Na bijna een maand gewacht te hebben op het indienen van mijn klacht en de problemen. Zegt alltours dat het gaat om een vergissing en dat ik begrip moet hebben voor de situatie. Zij zeggen al een vergoeding te hebben gegeven. Wel het bedrag van de kamer per nacht om mij te compenseren.

Wat een grap. De contactpersoon uit Cancun heeft zelfs achteraf de berichten verwijderd, waarin ze aangaf dat Alltours service de fout had gemaakt. Gelukkig heb ik screenshots voor de advocaat.

1 Advies koop hier nooit je vakantie. De service is echt belachelijk slecht en je word nog slechter behandeld dan een hond. Het enige waar ze aan denken is geld verdienen. Ze nemer voor het boeken van je vakantie super snel op, tot er een probleem is! Het enige wat je dan nog hoort is, dien maar een klacht in. NIET VIA HEN OP VAKANTIE GAAN!

Thomas 12 mei 2025
A

Alltours Alanya zomervakantie 2025 geboekt

Ons jaarlijkse zomervakantie is weer geboekt naar Turkije! We boeken altijd via Alltours omdat dat ons tot dusver altijd goed is bevallen. Ze regelen alles van vertrek tot aankomst heel goed. Je wordt opgewacht op het vliegveld, gaat met de bus naar het hotel, je krijgt een dag erna nog wat informatie en wordt na de vakantie weer opgehaald door een bus naar het vliegveld. Alanya here we come again -> Alltours verdiend zeker 5 sterren.

Annie en Wim 11 nov 2024
M

Vakantie geboekt naar Turkije via Alltours.nl

Waar we voorheen altijd onze vakantie boekten via de Vakantiediscounter, deden we dit nu gelijk via Alltours.nl. Reden hiervoor is dat als je via de Vakantiediscounter boekt dat je dan uiteindelijk bij een echt reisbureau uitkomt als bijvoorbeeld Alltours. Lijkt me dan handiger om gelijk via de juiste aanbieder het te boeken dan een omweg. Dit jaar weer heerlijk naar Turkije!

Max 10 mrt 2024
J

Alltours vakantie

Mijn gezin en ik gaan al jaren op vakantie met Alltours. Jaren geleden zijn mijn vrouw en ik hier mee begonnen en toen we eenmaal gezien hadden hoe goed dit altijd geregeld werd, wilden we niet meer anders. Sindsdien gaan we via alltours op vakantie en dit zal ook nog wel een tijdje zo blijven. Zolang het ons goed bevalt, zie ik geen reden om voor iets anders te kiezen. Helaas worden alle vakanties nu zo'n beetje afgezegd in verband met corona, maar ook dat gaat wel weer over en dan kunnen we weer genieten.

Julian 9 apr 2020
L

Alltours vakantie ervaring

Wij wilden graag een keer weten hoe het zou zijn om zonder tent op vakantie te gaan, dat alles al voor je geregeld was. En zo kwamen we bij Alltours uit, de hele reutemeteut zat bij het all inclusive bedrag in en we hoefden zelf verder niets meer te doen. Voor even vonden we dit heerlijk maar op den duur gingen we het kamperen toch missen. Dus Alltours treft geen blaam, maar de hele ervaring is helaas niets voor ons. Wij zijn mensen die liever kamperen

Linda 21 feb 2020
I

Alltours klacht

Ik heb het al in een eerdere reactie hierop gelezen, maar ik heb een klacht over Alltours die ik toch even wil uitspreken en die gaat als volgt:
Bijna alle mederwerkers hiervan spreken Duits, Nederlands verstaan ze niet en hij Engels is maar heel gebrekkig.
Maar mijn Duits is gebrekkig dus dan ben ik bang dat er miscommunicatie ontstaat.
Ik vind niet dat je er maar van uit mag gaan dat alle Nederlanders vloeiend Duits spreken, want dat is echt niet zo en dat denken zij schijnbaar wel.

Ilse 10 jan 2020
S

Keurig geregeld

Mijn familie en ik gaan nu al jaren op vakantie met Alltours en iedere keer is het keurig geregeld allemaal. Je stapt in het land van bestemming het vliegtuig uit en het busje met reisgids staat daar al klaar om je naar de bestemming te brengen. Ook krijg je de volgende dag de mogelijkheid om met iemand van Alltours te praten en zij geven dan aan welke leuke dingen je daar allemaal kunt doen en / of bezichtigen, hierin ben je vrij om te gaan en te staan waar je wilt. Een dag voor je vertrek kun je dan bij de receptie vinden hoe laat de Alltours bus je weer op komt halen om je naar het vliegveld te brengen en zo hoef je jezelf dus verder nergens druk over te maken en kun je op en top genieten van je vakantie en regelt Alltours de rest. Nu wij eenmaal op deze manier op vakantie zijn geweest, willen mij vrouw en ik niet meer anders, dit bevalt ons perfect.

Sander 7 jul 2019
B

Alltours veel Duitse taal

Prima reisbureau, goed vertegenwoordigd in Turkije met enkele mooie hotels als optie. Voor 15 dagen besteld dus zit er nog wel even. Volgende keer bestel ik weer bij Alltours. Oja klein nadeel: veel is in het Duits. Tourbegeleiding en tevens bediening en dergelijke van het hotel, dit kan overigens verschillen.

Bas 1 jun 2019
L

Alltours goed vertegenwoordigd in Turkije

Als je naar Turkije wilt moet je bij Alltours zijn, ik denk in totaal de meeste keuzes in hotels en resorts. Persoonlijk ga ik graag naar Lonicera Resort & Spa te Avsallar. Is wel 2 uurtjes in de bus nadat je geland bent maar het resort is het waard. Aan het strand: een mooi geel strand zonder stenen en schelpen.

Lisa 30 mei 2019
Beste reisbureaus

Dit zijn de beste reisbureaus van oktober 2025.

Over Alltours

Er zijn 12 reviews geschreven over Alltours op Reviews.nl. Met een 3.8 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Goed.

  • Nog niet geverifieerd
  • Reisbureaus
  • https://www.alltours.nl
  • vakantieadviseur@alltours.nl