Prestige Modelmanagement

Prestige Modelmanagement

1.3 reviewscore • 25 reviews
A

Oplichters

Ik ben ook 3 jaar geleden slachtoffer geweest, ik was minderjarig toen ik me opgaf en ik ben gewaarschuwd door mijn ouders ik had alles ondertekend maar heb me toen uitgeschreven en toen kreeg ik bericht dat mijn sollicitatie is verwijderd dit was 9-6-2020 op 12-9-2021 kreeg ik weer berichten gefeliciteerd u bent model en ik kreeg incasso ik heb hier nooit wat mee gedaan en niet betaald ik heb de politie toen opgebeld en hun zeiden dat ik een bericht moest sturen als ze mij nog een keer mailen dat ik aangifte zou gaan doen ik heb hierna nooit meer wat gehoord mijn advies is ook om niks te betalen

Anoniem 6 feb 2024
Reageer
S

Maffia praktijken

Online aangemeld 'geheel vrijblijvend'

Daarna ineens een mail of ik even 140 euro wil betalen (per jaar) en dat ik er 24 maanden aan vast zit. En dan ben je nog niet gegarandeerd van een opdracht..

Ik heb teruggemaild dat ik mij op mijn herroepingsrecht beroep. Ik kreeg terug dat ik dan 59 euro moet afrekenen voor 'contractbreuk'.

Nou ze krijgen echt geen cent, wat een oplichterij. Als ze een incassobureau inschakelen, hebben ze wettelijk ook geen voet om op te staan.

Sophie 9 nov 2023
S

Is er nog wat gebeurd??? Ik ben echt bang terwijl ik me alleen heb aangemeld en nu heb afgemeld direct dan kunnen ze toch niks meer doen of

San 8 jan 2024
M

Hou. Ik ben dom geweest. Als een schaap volgde ik op wat ze zei en maakte het geld over per ideal. Nu na alles gelezen te hebben heb ik spijt. Heb dus binnen 24 uur opgezegd. Dan moeten ze dat geld toch gewoon retourneren? Alvast bedankt

Martine 26 jan 2024
J

Inkassoo

Ik krijg nu van een bedrijf Inkassodirekt.At een inkasso gestuurd van 109 euro. Ik heb t gevoel dat dit bedrijf ook niet echt is. Iemand ervaring hier mee en enig idee wat ik hier mee moet ? Voor ik schulden opbouw waar ik geen zin in heb. Ik had prestige model management geblokkeerd alleen ze hebben alsnog allemaal mijn gegevens en hun samenwerking is echt te triest voor woorden.
S

Jerome 29 sep 2023
A

Hey het bedrijf is echt nep ik ben er ook ingetrapt en kreeg vandaag ook een incasso maar niet van 109 euro maar 215 dus klopt niks van. Ik weet ook niet wat ik tegen moet doen

Anoniem 3 okt 2023
M

Ik heb vandaag ook een incasso van Inkassodirekt.At gekregen. In mij geval 215,48. Ik ben ook heel benieuwd wat ik hiermee moet doen en of ik er iets mee moet doen. Iemand die hier ervaring mee heeft?

Marvin 3 okt 2023
J

Ik heb hun gebeld en als ik wou annuleren moest ik 49 euro betalen en nu ben ik er volledig vanaf gelukkig. Die 49 kan ik nog wel missen maar ECC nederland zegt dat ze beide gewoon bedrijven zijn.

Jerome 3 okt 2023
M

Hoi Jerome, bedankt voor de informatie. Heb je na de betaling een bevestiging gekregen van beëindiging? En wat en hoe stond het erin beschreven als ik vragen mag?

Marvin 4 okt 2023
J

Ja ik had dus inkasso gebelt, en had gevraagt waarom ik 109euro moest betalen terwijl ik geen contract meer wou. Toen zei ze als je contract wil opzeggen betaal je 49 euro. Vervolgens gedaan en had ook opgenomen met bellen voor bewijs zegmaar. En had wel 3x gevraagt dus hierna is het helemaal klaar en hoef ik niks meer te betalen? Later kreeg ik inderdaad een bevestiging mail van prestigekneuzenbedrijf dat ik mijn contract opgezegt had. Ik geloof nog steeds niet dat ze echt zijn en denk eerlijk gezegt dat dit beide van hun oplichtingsbedoeling is maargoed. Ben er nu vanaf daar gaat het om. Want zodra inkasso je rekeningen blijft sturen en ze hebben gewoon contract van je dat je getekent hebt van prestige dat staan ze gewoon in hun recht.

Jerome 4 okt 2023
K

Niet betalen maar https://www.eccnederland.nl een bericht sturen over dit bedrijf. Zij verlenen gratis juridische hulp. Mijn klacht ligt daar ook.

Karin 10 okt 2023
R

Hoi jerome, ik heb ook slecht ervaring met prestige model, zou je mij laten weten welke nummer dat ik hun kan contact opnemen?

Rizka Sentika Rahayu 17 okt 2023
A

Oplichting

Deze bedrijf is zo slecht ik heb al sinds 6 september met hun contact hebben mij zonder toestemming mijn contract verlengd zonder overleg heb ik incasso gekregen van €109 euro zeggen ze als u wilt annuleren moet u 49 euro betalen ik heb al sinds 6 september al gezegd dit is eerste klas hoe ze zelf noemen groot oplichting ik heb meerdere review geschreven over hun pas op ik heb vandaag nog mail terug geschreven om te stoppen anders stap ik naar advocaat ik heb alle beweizen op me mail jammer dat ik maar 1 ster kan geven ik gun deze bedrijf niet eens een ster zo slecht behandelen ze mensen dat noemen hun eerste klas hahaha

Afraaz 25 sep 2023
Reageer
A

Modellenbureau echte oplichting

Ik had jullie gesproken via mail en toch sturen jullie incassobureau wtf slaat dat op dit is zo slechte bedrijf ik had beter jullie review moeten lezen hoe ik hier zie wtf ik hoop dat jullie blij zijn ik had niet eens betaling achterstand jullie doen alleen om te verlengen had ik toen al gezegd ja doe maar en nu opeens 73.28 met incasso erbij 109 euro we zijn niet eens week verder stel oplichting ik gun jullie die ene ster niet eens als jullie zo met jullie leden om ga

Afraaz 21 sep 2023
Reageer
L

Oplichters

Gister heb ik aanvraagformulier voor mijn 2 meiden opgestuurd. Op de site staat: aanvraag is absoluut vrijblijvend.
Op allebei de aanvragen heel snel dezelfde reactie plus een mail met overeenkomst voor €140,-
Dit vond ik vreemd en kwam bij deze reviews terecht. Ik heb niet op de overeenkomstlink geklikt, dus ben in mijn ogen ook geen overeenkomst aangegaan. Ook staat op de site dat er zonder opgaaf van reden 14 dagen bedenktijd is.
Ik heb ze direct gemaild overal vanaf te zien en geen overeenkomst aan te willen gaan. Als ze dreigen, doe ik aangifte.
Maar volgens mij kunnen ze weinig doen...

Lin 15 sep 2023
J

Hallo, hier net hetzelfde. Zoon aangemeld en direct een mail met 140€. Ik heb nergens op geklikt en ook meteen een mail gestuurd dat ik hier niet aan mee wil doen. Hebt u er nog iets van gehoord intussen?

Joyce 2 okt 2023
L

Hi,

Ja ik heb nog een keer een mail gekregen dat zij de helft van de kosten wel op zich wilden nemen, dus nu hoefde ik maar 70euro te betalen, haha. Weer heel duidelijk gemaild dat ze me niets meer hoeven sturen, dat ik geen cent betaal en dat ik anders naar de politie ga en tot nu toe is het stil gebleven
... ben benieuwd!!

Lin 2 okt 2023
J

Oke, bedankt voor je antwoord. Ik ben blij dat ik verder nergens op geklikt heb. Alleen jammer dat ze foto’s van men zoon hebben nu

Joyce 3 okt 2023
S

Triest clubje.

Wat je ook doet, niet betalen en laten weten dat indien je ooit je foto’s terug ziet op het net, dan weet je ze te vinden.

Maar ongelofelijk dat zij bij Google op pole staan. En dat ik zo’n l.. ben om d’r in te trappen is nog meer ongelooflijk hahaha

Sandor Nijhof 14 sep 2023
Reageer
A

Help!

Ik ben vorig jaar niet zo slim geweest en mij ingeschreven en die €140 betaald. Nu krijg ik een mail dat ik 49 euro moet betalen om dit te annuleren. Wat moet ik doen? Dat wil ik helemaal niet. In hoeverre kan dit gaan? Kan ik juridisch aangesproken worden, boetes krijgen? …

Anoniem 4 sep 2023
Reageer
J

Help

Ik heb vorig jaar 70euro betaald voor 24maanden contract (niet goed ingelezen van de reviews etc).
Nooit wat van gehoord, paar keer contact opgenomen en nu alles wat ik hier lees viel het kwartje. Kreeg ik dus laatst een mail dat ik moest betalen. Meerdere mails verstuurd dat ik het opzeg. Nu moet ik 49 euro betalen en dan hoef ik t 2e jaar niet te betalen.
Wie heeft dit ook gehad en moet ik ook echt betalen? Kunnen en hebben ze recht op inkasso op mij af te sturen? Wie weet wat ik hier mee moet...?

Jerome 1 sep 2023
Reageer
G

Ik ben bang

Ik heb mij aangemeld en kreeg snel een bevestiging. Ik kreeg 2 mails, 1 met dat ik geschikt was en 1 met de overeenkomst. Ik heb dus wel op de “overeenkomstlink” geklikt en daar alles even gelezen maar verder niks geaccepteerd. Ik heb hier ook nog veel gelezen en toen gelijk gereageerd met een mailtje dat ik het wil annuleren en het e-mail adres geblokkeerd van hun. Is dit een goeie zet? Of krijg ik nu problemen? Ze hebben wel mijn gegevens..

Geke van Panhuis 22 aug 2023
Reageer
P

Aanmelding maar direct spijt

Ik heb dus ook aangemeld maar zit nu op hun site te lezen, er staan dus zo’n onduidelijke dingen
En ben nu best bezorgd over wat de consequenties zijn van het aanmelden. Ik heb ook nergens op een link of iets geklikt. Maar wat zien hun onder aanmelding? Ben ik meteen ingeschreven terwijl ik nog niks heb getekend.

Dit is dus wat ik op hun site vond:

Prestige Modelmanagement GmbH verbindt zich ertoe om onmiddellijk na ontvangst van deze bemiddelingsovereenkomst op verzoek van de ouder/verzorger van het kindermodel met de presentatie en bemiddeling van het kindermodel te beginnen en alle diensten conform de overeenkomst volledig te verlenen.

Klanten, die gebruiker zijn, hebben het recht om zonder opgaaf van redenen binnen 14 dagen af te zien van een op afstand of buiten een verkoopruimte gesloten bemiddelingsovereenkomst. De herroepingstermijn gaat in om de dag van het sluiten van de overeenkomst. De gebruiker heeft echter geen herroepingsrecht, wanneer Prestige Modelmanagement GmbH op verzoek van de gebruiker nog vóór het verstrijken van de herroepingstermijn met het verlenen van de diensten conform de overeenkomst is begonnen en de diensten vervolgens volledig werden verleend.

Voor het uitoefenen van het herroepingsrecht moet de gebruiker door middel van een duidelijke herroepingsverklaring, onder vermelding van naam, adres en boekingscode, per post of e-mail de herroeping melden. Voor naleving van de deadline is het voldoende dat de verklaring vóór het verstrijken van de periode van 14 dagen wordt verzonden.

En:

Wanneer de gebruiker gebruikmaakt van zijn/haar herroepingsrecht en er op zijn/haar verzoek nog vóór het verstrijken van de herroepingstermijn door Prestige Modelmanagement GmbH diensten zijn verleend, is hij/zij verplicht een redelijke vergoeding te betalen voor de tot dan toe verleende diensten.

Het herroepingsrecht wordt ook verleend aan klanten die geen gebruiker zijn, maar in dat geval worden er annuleringskosten in rekening gebracht ter hoogte van euro 49,00.


Ik heb werkelijk geen idee wat ik hier nu mee moet

Priscilla 26 jul 2023
D

Dit is zo oneerlijk
Want er zijn echt nog geen diensten verleend
Kijk maar es op radar
Het is allemaal bangmakerij
En je kunt altijd extra advies vragen via een juridisch loket! Laat je niet bang maken

Diana Bouman 27 jul 2023
G

Ik heb dus wel op die “overeenkomstlink” geklikt en toen alles daar gelezen maar verder niets geaccepteerd. Toen een mail gestuurd dat ik er van af zie en hun mail geblokkeerd. Krijg ik nu problemen?

Geke van Panhuis 22 aug 2023
P

Denk het niet, er staat vrijblijvend in de informatie en 14 dagen bedenk tijd. T zijn gewoon dreig mails en mischien dat de helft van de mensen wel betaald als ze eenmaal zo’n mail hebben gehad. Maar juist omdat ze bang worden gemaakt.
Ik heb het ook geblokkeerd. Heb nergens voor getekend en idd ook meteen een mail erachter aan gestuurd dat ik overal van af zie en nergens voor betaal

Priscilla 22 aug 2023
J

Hallo,
Ik had vorig jaar dus 70 euro betaald en had niet goed ingelezen over de revieuws.. ik hoorde nooit wat en had paar keer contact gezocht. Op gegevenmoment dacht ik laatmaar, tot ik paar weken geleden een mail kreeg dat ik weer moest betalen ivm (24maanden) contract. Al eerder gezegt dat ik het wou opzeggen. Nu na een paar mails krijg ik te horen dat contract verloopt als ik 49 euro betaal. Wie weet wat ik moet doen? En ook over dat incassa gebeuren. Hebben ze daar wel recht op?

Jerome 1 sep 2023
D

Hai ik heb nu een incasso gekregen
Ik betaal niks
Ik ga een jurist raadplegen
Herroepingsrecht is er niet voor niks!! Ze maken mensen bang! Niet betalen
Laat ze ons maar voor de rechter slepen
Met zn allen staan we sterk

Diana Bouman 1 sep 2023
J

Een incasso van hoeveel? En van een officieel bedrijf? Dit is toch raar? Als het zo nep is vallen ze toch juist door de mand als ze incasso gebruiken

Jerome 1 sep 2023
P

Serieus, ik vind t echt een heel raar verhaal allemaal zo.
Ze kunnen toch niet zomaar incasso’s sturen.
Ik heb zelf niks meer gehoord maar heb ze dus geblokkeerd.

Priscilla 1 sep 2023
J

Ja ik heb nu ook hun email geblokkeert, ze zoeken het maar uit en betaal zeker niks, al was het een tientje. Die lui moeten eigenlijk aangepakt worden!

Jerome 1 sep 2023
D

Dat incasso bureau is volgens een andere gedupeerde ook van de oplichters
Ik heb die nu ook geblokkeerd
Betaal geen cent

Diana Bouman 1 sep 2023
R

Ik heb precies hetzelfde. Blijven ze maar steeds die incasso berichten sturen? Zo vervelend dat ze je gegevens nu ook hebben.

Rowan 4 sep 2023
D

Ja verdorie! Dat is echt vervelend
Ik heb ze nu geblokkeerd… dus ben benieuwd…
Als ik google op herroepingsrecht dan staan wij gewoon in ons recht! Ik ga radar ook inschakelen… die hebben al eens een topic over de oplichters gehad

Diana Bouman 4 sep 2023
R

Ach ja dan blokkeer ik ze en negeer ze gewoon. Ze kunnen toch niks doen. Volgens kun je niet zomaar iemand een incasso sturen

Rowan 7 sep 2023
M

OPLICHTING!!

Aangemeld als 'model' kreeg meteen een e-mail met het verzoek om even €140,00 te betalen. Gelukkig heb ik niet op de link geklikt en vandaag kreeg ik een herinneringsmail. Zij willen 50% voor hun rekening nemen het het bedrag is nu 'slechts' €70,00. Ik ben hierna even de reviews gaan lezen en die zijn niet best. Tevens heb ik online aangifte gedaan bij de politie. Het zit mij niet lekker dat zij mijn foto's en adresgegevens hebben. Wat gebeurd er als je niet betaald? Kunnen zij incassobureau's sturen? Ik heb meteen op de mail gereageerd dat ik er graag vanaf wil zien. Dit is gelukkig binnen de 14 dagen herroepingsrecht. Krijg ik hier nu problemen mee?

Miriam 19 jul 2023
L

Ik heb me ook perongeluk aangemeld.
Ik heb alleen niet op de link gedrukt.
Ik heb ook direct gemaild dat ik niet akkoord ga en nergens op heb geklikt tevens niet wist dat het aanmelden 140 euro kost.
Wat kan ik nu het beste doen

Littlmii 25 jul 2023
P

Heb je toevallig al iets meer gehoord,
Ik heb gister mijn dochter aangemeld en nu ik dit lees voel ik me zo schuldig. Ik heb meteen ook gemaild ermee te kappen omdat mijn dochtertje er geen interesse in heeft. Heb ook niet op de link geklikt maar zit niet te wachten op aanmaningen enzo , wat heb je zelf nog verder ervaren?

Priscilla 26 jul 2023
L

Ja ze stuurden bedankt voor de samenwerking en ze sturen me een contract op 🤣🤣🤣🤣🤣
Ik vrees hem letterlijk nergens voor wij staan hoe dan ook in onze recht, en ga dan ook geen cent betalen

Littlmii 26 jul 2023
D

Gewetenloze oplichters

Ben er ook ingetrapt
Maar heb direct mijn herroepingsrecht gebruikt en natuurlijk krijg ik nu dreigmail
Ik ga niks betalen! Kom maar op!!
Laat ze me maar dagvaarden
We hebben met zn allen bewijs genoeg
Laat je niet bang maken en betaal echt niks
Herroepingsrecht is 14 dagen!! Dus ze kunnen je echt niks maken

Diana Bouman 11 jul 2023
Z

Beste,
Ben hier ook ingetrapt. Heb alleen op de link geklikt die ze doorstuurde, heb ik hierdoor akkoord gegeven?
En hoe werkt die heroepingsplicht?

Zoe Strijbos 17 jul 2023
D

Hai
Volgens mij niet…. In Nederland heb je 14 dagen bedenktijd! Dus ze kunnen ons niks maken
Ze maken mensen bang en daardoor betalen ze

Diana Bouman 17 jul 2023
P

Heb je ondertussen nog iets van ze gehoord?
Ik heb het gisteren gedaan zonder verder te kijken helaas, ik zit hier allemaal echt niet op te wachten heb gelukkig nog nergens op geklikt en meteen gemaild van alles af te zien

Priscilla 26 jul 2023
D

Hai Priscilla
Goed gedaan! Ik heb al dreigmail gekregen! Ik heb ze nu geblokkeerd! We staan in ons recht om binnen 14 dagen er van af te zien! Laat ze maar komen! Dan gaan we met zn allen tegen ze in

Diana Bouman 26 jul 2023
P

Ja kreeg nu ook een mail dat ze het annuleren maar wel 49 moet betalen 🤣
Heb ook duidelijk aangegeven dat ik geen contract ben aangegaan en dat er op de site stond VRIJBLIJVENDE aanmeldings procedure.

En daarbij 14 dagen herroepingsrecht, dus ik zou nu ook wel een dreigmail gaan ontvangen verwacht ik.
Heb aangegeven al een advocaat in de arm te hebben genomen mits ze doorgaan met mails 🤣 ga ik ook maar dreigen met niks haha

Priscilla 27 jul 2023
I

Hoi, hebben jullie nog wat gehoord? Ik heb me kleintje ook aangemeld zonder verder te lezen! Krijg net een mail met 140 euro. Ben niet van plan te betalen! Heb nu ook terug gemaild dat ik van alles af zie en geen samenwerking aan ga. En ik 14 dagen bedenktijd heb.

Hebben jullie nu nog bericht gehad na de dreigingen dat jullie moeten betalen?

Wat zijn de verdere acties die ik kan verwachten? Moet ik nu nog wat doen

Ilana 21 aug 2023
P

Ik heb ze gewoon geblokkeerd
Ze kunnen niks want k heb nergens voor getekend
Heb geen zin in die dreigmailtjes van ze

Priscilla 21 aug 2023
D

Ik heb ze ook geblokkeerd
Laat ze maar komen!
Meiden, echt… we staan in ons recht! Ze hebben niet voor niks het herroepingsrecht uitgevonden😁
Laat ze ons maar voor de rechter slepen!! Dat doen ze niet!! Ze weten dat ze niet winnen kunnen 😛😛

Diana Bouman 21 aug 2023
I

Dankjewel voor jullie snelle reactie ! Ik ben niet van plan om iets te betalen! We gaan het zien. Denk idd dat ze niks kunnen doen !

Ilana 21 aug 2023
S

Oplichters

Mijn zoon van 14 heeft zichzelf aangemeld via de site en krijgt allemaal mails dat er betaald moet worden. Ik heb hierop een mail gestuurd, nadat mijn zoon over ja op had geklikt, waarin ik aangeef dat ik als ouder geen toestemming geef en hij minderjarig is. Ik krijg een mail terug dat ik het tweede jaar niet hoef te betalen als ik 49 euro betaal voor annuleringskosten. Ik heb hierop een bericht gestuurd dat mijn zoon onder de 18 is en geen toestemming van zijn ouders heeft. Ik heb hier nog geen reactie op.
Ik zou dit bedrijf ook ergens aan willen geven, iemand een idee waar ( info@europakonsument.at zag ik staan in de reviews en zal ik ook een bericht sturen).

Stoppen de mails als je niet betaald? Ook als er incassokosten worden berekend?

Sandra 28 jun 2023
K

Ik heb via info@europakonsument.at bericht ontvangen om alle correspondentie van en naar Prestige op te sturen zodat zij er iets mee kunnen doen. Ik kreeg een e-mail van Maria Semrad (msemrad@europakonsument.at), zij is jurist.
Ik heb nog geen tijd gehad om alle correspondentie op te sturen aan haar maar misschien is het een goed idee om haar te laten weten dat het om heel veel mensen gaat, door heel Europa. Dat zal ik haar ook laten weten.

Karin 29 jun 2023
S

Goed plan. Ik kreeg nogmaals een bericht van Prestige Modelmanagement en dat was exact hetzelfde als de eerste reactie die ik heb gekregen. Gewoon een kopie/automatische mail. Wij hebben nog contact gehad met een jurist die gaat ook nog wat verder onderzoeken wat we ermee kunnen.

Sandra 29 jun 2023
K

Ik heb inmiddels alle correspondentie naar haar gestuurd en een aparte e-mail met deze link en dat ze op verschillende reviews uit verschillende landen in Europa hetzelfde aan zal treffen.

K.M. 29 jun 2023
K

https://www.eccnederland.nl/nl is een Europees consumenten centrum met gratis juridische hulp als je problemen hebt met een onderneming uit een ander EU land. Ik heb deze link ontvangen van Maria Semrad, de juriste van het centrum in Oostenrijk die ik in een eerdere reactie genoemd heb.

Karin 11 jul 2023
S

Inmiddels hebben we bevestiging dat ze de inschrijving kosteloos terugdraaien vanwege de leeftijd van zoon. Dus gelukkig geen automatisch verzonden bericht nu.

Sandra 14 jul 2023
R

Helaas aanvraag gedaan

Hoi,

Helaas heb ik een aanmelding gedaan zonder te weten dat het om een nepaccounts ging, echter na de mail van dat ik moest betalen gingen bij mij de alarmbellen ( helaas pas ) af.

Nu heb ik verder nergens meer op geklikt en een mail gestuurd dat ik niet akkoord ga, omdat ik zowel online als offline niks getekend heb. Zou dit voldoende moeten zijn, of ben ik ergens toe verplicht ?

Ik heb nu een mail met link om €140 te gaan betalen maar nog niks geklikt en aangegeven dat ik niet verder wil, ook omdat ik nog niks heb getekend of iets dergelijks.

Is dit voldoende of kunnen ze mij nu iets maken over betaling.

Ralph 27 jun 2023
M

Hi Ralph,

Trap er niet in. Ze spelen gewoon bluf poker. Heel veel mensen gaan uit angst toch betalen. Maar ze hebben geen poot om op te staan als jij verder geen stappen heb genomen via de link. Ik zelf heb dit ook gehad en zodra ik de mail ontvangen had, direct mail terug om nergens mee akkoord te gaan. Gelukkig heb je dat recht in Nl (14 dagen herroepingsrecht)

Ze blijven mailen in de hoop dat mensen “gewoon” gaan betalen. En wellicht dat de helft van de mensen dit doen. Zo verdienen zij geld. Niks doen, niks betalen.

Maddy 10 jul 2023
K

Nee hoor gwn negeren die hap. Het lijkt allemaal wel heen erg spannend enz.. maar uiteindelijk heb je niks gedaan dat je administratie kosten moet gaan betalen.. en dus niks heb om voor te betalen

Klas 10 jul 2023
P

Heb je mischien verder al wat gehoord? Ik heb nu hetzelfde ja, meteen teruggemaild om er van af te zien maar verder nog niks gehoord

Priscilla 26 jul 2023
M

OPLICHTING

Ik had me aangemeld. Niet op akkoord gedrukt want moest geld betalen. En toen ging ik reviews lezen en toen dag ik laat maar. Wilden dat niet. Kreeg toen allemaal mails je moet geld betalen. Terwijl ik niet op akkoord heb gedrukt. En nu gaan inkasso me mailen. Om 215 euro te betalen. Ben niet gek. Stelletje oplichters. Meld je nooit aan.

Marinda 4 jun 2023
D

Heb me net aaangemeld en nu zie ik al deze reacties, ben je verolicht dit te betalen ? En incasso kan toch niet als ze geen bankgegevens hebben ?

Danisha Robert 7 jun 2023
M

Wat moet je doen?? Ik heb dit ook voor, maar heb nog niet geklikt op bemiddelingsovereenkomst. Had ook mail gestuurd om te vragen te stoppen na de slechte reviews te lezen. Moet ik het gewoon negeren?? Wat kunnen ze doen??

Maria 15 jun 2023
M

Hoi ik heb het genegeerd.
Ik hoop op niks ergs en anders ga ik naar de politie toe. En dan klaag ik ze aan

Marinda 15 jun 2023
R

Beste,

Helaas heb ik ook een , waarvan ik dacht een beoordeling aangevraagd, echter moet ik nu inderdaad betalen. Heb nog nergens verder op geklikt en mails gestuurd dat ik niet akkoord ga.

Zou dit voldoende zijn, of moet ik nog aangifte doen alvast?

Hopelijk is het voldoende door gewoon niks te betalen en nu verder alles te negeren denk ik ?

Ralph 27 jun 2023
B

Same, heb paar dagen geleden mijn kindje aangemeld en nu pas zie ik al deze negatieve reacties. Ik ga wel een mailtje terug sturen dat we met de overeenkomt niet mee eens zijn. Belachelijk dat we gelijk moeten betalen

Betul 29 jun 2023
R

Ja precies,

Ik heb gelijk een mail gestuurd dat ik nergens mee akkoord ga, ga nu ook nergens meer op reageren…ook niet op bedreigingen van eventueel incassobureaus ( die zeer waarschijnlijk niet eens echt zijn ) .

Gewoon blokkeren en van je af laten glijden is het beste.

Zijn zat leuke bureaus 👍

Ralph 29 jun 2023
I

Hoi,

Hebben jullie nog wat gehoord? Ik heb een mail gestuurd dat ik er vanaf zie en geen samenwerking wil. Is dit voldoende? Of moet ik nog wat doen? Hebben jullie nog wat gehoord van de incassobureau, waren die echt of is het allemaal nep?

Ilana 21 aug 2023
M

Prestige modelmanagement oplichters

1* is nog veel te hoog om te geven
-1000* zou beter zijn geweest

Ruim 1 jaar geleden besloot ik mijn zoon in te schrijven bij prestige. Ze beoordelen de aanvraag met foto's of ze je gaan opnemen in hun bestand
Tijdje later kreeg ik bericht dat mijn zoon werd opgenomen in hun bestand
De kosten om online te staan met foto's kost €120,-
Deze site moet je zelf onderhouden en zelf foto update plaatsen
Dit vondt ik nogal duur om al 't werk zelf te doen. En wilde de overeenkomst ontbinden
In die tussentijd las ik zoveel negatieve reacties van andere mensen

Elk contact, dus een fatsoenlijke reactie om overeenkomst teint onsen bleef uit
Ipv daarvan kreeg ik dreigmails, wat allemaal over betalingen gaan
Het deel €120 heb ik toen betaald met een duidelijk mail erbij dat ik dit voor 1 jaar aanga en dat ik absoluut geen 2de jaar met hun in zee wil gaan

Nu jaar later hetzelfde liedje dreigmails, zelfs bedreigingen dat hun een bedrijfsjurist inschakelen

Ik heb niks meer betaald en heb hun verwezen dat ze mijn mail van vorig jaar maar erbij moeten pakken, dat ik geen 2de jaar met hun een overeenkomst aanga.

Ook geen enkele normale reactie of mail terug
Alleen maar dreigmails krijg je hierop terug

Dit nep bureau, moet keihard aangepakt wat ze mensen aandoen En moet volledig worden opgedoekt
Want er lopen inmiddels tig klachten tegen dit nep bureau

Via andere bureau's heeft mijn zoon afgelopen tijd wel leuke opdrachten gehad. En hiervoor hoef je in veel gevallen helemaal geen inschrijfgeld te betalen.
Een werkgever betaald jou en niet andersom

Monique 28 mei 2023
R

Hoi,

Hoor je er nog wel eens wat van ? Of ben je er vanaf?

Tevens, via welke modellenbureaus heb je wel leuke reacties?

Ralph 27 jun 2023
D

Ik zou nu 2 de jaar moeten betalen, maar ik moet 1 2 de jaar betalen en dan annulatie. Maar mijn bank weigert deze rekening. Nu zeggen ze dat ze een juridische dienst gaan aanspreken. Wat moet ik nu doen?

Debbie 31 jul 2023
M

Hoi Ralph

Of ik van prestige modelmanagement af ben, dat hoop ik
Tot nu heb ik niks meer van hun gehoord
Waar wij wel goede ervaring mee hebben multacasting en galucciagency

Mvg
Monique

Monique 31 jul 2023
B

ZO ZWAAR TRIEST!!!

M’n kindje van 7 maanden “aangemeld”. Nergens mee akkoord gegaan uiteraard en krijg net 2 mails dat ik 140 euro moet betalen. Uiteraard ga ik dat niet doen.

Ik heb foto’s van mijn kind gestuurd en vind dit zo naar.. ik ga de politie benaderen als ze mij lastig blijven vallen. Ze kunnen me toch niets maken?

Britt Metten 22 mei 2023
S

Als er bij aanmelding staat dat je 'akkoord gaat met hun voorwaarden', dan is het maar net de vraag in hoeverre ze iets kunnen vragen qua bedrag. Altijd een wat grijs gebied in mijn ogen. Zijn de voorwaarden rechtsplichtig? Heb je op een checkbox geklikt? Etc.

Simar 22 mei 2023
K

Ik heb een e-mail gestuurd naar info@europakonsument.at om Prestige aan te geven. Zij gaan over consumentgedrag en zitten in Oostenrijk, waar Prestige ook 'gevestigd' is. Hoe meer klachten zij binnen krijgen, hoe beter.

Karin 23 mei 2023
D

Niet doen!!!!

Never nooit aanmelden voor dit fake bedrijf.De communicatie gaat goed zolang het geld binnen is, er wordt gezegd dat je voor de eerste 2 jaar betaald, en het jaar daarop komen ze met een zeer dringende manier van nóg eens factureren.Als je contact zoekt krijg je een automatisch gegenereerd bericht.
Nog nooit een opdracht gehad,ook daar schuiven ze de schuld door naar hun afnemers. Dus wel betalen, veel gedoe en nul resultaten.Als het kon had ik 0 sterren gegeven

Diana Spoelder 9 mei 2023
Reageer
C

prestige management

Ik wil me opgeven hier en krijg mail dat ik uitermate geschikt ben en dat ik 140 euro moet te betalen terwijl er 120 euro op site staat vermeld. Dit geef ik aan ze door met de vraag waarom ik 140 i.p.v. 120 euro moet betalen. Krijg daarop bericht dat ik nu 70 euro mag betalen.
Heb hierna toch maar eerst info op internet gezocht en zie zoveel negatieve berichten over dit bedrijf dat ik niet meer reageer op de mail van 70 euro in de hoop dat ze zelf ook geen actie meer ondernemen. Hoop dat dit bericht ook andere mensen kan helpen om niet met dit bedrijf in zee te gaan.
Lijkt inderdaad of ze wereldwijd bezig zijn maar waarschijnlijk is het ze te doen om geld binnen te krijgen en geen opdrachten voor degene die ingeschreven staan.

Corien de Bruin 12 jan 2023
A

Hi! Een vraagje, heb je nog mails gekregen of dat het bedrag hoger is geworden? Namelijk hetzelfde bij mij gebeurd

Anoniem 3 apr 2023
K

Hi, ik heb vandaag een bericht ontvangen van een Duits incassobedrijf, of ik even een kleine € 97 wil betalen en dat het bedrag op gaat lopen als ik het negeer. Iemand ervaringen?

Karin 11 mei 2023
E

Zelfde probleem hier! En worden maar incasso”s gestuurd terwijl ik heb aangegeven mij uit te willen schrijven! Mogelijkheid om dit bedrijf te blokkeren bij mijn bank?

Emma Roeleveld 15 mei 2023
K

Ik heb vandaag een email gestuurd naar info@europakonsument.at
over de praktijken van Prestige. Zij gaan over consumentenbelangen in Oostenrijk, waar Prestige ingeschreven staat. Ik betwijfel of ze wel fysiek bestaan maar dat weten zij dan wel.

K.M. 15 mei 2023
E

Het bedrag word elke keer verhoogd en zeggen dat ze een incasso doen. Terwijl ze niks van mijn rekeningnummer hebben! Ik krijg hier zoveel stress van. Iemand die weet wat ik moet doen?

Emma 16 mei 2023
C

Zoals ik al eerder heb aangegeven, niet met dit bedrijf in zee gaan! Ik heb niets meer van ze gehoord nadat ik de review heb geplaatst op 12 januari 2023.
Nergens op reageren en zeker geen geld overmaken. Ze kunnen niet zo maar een incasso doen als je niets hebt ondertekend, dit zijn loze dreigementen.
En als er instanties zijn waar je een klacht kan indienen over dit bedrijf dan dit ook doen.

Corien de Bruin 17 mei 2023
E

Ik kan niet terug vinden of ik iets ondertekend heb waardoor dit mij alleen nog maar meer stress geeft dat ik niet terug kan kijken. Mocht ik in het geval iets ondertekend hebben. Wat dan te doen? Incasso’s lopen op!

Emma Roeleveld 17 mei 2023
E

Weet ondertussen dat er niet zoveel aan de hand is! Vals Alarm hoop ik dan maar haha!
Hoop dat het land er achteraan gaat waar het bedrijf vandaan komt!

Emma Roeleveld 17 mei 2023
K

Schrijf ook even een email naar europkonsument (zie eerdere review). Hoe meer klachten ze binnen krijgen, hoe beter. Ik heb het ook bij de redactie neergelegd van Alberto Stegeman.

K.M. 17 mei 2023
F

Prestige management

Ik heb mijn fotos geüpload en binnen paar uur kreeg ik een bevestiging. Daarna kreeg ik een overeenkomst met voorwaarden en dat heb ik niet teruggestuurd, ik heb wel mail teruggestuurd dag ik niet akkoord ga met alg. voorwaarden en dat zij mij uit het systeem moeten halen. Wat nu? Hebben mensen dit ooit meegemaakt???
Wettelijk is er geen verbintenis ontstaan.

Ferg 30 aug 2022
S

Hey,

Hoe is het afgelopen? Ik heb net hetzelfde voor en heb de voorwaarden ook niet aanvaard en de overeenkomst dus ook niet afgesloten. Toch dien ik zogezegd 50 euro administratieve kosten te betalen... Ik heb een mail gestuurd dat ik hier niet mee akkoord ben, daar ik geen officiële overeenkomst ben aangegaan en ik geen manuele of digitale handtekening geplaatst heb.

Stefanie 13 okt 2022
M

Dit is een grote SCAM

Dit is een grote SCAM!
Mensen trap er alsjeblieft niet in.
Kan helaas hier geen links plaatsen maar kijk naar de radar aflevering malafide modellenbureau. Uit eigen ervaring kan ik dit bevestigen. . Je wordt bestolen. Ze verdienen zoveel geld mee op een hele schaamteloze manier.
Kijk uit mensen. Doe je onderzoek en je zult zien er zijn zoveel slachtoffers. Niet normaal. En als je wil opzeggen ook nog eens €49 durven vragen. Bah!

Mariama Balde 5 nov 2021
L

Haai. Thx.voor je. Waarschuwing ik heb mijn dochter van 6.gister aangemeld en kregen precies zelfde momenten en mail. Echt precies als op radar godzijdank dank ben ik uit. Nieuwsgierigheid naar reviews gaan kijken en ja hoor kwam die radar tegen. En. Zo

Maar wat.gebeurd.er als ik al ben ingeschreven maar geen inschijf geld heb betaal rn ook niet betaal om uit te schrijven


Ik ben ook erg geschrokken zij. Foto's van mijn dochter van 6.

Wat moet ik doen

Loana 3 aug 2022
C

Heb je ook een incasso brief ontvangen? Hoe ben je er van af ?
Ik heb hier een brief ontvangen en bedreigd me om de kosten van €210 binnen één week te betalen

Canon 19 okt 2022
L

Canon . Nu na mijn 1e bericht tijd terug .
Ik heb nooit via briefpost gehad alleen mail
Heb 2 x gereageerd op hun en heb gezegt. Ze mogen iemand anders voor gek houden en als ze me ooit nog benaderen mijn zus in deze zaak bij politie zat zetten.
En ze drijgen alleenmaar. Als je de tijd van hoeveel gelukt hun hebben .. had een echte betaling allang incasso gestuurd

Loana 20 okt 2022
A

Vraag over Prestige modelmanagement

Een vraagje. Ik heb me ook ingeschreven en ik heb vandaag reactie gehad, met daarin dat ik een uitstekende kandidaat ben. Nu moet ik nog bellen en "iets" bespreken staat in de mail. Als ik er vanaf wil en dus helemaal niks betaal, ben ik r dan vanaf? Of hoe werkt het?

Dus als ik de mail nu gewoon laat voor wat het is, hoef ik die 120 euro niet meer te betalen, of pas als ik de 120 euro heb betaald ben ik genaaid?

Mvg,

Ad

Ad 15 nov 2020
K

Je meld jou (kind) aan.
Krijgt een vriendelijk mailtje en telefoontje zodat alles echt lijkt.
Niks is minder waar.
Geen reactie en 120€ kwijt 😒

Kimberly Den Haese 17 nov 2020
M

Schrijf ze een mail om dat te bevestigen. Je weet maar nooit met deze scammers. Ze vinden altijd een Manier om je geld afhandig te zijn.
Let alsjeblieft goed op!

Mariama Balde 5 nov 2021
S

Is er ergens een telefoonnummer waarop ik ze kan bereiken? Helaas heb ik een aanmelding gestuurd, nog niet op een betaallink geklikt die ik via de mail heb ontvangen. Ik heb mij toch nog niet al gebonden aan iets?

Sheila 17 nov 2021
M

Hi. Ook ik heb mijn dochter aangemeld en kreeg een e-mail dat zij een geschrikte kandidaat was. Ik kreeg een link om te betalen. Ik heb hier uiteraard niet op gelikt. Ik heb een mail teruggestuurd en gezegd dat ik er toch vanaf zie. Ik heb dus alleen een aanmelding gedaan en niet op de link geklikt. Hoe is het bij jou verlopen…? Ik zit toch nergens aan vast nu?

Michelle 31 jul 2022
M

Ik heb nog wat nummers gevonden bellen kan elke ochtend voor 13.00
Zo kun je ze bereiken. Ze moeten toch ergens door gestopt worden


PRESTIGE NEDERLAND: 0031 20 210 5283 of 020 210 5283

Martine 26 jan 2024
A

OPLICHTERS

Vuile oplichters!! Duizenden mensen zijn slachtoffer van dit bedrijf smerige zaakjes. Nooit aan beginnen. Eerst word er gevraagd om geld over te maken. Je krijgt een mevrouw aan de telefoon die heel dringerig is en voor dat je t weet heb je t contract ondertekend en geld over gemaakt naar deze oplichters die beweren dat ze overal zitten op de wereld

Anoniem 10 nov 2020
A

Oplichting je moet 120€ betalen als je niet reageert krijg je nw aanbieding 60€ maar opdrachten hebben ze niet trap er niet in!!! Betaal niet zoveel inschrijfgeld nergens goed voor!! Gelukkig gingen optijd de alarmbellen af bij mij en ben ik nergens op ingegaan

Anoniem 10 nov 2020
T

oplichterij !!!!!!!!

Thomas 17 dec 2020
R

Smerige oplichters

Dit zijn een stel oplichters! Eerst allemaal mooie beloftes doen en vies inspelen op de goedgelovigheid van modellen, vervolgens € 120,00 vragen, en daarna nooit meer iets laten horen! En dan ook nog aanmaningen en dreigingen van juristen durven sturen! Heel internet staat vol met waarschuwingen over dit bedrijf! Vandaar ook mijn waarschuwing naar anderen. Geen goed woord over te zeggen.

Rick Hogendijk 9 nov 2020
A

Ik heb hetzelfde ... heb je de 49 € betaald? hebben ze je aangegeven bij een incassobureau? hoe ben je er vanaf gekomen??

Aleksandra 26 nov 2021
Beste dienstverleners

Dit zijn de beste dienstverleners van mei 2024.

Over Prestige Modelmanagement

Prestige Modelmanagement is een toonaangevend wereldwijd online platform voor zelfbeheer van modellen. Het biedt een uitgebreide en gebruiksvriendelijke omgeving waar modellen hun beste foto's en shoots continu kunnen promoten. Klanten waarderen de regelmatige updates en het gemak waarmee ze met het platform kunnen werken. Daarnaast biedt het ondersteuningsteam van Prestige Modelmanagement professionele begeleiding en antwoord op alle vragen met betrekking tot het modellenwerk. Met dit platform hebben modellen de tools in handen om zich altijd op professionele wijze te presenteren. Samen creëren ze een digitale wereld waarin zowel klanten als modellen zich op hun gemak voelen.

  • Nog niet geverifieerd
  • Dienstverleners
  • https://www.prestige-modelmanagement.com
  • support.nl@prestige-modelmanagement.com