Lycamobile

Lycamobile

2.6 reviewscore • 10 reviews
W

Slechte klantenservice

Waardeloos, niet mee in zee gaan! Ik kocht een sim pakket bij Albert Heijn voor 5 euro. Daarvoor zou ik een simkaart krijgen en na 1 x opwaarderen in totaal 15 euro beltegoed en 1 gb mobiel internet. Hier kocht ik gelijk 10 euro bij. Eenmaal thuis sim kaart geïnstalleerd en 10 euro opgewaardeerd, bleek dat het nummer nog door iemand anders in gebruik was voor whatts app waardoor ik zijn berichten kreeg. Erg vervelend, maar kan gebeuren. Klantenservice gebeld, 50 minuten aan de telefoon met slecht verstaanbaar medewerker, maar ik kon een nieuwe sim kaart "gratis" halen bij een Turkse of Marokkaanse winkel. Maar die zit niet in ons dorp, dus na veel vragen stuurde hij mij een sim kaart op. Na 3 dagen netjes ontvangen, maar zonder de afgesproken 40 euro beltegoed. Ondertussen nu 4x voor gebeld, nog steeds niks, telkens de toezegging dat het binnen 24uur er op zou staan maar helaas. Telkens de zelfde smoes dat een collega een fout had gemaakt, en dat het nu echt goed zou komen....

Wm 11 apr 2023
Reageer
R

Wat een drama service

Ik ervaar al meer dan een jaar problemen met de bereikbaarheid van mijn Lyca-telefoon. Mensen die mij bellen, krijgen automatisch voicemail en als ik iemand bel, duurt het lang voordat de telefoon overgaat. Ondanks het feit dat ik de nieuwste Samsung-telefoon heb en ben overgestapt op een nieuwe simkaart met nummerbehoud, blijft het probleem zich voordoen. Het afgelopen jaar heb ik meermaals contact gehad met Lycamobile en elke keer maken ze beloftes, maar vervolgens hoor ik niks van ze terug. Hun service is de slechtste die ik ooit heb meegemaakt. Ze hebben nooit geholpen bij het oplossen van dit probleem of hebben slechts een deel ervan opgelost. Het bellen naar Lycamobile lijkt dan ook geen enkel resultaat te hebben gehad.

Rob Dans 16 dec 2022
Reageer
H

Slecht!

Wat een verschrikkelijk slechte ervaring heb ik gehad met dit bedrijf. Ik voel me regelrecht opgelicht! Ik heb 40 euro opgewaardeerd zodat volgens hun eigen bericht mijn internationale bundel van 30 euro automatisch verlengd zou worden. Echter, omdat dit niet gebeurde, heb ik meerdere malen contact opgenomen met de klantenservice. Helaas kreeg ik telkens iemand aan de lijn die zeer gebrekkig Nederlands sprak. Deze persoon wist mij te vertellen dat het niet mogelijk was om mijn internationale bundel te verlengen omdat ik op dat moment in het buitenland was en al 40 euro had opgemaakt aan internet buiten de bundel. Ook als ik opnieuw tegoed zou storten, zou ik geen internationale bundel kunnen aanschaffen. Dit betekende dat ik alleen nog maar gebruik kon maken van het veel te dure internet buiten de bundel. Na stroeve gesprekken met twee telefonisten heb ik geen enkele oplossing gekregen. Ik heb dit als zeer frustrerend ervaren en ik raad iedereen ten zeerste af om met deze oplichtersbende in zee te gaan.

Hendrik Maan 12 dec 2022
Reageer
K

Super klantenservice

Ik heb onlangs voor de eerste keer contact opgenomen met de klantenservice van Lycamobile en werd geholpen door de heer Nordin. Ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over hoe goed hij naar mij heeft geluisterd en hoe snel hij het probleem met mijn simkaart heeft kunnen oplossen. Al met al ben ik zeer positief over de klantenservice van Lycamobile.

Kjeld Dest 20 nov 2022
Reageer
W

Bedankt voor de hulp

Ik wil graag delen dat mijn telefoon recentelijk kapot is gegaan, wat resulteerde in het verlies van de dekking voor mijn twee simkaarten. Om dit op te lossen, kocht ik een nieuwe telefoon en plaatste ik beide kaarten erin. Helaas werkte de Lycamobile simkaart niet. Ik probeerde de instellingen aan te passen, maar zonder succes. Uiteindelijk besloot ik Lycamobile te bellen voor hulp. Ze adviseerden me om een nieuwe simkaart te kopen en het oude nummer over te zetten naar de nieuwe kaart. Gelukkig lukte het me om het nummer te behouden waaraan ik gehecht ben, na ongeveer 20 minuten aan de telefoon te hebben gehangen.

Werner KJorn 3 okt 2022
Reageer
E

Krijg geen contact

Onlangs heb ik per ongeluk een verkeerd telefoonnummer ingevoerd bij mijn bestelling bij Lyca. Toen ik contact opnam met Lyca om het probleem op te lossen, werd mij verteld dat ik een e-mail moest sturen als er een probleem was met bijvoorbeeld het nummer. Helaas heb ik nu al twee e-mails gestuurd, maar heb ik nog geen enkele reactie ontvangen, ondanks dat dit door Lyca zelf werd aangeraden. Aangezien ik niet zonder belminuten kan rondlopen, heb ik besloten om een nieuwe bestelling te plaatsen. Ik vind het namelijk belangrijk dat ik in geval van nood iemand kan bereiken.

Etterman 29 sep 2022
Reageer
E

Erg goed geholpen

Mijn ervaring met de klantenservice van Lyca was fantastisch, en ik wil graag mijn waardering uitspreken voor de medewerker die mij heeft geholpen.
Zodra ik contact opnam met Lyca, werd ik snel geholpen en binnen enkele minuten mijn probleem wist op te lossen. Ik was onder de indruk van zijn deskundigheid en vriendelijkheid tijdens het hele proces. Ik ben dan ook zeer tevreden met de service die ik heb ontvangen en geef daarom zowel de Lyca klantenservice een 5-sterren beoordeling.

El-Yakoubi 28 sep 2022
Reageer
K

Geld weg

Koop niets bij Lycamobile, want je ontvangt niets en raakt alleen je geld kwijt. Ze vragen om extra informatie, maar doen er niets mee. Ze beloven een onderzoek te doen, maar komen hun beloften niet na. Je betaalt voor beltegoed, maar krijgt weinig of niets daarvoor terug. Bij problemen word je aan het lijntje gehouden en op wacht gezet tot je het beu bent. Op internet zie ik veel soortgelijke klachten. Ik heb mijn klacht gemeld bij de ACM en raad iedereen die iets soortgelijks heeft meegemaakt aan hetzelfde te doen. Hopelijk voert de ACM dan een onderzoek uit of neemt actie tegen Lycamobile. De hele dag door krijg ik sms-berichten van Lycamobile met verzoek om op te waarderen. Ik voel me opgelicht door Lycamobile.

Karim Mach 23 mrt 2022
Reageer
T

Kan er niet veel goeds over kwijt

Onlangs heb ik contact opgenomen met betrekking tot mijn bevroren simkaart die gedurende 4 maanden niet werd gebruikt omdat ik in het buitenland was. Ik vermoed dat er nog beltegoed op de kaart zit en wil dit probleem zo snel mogelijk opgelost hebben. Anders ben ik genoodzaakt een klacht in te dienen over jullie dienstverlening en service. Bestaat er niet zoiets als wet- of regelgeving over deze kwestie?

Ik heb dit nummer al meer dan 10 jaar en het is daarom erg vervelend. Uw klantenservice heeft geprobeerd om via het serienummer het probleem op te lossen, maar dit was niet mogelijk omdat de kaart te klein was om het serienummer af te lezen. Inmiddels heb ik het serienummer gevonden en ook beltegoed op de kaart geladen.

Volgens uw collega en supervisor kan ik dit probleem oplossen door de benodigde gegevens via e-mail te verstrekken. Ik wil mijn nummer behouden en verzoek om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Alvast bedankt.

Thomas Gevers 3 feb 2022
Reageer
D

Fix jullie site

De website van hen werkt constant niet.
Het vernieuwen van het pakket lukt steeds niet.
Het is niet mogelijk om een pakket ter waarde van 10 euro te kopen met een saldo van 15 euro.
Het internet is zeer traag in het centrum van Amsterdam.
Het is niet mogelijk om het adres, e-mail, etc. te wijzigen op hun website.
Dus nogmaals fix jullie site!

Deborah 28 jan 2022
Reageer
Prijzen vergelijken

Door middel van samenwerkingen met meerdere telecomproviders, kunnen we onze bezoekers gunstige prijzen aanbieden.

Beste telecomproviders

Dit zijn de beste telecomproviders van maart 2024.

Over Lycamobile

Lycamobile is de ideale telecom provider voor mensen die regelmatig internationaal bellen of data gebruiken. Het bedrijf biedt verschillende mobiele abonnementen en prepaidkaarten aan die gericht zijn op internationale belminuten en data. Met het betrouwbare netwerk van KPN biedt Lycamobile een uitstekende dekking en snelheid in Nederland. Daarnaast biedt Lycamobile ook voordelige internationale belbundels aan waardoor je goedkoop naar het buitenland kunt bellen. De klantenservice van Lycamobile is goed bereikbaar via de telefoon en e-mail. Met een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding en goede service is Lycamobile de perfecte keuze voor mensen die internationaal veel bellen of data gebruiken en op zoek zijn naar een voordelige telecom provider met een uitstekende dekking en snelheid in Nederland.

  • Nog niet geverifieerd
  • Telecomproviders
  • https://www.lycamobile.nl
  • cs@lycamobile.nl