Logitech

Logitech

4.0 reviewscore • 12 reviews
A

Uitzonderlijke ondersteuning en garantie

Een groot compliment voor de Logitech-ondersteuning! Het geluid van mijn webcam werkte niet goed, ik contacteerde de ondersteuning via chat, de medewerker liet me enkele tests uitvoeren en wachtte geduldig tot ik ze had voltooid. Nadat we vaststelden dat het probleem niet was opgelost, mocht ik mijn webcam vervangen door een nieuwe zonder zelfs te wachten op de retourzending van de oude (die ik misschien niet eens hoef terug te sturen), ondanks dat ik het bonnetje was kwijtgeraakt. De webcam werd direct verzonden en kwam binnen enkele dagen aan.

Anna 31 aug 2023
Reageer
J

Slechte ervaring met garantieproces

Ik kocht een high-end Logitech-toetsenbord (MX Keys Plus) dat na 20 maanden kapotging. Het retourproces was een nachtmerrie, met 35 minuten in een chat waarin vragen herhaald werden. Het is te begrijpen dat producten soms defect raken, maar dan is een vlot en efficiënt garantieproces essentieel. Helaas schiet Logitech hierin tekort en daarom geef ik een slechte review.

Jan 28 nov 2023
Reageer
J

Snelle en efficiente afhandeling van reclamatie

Ik contacteerde Logitech's klantenservice via live chat en binnen een half uur kreeg ik de bevestiging dat vervangende goederen onderweg waren. Mijn beschadigde Logitech-product hoefde ik niet terug te sturen; een video was voldoende. Elke keer als ik contact opnam met Logitech's klantenservice kreeg ik een snelle, vriendelijke en probleemloze oplossing. Top service met een glimlach!

Joris 26 nov 2023
Reageer
E

Kwaliteitsproducten met oke ondersteuning

Logitech-producten zijn van goede kwaliteit en de klantenondersteuning is behoorlijk. De chatsupport is traag en hun manier van problemen oplossen voelt soms wat oppervlakkig. Aan de positieve kant zijn ze echter extreem vriendelijk en ongelooflijk behulpzaam in het begeleiden naar een product dat je zal bevallen. Ze zorgen goed voor hun klanten, hoewel ze niet altijd de beste zijn in het omgaan met problemen die je tegenkomt. Ik zou graag twee sterren aftrekken, maar hun producten zijn echt goed.

Emma 25 nov 2023
Reageer
L

Goede klantenzorgbeleid

Ik kocht dit jaar een Logitech G Pro X Superlight Wireless muis. Alles was prima voor 7 maanden, maar toen had ik een probleem met onregelmatig scrollen. Logitech's support bood aan het product kosteloos te vervangen nadat ze met mij gecommuniceerd hadden en probeerden het probleem direct op te lossen. Uit mijn ervaring hebben ze goede garantievoorwaarden.

Lucas 16 nov 2023
Reageer
R

Z906-geluidssysteem Defect na 18 Maanden

Ik kocht een Z906-geluidssysteem dat na 18 maanden defect raakte. Na contact met Logitech en het sturen van een video van mijn systeem, stuurden ze prompt een compleet nieuw systeem vanuit een depot in Europa. Geen klachten. Mijn advies bij het omgaan met bedrijven is om duidelijk je verwachtingen te stellen en uit te leggen hoe het hen zal raken als die verwachtingen niet worden waargemaakt. Ken je rechten onder de consumentenwet.

Ruben 12 okt 2023
Reageer
S

Wat problemen met de levering

Mijn pakket was teruggestuurd naar het Logitech-magazijn vanwege een verkeerd adres, wat ik niet begreep omdat het een verjaardagscadeau was en ik het snel nodig had. Ik contacteerde hen over het probleem en ze waren erg behulpzaam, geduldig en vriendelijk. Binnen een uur was het probleem opgelost. Helaas kon ik het niet opnieuw laten verzenden nadat het het magazijn had verlaten, maar ik kreeg mijn geld terug om de bestelling opnieuw te plaatsen.

Sophie 30 sep 2023
Reageer
M

Slechte kwaliteit spullen de laatste jaren

Helaas is dit teleurstellend. Ik heb altijd Logitech-muizen gehad, maar de laatste twee hadden dubbele inputproblemen, hetzij op de linkermuisklik of nu op de terugknop. Het lijkt erop dat de kwaliteit van Logitech-gamingmuizen aanzienlijk is gedaald. Ze zijn uitzonderlijke gamingmuizen die snel stuk gaan. Trieste eigenaar van Logitech MX518, Logitech G403 Prodigy, Logitech G703 Hero Lightspeed en Logitech G PRO X SUPERLIGHT.

Mark 5 sep 2023
Reageer
T

Vroeger beschouwd als de beste

Ik beschouwde Logitech altijd als de beste leverancier van mainstream componenten, toetsenborden en muizen. Ik kocht onlangs een vervangende toetsenbord-muiscombinatie en had niets dan problemen met de batterijverbindingen. Batterijen vervangen, verwijderen en vervangen, licht schuren van de batterijverbindingen, enz. Helaas verloor ik mijn 30 dagen retourperiode door het gebruik van andere reserveonderdelen. Hun duurdere (als vervanging gekochte) muis (niet-combo) werkt perfect, misschien een betere leverancier.

Tim 29 aug 2023
Reageer
D

Lange levensduur

Ik gebruik al jaren en jaren de draadloze muizen van Logitech. En ik geloof echt dat ze de beste zijn als het gaat om de prijs/kwaliteit-verhouding. Alle apparaten hebben me vele jaren gediend en ik heb ze alleen per ongeluk kapot gemaakt door ze te laten vallen of door er iets op te morsen. Afgezien daarvan zijn ze zeer duurzaam en als je niet zo onhandig bent als ik, zul je waarschijnlijk één apparaat een decennium gebruiken.

Daan 18 aug 2023
Reageer
E

Gaming Headset G430

Dit gaat over de Logitech Surround Sound Gaming Headset G430. Na een paar jaar plezier van het apparaat, begon het te haperen en uiteindelijk in stukken te breken. Ik gebruik de headset op het werk en berg hem elke avond op in mijn lade. De pads laten stukjes stof achter op mijn bureau (en soms op mijn oren). Onlangs begon het plastic af te brokkelen en nu ontbreken er kleine stukjes. De headset werkt nog steeds, maar ik heb veel lijm nodig. Contact opgenomen met Logitech: buiten garantie, ze willen zelfs niet onderzoeken waarom het in stukken breekt.

Eva 10 aug 2023
Reageer
T

Logitech Craft review

Als grafisch ontwerper zocht ik een praktisch maar toch elegant toetsenbord. Ik heb altijd producten van Logitech gehad en toen ik de Logitech Craft op hun website zag, was ik meteen geïnteresseerd. Ik ging filmpjes kijken op YouTube en reviews lezen. Voor mijn werk leek het mij super handig om zo'n draaiknop te hebben. Verder ziet het toetsenbord er echt clean en stijlvol uit. Eigenlijk precies wat ik zocht. Ik heb het toetsenbord dan ook direct besteld voor bijna 200 euro, dus mijn verwachtingen waren ook zeker hoog. Ik moet zeggen dat mijn verwachtingen meer dan waargemaakt zijn. Het toetsenbord straalt gewoon kwaliteit uit en zo voelt die ook! De draaiknop valt eenvoudig te mappen in verschillende applicaties aan allerlei functies en dat werkt echt een stuk fijner. Tuurlijk moet je er even aan wennen, maar het maakt mijn leven als grafisch vormgever een stuk eenvoudiger. De Logisch Craft ziet er ook schitterend uit op mijn bureau. Ik kan in ieder geval niet meer zonder.

Tim 10 aug 2021
Reageer
Beste webshops

Dit zijn de beste webshops van maart 2024.

Over Logitech

Logitech Nederland biedt een breed scala aan computeraccessoires en randapparatuur van hoge kwaliteit. Het bedrijf is al meer dan 35 jaar actief en staat bekend om zijn innovatieve en gebruiksvriendelijke producten. Of het nu gaat om een ​​muis, toetsenbord, headset, webcam of speakers, Logitech Nederland heeft voor iedereen wat wils. De producten van Logitech zijn niet alleen functioneel, maar ook stijlvol en ergonomisch ontworpen. Het bedrijf hecht veel waarde aan duurzaamheid en heeft als doel om in 2030 alleen nog maar gerecyclede materialen te gebruiken voor haar producten. Logitech Nederland heeft een uitstekende klantenservice en biedt garantie op al haar producten.

  • Nog niet geverifieerd
  • Webshops
  • https://www.logitech.com
  • eu_salessupport@eu.logitech.com