Telecom

KPN Mobiel

22 reviews
36% positief
14% neutraal
50% negatief

KPN Mobiel is een van de grotere telecomproviders van Nederland. Ze beheren een eigen netwerk waardoor klanten zeker zijn van snel internet en overal een goed bereik om te kunnen bellen en sms'en. KPN verkoopt Sim Only en abonnementen waarbij een telefoon inbegrepen zit. Heb tv en internet van KPN of XS4ALL aangesloten? Dan kan je profiteren van extra korting op je mobiele abonnement.

Budget Mobiel is van alle telecomproviders de beste keuze.

Bezoek Budget Mobiel


Reviews (22)

  • T

    Zeer slechte service

    Dit bedrijf verdient zelfs deze ene ster niet! Na een internet abonnement afgesloten is er nooit een monteur geweest op afgesproken datum. In plaats daarvan kreeg ik bericht niet thuis te zijn geweest. Nieuwe afspraak pas 2 weken later mogelijk. Wederom geen monteur verschenen! Klantenservice (die overigens bijna niet te bereiken is) gaf aan niets meer te kunnen doen dan een 3de afspraak in te plannen 1 week later!
    1 maand verder zonder internet, alles geannuleerd en gekozen voor een betrouwbare provider. Klantvriendelijkheid kent KPN niet. Servicemedewerker KPN was het hier mee eens. Zegt denk ik voldoende over het bedrijf

    T 22 apr 2022

  • Tobias

    Sim only met unlimited data

    Ik heb al een tijd het unlimited sim only abonnement van KPN en het werkt echt perfect. Nooit problemen met het bereik en altijd snel internet. Het is bij KPN wel wat duurder dan bij bijvoorbeeld Budget Mobiel, maar ik ik wil niet inleveren op stabiliteit, dus heb ik destijds voor KPN gekozen. Daar heb ik gelukkig geen spijt van. KPN heeft ook de optie dat je een maandelijks opzegbaar abonnement neemt. Vaak zie je dat je minimaal een jaarabonnement moet nemen, wat best lang is. Wel goed dat ze die mogelijkheid aanbieden.

    Tobias 17 jan 2022

  • Floris

    KPN abonnement met telefoon

    Bij KPN heb ik een abonnement afgesloten met een iPhone 13. Eigenlijk heb ik altijd bij KPN gezeten en hier was ik altijd wel tevreden mee. Het is misschien niet de goedkoopste, maar je weet wel wat je krijgt. Wat je krijgt is ook altijd goed en ik ben bang dat dat niet voor alle providers geldt.

    Hiervoor had ik Sim Only, omdat ik niet graag aan een duur abonnement vast zat, maar toch maar gekozen voor zo'n duurder abonnement. Ik had niet altijd geld om zo'n duur toestel in één keer te kopen. Dan maar een wat hoger bedrag per maand. Tot nu toe ben ik er tevreden mee en het maandbedrag valt ook wel weer mee.

    Floris 1 jan 2022

  • Wim Groen

    KPN mening over bedrijf

    Poeh veel negatieve reviews lees ik hieronder met enorm grote teksten. Mensen, ik gebruik KPN al jaren voor mobiel maar ook voor internet en tv. Sinds kort glasvezel. Het is een heel groot bedrijf met ontzettend veel medewerkers en nog veel meer klanten. Als er iets mis is kan je gewoon bij KPN aan de bel trekken en je wordt goed geholpen. Heb al meermaals zelf aan de bel getrokken en ze zijn altijd snel bereid je te helpen. Qua mobiel heb ik nog nooit veel contact gehad met de klantenservice behalve dat ik mijn simkaart eens moest vernieuwen. KPN had me een nieuwe simkaart opgestuurd en het werkte meteen. Verder heb ik altijd en overal goed bereik en kan ik echt niks slechts bedenken over dit bedrijf. Zo, dat is mijn mening.

    Wim Groen 19 dec 2021

  • Boon

    Doelbewust misleid met afsluiten abo met airpods

    Na jarenlang klant van KPN te zijn en je wil weer een nieuw abonnement met mobiel,( iPhone 12 pro Max) verwacht je klantvriendelijk,respectvol en eerlijk behandeld te worden.
    Na al mijn twijfel voor KPN ( prijs)heeft de verkoper in de KPN winkel (Hoofddorp) de actie met de airpods ( 100,00 euro reductie) in de strijd gegooid om mij over de “streep te trekken”.
    Na akkoord voor deze airpods aanbieding blijkt deelname aan deze actie niet goed gekeurd , ivm een “ foute EAN code” ??
    Na diverse telefoon gesprekken met KPN mensen met evenzoveel mensen die het “ niet Weten” en allemaal verschillende verhalen verkondigen of cq de Hoorn erop gooien.
    BIZAR, wat een bedrijf!!, doelbewust misleiden van je klanten.
    Dit is voor mij in ieder geval mij laatste abonnement KPN en geen positief advies naar anderen.

    Boon 18 aug 2021

  • marco

    KPN Mobiel

    KPN Mobiel

    Na een slechte ervaring met een andere mobiel provider, op zoek naar iets anders.
    Een voor mij mooie aanbieding gevonden bij KPN (icm Hussel). Uiteindelijk besloten ook een nieuw toestel te nemen dus op 1-7 besteld bij KPN, volgens de website direct leverbaar. Toestel betaalt en vervolgens in afwachting van de levering.
    Volgende ochtend SMS dat het toestel helaas niet leverbaar is. Verwachte levering van toestel 12-7. Op de aankoopbon staat vermeld dat de garantie wel al vast is ingegaan. Contact opgenomen met de helpdesk hierover maar die konden niets doen. Klacht ingediend per mail en na te zijn terug gebeld kon de garantie termijn ineens wel worden aangepast. Maar datum levering toestel onzeker.
    Dan geeft de website ineens aan dat het toestel pas vanaf 19-7 leverbaar is. abonnement gaat toch pas 2-8 in dus nog geen stress.
    Dan op 9-7 ineens bericht van KPN, toestel is leverbaar en afspraak met koerier kan worden gemaakt. Netjes gedaan via de website, afspraak voor levering 10-7.
    Op de dag van levering bericht van koerier, helaas komen we niet want we hebben het pakket niet.
    Contact opgenomen met KPN, helaas meneer toestel is pas vanaf 2-8 leverbaar (waarschijnlijk). Op de vraag waarom ik dan wel een mail krijg dat het leverbaar is, "ik vermoed een foutje"
    Betaal dus voor iets wat niet leverbaar is (terwijl de website op moment van bestellen anders vermeld)
    Heb garantie op iets wat ik niet heb (maar de termijn van 2 jaar loopt wel al vast)
    Moet maar afwachten of de nu vermelde levertermijn van 2-8 wel word gehaald.
    Op de vraag waarom ik wel vooraf moet betalen "dat doen we altijd met nieuwe klanten"terwijl ik al jaren klant ben bij KPN. Ze hebben mijn gegevens want die worden bij het bestellen netjes vooraf ingevuld.

    Een slecht start van KPN kan je het minimaal noemen, van enige compensatie word niet gesproken, het enige wat je krijgt is "Sorry"maar daar ligt de kast al vol mee.
    Het is dat de helpdesk me netjes te woord heeft gestaan en het abonnement pas op 2-8 ingaat want anders had ik de hele actie afgeblazen.
    (was nog aan het denken om ook TV van KPN te nemen maar dat laat ik voorlopig maar even)

    marco 10 jul 2021

  • Siham

    SUPER SLECHTE DEKKING EN KLANTENSERVICE

    SUPER SLECHTE KLANTENSERVICE!!! Echt verschrikkelijk. Ben al weken bezig en heb al zo lang slechte wifi in huis. Onder de 20 mbits zou ik recht hebben op een monteur die het bekijkt. Nou ik heb 5 mbits boven. 20 mbits naast het kastje zelf. En 12 mbits in de keuken beneden. Ik heb helemaal geen wifi waar ik gebruik van kan maken. Verschillende keren gebeld wifi manager ook 10x moeten doorlopen. Hier uit komt ook dat de wifi slecht is en dat er een monteur langs moet komen.


    Wordt beloofd een monteur langs te sturen. Heb 3 dagen doorgegeven dat ik volledig beschikbaar ben. En dan hoor ik helemaal niets. Weer gebeld en weer 3 dagen door moeten geven. Geen enkele afspraak is ingepland of iets vernomen. Weer terug gebeld mevrouw zegt ik los het voor u op ik ga direct met de afdeling bellen die er over gaat. Na 15-20 min in de wacht wordt de verbinding verbroken. En krijg ik een mooi smsje;

    Beste klant, u hebt net contact gehad met ons. Volgende keer niet meer in de wacht staan? Dat kan met een KPN account. De meeste klanten vinden daarmee snel online antwoord of hulp op kpn.com/ helpt vooruit Groet, KPN

    Ze belt niet eens terug! Volgende dag zelf terug gebeld. Mevrouw kon geen installatiemonteur via het systeem erin zetten. “Ander systeem” geprobeerd en hier komt uit een service monteur voor €60/45 min. Dat was de enige mogelijkheid voor haar. Gevraagd of ze me kon doorverbinden met de planning of een andere afdeling die mij kon helpen. Maar ze kon me alleen verbinden met de afdeling waar ik mijn contract kon opzeggen.

    De mogelijkheid om programmas terug te kijken is het enige waarom ik zoveel moeite heb gedaan. Zelfs toen ze me had doorverboden met de afdeling om mijn contract op te zeggen stond ik zoooo lang in de wacht dat ik gewoon opgehangen heb.

    Schaam je diep KPN!

    Siham 22 mei 2021

  • Pascal

    KPN heeft een stabiel netwerk

    Ik maak al jaren gebruik van KPN en ik zie geen reden om te switchen naar een andere provider. Een vriendin stelde wel eens voor om te switchen naar Budget Mobiel omdat die goedkoper schijnt te zijn en ook gebruik maakt van het KPN netwerk, maar dat heb ik nooit gedaan. Ik ben gewoon tevreden met KPN, nooit klachten gehad, bij kleine problemen altijd snel geholpen en een stabiel netwerk. Persoonlijk betaal ik liever wat meer en dat ik bij een grote bekende provider zit, dan dat ik een paar euro bespaar bij een provider waar ik nog nooit van gehoord heb. Naast KPN Mobiel gebruik ik ook Internet en TV van KPN. Gewoon alles bij dezelfde provider, dat is wel zo makkelijk. Daarnaast krijg ik ook 5 euro korting, omdat ik internet en tv met mobiel combineer. Nog een reden om niet over te stappen naar een andere provider.

    Pascal 17 mei 2021

  • Erna

    Slechte service van KPN winkel in harderwijk

    Bij de winkel in Harderwijk geweest. Kon mijn mail en diverse appst niet openen. Werd weggestuurd met de opmerking dat er al meer klanten met hetzelfde probleem waren geweest. Was een storing bij Samsung, ze konden er niets mee. Wat een onzin. En ik was 5 minuten te vroeg voor mijn afspraak, was niemand in de winkel maar ik werd niet toegelaten. Moest over 5 minuten maar terugkomen.Ben naar de Phone house in Nunspeet gegaan. Ze hadden al meer klanten uit Harderwijk gehad. Het probleem was binnen een kwartier opgelost. En gewoon gratis, geweldige service. Dus voor mij geen KPN in Harderwijk meer. Ik ga voortaan naar Nunspeet naar Phone house.

    Erna 24 mrt 2021

  • PH

    Slechte service KPN mobiel

    We hebben 2 iphones (12PRO en 11) met abbonement besteld. Het laatste toestel zou gisteravond geleverd worden, hiervoor ben ik de avond thuisgebleven. Toestel is niet afgeleverd zonder dat ik gebeld ben. Nadat ik met KPN / Reviva (transportbedrijf) heb gebeld gaven ze door dat het adres niet gevonden kon worden en hebben ze het maar geannuleerd.
    Vandaag weer met KPN gebeld en daar vroegen ze wat ik wilde. Ik gaf aan dat ik vandaag of morgen het toestel wilde hebben, dat was niet mogelijk en het zou waarschijnlijk in het nieuwe jaar worden bezorgd. Ze gaven de schuld aan Reviva, gaf aan dat zij de eindverantwoordelijke zijn en dat ik niet zo'n boodschap had dat het intern niet zo goed gaat. Na veel gezeur (geen excuses btw) kwamn het er op neer dat ik het maar moest annuleren en opnieuw bestellen. Daarop heb ik de hele order maar geannuleerd, dit is zo slecht... Ga maar weer terug naar T-Mobile...

    PH 23 dec 2020

  • Kees

    kPN super telefoon aanbieder

    Al die mensen die negatief spreken over KPN, ik snap echt niet waar ze deze onzin vandaan halen.
    Ik vind KPN juist een super goede telefoon aanbieder, betere ervaringen dan hier heb ik nog niet elders gehad dus ik haal het nu ook echt niet meer in mijn hoofd om over te gaan stappen naar nog weer een andere aanbieder.
    Als je het ergens goed hebt moet je hier niet mee tarten is mij altijd geleerd.
    Het bereik en dergelijke is hier altijd goed, ik heb nog nooit problemen gehad en het is ook relatief goedkoop.
    Dus wat wil je nog meer.

    Kees 19 okt 2020

  • elbert

    Klote Update van digibox

    Klote Update van digibox.
    Duurt nu bijna 2 seconden om epg op te roepen. En als deze dan komt dan is het nog maar half beeld. Terug gaan naar vorige zender werkt vaak niet. En bovendien is de g3hele structuur veranderd bij on demand waardoor je geen info over film ziet totdat je hem eerst selecteert en ook oproept. Kortom "even" kijken welke films ze hebben en waar ze beetje over gaan, duurt het minimaal een uur.
    Ook komen de radiozenders in het epg voor terwijl ik enkel tv zenders wil bekijken. Vroeger kreeg je deze zenders tenminste pas te zien als je de radio selecteerde.
    Bovendien blijft ontvangst van mobiel nog steeds slecht tot zeer slecht. Alleen op zolder met raam open en half uit raam hangend heb ik continue ontvangst.
    Bij mijn moeder thuis is ontvangst zelfs in de tuin maar af en toe 1 balkje. In huis zelfs totaal geen ontvangst
    Kortom zeer grote achteruitgang op kabel en mobiel blijft al 15 jaar lang onveranderd hopeloos. Ik ga weer terug naar Ziggo.

    elbert 24 sep 2020

  • Harm-jan

    geen enkele communicatie

    We zitten nu al meer dan 3 weken zonder Internet. Het standaard antwoord is dat het aan de KPN ligt en er aan gewerkt wordt. Dat geloof ik niet meer. We zouden afgelopen dinsdag teruggebeld worden door jullie met een update, niet gebeurt. Er zou een vergoeding komen voor de weken waarin we nu geen internet hebben, geloof ik niet.
    Er is geen enkele communicatie vanuit jullie en jullie noemen jezelf een telecommunicatiebedrijf?

    Harm-jan 15 sep 2020

  • Lisa

    zeer slechte ervaringen

    Nou, wij hebben nu echt zeer slechte ervaringen met jullie. Waar te beginnen geen idee.
    Maar dat jullie medewerkers afspraken maken die niet eens mogelijk zijn en compensatie niet over gesproken kan worden wat daar de hoogte van kan zijn of wanneer het nieuwe platform wat ons al meer dan een jaar belooft werd er echt komt.
    Dan heb ik het ook nog niet eens gehad over de stress en paniek die jullie o zo geweldige klantenservice leverde in ons huis toen wij een mail ontvingen na ons telefonisch contact morgen afgesloten te worden.
    Heel handig met verplicht thuiswerken.
    Ik kan je vertellen, het lukte om dat te regel.
    Blijkbaar gingen wij op 11 Augustus gebruik maken van jullie nieuwe platform waar wij geen antwoorden op kregen. Krijg ik mails om dat te beoordelen terwijl we op 11 augustus zijn afgesloten en pas morgen aangesloten worden door Youfone.
    Nee, Youfone was drama maar jullie spannen de kroon. Echt

    Lisa 10 sep 2020

  • Lendert

    Overstappen naar budget mobiel

    Na jaren klant te zijn geweest moest ik nu zelf maar gaan opmerken dat jullie bij mij in de buurt de 4G zendmast uit hebben gezet. Resultaat:
    Ik was bijna tot niet meer bereikbaar in en om mijn woning, moest 3km rijden voor ik weer normaal bereik had.
    Data werkte niet op zowel 4g, 3g en zelfs 2g wilde nauwelijks... Daar betaal je dan wel voor.
    Na 2 weken terug een klacht te hebben moeten indienen kreeg ik een email eind vorige week dat ik maar bewijs moest indienen... Nou prima kan wel 100 printscreens maken en doorsturen geen probleem. Echter tijdens het bellen werd mijn verbinding constant verbroken dus hoe kom je dan in contact. Naar 30 minuten proberen eindelijk iemand aan de lijn en werd gelukkig doorgezet naar een TD persoon die heel netjes en vriendelijk was en die wist direct binnen 10 seconden te melden dat de zendmast uit staat en dat het met de fusie te maken had en dat het in deze regio zeker tm juli 2021 niet beter zou worden en hierna was het maar te zien. Haar advies was dat ik zal moeten overstappen.Dit ga ik dan ook maar doen, en wel naar Budget Mobiel, lees hier goeie ervaringen over. Beste KPN onwijs bedankt voor de informatie en mij 2 maanden laten betalen voor iets dat ik niet kreeg. De medewerkster van de TD wist mij gelukkig direct en snel alles te melden maar vind dat het niet haar taak is maar dat van jullie. Ik gok dat er zo nog vele klanten zijn die problemen ervaren maar als jullie niks melden.... Tja..

    Lendert 9 sep 2020

  • Roger

    geen transparantie naar haar klanten

    Jullie communicatie zou veel beter kunnen. Vanmorgen gebeld voor een verlenging van mobiele telefoon. Daarin werd mij een maand termijn van 27,50 gezegd. Krijg ik de bevestiging binnen staat er 32,50 op. Na weer maar een keer gebeld te hebben blijkt dat de Husselkorting omdat ik alles bij jullie heb ondergebracht niet op de bevestiging te staan(wat mijn inziens wel gewoon zou moeten, iets van transparantie naar je klanten) Dit zie je pas terug op de factuur. Dit is mij dus niet eerder verteld wat wel had moeten gebeuren. Had ik weer niet terug hoeven bellen. De juiste info aan je klanten geven zou op no 1 moeten staan. Dit gebeurt helaas niet.

    Roger 25 aug 2020

  • Kevin

    Historisch slechte service

    Ik adviseer niemand om bij KPN aankopen te doen. Iets terugsturen moet je online doen en dan 2 dagen wachten voordat je zelfs maar een label kan printen. De klantenservice is nutteloos. De verwerking na het terugsturen duurt ook ruim een week. Dus zo'n 10 dagen ben je het geld kwijt en kan je ook geen andere telefoon bestellen. Historisch slechte service!

    Kevin 7 aug 2020

  • Jesse

    KPN veel te duur

    KPN voor je telecom zou ik niet aan mensen aanraden, het is veel te duur. Je kunt veel beter ergens anders naar toe gaan waar het een stuk goedkoper is. KPN heeft alleen de naam en dat is alles en alleen daarom vragen ze zo'n hoge prijs, ik snap niet dat dat mag en dat er ook mensen zijn die hier in trappen. Jammer dat er niet wat aan gedaan wordt en dat dit gewoon wordt toegestaan.

    Na een hele korte tijd, twee maanden geloof ik maar, zijn wij alweer bij KPN weg gegaan omdat het hier zo tegen viel. Nu zit ik bij een goedkopere aanbieder en zijn we hier veel blijer mee.

    Jesse 14 jul 2020

  • M. Janssen

    blij met abbo bij kpn mobiel

    Een tijdje terug overgestapt naar een sim only mobiel abonnement bij kpn. Heb nu onbeperkt sms/bel en 2GB voor 15,- p/maand. Voor mij is dit prima, ik gebruik weinig data/internet op mijn telefoon, doe ik meestal meer op de ipad/notebook. Heb korte tijd bij een andere aanbieder gezeten maar ik vond de klantenservice echt verschrikkelijk en de verbinding was minder betrouwbaar dan bij kpn. Voor mij belangrijk omdat ik dit nr nu ook zakelijk gebruiken wil. Dus dan wil ik geen gezeur & gewoon bereikbaarheid. Bij KPN zijn mijn ervaringen tot nu toe positief. Klantenservice is goed bereikbaar, ze kennen hun producten echt goed, kunnen je ook met technische dingen echt goed op weg helpen, denken mee en geven je extra tips waar je echt wat aan hebt zonder dat het alleen maar is om aan je te verdienen.
    Als je hier in de regio woont, krijg je nog wel eens een onvervalste tukker aan de lijn bij de klantenservice: weinig woorden, wel meteen antwoorden & oplossingen. Weer eens wat anders dan zo'n net iets te harde randstadcallcenterstem (die om e.o.a. reden je hele verhaal/vraag nog eens helemaal herhaalt op een soort toon alsof je niet helemaal goed bent en voor oplossingen een script heeft maar niet met je meedenkt).
    Ik ben tevreden klant bij kpn tot nu toe.

    M. Janssen 13 jul 2020

  • Jan

    KPN wel de topper

    Van alle telecom opties is KPN voor mij toch wel de topper, misschien samen met ziggo. Dit durf ik niet met zekerheid te zeggen omdat ik daar nooit een abonnement heb gehad, maar wel bij KPN en ook bij meerdere goedkopere opties. Nooit echt tevreden over geweest, dus nu weer oud en vertrouwd bij KPN en ik ben gelijk blij met hoe het gaat. Geen klachten dus

    Jan 3 mei 2020

  • Yvonne

    KPN mobiel

    Ik heb sinds kort mijn abonnement bij kpn mobiel en niet meer bij t mobile, en sindsdien zijn al mijn klachten ineens verholpen.
    Ik had altijd nooit ergens bereik en soms als ik dan een belangrijk telefoontje had, dan viel de verbinding gewoon weg. Heel irritant was dat en ik vind ook echt dat dat nooit mag gebeuren!
    Dus uiteindelijk maar over gestapt, naar kpn mobiel dus.
    En sindsdien ben ik hartstikke tevreden, heb ik overal bereik en ben ik dus altijd bereikbaar!

    Yvonne 3 nov 2019

  • Rick

    KPN haken en ogen

    KPN is lang niet de duurste aanbieder die er is, dus dat is erg mooi aan deze aanbieder. Maar er zitten wel wat haken en ogen aan die hierbij komen kijken en wat waarschijnlijk ook de reden is voor het iets minder hoge bedrag wat je per maand kwijt bent. Het bereik en de snelheid van KPN is lang niet altijd wat het zou moeten zijn en dat vind ik soms heel erg vervelend. Je hebt momenten dat het niet zo belangrijk is en op die momenten kan ik me daar ook echt niet druk over maken, maar wanneer ik bereikbaar moet zijn voor mijn werk of zo iets dan vind ik het wel vervelend als dit niet werkt zoals het zou moeten. Dus voor het bedrag wat je hier betaalt, dat is een leuk prijsje maar je kunt dan dus ook niet de top verwachten.

    Rick 29 jul 2019