D

Goede klantenservice

Ik heb een prettige ervaring met de klantenservice van JBL gehad. Een half jaar geleden heb ik een bluetooth speaker van JBL gekocht. Ik was er tevreden mee, maar toch ging die spontaan kapot. Toen heb ik contact opgenomen met de klantenservice en de speaker opgestuurd. Binnen 1 week heb ik een nieuwe speaker gekregen. Ze deden niet moeilijk en ik was super opgelucht dat ik een nieuwe speaker had gekregen. De nieuwe bluetooth speaker werkt tot de dag van vandaag goed. JBL is een kwalitatief goed merk, dus ik vond het wel vreemd dat die zomaar kapot ging. Desondanks wel tevreden met de nieuwe speaker. Het geluid is prachtig.

Danny 3 mei 2021
Reageer
Beste elektronica en witgoedwinkels

Dit zijn de beste elektronica en witgoedwinkels van december 2022.

Over JBL

JBL levert al meer dan 60 jaar producten die een voorbeeld zijn van de technologische en expertise die zijn opgedaan door hun leiderschap in professionele geluidsweergave. Ze zijn te vinden op veel van de meest prestigieuze locaties ter wereld, waaronder clubs, bioscopen en opnamestudio's. JBL is het merk dat audioconsumenten vertrouwen, omdat het het merk is waarop audioprofessionals vertrouwen.

  • Nog niet geverifieerd