Ik heb recentelijk bijzonder prettig contact gehad met een medewerker van dit bedrijf. Deze persoon heeft echt met me meegedacht en alles in het werk gesteld om mij als klant tevreden te stellen. We hebben samen gesproken over de huidige situatie en mijn behoeften als klant. Na onze bespreking heb ik besloten om een nieuw contract af te sluiten voor 2023.
Als ik in de buurt zou wonen, zou ik zelfs overwegen om appelflappen te brengen om mijn waardering te tonen. Het gaat er niet alleen om om voordelen te behalen, maar ook om de juiste informatie te krijgen en te kunnen overleggen over waar we nu staan in deze turbulente tijden, zowel als leverancier en klant. Ik ben al 2 jaar een zeer tevreden klant bij dit bedrijf. Chapeau!
Ik had enkele vragen over mijn terugbetaling, aangezien ik het idee had dat ik deze dubbel had ontvangen. Gelukkig heeft de klantenservice me uitstekend geholpen en duidelijk uitgelegd dat alles klopte, omdat er sprake was van een dubbele aansluiting. Dat heeft me gerustgesteld! Vervolgens heb ik direct kunnen regelen dat mijn termijnbedrag werd verhoogd en heb ik navraag gedaan over het afsluiten van het gas door de leverancier. De klantenservice heeft mij verzekerd dat zij het contract zullen beëindigen en dat ik het teveel betaalde bedrag bij de jaarnota zal terugkrijgen. Alles is nu helder en ik ben erg tevreden over de vriendelijke en behulpzame service die ik heb ontvangen. Prima geregeld!
Ik had enkele vragen over de terugbetaling die ik leek te hebben ontvangen, maar het werd mij duidelijk uitgelegd dat dit kwam door een dubbele aansluiting. Dit stelde me gerust! Vervolgens heb ik direct geregeld dat mijn termijnbedrag werd verhoogd en heb ik gevraagd hoe het zit met het afsluiten van gas door de leverancier. Ze hebben me verzekerd dat zij het contract beëindigen en dat ik het teveel betaalde bedrag terugkrijg bij de jaarnota. Ik ben blij dat alles nu duidelijk is en ik ben zeer tevreden over de vriendelijke hulp die ik heb ontvangen. Al met al, een prima ervaring!
Helaas heb ik de afgelopen dagen meerdere pogingen gedaan om contact op te nemen met de klantenservice, echter heb ik tot nu toe nog geen reactie ontvangen. In het verleden heb ik wel vaker contact gehad met de klantenservice, maar helaas moest ik mijn vraag vaak herhalen vanwege onduidelijke of onvolledige informatie. Het is erg teleurstellend dat we momenteel vastzitten en niet kunnen overstappen. Zodra het wel mogelijk is, zal ik direct overstappen naar een andere provider. Ik hoop dat er na het plaatsen van deze review wel op mijn e-mails gereageerd zal worden.
We waren altijd redelijk tevreden met onze energieleverancier, maar recentelijk hebben we ontdekt dat ons termijnbedrag zonder enige aankondiging met meer dan 50 procent is verhoogd en al van onze rekening is afgeschreven. Toen we hierover belden, gaf de medewerker de schuld aan Mark Rutte, wat niet logisch is aangezien we een vast contract hebben afgesloten met onze energieleverancier en niet met Rutte. Bovendien kunnen we het termijnbedrag niet verlagen, behalve met 15 procent per januari, maar zelfs dan zouden we nog steeds ruim 80 euro per maand meer betalen dan voorheen. Dit is niet redelijk aangezien ons werkelijke verbruik veel lager is dan ons voorschotbedrag. Dit zou niet zomaar moeten kunnen gebeuren zonder enige aankondiging of verklaring.
Ik ben in januari 2023 overgestapt naar Innova Energie, omdat ze nog de mogelijkheid bieden om een jaarcontract af te sluiten. Bij het bellen werd ik direct geholpen, zonder lange wachttijden. Ik heb dit al meerdere keren ervaren. Gisteren, op 15 februari, heb ik weer gebeld met verschillende vragen en werd ik opnieuw snel te woord gestaan. Dit keer was Melanie van Dijk degene die mij heeft geholpen. Ze dacht goed met mij mee over mijn termijnbedrag en samen hebben we een nieuw bedrag vastgesteld na overleg. Ik ben erg tevreden over de klantenservice van Innova Energie.
Door middel van samenwerkingen met meerdere energieleveranciers, kunnen we onze bezoekers gunstige prijzen aanbieden.
Dit zijn de beste energieleveranciers van april 2023.
Innova Energie is een Nederlands energiebedrijf dat groene energie aanbiedt aan particulieren en bedrijven. Het bedrijf heeft als missie om de energietransitie te versnellen en de wereld schoner en duurzamer te maken. Innova Energie biedt verschillende energiecontracten aan, waarbij klanten kunnen kiezen uit groene stroom en gas, opgewekt uit duurzame bronnen zoals wind, zon en biomassa. Naast het leveren van groene energie richt Innova Energie zich ook op het verduurzamen van woningen en bedrijfspanden. Het bedrijf biedt daarom verschillende diensten aan, zoals de installatie van zonnepanelen, duurzaam wonen en duurzaam ondernemen. Ook geeft het bedrijf advies op maat aan klanten die willen verduurzamen.