Huus.nl

Huus.nl

1.1 reviewscore • 113 reviews
F

Zeer slecht

Levering was om te huilen, helaas was alles beschadigd wat ik had besteld , bijna gehele inboedel. Laminaat / muren beschadigd door het snelle vertrek van de meubels. Ik heb de bestelling geannuleerd, huus klanten service denkt niet graag met de klanten mee en word van het kastje naar de muur gestuurd. Ik heb een aanbetaling van 625 voldaan, ik eis mijn geld retour, en de beschadigingen aan mij woning , hoe word dit opgelost ?

Fam 23 jun 2025
l

Minder leuk als het stuk gaat

Leuk als je daar iets koopt. Minder leuk als het stuk gaat. Ik ben al meer dan een maand bezig om een bank van 11 maanden jong hersteld te krijgen waarvan de naden loslaten. Er wordt steeds beloofd dat er contact opgenomen gaat worden om het te herstellen maar dat gebeurd niet. Belachelijk dat ik nu mijn rechtsbijstandverzekering in moet schakelen om het geregeld te krijgen. Echt vreselijke klantenservice en minder dan 1 ster waard.

lennart 20 jun 2025
M

Slecht!

Mijn moeder had een hele meubel set gekocht bij huus. Waarin 1 in het bijzonder eruit kwam de buffetkast... deze werd wit geleverd en niet zoals de kleur in de winkel dat dit kon afwijken prima maar niet wit. Daarop kregen we een andere buffetkast deze werd ook weer wit geleverd. Waarop we besloten de buffetkast terug te doen! Hierop werd aangegeven excuus bijna alles wordt zo geleverd en wij weten ook niet hoe dit komt. Mijn moeder zou het geld terug krijgen binnen korte termijn! Na een week niks na 2 weken niks na 3 weken niks. Meerdere malen contact gehad gemaild elke dag gebeld. Mevrouw we gaan er spoed achter zetten loop nu na financien. Uiteindelijk waren we zo klaar ermee dat ik een belofte hebt gemaakt als het geld niet nu op de rekening kwam ik langs zou komen en dit zouden ze niet kunnen waarderen. Ineens binnen 1 druk op de knop had mijn moeder eindelijk haar geld terug. Maar dat je hier elke dag achter aan moet en continu moet bellen belachelijk!!! Komen afspraken niet na en spelen een spelletje met je! Vooral wij komen niet meer weer en ik weet wel zeker dat anderen er ook klaar mee zijn. In elke wandelgang horen we nu wat over huus! Dus zou er maar wat aan veranderen. Wij zijn er in iedergeval klaar mee!!

Mandy vtv 9 jun 2025
M

Slechte service en communicatie

Op 8 april 2025 heb ik bij HUUS een fauteuil besteld Inmiddels zijn we bijna twee maanden verder en het product is nog steeds niet geleverd.

Mijn partner en ik hebben meerdere keren contact gezocht, zowel per e-mail als telefonisch. Helaas krijgen we geen duidelijke antwoorden, worden we vaak lang in de wacht gezet en krijgen we geen enkele proactieve update of klantenservice.

Wat ik als zeer kwalijk ervaar, is dat de levertijd op de website continu wordt aangepast zonder dat bestaande klanten hierover worden geïnformeerd.
Dit vind ik misleidend en klantonvriendelijk omdat er op geen enkele manier wordt gecommuniceerd.

Dit is helaas geen ervaring die ik iemand zou aanraden. Slechte communicatie, geen transparantie en geen levering.

Op basis van mijn ervaring zou ik anderen aanraden om eerst elders te kijken naar betere service, levering- en productvoowaarden voordat je hier iets bestelt.

Transparantie en service lijken hier helaas ver te zoeken!

Michaela 5 jun 2025
M

Levertijd waardeloos .

13 maart2025 kastje besteld alleen maar mails met verzetten weer week 28 levering ging ook zo met de andere meubels dan nog salontafels beschadigd honden bakje geen montage materiaal erbij zou nog eetbank en eethoekstoelen en dressoir plus wijnbar maar dat doe ik helaas bij andere meubelzaak die ook mangohout verkoopt dus firma huus pas u advertentie aan levertijd 30 dagen en heeft de leverancier het op voorraad 1a2 weken. kastje 13maart besteld is 13 juni drie maanden schande chauffeurs prima jongens en behulpzaam

M.A.kriger 4 jun 2025
I

Schandalig!

Absoluut schandalig, na bestelling werd de levertijd steeds uitgesteld met 1/2 weken. Nadat de aankomstdatum erg laat werd geprikt heb ik besloten om de bestelling te annuleren. Na annulering werd mij verteld dat het geld binnen '2 weken' teruggestort zou worden, wat dus 1 grote grap is. Tot heden mijn geld niet ontvangen, ondanks dat ik die 2 weken heb uitgezeten. Wanneer ik contact via de telefoon probeer te leggen is er altijd een wachtrij van minimaal een half uur, wat dus erg rampzalig is. Krijg ik ze eenmaal te pakken worden er weer loze beloftes gemaakt dat ze het in orde gaan maken dat ik mijn geld terug krijg. In een aantal woorden samengevat: service en commincatie zijn absoluut bagger en zeker niet aan te raden om hier nog een bestelling te plaatsen.

Ildiko Sedef 27 mei 2025
t

Slechte service bij geen levering

Eind maart hebben wij drie planken besteld bij huus. 2 van de 3 planken waren keurig netjes geleverd, de derde is niet binnen gekomen. Na contact te hebben gehad met de klantenservice over het terug storten van het geld blijkt dit voor hun bedrijf een erg moeilijke opgave. Normaal gesproken bij een niet geleverde bijstelling bij elke andere fatsoenlijke webshop kan dit gewoon terug gestort worden. Bij huus kun je wel fluiten naar je geld. Inmiddels zijn we ruim 2 maanden verder en talloze mailtjes maar nog geen geld. Om die reden bestel ik bij huus niks meer. Wanneer je telefonisch contact met huus op neemt is het allemaal erg ingewikkeld voor ze. Er wordt gezegd te mailen maar daar reageren ze niet op of ze blijven het eeuwig op de leverancier gooien. Ik zou de mensen die hier overwegen wat te kopen het advies geven het niet te doen. Liever een paar cent extra uit geven voor fatsoenlijk spul en service dan dit

tim 20 mei 2025
M

Fauteuil rugleuning kapot

Stoel is net 2 jaar oud en nu al kapot. Ze gaan uit van de aankoop datum en jniet van de bezorg datum. Geen garantie meer dus. Ze zoeken niet in oplossingen. Kan hem weggooien de stoel. Geen service 0,0 dus koop daar Niets SLECHTE ZAAK

Marjanne Paap 12 mei 2025
M

Slechte levertijd

Februari eettafel Britt besteld, leek op voorraad daarna leveringsbevestiging leverweek 20, volgende week is het week 20 en nu krijg ik mail week 23. Leuk als je aan het verhuizen bent. Dressoir Britt besteld begin april 8 weken levertijd zou week 22 komen precies op tijd voor de vrachtwagen, maar nee hoor komt ook niet op tijd.bHeel vervelend dit. Dressoir maar bij een ander gekocht waar ik het wel gewoon kan ophalen of de volgende dag bezorgd krijg

Monique 9 mei 2025
R

Eindeloze levertijd

Begin februari een eethoek besteld. Ronde tafel en zes draaistoelen. De levertijd was 4-6 weken.
Na zes weken eens navraag gedaan. De levertijd was niet haalbaar, ook nooit geweest. We moestenrekenen op 10-12 weken. Nu ruim twaalf weken later maar weer eens navraag gedaan. Nee we moesten wel rekenen op 12-14 weken. Ik voel me genaaid. Hoop dat wij uiteindelijk voor de kerstdagen 2025 nog van onze nieuwe eethoek kunnen genieten.
Soory Huus dit was één keer en nooit weer.

Rob 8 mei 2025
H

Slechte klantenservice en service

30 Jan hebben wij onze meubels thuis geleverd gekregen.
Alleen het dressoir van mangohout met metalen schuifdeuren zat in 1 deur een grote deuk en diverse kleine deuken.
Deze is snel omgeruild voor een nieuwe.
Deze was ook niet goed. Grote scheur in bovenblad. Weer omgeruild voor nieuwe.
Toen zat er achter een lange scheur met gat.
Weer omgeruild de vierde.
Weer een grote deuk. Deurtje omgeruild. Nu glijd deze ijzer op ijzer.
Nu is het doorgestuurd naar de meubelservice
Nu meer als 3 weken aan het wachten.
Na vele telefoontjes klantenservice en meer als 15 mails service HUUS en gevraagd om te reageren helemaal niks. 1 ster nog te veel

Hans 6 mei 2025
P

Huus klanten

Ik heb 2 draaistoelen gekocht bij huus
En na een paar maanden gingen de draai framenummer stuk kapot gescheurd bij de las alle 2 vervolgens heb ik gebeld en zouden ze met de leverancier gaan praten vervolgens
Er ging maanden overheen weer ge mailt en gebeld weer zouden ze overleggen met leverancier vervolgens zouden we nieuwe draaidagen krijgen
Gong weer weken over heen maar weer is gebelt ze zouden in week 10 komen in week 12 maar weer is gebeld
Ze konden alles terug vinden en gi gen erachteraan tot op de dag van vandaag nog niks gehoord gaat huus met al hun klanten zo om??????

Peter de vos 3 mei 2025
R

Hebben ze wel meubels

Heel heel slecht
Heb ik oktober 2024 meubels besteld
In november de eerste bevestiging gehad nu eind april heb 28 x een herbevestiging gehad nu week 29
Heel heel slecht
Ze mogen het van mij nu houden
(Gaat hier om een complete inrichting)

Renate ten kate 29 apr 2025
D

Slechte klantenservice

Zeer onvriendelijke en onprofessionele klantenservice die hun afspraken niet nakomen. Salontafel zou uiterlijk week 16 geleverd worden. Na telefonisch contact vanuit mijn initiatief kom ik erachter dat de levering is uitgesteld met nog eens 10 weken ivm leveringsproblemen. Klantenservice bied geen passende oplossing aan, en kunnen alleen excuus aanbieden. Erg jammer, dit is de laatste keer dat ik iets bij Huus heb gekocht.

Danique 25 apr 2025
M

Bestelling hanglamp

Op 4 april een lamp besteld van € 375( uit voorrad)om met meerdere personen als kado te geven....
Vage orderbevestiging met nummer gekregen....gelijk al een onderbuikgevoel over zo'n orderbevestiging
Inniddels meerdere mails verder....nog geen lamp ....
Vorige week werd telefonisch aangegeven dat deze week de lamp zou worden geleverd
Nergens een bevestiging van hoe / wanneer levering
Opnieuw bellen...20 !!! Minuten in de wacht staan
Nu ineens week 18 levering....ongelooflijk wat een onbetrouwbare verhalen worden je telefonisch opgehangen
Triest voor de medewerker als je al die boze klanten aan de lijn krijgt...
Maar je geld kwijt zijn...en geen geleverd product ...en vage orderbevestiging...levert ook boze klanten op...

Markelo 16 apr 2025
L

Is en blijft een teleurstelling

Wederom schrijf ik een review!
In oktober een bank gekocht die binnen no time al kapot ging, daar is een monteur voor gekomen.
Maar wat de monteur gemaakt heeft is niet het probleem, de bank zakt in de hoek door, je voelt het houten frame, de opgevulde kussens trekken nu schuin weg en nemen een rare vorm aan oftewel waardeloos product waar wij ruim 1700 euro voor betaald hebben. Huus wil ons geld niet teruggeven en doorgaan met de monteur maar dat gaat het probleem alleen maar verergeren!! Ik ben een oud werkneemster van huus ze kunnen al niet eens fatsoenlijk met personeel omgaan laat staan dat ze fatsoenlijke producten uit kunnen leveren.
Ohja en positieve reviews? Daar hebben ze klanten voor betaald.

Huus ik wil mijn geld terug!!

Laura Koelwijn 10 apr 2025
J

Bank

Ik lees al de ervaringen van de mensen hier, ik was ook het slachtoffer.

Deze winkel moet aangepakt worden en heb besloten om radar in te schakelen, of we gaan met z’n allen in het weekend allemaal voor de deur staan om mensen te waarschuwen dat ze hier niet iets moeten kopen.

Ik stel voor het weekend van Pasen.
Wie er mee wil doen is er rond 13.00 uur.

Joyce 2 apr 2025
T

Zeer slechte klantenservice en zeer lang wachten

Heb bij huus 2 plantentafels besteld en betaald, deze zouden in week 11 bij hun binnenkomen waarna ze naar mij verzonden zouden worden, week 11 is voorbij dus denk stuur maar eens een email naar hun wanneer de 2 plantentafels worden bezorgd, na een paar dagen krijg ik van hun bericht dat de levertijd week 19 wordt, hier ga ik natuurlijk niet mee akkoord, afspraak is afspraak en zo lang ga ik niet nog eens wachten hierop, dus toen maar een email gestuurd met de vraag om mijn bestelling te annuleren, en weer dagen zitten wachten op bericht van hun met de bevestiging dat mijn bestelling is geannuleerd, afgelopen maandag dan toch maar eens telefonisch contact met hun opnemen over mijn annulering, na meer dan een half uur aan de telefoon te hebben gehangen kreeg ik eindelijk een telefoniste aan de lijn, heb bij haar mijn verhaal uitgelegd en gezegd dat het me allemaal te lang duurde, zij zou alles naar de betreffende afdeling doorsturen en ik zou een bevestiging krijgen dat ik de bestelling geannuleerd heb, ik zou binnen 14 dagen mijn geld terug ontvangen, na 3 dagen wachten nog geen bevestiging van mijn geannuleerde bestelling, dus maar weer een mail gestuurd waar de bevestiging blijft en mijn terugbetaling wanneer ik die terug ontvang,
Het is een echt waardeloos bedrijf om online iets te bestellen en vooral als je vragen hebt, ik raad het iedereen af om daar iets te kopen, want op deze manier ga je niet met klanten om

Tonny Borkert 20 mrt 2025
A

Zeer slechte service

Niets kopen, komen de afspraken niet na. Tot je de winkel uit loopt is alles prima, daarna drama. Huus kamt met leverancier problemen. Dit probleem zal na 14 weken levertijd al gauw jou probleem worden.

Arjen 18 mrt 2025
G

Showmodel ipv Nieuw

Pas op met spullen hier kopen, ze leveren je geen nieuw model maar een showmodel!

Zojuist is mijn tafel bezorgd door een uiterst vriendelijke medewerker, echter zitter er krassen en deuken op de tafelpoten.

Dan probeer je de klantenservice te bellen, nadat ik een mail gestuurd heb naar klantenservice. Helaas is dit niet de juiste procedure omdat het een winkel order is en dient service gemaild te worden. De vrouw van de klantenservice is super kortaf en kan mij hier niet telefonisch te woord overstaan. Nu dien ik, met een bekraste tafel, nog langer te wachten op antwoord.

Tevens stelde de mevrouw van de klantenservice voor om de tafel gewoon in elkaar te zetten.... ik qoute "Als ze een nieuwe komen brengen, moet je de tafel weer EVENTJES uitelkaar halen".... sorry hoor

Ze hebben mij helemaal geen nieuw product geleverd, maar een showmodel.

Gino 18 mrt 2025
W

Schandalig!!!

SCHANDALIG!!! In November een boekenkast besteld, maanden aan het lijntje gehouden worden met elke keer een herziene leverdatum. Vervolgens in Maart(!!!) een e-mail dat hij niet meer komt.

‘In elk huis een meubel van HUUS’ staat er op de website.
Bij ons in ieder geval niet meer!

Wij bestellen NOOIT MEER bij Huus!

Wesley 5 mrt 2025
W

Zeer slechte ervaring Huus.

HUUS
Beste lezers, ben zeer benieuwd hoe de ervaringen zijn met het meubelbedrijf HUUS. Met name wanneer het niet goed is gegaan met een bestelling/order. Hoe het dan door de "klantenservice" wordt opgepakt. Het is juist in die situatie dat een goed bedrijf zich onderscheid van de rest. Mijn ervaring met de HUUS klantenservice is dat de honden er geen brood van lusten hoe deze met de klant omgaan. Telefonisch kan over een klacht niet worden gecommuniceerd. Dit moet via de mail. Dan duurt het minimaal één week alvorens je via de mail antwoord krijgt. Daarnaast is het alléén maar afhouden en rekken. En vooral niet de hand in eigen boezem steken. Afspraken in de winkel worden overruled door het hoofdkantoor. Winkels mogen aan de klant eigelijk geen toezeggingen doen. Ook zij moeten in het gareel lopen van het hoofdkantoor. Dus kan je in de winkel, waar je feitenlijk het produkt hebt gekocht, ook niet terecht met je klacht.
Onderstaand in chronologische volgorde mijn ervaring :
Op 22 Juli 2024 een Loungebank gekocht in de vestiging Hazerswoude-Rijndijk
Zou uiterlijk 21 Oktober worden geleverd
Daadwerkelijke levering was 4 December 2024
Bank bleek 35 cm korter dan zoals besteld(conform de maten in de folder). Daarnaast was de stof van het lounge gedeelte in vergelijking met het zitgedeelte verkeerd om gestoffeerd.
Heb dit gemeld via de mail(klachten worden niet telefonisch behandeld).
Moest foto's te sturen om dit te bewijzen. Pas na weken bericht dat de foto's zijn doorgezet naar de Leverancier.
8 Januari 2025 mail ontvangen met onderstaande tekst :
"Een bank wordt altijd in dezelfde richting gestoffeerd, maar wanneer de elementen gekoppeld zijn, zie je de vleugrichting door de lichtinval, dit is normaal. ??? 😳😳
Betreft de maten van de bank, de longchair staat inderdaad op de order in 115 cm. De leverancier geeft aan dat deze alleen nog geleverd kan worden in 105 cm breed. Dit neemt niet weg dat een bank in deze opstelling altijd een bijzondere verhouding zal hebben aangezien de longchair breder is dan het zitelement.Wanneer de longchair nog breder zou zijn zal dit het effect alleen maar vergroten.
Afgezien van het feit dat de longchair iets smaller uitvalt, is dit wel de bank zoals deze op de order is besteld(😳NIET DUS scheelt 10 cm, en dat verhaal qua verhouding en stoffering is een lulverhaal😳).
Het omruilen van de bank zal in dit geval dus ook niet veel verschil maken. Wij hebben dit intern voor je overlegd en kunnen een korting aanbieden van €200,- voor deze bank."
DUS de leverancier geeft toe dat de bank niet geleverd is conform de in de folder vermelde maten. Maar dan toch volhouden dat de bank is zoals op de order besteld en we dit maar moeten accepteren. Daarnaast wordt er gewoon niet meer gesproken over het zitgedeelte wat ook nog eens 25 cm korter is. Dus totaal met loungegedeelte 35 cm korter. Daarnaast was er in het zitgedeelte al na 2 weken flinke plooivorming en een zitkuil. En dan ons proberen af te schepen met een "korting van Eur 200". Nog geen schijntje van wat de bank heeft gekost.
Is voor HUUS natuurlijk de goedkoopste oplossing, hoeven ze geen nieuwe bank te laten maken.
13 Januari 2025 heb ik ze gemaild dat ik Juridische stappen zal ondernemen tot ontbinding van de overeenkomst.
27 Januari mail ontvangen dat er geen andere oplossing mogelijk is dan een aangeboden herkeuze voor een andere bank .
Hebben dit overwogen maar was geen optie omdat er geen andere bank naar keuze was(zijn hiervoor nog naar de winkel geweest).
28 Januari medewerker van de winkel zou dit afstemmen met de klantenservice en gaf aan dat we het totaalbedrag van de order dan "binnen anderhalve week" op de rekening zouden krijgen(is later dus overruled door hoofdkantoor, zie onder want ze wilden eerst de bank terug). Omdat de medewerker mij hierover terugbelde met een 06 nummer kon ik toch beschikken over een mogelijkheid de winkel telefonisch te bereiken(foutje bedankt).
29 Januari mail gekregen met onderstaande tekst :
"Ik heb vernomen vanuit de winkel dat je helaas geen bank die naar je wens is hebt kunnen vinden.
Zij geven aan dat je de bank wilt annuleren.
Ik heb dit voor je moeten overleggen en mag bij "hoge uitzondering" de bank voor je annuleren.
Ik heb een afhaalorder voor je aangemaakt en de afdeling planning zal eerdaags contact opnemen zodat je het afhalen in kan plannen.
Zodra de bank bij ons in het magazijn is zal het bedrag aan je worden gecrediteerd(dus dan pas, in tegenstelling van wat eerder in de winkel was toegezegd).
En dan ook nog zeggen "BIJ HOGE UITZONDERING" WTF wat een arrogantie 😡 HUUS heeft toch een verkeerde bank geleverd !!!
Bank is 4 Februari opgehaald derhalve ook 4 Februari in het magazijn aangekomen. Dus had het orderbedrag volgens eerdere toezegging op 4/5 Februari moeten worden gecrediteerd. Niet dus.
Na diverse keren bellen met de vestiging Hazerswoude-Rijndijk. Pas 10 Februari 2025 weer mail ontvangen dat ik het geld met 14 dagen zou ontvangen(dus datum weer opgeschoven). Zou dan 24 Februari worden. Afgelopen dagen weer met vestiging Hazerswoude-Rijndijk gebeld waar het geld blijft.
26 Februari door medewerker winkel gebeld. Geld zal deze week(restte nog twee dagen) op mijn rekening worden overgemaakt.
Op 28 Februari, is dus maand later dan toezegging van restitutie order in de winkel weer niks ontvangen.
Maandag 3 Maart winkel gebeld voor opheldering. Weer niks.
Woensdagmiddag 5 Maart weer met de winkel contact gehad. Heb gezegd dat het einde is bereikt. Als ik vandaag of morgen het geld niet ontvang, zal ik a.s. zaterdag in de winkel verhaal komen halen. En dat dit niet leuk zal worden. Als Huus denkt de fatsoensnormen te kunnen overschrijden, hoef ik mij daar ook niet aan te houden. En kunnen de aanwezige klanten "meegenieten". Kunnen ze ook zien hoe Huus net z'n klanten omgaat. Je gelooft het niet maar verrassend was vervolgens wel ineens dat in middag het geld op m'n rekening was bijgeschreven. Het wonder was geschied. Hoe bestaat het.
Resumerend :
Tussen klacht verkeerde levering bank en nu zit een periode van zeker 3 maanden. Drie maanden van onbegrip, onwil, afhouden en rekken, niet toegeven en niet de hand in eigen boezem steken. En vooral zich niet houden aan afspraken. En zo lang mogelijk uitstellen om het verschuldigde bedrag te restitueren.
HUUS is blijkbaar een bedrijf waarbij het hoofdkantoor als een soort van "Kremlin" over de winkels regeert. Mijns inziens moet de winkel voor behandeling van klachten geautoriseerd zijn om zelfstandig toezeggingen te kunnen doen en af te handelen. Uiteindelijk is door de klant het produkt daar aangeschaft en niet bij de hoofdvestiging.

W.H. zeemeijer 5 mrt 2025
M

Slechte zaak

Ik heb vorig jaar september 6 stoelen gekocht.
Daar stond 12 tot 14 week levertijd op. Met zo’n levertijd verwacht je dat de stoelen dan ook geleverd zouden worden. Met eventuele productie erbij in begrepen.
Al vrij snel kreeg ik een mail dat er vertraging was met de levering. Het ging om 2 stoelen. Oorspronkelijk zouden ze geleverd worden in week 50 ofzo van vorig jaar. Toen kreeg ik een mail dat er vertraging was naar week 51 ofzo. Toen een mail naar week 7 van dit jaar.
Ik heb een mail gestuurd waarom het zo lang vertraging op liep.
Vervolgens kreeg ik een mail terug met de opties, of een deellevering van 4 stoelen, of een vergoeding van €25,- dan maar voor de deellevering gekoze.
Een tijd later kreeg ik weer een mail met vertraging naar week 8, toen weer een mail met vertraging naar week 10 en NU WEEEEEEER een mail met vertraging naar week 12. In de tussentijd ben ik ook nog eens verhuisd en kan alweer bijna nieuwe stoelen bestellen want de 4 die ik wél binnen heb gekregen zijn alweer zo goed als versleten.
Ben er behoorlijk pissig over.
Ik weet niet eens meer hoeveel mails ik heb gekregen waarin stond dat er WEEEEEER vertraging was.
Ik heb nu een boze mail gestuurd wachtend op reactie.
Ik raad dit bedrijf dus ook echt niet aan!

Michael Ozinga 3 mrt 2025
M

Ballentent

Lamp besteld van 300 euro die op voorraad zou zijn. Nou, ik kreeg geen lamp en ze konden me niet vertellen wanneer deze dan geleverd zou worden. Order geannuleerd, maar terug betalen binnen het wettelijk termijn van 2 weken ho maar.

Marc Butterhof 27 feb 2025
B

Frustratie alom

We hebben op 17 januari een tafel en een voerbak besteld. De verwachte levertijd wat toen 10-12 weken. (Order 1037778 mocht de Truus van Huus per ongeluk meelezen)
Sindsdien hebben we 7 herbevestigingen waarmee de levertijd iedere keer naar achter werd geschoven. Inmiddels is de tafel vertraagd naar week 16. Dit is dus een week later dan tijdens bestellen de maximale levertijd zou zijn. En gezien het aantal herbevestigingen en vertragingen, ben ik er niet gerust op dat dit de laatste vertraging zou zijn.
Na wat communicatie via de mail over en weer over hoe dit nu allemaal kan, kom je eigenlijk geen steek verder, maar kreeg ik vorige week de belofte dat de voerbak op voorraad en gereserveerd was en alvast opgestuurd zou worden. Omdat we gisteren nog steeds geen tracking informatie hadden, maar eens gebeld voor de verandering. Nooit doen. Dat kost enorm veel tijd en je krijgt er werkelijk helemaal niets voor terug. Wat een onkunde aan de telefoon.
Bij navraag wanneer de voerbak nou eindelijk verzonden zou worden, zou dit met de afdeling inkoop gecontroleerd moeten worden. Maar de bak was toch gereserveerd??? Na een hoop gestotter werd beloofd dat we uiterlijk gisteren de tracking informatie zouden krijgen.
Jullie raden het waarschijnlijk al. Tot op heden helemaal geen tracking informatie.

Ze nemen heel graag je geld aan maar doen daarna helemaal niks meer voor je. Via de mail krijg je inhoudsloze tekst als reactie en beloftes die ze op papier doen maken ze niet waar.
De "helpdesk" aan de telefoon bestaat. Daar zullen we het maar bij laten. De gemiddelde Ziggo helpdesk medewerker lijkt wel universitair geschoold vergeleken hiermee.

Ik heb vanochtend via de mail gevraagd om de order te annuleren en mijn geld terug te krijgen. Ik ben heel benieuwd wanneer ik reactie krijg en nog belangrijker, mijn geld.

Denk na voordat je wat besteld bij deze dropship-club. Als je je spulletjes graag snel wil om van te genieten, niet hier kopen. Tip van Flip: zoek verder waar ze de spulletjes op voorraad hebben.

Bas 26 feb 2025
Beste webshops

Dit zijn de beste webshops van november 2025.

Over Huus.nl

Er zijn 113 reviews geschreven over Huus.nl op Reviews.nl. Met een 1.1 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Matig.

  • Nog niet geverifieerd
  • Geen affiliate partner
  • Webshops
  • https://huus.nl
  • klantenservice@huus.nl