Huus.nl

Huus.nl

1.2 reviewscore • 100 reviews
M

Waardeloos k-t bedrijf!

Waardeloos k-t bedrijf! Bestel hier nooit! Ten eerste zeiden ze 8 tot 12 weken, dit duurde uiteindelijk bijna 6 maanden. Daarna heb ik iets geannuleerd wat niet gelijk met de bestelling geleverd werd, dat zou 2 weken later geleverd worden, maar 6 weken later was het er nog niet. Vandaar de annulering, wacht nu al 2 maanden tot ze mijn geld terug storten. Is al door meerdere mensen van dat waardeloze rot bedrijf toegezegd dat ik het terug krijg, eerst was het antwoord spoedig, daarna met 14 dagen en nu een week geleden was het antwoord: binnenkort. Je raad het al.. nog steeds niet terug gestort, amateuristisch soepzooitje runnen die downies daar. Hoe moeilijk kan het zijn om terug te betalen? Voor Huus is dat hogere wiskunde! Ze komen me de strot uit, raad iedereen hun zwaar af! Mocht je wel bestellen, ALTIJD ONDER REMBOURS!!! Nooit contant daar afrekenen daar, dan maken ze er misbruik van. Ze beloven van alles, maar komen niks na!

M 8 jul 2025
Reageer
M

Levertijd dramatisch!

In week 16 mijn eethoek besteld. In week 28 is dan na wekelijks contact mijn eettafel gebracht. Net een mail ontvangen dat mijn wetstoelen nog 2 tot weken op zich laten wachten. Iets wat ze een maand geleden ook schreven. Ik ben er klaar mee en heb zojuist mijn opdracht geannuleerd.

Monique Timmermans 7 jul 2025
Reageer
B

Zeer slecht

Koop hier a.u.b. niets. In week 8 wat besteld via de webshop. Krijg een mail dat het week 10 bij hun geleverd wordt. Daarna niets meer gehoord geen mail niets. Gebeld dan is het standaard antwoord het is uitgesteld over 3 weken is het bij ons binnen. Oké na die 3 weken weer bellen weer uitgesteld. Ik zit nu 20 weken te wachten ben er helemaal klaar mee heb het nu geannuleerd. Ben benieuwd wanneer ik mijn geld terug heb. Wacht even 2 weken af en anders ga ik bij ze op de stoep staan. LET OP MENSEN TRAP ER NIET IN ZEER SLECHT BEDRIJF. ZE HOUDEN JE AAN HET LIJNTJE Verdient eigenlijk helemaal geen ster

Bram 5 jul 2025
Reageer
C

Bestelling wordt gewoon niet op tijd geleverd

Zoals velen, hadden wij ook een tafel besteld in februari. Meerdere mails ontvangen met de mededeling dat de levering werd uitgesteld. Uiteindelijke levering week 28.. Toen kregen we gisteren een mail, levering uitgesteld tot eind augustus.

Ook wij de bestelling geannuleerd, aangegeven dat wij ervan uitgaan dat zoals telefonisch besproken de terugbetaling binnen 14 dagen gaat gebeuren.

Gezien de vele negatieve reviews, zie ik het gebeuren dat dit bedrijf ook binnenkort failliet is.

C-N 4 jul 2025
Reageer
T

Op voorraad echt niet!

Op 13 februari een tafel besteld en betaald, maar de levering word elke keer uitgesteld moeten nu al wachten tot week 34 en hopelijk word het niet weer uitgesteld. Contact krijgen is ook zeer moeilijk. Nee dit was één keer en niet weer bij huus bestellen

Trijn 4 jul 2025
Reageer
A

Salontafel en eettafel

Eind april eettafel en salontafel besteld op website staat 12 tot 14 weken
Iedere keer kreeg ik mail met de verwachte levertijd. Vervolgens kreeg ik vrijdag SMS bericht om bezorg afspraak te maken dit heb ik gepland op 14 juli
Krijg ik Vervolgens later mail dat het week 39 geleverd wordt, dat is heel raar natuurlijk. Als je eerst afspraak kan maken voor bezorging en daarna wordt het verzet naar eind september
Ik heb mij bestelling geannuleerd en hopelijk krijg ik mij geld gauw terug
Maar is een klote bedrijf.
Niet bestellen

Anita Wisse 3 jul 2025
A

Uiteindelijk de eettafel en salontafel toch 14 juli gekregen. Terwijl dat niet de bedoeling was, eettafel zou komen maar salontafel pas week 39
Maar ik bestel hier nooit meer.
Voir mij is het klaar zo

Anita Wisse 24 aug 2025
T

Zeer slecht

Was er weer ingetrapt, relaxstoel besteld die op voorraad is volgens de site , maar dan begint het spel van Huus de levering is uitgesteld met 3 wkn. daarna weer met ?wkn uitgesteld enz. Maar weer geannuleerd en nu al weer 2wkn .aan het wachten op je geld .

Ton 2 jul 2025
Reageer
W

WAARDELOOS

KOOP HIER NOOIT ,HET KOST JE JE HART
eetkamerstoelen gekocht 2x ,1 stoel omgeruild zit nu weer 7 wk te w88.
Lisannr bij het call centre heeft standaard tekst voor haar.
Wacht op antwoord van de leverancier [eigen merk stoelen].
Zodra ik wat weet sturen we mail.
Die krijg je nooit of ik bel je terug ,vraag ik tot hoe laat kan ik terug bellen zegt ze 5 uur.
Half waren ze al weg.
1 groot leugen bedrijf .ik wil de koop ontbinden zegt ze nee dat kan niet.
Nou moet jij eens opletten ga het in werking zetten.
U BENT GEWAARSCHUWD VAN DIT BEDRIJF KRIJG JE EEN HARY VERZAKKING.

Wel jammer dat je minimaal 1 * moet geven

Wilma Bergsma 30 jun 2025
Reageer
J

3 maal scheepsrecht

Na 2x de verkeerde salontafel gestuurd te hebben had ik de 3e keer de juiste tafel. Beetje slecht maar had toch binnen 3 weken de juiste tafel. Het is verder een prima salontafel, staat mooi

Jack 28 jun 2025
S

Je hondje geniet er ook van zo te zien. Mooie meubels zo Jack!

Simar 28 jun 2025
F

Zeer slecht

Levering was om te huilen, helaas was alles beschadigd wat ik had besteld , bijna gehele inboedel. Laminaat / muren beschadigd door het snelle vertrek van de meubels. Ik heb de bestelling geannuleerd, huus klanten service denkt niet graag met de klanten mee en word van het kastje naar de muur gestuurd. Ik heb een aanbetaling van 625 voldaan, ik eis mijn geld retour, en de beschadigingen aan mij woning , hoe word dit opgelost ?

Fam 23 jun 2025
Reageer
l

Minder leuk als het stuk gaat

Leuk als je daar iets koopt. Minder leuk als het stuk gaat. Ik ben al meer dan een maand bezig om een bank van 11 maanden jong hersteld te krijgen waarvan de naden loslaten. Er wordt steeds beloofd dat er contact opgenomen gaat worden om het te herstellen maar dat gebeurd niet. Belachelijk dat ik nu mijn rechtsbijstandverzekering in moet schakelen om het geregeld te krijgen. Echt vreselijke klantenservice en minder dan 1 ster waard.

lennart 20 jun 2025
Reageer
M

Slecht!

Mijn moeder had een hele meubel set gekocht bij huus. Waarin 1 in het bijzonder eruit kwam de buffetkast... deze werd wit geleverd en niet zoals de kleur in de winkel dat dit kon afwijken prima maar niet wit. Daarop kregen we een andere buffetkast deze werd ook weer wit geleverd. Waarop we besloten de buffetkast terug te doen! Hierop werd aangegeven excuus bijna alles wordt zo geleverd en wij weten ook niet hoe dit komt. Mijn moeder zou het geld terug krijgen binnen korte termijn! Na een week niks na 2 weken niks na 3 weken niks. Meerdere malen contact gehad gemaild elke dag gebeld. Mevrouw we gaan er spoed achter zetten loop nu na financien. Uiteindelijk waren we zo klaar ermee dat ik een belofte hebt gemaakt als het geld niet nu op de rekening kwam ik langs zou komen en dit zouden ze niet kunnen waarderen. Ineens binnen 1 druk op de knop had mijn moeder eindelijk haar geld terug. Maar dat je hier elke dag achter aan moet en continu moet bellen belachelijk!!! Komen afspraken niet na en spelen een spelletje met je! Vooral wij komen niet meer weer en ik weet wel zeker dat anderen er ook klaar mee zijn. In elke wandelgang horen we nu wat over huus! Dus zou er maar wat aan veranderen. Wij zijn er in iedergeval klaar mee!!

Mandy vtv 9 jun 2025
Reageer
M

Slechte service en communicatie

Op 8 april 2025 heb ik bij HUUS een fauteuil besteld Inmiddels zijn we bijna twee maanden verder en het product is nog steeds niet geleverd.

Mijn partner en ik hebben meerdere keren contact gezocht, zowel per e-mail als telefonisch. Helaas krijgen we geen duidelijke antwoorden, worden we vaak lang in de wacht gezet en krijgen we geen enkele proactieve update of klantenservice.

Wat ik als zeer kwalijk ervaar, is dat de levertijd op de website continu wordt aangepast zonder dat bestaande klanten hierover worden geïnformeerd.
Dit vind ik misleidend en klantonvriendelijk omdat er op geen enkele manier wordt gecommuniceerd.

Dit is helaas geen ervaring die ik iemand zou aanraden. Slechte communicatie, geen transparantie en geen levering.

Op basis van mijn ervaring zou ik anderen aanraden om eerst elders te kijken naar betere service, levering- en productvoowaarden voordat je hier iets bestelt.

Transparantie en service lijken hier helaas ver te zoeken!

Michaela 5 jun 2025
Reageer
M

Levertijd waardeloos .

13 maart2025 kastje besteld alleen maar mails met verzetten weer week 28 levering ging ook zo met de andere meubels dan nog salontafels beschadigd honden bakje geen montage materiaal erbij zou nog eetbank en eethoekstoelen en dressoir plus wijnbar maar dat doe ik helaas bij andere meubelzaak die ook mangohout verkoopt dus firma huus pas u advertentie aan levertijd 30 dagen en heeft de leverancier het op voorraad 1a2 weken. kastje 13maart besteld is 13 juni drie maanden schande chauffeurs prima jongens en behulpzaam

M.A.kriger 4 jun 2025
Reageer
I

Schandalig!

Absoluut schandalig, na bestelling werd de levertijd steeds uitgesteld met 1/2 weken. Nadat de aankomstdatum erg laat werd geprikt heb ik besloten om de bestelling te annuleren. Na annulering werd mij verteld dat het geld binnen '2 weken' teruggestort zou worden, wat dus 1 grote grap is. Tot heden mijn geld niet ontvangen, ondanks dat ik die 2 weken heb uitgezeten. Wanneer ik contact via de telefoon probeer te leggen is er altijd een wachtrij van minimaal een half uur, wat dus erg rampzalig is. Krijg ik ze eenmaal te pakken worden er weer loze beloftes gemaakt dat ze het in orde gaan maken dat ik mijn geld terug krijg. In een aantal woorden samengevat: service en commincatie zijn absoluut bagger en zeker niet aan te raden om hier nog een bestelling te plaatsen.

Ildiko Sedef 27 mei 2025
Reageer
t

Slechte service bij geen levering

Eind maart hebben wij drie planken besteld bij huus. 2 van de 3 planken waren keurig netjes geleverd, de derde is niet binnen gekomen. Na contact te hebben gehad met de klantenservice over het terug storten van het geld blijkt dit voor hun bedrijf een erg moeilijke opgave. Normaal gesproken bij een niet geleverde bijstelling bij elke andere fatsoenlijke webshop kan dit gewoon terug gestort worden. Bij huus kun je wel fluiten naar je geld. Inmiddels zijn we ruim 2 maanden verder en talloze mailtjes maar nog geen geld. Om die reden bestel ik bij huus niks meer. Wanneer je telefonisch contact met huus op neemt is het allemaal erg ingewikkeld voor ze. Er wordt gezegd te mailen maar daar reageren ze niet op of ze blijven het eeuwig op de leverancier gooien. Ik zou de mensen die hier overwegen wat te kopen het advies geven het niet te doen. Liever een paar cent extra uit geven voor fatsoenlijk spul en service dan dit

tim 20 mei 2025
Reageer
M

Zeer slechte levertijd

Ruim een week geleden een kapstok gekocht in de webshop. Het artikel is op voorraad! Direct betaald. Nu moet ik nog 1-3 weken wachten op het artikel. Telefonisch contact is mogelijk en de stopwoorden zijn ‘we vinden het heel vervelend, we begrijpen het probleem, we sturen een mail met een nieuwe levertijd’.
In de winkel een tafel en stoelen gekocht, deze zouden voorradig zijn. Ook voor deze artikelen geldt dat de levertijd met vele weken wordt verlengd. Advies: bestel hier niets!

Marie 14 mei 2025
L

Dit dus.. precies hetzelfde meegemaakt. Staat het op voorraad en als je betaald hebt krijg je ineens levering weken later. Misleidend. Was voor mij ook de laatste keer !!

Lizz 16 mei 2025
B

Nou ik heb hetzelfde 2 hanglampen besteld 16 mei levertijd 2 tot 4 weken bel ik net ja mevr wij hebben het de 22e mei besteld hu hoe zo ik heb 16 mei contant betaald winkel apeldoorn waar het zogenaamd op voorraad was nu zegt ze ja word 25 of 26 juni nou mijn vertrouwen in huus is nu op 0% maar koop ontbinden kan niet nou moet je is opletten mijn man gaat het betaalde geld persoonlijk weer terug op halen !! En huus never nooit meer

Betsie 10 jun 2025
M

Fauteuil rugleuning kapot

Stoel is net 2 jaar oud en nu al kapot. Ze gaan uit van de aankoop datum en jniet van de bezorg datum. Geen garantie meer dus. Ze zoeken niet in oplossingen. Kan hem weggooien de stoel. Geen service 0,0 dus koop daar Niets SLECHTE ZAAK

Marjanne Paap 12 mei 2025
Reageer
M

Slechte levertijd

Februari eettafel Britt besteld, leek op voorraad daarna leveringsbevestiging leverweek 20, volgende week is het week 20 en nu krijg ik mail week 23. Leuk als je aan het verhuizen bent. Dressoir Britt besteld begin april 8 weken levertijd zou week 22 komen precies op tijd voor de vrachtwagen, maar nee hoor komt ook niet op tijd.bHeel vervelend dit. Dressoir maar bij een ander gekocht waar ik het wel gewoon kan ophalen of de volgende dag bezorgd krijg

Monique 9 mei 2025
Reageer
R

Eindeloze levertijd

Begin februari een eethoek besteld. Ronde tafel en zes draaistoelen. De levertijd was 4-6 weken.
Na zes weken eens navraag gedaan. De levertijd was niet haalbaar, ook nooit geweest. We moestenrekenen op 10-12 weken. Nu ruim twaalf weken later maar weer eens navraag gedaan. Nee we moesten wel rekenen op 12-14 weken. Ik voel me genaaid. Hoop dat wij uiteindelijk voor de kerstdagen 2025 nog van onze nieuwe eethoek kunnen genieten.
Soory Huus dit was één keer en nooit weer.

Rob 8 mei 2025
Reageer
T

Slechte communicatie!!

Besteld en betaald, daarna niets meer vernomen.Gebeld en er waren 14 wachtenden voor mij , gemaild, wegens grote drukte 3 tot 5 dagen wachten op antwoord.
Dit bedrijf komt als ik alle reviews lees in aanmerking voor Radar .

Thijs Hoogmans 7 mei 2025
Reageer
H

Slechte klantenservice en service

30 Jan hebben wij onze meubels thuis geleverd gekregen.
Alleen het dressoir van mangohout met metalen schuifdeuren zat in 1 deur een grote deuk en diverse kleine deuken.
Deze is snel omgeruild voor een nieuwe.
Deze was ook niet goed. Grote scheur in bovenblad. Weer omgeruild voor nieuwe.
Toen zat er achter een lange scheur met gat.
Weer omgeruild de vierde.
Weer een grote deuk. Deurtje omgeruild. Nu glijd deze ijzer op ijzer.
Nu is het doorgestuurd naar de meubelservice
Nu meer als 3 weken aan het wachten.
Na vele telefoontjes klantenservice en meer als 15 mails service HUUS en gevraagd om te reageren helemaal niks. 1 ster nog te veel

Hans 6 mei 2025
Reageer
P

Huus klanten

Ik heb 2 draaistoelen gekocht bij huus
En na een paar maanden gingen de draai framenummer stuk kapot gescheurd bij de las alle 2 vervolgens heb ik gebeld en zouden ze met de leverancier gaan praten vervolgens
Er ging maanden overheen weer ge mailt en gebeld weer zouden ze overleggen met leverancier vervolgens zouden we nieuwe draaidagen krijgen
Gong weer weken over heen maar weer is gebelt ze zouden in week 10 komen in week 12 maar weer is gebeld
Ze konden alles terug vinden en gi gen erachteraan tot op de dag van vandaag nog niks gehoord gaat huus met al hun klanten zo om??????

Peter de vos 3 mei 2025
Reageer
R

Hebben ze wel meubels

Heel heel slecht
Heb ik oktober 2024 meubels besteld
In november de eerste bevestiging gehad nu eind april heb 28 x een herbevestiging gehad nu week 29
Heel heel slecht
Ze mogen het van mij nu houden
(Gaat hier om een complete inrichting)

Renate ten kate 29 apr 2025
Reageer
D

Slechte klantenservice

Zeer onvriendelijke en onprofessionele klantenservice die hun afspraken niet nakomen. Salontafel zou uiterlijk week 16 geleverd worden. Na telefonisch contact vanuit mijn initiatief kom ik erachter dat de levering is uitgesteld met nog eens 10 weken ivm leveringsproblemen. Klantenservice bied geen passende oplossing aan, en kunnen alleen excuus aanbieden. Erg jammer, dit is de laatste keer dat ik iets bij Huus heb gekocht.

Danique 25 apr 2025
Reageer
Beste webshops

Dit zijn de beste webshops van september 2025.

Over Huus.nl

Er zijn 100 reviews geschreven over Huus.nl op Reviews.nl. Met een 1.2 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Matig.

  • Nog niet geverifieerd
  • Webshops
  • https://huus.nl
  • klantenservice@huus.nl