Huus.nl

Huus.nl

1.1 reviewscore • 66 reviews
M

Slechte zaak

Ik heb vorig jaar september 6 stoelen gekocht.
Daar stond 12 tot 14 week levertijd op. Met zo’n levertijd verwacht je dat de stoelen dan ook geleverd zouden worden. Met eventuele productie erbij in begrepen.
Al vrij snel kreeg ik een mail dat er vertraging was met de levering. Het ging om 2 stoelen. Oorspronkelijk zouden ze geleverd worden in week 50 ofzo van vorig jaar. Toen kreeg ik een mail dat er vertraging was naar week 51 ofzo. Toen een mail naar week 7 van dit jaar.
Ik heb een mail gestuurd waarom het zo lang vertraging op liep.
Vervolgens kreeg ik een mail terug met de opties, of een deellevering van 4 stoelen, of een vergoeding van €25,- dan maar voor de deellevering gekoze.
Een tijd later kreeg ik weer een mail met vertraging naar week 8, toen weer een mail met vertraging naar week 10 en NU WEEEEEEER een mail met vertraging naar week 12. In de tussentijd ben ik ook nog eens verhuisd en kan alweer bijna nieuwe stoelen bestellen want de 4 die ik wél binnen heb gekregen zijn alweer zo goed als versleten.
Ben er behoorlijk pissig over.
Ik weet niet eens meer hoeveel mails ik heb gekregen waarin stond dat er WEEEEEER vertraging was.
Ik heb nu een boze mail gestuurd wachtend op reactie.
Ik raad dit bedrijf dus ook echt niet aan!

Michael Ozinga 3 mrt 2025
Reageer
M

Ballentent

Lamp besteld van 300 euro die op voorraad zou zijn. Nou, ik kreeg geen lamp en ze konden me niet vertellen wanneer deze dan geleverd zou worden. Order geannuleerd, maar terug betalen binnen het wettelijk termijn van 2 weken ho maar.

Marc Butterhof 27 feb 2025
Reageer
B

Frustratie alom

We hebben op 17 januari een tafel en een voerbak besteld. De verwachte levertijd wat toen 10-12 weken. (Order 1037778 mocht de Truus van Huus per ongeluk meelezen)
Sindsdien hebben we 7 herbevestigingen waarmee de levertijd iedere keer naar achter werd geschoven. Inmiddels is de tafel vertraagd naar week 16. Dit is dus een week later dan tijdens bestellen de maximale levertijd zou zijn. En gezien het aantal herbevestigingen en vertragingen, ben ik er niet gerust op dat dit de laatste vertraging zou zijn.
Na wat communicatie via de mail over en weer over hoe dit nu allemaal kan, kom je eigenlijk geen steek verder, maar kreeg ik vorige week de belofte dat de voerbak op voorraad en gereserveerd was en alvast opgestuurd zou worden. Omdat we gisteren nog steeds geen tracking informatie hadden, maar eens gebeld voor de verandering. Nooit doen. Dat kost enorm veel tijd en je krijgt er werkelijk helemaal niets voor terug. Wat een onkunde aan de telefoon.
Bij navraag wanneer de voerbak nou eindelijk verzonden zou worden, zou dit met de afdeling inkoop gecontroleerd moeten worden. Maar de bak was toch gereserveerd??? Na een hoop gestotter werd beloofd dat we uiterlijk gisteren de tracking informatie zouden krijgen.
Jullie raden het waarschijnlijk al. Tot op heden helemaal geen tracking informatie.

Ze nemen heel graag je geld aan maar doen daarna helemaal niks meer voor je. Via de mail krijg je inhoudsloze tekst als reactie en beloftes die ze op papier doen maken ze niet waar.
De "helpdesk" aan de telefoon bestaat. Daar zullen we het maar bij laten. De gemiddelde Ziggo helpdesk medewerker lijkt wel universitair geschoold vergeleken hiermee.

Ik heb vanochtend via de mail gevraagd om de order te annuleren en mijn geld terug te krijgen. Ik ben heel benieuwd wanneer ik reactie krijg en nog belangrijker, mijn geld.

Denk na voordat je wat besteld bij deze dropship-club. Als je je spulletjes graag snel wil om van te genieten, niet hier kopen. Tip van Flip: zoek verder waar ze de spulletjes op voorraad hebben.

Bas 26 feb 2025
Reageer
E

Slechte kwaliteit stoelen

Wij hebben nog geen 4 jaar geleden 6 nieuwe stoelen besteld en ook geleverd gekregen. Allemaal prima, nu zijn de voetrubbers versleten en willen we die vervangen. We hebben hiervoor contact opgenomen met de klanten service. Helaas hebben ze de rubbers niet op voorraad en zijn ze niet leverbaar. De fabrikant gegevens willen ze ook niet delen. Het gaat om de Seven stoelen type Missousri. Deze kun je nog wel bestellen op de site. De opmerking van de klantenservice was dat ik me alleen kan beroepen op de 2 jaar garantie en ik wil er zelf voor betalen maar dat is schijnbaar niet mogelijk.

Edmund Groenefelt 17 feb 2025
Reageer
M

Stoel slechte kwaliteit

Stoel zakt na 2 weken in volgens huus is het normaal dat hij tot 20 centimeter inzakt vraag mij af waar ik dan 2 jaar garantie op heb. Ze doen er niks aan

Marjan van dijk 15 feb 2025
Reageer
E

Nog steeds geen geld terug

Na meer dan drie maanden wachten de bestelling toch maar geannuleerd.
Inmiddels meer dan 2 week aan het wachten op mijn geld maar 0,0 reactie of wat dan ook.

E 6 feb 2025
J

Ik heb mijn bestelling bij huus ook geannuleerd. Ik wacht nu al 3 weken op mijn geld en heb ze al verschillende emails en belletjes gegeven. Heb jij ondertussen je geld al terug?

Jessy 18 feb 2025
E

Een paar dagen na mijn review kreeg ik het eindelijk terug. Hoop voor jou dan hetzelfde.

E 18 feb 2025
Y

Hier hetzelfde. Ik heb een fauteuil besteld, deze zou uitgeleverd worden in week 9, ipv de beloofde 2-5 werkdagen. Daarom order geannuleerd. Nu krijg ik wel via Riverty de factuur gepresenteerd, terwijl ik schriftelijk een bevestiging van mijn annulering heb. Beweren ze bij hoog en laag dat ik de fauteuil ontvangen heb op 14 februari, dit is week 7. Terwijl ze in week 9 zouden leveren. Schiet mij maar lek.

Yolanda 5 mrt 2025
J

Zeer slechte ervaring ,Geen levering, Geen service

Ik wil toekomstige klanten waarschuwen voor mijn ervaring met Huus. In oktober heb ik drie planken besteld, maar tot op heden heb ik er slechts twee ontvangen. De derde plank lijkt spoorloos verdwenen en het bedrijf weigert dit serieus op te lossen.

Klantenservice? Dat kennen ze hier niet. Na talloze e-mails en telefoontjes werd ik van het kastje naar de muur gestuurd. Eerst kreeg ik te horen dat de levering eraan kwam, maar de genoemde datum bleek onjuist. Daarna werden mijn emails ipv oppakken of reageren, steeds doorgeschoven naar andere afdelingen zonder enige inhoudelijke reactie of oplossing. Mijn e-mails worden genegeerd, en als ik bel, moet ik eindeloos wachten om vervolgens opnieuw te worden doorgestuurd.

Onbetrouwbaar en onprofessioneel!
Het is nu bijna zes maanden later, en het probleem is nog steeds niet opgelost. Dit bedrijf houdt zich niet aan zijn afspraken en lijkt niet te geven om klanttevredenheid. Uiteindelijk heb ik een ingebrekestelling moeten sturen en de koopovereenkomst ontbonden wegens wanprestatie. Een bedrijf dat zo met zijn klanten omgaat, verdient geen vertrouwen.

CEO zonder grip op zijn eigen bedrijf
Ondertussen zie ik de CEO in reclamecampagnes verkondigen dat ze een geweldige klantenservice hebben. Nou, die man heeft duidelijk geen idee hoe het er in zijn eigen B.V. aan toegaat. Als hij écht wist hoe slecht klanten hier behandeld worden, zou hij zich kapot moeten schamen.

Koop hier niet als je waarde hecht aan betrouwbare service en klantenservice die wél helpt. Ik raad ten zeerste af om hier iets te bestellen.

Jonathan 4 feb 2025
W

Ik zit ook al maanden te wachten begrijp ik dat je je geld terug hebt kun je me vertellen hoe?

Wendy van Wetering 4 feb 2025
J

Hoi Wendy, je bent een koopcontract aangegaan met huus, alsze niet (optijd) leveren komen ze hun deel van de koopovereenkomst niet na, en kan je beroepen op het ontbinden van de koopcontract! Ze leveren namelijk een wanprestatie! Dit moet je wel schriftelijk kenbaar maken en indien nodig zet je dr een advocaat op! Die kent de gerechtelijke stappen.
Wij hebben rechtsbijstand, en zijn dus gedekt voor deze kosten.

Jonathan 4 feb 2025
W

Hoi hoi dankjewel voor je reactie ik heb ook rechtbijstand. En ga eens kijken wat ik kan doen. Want ben het ook spuug zat en wil me geld terug zodat ik ergens anders wat kan kopen. dankjewel.. ga het regel;en

Wendy van Wetering 4 feb 2025
H

Helaas ben ik ook niet blij met Huus
Steeds ander weeknummer zeggen.
3wk later bezorging bank vandaag..

Ze bezorging ook slecht op de stoep zette ze de bank, terwijl er in de winkel aangeven was de bank netjes binnen zou afleveren!!

Hester 20 feb 2025
W

Ik gelukkig me geld terug gehad. Maar ook nooit meer dat ik daar wat koop.

Wendy Van Wetering 20 feb 2025
W

Slechte Serviceafdeling

Helaas een slechte review, na 2 mislukte leveringen van vitrinekasten gemaakt door een mislukte doe het zelver zouden we ons geld terug krijgen. Helaas had dit nog al wat voeten in de aarde. Na talloze beloften binnen 14 dagen geld terug hebben we dagelijks moeten bellen om na 1 maand ons geld terug te krijgen.
Ik zou zeggen: koop bij een betere zaak met een echte service afdeling.
Wees gewaarschuwd kopen op eigen risico en veel geduld als je je geld terug wilt.

W.Hardenbol 22 jan 2025
Reageer
N

Slechte service

Meubels besteld bij Huus.
Na bijna 4 maanden eindelijk ontvangen.
Is de hocker scheef en staat op 3 poten.
Contact opgenomen met de winkel in Hengelo.
Moet ik maar een serviceformulier invullen.
Als je deze hebt ingevuld krijg je meteen de melding dat je een reactie binnen 2 tot 5 werkdagen krijgt.
Notabene de meubels in de winkel gekocht en niet via de webshop.
Maar als je de deur uitloopt is er geen verschil als er iets niet goed is.
Service van niks.
Nu maar afwachten wanneer ze reageren.
Afdeling service is tevens telefonisch niet te bereiken.

NB 17 jan 2025
Reageer
W

Zeer slechte ervaring

Meer dan 4 maanden moeten wachten op levering. Uiteindelijk niet het bankstel geleverd gekregen wat we hebben besteld en waar we voor hebben betaald. Communicatie hierover willen ze alléén via de mail. Vandaag via Huus van leverancier mailtje ontvangen waarmee ze ons met Eur 200 willen afschepen. Betreft bankstel van bijna Eur. 1400. Dit is iets voor de televisie "Kassa"/"Radar" en sowieso Juridische stappen voor ontbinding koop en terugbetaling betaalde bedrag.

W.H. zeemeijer 8 jan 2025
Reageer
W

Nooit meer.

Na maanden wachten wordt het bezorgt door een vriendelijke bezorgen. Na uitpakken salontafel kras erop. De Kleine tafel paste totaal niet bij bij de rest. Weer weken moeten wachten .De tafels werden gehaald en voor de grote met de kras erin een nieuwe.
Keurig gedaan van Huus zou je zeggen.
Maar nee hoor. De ruiling was prima maar de kleine krijg ik geen geld voor terug.
Waarom niet?? Geen idee . Had het aangegeven dat beide tafels terug zouden komen. Dan vereken je het toch?? Nooit maar dan ook nooit meer bestel ik bij deze mensen. Maanden wachten, en dan doodleuk zeggen dat je de tafel die je retour doet je geld niet van terug krijgt. ben mijn 119,00 euro kwijt . Meubels waar ik voor moet hebben sparen. Ik zou nog iets bestellen maar het is niet vertrouwd, en durf het niet meer aan. Schande om zo met mensen om te gaan.

Wietske Buist 6 jan 2025
Reageer
E

Transportbedrijf kwam met 1 persoon met blad van 1

Huus kwam op zondagmiddag onze eetkamertafel afleveren en er was alleen de chauffeur. Of ik even wilde helpen tillen met een blad van 100 kg terwijl ik net door mijn rug was gegaan. Heel onprofessioneel om de klant te verplichten mee te tillen

Erik van der Kooij 14 dec 2024
Reageer
R

Winkel fijn, klantenservice drama

HUUS, in de winkel super geholpen, maar daarna hield het op. Begin juli een bankstel, salontafels en eethoek besteld. Deze zouden week 40/41 geleverd worden. Uiteindelijk is het week 48 geworden. En die periode niet geïnformeerd en is de klantenservice slecht te bereiken. Bij levering bleek de bank de verkeerde kleur te zijn en hebben we op aanraden van de bezorgers een formulier ingevuld waarna binnen 3 tot 5 werkdagen contact zou worden opgenomen. Na een week zonder gehoor zelf gebeld en weer van het kastje naar de muur. Nu gaan we week 2 in na levering en nog niks gehoord.

Robert 9 dec 2024
Reageer
E

Geen pakket en geen contact mogelijk met klantense

Ik kan alleen maar zeggen: bestel hier niet want het is een groot drama. Huus zegt dat het pakket geleverd is en er is geen pakket geleverd!!
We hebben inmiddels negen e-mails en vijf telefoontjes gepleegd en continu sta je op nummer vier in de wachtrij. Je wordt hier niet serieus genomen.

Erik van der Kooij 28 nov 2024
Reageer
P

Terugbetaling duurt langer dan 14 dagen

Als je een bestelling annuleert, kun je heel lang wachten op je geld. Ik begrijp niet waarom dit zo lang moet duren. Ordernummer doorgegeven aan de klantenservice en dan beloven ze ... Irritant. Wet zegt 14 dagen.

Petra 15 nov 2024
Reageer
E

Kijk uit voordat je daar iets besteld !!!

De vraag staat hier : Wat ging er mis ?
Ze kunnen beter vragen wat er goed ging. Antwoord: NIKS
Het begon al met de bezorging tijd. Ik had de hele set Lotte besteld plus nog
een eettafel en bijzettafels. Deze was 19 weken in plaats van de afgesproken 12 weken. Dit was een deel levering want de 2 kleine dressoirs waren nog niet binnen die zouden 5 weken later binnen
komen.
Vervolgens waren er de nodige gebreken aan de buffetkast en het grote dressoir. De lades van beide gingen niet open of niet goed dicht. Het dressoir had blijkbaar een stuiter gehad want daar zat een breuk in en de deuren liepen aan.
Dit gemeld te hebben zouden deze 2 dingen omgeruild worden maar ik moest wel weer 12 weken wachten wat uiteindelijk weer 15 weken werd.
Afgelopen zaterdag zijn de meubels eindelijk omgeruild en omdat ikzelf had gekozen om de meubels zelf uit te pakken om 150 euro uit te sparen wat ik bij de eerste levering ook zelf heb gedaan maar moest ik het dit keer ook weer zelf doen.
Het onderste deel van de buffetkast stonk naar kattenpis. Ik dacht in eerste instantie dat het aan de verpakking lag maar toen ik de volgende dag mijn woonkamer binnen kwam stonk het nog kattenpis. Kortom het zit dus in het hout zelf.
Ik heb dit gemeld bij klantenservice en zij mailen mij terug met een bijlage die je van internet kan halen hoe je een vieze lucht uit hout kan halen. Dus ik mag het zelf gaan oplossen want service is ver te zoeken bij HUUS. Dit heb ik naar ze gemaild maar kreeg als antwoord dat ze verder niks kunnen doen.
Kortom wees gewaarschuwd voordat je daar wat besteld. Ik heb mij lesje in ieder geval geleerd. IK GA NOOIT MEER IETS BESTELLEN BIJ HUUS.

Els 14 nov 2024
Reageer
D

Komen afspraak niet na

Tot 2x toe een eettafel ontvangen die beschadigd kapot en scheef was. In totaal 6m aan het wachten. Klantenservice heeft 3w nodig om een reactie te geven reageerje daar weer op mag je weer 3w wachten. 1x heb ik ze telefonisch gesproken en hebben we mondeling en schriftelijk een afspraak gemaakt dat als de tafel retour zou gaan ik binnen 2 dagen mijn geld retour krijg. De 2 dagen zijn voorbij geen geld dus. Deze zaak gaat nu naar mijn rechtsbijstand ik ben helemaal klaar met dit bedrijf!

Deborah Helsen 13 nov 2024
Reageer
N

Afspraak niet nagekomen

Vandaag reeds een recensie geplaatst inzake het niet leveren van de bestelling.
Na telefonisch contact met Huus, is mij toegezegd dat de afdeling planning vandaag terug zou bellen, wat er mis is gegaan.
Ik had het vermoeden al, en inderdaad ER IS NIET TERUGGEBELD!
Als consument sta je gewoon machteloos.
Morgen maar weer proberen zelf te bellen.

NB 22 okt 2024
Reageer
N

Bezorger komt niet opdagen

Vandaag zou de bezorging plaatsvinden.
Volgens de track en trace tegen 13.52 uur.
Iets voor 14.00 wordt de tijd veranderd in 8.30 uur afgeleverd. Echter niks ontvangen.
45 minuten in de wacht. Krijg ik te horen, de afdeling planning weet ook niet wat er aan de hand is, u wordt nog teruggebeld.
Schandalig. Hele dag voor niets zitten wachten.
Nu nog afwachten of ik teruggebeld wordt.

NB 22 okt 2024
Reageer
V

Zeer slechte service. KOOP HIER NIET !

1 ster is nog te veel !

Mijn ervaring met HUUS Meubels is ronduit schandalig. Na een bestelling die inmiddels al vier tot 6 weken te laat is, heb ik geen enkele update ontvangen over de status van mijn meubels. De klantenservice is volkomen ineffectief en weigert om zelfs maar een rechtmatige korting te verlenen. Dit roept ernstige vragen op over de klantgerichtheid van dit bedrijf.

Wat nog frustrerender is, is dat klanten die in de winkel kopen, simpelweg worden benadeeld. Als je in de winkel aankopen doet en vervolgens ziet dat dezelfde producten online voor een lagere prijs worden aangeboden, wordt je als klant in de winkel dus met opzet duurder behandeld. Dit beleid is niet alleen oneerlijk, maar ook misleidend. Het geeft blijk van een totale gebrek aan transparantie en respect voor klanten.

De combinatie van een onacceptabele levertijd en het schimmige prijsbeleid maakt het voor mij onmogelijk om HUUS aan te bevelen. Als je waarde hecht aan betrouwbare service en eerlijke prijzen, zoek dan alsjeblieft verder. Deze ervaring heeft mijn vertrouwen in HUUS volledig ondermijnd, en ik kan niemand aanraden hier iets te kopen.

Verhoef 21 okt 2024
Reageer
M

slechte service

Binnenkomst stoelen zouden gemonteerd geleverd worden . Ze adverteren dat de stoelen alleen per 2 st besteld kunnen worden dus bestel 2 sets krijg dus 1 set . DIT IS RECLAME MISLEIDING. Bij retour worden ze niet opgehaald en moet je zelf maar uitzoeken hoe je ze retour gezonden krijgt van klanten service hebben ze daar nooit van gehoord

M A H Vaal-Kampert 18 okt 2024
Reageer
A

Vreselijk bedrijf!

Na maanden lang wachten (7,5 mnd) mijn meubels binnen gekregen, het was scheef en lelijk en niet wat wij hadden besteld!!
Na veel mailen, aangezien je ze niet fatsoenlijk kan bellen. Kwamen ze de meubels ophalen op 20 september tot op heden nog steeds geen geld retour ontvangen. Het is dramatisch en ga ook never nooit meer wat bestellen!!

Ariska 16 okt 2024
W

Ik zit nu in hetzelfde schuitje. Wel ophalen, maar geen geld terug. Even de koppen bij elkaar en dan Radar mailen.

Wietske Buist 6 jan 2025
I

Zeer slechte ervaringen, een salontafel gekocht, grote naden , schuifdeur rolde niet, lelijk blad. Vaak gebeld, dan moet je foto,s sturen, komt niet over.ze onverbiddelijk.uiteindelijk naar de zaak gereden.konden ze geen order vinden.ben 73 jaar.niet goed bekend met de pc.geen enkele coulance.snel geld innen en stik maar.nooit meer naar Huus 😭

Ineke 7 mrt 2025
A

Slecht

GEEN afspraken na komen, traag, moeilijk bereikbaar. na 4 manden bestelling geplaats nog niet ontvangen. nooit meer bij HUUS bestellen. krijg erg spijt.
Heel erg SLECHT ervaring , aub doe het niet, niet op deze web bestellen

A.A.A 15 okt 2024
Reageer
M

Verschrikkelijke webshop

Heb mijn bestelling geannuleerd duurde mij te lang.
Al twee weken beloven ze geld terug te storten nog geen geld terug.
Bellen is een hel na een uur pas kan je met iemand praten en die gaat ook niks oplossen.
Op mails wordt niet gereageerd.
Eerste keer en laatste keer daar.
OPLICHTERIJ!!!

Monique Wijnhoud 8 okt 2024
Reageer
S

Zeer slechte klantenservice.

Had een meubel besteld en na zeer lange tijd en email eindelijk geleverd. Tot mijn grote verbazing was het bovenblad van de tafel helemaal bol en bij een van de lades was hij beschadigd verder groot kleur verschil van het hout. Via het contactformulier met foto's bijgevoegd verzoek gedaan om retour te halen en te crediteren. Hele tijd niks meer gehoord. Diverse mails gestuurd en sinds kort reactie ontvangen, waar Ik het niet mee eens ben. Willen tafel omruilen voor een nieuwe maar is niet op voorraad duurt een aantal weken en dan pas oude tafel retour halen!!
Duurt allemaal veel te lang en heb er geen enkel vertrouwen meer in. Gereageerd per mail maar tot op heden niks meer gehoord van HUUS. Wil gewoon mijn geld terug. Nog nooit zo'n slechte service meegemaakt. Dus wees gewaarschuwd en koop hier niks.

Sander 8 okt 2024
D

Wij hebben precies dezelfde ervaring wij hebben inmiddels afgelopen zondag een 2e tafel gekregen de andere ging retour. En raad eens deze tafel is nog 10x erger het ziet er niet uit. Mailtjes worden niet beantwoord ik ga er nu verder mee ga mijn rechtsbijstand erop zetten ben er helemaal klaar mee.

Deborah Helsen 29 okt 2024
Beste webshops

Dit zijn de beste webshops van juni 2025.

Over Huus.nl

Er zijn 66 reviews geschreven over Huus.nl op Reviews.nl. Met een 1.1 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Matig.

  • Nog niet geverifieerd
  • Webshops
  • https://huus.nl
  • klantenservice@huus.nl