Na maanden wachten wordt het bezorgt door een vriendelijke bezorgen. Na uitpakken salontafel kras erop. De Kleine tafel paste totaal niet bij bij de rest. Weer weken moeten wachten .De tafels werden gehaald en voor de grote met de kras erin een nieuwe.
Keurig gedaan van Huus zou je zeggen.
Maar nee hoor. De ruiling was prima maar de kleine krijg ik geen geld voor terug.
Waarom niet?? Geen idee . Had het aangegeven dat beide tafels terug zouden komen. Dan vereken je het toch?? Nooit maar dan ook nooit meer bestel ik bij deze mensen. Maanden wachten, en dan doodleuk zeggen dat je de tafel die je retour doet je geld niet van terug krijgt. ben mijn 119,00 euro kwijt . Meubels waar ik voor moet hebben sparen. Ik zou nog iets bestellen maar het is niet vertrouwd, en durf het niet meer aan. Schande om zo met mensen om te gaan.
Huus kwam op zondagmiddag onze eetkamertafel afleveren en er was alleen de chauffeur. Of ik even wilde helpen tillen met een blad van 100 kg terwijl ik net door mijn rug was gegaan. Heel onprofessioneel om de klant te verplichten mee te tillen
HUUS, in de winkel super geholpen, maar daarna hield het op. Begin juli een bankstel, salontafels en eethoek besteld. Deze zouden week 40/41 geleverd worden. Uiteindelijk is het week 48 geworden. En die periode niet geïnformeerd en is de klantenservice slecht te bereiken. Bij levering bleek de bank de verkeerde kleur te zijn en hebben we op aanraden van de bezorgers een formulier ingevuld waarna binnen 3 tot 5 werkdagen contact zou worden opgenomen. Na een week zonder gehoor zelf gebeld en weer van het kastje naar de muur. Nu gaan we week 2 in na levering en nog niks gehoord.
Ik kan alleen maar zeggen: bestel hier niet want het is een groot drama. Huus zegt dat het pakket geleverd is en er is geen pakket geleverd!!
We hebben inmiddels negen e-mails en vijf telefoontjes gepleegd en continu sta je op nummer vier in de wachtrij. Je wordt hier niet serieus genomen.
Als je een bestelling annuleert, kun je heel lang wachten op je geld. Ik begrijp niet waarom dit zo lang moet duren. Ordernummer doorgegeven aan de klantenservice en dan beloven ze ... Irritant. Wet zegt 14 dagen.
De vraag staat hier : Wat ging er mis ?
Ze kunnen beter vragen wat er goed ging. Antwoord: NIKS
Het begon al met de bezorging tijd. Ik had de hele set Lotte besteld plus nog
een eettafel en bijzettafels. Deze was 19 weken in plaats van de afgesproken 12 weken. Dit was een deel levering want de 2 kleine dressoirs waren nog niet binnen die zouden 5 weken later binnen
komen.
Vervolgens waren er de nodige gebreken aan de buffetkast en het grote dressoir. De lades van beide gingen niet open of niet goed dicht. Het dressoir had blijkbaar een stuiter gehad want daar zat een breuk in en de deuren liepen aan.
Dit gemeld te hebben zouden deze 2 dingen omgeruild worden maar ik moest wel weer 12 weken wachten wat uiteindelijk weer 15 weken werd.
Afgelopen zaterdag zijn de meubels eindelijk omgeruild en omdat ikzelf had gekozen om de meubels zelf uit te pakken om 150 euro uit te sparen wat ik bij de eerste levering ook zelf heb gedaan maar moest ik het dit keer ook weer zelf doen.
Het onderste deel van de buffetkast stonk naar kattenpis. Ik dacht in eerste instantie dat het aan de verpakking lag maar toen ik de volgende dag mijn woonkamer binnen kwam stonk het nog kattenpis. Kortom het zit dus in het hout zelf.
Ik heb dit gemeld bij klantenservice en zij mailen mij terug met een bijlage die je van internet kan halen hoe je een vieze lucht uit hout kan halen. Dus ik mag het zelf gaan oplossen want service is ver te zoeken bij HUUS. Dit heb ik naar ze gemaild maar kreeg als antwoord dat ze verder niks kunnen doen.
Kortom wees gewaarschuwd voordat je daar wat besteld. Ik heb mij lesje in ieder geval geleerd. IK GA NOOIT MEER IETS BESTELLEN BIJ HUUS.
Tot 2x toe een eettafel ontvangen die beschadigd kapot en scheef was. In totaal 6m aan het wachten. Klantenservice heeft 3w nodig om een reactie te geven reageerje daar weer op mag je weer 3w wachten. 1x heb ik ze telefonisch gesproken en hebben we mondeling en schriftelijk een afspraak gemaakt dat als de tafel retour zou gaan ik binnen 2 dagen mijn geld retour krijg. De 2 dagen zijn voorbij geen geld dus. Deze zaak gaat nu naar mijn rechtsbijstand ik ben helemaal klaar met dit bedrijf!
Vandaag reeds een recensie geplaatst inzake het niet leveren van de bestelling.
Na telefonisch contact met Huus, is mij toegezegd dat de afdeling planning vandaag terug zou bellen, wat er mis is gegaan.
Ik had het vermoeden al, en inderdaad ER IS NIET TERUGGEBELD!
Als consument sta je gewoon machteloos.
Morgen maar weer proberen zelf te bellen.
Vandaag zou de bezorging plaatsvinden.
Volgens de track en trace tegen 13.52 uur.
Iets voor 14.00 wordt de tijd veranderd in 8.30 uur afgeleverd. Echter niks ontvangen.
45 minuten in de wacht. Krijg ik te horen, de afdeling planning weet ook niet wat er aan de hand is, u wordt nog teruggebeld.
Schandalig. Hele dag voor niets zitten wachten.
Nu nog afwachten of ik teruggebeld wordt.
1 ster is nog te veel !
Mijn ervaring met HUUS Meubels is ronduit schandalig. Na een bestelling die inmiddels al vier tot 6 weken te laat is, heb ik geen enkele update ontvangen over de status van mijn meubels. De klantenservice is volkomen ineffectief en weigert om zelfs maar een rechtmatige korting te verlenen. Dit roept ernstige vragen op over de klantgerichtheid van dit bedrijf.
Wat nog frustrerender is, is dat klanten die in de winkel kopen, simpelweg worden benadeeld. Als je in de winkel aankopen doet en vervolgens ziet dat dezelfde producten online voor een lagere prijs worden aangeboden, wordt je als klant in de winkel dus met opzet duurder behandeld. Dit beleid is niet alleen oneerlijk, maar ook misleidend. Het geeft blijk van een totale gebrek aan transparantie en respect voor klanten.
De combinatie van een onacceptabele levertijd en het schimmige prijsbeleid maakt het voor mij onmogelijk om HUUS aan te bevelen. Als je waarde hecht aan betrouwbare service en eerlijke prijzen, zoek dan alsjeblieft verder. Deze ervaring heeft mijn vertrouwen in HUUS volledig ondermijnd, en ik kan niemand aanraden hier iets te kopen.
Binnenkomst stoelen zouden gemonteerd geleverd worden . Ze adverteren dat de stoelen alleen per 2 st besteld kunnen worden dus bestel 2 sets krijg dus 1 set . DIT IS RECLAME MISLEIDING. Bij retour worden ze niet opgehaald en moet je zelf maar uitzoeken hoe je ze retour gezonden krijgt van klanten service hebben ze daar nooit van gehoord
Na maanden lang wachten (7,5 mnd) mijn meubels binnen gekregen, het was scheef en lelijk en niet wat wij hadden besteld!!
Na veel mailen, aangezien je ze niet fatsoenlijk kan bellen. Kwamen ze de meubels ophalen op 20 september tot op heden nog steeds geen geld retour ontvangen. Het is dramatisch en ga ook never nooit meer wat bestellen!!
Ik zit nu in hetzelfde schuitje. Wel ophalen, maar geen geld terug. Even de koppen bij elkaar en dan Radar mailen.
Zeer slechte ervaringen, een salontafel gekocht, grote naden , schuifdeur rolde niet, lelijk blad. Vaak gebeld, dan moet je foto,s sturen, komt niet over.ze onverbiddelijk.uiteindelijk naar de zaak gereden.konden ze geen order vinden.ben 73 jaar.niet goed bekend met de pc.geen enkele coulance.snel geld innen en stik maar.nooit meer naar Huus 😭
GEEN afspraken na komen, traag, moeilijk bereikbaar. na 4 manden bestelling geplaats nog niet ontvangen. nooit meer bij HUUS bestellen. krijg erg spijt.
Heel erg SLECHT ervaring , aub doe het niet, niet op deze web bestellen
Heb mijn bestelling geannuleerd duurde mij te lang.
Al twee weken beloven ze geld terug te storten nog geen geld terug.
Bellen is een hel na een uur pas kan je met iemand praten en die gaat ook niks oplossen.
Op mails wordt niet gereageerd.
Eerste keer en laatste keer daar.
OPLICHTERIJ!!!
Had een meubel besteld en na zeer lange tijd en email eindelijk geleverd. Tot mijn grote verbazing was het bovenblad van de tafel helemaal bol en bij een van de lades was hij beschadigd verder groot kleur verschil van het hout. Via het contactformulier met foto's bijgevoegd verzoek gedaan om retour te halen en te crediteren. Hele tijd niks meer gehoord. Diverse mails gestuurd en sinds kort reactie ontvangen, waar Ik het niet mee eens ben. Willen tafel omruilen voor een nieuwe maar is niet op voorraad duurt een aantal weken en dan pas oude tafel retour halen!!
Duurt allemaal veel te lang en heb er geen enkel vertrouwen meer in. Gereageerd per mail maar tot op heden niks meer gehoord van HUUS. Wil gewoon mijn geld terug. Nog nooit zo'n slechte service meegemaakt. Dus wees gewaarschuwd en koop hier niks.
Wij hebben precies dezelfde ervaring wij hebben inmiddels afgelopen zondag een 2e tafel gekregen de andere ging retour. En raad eens deze tafel is nog 10x erger het ziet er niet uit. Mailtjes worden niet beantwoord ik ga er nu verder mee ga mijn rechtsbijstand erop zetten ben er helemaal klaar mee.
Wilde een adres wijziging doorgeven van bezorgen. Dit kan alleen via contact te krijgen. Nou dat is het probleem. Mail GEEN antwoord.
Telefonisch gewoon standaard 18 wachtenden , na 2 maal 1 uur in de wacht werd gewoon de verbinding verbroken😡😡. Nou ik hoef mijn tafel niet meer dus retourmekding gedaan.
Noooooit meer HUUS.
Ik heb afgelopen maandag deze klachtmail geschreven naar huus.nl, maar nog geen reactie ontvangen. Dat vind ik bizar! Dit is de mail:
Allereerst vind ik de gang van zaken bij de webshop van huus.nl niet normaal, aangezien 1) mijn bestelling van 3 april 2024 is niet binnen de levertijd van 12 weken is geleverd 2) u probeert mij niet actief op de hoogte te houden van de levertijd (echter pas als ik erom vraag) en ik zal u vertellen dat de meeste webshops dit wel goed geregeld hebben. Door deze passiviteit in uw communicatie zitten wij al langdurig in onzekerheid over de levertijd van onze eettafel + eetstoelen. Daarnaast hadden wij erop gerekend inmiddels al gebruik te kunnen maken van de eettafel en eetstoelen, wij hebben het bedrag immers al lang geleden betaald. Zoveel ongemak dat u heeft veroorzaakt bij uw klant en dan biedt u een factuur korting van 15 euro, dat vind ik zeer onredelijk en ik vraag u daarom vriendelijk om een hogere factuur korting te geven. In de bijlage vindt u mijn klachtbrief waarin ik u verzoek om de eettafel + 4 eetstoelen binnen 30 dagen, met ingang van vandaag (maandag 15 juli 2024) te leveren. Indien u dit niet haalt dan ontbind ik de overeenkomst per direct. Overigens dient u tijdig met ons een afspraak (specifieke dag en tijd) te plannen om de eettafel + 4 eetstoelen te komen leveren. U kunt de goederen namelijk pas bij ons te bezorgen wanneer dat ons goed uitkomt (wij moeten die dag namelijk thuis zijn).
Graag ontvang ik z.s.m. uw reactie.
Aangezien jullie niet op tijd hebben gereageerd op mijn mail vraag ik mij af of jullie wel legit zijn, waarmee ik bedoel: zijn jullie wel een echte webshop of bedonderen jullie mensen? U snapt het wel, wij hebben inmiddels onze twijfels of u wel te vertrouwen bent. Jullie kunnen niet zomaar geld innnen en dan vervolgens je product niet leveren binnen de beloofde tijd en dan ook ook nog eens onze mails negeren. Dit kan niet zomaar volgens de Nederlandse wet. Daar dien je je ook als webshop aan te houden. Wij weten niet of wij ooit nog een reactie zullen krijgen van jullie (en onze bestelde meubels) maar jullie komen er niet zo gemakkelijk vanaf!
Neem je feedback serieus, daar word je toch alleen maar beter van als bedrijf?
Wij hebben dezelfde ervaring, hoe is het mogelijk dat dit bedrijf nog bestaat!?
Vervelend om te lezen dat u dezelfde ervaring heeft!
Ik vind het alleen maar onverantwoord van het bedrijf dat zij hun klanten op deze manier behandelen. Zo jaag je toch alleen maar je klanten weg.. en dan?
Gedurende het proces dat ik moest wachten op mijn bestelling kwam de vraag in mij op: doen ze dit bewust? Bewust mijn geld innen en pas maanden (+ extra maanden) later leveren (ze hebben overigens nooit wat geleverd want ze waren te laat)? Ik zal het wellicht nooit weten.. maar ik raad niemand aan om iets te bestellen bij dit bedrijf.
Vertrouw dit bedrijf niet, krijg je spijt van.
Ik heb medio okt een bank besteld bij het Huus, kraag deze 1/2 Februari geleverd, je raad het al, van alles mis aan de bank, plooien dubbelde naden op de leuning, koudschuim.
Binnen 27 uur melding ervan gemaakt.,
Kreeg een mail terug dat ik de bank zo moest accepteren omdat een bank altijd met plooien wordt geleverd anders schuurt de stof.
Ze konden niets voor mij beteken, ik geef niet snel op,
Ik had een pakket gekocht met garantie.
Er zou een bedrijf komen kijken deze zijn geweest en geven aan de de stof te strak is genaaid, waardoor de kussens uit elkaar staan en niet sluiten.
Na enige tijd hoor ik niets meer.
Furnit gebeld of er al iets bekend is.
Ja, maar mogen niets zeggen afspraak met bedrijf.
Tuurlijk, meerdere keren naar de winkel geweest want Furnit had het rapport daar heen gestuurd.
Winkel weet van niets.
Service bellen, uren in de wacht doe mijn verhaal word ik weggedrukt.
Weer gebeld, zij weten niets en ga zo maar door.
Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd.
Ik raad jullie aan koop hier nooit iets, ik heb heel veel stampij gemaakt in de winkel waar veel mensen die daar kwamen kijken, op meerdere momenten van de week en vooral als het druk was.
Hij was hier niet blij mee, de meneer die daar werkt is een vreselijke man en gaat over lijken, wees gewaarschuwd.
Uiteindelijk een bank die ik niet heb besteld met koudschuim.
Ik heb geluk gehad dat ik 400€ terug heb gekregen voor een bank die vreselijk zit, en kussens met plooien en de kussens van de zitting die uit elkaar staan.
Hier moet Radar achter aan, en dit bedrijf moet weg met hun praktijken, voor ze nog meer “slachtoffers maken”
Je hebt helemaal gelijk. Radar erop zetten.
Ik ga er een advocaat opzetten.
Heb jij ook slechte ervaringen gehad met dit bedrijf?
Vertel erg benieuwd?
Ik heb een tafel besteld bij dit bedrijf. Ze hebben het bezorgd met de verkeerde poten waardoor ik de tafel niet in elkaar kan zetten. Ik kan de tafel dus niet gebruiken. Dit heb ik uitgelegd aan hun en het enige wat Kristy van Team Service Huus zegt is dat het niet mogelijk is om te ruilen of om andere poten te krijgen. Wat voor service is dat? Ik zit nu vast met een tafel die niet te gebruiken is. Bestel hier vooral niet!
Zeer slecht behandeld door dit bedrijf. Een tafel gekocht in de actie. Zou wat krasjes hebben waardoor er geen garantie op zit. Prima, maar eenmaal thuis in elkaar gezet blijkt hij ook schots en scheef te zijn. Ze doen er niks mee en willen het niet oplossen. Ik zou dit bedrijf niet aanraden! Schandalig.
Veel gekocht by huus goede klant van meer dan 6000 euro we zyn ook erg bly met onze aankopen maar ook onze zoon heeft laatst nog n grote bestelling gedaan die moet nog komen maar 4 maande n na verval garantie geen enkele tegemoetkoming terwyl de stoel niet intensief gebruikt werd geen enkele tegemoetkoming dus voor ons geen huus meer heel erg jammer echt geen goede service echt niet
Heb in juni 2023 nieuwe stoelen en tafel gekocht. Tafel kwam na 8 weken maar de grijze stoelen na 10 weken en de laatste 2 groene stoelen kwamen 14 weken later. 1 van deze 2 stoelen was al kapot in de doos en weer 14 weken later zijn ze weer binnen. Dus kortom 28 tor 29 weken gewacht en nu zeggen ze . Je moet eerst de stoelen retour sturen (past niet in een envelop helaas) en daarna krijg je pas de nieuwe geleverd. Een bizar slechte service en totaal geen contact te krijgen . Ongelooflijk dat ze überhaupt nog reclame maken.
Wachten nu al 19 weken op onze meubels, op mails wordt niet gereageerd. Je moet zelf bellen wachttijd gemiddeld half uur. Nu gezegd 1e week van februari, heb er weinig vertrouwen meer in. Hele slechte reclame Dit!! Misschien niet meer in de advertenties zetten snel geleverd.... als je niet leveren kan misschien iets minder reclame maken.
Hele slechte service Dit!!!
Ik wacht al bijna half jaar op meubels en ze zijn telefonisch niet bereikbaar en op mails wordt niet gereageerd. Zeer slechte service. Morgen zouden mijn meubels eindelijk komen en krijg ik om 16.00 uur opeens mail salontafel toch niet komt terwijl die al in november binnen zou zijn. Wens ook oplossing hiervoor en ga niet weer weken wachten.
Meubel voor tv besteld. 22 december aangekomen en nog niks gehoord over bezorging. Klantenservice niet te bereiken, reageren niet op mails. Denk dat ik rechtsbijstand maar eens ga inschakelen. Dit is al de derde keer dat ik deze ervaring heb, dit is echt de laatste keer dat ik daar wat besteld heb. Waardeloos.
Er zijn 56 reviews geschreven over Huus.nl op Reviews.nl. Met een 1.1 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Matig.