
Zwevend tv meubel gekocht er zit een toch wel flink deukje in de voorkant, contact op genomen met de klantenservice. Ik wil kiezen voor €40 factuur korting. Formulier 6 x ingevuld maar geen respons. Meerdere keren hierover contact opgenomen met klanten service, dan moet u bij de service balie zijn mevrouw. Steeds weer t zelfde antwoord. Nou Huus steek die €40 maar in n donker gaatje ik ben klant af
Huus is mij zo tegen gevallen
In maart meubels uitgezocht donker had ik erbij gezegt komt goed ze worden dan behandeld
15 weken later maar eens gebeld hoe en wat nou wat een gedoe
1000 keer gebeld pfffff was er klaar mee
Nou eindelijk na 5 maanden zijn ze afgelopen maandag gebracht behalve salontafel was nog niet leverbaar dus dat duurt nog 6 tot 8 weken dat dus met elkaar 7 maanden
Bezorger kwam alleen was ook de bedoeling niet dus ik moest zelf mee helpen en daar betaal je dan voor nou dikke troep daar
En toen pakte de bezorger het uit en wat kwam er te voorschijn lichte kleur mangohout terwijl ik had gezegt donker mangohout.
En hij zei ik was er met spoed tussen gezet omg ik heb wel 1000 keer gebeld dus ze wisten ervan.
Nou wachten op de salontafel en als dat een hele andere kleur is halen ze de rotzooi maar weer op
Alles wat ik verwacht had maar dit niet.
In de winkel mooie praatjes en komt niks van terecht
We gaan terug naar kerst 2024, waar mijn partner en ik een bestelling bij HUUS hebben geplaatst van €2150,- voor een compleet nieuwe woonkamer aan meubels.
We hadden er hard voor gewerkt, en goed voor gespaard. Door het dolle heen, want ik kon eindelijk de meubels kopen waar ik het al jaren op had staan, maar nooit van gekomen is.
Voor mij ook een periode om wat af te sluiten, en opnieuw te beginnen. De mensen die mij kennen, die begrijpen dat wel.
De eerste mail van 'verwachte week van leveren' kwam 23-12-2024 binnen, en dat is week 14 geworden. Prima, is in onze ogen een normale levertijd voor een grote meubelketen. We werden wekelijks op de hoogte gehouden van het moment dat de meubels geleverd zouden worden. Ook echt keurig!
Eind januari kregen we zo'n zelfde mail... de levering zou 2 weken later zijn. Nou prima, dat kan ook nog gebeuren. Hebben we iets om naar uit te kijken. Allemaal geen probleem. Maar toen...
De mails die later volgde waren minder rooskleurig. Van week 14 naar week 16... naar week 25... naar week 26... naar week 30... naar week... 31! Je raad het al... in week 31 had de bezorger 'persoonlijke omstandigheden' waardoor hij zijn route niet was aangevangen. Even later na tachenevaiftig keer te bellen met de klantenservice, bleek het nog eens een andere reden te zijn, maar de precieze reden konden ze niet melden. Eerlijkheid duurt het langst HUUS!
Afijn, een extra vrije dag gekregen van de werkgever, en toen werd de tafel niet ingepland op de route, en nu op zaterdag staan ze voor de deur met een bezorger die in zijn kapotte werkkleding de tafel komt leveren.
Ik zeg er eerlijk bij... tussentijds hebben we wel een deellevering gekregen van de stoelen en kasten. De tafel was maar niet op voorraad. Een alternatieve tafel werd ons niet aangeboden, en een schrale vergoeding van €30 op de laatste betaling werd ons aangeboden (omdat dit nou 'eenmaal' de richtlijnen zijn).
Maar kom op HUUS... van week 14 leveren naar week 32?? Schaam je dood!! Overvolle reclames te vinden op radio, tv en sociale media, en dan ga je puur voor je omzet, en niet om je klanten tevreden te houden.
Wanneer gaan jullie eens luisteren naar jullie klanten die jullie in de steek laten? Ik heb helaas meer verhalen, maar daar ga ik nu geen tijd in steken.
Tijd voor een ander strijdplan HUUS.
Bedankt voor het succesvol afleveren van de bestelling, maar begrijp wel, dat een ander allang de stekker uit de bestelling had getrokken!
Ga ook eens wat doen aan jullie communicatie. Vanaf 10:00u open, en niet eens bereikbaar op zaterdag terwijl je dan wel levert?
En wanneer je dan een berichtje op je messenger krijgt, reageer daar dan ook op.
Op 31 mei een dressoir besteld en betaald. Op de site werdt vermeld week 23 leveren. Na bestelling ineens verschuiving van de levering, zou week 25 worden. Week 25 niets vernomen.
Zou vervolgens tussen week 27 en 29 geleverd worden.
Nu week 30 nog niets binnen gekregen , ook geen verdere communicatie.
Waardeloos allemaal
Geen duidelijke communicatie over bezorgen Ruilen wordt Huilen
ze kunnen niet aangeven wanneer de levering komt terwijl we al meer als de afgesproken weken wachten weel 25 zou het geleverd worden.
en nu zitten we nog steeds te wachten.
zelf nemen ze geen contact op of houden ze je op de hoogte van je order.
ook met ruilen van een salontafel, kon niet omdat die in de winkel is besteld terwijl van te voren iemand mijn heeft beloofd om het te overleggen
zeer slechte communicatie.
het zou je sieren als ze doen wat ze zeggen en beloven.
zit nu weer te wachten op een mail terwijl we ook vakantie hebben zou fijn zijn als.het geregeld wordt.
verder advies kijk in de winkel, en bestel online,.hadden ze bij de winkel wel even kunne aangeven dat omruilen zoon groot probleem is nu de nieuwe tafel verkocht met verlies van 200 euro omdat zie hem niet om wilde ruilen, bij levering van de overige meubels.
waar we nog steeds op zitten te wachten.
In maart 2 tafeltjes besteld, al 4x verzet qua leverweek.
Nu verwachting leverweek 39.( eind september)
Klantenservice heb je niks aan, nooit meer hier iets bestellen.
Tafeltjes staannog steeds op de site, haal gewoon eraf. Als je niet kunt leveren
Waardeloos k-t bedrijf! Bestel hier nooit! Ten eerste zeiden ze 8 tot 12 weken, dit duurde uiteindelijk bijna 6 maanden. Daarna heb ik iets geannuleerd wat niet gelijk met de bestelling geleverd werd, dat zou 2 weken later geleverd worden, maar 6 weken later was het er nog niet. Vandaar de annulering, wacht nu al 2 maanden tot ze mijn geld terug storten. Is al door meerdere mensen van dat waardeloze rot bedrijf toegezegd dat ik het terug krijg, eerst was het antwoord spoedig, daarna met 14 dagen en nu een week geleden was het antwoord: binnenkort. Je raad het al.. nog steeds niet terug gestort, amateuristisch soepzooitje runnen die downies daar. Hoe moeilijk kan het zijn om terug te betalen? Voor Huus is dat hogere wiskunde! Ze komen me de strot uit, raad iedereen hun zwaar af! Mocht je wel bestellen, ALTIJD ONDER REMBOURS!!! Nooit contant daar afrekenen daar, dan maken ze er misbruik van. Ze beloven van alles, maar komen niks na!
In week 16 mijn eethoek besteld. In week 28 is dan na wekelijks contact mijn eettafel gebracht. Net een mail ontvangen dat mijn wetstoelen nog 2 tot weken op zich laten wachten. Iets wat ze een maand geleden ook schreven. Ik ben er klaar mee en heb zojuist mijn opdracht geannuleerd.
Zoals velen, hadden wij ook een tafel besteld in februari. Meerdere mails ontvangen met de mededeling dat de levering werd uitgesteld. Uiteindelijke levering week 28.. Toen kregen we gisteren een mail, levering uitgesteld tot eind augustus.
Ook wij de bestelling geannuleerd, aangegeven dat wij ervan uitgaan dat zoals telefonisch besproken de terugbetaling binnen 14 dagen gaat gebeuren.
Gezien de vele negatieve reviews, zie ik het gebeuren dat dit bedrijf ook binnenkort failliet is.
Op 13 februari een tafel besteld en betaald, maar de levering word elke keer uitgesteld moeten nu al wachten tot week 34 en hopelijk word het niet weer uitgesteld. Contact krijgen is ook zeer moeilijk. Nee dit was één keer en niet weer bij huus bestellen
Eind april eettafel en salontafel besteld op website staat 12 tot 14 weken
Iedere keer kreeg ik mail met de verwachte levertijd. Vervolgens kreeg ik vrijdag SMS bericht om bezorg afspraak te maken dit heb ik gepland op 14 juli
Krijg ik Vervolgens later mail dat het week 39 geleverd wordt, dat is heel raar natuurlijk. Als je eerst afspraak kan maken voor bezorging en daarna wordt het verzet naar eind september
Ik heb mij bestelling geannuleerd en hopelijk krijg ik mij geld gauw terug
Maar is een klote bedrijf.
Niet bestellen
Was er weer ingetrapt, relaxstoel besteld die op voorraad is volgens de site , maar dan begint het spel van Huus de levering is uitgesteld met 3 wkn. daarna weer met ?wkn uitgesteld enz. Maar weer geannuleerd en nu al weer 2wkn .aan het wachten op je geld .
KOOP HIER NOOIT ,HET KOST JE JE HART
eetkamerstoelen gekocht 2x ,1 stoel omgeruild zit nu weer 7 wk te w88.
Lisannr bij het call centre heeft standaard tekst voor haar.
Wacht op antwoord van de leverancier [eigen merk stoelen].
Zodra ik wat weet sturen we mail.
Die krijg je nooit of ik bel je terug ,vraag ik tot hoe laat kan ik terug bellen zegt ze 5 uur.
Half waren ze al weg.
1 groot leugen bedrijf .ik wil de koop ontbinden zegt ze nee dat kan niet.
Nou moet jij eens opletten ga het in werking zetten.
U BENT GEWAARSCHUWD VAN DIT BEDRIJF KRIJG JE EEN HARY VERZAKKING.
Wel jammer dat je minimaal 1 * moet geven
Levering was om te huilen, helaas was alles beschadigd wat ik had besteld , bijna gehele inboedel. Laminaat / muren beschadigd door het snelle vertrek van de meubels. Ik heb de bestelling geannuleerd, huus klanten service denkt niet graag met de klanten mee en word van het kastje naar de muur gestuurd. Ik heb een aanbetaling van 625 voldaan, ik eis mijn geld retour, en de beschadigingen aan mij woning , hoe word dit opgelost ?
Leuk als je daar iets koopt. Minder leuk als het stuk gaat. Ik ben al meer dan een maand bezig om een bank van 11 maanden jong hersteld te krijgen waarvan de naden loslaten. Er wordt steeds beloofd dat er contact opgenomen gaat worden om het te herstellen maar dat gebeurd niet. Belachelijk dat ik nu mijn rechtsbijstandverzekering in moet schakelen om het geregeld te krijgen. Echt vreselijke klantenservice en minder dan 1 ster waard.
Mijn moeder had een hele meubel set gekocht bij huus. Waarin 1 in het bijzonder eruit kwam de buffetkast... deze werd wit geleverd en niet zoals de kleur in de winkel dat dit kon afwijken prima maar niet wit. Daarop kregen we een andere buffetkast deze werd ook weer wit geleverd. Waarop we besloten de buffetkast terug te doen! Hierop werd aangegeven excuus bijna alles wordt zo geleverd en wij weten ook niet hoe dit komt. Mijn moeder zou het geld terug krijgen binnen korte termijn! Na een week niks na 2 weken niks na 3 weken niks. Meerdere malen contact gehad gemaild elke dag gebeld. Mevrouw we gaan er spoed achter zetten loop nu na financien. Uiteindelijk waren we zo klaar ermee dat ik een belofte hebt gemaakt als het geld niet nu op de rekening kwam ik langs zou komen en dit zouden ze niet kunnen waarderen. Ineens binnen 1 druk op de knop had mijn moeder eindelijk haar geld terug. Maar dat je hier elke dag achter aan moet en continu moet bellen belachelijk!!! Komen afspraken niet na en spelen een spelletje met je! Vooral wij komen niet meer weer en ik weet wel zeker dat anderen er ook klaar mee zijn. In elke wandelgang horen we nu wat over huus! Dus zou er maar wat aan veranderen. Wij zijn er in iedergeval klaar mee!!
Op 8 april 2025 heb ik bij HUUS een fauteuil besteld Inmiddels zijn we bijna twee maanden verder en het product is nog steeds niet geleverd.
Mijn partner en ik hebben meerdere keren contact gezocht, zowel per e-mail als telefonisch. Helaas krijgen we geen duidelijke antwoorden, worden we vaak lang in de wacht gezet en krijgen we geen enkele proactieve update of klantenservice.
Wat ik als zeer kwalijk ervaar, is dat de levertijd op de website continu wordt aangepast zonder dat bestaande klanten hierover worden geïnformeerd.
Dit vind ik misleidend en klantonvriendelijk omdat er op geen enkele manier wordt gecommuniceerd.
Dit is helaas geen ervaring die ik iemand zou aanraden. Slechte communicatie, geen transparantie en geen levering.
Op basis van mijn ervaring zou ik anderen aanraden om eerst elders te kijken naar betere service, levering- en productvoowaarden voordat je hier iets bestelt.
Transparantie en service lijken hier helaas ver te zoeken!
13 maart2025 kastje besteld alleen maar mails met verzetten weer week 28 levering ging ook zo met de andere meubels dan nog salontafels beschadigd honden bakje geen montage materiaal erbij zou nog eetbank en eethoekstoelen en dressoir plus wijnbar maar dat doe ik helaas bij andere meubelzaak die ook mangohout verkoopt dus firma huus pas u advertentie aan levertijd 30 dagen en heeft de leverancier het op voorraad 1a2 weken. kastje 13maart besteld is 13 juni drie maanden schande chauffeurs prima jongens en behulpzaam
Absoluut schandalig, na bestelling werd de levertijd steeds uitgesteld met 1/2 weken. Nadat de aankomstdatum erg laat werd geprikt heb ik besloten om de bestelling te annuleren. Na annulering werd mij verteld dat het geld binnen '2 weken' teruggestort zou worden, wat dus 1 grote grap is. Tot heden mijn geld niet ontvangen, ondanks dat ik die 2 weken heb uitgezeten. Wanneer ik contact via de telefoon probeer te leggen is er altijd een wachtrij van minimaal een half uur, wat dus erg rampzalig is. Krijg ik ze eenmaal te pakken worden er weer loze beloftes gemaakt dat ze het in orde gaan maken dat ik mijn geld terug krijg. In een aantal woorden samengevat: service en commincatie zijn absoluut bagger en zeker niet aan te raden om hier nog een bestelling te plaatsen.
Eind maart hebben wij drie planken besteld bij huus. 2 van de 3 planken waren keurig netjes geleverd, de derde is niet binnen gekomen. Na contact te hebben gehad met de klantenservice over het terug storten van het geld blijkt dit voor hun bedrijf een erg moeilijke opgave. Normaal gesproken bij een niet geleverde bijstelling bij elke andere fatsoenlijke webshop kan dit gewoon terug gestort worden. Bij huus kun je wel fluiten naar je geld. Inmiddels zijn we ruim 2 maanden verder en talloze mailtjes maar nog geen geld. Om die reden bestel ik bij huus niks meer. Wanneer je telefonisch contact met huus op neemt is het allemaal erg ingewikkeld voor ze. Er wordt gezegd te mailen maar daar reageren ze niet op of ze blijven het eeuwig op de leverancier gooien. Ik zou de mensen die hier overwegen wat te kopen het advies geven het niet te doen. Liever een paar cent extra uit geven voor fatsoenlijk spul en service dan dit
Stoel is net 2 jaar oud en nu al kapot. Ze gaan uit van de aankoop datum en jniet van de bezorg datum. Geen garantie meer dus. Ze zoeken niet in oplossingen. Kan hem weggooien de stoel. Geen service 0,0 dus koop daar Niets SLECHTE ZAAK
Februari eettafel Britt besteld, leek op voorraad daarna leveringsbevestiging leverweek 20, volgende week is het week 20 en nu krijg ik mail week 23. Leuk als je aan het verhuizen bent. Dressoir Britt besteld begin april 8 weken levertijd zou week 22 komen precies op tijd voor de vrachtwagen, maar nee hoor komt ook niet op tijd.bHeel vervelend dit. Dressoir maar bij een ander gekocht waar ik het wel gewoon kan ophalen of de volgende dag bezorgd krijg
Begin februari een eethoek besteld. Ronde tafel en zes draaistoelen. De levertijd was 4-6 weken.
Na zes weken eens navraag gedaan. De levertijd was niet haalbaar, ook nooit geweest. We moestenrekenen op 10-12 weken. Nu ruim twaalf weken later maar weer eens navraag gedaan. Nee we moesten wel rekenen op 12-14 weken. Ik voel me genaaid. Hoop dat wij uiteindelijk voor de kerstdagen 2025 nog van onze nieuwe eethoek kunnen genieten.
Soory Huus dit was één keer en nooit weer.
30 Jan hebben wij onze meubels thuis geleverd gekregen.
Alleen het dressoir van mangohout met metalen schuifdeuren zat in 1 deur een grote deuk en diverse kleine deuken.
Deze is snel omgeruild voor een nieuwe.
Deze was ook niet goed. Grote scheur in bovenblad. Weer omgeruild voor nieuwe.
Toen zat er achter een lange scheur met gat.
Weer omgeruild de vierde.
Weer een grote deuk. Deurtje omgeruild. Nu glijd deze ijzer op ijzer.
Nu is het doorgestuurd naar de meubelservice
Nu meer als 3 weken aan het wachten.
Na vele telefoontjes klantenservice en meer als 15 mails service HUUS en gevraagd om te reageren helemaal niks. 1 ster nog te veel
Er zijn 102 reviews geschreven over Huus.nl op Reviews.nl. Met een 1.1 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Matig.