Meubels besteld bij Huus.
Na bijna 4 maanden eindelijk ontvangen.
Is de hocker scheef en staat op 3 poten.
Contact opgenomen met de winkel in Hengelo.
Moet ik maar een serviceformulier invullen.
Als je deze hebt ingevuld krijg je meteen de melding dat je een reactie binnen 2 tot 5 werkdagen krijgt.
Notabene de meubels in de winkel gekocht en niet via de webshop.
Maar als je de deur uitloopt is er geen verschil als er iets niet goed is.
Service van niks.
Nu maar afwachten wanneer ze reageren.
Afdeling service is tevens telefonisch niet te bereiken.
Meer dan 4 maanden moeten wachten op levering. Uiteindelijk niet het bankstel geleverd gekregen wat we hebben besteld en waar we voor hebben betaald. Communicatie hierover willen ze alléén via de mail. Vandaag via Huus van leverancier mailtje ontvangen waarmee ze ons met Eur 200 willen afschepen. Betreft bankstel van bijna Eur. 1400. Dit is iets voor de televisie "Kassa"/"Radar" en sowieso Juridische stappen voor ontbinding koop en terugbetaling betaalde bedrag.
Na maanden wachten wordt het bezorgt door een vriendelijke bezorgen. Na uitpakken salontafel kras erop. De Kleine tafel paste totaal niet bij bij de rest. Weer weken moeten wachten .De tafels werden gehaald en voor de grote met de kras erin een nieuwe.
Keurig gedaan van Huus zou je zeggen.
Maar nee hoor. De ruiling was prima maar de kleine krijg ik geen geld voor terug.
Waarom niet?? Geen idee . Had het aangegeven dat beide tafels terug zouden komen. Dan vereken je het toch?? Nooit maar dan ook nooit meer bestel ik bij deze mensen. Maanden wachten, en dan doodleuk zeggen dat je de tafel die je retour doet je geld niet van terug krijgt. ben mijn 119,00 euro kwijt . Meubels waar ik voor moet hebben sparen. Ik zou nog iets bestellen maar het is niet vertrouwd, en durf het niet meer aan. Schande om zo met mensen om te gaan.
Reageren nergens op. 25-12-2024 tafel besteld, 01-01-2025 niks meer van ze gehoord. Op messenger vragen ze of ze je willen helpen, reageren ze niet meer.
Met kerst werkt/mailt geen enkele webshop, net zoals op nieuwjaarsdag en sommige ook op oudjaarsdag niet. Het is dus niet zo gek dat je nog niks hebt gehoord? Beetje raar om dit te verwachten.
Meubel besteld bij dit bedrijf, nooit geleverd.
Maar wel vragen om dit te betalen.
Meerdere mail berichten gestuurd, geen bericht ontvangen.
Telefonisch zeer slecht tot niet te bereiken.
Bestel hier niet. Beter wat meer betalen bij een betrouwbaar bedrijf dan deze ellende.
Huus kwam op zondagmiddag onze eetkamertafel afleveren en er was alleen de chauffeur. Of ik even wilde helpen tillen met een blad van 100 kg terwijl ik net door mijn rug was gegaan. Heel onprofessioneel om de klant te verplichten mee te tillen
HUUS, in de winkel super geholpen, maar daarna hield het op. Begin juli een bankstel, salontafels en eethoek besteld. Deze zouden week 40/41 geleverd worden. Uiteindelijk is het week 48 geworden. En die periode niet geïnformeerd en is de klantenservice slecht te bereiken. Bij levering bleek de bank de verkeerde kleur te zijn en hebben we op aanraden van de bezorgers een formulier ingevuld waarna binnen 3 tot 5 werkdagen contact zou worden opgenomen. Na een week zonder gehoor zelf gebeld en weer van het kastje naar de muur. Nu gaan we week 2 in na levering en nog niks gehoord.
Slechtste meubel zaak ooit! Oké dacht echt dat ik goed geholpen was en en mijn droom meubels uitgekozen had maar niets is minder waar
Alles besteld in juni en helaas nog steeds niet alles binnen de bank kwam vrij snel! Helemaal blij maar helaas binnen een maand doorgezakt! En dan probeer je contact op te nemen nou wat een drama 2 maanden verder nog geen steek verder en wel een doorgezakte bank!
Ik kan alleen maar zeggen: bestel hier niet want het is een groot drama. Huus zegt dat het pakket geleverd is en er is geen pakket geleverd!!
We hebben inmiddels negen e-mails en vijf telefoontjes gepleegd en continu sta je op nummer vier in de wachtrij. Je wordt hier niet serieus genomen.
Als je een bestelling annuleert, kun je heel lang wachten op je geld. Ik begrijp niet waarom dit zo lang moet duren. Ordernummer doorgegeven aan de klantenservice en dan beloven ze ... Irritant. Wet zegt 14 dagen.
De vraag staat hier : Wat ging er mis ?
Ze kunnen beter vragen wat er goed ging. Antwoord: NIKS
Het begon al met de bezorging tijd. Ik had de hele set Lotte besteld plus nog
een eettafel en bijzettafels. Deze was 19 weken in plaats van de afgesproken 12 weken. Dit was een deel levering want de 2 kleine dressoirs waren nog niet binnen die zouden 5 weken later binnen
komen.
Vervolgens waren er de nodige gebreken aan de buffetkast en het grote dressoir. De lades van beide gingen niet open of niet goed dicht. Het dressoir had blijkbaar een stuiter gehad want daar zat een breuk in en de deuren liepen aan.
Dit gemeld te hebben zouden deze 2 dingen omgeruild worden maar ik moest wel weer 12 weken wachten wat uiteindelijk weer 15 weken werd.
Afgelopen zaterdag zijn de meubels eindelijk omgeruild en omdat ikzelf had gekozen om de meubels zelf uit te pakken om 150 euro uit te sparen wat ik bij de eerste levering ook zelf heb gedaan maar moest ik het dit keer ook weer zelf doen.
Het onderste deel van de buffetkast stonk naar kattenpis. Ik dacht in eerste instantie dat het aan de verpakking lag maar toen ik de volgende dag mijn woonkamer binnen kwam stonk het nog kattenpis. Kortom het zit dus in het hout zelf.
Ik heb dit gemeld bij klantenservice en zij mailen mij terug met een bijlage die je van internet kan halen hoe je een vieze lucht uit hout kan halen. Dus ik mag het zelf gaan oplossen want service is ver te zoeken bij HUUS. Dit heb ik naar ze gemaild maar kreeg als antwoord dat ze verder niks kunnen doen.
Kortom wees gewaarschuwd voordat je daar wat besteld. Ik heb mij lesje in ieder geval geleerd. IK GA NOOIT MEER IETS BESTELLEN BIJ HUUS.
Tot 2x toe een eettafel ontvangen die beschadigd kapot en scheef was. In totaal 6m aan het wachten. Klantenservice heeft 3w nodig om een reactie te geven reageerje daar weer op mag je weer 3w wachten. 1x heb ik ze telefonisch gesproken en hebben we mondeling en schriftelijk een afspraak gemaakt dat als de tafel retour zou gaan ik binnen 2 dagen mijn geld retour krijg. De 2 dagen zijn voorbij geen geld dus. Deze zaak gaat nu naar mijn rechtsbijstand ik ben helemaal klaar met dit bedrijf!
Vandaag reeds een recensie geplaatst inzake het niet leveren van de bestelling.
Na telefonisch contact met Huus, is mij toegezegd dat de afdeling planning vandaag terug zou bellen, wat er mis is gegaan.
Ik had het vermoeden al, en inderdaad ER IS NIET TERUGGEBELD!
Als consument sta je gewoon machteloos.
Morgen maar weer proberen zelf te bellen.
Vandaag zou de bezorging plaatsvinden.
Volgens de track en trace tegen 13.52 uur.
Iets voor 14.00 wordt de tijd veranderd in 8.30 uur afgeleverd. Echter niks ontvangen.
45 minuten in de wacht. Krijg ik te horen, de afdeling planning weet ook niet wat er aan de hand is, u wordt nog teruggebeld.
Schandalig. Hele dag voor niets zitten wachten.
Nu nog afwachten of ik teruggebeld wordt.
1 ster is nog te veel !
Mijn ervaring met HUUS Meubels is ronduit schandalig. Na een bestelling die inmiddels al vier tot 6 weken te laat is, heb ik geen enkele update ontvangen over de status van mijn meubels. De klantenservice is volkomen ineffectief en weigert om zelfs maar een rechtmatige korting te verlenen. Dit roept ernstige vragen op over de klantgerichtheid van dit bedrijf.
Wat nog frustrerender is, is dat klanten die in de winkel kopen, simpelweg worden benadeeld. Als je in de winkel aankopen doet en vervolgens ziet dat dezelfde producten online voor een lagere prijs worden aangeboden, wordt je als klant in de winkel dus met opzet duurder behandeld. Dit beleid is niet alleen oneerlijk, maar ook misleidend. Het geeft blijk van een totale gebrek aan transparantie en respect voor klanten.
De combinatie van een onacceptabele levertijd en het schimmige prijsbeleid maakt het voor mij onmogelijk om HUUS aan te bevelen. Als je waarde hecht aan betrouwbare service en eerlijke prijzen, zoek dan alsjeblieft verder. Deze ervaring heeft mijn vertrouwen in HUUS volledig ondermijnd, en ik kan niemand aanraden hier iets te kopen.
Belofte was 8-10 weken levertijd, al erg lang maar mee akkoord gegaan. Uiteindelijke levertijd werd 20 weken. Ook moesten we hier continue zelf achteraan, en bij een mail waarin ik een tegemoed koming vraag geen gehoor! Vervolgens klopt de tekening van de meubels niet waardoor er niet genoeg schroefjes bij de stoelen zitten. Geen empathie, geen begrip.
Binnenkomst stoelen zouden gemonteerd geleverd worden . Ze adverteren dat de stoelen alleen per 2 st besteld kunnen worden dus bestel 2 sets krijg dus 1 set . DIT IS RECLAME MISLEIDING. Bij retour worden ze niet opgehaald en moet je zelf maar uitzoeken hoe je ze retour gezonden krijgt van klanten service hebben ze daar nooit van gehoord
Na maanden lang wachten (7,5 mnd) mijn meubels binnen gekregen, het was scheef en lelijk en niet wat wij hadden besteld!!
Na veel mailen, aangezien je ze niet fatsoenlijk kan bellen. Kwamen ze de meubels ophalen op 20 september tot op heden nog steeds geen geld retour ontvangen. Het is dramatisch en ga ook never nooit meer wat bestellen!!
Ik zit nu in hetzelfde schuitje. Wel ophalen, maar geen geld terug. Even de koppen bij elkaar en dan Radar mailen.
GEEN afspraken na komen, traag, moeilijk bereikbaar. na 4 manden bestelling geplaats nog niet ontvangen. nooit meer bij HUUS bestellen. krijg erg spijt.
Heel erg SLECHT ervaring , aub doe het niet, niet op deze web bestellen
Heb mijn bestelling geannuleerd duurde mij te lang.
Al twee weken beloven ze geld terug te storten nog geen geld terug.
Bellen is een hel na een uur pas kan je met iemand praten en die gaat ook niks oplossen.
Op mails wordt niet gereageerd.
Eerste keer en laatste keer daar.
OPLICHTERIJ!!!
Had een meubel besteld en na zeer lange tijd en email eindelijk geleverd. Tot mijn grote verbazing was het bovenblad van de tafel helemaal bol en bij een van de lades was hij beschadigd verder groot kleur verschil van het hout. Via het contactformulier met foto's bijgevoegd verzoek gedaan om retour te halen en te crediteren. Hele tijd niks meer gehoord. Diverse mails gestuurd en sinds kort reactie ontvangen, waar Ik het niet mee eens ben. Willen tafel omruilen voor een nieuwe maar is niet op voorraad duurt een aantal weken en dan pas oude tafel retour halen!!
Duurt allemaal veel te lang en heb er geen enkel vertrouwen meer in. Gereageerd per mail maar tot op heden niks meer gehoord van HUUS. Wil gewoon mijn geld terug. Nog nooit zo'n slechte service meegemaakt. Dus wees gewaarschuwd en koop hier niks.
Wij hebben precies dezelfde ervaring wij hebben inmiddels afgelopen zondag een 2e tafel gekregen de andere ging retour. En raad eens deze tafel is nog 10x erger het ziet er niet uit. Mailtjes worden niet beantwoord ik ga er nu verder mee ga mijn rechtsbijstand erop zetten ben er helemaal klaar mee.
Ik kocht de Kast Britt (een groot meubelstuk van 100 kg). Toen de kast arriveerde, begon de nachtmerrie. De kast was onherstelbaar kapot. Geen van de deuren sloot goed, het hout was op verschillende plaatsen gebarsten, de afwerking van het meubilair was verschrikkelijk. Slechtste kwaliteit die ik ooit heb gezien. Als je een kast in die staat aflevert, is er geen sprake van kwaliteitscontrole.
Contact opnemen met de klantenservice duurt uren. Je moet minimaal 45 minuten aan de lijn wachten. Na 3 keer bellen was het enige aanbod dat ze mij gaven: 20 dagen later kiezen of een korting van 70 euro. Een korting van 70 euro op een kapot meubelstuk is belachelijk.
Toen ik protesteerde dat het niet acceptabel was om 1 maand lang een enorme kast midden in mijn woonkamer te hebben, zeiden ze alleen maar: is dat of niets.
Bespaar jezelf de nachtmerrie van dit bedrijf. Betaal een beetje meer en krijg een fatsoenlijk meubilair met een goede klantenservice.
30 mei een bestelling geplaatst met 12 weken levertijd voor de eettafel en salontafel.
12 weken 0,0 bericht en ineens ontvang ik een email met daarin de mededeling dat het nog 10 weken zou duren. Om deze reden de bestelling geannuleerd.
Na meerdere email contact éindelijk toezegging dat binnen 14 dagen het geld retour zou zijn. Uiteraard niet gebeurd. Wéér veel emails gestuurd (aangezien telefoon altijd 15+ wachtende heeft én er wordt geadviseerd een mail te sturen ipv bellen) Geen gehoor op emails.
Uiteindelijk gebeld, toch die 16 wachtende afgewacht (45 min) waarna een keurige dame mij te woord sprak. Ze zou erachter aan gaan en mij telefonisch op de hoogte houden.
Inmiddels weer een week verder en geen telefoon gehad of geld retour. In een woord: belachelijk slechte service. Zou ik mijn geld ooit nog terugzien?
Ik zit idd met hetzelfde zeer slecht ook wat besteld duurde mij te lang dus ook geannuleerd zit nu ook te wachten op mijn geld!!!
Wilde een adres wijziging doorgeven van bezorgen. Dit kan alleen via contact te krijgen. Nou dat is het probleem. Mail GEEN antwoord.
Telefonisch gewoon standaard 18 wachtenden , na 2 maal 1 uur in de wacht werd gewoon de verbinding verbroken😡😡. Nou ik hoef mijn tafel niet meer dus retourmekding gedaan.
Noooooit meer HUUS.
Opzich aardige mensen in de winkel van Alphen aan de rijn. Mooie verkopers praat alleen helaas niet helemaal waar wat ze zeggen.
2 juli onze meubels besteld de set Britt en gelijk alles betaald.
Levertijd zou 6 weken zijn.
Op Zondag 18 aug werden eindelijk onze meubels geleverd. Behalve de salontafels die hebben nog eens 6 weken vertraging, gevraagd om een compensatie want dat was niet de afspraak maar dat doen ze niet.
Bij het uitpakken bleek echt elke meubelstuk beschadigd te zijn, eettafel rand stond open en helemaal krom, frame boeken kasten bekrast, dressoir gekrast en schroefjes kwamen niet overeen, boekenkasten schroeven waren er in kapot gedraaid enz. We zijn per direct maar de winkel terug gegaan met alle foto's omdat ze telefonisch moeilijk te bereiken zijn.
De winkel schrok ervan en vond de schade ook niet normaal maar ze konden niks doen ik moest de foto's gelijk doormailen naar het mail adres.
2 dagen later kreeg ik bericht dat ze de meubels zo snel mogelijk om gaan ruilen. Weer alles uit elkaar halen en klaar zetten, 3 dagen later werd het opgehaald en omgeruild. Weer alles in elkaar zetten gelukkig zijn deze meubels wel goed. Alleen neemt het wel een hoop stress en tijd in beslag. Je zit met in elkaar schroeven, grote dozen die je weg moet brengen en dan weer alles uit elkaar en opnieuw in elkaar.
Dan me salontafel vanochtend weer bericht en duurt nu nog 2 a 3 weken zeggen ze. Ik ben niet zo blij met dit bedrijf. Al hebben ze het gelukkig wel snel opgelost je verwacht het niet voor die prijs dat de kwaliteit zo is en dat de levertijd nog langer duurt als ze beloven. Ik ga hier nooit meer bestellen, denk goed na als je hier wil bestellen, kijk alles goed na en ga absoluut niet van de levertijd uit die ze beloven
Er zijn 45 reviews geschreven over Huus.nl op Reviews.nl. Met een 1.1 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Matig.