Begin februari een eethoek besteld. Ronde tafel en zes draaistoelen. De levertijd was 4-6 weken.
Na zes weken eens navraag gedaan. De levertijd was niet haalbaar, ook nooit geweest. We moestenrekenen op 10-12 weken. Nu ruim twaalf weken later maar weer eens navraag gedaan. Nee we moesten wel rekenen op 12-14 weken. Ik voel me genaaid. Hoop dat wij uiteindelijk voor de kerstdagen 2025 nog van onze nieuwe eethoek kunnen genieten.
Soory Huus dit was één keer en nooit weer.
Besteld en betaald, daarna niets meer vernomen.Gebeld en er waren 14 wachtenden voor mij , gemaild, wegens grote drukte 3 tot 5 dagen wachten op antwoord.
Dit bedrijf komt als ik alle reviews lees in aanmerking voor Radar .
30 Jan hebben wij onze meubels thuis geleverd gekregen.
Alleen het dressoir van mangohout met metalen schuifdeuren zat in 1 deur een grote deuk en diverse kleine deuken.
Deze is snel omgeruild voor een nieuwe.
Deze was ook niet goed. Grote scheur in bovenblad. Weer omgeruild voor nieuwe.
Toen zat er achter een lange scheur met gat.
Weer omgeruild de vierde.
Weer een grote deuk. Deurtje omgeruild. Nu glijd deze ijzer op ijzer.
Nu is het doorgestuurd naar de meubelservice
Nu meer als 3 weken aan het wachten.
Na vele telefoontjes klantenservice en meer als 15 mails service HUUS en gevraagd om te reageren helemaal niks. 1 ster nog te veel
Ik heb 2 draaistoelen gekocht bij huus
En na een paar maanden gingen de draai framenummer stuk kapot gescheurd bij de las alle 2 vervolgens heb ik gebeld en zouden ze met de leverancier gaan praten vervolgens
Er ging maanden overheen weer ge mailt en gebeld weer zouden ze overleggen met leverancier vervolgens zouden we nieuwe draaidagen krijgen
Gong weer weken over heen maar weer is gebelt ze zouden in week 10 komen in week 12 maar weer is gebeld
Ze konden alles terug vinden en gi gen erachteraan tot op de dag van vandaag nog niks gehoord gaat huus met al hun klanten zo om??????
Heel heel slecht
Heb ik oktober 2024 meubels besteld
In november de eerste bevestiging gehad nu eind april heb 28 x een herbevestiging gehad nu week 29
Heel heel slecht
Ze mogen het van mij nu houden
(Gaat hier om een complete inrichting)
Zeer onvriendelijke en onprofessionele klantenservice die hun afspraken niet nakomen. Salontafel zou uiterlijk week 16 geleverd worden. Na telefonisch contact vanuit mijn initiatief kom ik erachter dat de levering is uitgesteld met nog eens 10 weken ivm leveringsproblemen. Klantenservice bied geen passende oplossing aan, en kunnen alleen excuus aanbieden. Erg jammer, dit is de laatste keer dat ik iets bij Huus heb gekocht.
Ik heb in februari een kapstok besteld die op voorraad was, levering duurde erg lang. De kapstok bleek niet te passen, weer 2 weken wachten op retourbeleid. Krijg ik ondertussen een aanmaning van Riverty (2 weken na terugsturen van de kapstok), blijkt mijn retour nog steeds niet verwerkt...
Nieuwe kapstok besteld die op voorraad was, bij orderbeveststond dat hij in week 14 geleverd zou worden, daarna niets meer gehoord. Nu week 17 en nog steeds geen kapstok en geen reactie van Huus...
Op 4 april een lamp besteld van € 375( uit voorrad)om met meerdere personen als kado te geven....
Vage orderbevestiging met nummer gekregen....gelijk al een onderbuikgevoel over zo'n orderbevestiging
Inniddels meerdere mails verder....nog geen lamp ....
Vorige week werd telefonisch aangegeven dat deze week de lamp zou worden geleverd
Nergens een bevestiging van hoe / wanneer levering
Opnieuw bellen...20 !!! Minuten in de wacht staan
Nu ineens week 18 levering....ongelooflijk wat een onbetrouwbare verhalen worden je telefonisch opgehangen
Triest voor de medewerker als je al die boze klanten aan de lijn krijgt...
Maar je geld kwijt zijn...en geen geleverd product ...en vage orderbevestiging...levert ook boze klanten op...
Inmiddels al 2 weken aan het wachten op terugbetaling, ongelooflijk.... zelfs dat komen ze niet na binnen de termijn van 2 weken via pay.nl
Wederom schrijf ik een review!
In oktober een bank gekocht die binnen no time al kapot ging, daar is een monteur voor gekomen.
Maar wat de monteur gemaakt heeft is niet het probleem, de bank zakt in de hoek door, je voelt het houten frame, de opgevulde kussens trekken nu schuin weg en nemen een rare vorm aan oftewel waardeloos product waar wij ruim 1700 euro voor betaald hebben. Huus wil ons geld niet teruggeven en doorgaan met de monteur maar dat gaat het probleem alleen maar verergeren!! Ik ben een oud werkneemster van huus ze kunnen al niet eens fatsoenlijk met personeel omgaan laat staan dat ze fatsoenlijke producten uit kunnen leveren.
Ohja en positieve reviews? Daar hebben ze klanten voor betaald.
Huus ik wil mijn geld terug!!
Ik lees al de ervaringen van de mensen hier, ik was ook het slachtoffer.
Deze winkel moet aangepakt worden en heb besloten om radar in te schakelen, of we gaan met z’n allen in het weekend allemaal voor de deur staan om mensen te waarschuwen dat ze hier niet iets moeten kopen.
Ik stel voor het weekend van Pasen.
Wie er mee wil doen is er rond 13.00 uur.
Heb bij huus 2 plantentafels besteld en betaald, deze zouden in week 11 bij hun binnenkomen waarna ze naar mij verzonden zouden worden, week 11 is voorbij dus denk stuur maar eens een email naar hun wanneer de 2 plantentafels worden bezorgd, na een paar dagen krijg ik van hun bericht dat de levertijd week 19 wordt, hier ga ik natuurlijk niet mee akkoord, afspraak is afspraak en zo lang ga ik niet nog eens wachten hierop, dus toen maar een email gestuurd met de vraag om mijn bestelling te annuleren, en weer dagen zitten wachten op bericht van hun met de bevestiging dat mijn bestelling is geannuleerd, afgelopen maandag dan toch maar eens telefonisch contact met hun opnemen over mijn annulering, na meer dan een half uur aan de telefoon te hebben gehangen kreeg ik eindelijk een telefoniste aan de lijn, heb bij haar mijn verhaal uitgelegd en gezegd dat het me allemaal te lang duurde, zij zou alles naar de betreffende afdeling doorsturen en ik zou een bevestiging krijgen dat ik de bestelling geannuleerd heb, ik zou binnen 14 dagen mijn geld terug ontvangen, na 3 dagen wachten nog geen bevestiging van mijn geannuleerde bestelling, dus maar weer een mail gestuurd waar de bevestiging blijft en mijn terugbetaling wanneer ik die terug ontvang,
Het is een echt waardeloos bedrijf om online iets te bestellen en vooral als je vragen hebt, ik raad het iedereen af om daar iets te kopen, want op deze manier ga je niet met klanten om
Niets kopen, komen de afspraken niet na. Tot je de winkel uit loopt is alles prima, daarna drama. Huus kamt met leverancier problemen. Dit probleem zal na 14 weken levertijd al gauw jou probleem worden.
Pas op met spullen hier kopen, ze leveren je geen nieuw model maar een showmodel!
Zojuist is mijn tafel bezorgd door een uiterst vriendelijke medewerker, echter zitter er krassen en deuken op de tafelpoten.
Dan probeer je de klantenservice te bellen, nadat ik een mail gestuurd heb naar klantenservice. Helaas is dit niet de juiste procedure omdat het een winkel order is en dient service gemaild te worden. De vrouw van de klantenservice is super kortaf en kan mij hier niet telefonisch te woord overstaan. Nu dien ik, met een bekraste tafel, nog langer te wachten op antwoord.
Tevens stelde de mevrouw van de klantenservice voor om de tafel gewoon in elkaar te zetten.... ik qoute "Als ze een nieuwe komen brengen, moet je de tafel weer EVENTJES uitelkaar halen".... sorry hoor
Ze hebben mij helemaal geen nieuw product geleverd, maar een showmodel.
SCHANDALIG!!! In November een boekenkast besteld, maanden aan het lijntje gehouden worden met elke keer een herziene leverdatum. Vervolgens in Maart(!!!) een e-mail dat hij niet meer komt.
‘In elk huis een meubel van HUUS’ staat er op de website.
Bij ons in ieder geval niet meer!
Wij bestellen NOOIT MEER bij Huus!
HUUS
Beste lezers, ben zeer benieuwd hoe de ervaringen zijn met het meubelbedrijf HUUS. Met name wanneer het niet goed is gegaan met een bestelling/order. Hoe het dan door de "klantenservice" wordt opgepakt. Het is juist in die situatie dat een goed bedrijf zich onderscheid van de rest. Mijn ervaring met de HUUS klantenservice is dat de honden er geen brood van lusten hoe deze met de klant omgaan. Telefonisch kan over een klacht niet worden gecommuniceerd. Dit moet via de mail. Dan duurt het minimaal één week alvorens je via de mail antwoord krijgt. Daarnaast is het alléén maar afhouden en rekken. En vooral niet de hand in eigen boezem steken. Afspraken in de winkel worden overruled door het hoofdkantoor. Winkels mogen aan de klant eigelijk geen toezeggingen doen. Ook zij moeten in het gareel lopen van het hoofdkantoor. Dus kan je in de winkel, waar je feitenlijk het produkt hebt gekocht, ook niet terecht met je klacht.
Onderstaand in chronologische volgorde mijn ervaring :
Op 22 Juli 2024 een Loungebank gekocht in de vestiging Hazerswoude-Rijndijk
Zou uiterlijk 21 Oktober worden geleverd
Daadwerkelijke levering was 4 December 2024
Bank bleek 35 cm korter dan zoals besteld(conform de maten in de folder). Daarnaast was de stof van het lounge gedeelte in vergelijking met het zitgedeelte verkeerd om gestoffeerd.
Heb dit gemeld via de mail(klachten worden niet telefonisch behandeld).
Moest foto's te sturen om dit te bewijzen. Pas na weken bericht dat de foto's zijn doorgezet naar de Leverancier.
8 Januari 2025 mail ontvangen met onderstaande tekst :
"Een bank wordt altijd in dezelfde richting gestoffeerd, maar wanneer de elementen gekoppeld zijn, zie je de vleugrichting door de lichtinval, dit is normaal. ??? 😳😳
Betreft de maten van de bank, de longchair staat inderdaad op de order in 115 cm. De leverancier geeft aan dat deze alleen nog geleverd kan worden in 105 cm breed. Dit neemt niet weg dat een bank in deze opstelling altijd een bijzondere verhouding zal hebben aangezien de longchair breder is dan het zitelement.Wanneer de longchair nog breder zou zijn zal dit het effect alleen maar vergroten.
Afgezien van het feit dat de longchair iets smaller uitvalt, is dit wel de bank zoals deze op de order is besteld(😳NIET DUS scheelt 10 cm, en dat verhaal qua verhouding en stoffering is een lulverhaal😳).
Het omruilen van de bank zal in dit geval dus ook niet veel verschil maken. Wij hebben dit intern voor je overlegd en kunnen een korting aanbieden van €200,- voor deze bank."
DUS de leverancier geeft toe dat de bank niet geleverd is conform de in de folder vermelde maten. Maar dan toch volhouden dat de bank is zoals op de order besteld en we dit maar moeten accepteren. Daarnaast wordt er gewoon niet meer gesproken over het zitgedeelte wat ook nog eens 25 cm korter is. Dus totaal met loungegedeelte 35 cm korter. Daarnaast was er in het zitgedeelte al na 2 weken flinke plooivorming en een zitkuil. En dan ons proberen af te schepen met een "korting van Eur 200". Nog geen schijntje van wat de bank heeft gekost.
Is voor HUUS natuurlijk de goedkoopste oplossing, hoeven ze geen nieuwe bank te laten maken.
13 Januari 2025 heb ik ze gemaild dat ik Juridische stappen zal ondernemen tot ontbinding van de overeenkomst.
27 Januari mail ontvangen dat er geen andere oplossing mogelijk is dan een aangeboden herkeuze voor een andere bank .
Hebben dit overwogen maar was geen optie omdat er geen andere bank naar keuze was(zijn hiervoor nog naar de winkel geweest).
28 Januari medewerker van de winkel zou dit afstemmen met de klantenservice en gaf aan dat we het totaalbedrag van de order dan "binnen anderhalve week" op de rekening zouden krijgen(is later dus overruled door hoofdkantoor, zie onder want ze wilden eerst de bank terug). Omdat de medewerker mij hierover terugbelde met een 06 nummer kon ik toch beschikken over een mogelijkheid de winkel telefonisch te bereiken(foutje bedankt).
29 Januari mail gekregen met onderstaande tekst :
"Ik heb vernomen vanuit de winkel dat je helaas geen bank die naar je wens is hebt kunnen vinden.
Zij geven aan dat je de bank wilt annuleren.
Ik heb dit voor je moeten overleggen en mag bij "hoge uitzondering" de bank voor je annuleren.
Ik heb een afhaalorder voor je aangemaakt en de afdeling planning zal eerdaags contact opnemen zodat je het afhalen in kan plannen.
Zodra de bank bij ons in het magazijn is zal het bedrag aan je worden gecrediteerd(dus dan pas, in tegenstelling van wat eerder in de winkel was toegezegd).
En dan ook nog zeggen "BIJ HOGE UITZONDERING" WTF wat een arrogantie 😡 HUUS heeft toch een verkeerde bank geleverd !!!
Bank is 4 Februari opgehaald derhalve ook 4 Februari in het magazijn aangekomen. Dus had het orderbedrag volgens eerdere toezegging op 4/5 Februari moeten worden gecrediteerd. Niet dus.
Na diverse keren bellen met de vestiging Hazerswoude-Rijndijk. Pas 10 Februari 2025 weer mail ontvangen dat ik het geld met 14 dagen zou ontvangen(dus datum weer opgeschoven). Zou dan 24 Februari worden. Afgelopen dagen weer met vestiging Hazerswoude-Rijndijk gebeld waar het geld blijft.
26 Februari door medewerker winkel gebeld. Geld zal deze week(restte nog twee dagen) op mijn rekening worden overgemaakt.
Op 28 Februari, is dus maand later dan toezegging van restitutie order in de winkel weer niks ontvangen.
Maandag 3 Maart winkel gebeld voor opheldering. Weer niks.
Woensdagmiddag 5 Maart weer met de winkel contact gehad. Heb gezegd dat het einde is bereikt. Als ik vandaag of morgen het geld niet ontvang, zal ik a.s. zaterdag in de winkel verhaal komen halen. En dat dit niet leuk zal worden. Als Huus denkt de fatsoensnormen te kunnen overschrijden, hoef ik mij daar ook niet aan te houden. En kunnen de aanwezige klanten "meegenieten". Kunnen ze ook zien hoe Huus net z'n klanten omgaat. Je gelooft het niet maar verrassend was vervolgens wel ineens dat in middag het geld op m'n rekening was bijgeschreven. Het wonder was geschied. Hoe bestaat het.
Resumerend :
Tussen klacht verkeerde levering bank en nu zit een periode van zeker 3 maanden. Drie maanden van onbegrip, onwil, afhouden en rekken, niet toegeven en niet de hand in eigen boezem steken. En vooral zich niet houden aan afspraken. En zo lang mogelijk uitstellen om het verschuldigde bedrag te restitueren.
HUUS is blijkbaar een bedrijf waarbij het hoofdkantoor als een soort van "Kremlin" over de winkels regeert. Mijns inziens moet de winkel voor behandeling van klachten geautoriseerd zijn om zelfstandig toezeggingen te kunnen doen en af te handelen. Uiteindelijk is door de klant het produkt daar aangeschaft en niet bij de hoofdvestiging.
Heeeeel herkenbaar. Uiteindelijk via een moeizame wijze onze 2de bestelling weten te annuleren. Heel slecht hun service. Voor ons niet weer.
Ik heb vorig jaar september 6 stoelen gekocht.
Daar stond 12 tot 14 week levertijd op. Met zo’n levertijd verwacht je dat de stoelen dan ook geleverd zouden worden. Met eventuele productie erbij in begrepen.
Al vrij snel kreeg ik een mail dat er vertraging was met de levering. Het ging om 2 stoelen. Oorspronkelijk zouden ze geleverd worden in week 50 ofzo van vorig jaar. Toen kreeg ik een mail dat er vertraging was naar week 51 ofzo. Toen een mail naar week 7 van dit jaar.
Ik heb een mail gestuurd waarom het zo lang vertraging op liep.
Vervolgens kreeg ik een mail terug met de opties, of een deellevering van 4 stoelen, of een vergoeding van €25,- dan maar voor de deellevering gekoze.
Een tijd later kreeg ik weer een mail met vertraging naar week 8, toen weer een mail met vertraging naar week 10 en NU WEEEEEEER een mail met vertraging naar week 12. In de tussentijd ben ik ook nog eens verhuisd en kan alweer bijna nieuwe stoelen bestellen want de 4 die ik wél binnen heb gekregen zijn alweer zo goed als versleten.
Ben er behoorlijk pissig over.
Ik weet niet eens meer hoeveel mails ik heb gekregen waarin stond dat er WEEEEEER vertraging was.
Ik heb nu een boze mail gestuurd wachtend op reactie.
Ik raad dit bedrijf dus ook echt niet aan!
Lamp besteld van 300 euro die op voorraad zou zijn. Nou, ik kreeg geen lamp en ze konden me niet vertellen wanneer deze dan geleverd zou worden. Order geannuleerd, maar terug betalen binnen het wettelijk termijn van 2 weken ho maar.
We hebben op 17 januari een tafel en een voerbak besteld. De verwachte levertijd wat toen 10-12 weken. (Order 1037778 mocht de Truus van Huus per ongeluk meelezen)
Sindsdien hebben we 7 herbevestigingen waarmee de levertijd iedere keer naar achter werd geschoven. Inmiddels is de tafel vertraagd naar week 16. Dit is dus een week later dan tijdens bestellen de maximale levertijd zou zijn. En gezien het aantal herbevestigingen en vertragingen, ben ik er niet gerust op dat dit de laatste vertraging zou zijn.
Na wat communicatie via de mail over en weer over hoe dit nu allemaal kan, kom je eigenlijk geen steek verder, maar kreeg ik vorige week de belofte dat de voerbak op voorraad en gereserveerd was en alvast opgestuurd zou worden. Omdat we gisteren nog steeds geen tracking informatie hadden, maar eens gebeld voor de verandering. Nooit doen. Dat kost enorm veel tijd en je krijgt er werkelijk helemaal niets voor terug. Wat een onkunde aan de telefoon.
Bij navraag wanneer de voerbak nou eindelijk verzonden zou worden, zou dit met de afdeling inkoop gecontroleerd moeten worden. Maar de bak was toch gereserveerd??? Na een hoop gestotter werd beloofd dat we uiterlijk gisteren de tracking informatie zouden krijgen.
Jullie raden het waarschijnlijk al. Tot op heden helemaal geen tracking informatie.
Ze nemen heel graag je geld aan maar doen daarna helemaal niks meer voor je. Via de mail krijg je inhoudsloze tekst als reactie en beloftes die ze op papier doen maken ze niet waar.
De "helpdesk" aan de telefoon bestaat. Daar zullen we het maar bij laten. De gemiddelde Ziggo helpdesk medewerker lijkt wel universitair geschoold vergeleken hiermee.
Ik heb vanochtend via de mail gevraagd om de order te annuleren en mijn geld terug te krijgen. Ik ben heel benieuwd wanneer ik reactie krijg en nog belangrijker, mijn geld.
Denk na voordat je wat besteld bij deze dropship-club. Als je je spulletjes graag snel wil om van te genieten, niet hier kopen. Tip van Flip: zoek verder waar ze de spulletjes op voorraad hebben.
Wij hebben nog geen 4 jaar geleden 6 nieuwe stoelen besteld en ook geleverd gekregen. Allemaal prima, nu zijn de voetrubbers versleten en willen we die vervangen. We hebben hiervoor contact opgenomen met de klanten service. Helaas hebben ze de rubbers niet op voorraad en zijn ze niet leverbaar. De fabrikant gegevens willen ze ook niet delen. Het gaat om de Seven stoelen type Missousri. Deze kun je nog wel bestellen op de site. De opmerking van de klantenservice was dat ik me alleen kan beroepen op de 2 jaar garantie en ik wil er zelf voor betalen maar dat is schijnbaar niet mogelijk.
Stoel zakt na 2 weken in volgens huus is het normaal dat hij tot 20 centimeter inzakt vraag mij af waar ik dan 2 jaar garantie op heb. Ze doen er niks aan
Na meer dan drie maanden wachten de bestelling toch maar geannuleerd.
Inmiddels meer dan 2 week aan het wachten op mijn geld maar 0,0 reactie of wat dan ook.
Ik heb mijn bestelling bij huus ook geannuleerd. Ik wacht nu al 3 weken op mijn geld en heb ze al verschillende emails en belletjes gegeven. Heb jij ondertussen je geld al terug?
Een paar dagen na mijn review kreeg ik het eindelijk terug. Hoop voor jou dan hetzelfde.
Hier hetzelfde. Ik heb een fauteuil besteld, deze zou uitgeleverd worden in week 9, ipv de beloofde 2-5 werkdagen. Daarom order geannuleerd. Nu krijg ik wel via Riverty de factuur gepresenteerd, terwijl ik schriftelijk een bevestiging van mijn annulering heb. Beweren ze bij hoog en laag dat ik de fauteuil ontvangen heb op 14 februari, dit is week 7. Terwijl ze in week 9 zouden leveren. Schiet mij maar lek.
Ik wil toekomstige klanten waarschuwen voor mijn ervaring met Huus. In oktober heb ik drie planken besteld, maar tot op heden heb ik er slechts twee ontvangen. De derde plank lijkt spoorloos verdwenen en het bedrijf weigert dit serieus op te lossen.
Klantenservice? Dat kennen ze hier niet. Na talloze e-mails en telefoontjes werd ik van het kastje naar de muur gestuurd. Eerst kreeg ik te horen dat de levering eraan kwam, maar de genoemde datum bleek onjuist. Daarna werden mijn emails ipv oppakken of reageren, steeds doorgeschoven naar andere afdelingen zonder enige inhoudelijke reactie of oplossing. Mijn e-mails worden genegeerd, en als ik bel, moet ik eindeloos wachten om vervolgens opnieuw te worden doorgestuurd.
Onbetrouwbaar en onprofessioneel!
Het is nu bijna zes maanden later, en het probleem is nog steeds niet opgelost. Dit bedrijf houdt zich niet aan zijn afspraken en lijkt niet te geven om klanttevredenheid. Uiteindelijk heb ik een ingebrekestelling moeten sturen en de koopovereenkomst ontbonden wegens wanprestatie. Een bedrijf dat zo met zijn klanten omgaat, verdient geen vertrouwen.
CEO zonder grip op zijn eigen bedrijf
Ondertussen zie ik de CEO in reclamecampagnes verkondigen dat ze een geweldige klantenservice hebben. Nou, die man heeft duidelijk geen idee hoe het er in zijn eigen B.V. aan toegaat. Als hij écht wist hoe slecht klanten hier behandeld worden, zou hij zich kapot moeten schamen.
Koop hier niet als je waarde hecht aan betrouwbare service en klantenservice die wél helpt. Ik raad ten zeerste af om hier iets te bestellen.
Ik zit ook al maanden te wachten begrijp ik dat je je geld terug hebt kun je me vertellen hoe?
Hoi Wendy, je bent een koopcontract aangegaan met huus, alsze niet (optijd) leveren komen ze hun deel van de koopovereenkomst niet na, en kan je beroepen op het ontbinden van de koopcontract! Ze leveren namelijk een wanprestatie! Dit moet je wel schriftelijk kenbaar maken en indien nodig zet je dr een advocaat op! Die kent de gerechtelijke stappen.
Wij hebben rechtsbijstand, en zijn dus gedekt voor deze kosten.
Hoi hoi dankjewel voor je reactie ik heb ook rechtbijstand. En ga eens kijken wat ik kan doen. Want ben het ook spuug zat en wil me geld terug zodat ik ergens anders wat kan kopen. dankjewel.. ga het regel;en
Helaas een slechte review, na 2 mislukte leveringen van vitrinekasten gemaakt door een mislukte doe het zelver zouden we ons geld terug krijgen. Helaas had dit nog al wat voeten in de aarde. Na talloze beloften binnen 14 dagen geld terug hebben we dagelijks moeten bellen om na 1 maand ons geld terug te krijgen.
Ik zou zeggen: koop bij een betere zaak met een echte service afdeling.
Wees gewaarschuwd kopen op eigen risico en veel geduld als je je geld terug wilt.
Meubels besteld bij Huus.
Na bijna 4 maanden eindelijk ontvangen.
Is de hocker scheef en staat op 3 poten.
Contact opgenomen met de winkel in Hengelo.
Moet ik maar een serviceformulier invullen.
Als je deze hebt ingevuld krijg je meteen de melding dat je een reactie binnen 2 tot 5 werkdagen krijgt.
Notabene de meubels in de winkel gekocht en niet via de webshop.
Maar als je de deur uitloopt is er geen verschil als er iets niet goed is.
Service van niks.
Nu maar afwachten wanneer ze reageren.
Afdeling service is tevens telefonisch niet te bereiken.
Meer dan 4 maanden moeten wachten op levering. Uiteindelijk niet het bankstel geleverd gekregen wat we hebben besteld en waar we voor hebben betaald. Communicatie hierover willen ze alléén via de mail. Vandaag via Huus van leverancier mailtje ontvangen waarmee ze ons met Eur 200 willen afschepen. Betreft bankstel van bijna Eur. 1400. Dit is iets voor de televisie "Kassa"/"Radar" en sowieso Juridische stappen voor ontbinding koop en terugbetaling betaalde bedrag.
Er zijn 56 reviews geschreven over Huus.nl op Reviews.nl. Met een 1.1 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Matig.