Het is omdat ik een ster moet geven, maar HEM energie verdient geen ster. Op 24 oktober 2023 per mail het contract wat 1 november 2023 zou ingaan opgezegd, las dat er slecht op de mails wordt gereageerd, daarom 26 oktober 2023 alsnog telefonisch opgezegd. Tot mijn grote verbazing is HEM energie toch doorgegaan met het stopzetten van mijn contract met mijn oude leverancier. Wat een stelletje oplichters. Tevens telefonisch aangegeven dat ik niet een handtekening onder een contract heb gezet. Wordt mij doodleuk verteld dat dit wel het geval is. Ik heb dit contract opgevraagd, maar die krijg ik niet. Denk goed na als je met HEM energie in zee gaat. Het zijn oplichters, leugenaars en zeer agressief en ze plegen valsheid in geschrifte. Laten we met zij alle. Een statement maken en hopelijk gaat iedereen weg bij HEM energie. Let op en van de directeuren is ook eigenaar van GMB callcenter die telefonisch op agressieve manier
Je wordt onder etenstijd opgebeld met de mededeling dat je eigen energiebedrijf is opgekocht door HEM en als je direct reageert, dan neemt HEM zonder meer je oude contract over. NEE DUS !!!! Als ik de volgende ochtend mijn eigen energiebedrijf bel, dan blijkt er helemaal geen sprake te zijn van overname. Inmiddels is HEM heel voortvarend in het opzeggen van je contract bij je eigen leverancier, reageren ze totaal niet op je mails dat je van hun aanbod afziet en ondanks het feit dat je 6 dagen bedenktijd krijgt word je bestormd met "welkomstberichtjes" en je nieuwe tarief (wat 2 x zo hoog is dan bij je eigen leverancier". Ik ben al heel erg veel benaderd door allerlei energiebedrijven, maar deze oplichterij heb ik nog nooit mee gemaakt. Ga NOOIT NEVER in zee met iemand die jou belt voor een "leuk" contract met HEM.
Bedrijf maakt op financieel vlak veel fouten. Stuurt betaalverzoeken van €0,00 op een factuur. Wanneer je hier voor belt geven ze aan de factuur aan te passen. Dit gebeurd echter niet. Geen vriendelijke communicatie telefoniste laten je als klant niet uitspreken. Ook op de maandelijkse facturen maken ze fouten met datas en bedragen. Wanneer je een klacht aangeeft over iets reageren ze daar totaal niet op. Bedrijf blijft meerdere keren per dag mailen en bellen, ondanks aangegeven werk te hebben en niet gehele dag te kunnen telefoneren. Bij overstappen willen ze het contract niet laten afsluiten. Hierbij bedreigen ze telefonisch, bij toch over te stappen gaan ze er kosten aan verbinden. En dit onterecht. Sluit je contract hier niet af!
Daar ben je dan bezig om te bellen voor een Klacht over de Eindafrekening .
20 wachtende voor je meer als een uur wachten tot aan1. wachtende,
word gewoon de verbinding verbroken van De Kant Van HEM.
wat een shit Energie bedrijf, beste nog klanten willen wordende blijf hier weg zoek een andere Energie leverancier.
WAARSCHUWING!! Pas op agressieve aanpak
WAARSCHUWING!!
Zeer agressieve verkoop, kiezen heel bewust doelgroep en maken bang dat elders prijzen omhoog gaan en dat bereik elders slecht is. HEM is zelf zeer slecht te bereiken, verschillende pogingen in keuze menu gemaakt en na 55 minuten krijg je een taaie klantenservice aan de lijn. Nul empathie.
Als je binnen 10 dagen terugkomt op keuze, wordt je opnieuw overdondert door hun verkoopstyle.
Te weten wij zaten goed, geen interesse om over te stappen, maar iemand boven de 75 jaar zo bang te maken dat je serieus twijfel, waar doe ik goed aan. ..
Dan 3 dagen later toch opnieuw in de wacht gezegd af te zien van opdracht. Dan opeens houden zij geen rekening met tussentijds contact en kun je niet meer onder een contract uit. PAS OP, je zit er 3 jaar aan vast.
Niet reageren op e-mails, wel een factuur sturen en ook geen enkel woord over een boete bij je huidige leverancier. Misselijkmakende club HEM!!!!
Ik dreigde zonder energie te komen. Via via bij HEM terecht gekomen, overstap heel makkelijk en je krijgt 250 terug van ze. Ik was gebeld door Lisa die alles met mij heeft doorgenomen. Er is me ook verteld dat als ik zonnepanelen neem wij vooral in zomer veel gaan besparen omdat de Zon dan veel schijnt
Lees allemaal blijde reacties van goede hulp.🤔🤔 ja uiteraard.. deze is gegeven met verkopen. Jouw binden aan contracten. Wacht maar eens af na een jaar klant. Vervolgens doet men er 3 maanden over je te berekenen.. jaaropgave. En waarschijnlijk ga je ook er 3 maanden over doen JOUW geld terug te krijgen. Ik verneem bij sommige zelfs al langer. Zelf ook al snel 4 weken het bedrag tegemoet in vermissing hebben staan. Ondanks vriendelijk contact is de uitwerking van je probleem een nul nada waanzinnige idioterie.
Iemand wordt rijk van de rente over jouw geld. Bah schijtsysteem
Bekend van radar en follow the money, enwrgiecowboys. Vervalsen je handtekening onder een wurgcontract zonder je medeweten en plunderen genadeloos je rekening. Nooit aan beginnen, waarschuwing.
Ze hebben ons mooie beloftes gedaan maar het werkelijke wurgcontract dat ze vervalst hebben verborgen. Toen begonnen ze gelijk onze rekening leeg te trekken en moest ik opzetboete betalen bij mijn leverancier waar ze me weggelokt hadden onder valse voorwendselen. Ze beloofden ons erop vooruit te gaan maar het heeft in een week al honderden euro’s extra gekost. Trap er niet in!
Ik ben sinds kort klant bij hem.nl en ik ben ontzettend blij met mijn keuze! Als nieuwe klant kreeg ik een geweldige deal voor mijn nieuwe contract en dat was een aangename verrassing. Ik heb de overstap naar HEM zonder problemen kunnen maken en de service is fantastisch. Ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een energieleverancier die de beste deals biedt en uitstekende klantenservice levert.
Wacht maar tot je weg wil en je teveel betaalde euros van je voorschot terug wil bij je eindafrekening. Dan krijg je niets
Goed energiecontract aangeboden gekregen. Klopt als een bus! Hoop dat alles in de toekomst goedkoper wordt. Ik ben blij met de transparante manier waarop dit bedrijf zijn tarieven en kosten communiceert. Ze hebben me altijd snel en vriendelijk geholpen bij al mijn vragen en problemen. Al met al ben ik zeer tevreden met deze leverancier.
In april 2022 ben ik klant geworden bij HEM. Het voorschotbedrag dat aanvankelijk op 10 euro was gezet, leek mij erg laag, dus heb ik het verhoogd naar 40 euro. In augustus hebben ze het voorschotbedrag echter verhoogd naar 80 euro, terwijl ik de hele zomer energie heb teruggeleverd via mijn zonnepanelen.
Ik heb contact opgenomen via e-mail en als reactie kreeg ik te horen dat ik moest wachten tot de eindafrekening in april 2023. De tweede energiebijdrage van december ter waarde van 190 euro is eind januari verrekend met de maandbedragen van januari en februari, waarna februari ook werd geïncasseerd.
Ik heb sinds eind januari geprobeerd om contact op te nemen via e-mail en telefoon om de restitutie van 80 euro terug te vragen, maar de klantenservice verwijst me steeds door naar de administratie en ik kan geen direct contact opnemen met de betrokken persoon. Ik heb geprobeerd om een klacht in te dienen, maar ook dat lijkt niet te lukken omdat ik niet voorbij de klantenservice kom.
Ik ben bezorgd over de uitbetaling van de eindafrekening in april, gezien de negatieve recensies die ik heb gelezen. Ik verwacht dat ik een aanzienlijk bedrag terug moet krijgen, maar ik maak me zorgen over de afhandeling van mijn zaak gezien mijn ervaringen tot nu toe.
De organisatie in kwestie lijkt geen professionele en transparante werkwijze te hanteren. Het lijkt erop dat ze zaken doen met partijen die onrealistische beloften doen en vervolgens niet thuis geven wanneer de beloften niet worden nagekomen. Bovendien zijn de voorschotten die ze vragen buitensporig hoog en lijken ze niet bereid te zijn om deze naar beneden bij te stellen. Het is daarom aan te raden om voorzichtig te zijn bij het overwegen van deze organisatie voor diensten en om alternatieve opties te onderzoeken.
Door middel van samenwerkingen met meerdere energieleveranciers, kunnen we onze bezoekers gunstige prijzen aanbieden.
Dit zijn de beste energieleveranciers van december 2023.
Nederlandser kan het niet met de Hollandse Energie Maatschappij (HEM). Dit is een Nederlandse energieleverancier die zich richt op het aanbieden van eenvoudige energiecontracten met 100% groene stroom. Het bedrijf maakt gebruik van slimme meters om het energieverbruik van klanten nauwkeurig te meten en inzicht te geven in hun verbruik en kosten. Daarnaast bieden ze de mogelijkheid tot het kopen van duurzame oplossingen zoals elektrisch rijden, een gas-loos huis en zonnepanelen. HEM werkt samen met Greenchoice om groene energie te leveren aan hun klanten. Ook kun je de op pagina van HEM de prijzen vergelijken van stroom en gas voor een eerlijk aanbod.