Grand Hotel Amrath Kurhaus

Grand Hotel Amrath Kurhaus

2.6 reviewscore • 9 reviews
A

Prachtig!

Vanaf het eerste moment dat je Grand Hotel Amrath Kurhaus instapt zie je de lange geschiedenis die dit hotel heeft.
Bij binnenkomst zijn wij keurig geholpen door een medewerkster, wij waren wat te vroeg maar desondanks konden we meteen naar onze kamer. Wij hadden de Superior kamer Zeezicht geboekt. Deze was schoon en netjes en het uitzicht op zee is echt adembenemend. Nadat we gezeteld waren gingen wij het hotel verder bezoeken, zo is er een spa en een zwembad waar je van kunt genieten, let wel op dit zwembad is erg klein. Verder heeft het hotel een restaurant genaamd Waves.
Persoonlijk vonden wij dit restaurant wat klein en ongezellig, dus zijn we de boulevard opgegaan waar je echt kunt genieten van tal van restaurantjes!
De ligging van Kurhaus is kort gezegd perfect! Alles is op loopafstand en je kunt genieten van accomodaties zoals Sea Life, Holland Casino en Lego World

Eerlijk is eerlijk Scheveningen is alles behalve goedkoop! Zo kost het parkeren van je auto 35 euro per dag. Verder raad ik niemand aan iets uit de mini bar te nuttigen dit kost je snel 5.50 voor een flesje cola, de minibar is dus niet inbegrepen!

Ondanks dat het aan de prijs is komen wij hier graag nog een keer terug!

Alexandra 22 okt 2024
Reageer
B

Bar en bar slecht

Boek je een kamer voort twee nachten want zo’nder meer
Nader een prachtig gebouw prachtig locatie voor die twee nachten betaal je dan ook 575 euro daar komt nog 100 euro parkeergeld bij wat fruit op de kamer en een bonbonje zit dan op 730 eurokoers je op je kamer aan nadar
T je een uur bezig ben geweest om in te checken doe je de minibar open een koelkast van een metershoog en zestig cm breiden dan moet je toch echt lachen staat er net1 flesje water in van 33cl voortwerken personen voor twee dagende ze begrijpen het niet die minibar betaal je toch zelfkoffie apparaat de laatste vier jaar niet ontkalkten jawel twee cupjes koffie en twee stuks melk en dit VOO 730 euro bel je naar de receptiezeggen ze domweg je kan het hier op komen halenhoezo brengen jullie die nietwaar lang emmeren s
Aan de andere zijde wordt het toch nog bezorgt. Dus wij de koffie op weggespoeld met het flesje waterdouchen we hebben een tafel besprokendouche aan gezet komt mr daar een klote straaltje uit daar kan Jetje handen nog niet meewassen en tot overmaat van ramp geeft de douche na vier minuten alleen koud wateren dan de instap naar de douche deze is maar liefst 90 cm hoogde badkamer is slecht onderhouden en zeer oudbolligze laten je hier kijken naar een Bentley maar als je wegrijd blijkt het een replica te zijn op basis van een Opel kader van 1956 maar dan ook nog eens zeer slecht gemonteerd. Maar goed we laten on weekend niet verwoesten door het vele mismanagement van het kurhausop naar het restaurant tafel gereserveerd met welkomstdrankjes maar eerst Fv wat drinken wat ons direct opviel was de uitermate lammehouding van het personeel.bar stond totaal vol met leeg glaswerk daar ga je dus niet zittenden een tafeltje gaan zitten na half uur komt er iemand opnemen doe maar een martini cav hebben we niet doe maar een gin tonicdeze wordt gebracht ook circa na een half uur en dan ijsklonten gin en tonic erover klaaar was Kees geen limoen of munt erin niets van datering gestuurd tenslotte betaal ik veertien euro voo dat glas uit gelegd hoe ze het moeten makelen jawel na45 minuten munt erin en limoenhet oog wil ook wat aan tafel geen welkomdrankje komen ze met wat papiertjes voor je neus staat er niet op de bevestigingsmaiil laten zien krij je de opmerking ohh ja in zoverre als ze Nederlands kunnen sprekender was er een bij die kon het woord chocolademelk totaal niet uit sprekenook net in het Engels de kaart gevraagd u is het kurhaus aan het strand uitzicht op zee de versevisafslag is vijfhonderd meter verder op de kaart GEEN ENKEL VIS GERECHT ZELFS GEEN VISSOEPwat is de vangst van de dag vandaag hebben we niet meneerchefs soep wat is dar broccolisoep meneer oké doe die maar en pan geroosterd met gestoofde rode kool en sinaasappel jus. Soep wordt uit geserveerdikmruik aan de soep uit gewoonte en deze rook me toch mufwas duidelijk gemaakt van bedorven broccoli dat probeert m’n te verbloemen om er flink wat nootmuskaat er doorheen te doen toch proberen wat een vieze afgrijselijke soep zoiets laat je echt niet de keuken uit gaan tenzij dat je de doelstelling heb om mensen te vergiftigen bedorven eten hen ik meer meegemaakt een jaar of zes geleden toen metvijftig jaar huwelijk van mijn schoonouder bij het ontbijt gekookte eieren deze waren zwart van binnen niet grijs want dat duidt op te lange kooktijd maar zwart maar goed eend wordt gebracht zie geen pan en krijg twee stukken eend borstfilet op een bord met rode kool jawel kan ook niet anders kant en Laar uit het pakje en de jus vergeten van binnenkomen iets van gezegd n dan sorry meneer sorry maar heeft niet geholpen want men gaat gewoon door. Nog Ff tussendoor wij gaan aan tafel gaat er een ander tafel van vier wegstoten toen wij klaar waren zeg maar anderhalfuur verder was deze tafel nog niet afgeruimd.wij waren daar op vrijdagavond er waren maar zes tafels bezet en dat voor zo,n lokatiezaterdag daarna restaurant volledig leeg. Dat restaurant wordt kompleet leeg bezuinigd er wordt totaal niet gekeken naar kwaliteit gekeken ga in een anderhotelslapen loop daar een keer binnendoor de sfeertje je houdveel geld op zak ga ergens anders eten en drinkenvan het wat kurhaus uit straald is uiteindelijk een grote zak bedorven lucht.

BenGame 6 jan 2025
Reageer
K

Fijn weekend in een slecht hotel

Wij hadden geboekt via booking.com.
Alles was snel geregeld en wij hadden er zin in.
Samen met onze buurtjes even er lekker tussen uit.

Ik had de hotel betaling gedaan en mijn creditcard doorgeven.

Via kurhaus kreeg ik emails in het Engels terwijl ik in Nederland woon en totaal geen noot Engels praat laat staan kan lezen.

Wij hadden nog extra gereserveerd voor parkeren en ontbijt dus alles was in kannen en kruiken.

Bij het hotel aangekomen parkeerde Wij recht voor de deur erg makkelijk

We konden gelijk via de draaideur die het niet deed (10m gewacht) naar binnen om in te checken.

Er stonden rijen dik en het ging heel traag voordat mensen geholpen werden.
Wij waren dan eindelijk aan de beurt na 40 min te hebben gewacht.
Kan gebeuren maar het was al geen fijne binnenkomst.

Wij staan aan de balie en er stond ons een jonge dame te woord.
Wij hebben extra ontbijt en parkeerplaats bij geboekt zei ik.

Naam doorgeven en de baliemedewerker zei ja parkeerplaats is niet zeker dat moet ik even nakijken maar ik had toch gereserveerd ja zei ze maar dan is het nog niet zeker dat je een plaatst hebt.
Waarom resveer ik dan?
Maar goed de medewerkers zei dat er nog een bedrag open stond!
Ik zei dat kan niet ik heb alles voldaan via booking.
Ja meneer hier staat toch dat je echt nog moet betalen.
Affijn ze ging navraag doen!!
Je moet nog betalen voor het ontbijt en parkeren waarop ik antwoordde ze dat dan gelijk dan weet ik waar het over gaat. Waarom heb ik dan mijn creditcard door moeten geven?
Mevrouw was geïrriteerd en snoude.
Alles was nu eindelijk rond na 1 uur
Konden eindelijk een plaatjes zoeken bij bij de bar lopen er zeker wel 10 personeelsleden maar niemand die onze kant op kwam.
Uiteindelijk iemand aangesproken maar die verstond of begreep ons niet dus er moet weer iemand anders komen om de bestelling op te nemen.
Na een avondje lekker opstap te zijn geweest in scheveningen wat wel super gezellig was waren wij toe aan een lekker ontbijt.
Stond daar een vrouw die vroeg naar kamernummer in het Engels wij doorgeven en ook die zei dat er niet betaald was of dat ze het niet door hadden gegeven dat wij kwamen ontbijten.
Na 15 min te hebben gewacht mochten we dan eindelijk door lopen.
Het krioelde van de mensen maar 1 koffie apparaat en nergens geen plaats dus maar buiten het restaurant gegeten waar het ontiegelijk koud was.
Een plus punt het ontbijt was super.
Dus al bij al voor ons nooit geen kurhaus meer

Kees 26 nov 2024
Reageer
S

Teleurstellend

Wij hadden deze locatie specifiek geboekt omdat het een van de weinige hotels in Scheveningen is met zwembad. Bij het boeken stond op de site en op booking.com dat het zwembad van 10-17 uur open is voor kinderen. Dat was voor ons prima en omdat mijn dochter dol is op zwemmen, heb ik de planning van de 2 dagen in het hotel daar omheen gebouwd en zelfs een late check out tot 13 uur bijgeboekt zodat we ook na het ontbijt en voor het uitchecken nog konden zwemmen. Bij het inchecken werd mij echter verteld dat het zwembad van 13-20 geopend is voor kinderen. Een wijziging die een week voor aankomst was doorgevoerd. De weken voor aankomst werd ik door het hotel overspoeld met mails, maar in geen van deze werd ik hierover geïnformeerd. Omdat ik specifiek voor dit hotel had gekozen vanwege het zwembad en omdat ik onze volledige planning om de tijden van het zwembad had gebouwd, wilde ik compensatie. Ik had immers niet voor dit hotel gekozen als wij er niet hadden kunnen zwemmen en met de aangepaste tijden werd dat voor ons alsnog heel beperkt. Als ik eerder was geïnformeerd had ik nog van hotel kunnen veranderen. Het hotel bood ons een gratis drankje aan. Dat vind ik gewoonweg beledigend en heb ik dus ook vriendelijk geweigerd. Volgens de balie had ik zelf op de site moeten kijken of er wellichts iets veranderd was na mijn boeking. Absurd!

Sophie 22 okt 2024
Reageer
V

Drama

Wat een teleurstelling. Komen om !4.10 aan. Kamer nog niet klaar. Naar restaurant. Zitten 20 min te wachten tot er eindelijk iemand vraagt of we wat wilden drinken. Bestelling gedaan. Na 20 min nog niets. naar de bar gelopen. Stonden al klagende mensen. We gingen naar de receptie. 15.10 uur. Stonden wel 30 mensen te wachten om in te checken. Waren pas om 17 uur in t luidruchtige welness. Schreewende kinderen. Springen..duiken... te zot voor woorden dit. NOOOOOOOIT weer.

Vos 27 dec 2023
Reageer
J

kamers prima, restaurant en personeel slecht

Allereerst het positieve: er is niks mis met het hotel, of de kamers. Zien er keurig uit, goede bedden, prima welness, niets dan lof.

Maar dan kom ik op het personeel en hetgeen was beloofd. We hadden een strandarrangement voor 8 personen afgesproken. Ik had van te voren ingechecked, en er was beloofd dat het dan snel zou gaan. Dus niet, tijdens het inchecken liep de hostess weg en kwam na ruim een kwartier terug. Geen idee wat ze ging doen, ze mompelde iets van een verrassing om 18.00 uur op de kamer. Inderdaad om 18.00 uur stonden er op 3 van de 4 kamers een paar chocolaatjes. Waarom op de 4e kamer niks stond is niet helder geworden.

We hadden inclusief diner geboekt. Van het beloofd welkomstdrankje is niks gebleken: we moesten de drank gewoon betalen. Was niet erg, als het dan ook maar geleverd wordt. Na drie keer (!) vragen werd het op tafel gezet. Mijn zwangere dochter mag geen alkohol, dus ze vroeg of de alkoholvrije wijn echt 100% alkoholvrij was. Dat was zo, maar ze moest wel een hele fles nemen. Toen ze die kreeg bleek dat er toch een kleine hoeveelheid alkohol in zat. Met een chagrijnig gezicht werd het weer weggehaald en kreeg ze niks. Om dezelfde reden (zwangerschap) vroeg ze het voorgerecht goed doorbakken. Toen ze het kreeg was het rood van binnen. Weer terug. De hele handel werd weer in de pan gegooid en ze kreeg het hele zwikkie zo weer terug.
De beloofde broodjes kwamen niet, de bestelde drank ook pas na een paar keer vragen. En als het nou vreselijk druk was zaterdag was het nog te snappen, maar ze liepen gewoon niks te doen.

Zondag morgen het ontbijt. Zelfde verhaal. Mijn dochter was als eerste in de eetzaal en gaf aan dat we in totaal met 7 man waren (er was er 1 ziek). Geen punt, ga maar ergens zitten. Er waren geen tafels voor 7, dus we vroegen of we een tafel mochten aanschuiven. “Hadden jullie dat niet eerder kunnen zeggen?” was de vraag. Dat hadden we gedaan, nota bene tegen dezelfde ober.

Terug naar de kamer om 10.00 uur. De pasjes om de etages open te doen werkten al niet meer. Bij de receptie kregen we nieuwe kaartjes zodat we onze kamer konden leeghalen. Weer chagrijn bij de medewerker.

En dit hele verhaal binnen 24 uur. Jullie snappen: je ziet ons nooit meer terug.

Jos de Blauw 6 dec 2023
Reageer
D

Stay away

The Hotel is outdated, nice location but hardly any service. Absolutely no 5 star. Hardly 3. No room service. Hardly 1 bottle of water in a 2 person room. Restaurant ordering not okay (min 1 guest wont eat…). Facilities minimal. And… ze spreken niet eens de landstaal. Absoluut ondermaats. Geen parking. Gewoon kabeltv. Wifi met code. Klein zwembad, zwakke wellness service. Geen twee gelijktijdig. Zelf bagagerek sleuren. Taal barrière bij registratie. Laten plateaus vallen. Fawlty did better. He was funny.

Degreef 23 sep 2023
Reageer
E

Super hotel op super locatie

Verreweg het mooiste hotel in Den Haag. Een oud hotel die er al jaren staat maar helemaal is omgetoverd tot een soort paleis op de beste plek in Scheveningen. Je loopt de deur uit en je staat bij het Holland Casino, meerdere tentjes, strand. Kan echt niet beter.

Esther 5 jul 2023
Reageer
S

Weekendje scheveningen via hotels.nl

Ons plan was om dit jaar 2 weekjes naar Italie te gaan maar door alle corona uitbraken kwam dat er helaas niet van dus doen we nu een weekendje Scheveningen, dit doen we sowieso minimaal 1 keer per jaar, er even tussenuit. Kan het hotel Kurhaus aanraden, die staat zeer dichtbij het strand, zee uitzicht is wel een vereiste. 1 van de bekendste hotels en dat kan je wel merken!

Serge 27 jul 2022
F

Als wij naar Scheveningen gaan boeken we vaak Grand Hotel Kurhaus, heeft de mooiste locatie (aan het strand en aan het centrum).

Floris 15 aug 2022
Hotels in de buurt

Dit zijn de beste hotels van januari 2025 in de omgeving van Den Haag.

Over Grand Hotel Amrath Kurhaus

Er zijn 9 reviews geschreven over Grand Hotel Amrath Kurhaus op Reviews.nl. Met een 2.6 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Gemiddeld.

  • Nog niet geverifieerd
  • Hotels
  • Den Haag, Zuid-Holland
  • https://www.amrathkurhaus.com
  • info@amrathkurhaus.com