Wat een teleurstelling. Komen om !4.10 aan. Kamer nog niet klaar. Naar restaurant. Zitten 20 min te wachten tot er eindelijk iemand vraagt of we wat wilden drinken. Bestelling gedaan. Na 20 min nog niets. naar de bar gelopen. Stonden al klagende mensen. We gingen naar de receptie. 15.10 uur. Stonden wel 30 mensen te wachten om in te checken. Waren pas om 17 uur in t luidruchtige welness. Schreewende kinderen. Springen..duiken... te zot voor woorden dit. NOOOOOOOIT weer.
Allereerst het positieve: er is niks mis met het hotel, of de kamers. Zien er keurig uit, goede bedden, prima welness, niets dan lof.
Maar dan kom ik op het personeel en hetgeen was beloofd. We hadden een strandarrangement voor 8 personen afgesproken. Ik had van te voren ingechecked, en er was beloofd dat het dan snel zou gaan. Dus niet, tijdens het inchecken liep de hostess weg en kwam na ruim een kwartier terug. Geen idee wat ze ging doen, ze mompelde iets van een verrassing om 18.00 uur op de kamer. Inderdaad om 18.00 uur stonden er op 3 van de 4 kamers een paar chocolaatjes. Waarom op de 4e kamer niks stond is niet helder geworden.
We hadden inclusief diner geboekt. Van het beloofd welkomstdrankje is niks gebleken: we moesten de drank gewoon betalen. Was niet erg, als het dan ook maar geleverd wordt. Na drie keer (!) vragen werd het op tafel gezet. Mijn zwangere dochter mag geen alkohol, dus ze vroeg of de alkoholvrije wijn echt 100% alkoholvrij was. Dat was zo, maar ze moest wel een hele fles nemen. Toen ze die kreeg bleek dat er toch een kleine hoeveelheid alkohol in zat. Met een chagrijnig gezicht werd het weer weggehaald en kreeg ze niks. Om dezelfde reden (zwangerschap) vroeg ze het voorgerecht goed doorbakken. Toen ze het kreeg was het rood van binnen. Weer terug. De hele handel werd weer in de pan gegooid en ze kreeg het hele zwikkie zo weer terug.
De beloofde broodjes kwamen niet, de bestelde drank ook pas na een paar keer vragen. En als het nou vreselijk druk was zaterdag was het nog te snappen, maar ze liepen gewoon niks te doen.
Zondag morgen het ontbijt. Zelfde verhaal. Mijn dochter was als eerste in de eetzaal en gaf aan dat we in totaal met 7 man waren (er was er 1 ziek). Geen punt, ga maar ergens zitten. Er waren geen tafels voor 7, dus we vroegen of we een tafel mochten aanschuiven. “Hadden jullie dat niet eerder kunnen zeggen?” was de vraag. Dat hadden we gedaan, nota bene tegen dezelfde ober.
Terug naar de kamer om 10.00 uur. De pasjes om de etages open te doen werkten al niet meer. Bij de receptie kregen we nieuwe kaartjes zodat we onze kamer konden leeghalen. Weer chagrijn bij de medewerker.
En dit hele verhaal binnen 24 uur. Jullie snappen: je ziet ons nooit meer terug.
The Hotel is outdated, nice location but hardly any service. Absolutely no 5 star. Hardly 3. No room service. Hardly 1 bottle of water in a 2 person room. Restaurant ordering not okay (min 1 guest wont eat…). Facilities minimal. And… ze spreken niet eens de landstaal. Absoluut ondermaats. Geen parking. Gewoon kabeltv. Wifi met code. Klein zwembad, zwakke wellness service. Geen twee gelijktijdig. Zelf bagagerek sleuren. Taal barrière bij registratie. Laten plateaus vallen. Fawlty did better. He was funny.
Verreweg het mooiste hotel in Den Haag. Een oud hotel die er al jaren staat maar helemaal is omgetoverd tot een soort paleis op de beste plek in Scheveningen. Je loopt de deur uit en je staat bij het Holland Casino, meerdere tentjes, strand. Kan echt niet beter.
Ons plan was om dit jaar 2 weekjes naar Italie te gaan maar door alle corona uitbraken kwam dat er helaas niet van dus doen we nu een weekendje Scheveningen, dit doen we sowieso minimaal 1 keer per jaar, er even tussenuit. Kan het hotel Kurhaus aanraden, die staat zeer dichtbij het strand, zee uitzicht is wel een vereiste. 1 van de bekendste hotels en dat kan je wel merken!
Als wij naar Scheveningen gaan boeken we vaak Grand Hotel Kurhaus, heeft de mooiste locatie (aan het strand en aan het centrum).
Dit zijn de beste hotels van september 2024 in de omgeving van Den Haag.
Er zijn 5 reviews geschreven over Grand Hotel Amrath Kurhaus op Reviews.nl. Met een 2.8 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Gemiddeld.