Fletcher Parkhotel Val Monte

Fletcher Parkhotel Val Monte

2.6 reviewscore • 14 reviews
R

Moeite waard

Samen met mijn beste vriendin een weekendje weg.wij hebben genoten .mooi uitzicht op het terras en vanuit de kamer mooi uitzicht..ontbijt was ruim voldoende en lekker.kamer was schoon en personeel was vriendelijk.De bus nasr nijmegen stopt op nog geen 5 minuten van het hotel.Voor wandelingen is het een uitstekende uitvalbasis

Rosi 12 jun 2023
Reageer
L

Hotel Valmonte : niet schoon , gebrekkig , schimme

Slechte prijs kwaliteit verhouding
Vuil op de muur , schimmel op het plafond , loshangende gordijnen , vloer bedekking niet schoon,slechte bedden. Gehorige kamers

Algeheel verouderd
Tot overmaat van ramp zaten andere gasten in onze kamer wat pas na een uur opgelost kon worden en wij op de gang moesten wachten .
Ik ga er niet meer terug

Lily 11 apr 2024
Reageer
D

wij komen NOOIT MEER terug

Do 21 maart en vrijdag 22 maart waren we bij Fletcher Val Monte met onze tweedaagse. We waren met bijna 40 personen en hadden 2 vergaderzalen.

- Ik had vooraf gecommuniceerd dat de 2 zaaldelen in eerste instantie gesplitst zijn op donderdag, dus met dichte wand ertussen. Pas ergens in de loop van de ochtend wilden wij beide groepen 2 uurtjes plenair hebben. Bij aankomst op donderdagochtend was de wand open en moest deze nog gesloten worden.
- De deur van de zaal valt in het slot als je de deur dicht doet en gaat van buiten niet open. Ik vroeg de meneer van Fletcher om uitleg, hij legde uit dat de deur dicht en op slot valt en dat dit gewoon zo is en beloofde een kaartje om hem van buiten te kunnen openen, dat ik echter niet ontving. Na een tijd wachten ging ik zelf bij de receptie voor een kaartje voor de deur ophalen. De hele dag moesten wij de kaart om de deur te openen aan onze medewerkers geven als een soort "plasketting" als zij naar het toilet wilden tussendoor.
- Bij aankomst zag ik dat er naast elke zaaldeur een mogelijkheid is om tekst te laten zien. Ik wou dat ik dit had geweten, dan had ik daar gebruik van willen maken.
- Wij hadden plakband nodig om flipovervellen op te hangen in de zaal. Het zou veel fijner zijn als het plakbandrolletje in een plakbandhouder zit. Nu waren wij ermee aan het pielen.
- De snack bij de koffie (ochtend) was een berliner bolletje. Hartstikke schattig en ook lekker. Maar niet handig vanwege plakvingers en suikerlippen.
- Een stopcontact in één van de zalen is niet okay, het hing 10 cm verwijderd los van de muur en de bedrading was zichtbaar.
- De zeepdispenser in het damestoilet is kapot. Ik maak daar rond 10.30 uur melding van bij de meneer van Fletcher.
- De gebruikte handdoekjes in de (heel erg kleine) afvalbak bij de wasbak, stapelden zich rap op in de ochtend en de prullenbak liep tegen lunchtijd helemaal over. De zeepdispenser was tegen die tijd nog steeds kapot. Na de lunch was de situatie onveranderd. De rest van de middag was de hele situatie onveranderd.
- De lunch vonden wij zeer teleurstellend. Geen buffet. Geen salade(s). Lang moeten wachten op de soep terwijl we de precieze lunchtijd vooraf hadden afgestemd. Geen keuze tussen gebonden en heldere soep. Wat drankjes betreft was er geen water, geen melk en geen karnemelk; alleen koffie/thee en slechte jus d’orange of multisap. De broodjes waren al gesmeerd, met boter of roomkaas, 3 varianten (kip, rauwe ham en kaas). Mensen die niet van boter of roomkaas hielden hadden pech want navraag bij een medewerker van Fletcher leverde niets op.
- De snack voor de middag is (alleen) snoepgoed met veel suiker en kleurstoffen. Dat vinden wij niet van deze tijd. Daarbij: de ene zaal kreeg het wel en de andere zaal niet.
- In het frisdrankassortiment was geen cola of cola zero/light. Wij vonden dat heel jammer. Gelukkig werd na erom vragen heel snel cola gebracht. Echter werd er heel weinig cola zero gebracht waardoor die binnen een mum van tijd op was en er weer bijgevuld moest worden.
- Er lag geen flesopener bij de koelkast. Daar ben ik om gaan vragen. Gelukkig werd hij snel gebracht.
- Na de lunch vertelde onze bestuurder tegen mij, dat zij donderdagochtend tijdig ter plaatse was en nog even e.e.a. wilde voorbereiden voordat al onze deelnemers zouden arriveren. Zij wilde dat ongestoord doen, dus niet in onze zaal of vlak daarbij. Zij vroeg aan de dame bij de receptie of (en waar dan) er een mogelijk was waar zij even kon zitten werken, wellicht dat ze alvast kon inchecken in haar kamer? Het antwoord was kort en bondig: “nee”. Ook in herhaling “is er echt geen ruimte waar ik even kan zitten?” was het antwoord wederom kort: “nee”. Mijn bestuurder dacht (wel) in mogelijkheden en vroeg “zou ik dan misschien even in het restaurant kunnen zitten?”. Waarop werd gezegd: “alleen als u iets te eten of drinken besteld”. Mijn bestuurder ervaarde de manier waarop zij te woord werd gestaan als zéér onprettig. Ikzelf ben onthutst en perplex!! Wij komen twéé dagen vergaderen èn overnachten! Wij mogen straks ongeveer 5500 euro afrekenen!!! En dan mag zij niet even een uurtje in het restaurant zitten??!?!?!!!??

Wij doen jaarlijks zo’n tweedaagse als deze. Wij kunnen u verzekeren dat wij niet meer bij u terugkomen. Bovendien zullen wij Fletcher Val Monte aan niemand aanraden. Ik ben zeer teleurgesteld.

Desiree Muller 22 mrt 2024
Reageer
C

Slecht hotel

Ik heb van 25 op 26 Augustus geslapen in het Valmonte hotel, nou ja slapen is te veel gezegd.
2 x brandalarm door de vele Oekrainers die hier verblijven en op de kamers roken. Als klap op de vuurpijl s.morgens geen warm water, de kamers zijn vies en ruiken erg muf.
Ik heb het ontbijt niet meer genomen, ik wilde zo snel mogelijk weg uit dit horror hotel.
Voor mij eens en nooit meer.

Carola 27 aug 2023
J

Mijn vrouw en ik hebben 2 nachten geslapen in kamer 108. Omdat wij overdag niet op de kamer vertoefde, was de nacht een droefenis. Uit de badkamer kwam een vreselijke lucht vanuit de riolering. Boekings datum was van 18 september tm. 20 september 2024. Deze klacht is gemeld bij de balie op woensdag ochtend bij het vertrek. Slechte beoordeling is terecht.

J van Duijn 22 sep 2023
C

Het is een vreselijk hotel met een zeer slechte service, als ik jullie was zou ik een compensatie eisen, ik weet dat er meerdere mensen geweest zijn met dit soort klachten, deze mensen hebben allen compensatie ontvangen.

Carola 22 sep 2023
I

Val monte

Service viel tegen. Konden er niet dineren en kregen een a4 met restaurants in de buurt. Op het terras bleek dat er gewoon gegeten werd door andere gasten. Koffie besteld bij de bar, dat kon ook niet, gaat u maar zitten een collega komt zo. Vervolgens niemand die kwam. Na10 min. Maar weer naar de bar. Lelijke blikken gaat u maar zitten we komen zo
Na 10 min eindelijk koffie.
Bij ontbijt veel tafels die niet afgeruimd werden voor nieuwe gasten. De tafels buiten werden ondanks het warme weer nen na een nachtelijke regenbui nie afgedroogd, moesten de gasten zelf maar doen. Mooi hotel ruime kamer, maar service viel erg tegen, personeel maakte nauwelijks oogcontact en niet vriendelijk.

I. Rooker 24 aug 2023
Reageer
A

Smerig hotel

Wel vaker een arrangement geboekt bij Fletcher hotels maar nog nooit zo'n viese kamer en vooral balkon gehad als bij
Val Monte!
Het balkon links en rechts van ons waren super schoon
die van ons was heel smerig zowel de vloer als de reling van het balkon je kon er gewoon niet met je goede kleding op staan bah.
Heb het aangegeven bij de receptie maar er werd niets meegedaan, bovendien zaten er bloedvlekken op de vitale en de gordijnen waren ronduit smerig! allemaal grote viese vlekken!
Ook dat aangegeven bij de receptie werd wederom ook niets meegedaan!

Bij het arrangement hoorde ook een dinerin dit hotel kon je alleen van een beperkte menukaart kiesen ( wat ik overigens nog niet meegemaakt had bij andere fletcher hotels met arrangement ) met veel pijn en moeite konden we buiten dat menukaartje bestellen maar dat koste wel extra wat ik meer dan normaal vond, maar het vrouwtje wat ons bediende zuchte en steunde en was zeer onvriendelijk! Wij wilde op het terras eten maar mocht van haar niet behandelde ons als kleuters, ook dat aangegeven bij de receptie werd wederom niets aangedaan! Bij het uitchecken heb ik al die punten nogmaals aangegeven uiteindelijk kregen wij een bonnetje voor 2x koffie met appeltaart terwijl we met z'n drietjes daar waren en wij voor de derde persoon moesten betalen schande!
Wij gaan nooit meer naar hotel Val Monte
Ik begrijp niet waarom dit hotel 4 sterren heeft hoe is het mogelijk??

AM Zeilstra 23 aug 2023
Reageer
k

Fletcher nooit meer

Fletcher park hotel van monte in Berg en Dal. misleidende informatie (Foto's)smerig en naar lijken ruikende hotel, waardeloos personeel bij de klanten service van Fletcher, avond eten duur voor wat je krijg .en retor gestuurd naar keuken, geen aandacht voor het eten Tip .mensen neem een andere keten en betaal wat meer, klachten interesseert ze niet ook al vergald het je Valentine

kant 22 feb 2023
Reageer
W

Brunch op 2e kerstdag 2022

Op 2e kerstdag aangeschoven voor een brunch met 5 personen.
De brunch was onder de maat, hetgeen aangeboden werd toonde wat "gewoontjes "aan en straalde geen enkele allure uit. De aangeboden schalen boden geen klasse vleeswaren. Idem voor de kaassoorten. En een koude schotel met o.a. zalm werd ook gemist.
Niet voor herhaling vatbaar

Walter 1 feb 2023
Reageer
I

Koud.

Buiten 2 gr C. Op de kamer stond radiator op 1 ingesteld, niet een echt een warm ontvangst dus. Maar op hoogste stand werd de kamer ook niet warm. Waarschijnlijk centrale ketel o.i.d. veel lager gezet ivm energiekosten, hoewel het kraanwater wel bloedheet was. De gangen waren eveneens behoorlijk koud.

Bediening in het restaurant nogal schamel: vooraf aan diner drankjes besteld (Beerenburgh, dry sherry: "staat wel op de kaart maar weet niet of we dat hebben"); vlees besteld als 'medium rare' maar werd 'well done' geserveerd; verrekt kleine porties ('mixed grill = 3 kleine stukjes -droog - vlees à 23,50).
Bovendien direct af te rekenen en gaat/mag niet meer op kamernummer.
Val Monte, eens maar nooit weer.

Ikking 27 jan 2023
Reageer
E

Uitstekende bediening en service

Heerlijk diner op 12 september 2022 in hotel val de Monte. Met prima bediening. De vis was prima klaargemaakt. De reservering via social deal was niet doorgegeven, maar ondanks dat werden we hartelijk ontvangen. Een prachtig uitzicht met bovendien een opkomende volle maan boven de Ooyolder. We komen graag weer snel terug naar dit prachtige gelegen hotel en restaurant.

E. Hesselink 16 okt 2022
Reageer
Y

Prima verblijf - boven verwachting

Wij hadden een DPG hotelbon en konden daarmee voor het weekend dat we weg wilden alleen dit hotel boeken.
We waren een beetje huiverig vanwege de minder goede reviews. Maar het tegendeel is bewezen. Wat een fijn hotel! Het ligt prachtig op een heuvel, Dus vanaf het terras en vanuit het restaurant prachtig uitzicht. Vanuit het hotel kun je meerdere mooie wandelingen maken.
We hadden iets meer betaald en een wat grotere kamer geboekt omdat ik graag een bad wilde. En dat was een schot in de roos; de kamer was prima gelegen op de bovenste verdieping. Lekker groot en rustig, met bad en balkon. Het bed was hemels, echt super geslapen. Diner en ontbijt prima verzorgd door vriendelijk personeel.
Natuurlijk zijn er altijd kleine feedback puntjes maar wij zijn volledig tevreden en dit hotel komt zeker in aanmerking voor een volgend bezoek. Top!

Yvonne 24 sep 2022
Reageer
T

Ouderwetse kamer

Deze review gaat over het hotel en niet over de omgeving. De omgeving krijgt zonder aarzelen 5 sterren. Het hotel zelf is helaas wat ouderwets. Wel een prachtig terras maar je zit toch het meest op je kamer. De stijl van de kamer was simpelweg ouderwets te noemen. Tuurlijk is het een smaakding maar ik houd niet zo van die stijl. Vloerbedekking, behang en ouderwetse gordijnen. De tv leek ook wel uit de vorige eeuw te komen. Het mag wat mij betreft wel wat moderner. Als je je daar wel makkelijk overheen kunt zetten is het een prima hotel.

Tony 17 jun 2022
Reageer
T

Goed verblijf gehad

Het hotel bevindt zich op een hele mooie locatie. Wij kregen een warm onthaal aan de receptie en tijdens ons verblijf was het personeel erg vriendelijk. Onze kamer zag er goed uit en was schoon. De bedden lagen heerlijk. Wij hebben 2 keer bij het hotel gedineerd en dat is ons erg goed bevallen. Het ontbijt beviel ons tevens ook erg goed. Heel goed verblijf gehad en genoeg reden om nog een keer terug te keren.

Tina 1 jun 2022
Reageer
K

Fletcher parkhotel met veel wellnessfaciliteiten

Weekendje weg gehad bij Fletcher Parkhotel Val Monte dichtbij Nijmegen, dit hotel staat bekend om zijn beauty en wellnessfaciliteiten en dat is nou net wat wij nodig hadden. Even tot rust komen, nergens aan denken, gewoon lekker eten, lekker slapen en tot rust komen. We hadden een prachtig uitzicht over de Ooijpolders waar je ook heerlijk kon fietsen en wandelen. Dit hebben wij niet gedaan maar we zagen wel veel andere gasten op pad gaan. Er stonden ook verschillende boekjes bij de receptie van Burgers Zoo. Dit is niet ver van het hotel af dus kan je gezamenlijk boeken bij een weekendje weg.

Karin en Tim 24 mei 2022
Reageer
Beste hotels

Dit zijn de beste hotels van april 2024 in de omgeving van Berg en Dal.

Over Fletcher Parkhotel Val Monte

Fletcher Parkhotel Val Monte is een 4-sterren hotel, gelegen aan Oude Holleweg 5 te Berg en Dal. Het hotel beschikt over 126 hotelkamers, feestzalen en vergaderzalen. Tevens beschikt dit hotel over de volgende faciliteiten: e-bike verhuur, fiets- en wandelroutes, café/bar, restaurant, terras, brasserie, binnenzwembad, verschillende wellnessfaciliteiten en meer. Parkeren bij het hotel is gratis. In de omgeving van het hotel vind je Afrika Museum, Burgers' Zoo en Amusementspark Tivoli.

  • Nog niet geverifieerd
  • Hotels
  • Berg en Dal, Gelderland
  • https://www.parkhotelvalmonte.nl
  • info@parkhotelvalmonte.nl