We hebben een reservering gemaakt voor een verblijf van twee avonden in het hotel.We hebben de warme ontvangst, beleefd personeel, heerlijke ochtendmaaltijd en verzorgde accommodatie kunnen ervaren. De aanwezigheid van andere bezoekers stoorde ons niet in het minst. Over het geheel genomen zijn we zeker van plan om in de toekomst opnieuw te bezoeken.
Tijdens ons bezoek aan dit hotel waren we diep teleurgesteld en onze verwachtingen werden niet ingelost; de eetervaring was ronduit matig en het eten liet veel te wensen over. Bovendien viel het ons op dat het personeel, vooral de dame die meerdere taken, waaronder de receptie, op zich nam, met enige moeilijkheden te kampen had. Desondanks kunnen we niet ontkennen dat haar vriendelijkheid en behulpzaamheid opmerkelijk waren.
Het interieur oogde verouderd, en het diner behaalde een score van 1 uit 5 sterren. Vooral de hamburger was een teleurstelling - verre van smakelijk en slecht bereid, vergezeld van slappe en halfgebakken frietjes. De geluidsisolatie was verre van optimaal (mijn kamer bevond zich boven de levendige bar, waardoor ik tot in de late uurtjes ongewild kon genieten van luide muziek...🤬). Het personeel liet te wensen over wat betreft gastvrijheid en vriendelijkheid. Wat een teleurstelling om € 135,- per nacht te betalen voor een ervaring die de prijs absoluut niet waard was! Het voelde als een plek die zijn vroegere glorie had verloren…
Ik heb de gelegenheid gehad om te genieten van een heerlijke high tea in deze locatie. De interactie met het personeel liet veel te wensen over op het gebied van klantvriendelijkheid. De wachttijd voordat er ook maar iets op tafel verscheen, was buitengewoon lang. Het geserveerde gerecht was verre van indrukwekkend. Het betrof een klein soepje met onhandig grote stukken brood erin.
Hotelkamer die er verouderd uitziet. De sanitaire voorzieningen lieten veel te wensen over, met vuile badkamertegels die vergeeld waren en een algemeen gebrek aan schoonmaak. Het lijkt erop dat ze geen plumeau gebruiken om de muren schoon te maken en de stofzuiger wordt slechts oppervlakkig gebruikt. Dit was een eenmalige ervaring voor ons, zonder enige intentie om het nogmaals te herhalen.
Het is een erg gehorig hotel met een gedateerde badkamer. Verder is het wel prima. Goede bedden, genoeg ruimte en vriendelijk personeel. Je moet dus een beetje geluk hebben met je buren, anders kan het maar zo dat je de hele nacht wakker ligt. Dat wil je ook niet. Wij konden de buren wel horen, maar wij probeerden wel zacht te praten en dergelijke. Dit moet toch eigenlijk niet nodig zijn in een hotel waar je de volle mep voor betaald.
Vanaf het moment dat we binnenkwamen, kregen we direct een onverzorgde en ouderwetse indruk van de plaats. De kamers waren zeer slecht verlicht en het uitzicht op het dak was allesbehalve inspirerend. Bovendien hing er een muffe geur en was het extreem warm en stoffig in de kamer. Het bed voelde aan als een zachte, wiebelige ondergrond. OM lang verhaal kort te maken was het een uiterst teleurstellende beleving, en ik heb geen plannen om hier ooit weer terug te komen!
Wij wonen in de buurt van Vlijmen en komen dus ook geregeld in het restaurant van dit Fletcher hotel, het eten is altijd verrukkelijk. Ook hebben we er meermaals een kamer geboekt, gewoon om even uit de dagelijks sleur te komen. Er is sowieso in de omgeving van Vlijmen veel te doen dus je bent niet heel veel in het hotel zelf maar zoals al eerder gezegd is het restaurant top. Je zit ook vrij dichtbij Den Bosch als je even naar de grote stad wilt gaan, dit kan op de fiets maar ook met het openbaar vervoer vrij eenvoudig. De bedden liggen trouwens heerlijk en de kamer was vrij groot, groter dan je vooraf zou denken.
Het personeel liet veel te wensen over in hun service. Ik had een spies besteld met ossehaaspuntjes, maar het vlees was zeker geen ossehaas; het zat vol met zeen en was bovendien koud. Een zeer teleurstellende ervaring. Het lijkt erop dat ze graag willen dat je alles direct betaalt, wellicht uit angst dat je zonder te betalen vertrekt. We kregen een portie kipsaté geserveerd met aardappelchips en ingemaakte augurken uit een potje. De smaak was teleurstellend en achteraf werd er gevraagd om extra betalingen waar we vooraf niet over waren geïnformeerd. Het is beter om hiervan af te zien.
Dit is naar mijn ervaring een keurig hotel. Bij de ingang hing een kapotte en vieze luifel. Het spijt me, maar dit wekt een ongunstige eerste indruk op. Met de kamer waren we tevreden, en we hebben genoten van lekker eten. Een kleine suggestie is om wat verf op de buitenkant van het gebouw en de luifel aan te brengen om het geheel op te frissen!
Een prima hotel, echter de entree luifel was beschadigd en vies, wat een verkeerde eerste indruk geeft. De kamer was goed en het eten en ontbijt waren ook prima. Een tip zou zijn om de buitengevel en de luifel opnieuw te schilderen.
Wel een dikke pluim voor de mensen achter de receptie. Wat hebben die een geduld en zijn ze heel erg behulpzaam.
We hebben via Booking twee kamers gereserveerd voor zaterdag, zodat we na een bezoek aan Glow Eindhoven kunnen overnachten. Op vrijdag werden er nieuwe maatregelen aangekondigd in verband met de Corona-situatie: er komt een lichte lockdown, waarbij alle gelegenheden om 20 uur sluiten, en helaas is het evenement Glow ook geannuleerd. Nadat we erachter kwamen dat onze plannen in de war waren door de nieuwe maatregelen, hebben we meteen contact opgenomen met Fletcher Hotel om te vragen of we onze boeking konden verzetten naar andere data. Echter, zij verwezen ons door naar Booking, aangezien we daar onze reservering hadden gemaakt. Booking heeft een e-mail opgesteld waarin staat dat ze akkoord gingen met de annulering, maar het was aan Hotel Prinsen om uiteindelijk de beslissing te nemen. Op zondag hebben we nog geen reactie ontvangen, dus besloten we op maandag zelf contact op te nemen met Hotel Prinsen. Het hotel liet weten dat de annulering te laat was en dat ze normaal geopend waren op de geplande datum. Waarom zeggen ze dat het te laat is als de coronamaatregelen pas op vrijdagavond bekend werden? We hebben vrijdag meteen gebeld, maar Fletcher legde het op het bord van Booking. Er viel niet te onderhandelen over een voucher, ook al hebben we geprobeerd er een te krijgen voor één kamer. Het antwoord was resoluut nee. Uiteindelijk moesten we helaas betalen voor beide kamers.
Het hotel heeft een uitstekende locatie tegenover de kerk, maar het geluid van de klokslagen om het kwartier kan storend zijn. Over het algemeen was het verblijf aangenaam. De dame die het ontbijt verzorgde, was zeer vrolijk en behulpzaam, wat het ontbijt nog aangenamer maakte. Helaas moesten we vanwege de coronamaatregelen op de kamer eten, maar dit was begrijpelijk gezien de omstandigheden.
Dit zijn de beste hotels van september 2023 in de omgeving van Vlijmen.
Fletcher Hotel-Restaurant Prinsen is een 3-sterren hotel, gelegen aan Julianastraat 21 te Vlijmen. Het hotel beschikt over 29 hotelkamers, feestzalen en vergaderzalen. Tevens beschikt dit hotel over de volgende faciliteiten: e-bike verhuur, café/bar, restaurant, terras, brasserie, sauna en meer. Parkeren bij het hotel is gratis. In de omgeving van het hotel vind je Nationaal Park De Biesbosch, Safaripark Beekse Bergen en Efteling.