Fletcher Hotel Het Veerse Meer

Fletcher Hotel Het Veerse Meer

3.1 reviewscore • 16 reviews
M

Zeer slecht

Kerstbrunch gedaan. Wat was het slecht de garnalen waren bevroren,de vis was niet gaar,pasteitjes waren koud. En dat voor 40euro pp. Laatste keer dat we hier zijn geweest. We hadden al veel slechte reviews gehoord maar dat het zo zou zijn had ik niet verwacht. De tafel en stoelen kon je niet aanzitten want die plakten gewoon.

Miertje 26 dec 2023
Reageer
T

Prijzen kloppen niet

Vandaag 14-11-2023 staat de tournedos op steen voor 24,50 op de website en op de kaart op de kamer.
Met 6 man aan tafel maar dan kost ie 34,50.
Navraag bij bediening gedaan en dan blijkt dat vanaf vandaag de prijs is veranderd en hebben we pech.
Daarbij is de service slecht en bediening onvriendelijk

Theo Groeneveld 14 nov 2023
Reageer
Y

Klacht niet gehoord

Je komt aan en krijgt een kamer die niet schoon is en op de badkamerdeur de afdrukken van vorige gasten laat zien.
Je krijgt gelijk een upgrade, bijzonder aardig, maar stijf van t schoonmaakmiddel alcaline staat want om narigheid te voorkomen waren ze toch nog even over de deuren gegaan met een poetslap en de gang lekker opgespoten waardoor je longen dicht klapten!
3 dagen zelf alles bij moeten vullen op de kamet voor koffie en ther gebruik en na aanvraag kwam de receptioniste nieuwe handdoeken brengen.
Een klagende restaurantmedewerker dat er mensen ziek waren en maar met twee mensen waren heeft ons doen besluiten 3x elders te gaan eten.
Leerlingen waren super aardig.
In één week in 3 hotels geweest, geef ons maar Van der Valk in Arnhem en Inntel in Rotterdam, die verstaan hun vak, ook in deze slechte tijd van personeelsbezetting!
We hebben Fletcher nu 3x een herkansing gegeven maar zelfs dat is geen optie. Advies: mooi hotel maar had beter niet gebouwd kunnen worden!

Yvonne Harmsen 17 okt 2023
Reageer
F

Slecht hotel

We hebben voor 1 nachje geboekt onze kamer zat vlak boven het terras veel herrie geveel geschreeuw tot 01;00. Dit hotel beveel ik niemand aan. Bediening ook niet vriendelijke en eten was ook slecht. We gaan vaak naar hotels maar dit was wel één om nooit om snel te vergeten

Frank 19 aug 2023
Reageer
J

Geen 4 sterren waard

We kunnen de slechte reviews hieronder alleen maar bevestigen. Vriendelijk personeel,maar totaal niet opgeleid en niet attent om af te ruimen of een bestelling aan te nemen. In drukke tijden veel te weinig personeel en het wordt één grote chaos. Het hotel ligt perfect en de kamers zijn prima. Het ontbijt is aardig maar blinkt zeker niet uit. Het avondeten ook prima maar verwacht niet te veel. De totaal niet-professionele instelling van de zogenaamde hotelmanager doet afbreuk aan het geheel en heeft ervoor gezorgd dat wij voortaan liever ons geld ergens anders uitgeven.

J. von Funcke 23 jul 2023
Reageer
P

Keer op keer geen goede service

We hebben al enige tijd de gewoonte om in de zomer regelmatig naar de eetgelegenheid en buitenzitplaats van dit hotel te gaan voor een lekkere maaltijd en/of verfrissend drankje. Het hotel geniet een schitterende locatie en vanaf het afgeschermde terras is er tevens een adembenemend panorama te bewonderen. Het is een aangename plek om te vertoeven, maar.... We ervaren vaak irritatie door de volgende kwesties.

1. Het komt regelmatig voor dat we al geruime tijd op het buitenterras zitten en vervolgens zelf initiatief moeten nemen om iets te bestellen voor eten/drinken (ondanks de geringe drukte en het overvloedige personeel dat schijnbaar weinig te doen heeft...). Vanaf het allereerste moment wekt dit al frustratie op... Zelfs als we een tijdje zonder consumptie zitten, wordt er geen enkele vraag gesteld of we wellicht nog iets willen bestellen...

2. Tijdens drukke momenten kan het voorkomen dat gebruikt serviesgoed iets langer op de tafels blijft staan. Maar zelfs in situaties waarin het rustig is, zien we herhaaldelijk personeel heen en weer lopen zonder iets in hun handen… Met name tijdens het zomerseizoen is het ongewenst dat gebruikt servies?

Prive 7 okt 2022
Reageer
T

Fantastisch

Schitterend etablissement gelegen op een betoverende plek. Gedurende een periode van drie dagen hebben we volop genoten van het aanschouwen van de majestueuze aanblik van het Veerse Meer en het ondernemen van avontuurlijke excursies in de nabije omgeving. Onze verblijfsruimte was keurig onderhouden en gekenmerkt door eigentijdse elegantie. Hoewel de badkamer eenvoudig was, voldeed deze uitstekend aan onze behoeften. Het eetgelegenheid straalt een prachtige ambiance uit en de culinaire gerechten waren van voortreffelijke kwaliteit. Het ontbijtbuffet bood weliswaar een eenvoudige selectie, maar er waren voldoende keuzemogelijkheden en alles was heerlijk vers. Een uitgebreider assortiment was absoluut niet noodzakelijk. Bovendien was het personeel buitengewoon vriendelijk en uiterst hulpvaardig. Een bescheiden tekortkoming manifesteerde zich in de service op het buitenverblijf. Het duurde enige tijd voordat er iemand verscheen, dus uiteindelijk hebben we zelf maar iets gehaald. Desalniettemin verdient dit hotel niets dan lof! We zullen zeker in de toekomst terugkeren voor een hernieuwde ervaring!

Tim 3 jul 2022
Reageer
D

Fantastisch uitzicht

Fletcher Het Veerse Meer beschikt over een fantastisch uitzicht over het Veerse meer. Voor zover wij hebben kunnen beoordelen, beschikken alle kamers over een fantastisch uitzicht. Dit uitzicht alleen maakt alles al goed. Niet dat de rest slecht wat, want het is een heel luxe hotel. Dat straalt het ook wel uit.
Receptie was ok, kamer was schoon, bed was goed en het eten was vers en goed bereid. Er is een gezellige bar en terras, waar je heerlijk een drankje kan doen. Het hotel heeft zelfs een eigen jachthaven, dus je ziet genoeg bootjes voorbij komen.

Driessen 14 jun 2022
Reageer
J

Prachtige ligging aan het meer

Het grootste pluspunt van Hotel Het Veerse Meer is dat het direct aan het water ligt. Je hebt ook voldoende plek om je bootje aan te meren. Elke kamer kijkt eigenlijk over het water uit en dat maakt het een heel interessant hotel. Van je hotelkamer hoef je niks spectaculairs te verwachten, maar verder ziet het hotel er goed uit van binnen. Best een luxe uitstraling. Als je wat gaat eten is de kans ook groot dat je een mooi uitzicht hebt. Van de faciliteiten heb ik geen gebruik gemaakt, zoals de fitnesszaal.

Joop 30 mei 2022
Reageer
P

Prima Hotel

Mijn verblijf was absoluut prima te noemen. Goed genoten van een heerlijk rustgevende periode. Het eten was lekker en het uitzicht van dit hotel is erg mooi met name in de avond. Kamer was ook goed net zoals in andere reviews wel te lezen. Aan iedereen die wil genieten van een welverdiend weekendje weg, zou ik aanraden om het hier eens te proberen.

Pascal 23 apr 2022
Reageer
C

Veerse meer

Paar nachten overnacht in dit hotel en we hadden een prima ervaring gehad. We hadden een prachtig uitzicht op het Veerse meer met een groot balkon. Lag her en der wel een klein beetje stof op de kamer. Ontbijt was op een klaar minuscule dingetjes na goed. Het personeel was attent. Verder is de omgeving natuurlijk prachtig. Wij hebben een hele fijne minivakantie gehad. Bij Kanoa kun je kano's huren, wat erg leuk is om te doen. Kanoa ligt vlakbij het hotel aan het Veerse meer.

Chantal 23 mrt 2022
Reageer
Y

Geen reservering meer in het vervolg

Indien het ongeluk zich voordoet, kunnen andere gasten ongewenst je 'privéterras' betreden vanwege het gebrek aan enige vorm van afscheiding tussen de kamers. Het controleren van de kamertemperatuur is een uitdaging en het open laten van de deur is geen haalbare optie. Bovendien ontbreekt een afzonderlijke verwarming in de badkamer. Bij het ontbijt ontbrak de traditionele roomboter, in plaats daarvan was er 'Becel met roomboter' beschikbaar. Over het algemeen was het ontbijt acceptabel, maar niet opmerkelijk. Het is echter niet aan te raden om hier 's avonds te dineren. De kwaliteit van de gerechten varieert sterk en het personeel is weliswaar vriendelijk, maar lijkt onervaren of onvoldoende opgeleid. De bestelde verfrissingen kunnen soms onbedoeld achterwege gelaten worden bij de overdracht. Dit hotel zou moeten uitblinken binnen de Fletcher collectie. De verhouding tussen de prijs en de kwaliteit laat echter veel te wensen over. Niettemin is de locatie werkelijk verbluffend.

Yve 20 feb 2022
Reageer
L

Benedenmaats

Gisteravond hebben we met ons gezin (bestaande uit 10 individuen) gedineerd. Bij binnenkomst troffen we op elke stoel een compacte menukaart aan. Bij het verzoek om de uitgebreide versie te ontvangen, werd ons verteld dat er vanwege een tekort aan personeel een beperkte selectie beschikbaar was. Het is jammer dat deze informatie niet vooraf gecommuniceerd werd (bijvoorbeeld op de website!). We hadden de keuze uit een selectie van 5 verschillende voorgerechten (waarvan 2 soepen en 1 brood), 5 hoofdgerechten (waarvan 2 vleesgerechten, 2 visgerechten en 1 vegetarisch gerecht) en 2 nagerechten. De service was beneden niveau. Het laatste hoofdgerecht werd 5 minuten later geserveerd. Op dat moment had ik geen zin meer om te eten. Beide gerechten misten bovendien vrijwel elke smaak. Het dessert was buitengewoon smakelijk! Over het geheel genomen had ik hogere verwachtingen, vooral gezien de prijzen die in rekening worden gebracht... Het inkrimpen van de menukaart is begrijpelijk, maar het zou fijn zijn geweest als dit van tevoren was gecommuniceerd naar degenen die een reservering hebben gemaakt. Vaak bekijk je eerst de menukaart voordat je naar een restaurant gaat...

Lindy 13 sep 2021
Reageer
J

4 sterren onwaardig

De locatie van het hotel is prachtig en het gebouw zelf is ook erg mooi. Echter, we kregen een kamer toegewezen voor mensen met beperkte mobiliteit, waarbij de douche functioneel maar kil was en geen extra's bood zoals crème, wattenstaafjes of een showercap. Daarnaast waren de handdoeken dun en versleten. Mogelijk door de drukte op het buitenterras heeft het maar liefst TWEE uur geduurd voordat we ons tweegangen-diner konden nuttigen. Het betrof een speciale aanbieding van een vette burger op een broodje, gevolgd door een ijsdessert, ter waarde van 29,50 euro (terwijl je de gerechten los kunt bestellen voor 25 euro...?!)

Jimmy 9 aug 2021
Reageer
J

slechte service voor mooi hotel

De service liet te wensen over. We hebben twee keer een Latte Macchiato besteld en moesten beide keren erg lang wachten, langer dan 15 minuten, terwijl het personeel niet druk bezig leek te zijn. De tweede keer kregen we onze drankjes zelfs helemaal niet. De jongeman achter de bar leek wederom niet veel te doen te hebben, maar onze bestelling kwam maar niet. Pas na herhaaldelijk vragen van onze kant kwam hij eindelijk in actie. Toen we vroegen of ze ons waren vergeten, was zijn reactie: "Maar ik ben er nu toch!" Ten slotte heeft hij, met een duidelijk geërgerde houding, alsnog de koffie geserveerd zonder te zeggen waarom de gevraagde zoetjes ontbrak. Het is jammer dat er geen goede service bewezen wordt. De ligging is wel prachtig.

Jaap 9 aug 2021
Reageer
J

Letten op de details

De setting van deze plek is werkelijk fantastisch en het pand maakt een uitstekende indruk. Over het personeel mag ik niet klagen. Desalniettemin, bij onze aankomst bleek de kamer niet schoon te zijn. Nadat we dit hadden gemeld bij de receptie, werd er actie ondernomen om de kamer schoon te maken. Helaas, toen we weer terug op de kamer waren, was deze nog steeds niet naar behoren gereinigd. Opnieuw hebben we contact opgenomen met de receptie om het probleem aan te kaarten. In de kamer was er slechts één multifunctioneel product beschikbaar, dat bedoeld was voor zowel handen, haar als lichaam. Aangezien we geen eigen shampoo bij ons hadden, waren we genoodzaakt om onze haren te wassen met deze zeep, zonder gebruik te kunnen maken van conditioner. De handdoeken waren eveneens dun en vertoonden tekenen van slijtage. Het zou prettig zijn geweest als er een paar nieuwe handdoeken beschikbaar waren gesteld. 's Avonds hebben we in het restaurant gedineerd, waar er iets misging. Het drinken liet op zich wachten. De smaak van het eten was goed, maar er ontbrak oog voor detail. Het ontbijt was eenvoudig van aard. Ik verlangde naar die speciale twist, zoals een dagelijks wisselende specialiteit of een breder scala aan beleg. Over het algemeen is het een prachtig hotel, maar er moeten nog wat details worden aangepakt. Zeker gezien de prijs mag je hier iets meer van verwachten!

Jack 9 aug 2021
Reageer
Beste hotels

Dit zijn de beste hotels van maart 2024 in de omgeving van Arnemuiden.

Over Fletcher Hotel Het Veerse Meer

Fletcher Hotel-Restaurant Het Veerse Meer is een 4-sterren hotel, gelegen aan Oranjeplaatweg 1 te Arnemuiden. Het hotel beschikt over 51 hotelkamers en vergaderzalen. Tevens beschikt dit hotel over de volgende faciliteiten: e-bike verhuur, fiets- en wandelroutes, café/bar, restaurant, terras, fitness, een eigen jachthaven en meer. Parkeren bij het hotel is gratis. In de omgeving van het hotel vind je Bevrijdingsmuseum Zeeland, Deltapark Neeltje Jans en Reptielenzoo Iguana.

  • Nog niet geverifieerd
  • Hotels
  • Arnemuiden, Zeeland
  • https://www.hotelhetveersemeer.nl
  • info@hotelhetveersemeer.nl