Fletcher Hotel De Scheperskamp

Fletcher Hotel De Scheperskamp

3.4 reviewscore • 13 reviews
I

Renovatie is zeker nodig

Ik ben het helemaal eens met de review van Lucas. De omgeving is werkelijk prachtig, maar het hotel is aan een renovatie toe. Dat is ook de reden waarom ik 3 sterren geef. Ik had gehoord dat het in oktober gerenoveerd gaat worden. Na de renovatie zal ik ongetwijfeld 5 sterren waard zijn. Ik ga dan zeker terug komen, want in de omgeving valt nog veel te ontdekken. Veel pittoreske dorpjes, ik houd er gewoon van. Fietsen, wandelen, een kasteel bezoeken. Je kunt hier van alles doen.

Inge 27 mei 2022
Reageer
L

Verbouwing nodig

Het hotel heeft wel een verbouwing nodig. Vloerbedekking is zeker aan vervanging toe. Wel een leuke dag gehad in Lochem en omstreken. Wij zijn naar Landgoed de Wiersse geweest en hebben wat gegeten in een restaurantje in Lochem. De omgeving is hier erg mooi. Ik denk niet dat wij nog een keer naar ditzelfde hotel zullen terugkeren, maar voor de omgeving willen wij wel zeker terugkeren. We zitten te denken om de volgende keer naar het Fletcher hotel in Zutphen te gaan, want doorgaans zijn wij wel heel tevreden met Fletcher hotels. Aan Fletcher hotel De Scheperskamp mag nog wel wat gebeuren. Het terras daar in tegen is wel erg gezellig.

Lucas 19 apr 2022
Reageer
A

Handdoeken zijn overduidelijk versleten

Het tapijt vertoont vlekken die slechts met moeite te herkennen zijn, en de oorsprong ervan blijft een mysterie. Er hangt een onplezierige, bedompte geur in de lucht en de aangeboden handdoeken zijn overduidelijk versleten, met zichtbare gaten. Het is een aaneenschakeling van tekortkomingen en armoedige toestand. Het voelt onaanvaardbaar dat ik een bedrag van €75 heb moeten betalen voor deze mate van kwaliteit. Het is van essentieel belang dat dit op de juiste wijze wordt aangepakt, of anders volledig wordt vermeden. Dit was onze ervaring jammergenoeg, we gaan uitkijken naar een ander hotel om de mindere ervaring van dit hotel te vergeten.

Abel 26 dec 2021
Reageer
B

Ernstig verstoord door geluidsoverlast

Onze kamer werd ernstig verstoord door geluidsoverlast, aangezien onze accommodatie zich boven het zwembadgedeelte bevond. Het aanhoudende gezoem gedurende de hele nacht was voldoende om iemand tot waanzin te drijven. Een eenvoudige nachtrust was moeilijk te doen. Het bed vertoonde zichtbare slijtage, met aanzienlijke inzinkingen en vervormingen. Het was zelfs onnodig om de kamerverwarming in te schakelen, omdat de atmosfeer eerder aanvoelde als een broeierige sauna. Gewoon onvoorstelbaar voor een hotel van dit kaliber. De rust die we hoopten te vinden, werd volledig ondermijnd. Voor onzelf hebben we het heel erg gevonden dat we dit moesten meemaken. We hadden namelijk een andere vakantie in gedachten.

Bas 4 dec 2021
Reageer
B

Nooit meer een boeking hier

Tijdens het ontbijt was er een tekort aan brood, boter, kaas en ga zo maar door. Helaas is het roerei uitverkocht, maar voel je vrij om een gewoon ei te nemen. Het is net zo smakelijk. Ondermaats leiderschap! Gisterenavond was er een storing in het brandalarm systeem. Tot op heden is het probleem nog niet verholpen. De brandwerende deuren zijn gesloten. Er is misleidende informatie te vinden op de website betreffende het restaurant. Er wordt beweerd dat er renovaties gaande zijn, maar in feite is er simpelweg een tekort aan medewerkers. Als ik dit van te voren wisthad ik nooit een boeking hier gedaan.

Bauke 18 nov 2021
Reageer
B

Je wordt genegeerd!

Het sanitair was in onhygiënische staat, waardoor we een alternatieve kamer toegewezen kregen. Echter, deze tweede kamer bleek ook niet significant beter te zijn qua hygiëne. Er was een beschadigde stoel aanwezig en opvallende vlekken waren verspreid, zelfs op de gangen. Dit resulteerde in een teleurstelling. Het grappige van alles is dat als je iets aankaart dat niet goed is, er gewoon niet naar je geluisterd wordt. Je klachten worden niet serieus en je moet lang wachten voordat een verzoek wordt ingewilligd.

Benten 1 okt 2021
Reageer
B

Sporen van voorgaande gasten

De kamer vertoonde sporen van voorgaande gasten, wat de ervaring negatief beïnvloedde. De parkeerplaats was in het donker slecht verlicht en bood onvoldoende ruimte. Ik was erg huiverig om mijn auto daar te parkeren. Het incheckproces vergde aanzienlijk veel tijd. Tevens waren er onaangename vlekken te zien op de vloerbedekking. Tijdens het ontbijt waren er lange wachtrijen bij het koffie- en theeapparaat. Gelukkig smaakt het eten wel en waren er lekker sappen om van te genieten. Helaas kijk je niet alleen naar lekker eten als je kamer boekt bij een hotel. Voor ons blijft het bij deze ene keer.

Berend 21 sep 2021
Reageer
B

Binnen de top 3

De accommodatie bevindt zich aan de periferie van Lochem, te midden van een weelderige omgeving. De vertrekken bieden voldoende ruimte en zijn uitgerust met comfortabele bedden. Een ventilator is aanwezig in de ruimte, maar er is geen airconditioning voorhanden. Ondanks dat de buitentemperatuur rond de 20 graden Celsius lag, ervoeren we toch een aangename warmte in de kamer. Als het tijd was om te lunchen stonden vriendelijke medewerkers klaar om ons te bedienen. Na het eten was even uitrusten om daarna een luchtige wandeling te maken. Dit hotel vinden we in ieder geval binnen de top 3.

Bodie 3 sep 2021
Reageer
V

Lekker in de bossen

De locatie van het hotel is idyllisch, aan de rand van Lochem in een groene omgeving. De kamers zijn ruim en voorzien van comfortabele bedden. Er is een ventilator aanwezig in de kamer, maar geen airconditioning. Tijdens ons verblijf was het overdag ongeveer 20 graden Celsius, waardoor het in de kamer aan de warme kant was. Dit kan een probleem zijn tijdens hete dagen. Een ander minpunt is dat de kamers tijdens een meerdaags verblijf niet worden schoongemaakt, tenzij je hier specifiek om vraagt. Volgens de receptionist heeft dit te maken met het einde van de schoolvakanties, waardoor er niet voldoende studenten/scholieren beschikbaar zijn om de kamers schoon te maken. Dit is een verwachting die niet aan de normen van een 4-sterren hotel voldoet.

Van der West 3 sep 2021
Reageer
B

Gebrek aan netheid

Het personeel is bijzonder gastvrij, de bedden zijn comfortabel, echter vertoont het hotel een gedateerde uitstraling en een gebrek aan netheid. De vensterbanken tonen sporen van verwaarlozing, met aanwezigheid van spinnenwebben, overleden insecten verspreid door het gehele pand, en tapijt dat dringend toe is aan vernieuwing. Wellicht zou het een optie kunnen zijn om enkele Fletcher-vestigingen te sluiten en andere te herstructureren en vernieuwen? Deze vestiging lijkt zonder meer een die opgedoekt moet worden. Ik heb wel bij een andere Fletcher hotel een andere ervaring gehad. Het was daar een wereld van verschil in vergelijking met dit hotel.

Bowie 9 aug 2021
Reageer
B

Beneden verwachtingen

Na mijn tijd doorgebracht te hebben in de Paasberg (wat zich direct achter dit hotel bevindt en tevens een driesterrenaccommodatie is), had ik verwacht dat deze ervaring vrijwel identiek zou zijn. Dat bleek een onjuiste veronderstelling te zijn. Hoewel er een zwembad aanwezig is, zou ik eerder neigen naar een beoordeling van 2 sterren in plaats van de aangegeven 4 sterren. Van een 4 sterren mag je meer verwachten. Het eten was in twee woorden: Niet lekker. Daarnaast is het zo dat de kamers van een 4sterren hotel royaal eruit zien. Dit is jammer genoeg niet het geval bij dit hotel

Bram 4 aug 2021
Reageer
B

Keurig hotel

Een uitgestrekte tweepersoonskamer van het standaardtype geboekt. De kamer was werkelijk ruim en keurig onderhouden, en hetzelfde gold voor de badkamer. Hoewel het op de tweede verdieping onder het dak behoorlijk warm en benauwd was, bood het grote raam met hor gelukkig een verfrissende en koele luchttoevoer. Het ontbijtbuffet was bevredigend. Hoewel het hotel een aantrekkelijke locatie en degelijke wifi heeft, is het duidelijk dat renovatie nodig is: er zijn vlekken en viezigheid op de vloerbedekking op verschillende plekken, en het behang vertoont eveneens vlekken en scheuren. Ondanks dit alles ben ik toch tevreden.

Brody 16 jul 2021
Reageer
C

Relaxe omgeving

De ideale omgeving voor verkenning per fiets en wandeltochten! De accommodatie is uitstekend, met een ruime slaapkamer en een balkon dat uitkijkt op de tuin en het daaropvolgende bos. Op het balkon kun je in de avond uren genieten van een prachtig uitzicht onder het genot van een hapje en een drankje. En, zoals eerder aangegeven, heb je dan de leuke wandelroutes. Voor de fitte reizigers zal dit zeker een goed uitgangspunt. Absoluut fantastisch! De kamers zijn voorzien van een airco, dus heb je het moment te warm of te koud.

Cain 31 mei 2021
Reageer
Beste hotels

Dit zijn de beste hotels van maart 2024 in de omgeving van Lochem.

Over Fletcher Hotel De Scheperskamp

Fletcher Hotel-Restaurant De Scheperskamp is een 4-sterren hotel, gelegen aan Paasberg 3 te Lochem. Het hotel beschikt over 50 hotelkamers, feestzalen en vergaderzalen. Tevens beschikt dit hotel over de volgende faciliteiten: e-bike verhuur, fiets- en wandelroutes, café/bar, restaurant, terras, BBQ mogelijkheden, meerdere wellnessfaciliteiten, binnenzwembad, darts en meer. Parkeren bij het hotel is gratis en honden zijn welkom tegen een meerprijs. In de omgeving van het hotel vind je Natuurgebied de Paasberg, Kasteel Ruurlo en Klimbos Achterhoek.

  • Nog niet geverifieerd
  • Hotels
  • Lochem, Gelderland
  • https://www.hotelscheperskamp.nl
  • info@hotelscheperskamp.nl