Een uitstekend logement op een voortreffelijke locatie. Meerdere malen deze plek bezocht, en elke keer waren zowel de kamer als het ontbijt volledig naar tevredenheid. Van het personeel mag je verwachten dat ze je alle ondersteuning bieden. Verder zijn er ook plekken die je in de buurt kan bezoeken. Als je hier niet geniet, dan ligt het echt aan jou.
Bij aankomst weinig informatie gekregen. Geluk dat wij vroegen naar avondeten want deze moest geboekt worden. Er was een bejaard koppel die aangemaand wordt te gaan eten in Amersfoord te gaan eten omdat ze zogezegd volgeboekt waren, wij zelf ondervonden dat dit niet zo was. Kamer viel best nog mee, juist dat er buiten aan terras twee stoelen tussen het onkruid stonden. Rondom hotel dringen aan groenomgeving aan renovatie toe nodig. Dan binnen terras iets gaan drinken geen ober te vinden , uiteindelijk kwam er engelsman vragen wat te drinken. Fietroutes die ter beschikking lagen waren niet meer up to date, veel gesukkel tijdens rijden. Eerste morgend ontbijt was kompleet een ramp. Er was van alles tekort , koffieapparaten lieten het afweten, tafels stonden vol (niet afgeruimd). Iemand vroeg eten aan te vullen en kreeg promt het antwoordt dat hij er alleen voor stond, dus personeel te kort. Bar die aanwezig was , was niet open enz...Duidelijk geen vier sterren waard.
Een uitermate teleurstellende en ongastvrije service-ervaring. Toen ik vroeg om een cola zero, kreeg ik als reactie: "Even geduld, ik kan dat niet direct onthouden." De maaltijd arriveerde op een kille temperatuur en onderging vervolgens opwarming in een groene eivormige grill. Ik vermoed echter dat de barbecue niet in werking was en dat de chef-kok recentelijk een frisse start heeft gemaakt.
Smerig is nog tegoed omschreven voor deze kamer.
Ranzige, onhygiënisch en verouderde kamers.
Tandpasta zat nog op de tegels, haren in bad, lekkende wc met alle vuiligheid van dien, schimmel etc.
Na melding kreeg ik terugkoppeling dat ze dagelijks streven naar service en kwaliteit en dat de housekeeping extra goed had schoongemaakt, bij terugkomst kamer geen verschil!
Ongelofelijk dat hier geen keuringsdienst voor is.
Geen passende oplossing geboden (terugbetalen toeslag 4 sterren en reserveringskosten).
Ze moesten zich schamen!
Het plaatselijke asiel ziet er nog beter uit!
De mate van vuilheid wordt nog niet volledig recht gedaan aan de beschrijving van deze kamer. De toestand was zeer onsmakelijk, verre van hygiënisch en totaal ontoelaatbaar. Nadat ik mijn zorgen had geuit, werd ik ingelicht dat de schoonmaakploeg extra inspanningen had gedaan om grondig op te ruimen. Bij mijn terugkeer later op die dag was er geen enkele verbetering te bespeuren.
Het logement draagt de classificatie van vier sterren, hoewel dit naar mijn mening niet passend is. We hadden initially een kamer van het comfortniveau geboekt, echter kregen we een opwaardering naar een "superieure kamer." Deze kamer was op zichzelf bevredigend, maar vertoonde geen opmerkelijke eigenschappen. Het ochtendmaal was niet bijzonder uitmuntend. Ook hebben we 's avonds in het logement gedineerd, maar dit is eveneens niet iets dat ik zou aanbevelen.
De buitenzijde en binnenkant (gemeenschappelijke ruimten) van het verblijf stralen een charmante en authentieke sfeer uit. Echter, de accommodaties laten veel te wensen over. De initiële kamer vertoonde tekenen van gebrekkige reiniging; er waren nog resten zichtbaar in het toilet, een mandarijn lag in de kast en er was zelfs een bloedvlek op het tapijt te vinden (los van andere onreine vlekken op de vloerbedekking).
Zowel tijdens de maand Mei als nu in September heeft het logement teleurstellend gepresteerd. In de maand Mei is het tweemaal voorgekomen dat de kamer van hogere standaard (dus een duurdere optie) niet is gereinigd. Het was geen prettige ervaring om 's avonds laat terug te keren. Natuurlijk heb ik dit gemeld, maar er werd geen enkele vorm van compensatie aangeboden.
Nacht doorgebracht op een kamer in hotel de Klepperman in Hoevelaken.
Zeer ontevreden over de gedateerde kamer, krappe badkamer (douchen in bad), behang zit los, dikke lagen stof op de meubels en de tv, er stond zelfs nog een gebruikt koffiekopje op het nachtkastje.
Jaren geleden kwam ik hier toen het nog een Bilderberg Hotel was, dan is deze ervaring nu een grote deceptie.
Er is een lekkage in het toilet, echter is er geen opvolging aan gegeven, hoewel er wel aantekening van is gemaakt. Er is geen enkele keer schoongemaakt in de kamer. Bovendien ontbrak het rozijnenbrood bij de kaasplank, en ondanks dit gebrek werd er €12,50 in rekening gebracht zonder enige vergoeding, terwijl het bord met kaas nog geen €2 aan waarde bevatte.
Hotel de Klepperman ligt midden in Hoevelaken. Hoevelaken is een dorpje naast Amersfoort. Een leuke omgeving om op vakantie te gaan, maar je moet er wel van houden. Je hebt zowel stad als natuur. Natuur ligt eigenlijk aan de andere kant van Amersfoort. Hier begint de Utrechtse heuvelrug. Het hotel zelf is een soort grote boerderij. Het ziet er wel sprookjesachtig uit. De omgeving is dan weliswaar minder sprookjesachtig, want het ligt midden in Hoevelaken. Verder gewoon een net hotel, met wat faciliteiten, mocht je er van houden. Dit zijn dan voornamelijk wellness faciliteiten. Wel heb ik even gebruik gemaakt van het sportschooltje.
Een teleurstellende ervaring: ondanks dat het buiten slechts 21 graden was, was de kamer buitengewoon warm. Een bescheiden ventilatortje bood geen enkele verlichting. Het ontbijt was smakelijk, en het diner was ook aangenaam (hoewel de eetzaal wat somber was). De sanitaire voorzieningen waren helaas vuil, met aanwezigheid van schimmel en diverse vlekken die met wat bleekmiddel makkelijk verholpen konden worden.
Wij zijn 3 daagjes er tussenuit geweest naar Fletcher Hotel de Klepperman, dit hotel staat in Hoevelaken. Reden van de boeking is een actie uit de krant geweest waarbij we 2 nachtjes in het hotel hebben mogen overnachten met een high tea! De kamer was erg schoon, bedden lagen lekker en eigenlijk was alles boven verwachting. De high tea was een stuk luxer dan we hadden verwacht met meerdere hapjes en 3 gangen. We waren dan ook erg verrast dat het zo uitgebreid was. We willen graag ook nog een compliment geven aan het personeel die erg vriendelijk was en ons goed heeft geholpen.
Het wanddecor in de kamer vertoont enige losheid. De service in het restaurant laat te wensen over. Er ontbreekt een duidelijk overzicht, en de organisatie laat aanzienlijk te wensen over. Tafels die achtergelaten zijn en vervuild, worden niet opgeruimd. Het bed werd ook niet echt goed opgemaakt. Weinig reden om te genieten hier.
Een enorme bron van teleurstelling. We hebben in de accommodatiebrochure gelezen over de aanwezigheid van ontspanningsvoorzieningen zoals een wellnessruimte met een sauna, jacuzzi, Turks stoombad en vergelijkbare faciliteiten. Bij onze aankomst vernamen we dat het gebruik van de ontspanningsfaciliteiten, zoals de wellness, sinds de aanvang van de covid-crisis niet langer mogelijk was.
De kamer was stoffig en gedateerd. Vloerbedekking vol vlekken; beddengoed en handdoeken waren niet schoon, met gele en bruine vlekken. Behang hing afgescheurd aan de muren. Te kleine, oude badkamer waar je tegen muur en bad aan komt, terwijl je op de toilet zit. Vies en versleten douchegordijn. Zielig douchestraaltje. Tissues op. Ontbijt standaard, maar eenvoudig. Geen koffie/thee faciliteit op de kamer; geen koelkastje.
Ik had een Deluxe kamer geboekt (met bevestiging per mail), maar kreeg een Comfort kamer.
Receptioniste was heel onprofessioneel, onaardig, niet klantvriendelijk en niet empathisch.
Geen enkel begrip voor mijn klacht. "Het stond immers zo in het systeem", dus geen boodschap aan mijn verhaal en aan de getoonde, schriftelijke bevestiging (zie hieronder).
De manager (of andere leidinggevende) was desgevraagd wegens een privé crisis (?!) niet te bereiken.
Zelf moeten vragen of er wellicht bij een ander hotel van deze Fletcher keten wel plaats was; bleek niet het geval.
Alle hotels zouden volgeboekt zijn, dus er was geen andere kamer beschikbaar.
Dit zijn de beste hotels van september 2023 in de omgeving van Hoevelaken.
Fletcher Hotel-Restaurant De Klepperman is een 4-sterren hotel, gelegen aan Oosterdorpsstraat 11 te Hoevelaken. Het hotel beschikt over 79 hotelkamers en feestzalen. Tevens beschikt dit hotel over de volgende faciliteiten: e-bike verhuur, fiets- en wandelroutes, bar, restaurant, terras, brasserie, meerdere wellnessfaciliteiten, fitness, voetbalveld en meer. Parkeren bij het hotel is gratis. In de omgeving van het hotel vind je Kunsthal KAdE, Museum Flehite en DierenPark Amersfoort.