Fletcher Hotel De Klepperman

Fletcher Hotel De Klepperman

2.6 reviewscore • 20 reviews
J

Uitstekend logement

Een uitstekend logement op een voortreffelijke locatie. Meerdere malen deze plek bezocht, en elke keer waren zowel de kamer als het ontbijt volledig naar tevredenheid. Van het personeel mag je verwachten dat ze je alle ondersteuning bieden. Verder zijn er ook plekken die je in de buurt kan bezoeken. Als je hier niet geniet, dan ligt het echt aan jou.

Jaap 4 aug 2023
Reageer
L

Verschrikkelijk!

Nav eerdere fantastische zeer tevreden kerstarrangementen bij Fletcher Buunderkamp in Wolfheze beleefd, dachten we laten we dit jaar bij Hotel Klepperman een eerste kerstdag met 5 gangendiner boeken. Het eten leek of het zo op een bord gekwakt werd, zo fantasieloos, totaal geen garnering o.i.de soep was lauw, bijna koud, de zeeduivel hard taai en droog. Mijn hoofdgerecht was telefonisch toegezegd dat ik rollade met lasagna bladeren zou krijgen
ivm dat ik liever geen wild eet. Het was 2 lasagnabladeren met kaas en wat spinazie met een soort tomaten saus eroverheen, alles was koud. Het stuk hert bij
mijn partner moest je met een vergrootglas zoeken, en dat was het hoofdgerecht met 1 stukje
pastinaak. Wederom geen garnering, heel fantasieloos. Het toetje was ook een en al
armoede. Er zat totaal geen liefde in het eten, het voelde
als een belediging om dit eten voorgeschoteld te krijgen.

Biedt liever een 3 gang menu aan, desnoods een 2 gangen
menu maar waar wel zorg en
liefde inzit. Want dit was echt een belediging voor zowel het
eten als aan ons!

Hoop echt daadwerkelijk dat
jullie iets hier iets mee kunnen,
want dit was voor ons een nooit meer Klepperman ervaring!

Nu moet ik er wel bij schrijven dat de Receptioniste aardig reageerde en dat we korting
kregen bij de drankrekening
maar daar ging het ons niet om, wij kwamen echt voor een gezellig goed kwalitatief kerstdiner.

Lene 30 dec 2023
Reageer
d

Ziek na restaurantbezoek

Zaterdag 28 oktober heb ik in het restaurant van hotel de Klepperman gegeten.
Als voorgerecht heb ik de pomodori tomatensoep besteld en gegeten.
Deze was lauw en toch opgegeten.
Helaas werd ik eind van de volgende ochtend ziek en kwam de soep er langs de zelfde weg weer uit, daarna nog 2 dagen ziek geweest.
Volgende keer toch maar nieuwe soep vragen.

de Jong 7 nov 2023
Reageer
R

Fijn verblijf

2e nacht in Hotel Klepperman en verbleven nu op de 2e etage. Ruime nette kamer. Wel warm, maar goed te doen. Het ontbijt was goed, het diner prima, de sfeer van het hotel erg prettig, en ook deze 2e dag vriendelijk personeel. Hotel ligt op een mooie centrale plek in Nederland.

R.de Jonge 1 okt 2023
Reageer
R

Geen kamer op de begane grond nemen

Vriendelijke medewerkers maar.......niet alle zijn geschikt voor dit werk.
Kamer 8 begane grond niet boeken, mogelijk ook de andere kamers op de begane grondniet.
De kamer 26 graden terwijl het buiten 11 graden is. Verwarming is uit, hitte komt door verwarmingsbuizen die onder de begane grond door lopen. Buiten komt voor kamer 8 de stoom uit een pijp. De kamer lijkt wel een sauna. Ook de lucht is erg droog waardoor je hoofdpijn krijgt en droge mond en neus.
Airco is aanwezig maar maakt teveel lawaai.
Na vraag of de kamer koeler kan, antwoord: nee niet mogelijk. Voorstel van de medewerker of hij een ventilator kon brengen. Wel attent.
Vloerbedekking in de kamer mag ook naast de plinten en in de hoeken worden gezogen is grijs van de stof.
Restaurant, tafels niet allemaal schoon, glas wijn gekregen met lippenstift aan het glas.
Het menu/ diner zag er goed uit en het eten was prima. Het was er druk.
Geen aanduiding dat de bar naast de receptie gesloten was. Zelf op onderzoek uit ( receptie was druk met telefoontjes) en verderop in het hotel een bar/ restaurant gevonden.
Hotel op zich ziet er goed uit van binnen en sfeer heeft wel wat, maar 4 sterren onbegrijpelijk. Of ....het moet al zo zijn dat de kamer (geboekt via vakantieveilingen) wordt toebedeeld aan deze doelgroep omdat je goedkoop een kamer kunt scoren en deze kamers anders niet verhuurd worden. Mogelijk zijn de andere kamers wel goed?
Hoe dan ook, geen visitekaartje voor dit Fletcher Hotel.

R.de Jonge 29 sep 2023
Reageer
D

geen 4 sterren

Bij aankomst weinig informatie gekregen. Geluk dat wij vroegen naar avondeten want deze moest geboekt worden. Er was een bejaard koppel die aangemaand wordt te gaan eten in Amersfoord te gaan eten omdat ze zogezegd volgeboekt waren, wij zelf ondervonden dat dit niet zo was. Kamer viel best nog mee, juist dat er buiten aan terras twee stoelen tussen het onkruid stonden. Rondom hotel dringen aan groenomgeving aan renovatie toe nodig. Dan binnen terras iets gaan drinken geen ober te vinden , uiteindelijk kwam er engelsman vragen wat te drinken. Fietroutes die ter beschikking lagen waren niet meer up to date, veel gesukkel tijdens rijden. Eerste morgend ontbijt was kompleet een ramp. Er was van alles tekort , koffieapparaten lieten het afweten, tafels stonden vol (niet afgeruimd). Iemand vroeg eten aan te vullen en kreeg promt het antwoordt dat hij er alleen voor stond, dus personeel te kort. Bar die aanwezig was , was niet open enz...Duidelijk geen vier sterren waard.

De Schepper 5 sep 2023
Reageer
C

uitermate teleurstellende en ongastvrije service-e

Een uitermate teleurstellende en ongastvrije service-ervaring. Toen ik vroeg om een cola zero, kreeg ik als reactie: "Even geduld, ik kan dat niet direct onthouden." De maaltijd arriveerde op een kille temperatuur en onderging vervolgens opwarming in een groene eivormige grill. Ik vermoed echter dat de barbecue niet in werking was en dat de chef-kok recentelijk een frisse start heeft gemaakt.

Cornelia 9 jun 2023
Reageer
M

Ranzig onhygienisvhen onacceptabel.

Smerig is nog tegoed omschreven voor deze kamer.
Ranzige, onhygiënisch en verouderde kamers.
Tandpasta zat nog op de tegels, haren in bad, lekkende wc met alle vuiligheid van dien, schimmel etc.
Na melding kreeg ik terugkoppeling dat ze dagelijks streven naar service en kwaliteit en dat de housekeeping extra goed had schoongemaakt, bij terugkomst kamer geen verschil!
Ongelofelijk dat hier geen keuringsdienst voor is.
Geen passende oplossing geboden (terugbetalen toeslag 4 sterren en reserveringskosten).
Ze moesten zich schamen!
Het plaatselijke asiel ziet er nog beter uit!

Marielle 30 mrt 2023
Reageer
M

Onderhoud sgelijk aan 0.0

De mate van vuilheid wordt nog niet volledig recht gedaan aan de beschrijving van deze kamer. De toestand was zeer onsmakelijk, verre van hygiënisch en totaal ontoelaatbaar. Nadat ik mijn zorgen had geuit, werd ik ingelicht dat de schoonmaakploeg extra inspanningen had gedaan om grondig op te ruimen. Bij mijn terugkeer later op die dag was er geen enkele verbetering te bespeuren.

Meryl 30 mrt 2023
Reageer
K

Geen teken van een 4sterren hotel

Het logement draagt de classificatie van vier sterren, hoewel dit naar mijn mening niet passend is. We hadden initially een kamer van het comfortniveau geboekt, echter kregen we een opwaardering naar een "superieure kamer." Deze kamer was op zichzelf bevredigend, maar vertoonde geen opmerkelijke eigenschappen. Het ochtendmaal was niet bijzonder uitmuntend. Ook hebben we 's avonds in het logement gedineerd, maar dit is eveneens niet iets dat ik zou aanbevelen.

Karl 11 dec 2022
Reageer
S

Gebrekkige reiniging

De buitenzijde en binnenkant (gemeenschappelijke ruimten) van het verblijf stralen een charmante en authentieke sfeer uit. Echter, de accommodaties laten veel te wensen over. De initiële kamer vertoonde tekenen van gebrekkige reiniging; er waren nog resten zichtbaar in het toilet, een mandarijn lag in de kast en er was zelfs een bloedvlek op het tapijt te vinden (los van andere onreine vlekken op de vloerbedekking).

Shein 6 dec 2022
Reageer
V

Tot tweemaal toe slecht

Zowel tijdens de maand Mei als nu in September heeft het logement teleurstellend gepresteerd. In de maand Mei is het tweemaal voorgekomen dat de kamer van hogere standaard (dus een duurdere optie) niet is gereinigd. Het was geen prettige ervaring om 's avonds laat terug te keren. Natuurlijk heb ik dit gemeld, maar er werd geen enkele vorm van compensatie aangeboden.

Vaster 1 okt 2022
Reageer
M

Kamer niet schoon hotel de Klepperman

Nacht doorgebracht op een kamer in hotel de Klepperman in Hoevelaken.
Zeer ontevreden over de gedateerde kamer, krappe badkamer (douchen in bad), behang zit los, dikke lagen stof op de meubels en de tv, er stond zelfs nog een gebruikt koffiekopje op het nachtkastje.
Jaren geleden kwam ik hier toen het nog een Bilderberg Hotel was, dan is deze ervaring nu een grote deceptie.

Marga 23 sep 2022
Reageer
H

Alleen maar money making

Er is een lekkage in het toilet, echter is er geen opvolging aan gegeven, hoewel er wel aantekening van is gemaakt. Er is geen enkele keer schoongemaakt in de kamer. Bovendien ontbrak het rozijnenbrood bij de kaasplank, en ondanks dit gebrek werd er €12,50 in rekening gebracht zonder enige vergoeding, terwijl het bord met kaas nog geen €2 aan waarde bevatte.

Haakmat 15 sep 2022
Reageer
G

Midden in Hoevelaken

Hotel de Klepperman ligt midden in Hoevelaken. Hoevelaken is een dorpje naast Amersfoort. Een leuke omgeving om op vakantie te gaan, maar je moet er wel van houden. Je hebt zowel stad als natuur. Natuur ligt eigenlijk aan de andere kant van Amersfoort. Hier begint de Utrechtse heuvelrug. Het hotel zelf is een soort grote boerderij. Het ziet er wel sprookjesachtig uit. De omgeving is dan weliswaar minder sprookjesachtig, want het ligt midden in Hoevelaken. Verder gewoon een net hotel, met wat faciliteiten, mocht je er van houden. Dit zijn dan voornamelijk wellness faciliteiten. Wel heb ik even gebruik gemaakt van het sportschooltje.

Gert 2 aug 2022
Reageer
K

Sanitaire voorzieningen vuil

Een teleurstellende ervaring: ondanks dat het buiten slechts 21 graden was, was de kamer buitengewoon warm. Een bescheiden ventilatortje bood geen enkele verlichting. Het ontbijt was smakelijk, en het diner was ook aangenaam (hoewel de eetzaal wat somber was). De sanitaire voorzieningen waren helaas vuil, met aanwezigheid van schimmel en diverse vlekken die met wat bleekmiddel makkelijk verholpen konden worden.

Karly 26 jul 2022
Reageer
G

Lang weekend weg Fletcher Hotel de Klepperman

Wij zijn 3 daagjes er tussenuit geweest naar Fletcher Hotel de Klepperman, dit hotel staat in Hoevelaken. Reden van de boeking is een actie uit de krant geweest waarbij we 2 nachtjes in het hotel hebben mogen overnachten met een high tea! De kamer was erg schoon, bedden lagen lekker en eigenlijk was alles boven verwachting. De high tea was een stuk luxer dan we hadden verwacht met meerdere hapjes en 3 gangen. We waren dan ook erg verrast dat het zo uitgebreid was. We willen graag ook nog een compliment geven aan het personeel die erg vriendelijk was en ons goed heeft geholpen.

Gerda 5 mei 2022
Reageer
L

Weinig reden om te genieten hier

Het wanddecor in de kamer vertoont enige losheid. De service in het restaurant laat te wensen over. Er ontbreekt een duidelijk overzicht, en de organisatie laat aanzienlijk te wensen over. Tafels die achtergelaten zijn en vervuild, worden niet opgeruimd. Het bed werd ook niet echt goed opgemaakt. Weinig reden om te genieten hier.

Loor 19 apr 2022
Reageer
R

Geen moment plezier

Een enorme bron van teleurstelling. We hebben in de accommodatiebrochure gelezen over de aanwezigheid van ontspanningsvoorzieningen zoals een wellnessruimte met een sauna, jacuzzi, Turks stoombad en vergelijkbare faciliteiten. Bij onze aankomst vernamen we dat het gebruik van de ontspanningsfaciliteiten, zoals de wellness, sinds de aanvang van de covid-crisis niet langer mogelijk was.

Rosita 3 apr 2022
Reageer
H

Slecht hotel en vieze gedateerde kamers

De kamer was stoffig en gedateerd. Vloerbedekking vol vlekken; beddengoed en handdoeken waren niet schoon, met gele en bruine vlekken. Behang hing afgescheurd aan de muren. Te kleine, oude badkamer waar je tegen muur en bad aan komt, terwijl je op de toilet zit. Vies en versleten douchegordijn. Zielig douchestraaltje. Tissues op. Ontbijt standaard, maar eenvoudig. Geen koffie/thee faciliteit op de kamer; geen koelkastje.

Ik had een Deluxe kamer geboekt (met bevestiging per mail), maar kreeg een Comfort kamer.
Receptioniste was heel onprofessioneel, onaardig, niet klantvriendelijk en niet empathisch.
Geen enkel begrip voor mijn klacht. "Het stond immers zo in het systeem", dus geen boodschap aan mijn verhaal en aan de getoonde, schriftelijke bevestiging (zie hieronder).
De manager (of andere leidinggevende) was desgevraagd wegens een privé crisis (?!) niet te bereiken.
Zelf moeten vragen of er wellicht bij een ander hotel van deze Fletcher keten wel plaats was; bleek niet het geval.
Alle hotels zouden volgeboekt zijn, dus er was geen andere kamer beschikbaar.

Henny 19 sep 2021
Reageer
Beste hotels

Dit zijn de beste hotels van maart 2024 in de omgeving van Hoevelaken.

Over Fletcher Hotel De Klepperman

Fletcher Hotel-Restaurant De Klepperman is een 4-sterren hotel, gelegen aan Oosterdorpsstraat 11 te Hoevelaken. Het hotel beschikt over 79 hotelkamers en feestzalen. Tevens beschikt dit hotel over de volgende faciliteiten: e-bike verhuur, fiets- en wandelroutes, bar, restaurant, terras, brasserie, meerdere wellnessfaciliteiten, fitness, voetbalveld en meer. Parkeren bij het hotel is gratis. In de omgeving van het hotel vind je Kunsthal KAdE, Museum Flehite en DierenPark Amersfoort.

  • Nog niet geverifieerd
  • Hotels
  • Hoevelaken, Gelderland
  • https://www.hoteldeklepperman.nl
  • info@hoteldeklepperman.nl