Fletcher Hotel De Geulvallei

Fletcher Hotel De Geulvallei

2.7 reviewscore • 6 reviews
K

Teleurgesteld afronding klacht.

Last minute booking. Wegens omstandigheden er toch nog even uit...via bookingsite op dit hotel terecht gekomen. Fletcher is meestal wel goed was onze ervaring. Kamers op de foto's zien er prima uit. Geboekt voor 2 nachten. Binnenkomst wat afstandelijk personeel. Geen info over ontbijt enz. Alleen of we alvast konden laten weten of we daar wilde dineren ivm personeels gebrek. Nou laten we eerst maar even naar kamer gaan. Een kamertje boven op de 'zolder'? De hitte komt je tegemoet met het openen van de kamerdeur. Geen zonnewering, geen airco en de ramen kunnen niet volledig open ivm verlaagd plafond. Kleine tafelventilator zit een laag stof op. Krantjes op het bed zijn sterk verkleurd en uitgedroogt. Liggen daar waarschijnlijk al heellang. Zo warm binnen en kijkend naar de rest van de kamer zagen we vieze vlekken op het gordijn. Het uitzicht vd kamer gedeeltelijk op de weg aan de voorzijde met de grote parkeerplaats van de scholen? Ander gedeelte uitzicht een grote zilveren pijp van de keuken met een hard brom geluid. Verder zie je het dak van de keuken en wat kapotte ramen boven in het Hotel. Oke dit is echt even niet wat we verwacht hadden. Foto's website kamers (comfort tweepersoons) zien er toch anders uit. Binnen 5 minuten bij personeel aangeklopt. Helaas geen andere kamer beschikbaar. Geluid vd afzuiging stopt om 21.00uur en morgenochtend weer aan. Een 2e ventilator word aangeboden. Kunnen we niet in een ander fletcher hotel terecht? We kregen te horen nou die hebben ook geen airco. En trouwens je moet via bookingsite herboeken.
Oke dan gaan we dat regelen ik hou het geen 5 min vol in die kamer. Bookingssite gebeld en die geven aan dat fletcher onze klacht moet accepteren om geld terug te krijgen. Er is op dat moment geen supervisor aanwezig (vakantie en vrij werd gezegd door personeel) Helaas willen jullie niet de klacht accepteren en kan onze betaling niet terug gestort worden via bookingsite. Wij hebben het hotel verlaten nog geen 30 minuten binnengeweest. Jullie blijven aangeven er alles aan gedaan te hebben om ons te helpen. Een 2e ventilator was het enige wat jullie konden aanbieden.
Hotel was vol dus geen andere kamer beschikbaar. Heel Jammer dat fletcher niet wil meewerken aan de acceptatie zodat wij ons geld terug kunnen krijgen.

K 23 aug 2023
Reageer
L

Belachelijk

De eerdere beoordelingen raken de kern. Betaald worden om hier te overnachten. Ik heb er echt niet van genoten en dan heb je van de medewerkers die je geen goede service geven. Om het even niet te hebben over de accommodaties die er niet goed bij aansluiten. Ik zou iedereen afraden om een kamer te boeken bij dit slecht hotel.

Slechts 15 euro per nacht plus een extra 5 euro voor een upgrade, maar waarvoor? Ik kan begrijpen dat betaling vooraf nodig is, anders had ik waarschijnlijk besloten om rechtsomkeert te maken. Ik was echt liever thuis gebleven.

Onacceptabel.

Lenny 6 jul 2023
Reageer
K

Kamers echt zeer teleurstellend

Zeker vermijden!! Meestal deel ik geen recensies, omdat ik geloof dat ervaringen sterk afhangen van individuele perspectieven. Meestal deel ik geen recensies, omdat ik geloof dat ervaringen sterk afhangen van individuele perspectieven. Bij deze accommodatie kan ik simpelweg niet anders dan benoemen dat de kamers echt zeer teleurstellend zijn. De tapijten waren onhygiënisch, de muren vertoonden barsten en er waren spinnenwebben aanwezig.

KY 1 jan 2023
Reageer
A

Zuid-Limburg

Zuid-Limburg is wat ons betreft de mooiste vakantiebestemming van Nederland. In de heuvels waan je je echt in het buitenland en daar past dit karakteristieke hotel helemaal in. Echt een prachtig hotel en daarnaast ook erg netjes. Onze kamer was netjes en als wij wat nodig hadden, werkte het personeel goed mee. Ook een erg gezellige ontbijtzaal, restaurant of hoe je het wilt noemen. Erg huiselijk en gemoedelijk. Een aanrader wat ons betreft.

Anna 15 mei 2022
Reageer
F

Karakteristiek hotel vlakbij Valkenburg

Wij hebben een overnachting gehad in hotel De Geulvallei. Het is een schitterend karakteristiek hotel vlakbij Valkenburg. Met de auto ben je in minder dan 10 minuten in het centrum van Valkenburg. Lopend doe je er wel een half uur over. Het is een prachtige omgeving en wij hadden een goede ervaring met het hotel. Alles is goed geregeld en ze hebben mooie en nette kamers. Er is gratis wifi aanwezig en ze hebben een gezellig terras. Wij zitten er aan te denken om in de zomer een weekje te boeken bij De Geulvallei. Het is ons goed bevallen en de omgeving is schitterend. Er is nog zoveel te zien en te doen. Echt een aanrader als je van natuur houdt. Ook prachtige dorpen en steden in de buurt. Je zit ook vlakbij het drielandenpunt, wat ook zeker een aanrader is.

Fam. de Jong 24 mei 2021
Reageer
r

kamer 109

Fletcher…. schaamte.
Wij voelen ons als fletcherfriend ten eerste beschaamd, dat het hotel zo slecht, ouderwets en verwaarloosd is. Als fletcherfriend voelen wij ons tevens opgelicht en slecht behandeld, omdat men ons opscheept met een kamer en dat men daar kamers durft te verhuren, standaardkamers, die meer lijken op een kippenhok dan een standaard 2-persoonskamer.
Dit is Fletcher onwaardig. We hebben al meerdere bezoeken in Fletcherhotels afgelegd, maar dit is toch wel een schandalige aanfluiting als je denkt aan comfort, voorzieningen, service en onderhoud. Ik schaam me diep dit te zien en ben verschrikkelijk boos dat wij dit hebben moeten meemaken.,
Wij hadden kamer 109. Wij raden u aan daar te gaan kijken, gezellig naast de lift en piepende deuren.
Ik heb een paar keer op het punt gestaan uw ambassadrice Mirna te bellen om te vragen of zij deze kamer al eens gezien had. Zij prijst Fletcher aan met hele mooie standaardkamers. Fantastisch om te zien, maar niet vergelijkbaar met wat wij aangeboden kregen. Zij had misschien troostende woorden kunnen spreken in plaats van de koude, onprettige en brutale opmerkingen die wij nu van de receptie kregen, “ja, jammer, we zitten vol,”
Bij aankomst heb ik direct bij Leroy (?) aan de balie geprotesteerd en een andere kamer gevraagd en de problemen op de kamer op te lossen: geen nachtkastje, loszittende douchekop, geen tafeltje om te eten, te kleine wasbak voor 2 personen, kapot draaikiepraam dat je moet vasthouden anders flikkert die uit de sponning en zie het vervolg van deze brief.
Laat hij dat dat niet ontkennen, ik heb gezegd aantekening daarvan te maken en dat ik een klacht zou indienen!!!Bij thuiskomst ook direct aan het hotel gemeld.
Hij wenste geen actie te ondernemen.


We hadden ruim tevoren het wandelarrangement geboekt, dus je verwacht dat op je niet op het laatste moment onder het mom van “we zitten vol”, een kippenhok wordt aangeboden, naast een lawaai-lift en de trap, met drangdeuren die tot 10 uur ’s avonds lawaai maakt bij het open en dicht gaan (oliespuitje?) .

Je reserveert juist vroeg om een mooie ruime standaardkamer te krijgen, met een goed werkende douche, met een ruimte voor 2 personen, met een tafel om op te eten, ipv een koffertafeltje waardoor je gebogen over het tafeltje moet eten met maagproblemen tot gevolg, zonder een afbladderende zolder, een ongeverfde cv die een lawaai maakt als je hem aanzet, fors ruisend als de zee bij een storm, een doucheopstap waar je ’s nachts je nek breekt als je niet oppast, een douchekop die los zit en er verder uitziet als een portacabine als op de bouw gebruikt, met een wasbakje dat nog niet voor een persoon geschikt is als je je daar wilt wassen, zonder zwart dopje om het water in de wasbak te houden als je je gebit moet poetsen. Ook dat was te veel voor de receptie om ook maar iets aan te doen..
Geen nachtkastje naast het bed, je moet het doen met een stoel, een koffertafeltje als ontbijt- en etenstafel, de kamer was 2.5 bij 3.5 m.

smerige zolder, afbladderend net als de muren en de cv.

Het eten was zoals gewend bij Fletcher verrukkelijk, daar lag het niet aan.

Samenvattend nemen wij het hotel en ook u als verhuurbedrijf/hotelorganisatie zeer kwalijk, dat ondanks onze protesten geen andere kamer werd aangeboden, geen maatregelen werden genomen om het verblijf aangenamer te maken, van een fiets – of wandelarrangement hebben we niets kunnen merken, maar ons laten overnachten zonder enig comfort in zo’n kippenhok is toch wel Fletcher onwaardig en een smet op onze korte vakantie na een jaar corona en hard werken.

Wij stellen u dan ook voor minstens de helft van de betaalde som terug te storten als compensatie voor het geleden ongemak, het niet reageren op onze klachten en de vertoning dit kippenhok met al zijn gebreken een STANDAARD 2-persoons kamer te noemen en ons daarin op te bergen.
Wij verwachten binnen 1 week van u een reactie te ontvangen.

71 en 75+-echtpaar na een moeilijke coronaperiode en hard werken eindelijk 4 dagen even ontspannen?
In een kippenhok?

ruud de groot 10 mei 2021
E

Geweldig hotel zeer vriendelijk. Goeie bedden. Goeie bediening alles gewoon super goed leuke plaats ook.
En mensen die willen klagen lekker negeren laat ze dan maar lekker een van der valk hotel nemen

Ed 13 nov 2021
r

Fijn uw reactie te zien. U heeft kamer 109 kennelijk niet gehad. Wij wisten ook dat er betere kamers waren en daar hebben we dn ook om gevraagd.
Als u onze kamer hadgezien had u ets genuanceerder en anders gereageerd. Bediening, eten hartstikke goed, hebben we ook vermeld!!
We hebben veel ervaring met Fletcher en geven vaak ook goede revieuws, maar deze 109 in Geulvallei heeft ons vertrouwen even beschaamd.
heb respect voor anderen en onderzoek eerst vooradt je dit soort reacties geeft.
Kijk nog eens in kamer 109 en laat dan nog even weten of je het met ons eens was of niet.

ruud 14 nov 2021
Hotels in de buurt

Dit zijn de beste hotels van juni 2024 in de omgeving van Valkenburg.

Over Fletcher Hotel De Geulvallei

Er zijn 6 reviews geschreven over Fletcher Hotel De Geulvallei op Reviews.nl. Met een 2.7 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Gemiddeld.

  • Nog niet geverifieerd
  • Hotels
  • Valkenburg, Limburg
  • https://www.hoteldegeulvallei.nl
  • info@hoteldegeulvallei.nl