Walter heeft ons uitstekend geholpen met de aankoop van ons eerste huis. Hij denkt mee in oplossingen, geeft duidelijk beeld van alle risico's en is zeer prettig in omgang. Er waren meerdere lastige momenten en keuzes met onze zoektocht naar een huis en bij elke stap heeft Walter ons uitstekend kunnen helpen. Hij denkt mee tijdens het oriënteren, heeft uitgebreid geholpen tijdens het bieden en ook tijdens het daadwerkelijk kiezen van de hypotheek denkt hij mee in onze huidige maar ook toekomstige situatie. Een huis kopen was voor ons een traject met veel ups en downs en Walter heeft ons door alles echt heel goed geholpen en met regelmaat ook gerust kunnen stellen door de risico's in kaart te brengen en opties voor oplossingen te bieden. Hij neemt de tijd en staat altijd klaar om te helpen. Zelfs als je een aantal dagen voor de levering van het huis nog wat wilt aanpassen. Hij heeft veel kennis en connecties en wij hebben het idee dat hij alles heeft ingezet om ons aan ons droomhuis te helpen. Wij zijn Walter heel dankbaar en we zouden Walter dan ook aan iedereen aanraden die een hypotheek adviseur zoekt.
Met Financieel Fit adviseur Gijsbert van Lieshout hebben wij erg slechte ervaringen. Afspraken en toezeggingen worden niet nagekomen. Wel totaal 4 x provisie in rekening gebracht en ons opgezadeld met een duur krediet..
Bovendien is deze man aantoonbaar niet integer en lijkt alleen voor zijn eigen financieel gewin te gaan.
Goed geholpen met het omzetten van me beleggingspolis. In 3 weken was het geregeld en zonder teveel gedoe. Nu hopen dat het goed blijft gaan. Bedankt, Bas!
Mijn lijfrente liep af en ik moest deze ergens anders voorzetten omdat ik het nog niet kon laten uitkeren. Deze datum is blijkbaar opgeschoven. In contact gekomen met Paul Vos van Financieel Fit omdat zij mijn polis vorig jaar hadden overgenomen van mijn oude tussenpersoon. Twee gesprekken gehad waarna mijn polis is overgezet. Alles binnen een maand afgerond zonder dat ik er zelf al te veel werk aan heb gehad. Prima service.
Wat een vreselijk bedrijf is dit geworden. Jaren geleden top geholpen bij een hypotheek door een andere vestiging. Nu te maken gehad met de broertjes Vos, enkel uit op je centen deze twintigers. Jong en onervaren en opdringerig. Agressief gedrag als je het niet met ze eens bent of doorvraagt. Uiteindelijk de boel stop gezet via hun. Sturen ze een rekening voor verrichte diensten, welke diensten dan heren. Nu na een klacht bij hun, reactie gewoon betalen, glansrijk van ze gewonnen bij het Kifid. Ze krijgen geen cent.
Mijn lijfrente bij Aegon is onlangs geëindigd, en ik werd benaderd door mijn nieuwe tussenpersoon voor verdere afwikkeling. Hoewel ik het bedrijf aanvankelijk niet kende, ben ik uitstekend geholpen en zeer tevreden.
Ik ben in zee gegaan met Bas Vos van Financieel Fit |Dof om twee rekeningen over te schrijven naar een lijfrente en ontslagvergoeding uitkering. Ik wilde daarin ontzorgt worden en verwachtte dat zij dat voor mij zouden regelen. Het tegendeel bleek waar. Een zeer slechte communicatie, onduidelijke mails en zeer slecht telefonisch bereikbaar.
Berichtgeving over gewenste producten werden door de derde partij gestuurd naar Bas Vos van DoF maar die gaf dat niet aan mij door en deed daar niets mee. Hierdoor kreeg ook ik van de derde partij mails omdat het te lang duurde en de einddatum niet gehaald kon worden of omdat een gewenst product niet geleverd kon worden. Die zorg wilde ik net niet. Contact daarover met Bas Vos verliep zeer moeizaam. Alleen als ik met hem contact opnam werd er actie ondernomen.
Op een gegeven moment heb ik Bas Vos als tussenpersoon weggehaald en het zelf binnen een paar uur geregeld. Had ik natuurlijk al gelijk moeten doen.
Dan waagt de heer Vos het mij een factuur te sturen met het volledige bedrag.
Hij stuurt een mail met de factuur en een adviesrapport dat ondertekend moet worden. Met de volgende de begeleidende tekst:
“ - Factuur: I.v.m. de verrichte werkzaamheden vindt u bijgevoegd de factuur conform getekende overeenkomst. Gelieve deze betaling tijdig te verrichten. Indien wij de factuur niet binnen de gestelde termijn ontvangen, zal het bedrag automatisch van uw rekening worden afgeschreven.
- Het adviesrapport ontvangt u tevens via AdobeSign. Ik wil u vragen om het rapport via die weg te accorderen. Mocht reactie uitblijven dan gaat u na 14 dagen automatisch akkoord met de inhoud hiervan.”
Als ik niet reageer dan ben ik het dus overal mee eens en halen ze automatisch het bedrag van mijn rekening af!? Dat kan natuurlijk helemaal niet.
Ik heb de helft van de factuur voorgesteld en dat is aangepast. Ook daar gaat het dan weer even mis want ik krijg op 22 augustus een mail met een factuur datum van 8 augustus(!) met de mededeling dat die binnen twee weken betaald moet worden. De bijbehorende iDeal link in de mail werkt niet want die is geldig tot 21 augustus. Het blijft allemaal moeizaam gaan maar Ik heb toch maar betaald omdat ik blij ben dat ik nu van hun af ben.
Dan hebben wij de pech dat we de meest moeilijke .vervelende bank hebben....zo erg dat Jan mahn en minstens wat grijze haren bij heeft nu ...maar hij geeft nooit op en zorgt dat zijn klant tevreden is ...
EN !!!! nu gaat hij mijn zoon helpen om als starter via hun speciale formule gunstig een huisje te zoeken ...ik dacht dat het op t moment onmogelijk was voor de starters .maar deze vaklui bewijzen dat alles mogelijk is .
Dank jullie wel ..
Sinds kort mijn tussenpersoon geworden van een lijfrentepolis van reaal, belde mij op 7 februari 2024 met het verhaal dat ik een woekerpolis had en daar niets meer aan te doen was, maar dat ze voor 495 euro wel een oplossing hadden, raar want de termijn voor de claim liep tot 15 februari. Maar ik gaf aan zet het op de mail en dan kijk ik of het interessant is voor mij. Nu verschillende keer terug gebeld, en nu gaven ze ook aan dat ze niet iets op de mail zetten voordat ik toestemming geef. Ik vind dit niet transparant en geeft mij geen gevoel van vertrouwen. De adviseur gaf aan niets te kunnen doen en legde de hoorn er op terwijl ik nog aan het praten was.
Ik ben opdringerig en vreselijk aanhoudend benaderd, lag ziek op bed. Met gevolg dat ik 700 euro moet betalen voor diensten die zeker naar oplichting neigen. Na annulering ook nog een vette rekening toegestuurd kreeg. Niet te onderhandelen. Dus wees gewaarschuwd. Dit is een zeer slecht en agressief bedrijf
Het is ook raar dat alleen op positieve reviews wordt gereageerd.
zeker is dat vreemd, misschien kunnen ze beter hun naam veranderen in financiele oplichter, wat in mijn geval de directeur Paul Vos betreft. Is ook niet mee te praten en/of te onderhandelen. Vreselijk opdringerig en als je wilt afhaken omdat hij niet beloofd wat hij zei, wordt meneer agressief en stuurt een dikke rekening.
Jan Mahn en Arthur van der hoeven van Financieel Fit – Hypotheken, Verzekeringen & Financieel Advies in Hoeksche Waard. Inmiddels zijn we al weer 3 maanden verder na onze laatste recensie. Wat een geweldig team zijn Jan en Arthur en Linda. Hoe zij van een pittig en bewerkelijke cases met zoveel professionaliteit wisten om te buigen , is bijzonder te noemen. Bij ons zonk de moed ons af en toe diep in de schoenen maar dan belde Jan, dat het echt ging goed komen. Positief en zeker met een zekerheid dat het ook goed zou komen, is dat ook zeker gebeurd.
De woonmarkt is behoorlijk veranderd sinds 4 jaar geleden. En wij bleven daar een beetje in hangen, in het verleden dan. Jan, Linda en Arthur zijn zeker en vast op de hoogte van alle veranderingen die de afgelopen jaren hebben plaats gevonden. Financieel, woon en leef plezier, verduurzaming voor onze nieuwe woning, het afsluiten van de verzekeringen.
Met oneindig veel geduld (lees GEDULD) heeft Jan en zijn team ons door alle scenario’s heen geholpen. Zeker een aanrader voor financiële , empathische, geduldige, professionele begeleiding en ondersteuning.
Soms lopen ook wij tegen uitdagingen aan. Ook voor deze aanvraag zijn wij best trots dat het uiteindelijk ook gelukt is en dat jullie naar jullie nieuwe woning gaan verhuizen.
Ivm eerdere goede ervaringen met Jan Mahn hebben wij ons wederom laten adviseren en begeleiden.
Dit keer voor het oversluiten van onze hypotheek met variabele rente ivm de toen huidige lage rente stand.
Er wordt goed gekeken naar wat de klant wil en Jan komt met goede oplossingen/ ideeën. Dit alles wordt duidelijk gemaakt in begrijpelijke taal. Jan neemt hier dus gelukkig ruim de tijd voor.
Jan weet wat er speelt in de wereld, weet hij een goede balans te vinden tussen zakelijk en menselijk communiceren, is betrokken en bereikbaar, zelfs in het weekend, hoe bijzonder. Daar houden wij van.
Ja, wij adviseren Jan Mahn, Financieel Fit Hoeksche Waard
Dank voor dit compliment. Fijn om te lezen dat onze inspanningen gewaardeerd wordt. Ook voor alle vragen in de toekomst ben je altijd welkom.
Bij Financieel Fit kon ik makkelijk een lening aanvragen. Het verliep allemaal zonder problemen. Ik heb ze nog wel gebeld en ik had fijn contact met één van de medewerkers. Ik werd vriendelijk geholpen. Met de Financieel Fit App kun je eenvoudig alle benodigde documenten aanleveren. Dit werkt heel goed. Vanuit de app kun je ook opnames doen uit je lening en vragen stellen.
Met financieel fit hadden wij een hele prettige samenwerking. Tijdens het koopproces zijn wij heel goed begeleid bij het regelen van een hypotheek voor onze koopwoning. De adviezen die ze gaven waren ook heel goed. Hier zouden wij nooit op zijn gekomen zonder hypotheekadviseur. Wij hebben alles met vertrouwen uit handen gegeven en financieel fit heeft ons vertrouwen absoluut niet geschaad. Ook kregen wij heel snel antwoord op al onze vragen. Ze zijn niet heel goedkoop maar je krijgt er heel veel voor terug. Wij zijn heel tevreden dat wij gebruik hebben gemaakt van financieel fit.
Dit zijn de beste financiele zaken van december 2024.
Er zijn 13 reviews geschreven over Financieel Fit op Reviews.nl. Met een 3.6 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Goed.