Ze maken mooie website,waar staat fiets op voorraad Maar als je dan belt of hij klaar is op de afgesproken datum Hebben ze de smoes dat ze te weinig monteurs hebben Nu maar afwachten of de volgende afgesproken datum wel doorgaat Als ik zo op internet is lees komt dat vaak voor
Mail gehad dat fiets geleverd is in Ede. Rijklaar maken duurt een paar werkdagen. Totaal geen communicatie. Wacht nu al ruim 3 weken op mijn fiets. Kan wel goedkoop zijn om daar een fiets te kopen, maar nooit meer. Iedere keer een andere smoes. Nu onderdeel niet binnen. Kijk ik op internet voor desbetreffende onderdeel elders...Vandaag besteld de volgende dag geleverd. Maar niet bij de fietsvoordeelshop. Die laten hun klanten gewoon wachten.
Fiets besteld die binnen 4 weken zou worden geleverd. Inmiddels is al 3 keer gevraagd om thuis te zijn voor levering, maar al drie keer uitgesteld. Als je navraagt blijkt dat ze zelf helemaal niet weten wanneer de fiets wordt geleverd. En krijg je weer een vage mededeling dat het nog wel eens twee weken kan duren. Als je niet weet of je een fiets kan leveren, waarom verkoop je hem dan? Kortom, koop hier geen fiets, maar bij een concurrent die wel gewoon kan leveren. En koop hier al helemaal geen fiets als je service verwacht
Precies dezelfde ervaring. Maar ik kreeg nadat ik er zelf achteraan belde😤 ook nog eens bericht dat levering helemaal niet meer ging lukken met een dikke punt. Na maanden aan het lijntje nu met lege handen!😡
In filiaal Amstelveen wezen orienteren voor een elektrische fiets. Na een duidelijk uitleg over de verschillen tussen de merken en de verschillende fietsverzekeringen een keuze gemaakt. Deze fiets kon ik deze na de afgesproken week ophalen. Toen ik opmerkte dat ik nog een snelbinder nodig had werd deze er ter plekke op gemonteerd en niet op de rekening gezet ;-) Op een fiets van >3.000,- makakt het mss ook niet zoveel uit maar het gaat om het gebaar.
Buiten het feit dat hun voorraadbeheer voor geen ene centimeter klopt, wacht ik nu al enige tijd op contact ivm het feit dat ze een fiets geleverd hebben met een mankement. Ze willen dat ik langs kom bij 1 van de vestigingen. (tenminste 1,5 uur rijden voor mij) Dat gaan we natuurlijk niet doen, immers ze hadden deze 'optische schade' zelf al vast kunnen stellen. Na wat heen en weer gebel, beloofden ze mij te contacteren per mail, om een afspraak te maken. Welke tot op heden nog niet is gerealiseerd (inmiddels 1 maand verder)
KOOP OF LEASE HIER NIETS
We hebben op 18 september een elektrische Cortina fiets besteld (welke een magazijn opruiming) en op voorraad bij de leverancier zou zijn. Ondertussen zijn we 3 vertraagde leveringen verder en staat de levering op 8 november. De klantenservice heeft echt geen enkele oplossing en in het laatste gesprek adviseerden ze zelfs om maar ergens anders een fiets te gaan kopen!
Mooie fiets gekocht nu 3 jaar oud voor woon werk verkeer extra grote accu 3000 euro betaald.geen service buurt overgeslagen tussen de 75 en 100 Euro ...Nu 3 jaar verder en remmen deden het niet goed.mijn vrouw die door Amsterdam fiets is rijdend projectiel levens gevaarlijk . Ik heb Fietsvoordeel gebeld om dit te maken plaats over 2 maanden en advies openbaarvervoer of nieuwe fiets heb je fabrieks garantie. Met aankoop werd veel tijd genomen en alles beloofd nu puntje bij paaltje kan je gewoon letteijk dood vallen met Je fiets. Even remmen na kijken en afspraak maken voor servicebuurt had wel netjes geweest . Zo dat mijn vrouw (verpleegkundige OLVG) Veilig naar haar werk kan. Prima verkopers service ver onder de maat. Ik wilde in voorjaar ook daar fiets kopen maar advies niet daar wat wat een waardeloze winkel
Bij het afhalen van de Gazelle Esprit C7
bij filiaal in Zoetermeer een bagagerek voor en box besteld.
De verkoper zegde toe dat de montage ervan als service gratis zou plaatsvinden.
Zeven weken later eindelijk een afspraak kunnen maken om het bagagerek en box te laten monteren.
Aangekomen voor de montageafspraak bleek dat men geen tijd had om dit klusje direct te klaren.
Dus weer weg met een leenfiets en in de middag terugkomen.
In de rekening bleek een bedrag te zijn opgenomen voor montagekosten terwijl eerder was afgesproken dat dit gratis zou zijn. De montagekosten zijn overigens niet betaald.
Kortom: slechte aftersales, niet klantvriendelijk en geen aanrader.
Maxstein overgenomen deze klant in de koud gezet omdat zij geen Cannondale dealer meer zijn en doorsturen naar een andere fietsen zaak!
E-mail gestuurd over deze behandeling geen reactie!
Hebben blijkbaar de klanten van Maxstein niet meer nodig.
Sta nu met twee Cannondale nog geen ander half jaar in de kou.
Het probleem met de fiets in het eerste jaar van de garantie gemeld.
Wij hebben op 02-09-2022 mijn elektrische fiets opgehaald op de locatie Zoeterwoude -Rijndijk ( rijnplein). 2 weken ervoor zijn wij uitvoering ingelicht, en geadviseerd op een kundige manier.
Ik wil u waarschuwen, omdat er uitgebreid uitleg gegeven wordt is het wat drukker , en kan wachttijd ontstaan maar wordt goedgemaakt door een heerlijk bakje koffie . Ik wil Bogdan en Tim bedanken voor hun vriendelijke benadering, en zeker hun kundigheid op het gebied van fietsen. Beste lezers, ga een langs op het Rijnplein te Zoeterwoude -Rijndijk en loop eens bij "fietsvoordeelshop "naar binnen . heren : bedankt .
Onvoorstelbaar….. eind Maart een Gazelle elektrische fiets besteld bij FietsVoordeelShop in Breda.
Zou onder voorbehoud begin Juni geleverd worden.
Half Juni maar eens gebeld hoe de status was. Stond in het magazijn en zou een week later naar Breda verstuurt worden.
Ondanks we aangegeven hadden dat er op Dinsdag niemand thuis was kregen we op Dinsdag 26 Juni bericht dat de bezorger onderweg was.
Klantenservice maar weer gebeld voor een 2e bezorgdag.
Niemand kwam opdagen en geen bericht ontvangen.
Daarna nog tot 4 keer toe een nieuw bezorgdag afgesproken waarop wederom niemand zonder enig bericht kwam opdagen.
Dit ondanks alle mooie verhalen, loze beloftes en sprookjes van de klantenservice.
Dus toen maar eens naar FVShop in Breda gegaan waar filiaalhouder Mhr. R. die onze bestelling had opgenomen het allemaal begreep en alles op “hoger nivo” in het werk ging stellen zodat we de fiets na 2 dagen op Donderdag 19 Aug in Breda na een telefoontje van hem konden ophalen.
Voor de 7e keer weer helemaal NIETS gehoord.
Vrijdag 20 Aug weer eens naar Breda gegaan om opheldering.
Mhr. R was in geen velden of wegen te bekennen en was ook niet bereikbaar en collega’s konden niets doen omdat de fiets er niet was.
Ze zouden er op terugkomen maar waarschijnlijk verbied de bedrijfscultuur het om klanten terug te bellen of te informeren.
Dus na 7 niet nagekomen bezorg en afhaal afspraken : geen fiets, geen bericht, vele telefoongesprekken en wachttijden, diverse autoritten naar Breda, annulering van familie- fiets-weekend met 2 hotelovernachtingen en bovenal respectloze behandelingen door FietsNadeelFlop.nl.
Wie doet het hun na, met alleen al deze maand Augustus al zo’n 40 gemiddelde, slechte en zeer slechte reviews.
Mensen denk 2x na of je daar wel een fiets wilt kopen, want voor sprookjes kun je beter naar de Efteling gaan en voor je gelukskansen naar het casino Breda.
Ze beloven je van alles, maar vooral een hoop ellende voor een beetje voordeel en hoop nadeel.
Na een e-bike besteld te hebben op wo 20-07-2022 een e-mail bevestiging gehad dat de fiets op di 02-08-2022 geleverd gaat worden. Op wo 27-07-2022 e-mail ontvangen dat levering e-bike uitgesteld is naar vrij 26-08-2022. Na dit bericht de winkel weer bezocht, Rotterdam Vierhaven straat, en navraag gedaan naar de reden waarom. Er werd ons verteld dat men het ook niet wist waarom, misschien wel nog niet te leveren onderdelen ? Wanneer het niet oke is moet u dan misschien maar de de aankoop annuleren. Na deze op- en aanmerkingen zijn wij wel enigszins teleurgesteld naar huis gegaan. Erg klantvriendelijk kunnen wij de gemaakte opmerkingen door Fietsvoordeelshop niet noemen.
Juni 21 Gazelle Grenoble C HMB gekocht ,ik ben terug geweest voor piepende voornemen dit hebben zij naar volle tevredenheid opgelost
Ervaring in de winkel , was deskundige en aangenaam.
Ook tijdens dat tussendoor terug bent geweest .Fiets bevalt tot nu toe uitstekend Ik vind dat ze toch het ouderwetse service hanteren ,elke klant is er een die zij graag ziet terug komen .
Wij hebben ook 2 mooie Gazelle Esprit C7 2020 gekocht bij Fietsvoordeelshop.nl. De fietsen werden 2 dagen later al bezorgd omdat ze op voorraad waren, goede service en een betrouwbaar bedrijf. Vind de website tevens goed overzichtelijk en je kan meteen aanklikken welke kleur je wilt en dan verschijnt er tevens een foto van de fiets. Enige nadeel vind ik dat je de voorraad pas ziet nadat je op de volgende knop klikt. Gelukkig waren de 2 fietsen van mij en mijn man op voorraad!
Juli 1 jaar geleden de Batavus finez e go power gekocht in opmeer zeer tevreden maar afgelopen augustus op vakantie in Oostenrijk stopte mijn bosch accu er mee gebeld naar opmeer hoe dit op te lossen maar op mijn vraag of ze eventueel een nieuwe accu op konden sturen deden ze heel moeilijk want daar wilden ze niet aan beginnen en kreeg ik als antwoord dan heb je pech of je huurt daar maar een e-bike voor 50 euro per dag op mijn eigen kosten .Dit vind ik een schandalige oplossing voor een fiets van een jaar oud van 3000 euro en de manier hoe ik te woord werd gestaan.Kortom een waardeloze service
Zo’n slechte service en onvriendelijke klantenservice heb ik lang niet meer meegemaakt. Ik heb een fiets besteld die op voorraad was en vervolgens gaat alles fout in het bestelproces omdat er een nieuwe website zou zijn. Geen reacties op mijn mails en als ik wil betalen is het bedrag hoger dan op de bestelbevestiging. Er kan van alles fout gaan maar laat dan iets van je horen in plaats van ook niet op de mails te reageren. Vervolgens geeft een klantenservice door, na 3 weken en ik zelf heb gebeld, dat mijn fiets toch niet op voorraad is en dat ik nog een maand moet wachten. Als ik daarop op reageer komt ineens de ware aard van deze klantenservice naar boven en ook van dit bedrijf want zelfs op een klachtmail krijg ik geen reactie. Na een verzoek om reactie na een week krijg ik een standaard antwoord dat ze er niets aan kunnen doen. Dit bedrijf kent geen service en rekenen ook meer geld dan afgesproken. Echt ongekend dit bedrijf en ik zou hier NOOIT meer mee in zee gaan.
Vorig jaar een fijne gazelle e bike gekocht. Slot functioneerde niet goed, het duurde een tijd voordat het opgelost was. Bij toeval kwamen we er gelukkig nog op tijd achter dat een verkeerd slotnummer was opgegeven bij de verzekering, waardoor ik de drie maanden op een onverzekerde fiets heb rondgereden. Na 1000km terug voor een servicebeurt. Als ik na een jaar opnieuw een beurt wil afspreken voor mijn fietsvakantie is het eerst onmogelijk om iemand van de werkplaats aan de telefoon te krijgen. Vervolgens kan de fiets pas over een maand terecht. Bij een fietsenmaker in de buurt kan ik veel sneller terecht. Hij vroeg mij na de reparatie of deze fiets ooit wel een beurt had gehad aangezien zo’n beetje alle bouten los zaten en ook veel spaken. Dit kan nooit in een jaar zo los getrild zijn. Ook het spatbord was zo los dat het op punt stond af te breken. Leuk dat er zoveel keus aan fietsen is die je kunt uitproberen maar verder niet je er niet zijn
inmiddels mijn 2e Gazelle opgehaald bij de lokatie in Amersfoort. goede service en kennis in huis en een prettige sfeer. de levering zou helaas een week of 7 duren maar de fiets was er op de afgesproken tijd. Op tijd geleverd en een ruime keuze aan accessoires in huis voor je fiets. heb het weer als heel goed ervaren de mensen zijn er heel behulpzaam.
Een Gazelle is ook altijd wel een goede keuze en kan je, als je er een beetje normaal mee omgaat, jaren toch wel enkele tientallen jaren mee. In Coronatijd de fiets toch nog op de afgesproken datum geleverd krijgen is top. Wij moesten een stuk langer wachten bij Gazelle.nl zelf nota bene.
Helaas een hele slechte ervaring met de online levering van een Cube mountainbike die ik al had betaald in oktober 2020. Inmiddels 5x is de levering uitgesteld met een totale vertraging van ruim 6 maanden en nu zou de fiets 20 augustus 2021 worden geleverd.. Iedere keer word ik aan het lijntje gehouden dat Cube niet kan uitleveren, en de nieuwe toegezegde datum werd keer op keer niet nagekomen. Inmiddels de bestemming geannuleerd. Wat een slecht verhaal dit.
Vertraging over levering lees ik? Bij ons over de servicebeurt!
Bordje op de deur dat reparatieafspraken inplannen 3 weken duurt, servicebeurt (van bij de voorloper van deze zaak gekochte fiets) pas na 3 (!!!!) maanden mogelijk. Bij lokale zaal afspraak binnen een week en prima service (beter dan de eerdere servicebeurt vlak na overname) tegen prima prijs. Oftewel: nooit meer hierheen en hier zeker niet meer kopen.
Op 3 juni een fiets gekocht bij fietsvoordeelshop. Hier erg blij mee. De winkel heeft de fiets netjes klaargezet bij mij. Maar na een maand allerlei mankementen met de fiets. En dit net de avond voordat wij op vakantie gaan! De fiets naar een fietsenmaker in de buurt gebracht, omdat deze met spoed klaar moet i.v.m. onze vakantie. Wat blijkt? De fiets heeft nooit een nul-beurt gehad, maar is zo in elkaar gezet en aan mij meegegeven. De spaken waren niet gespannen, de rechter rem deed het niet meer, de remolie moest worden bijgevuld en ontlucht. Al met al EUR 110 lichter, maar de fiets is nu wel klaar. Dit aangegeven bij fietsvoordeelshop en zei geven aan dat dit te maken heeft met garantie. Garantie? Dit heeft te maken met het onjuist afleveren van een fiets! Voor mij nooit weer een fiets bij fietsvoordeelshop! Ik hoop dat fietsvoordeelshop nog met een passende oplossing gaat komen.
Zeer onkundig waardeloos bedrijf. Begin maart heeft m'n vrouw een fiets besteld, en deze zou binnen 5 werkdagen geleverd worden, maar tot op heden nog niks opvangen(zijn nu 25 mei dus 2 maanden verder) eerst zeggen ze dat het display kapot is, wat kan gebeuren natuurlijk, vervolgens zou de week erop de fiets geleverd worden, maar belde ze op 't laatste moment met de smoes dat hij ineens niet leverbaar zou zijn... Hoe dan? Vervolgens 2 weken later zou hij weer geleverd worden, wederom op 't laatste moment telefoon en wat denk je?? Ja hoor weer kan hij niet geleverd worden omdat ze hem zogenaamd kwijt zijn. De week erop zou geleverd worden, en wederom weer niet. Weer zeiden ze dat het display kapot zou zijn en niet leverbaar is. Wel pas vanaf eind augustus. En vervolgens kon m'n vrouw kiezen voor een totaal andere fiets, ter compensatie... Dit is niet wat we besteld hebben dus nee, gewoon afgesproken levering en het desbetreffende artikel leveren. Niks meer niks minder.
Waardeloos bedrijf die z'n afspraken en beloftes niet nakomt. Als je contact zoekt krijg je geen gehoor, laat staan reacties op email, twee weken verder eer je een reactie kan verwachten.
Koop hier niks!
Wat waren wij blij op 12 maart jl. 2 mooie elektrische Sparta fietsen gekocht in Breda.
Zouden geleverd worden in de week van 5 april. Geen bericht ontvangen en zelf gebeld. Klantenservice is heel slecht bereikbaar. Tot 2x keer tot werd zelfs na 30 minuten wachten en eindelijk iemand aan de lijn te hebben, de verbinding verbroken. Al met al heeft dit ongeveer 60 belminuten gekost. Diverse mails gestuurd die ook niet beantwoord of pas na weer mailen beantwoord werden.
Fietsen zouden in de week van 3 mei vanuit het magazijn naar de winkel in Breda gaan. Weer geen bericht en zelf moeten informeren.
Inmiddels is het 22 mei en is 1 fiets geleverd op 14 mei.
Afgelopen week tot 3x toe in de winkel geweest om de fiets die binnen zou zijn volgens een gestuurde mail, op te halen. NIET BINNEN dus, stond nog steeds in het magazijn volgens de verkoper. Hoe het kon dat wij wel de mail hadden ontvangen was hem niet duidelijk.
Uiteindelijk hebben we de fiets geannuleerd en duidelijk ons ongenoegen laten blijken.
Deed de verkoper nauwelijks iets en sorry kon er ook niet af.
WAT EEN VERSCHRIKKELIJKE WINKEL EN ZEER SLECHTE KLANTENSERVICE.
Helaas net mijn bestelling geannuleerd vanwege beloften die niet nagekomen worden. Ben echt super teleurgesteld. Keihard voor een fiets moeten sparen en dan krijg je dit. Diverse telefoontjes. Alles word beloofd en niks word nagekomen.
Fiets zou 7 mei klaar zijn om af te halen. Zelf moeten bellen en kreeg de mededeling dat het 12 of 14 mei zou worden. Weer gebeld op 12 mei en men ging er achteraan en zou teruggebeld worden. Jammer weer niks. 14 mei nogmaals gebeld en weer zonder resultaat.
Die willen blijkbaar geen fietsen verkopen.. Wel mooie site met veel keuze zie ik... Fietsenzaken hebben het wel extra druk in deze tijd maar om daarvoor klanten te laten wachten is niet netjes.
Telefoon opnemen doen ze niet. Op e-mail (er staat geen e-mail adres op hun website) wordt niet gereageerd. Een defect aan de fiets die onder garantie gerepareerd moet worden blijft zo onbehandeld. Een klachtenregeling staat niet op hun website terwijl die er wel moet zijn. Zal wel drukte zijn maar ik mis wat basale manieren om contact te leggen............
Geen telefonisch contact mogelijk: omdat het druk is ?
en ook geen reactie op contactformulier.
Besteld , betaald en nog steeds niet geleverd. Dit kan toch niet meer in deze tijd!
Na bestelling van een Gazelle herenfiets ontving ik direct per email een bevestiging. Helaas bleef het daarna verdacht stil en zag ik via de website dat de bestelde fiets in behandeling bleef. De fietsvoordeelshop is niet te bereiken en ook op een email wordt niet gereageerd. Een geluk dat ik bij dit onbetrouwbare adres niet vooruit heb betaald.
Wel betaald, niet geleverd en foute beloftes!
Op 11 februari een kalkhoff speed pedelac gekocht nadat ik aan huis een testrit gedaan had. De medewerker gaf aan wanneer ik de fiets bestel na 8 dagen de fiets geleverd gaat worden. 8 dagen vond ik snel omdat de fiets op naam gezet moet worden. Volgens de medewerker was dit geen probleem omdat de fiets al kant en klaar in het magazijn staat. Inmiddels ben ik 10 automatisch gegenereerde mailtjes van fietsvoordeelshop verder met daarin telkens een nieuwe leverdatum zonder dat ik de fiets heb. Nu blijkt dat fietsvoordeelshop niet de juiste documenten heeft afgegeven waardoor de fiets niet gekeurd is. Volgens een medewerker kan het nog wel weken duren voordat de fiets geleverd gaat worden. Ik moet zelf bellen na elk mailtje om te vragen of het dan nu toch echt door gaat, zelf kom ik er achter dat fietsvoordeelshop al 4 werkdagen weet dat de documenten niet in orde zijn maar niet even de klant bellen! Na dit hele gebeuren zou Dhr Vriend (directeur) binnen 24 uur contact met mij opnemen. Inmiddels zijn we bijna 48 uur verder en wederom nog niets gehoord van iemand bij fietsvoordeelshop. Zeer slechte service, duurt lang voordat je een medewerker aan de telefoon hebt en komen beloftes niet na.
Dhr. N. Vriend bedankt voor niets en hoop dat u nog contact met mij opneemt
Begin februari samen met mijn man een fiets hier besteld, volgens de site was hij op voorraad. Nou hartstikke mooi wij bestellen. Vervolgens een mailtje dat het een paar dagen langer zou duren, nou oke kan gebeuren. Vervolgens weer een mailtje gehad dat het 11 maart zou worden, want de fiets was er wel, maar de batterij niet..UUUUH. En raad es wat ik zou morgen de fiets krijgen, dus mijn man belt even omdat volgens de mail de fiets tussen 8.00 uur en 18.00 uur geleverd zou woren heb je weinig aan. Wat krijgt mijn man te horen, de batterij is er nog steeds niet. En dan vervolgens als antwoord van de de baas notabene te krijgen, maar de fiets is er toch wel????? Als mijn man niet gebeld had hadden we voor niks gewacht en het kost mijn man een vrije dag aangezien hij een vrije dag hiervoor had genomen. Een bedrijf die beweerd o zo'n goeie service te geven, maar eigenlijk een flutbedrijf eerste klas is met een service van nul komma nul en een baas die zijn vak niet verstaat en een empathievermogen van een gevulde koek. BESTEL HIER NOOIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Er zijn 53 reviews geschreven over Fietsvoordeelshop op Reviews.nl. Met een 1.5 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Matig.