Fietsvoordeelshop

Fietsvoordeelshop

1.6 reviewscore • 47 reviews
M

Fietsvoordeelshop in Goes, super geholpen!

Ben voor een ebike bij de fietsvoordeelshop is Goes geweest. 1ste x wezen kijken, goede en uitgebreide info gekregen. Helaas regende het en kon ik geen proefrit maken. Een paar dagen later met droog weer terug gegaan, kreeg nog meer informatie. Daarna heb ik 4 fietsen getest en er 1 uitgekozen. Superservice, erg aardige en behulpzame mensen!

MN 21 jan 2024
Reageer
M

Slechte service bij defect

Ontzettend slechte service bij defect
Fiets gekocht in mei een paar maanden later beginnen de problemen. Gebeld voor een reparatie, 4 weken later komt er iemand langs, probleem blijkt al snel weer terug. Weer gebeld, eind november weer na ruim een maand wachten komt er iemand langs, probleem kan niet verholpen worden, snelheidsensor is defect. Onderdeel moet besteld worden. December weer gebeld want ik heb nog steeds niets gehoord, helaas monteur heeft vakantie status is niet bekend. Half januari weer gebeld, ik wordt terug gebeld door monteur, na een week nog niets gehoord. Weer bellen, monteur wordt gebeld ik wacht, onderdeel is verkeerd besteld, moet opnieuw besteld worden!!! Hoe lang duurt dit?? Geen idee mevrouw. U kunt een klacht indienen via de Website, gedaan, twee dagen laten geen enkel bericht van dit bedrijf. Ik heb ontzettend veel spijt van deze aankoop! Mensen niet doen de service is slecht ! Ga naar de fietsenwinkel in de buurt !

Maaike 19 jan 2024
Y

Helemaal waar! Ik heb heel erg spijt van mijn aankoop, bijna een jaar verder en er is na een aantal reparaties niets opgelost. Ik zit nog in de garantietijd en ze wilden een monteur aan huis laten komen maar moest wel zelf de voorrijkosten betalen, te gek voor woorden. Kortom zeer slecht service en voor klanten zijn ze ook heel slecht bereikbaar. Dus mensen, koop aub een fiets bij de fietsenwinkel in de buurt!

Yvonne 9 feb 2024
R

Fvs Amersfoort: Teleurstelling alom en klantonvrie

Mijn bezoek aan de Fietsvoordeelshop in Amersfoort voor een testrit was ronduit teleurstellend. De verkoper was bijzonder geërgerd toen ik hem vroeg naar mijn reservering voor de testrit. Blijkbaar werkt het reserveringssysteem niet dusdanig dat het gewenste model en maat ook daadwerkelijk op locatie aanwezig zullen zijn. Ik had geluk en de juiste maat bleek toch aanwezig te zijn. Ik mocht op de benedenverdieping een rondje proberen. Aangezien je beneden in de winkel niet fatsoenlijk een ronde kunt maken vroeg ik de verkoper om toch de fiets buiten te testen. Daar was de verkoper ronduit erg teleurgesteld over en met tegenzin bracht hij de fiets naar buiten. De verkoper was buitengewoon onvriendelijk en totaal niet klantgericht mede doordat hij niet luisterde naar de omschrijving van de fiets waar ik naar op zoek was. Hoewel de winkel mooie fietsen aanbiedt, ben ik absoluut niet van plan hier ooit weer binnen te stappen. Ik heb 1,5 uur in de auto gezeten om de fiets te testen en dit was echt een aanfluiting.

R vd Boom 21 okt 2023
Reageer
T

zoethoudertjes

Fiets op 30-6 besteld, "vertraging" bij de leverancier zo was het eerste excuus. De 2x konden ze hem pas op 6-12 leveren. Gebeld, slechte service en op de site tonen ze nog steeds levering binnen 4 weken. Pure zoethoudertjes en in mijn optiek maken ze hier misbruik van. Ik heb hem geannuleerd en heb de fiets inmiddels al een maand in huis.

Tim Stroomer 12 sep 2023
Reageer
M

Slechte service en incompetentie ten top

Nieuwe fiets gekocht en een 2de in bestelling, Weggereden met een los stuur, aanlopende remmen en enkele dagen later een riem die eraf schiet. Nooit bereikbaar, geen mogelijkheid tot ophalen en ronduit slechte ervaring. 2de fiets afbesteld en fiets met problemen retour. Om terugbetaling verzocht echter filiaalmanager is op vakantie en mag nog een week wachten. Nooit meer fietsvoordeelshop. Beter naar een erkende fietsendealer dan zo'n massa is kassa toko.

Marcel 9 sep 2023
Reageer
E

Garantie met eigen kosten

De voorvork van mijn Gazelle fiets is na ruim 2 jaar kapot gegaan. Bij Fietsvoordeelshop willen ze de voorvork alleen repareren als ik zelf de voorrijkosten en montagekosten betaal. Dit terwijl er 5 jaar garantie vanuit Gazelle op de voorvork zit. Dit terwijl ik gewoon recht heb op een deugdelijk product.

Bellen met Fietsvoordeelshop is een ramp. Je staat elke keer minsten 30 minuten in de wacht. Beloftes om terug te bellen worden niet nagekomen. Mijn e-mail met de officiele klacht werd niet beantwoord. Na meerdere keren bellen hierover bleken alle e-mail van Juli weg te zijn bij Fietsvoordeelshop.

Op hun website staat dat ze aangesloten zijn bij een geschillencommissie. Dit is niet waar. Ze zijn aangesloten bij het ODR platform maar daarachter niet meer aangesloten bij een geschillencommissie. Je klacht indienen bij het ODR platform heeft tot gevolg dat deze bij Fietsvoordeelshop terrecht komt en daar krijg je geen reactie op.

Evert 31 aug 2023
Reageer
J

Schandalig bedrijf

Drie weken geleden een fiets besteld. Volgende dag werd de leverdatum verzet. Aangezien ik de fiets snel nodig had, heb ik hierop de bestelling geannuleerd. Twee weken later nog geen geld terug. Hierop twee e-mails gestuurd. Hierop geen enkele reactie gekregen. Vervolgens tot drie keer toe gebeld. Iedere keer werd me verzekerd dat het geld binnen 1, hooguit 2 dagen teruggestort zou worden. Helaas wederom niet gebeurd. Ik heb nu een betalingsherinnering gestuurd met de mededeling dat ik een incassobureau ga inschakelen als ik niet binnen een week mijn geld terug krijg.

Ik raad iedereen ten zeerste af om bij dit bedrijf een fiets te kopen

Joost Bekken 25 aug 2023
Reageer
C

Slechtste service

3 manden voor gek gehouden!!!!uiteindelijk thuisgebleven om fiets ontvangen krijg bericht dat nog week verlangd word
Aan telefoon willen ze niks mee te maken hebben uiteindelijk geannuleerd en geld over 1maand pas ontvangen,,,deze bestelling was dus 3 keer geannuleerd en ze noemen geen reden!!!dus noooit meer bij deze service fietsenvoordel nooit

Christina Harutjunjan 17 aug 2023
Reageer
A

Aankoop Gazelle Avignon

Gazelle Avignon
Eind juni online een fiets besteld bij hen die op 4 juli zou kunnen opgehaald worden. Daar liep het al de eerste keer fout want al snel bleek dat deze datum niet gehaald zou worden. De fiets was dus 1 week later in de winkel beschikbaar. Nu op zich niet het grootste probleem, komt wel vaker voor en heb ik begrip voor. Bij het afhalen, in de vestiging in Breda, van de fiets bleek dat de fiets, niet rijklaar stond zoals vermeld op hun website want toen de winkelbediende de fiets testte kwam er direct een foutmelding op de fietscomputer. Dit wou dus al zeggen dat de fiets niet eerder was nagekeken zodat deze klaar was voor de klant. Ik kon de fiets niet meenemen naar huis. Ik had toen afgesproken dat de fiets nu zou geleverd worden omdat ik nl in België woon en er reeds een trip had opzitten. Dit was geen probleem en zou gebeuren. 1 week later kreeg in een sms dat mijn fiets terug klaar was en deze mocht afgehaald worden. Heb toen direct een aantal mails gestuurd dat er afgesproken was dat de fiets zou gebracht worden. Hierop kwam geen antwoord dus dacht ik zal de fiets maar zelf gaan ophalen zo heb ik hem snellen. De fiets werd mij overhandigd zonder maar enig uitleg van hoe alles werkt. Het was betalen en vertrekken (topservice bij een aankoop van een fiets van net geen 4000 euro). Bij aankomst thuis bleken er draden los te zitten aan het achterlicht. Dus ik mailde opnieuw dat er iets aan niet juist was aan de fiets. Ik kreeg hierop direct een telefoon met iemand die fietsen brengt/hersteld. Hij was niet tevreden met het feit dat ik een negatieve recensie had geschreven over het feit dat de service van deze aankoop beneden alle peil is. Dan werd er ook nog gezegd dat het eventueel mijn fout is dat deze draden losgekomen zijn doordat ik de fiets in mijn auto geladen had. Ik had evengoed kunnen beweren dat het daardoor een foutmelding op de computer was gekomen en ze deze draden gewoon losgekoppeld hebben en me daarom ook geen deftige uitleg hebben gegeven hoe alles werkt aan de fiets. Dus na een aantal minuten telefoneren zou deze persoon mij in de loop van de dag terug contacteren over hoe hij dit ging doen om tot bij mij te komen om de fiets te herstellen. Ik vond dit een faire afspraak en een enorme geste van de winkel. Maar het was duidelijk een leugen want we zijn nu opnieuw 1 week verder en nog steeds is er geen contact geweest om af te spreken wanneer de fiets nu zou hersteld worden. COMMUNICATIE is echt een grote ramp bij dit bedrijf. Ik heb dus besloten om de fiets te retourneren want dit kan kosteloos binnen de 14d. Opnieuw loopt dit niet goed want bij het invullen van het formulier online op hun website krijg ik de melding dat ik allen afgehandelde bestellingen kan retourneren. Ik weet niet wat er meer moet afgehandeld worden als de fiets afgehaald is en betaald. Dus opnieuw moet ik het contactformulier invullen waarop naar alle waarschijnlijkheid geen antwoord op zal komen. Nog nooit maar dan nog nooit heb ik een aankoop gedaan met een bedrijf dat zo ondermaats presteert in communicatie. Het is een schande dat klanten zo in de kou blijven staan na hun aankoop. Ben nu eens benieuwd of er snel contact zal opgenomen worden.

Een zeer ontevreden klant

Ashley 10 aug 2023
Reageer
M

Slechte levering

Extra verlof aangevraagd voor de levering van de fiets. Staan ze ineens een andere tijd dan afgesproken aan de deur, ten gevolg dat er niemand thuis is. verder denken is daarna niet meer mogelijk van hun kant (alleen kon de chauffeur de fiets bij de voordeur neerzetten) Waarna ze daarna prompt de bestelling annuleren.

Michel Francot 28 jul 2023
Reageer
M

Fietsvoordeelshop Helmond

Bij Fietsvoordeelshop binnen gelopen , we hadden ons al enigszins georiënteerd. Dus we wisten wat we zochten. We werden door de medewerker super geholpen , zeer aardig en kundig . Kreeg goede uitleg ,daarna besloten om de Kalkhof 3 B image te kopen . Vandaag opgehaald, kreeg goede uitleg over gebruiksaanwijzing van de fiets en t display . We zijn super tevreden .

Monique van Osch 22 jul 2023
Reageer
B

Error08 doen ze niks aan

Breng je fiets voor reparatie binnen één dag weer hetzelfde probleem genaamd Error08 in het systeem van mijn elektrische fiets. Vervolgens wil je een nieuwe afspraak inplannen, kan je een maand wachten om vervolgens omdat je geen tijdstip hebt binnengekregen te horen dat de afspraak niet in het systeem staat!! Echter krijg je ook nog te horen dat er geen nieuwe datums zijn voor service aan huis en dat terwijl je fiets afhankelijk bent. Belachelijk!!!!

Bianca 4 jul 2023
Reageer
B

Gazelle kapot garantie slecht

Ik bel op omdat de display van mijn nieuwe gazelle ultimate c8 kapot is ( 150 km ) . de display vertoont allerlei gaten . Na 18 minuten in de wacht gezet te zijn . Krijg ik een vriendelijke dame aan de lijn die aangeeft dat er pas over 4 weken gerepareerd kan worden ( nieuwe
Display thats alle ) tevens geef ik aan dat de fiets is afgeleverd met stuur scheef en een aanlopende rem voorzijde ….. wel goedkoop maar zoals zovaak dus ook duurkoop !! Garantie is wel erg minimaal zo !!

Bert Kamphorst 13 jun 2023
Reageer
C

Komt mijn fiets nog?

Jaar geleden besteld, nog steeds geen fiets ontvangen.

Via mijn werk, mijn te veel snipper uurtjes ingeleverd om daarmee een nieuwe fiets te kunnen kopen, want mijn oude fiets is gestolen.. loop nu een jaar wandelen naar mijn werk toe.
En geduld wachten op mijn nieuwe fiets, maar krijg alleen mailtje met datums... dat ie zou geleverd worden.. maar tot heden, niets ontvangen.

En nu?

Cornelia Ezinga 16 mei 2023
Reageer
I

Prijsverschil

In oktober 2022 fiets besteld van 849,00
Op dag van levering was prijs van dezelfde fiets 809,00
Heb dit vooraf via contactformulier kenbaar gemaakt, nooit reactie gehad.
Aantal weken geleden schoot het me te binnen en heb ik een email gestuurd. Antwoord: kunnen geen mail van mij vinden hierover. Heb een foto gestuurd (screenshot) met prijs op dag van levering. En wederom antwoord: we kunnen geen mail van u vinden hierover. Nee, omdat ik het eerste bericht hierover heb gestuurd via contactformulier op de site. Vind dit erg slechte service, daarom deze review. Koop nooit meer wat bij deze winkel.

Inge Gerritsen 13 mei 2023
Reageer
J

Levering fiets

Ze maken mooie website,waar staat fiets op voorraad Maar als je dan belt of hij klaar is op de afgesproken datum Hebben ze de smoes dat ze te weinig monteurs hebben Nu maar afwachten of de volgende afgesproken datum wel doorgaat Als ik zo op internet is lees komt dat vaak voor

Jos 8 mei 2023
Reageer
E

Slechte service

Mail gehad dat fiets geleverd is in Ede. Rijklaar maken duurt een paar werkdagen. Totaal geen communicatie. Wacht nu al ruim 3 weken op mijn fiets. Kan wel goedkoop zijn om daar een fiets te kopen, maar nooit meer. Iedere keer een andere smoes. Nu onderdeel niet binnen. Kijk ik op internet voor desbetreffende onderdeel elders...Vandaag besteld de volgende dag geleverd. Maar niet bij de fietsvoordeelshop. Die laten hun klanten gewoon wachten.

Elisa 19 apr 2023
Reageer
P

Levering wordt eindeloos uitgesteld

Fiets besteld die binnen 4 weken zou worden geleverd. Inmiddels is al 3 keer gevraagd om thuis te zijn voor levering, maar al drie keer uitgesteld. Als je navraagt blijkt dat ze zelf helemaal niet weten wanneer de fiets wordt geleverd. En krijg je weer een vage mededeling dat het nog wel eens twee weken kan duren. Als je niet weet of je een fiets kan leveren, waarom verkoop je hem dan? Kortom, koop hier geen fiets, maar bij een concurrent die wel gewoon kan leveren. En koop hier al helemaal geen fiets als je service verwacht

Pieter 11 mrt 2023
S

Precies dezelfde ervaring. Maar ik kreeg nadat ik er zelf achteraan belde😤 ook nog eens bericht dat levering helemaal niet meer ging lukken met een dikke punt. Na maanden aan het lijntje nu met lege handen!😡

Saskia Bik 28 apr 2023
J

Uitstekende service

In filiaal Amstelveen wezen orienteren voor een elektrische fiets. Na een duidelijk uitleg over de verschillen tussen de merken en de verschillende fietsverzekeringen een keuze gemaakt. Deze fiets kon ik deze na de afgesproken week ophalen. Toen ik opmerkte dat ik nog een snelbinder nodig had werd deze er ter plekke op gemonteerd en niet op de rekening gezet ;-) Op een fiets van >3.000,- makakt het mss ook niet zoveel uit maar het gaat om het gebaar.

John 5 jan 2023
Reageer
E

VRESELIJK

Een leuke transportfiets gekocht. 1,5 jaar van ellende. Reperatuer meerdere keren langs geweest om het probleem op te lossen. Fiets ook nog eens twee keer naar de fietsvoordeelshop geweest om ook daar te kijken om het probleem op te lossen. (Veel vrij moeten nemen hiervoor omdat zo'n afspraak alleen per dagdeel kan) Na ruim 1,5 stond ik er op (probleem was nog steeds niet opgelost) dat zij de fiets terug namen en dat ik mijn geld terug kreeg! (Hadden ze zelf en al eerder mee moeten komen) Maar zij gingen daar akkoord mee. Op datum dat ze de fiets zouden ophalen, kwam er niemand (Whats new?) Op de tweede afspraak kwam de medewerkerd de fiets ophalen. Na een week nog geen bevestiging dat de fiets opgehaald was. Ik weer bellen. Niemand wist ergens van maar ze zouden het uitzoeken. Een paar dagen later kreeg ik per mail een bevestiging. Na ruim twee weken was het geld niet gestort. Ik weer bellen. Uiteindelijk mijn geld wel gekregen. WAT HET MEEST ERGE VAN DEZE SITUATEVIND. SCHANDALIG. Geen 1x, geen 1x, is excuses aangeboden. Tijdens het hele traject van ruim 1,5 jaar fout op fout niet! Ik weet niet wat er daar op kantoor zit maar het is bar en boos.

Elaine 24 nov 2022
Reageer
J

Magazijn voorraad...... maar niet leverbaar

Mooie aanbieding besteld, volgens de website nog 7 exemplaren op voorraad. Bovendien ging het om een magazijnopruiming, dus dat zou wel goed gaan.
Na weken wachten werd eerst een nieuwe leverdatum voorgesteld. Maar goed, we willen die fiets nu eindelijk hebben. Twee dagen voor geplande levering een mailtje: NIET MEER LEVERBAAR.
Klantenservice gebeld en die heeft geen enkele oplossing.
Wat een farce.

Jan van oudheusden 10 nov 2022
Reageer
F

Slechter is werkelijk niet mogelijk

Buiten het feit dat hun voorraadbeheer voor geen ene centimeter klopt, wacht ik nu al enige tijd op contact ivm het feit dat ze een fiets geleverd hebben met een mankement. Ze willen dat ik langs kom bij 1 van de vestigingen. (tenminste 1,5 uur rijden voor mij) Dat gaan we natuurlijk niet doen, immers ze hadden deze 'optische schade' zelf al vast kunnen stellen. Na wat heen en weer gebel, beloofden ze mij te contacteren per mail, om een afspraak te maken. Welke tot op heden nog niet is gerealiseerd (inmiddels 1 maand verder)

KOOP OF LEASE HIER NIETS

Franc 31 okt 2022
Reageer
A

Waardeloze webshop

We hebben op 18 september een elektrische Cortina fiets besteld (welke een magazijn opruiming) en op voorraad bij de leverancier zou zijn. Ondertussen zijn we 3 vertraagde leveringen verder en staat de levering op 8 november. De klantenservice heeft echt geen enkele oplossing en in het laatste gesprek adviseerden ze zelfs om maar ergens anders een fiets te gaan kopen!

Anton de Heus 24 okt 2022
Reageer
B

Advies van fietsvoordeel openbaar vervoer

Mooie fiets gekocht nu 3 jaar oud voor woon werk verkeer extra grote accu 3000 euro betaald.geen service buurt overgeslagen tussen de 75 en 100 Euro ...Nu 3 jaar verder en remmen deden het niet goed.mijn vrouw die door Amsterdam fiets is rijdend projectiel levens gevaarlijk . Ik heb Fietsvoordeel gebeld om dit te maken plaats over 2 maanden en advies openbaarvervoer of nieuwe fiets heb je fabrieks garantie. Met aankoop werd veel tijd genomen en alles beloofd nu puntje bij paaltje kan je gewoon letteijk dood vallen met Je fiets. Even remmen na kijken en afspraak maken voor servicebuurt had wel netjes geweest . Zo dat mijn vrouw (verpleegkundige OLVG) Veilig naar haar werk kan. Prima verkopers service ver onder de maat. Ik wilde in voorjaar ook daar fiets kopen maar advies niet daar wat wat een waardeloze winkel

Bram meij 11 okt 2022
Reageer
V

Klantvriendelijkheid fil.Zoetermeer

Bij het afhalen van de Gazelle Esprit C7
bij filiaal in Zoetermeer een bagagerek voor en box besteld.
De verkoper zegde toe dat de montage ervan als service gratis zou plaatsvinden.
Zeven weken later eindelijk een afspraak kunnen maken om het bagagerek en box te laten monteren.
Aangekomen voor de montageafspraak bleek dat men geen tijd had om dit klusje direct te klaren.
Dus weer weg met een leenfiets en in de middag terugkomen.
In de rekening bleek een bedrag te zijn opgenomen voor montagekosten terwijl eerder was afgesproken dat dit gratis zou zijn. De montagekosten zijn overigens niet betaald.
Kortom: slechte aftersales, niet klantvriendelijk en geen aanrader.

Van keulen 6 okt 2022
Reageer
Beste webshops

Dit zijn de beste webshops van april 2024.

Over Fietsvoordeelshop

Fietsvoordeelshop.nl is de ideale plek voor al je fietsbehoeften. Of je nu snel op je bestemming wilt komen zonder veel moeite of juist op zoek bent naar een avontuur zonder vast eindpunt, zij hebben de perfecte fiets voor jou. Met een breed assortiment van honderden fietsen kunnen ze je helpen bij het maken van de beste keuze die bij jou past. Ze staan klaar om je te adviseren en te begeleiden, zodat je straks met een brede glimlach op je fiets rijdt en blijft rijden. Bovendien kun je altijd bij hen terecht voor onderhoudsbeurten en reparaties. Fietsvoordeelshop.nl is dé plek waar je kunt vertrouwen op uitstekende service en een geweldige fietservaring.

  • Nog niet geverifieerd
  • Webshops
  • https://www.fietsvoordeelshop.nl
  • info@fietsvoordeelshop.nl