Fietsvoordeelshop

Reviews (27)

  • Willem van den Heuvel

    Waardeloze oplichters

    Het tweedehands kinderfietsje van mijn dochter van 8 had een versleten achterband, waardoor de binnenband zichtbaar werd. Op de vraag of ze dat konden fixen werd al ietwat bot gereageerd. Ik zou gebeld worden als de fiets klaar was. Twee weken later zelf maar eens gebeld of hij al klaar was. Nee. Leveringsproblemen. Ruim een maand (!!!) later kon ik het fietsje eindelijk ophalen en krijg ik een rekening van maar liefst 82 euro (!!) gepresenteerd. Ik geef aan dat ik dat nogal een hoop geld vind voor het vervangen van een achterbanden en daar bijna een nieuw fietsje voor kan kopen. Nauwelijks reactie. ‘Hij staat links buiten om de hoek’. Eenmaal buiten zie ik gelijk dat niet alleen de achterband is vervangen, maar ook de voorband, waar helemaal niets aan mankeerde. 😳 Ik weer naar binnen. Monteur van de werkplaats erbij: ‘O, ja ik zag 2 banden aan het stuur hangen dus ik ging ervanuit dat die er allebei op moesten…’ ‘Ik ga even overleggen met m’n baas…’ Een blaag van een ventje komt op me afgelopen, kijkt me nauwelijks aan en begint op bijna agressieve toon langs mij heen lopend te foeteren dat hij geen geld kan teruggeven en straalt uit dat ik eigenlijk niet zo moet zeuren. Vervolgens beveelt hij de monteur die oude band op te sporen, de nieuwe band er maar af moet halen en de oude er weer moet zetten…En dit alles op zo’n klantonvriendelijke manier dat ik eigenlijk totaal verbijsterd ben. De zaak ziet er mooi, groot en professioneel uit, maar wat een waardeloze toko is dít zeg!!! Geen verontschuldigingen of begrip tonend en meer take it or leave it. Daar kon ik het mee doen.
    Ik ben de zaak uitgelopen, samen met mijn dochtertje, maar kookte echt van woede en heb de fiets maar meegenomen. De oude band er weer opzetten was geen optie, want de monteur gaf zijn chef al aan dat hij die band al had weggegooid en daarbij wilde ik ook nooit meer iets met deze prutsers te maken hebben…Weg daar!
    Tip van de dag: vermijdt deze toko! Ga er met een hele wijde boog omheen. Het zijn klantonvriendelijke oplichters!!!

    Willem van den Heuvel 19 jun 2022

  • MP

    Oplichting

    Jeremiasse XXL in Goes is overgenomen door Fietsnietzoveelvoordeelshop. Mijn Flyer voor onderhoud (alleen voorrem nakijken) Kostte maar liefst € 75,00 en er was niets veranderd aan de rem. Weer terug geweest, maar ook toen weer niets veranderd. Naar een echte fietsenmaker geweest en die heeft er nieuwe remblokjes in gedaan en remt ie weer als vanouds. Voel mij dus opgelicht. Jammer dan de service die ik gewend was van Jeremiasse hier niet meer te vinden is.

    MP 18 jun 2022

  • Astrid

    Verschrikkelijk

    Nieuwe Gazelle Chamonix gekocht in februari
    Helaas ben ik niet tevreden over de service en weet niet waar ik heen moet.
    Mijn man had Heerhugowaard gebeld omdat mijn voorschijf afsleet en als ik remde er veel herrie was. Ook was mijn voorschijf aanzienlijk kleiner dan zijn Gazelle.
    Antwoord:....ja dat kan gebeurt wel vaker, geen idee of het kwaad kan....
    Een afspraak maken lukte niet, dat zou pas na 2 weken zijn.
    We hadden een probleem en vertrouwde het niet dus even naar de plaatselijke fietsenwinkel want we zouden gaan fietsen op Terschelling.
    Remblokken waren door de verkeerde remschijf ingesleten. De remschijf voor een achterband zat voor met veel teveel speling. Goed dat we langs kwamen er had een ongeluk door kunnen gebeuren omdat de remblokken verkeerd op de remschijf stonden.
    Hhwaard had geen tijd, dus zelf een nieuwe remschijf besteld, remblokken wat afgeschaafd en gevraagd aan de plaatselijke fietsenzaak of het OK gemonteerd was. Zij hebben alles even nagekeken en het zag er goed uit. Zij hoefde er geen geld voor, ze vonden de service triest en kenden het probleem bij de Voordeelshop. Goede fietsen slechte service.
    Inmiddels ben ik maanden bezig geweest voor een dop op de stuurstaaf, dop is uiteindelijk niet los te verkrijgen dus er moet een nieuwe stuurstaaf op, afspraak met servicebus kon gemaakt worden. Ik had doorgegeven dat ik
    op ma, woe, dond en vrijdagmiddag vanaf 2 uur thuis ben. Al 5x krijg ik dezelfde afspraak v 8 juni 12 :03 uur die ik dus ook 5 x heb geweigerd. De 6e was om 9 uur in de ochtend dus die heb ik ook geweigerd. Inmiddels zitten ook mijn handvaten los, maar ik weet het even niet meer.
    Er gaat iets mis bij deze organisatie en ik ben er niet blij mee. Het is niet netjes en de klachten liegen er niet om.
    De nonchalante reactie op de verkeerde schijf op het voorwiel viel bij ons erg verkeerd ook omdat het gewoon super gevaarlijk bleek.
    Bellen lijkt geen zin te hebben en mailen of afspraken maken is een crime.
    Wie gaat het nu uiteindelijk oplossen? Of wordt het straks een rechtsbijstand toestand? Dit moet je toch niet willen! Kom op en doe iets aan jullie service!!
    We hebben veel geld uitgegeven voor de fietsen en verwachten er ook iets voor terug.

    Astrid 2 jun 2022

  • ELAINE

    VRESELIJK

    Je koopt een nieuwe Gazelle met het idee dat je er plezier aan gaat beleven. Fiets had direct een kettingprobleem. Hele slechte service...ik zit nog steeds met het probleem. Beloftes en beloftes en soms ook geïrriteerde klantenservice. Ik moet er nu van ellende mijn rechtsbijstand samen met ontelbare mailtjes inzetten. Zo'n spijt dat ik daar een fiets heb gekocht. Alleen maar ellende. Heb eeuwig spijt dat ik een fiets bij de fietsvoordeelshop heb gekocht. Denk je met het kopen van een nieuwe fiets plezier gaat beleven. Direct was er een probleem met de kettingkast...ik ben nu al lange tijd bezig. Mocht je contact met ze krijgen (Dat is al een hele crime) dan wordt er van alles beloofd of je wordt als vervelend behandeld. Ik blijf achter met een Gazelle waar ik niets aan heb! Ik moet nu maar mijn rechtsbijstand er op zetten met alle mailwisselingen die ik opgespaard heb. Wat een rot zaak!

    ELAINE 30 mrt 2022

  • Henk

    Prima service en bedrijf

    We hebben twee mooie ebikes aangeschaft via Fietsvoordeelshop. We hebben gekozen voor de Gazelle Chamonix T10. Ze bevallen perfect! Over het bedrijf niks dan lof. Lage prijzen, ipv 3099 voor de fiets bij de locale dealer 2629 euro. Dat scheelt 470 euro per fiets. Een van de handvatten zat los en het mechanisme was verbogen waardoor het aandraaisysteem niet goed werkte. Tijdelijk opgelost met een tapeje waardoor hij niet meer kon schuiven. Hierover gebeld en 2 nieuwe handvaten thuisgestuurd gekregen. Ook nog duurdere en betere dan erop zaten! Prima ervaring dus.

    Henk 14 mrt 2022

  • Marc Cox

    Fantastische ervaring

    Was al een tijd op zoek naar een GAZELLE C8. Na veel reasearch naar winkel in Breda gegaan. Geholpen door Marcia. Het model was niet meer leverbaar- wel de C7 2022 model. Die was al binnen 5 dagen binnen en rijklaar! Wat een goed advies- prettige winkel en super goed geholpen! Voor iedereen ruime keuze aan fietsen.

    Marc Cox 5 mrt 2022

  •  Marja

    Heel goed geholpen

    Vandaag m’n Gazelle Ultimate Belt opgehaald in de winkel in Breda. Al eerder heel goed en fijn geholpen door Marcia, duidelijke uitleg zonder de verkoop te pushen. Daarna nog bij andere fietsenwinkels geweest maar m’n keus op Fietsvoordeelshop Breda gevallen, en niet alleen vanwege de 10% korting.
    De eigenaar komt ook heel positief op mij over.

    Marja 26 feb 2022

  • bekim

    zeer slechte service

    Giant elektrische fiets dames M . Na aankoop kwamen afspraak niet na voor levertijd terwel op voorraad stond , heb 1 maand langer gewacht!!!
    Uiteindelijk fiets geleverd en naar 4 weken werkt fiets niet meer.....
    gebeld en gevraagd om leen fiets . komen kapotte fiets ophalen en brengen een leenfiets dat ik niks mee kan doen . heren fiets ??? ik heb dames fiets wat moet ik met heren fiets??? en veel te hoog dat ik niet op kan zitten .ze haden helaas niks anders !!! nu wacht ik al meer dan 2 weken en geen reactie meer ontvangen hoe zit met mij fiets ???? - 1 ster

    bekim 13 feb 2022

  • Deb

    Slechte service

    Fiets besteld die op voorraad was en bevestiging gekregen dat deze 21/1 geleverd zou worden. Na de betaling werd ik gebeld dat de route vol zat dus of deze ook 20/1 geleverd zou kunnen worden. Prima. Dag van tevoren gebeld hoelaat deze geleverd zou worden. Nee mevrouw hij staat bij ons op 3/2. Ik gezegd dit niet te accepteren en of ik deze in de winkel af kan halen in Amstelveen. Deze zou vrijdag dan binnenkomen en dan zou ik hem zaterdag op kunnen halen. Ik nogmaals gebeld of dit goed doorgekomen was. Nee, dan zal hij in de loop van de week rijklaar zijn.
    Ik gezegd dat ik hem zaterdag ophaal omdat dit is afgesproken en er al meerdere dingen fout gaan. Ze zou een mail sturen naar de fietsenwinkel in Amstelveen dat ik hem zaterdag ophaal.
    Zaterdag ochtend gebeld om even te checken.
    Blijkt dat de fiets niet is binnengekomen en daar konden ze nu niets mee. Deze collega zei ook dat dit model niet op voorraad was. Bestelling wel al geheel betaald.
    Keer op keer beloven ze iets en telkens klopt het van geen kant.

    Deb 22 jan 2022

  • Vos

    Ouderwetse service in Opmeer 291392

    Juni 21 Gazelle Grenoble C HMB gekocht ,ik ben terug geweest voor piepende voornemen dit hebben zij naar volle tevredenheid opgelost
    Ervaring in de winkel , was deskundige en aangenaam.
    Ook tijdens dat tussendoor terug bent geweest .Fiets bevalt tot nu toe uitstekend Ik vind dat ze toch het ouderwetse service hanteren ,elke klant is er een die zij graag ziet terug komen .

    Vos 24 sep 2021

  • Jan plat

    Accu

    Juli 1 jaar geleden de Batavus finez e go power gekocht in opmeer zeer tevreden maar afgelopen augustus op vakantie in Oostenrijk stopte mijn bosch accu er mee gebeld naar opmeer hoe dit op te lossen maar op mijn vraag of ze eventueel een nieuwe accu op konden sturen deden ze heel moeilijk want daar wilden ze niet aan beginnen en kreeg ik als antwoord dan heb je pech of je huurt daar maar een e-bike voor 50 euro per dag op mijn eigen kosten .Dit vind ik een schandalige oplossing voor een fiets van een jaar oud van 3000 euro en de manier hoe ik te woord werd gestaan.Kortom een waardeloze service

    Jan plat 30 aug 2021

  • Carlo

    Onbetrouwbaar en klant onvriendelijk

    Zo’n slechte service en onvriendelijke klantenservice heb ik lang niet meer meegemaakt. Ik heb een fiets besteld die op voorraad was en vervolgens gaat alles fout in het bestelproces omdat er een nieuwe website zou zijn. Geen reacties op mijn mails en als ik wil betalen is het bedrag hoger dan op de bestelbevestiging. Er kan van alles fout gaan maar laat dan iets van je horen in plaats van ook niet op de mails te reageren. Vervolgens geeft een klantenservice door, na 3 weken en ik zelf heb gebeld, dat mijn fiets toch niet op voorraad is en dat ik nog een maand moet wachten. Als ik daarop op reageer komt ineens de ware aard van deze klantenservice naar boven en ook van dit bedrijf want zelfs op een klachtmail krijg ik geen reactie. Na een verzoek om reactie na een week krijg ik een standaard antwoord dat ze er niets aan kunnen doen. Dit bedrijf kent geen service en rekenen ook meer geld dan afgesproken. Echt ongekend dit bedrijf en ik zou hier NOOIT meer mee in zee gaan.

    Carlo 29 aug 2021

  • Dany

    zij het voordeel jij de ellende

    totaal onbetrouwbaar.
    centjes zijn overgemaakt en dan wordt je voortdurend aan het lijntje gehouden over levering, automatische mails, onbereikbare medewerkers en dan klinkklare leugens.
    Mag jij proberen je geld terug te krijgen...
    Ik raad ten stelligste af hier zaken aan te kopen, velen hebben zich er al aan verbrand, precies de reden waarom ze reviews op google en facebook hebben uitgeschakeld. Geoliede marketingmachine voor snel rijk plan maar als klant ga je bedrogen uitkomen.

    Dany 17 aug 2021

  • Kiki mulder

    Slechte service

    Vorig jaar een fijne gazelle e bike gekocht. Slot functioneerde niet goed, het duurde een tijd voordat het opgelost was. Bij toeval kwamen we er gelukkig nog op tijd achter dat een verkeerd slotnummer was opgegeven bij de verzekering, waardoor ik de drie maanden op een onverzekerde fiets heb rondgereden. Na 1000km terug voor een servicebeurt. Als ik na een jaar opnieuw een beurt wil afspreken voor mijn fietsvakantie is het eerst onmogelijk om iemand van de werkplaats aan de telefoon te krijgen. Vervolgens kan de fiets pas over een maand terecht. Bij een fietsenmaker in de buurt kan ik veel sneller terecht. Hij vroeg mij na de reparatie of deze fiets ooit wel een beurt had gehad aangezien zo’n beetje alle bouten los zaten en ook veel spaken. Dit kan nooit in een jaar zo los getrild zijn. Ook het spatbord was zo los dat het op punt stond af te breken. Leuk dat er zoveel keus aan fietsen is die je kunt uitproberen maar verder niet je er niet zijn

    Kiki mulder 5 aug 2021

  • Suzanne de witte

    fietsvoordeelshop Amersfoort aanrader

    inmiddels mijn 2e Gazelle opgehaald bij de lokatie in Amersfoort. goede service en kennis in huis en een prettige sfeer. de levering zou helaas een week of 7 duren maar de fiets was er op de afgesproken tijd. Op tijd geleverd en een ruime keuze aan accessoires in huis voor je fiets. heb het weer als heel goed ervaren de mensen zijn er heel behulpzaam.

    Suzanne de witte 22 jul 2021

  • Peter Molenaar

    Keer op keer vertraging met slechte communicatie

    Helaas een hele slechte ervaring met de online levering van een Cube mountainbike die ik al had betaald in oktober 2020. Inmiddels 5x is de levering uitgesteld met een totale vertraging van ruim 6 maanden en nu zou de fiets 20 augustus 2021 worden geleverd.. Iedere keer word ik aan het lijntje gehouden dat Cube niet kan uitleveren, en de nieuwe toegezegde datum werd keer op keer niet nagekomen. Inmiddels de bestemming geannuleerd. Wat een slecht verhaal dit.

    Peter Molenaar 12 jul 2021

  • M

    Goedkoop is duurkoop bij fietsvoordeelshop

    Op 3 juni een fiets gekocht bij fietsvoordeelshop. Hier erg blij mee. De winkel heeft de fiets netjes klaargezet bij mij. Maar na een maand allerlei mankementen met de fiets. En dit net de avond voordat wij op vakantie gaan! De fiets naar een fietsenmaker in de buurt gebracht, omdat deze met spoed klaar moet i.v.m. onze vakantie. Wat blijkt? De fiets heeft nooit een nul-beurt gehad, maar is zo in elkaar gezet en aan mij meegegeven. De spaken waren niet gespannen, de rechter rem deed het niet meer, de remolie moest worden bijgevuld en ontlucht. Al met al EUR 110 lichter, maar de fiets is nu wel klaar. Dit aangegeven bij fietsvoordeelshop en zei geven aan dat dit te maken heeft met garantie. Garantie? Dit heeft te maken met het onjuist afleveren van een fiets! Voor mij nooit weer een fiets bij fietsvoordeelshop! Ik hoop dat fietsvoordeelshop nog met een passende oplossing gaat komen.

    M 8 jul 2021

  • Ronald

    Amateuristische fietswinkel

    Het is dat 1 ster het minimum is anders hadden ze die niet eens gehad. Hier hetzelfde als wat je in alle andere reviews ook leest. Al 3 maanden bezig om een fiets te bestellen, maar fout, op fout, op fout. Al 4 keer een andere fiets toegewezen gekregen omdat de fiets in kwestie ineens niet meer leverbaar is. Laatste fiets zou 15-06-21 geleverd worden, maar een week voor levering ineens order geanuleerd. Er heeft dus iemand zomaar de fiets geanuleerd zonder daar ff over te bellen of iets. Kan al bijna een nieuwe fiets kopen van het aantal belminuten dat ik aan de lijn heb gehangen met hun. Wat een onkunde bijelkaar daar.

    Ronald 11 jun 2021

  • Mark

    Zeer onkundig en slecht bedrijf

    Zeer onkundig waardeloos bedrijf. Begin maart heeft m'n vrouw een fiets besteld, en deze zou binnen 5 werkdagen geleverd worden, maar tot op heden nog niks opvangen(zijn nu 25 mei dus 2 maanden verder) eerst zeggen ze dat het display kapot is, wat kan gebeuren natuurlijk, vervolgens zou de week erop de fiets geleverd worden, maar belde ze op 't laatste moment met de smoes dat hij ineens niet leverbaar zou zijn... Hoe dan? Vervolgens 2 weken later zou hij weer geleverd worden, wederom op 't laatste moment telefoon en wat denk je?? Ja hoor weer kan hij niet geleverd worden omdat ze hem zogenaamd kwijt zijn. De week erop zou geleverd worden, en wederom weer niet. Weer zeiden ze dat het display kapot zou zijn en niet leverbaar is. Wel pas vanaf eind augustus. En vervolgens kon m'n vrouw kiezen voor een totaal andere fiets, ter compensatie... Dit is niet wat we besteld hebben dus nee, gewoon afgesproken levering en het desbetreffende artikel leveren. Niks meer niks minder.

    Waardeloos bedrijf die z'n afspraken en beloftes niet nakomt. Als je contact zoekt krijg je geen gehoor, laat staan reacties op email, twee weken verder eer je een reactie kan verwachten.

    Koop hier niks!

    Mark 25 mei 2021

  • Annemiek

    Zeer slechte klantenservice van fietsvoordeelshop

    Wat waren wij blij op 12 maart jl. 2 mooie elektrische Sparta fietsen gekocht in Breda.
    Zouden geleverd worden in de week van 5 april. Geen bericht ontvangen en zelf gebeld. Klantenservice is heel slecht bereikbaar. Tot 2x keer tot werd zelfs na 30 minuten wachten en eindelijk iemand aan de lijn te hebben, de verbinding verbroken. Al met al heeft dit ongeveer 60 belminuten gekost. Diverse mails gestuurd die ook niet beantwoord of pas na weer mailen beantwoord werden.
    Fietsen zouden in de week van 3 mei vanuit het magazijn naar de winkel in Breda gaan. Weer geen bericht en zelf moeten informeren.
    Inmiddels is het 22 mei en is 1 fiets geleverd op 14 mei.
    Afgelopen week tot 3x toe in de winkel geweest om de fiets die binnen zou zijn volgens een gestuurde mail, op te halen. NIET BINNEN dus, stond nog steeds in het magazijn volgens de verkoper. Hoe het kon dat wij wel de mail hadden ontvangen was hem niet duidelijk.
    Uiteindelijk hebben we de fiets geannuleerd en duidelijk ons ongenoegen laten blijken.
    Deed de verkoper nauwelijks iets en sorry kon er ook niet af.
    WAT EEN VERSCHRIKKELIJKE WINKEL EN ZEER SLECHTE KLANTENSERVICE.

    Annemiek 22 mei 2021

  • Sjan Lankhuijzen

    Bestelling geannuleerd

    Helaas net mijn bestelling geannuleerd vanwege beloften die niet nagekomen worden. Ben echt super teleurgesteld. Keihard voor een fiets moeten sparen en dan krijg je dit. Diverse telefoontjes. Alles word beloofd en niks word nagekomen.
    Fiets zou 7 mei klaar zijn om af te halen. Zelf moeten bellen en kreeg de mededeling dat het 12 of 14 mei zou worden. Weer gebeld op 12 mei en men ging er achteraan en zou teruggebeld worden. Jammer weer niks. 14 mei nogmaals gebeld en weer zonder resultaat.

    Sjan Lankhuijzen 14 mei 2021

  • Dennis Spierdijk

    Onbereikbaar

    Telefoon opnemen doen ze niet. Op e-mail (er staat geen e-mail adres op hun website) wordt niet gereageerd. Een defect aan de fiets die onder garantie gerepareerd moet worden blijft zo onbehandeld. Een klachtenregeling staat niet op hun website terwijl die er wel moet zijn. Zal wel drukte zijn maar ik mis wat basale manieren om contact te leggen............

    Dennis Spierdijk 6 apr 2021

  • Rob Groot Zevert

    Wel betaald niet geleverd beloftes niet nagekome

    Wel betaald, niet geleverd en foute beloftes!
    Op 11 februari een kalkhoff speed pedelac gekocht nadat ik aan huis een testrit gedaan had. De medewerker gaf aan wanneer ik de fiets bestel na 8 dagen de fiets geleverd gaat worden. 8 dagen vond ik snel omdat de fiets op naam gezet moet worden. Volgens de medewerker was dit geen probleem omdat de fiets al kant en klaar in het magazijn staat. Inmiddels ben ik 10 automatisch gegenereerde mailtjes van fietsvoordeelshop verder met daarin telkens een nieuwe leverdatum zonder dat ik de fiets heb. Nu blijkt dat fietsvoordeelshop niet de juiste documenten heeft afgegeven waardoor de fiets niet gekeurd is. Volgens een medewerker kan het nog wel weken duren voordat de fiets geleverd gaat worden. Ik moet zelf bellen na elk mailtje om te vragen of het dan nu toch echt door gaat, zelf kom ik er achter dat fietsvoordeelshop al 4 werkdagen weet dat de documenten niet in orde zijn maar niet even de klant bellen! Na dit hele gebeuren zou Dhr Vriend (directeur) binnen 24 uur contact met mij opnemen. Inmiddels zijn we bijna 48 uur verder en wederom nog niets gehoord van iemand bij fietsvoordeelshop. Zeer slechte service, duurt lang voordat je een medewerker aan de telefoon hebt en komen beloftes niet na.
    Dhr. N. Vriend bedankt voor niets en hoop dat u nog contact met mij opneemt

    Rob Groot Zevert 18 mrt 2021

  • Muusers

    WAT EEN BOUTWINKEL

    Begin februari samen met mijn man een fiets hier besteld, volgens de site was hij op voorraad. Nou hartstikke mooi wij bestellen. Vervolgens een mailtje dat het een paar dagen langer zou duren, nou oke kan gebeuren. Vervolgens weer een mailtje gehad dat het 11 maart zou worden, want de fiets was er wel, maar de batterij niet..UUUUH. En raad es wat ik zou morgen de fiets krijgen, dus mijn man belt even omdat volgens de mail de fiets tussen 8.00 uur en 18.00 uur geleverd zou woren heb je weinig aan. Wat krijgt mijn man te horen, de batterij is er nog steeds niet. En dan vervolgens als antwoord van de de baas notabene te krijgen, maar de fiets is er toch wel????? Als mijn man niet gebeld had hadden we voor niks gewacht en het kost mijn man een vrije dag aangezien hij een vrije dag hiervoor had genomen. Een bedrijf die beweerd o zo'n goeie service te geven, maar eigenlijk een flutbedrijf eerste klas is met een service van nul komma nul en een baas die zijn vak niet verstaat en een empathievermogen van een gevulde koek. BESTEL HIER NOOIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Muusers 10 mrt 2021

  • EHE

    Slechte service na aankoop

    Hier 2 jaar geleden e-bike gekocht. Afgelopen week de website bezocht om info te vinden over een onderhoudsafspraak. De website meldt: 'Wij vinden het belangrijk dat u zorgeloos kan blijven genieten van uw nieuwe fiets. Daarom kunnen wij ook het onderhoud van uw nieuwe fiets verzorgen. Zo kunt u terecht bij de werkplaats bij één van onze winkels. '.
    3-4* Gebeld om een afspraak te maken voor onderhoud. Telefoon wordt niet opgenomen. Geen mogelijkheid om via de website een afspraak te maken. Fiets achterop de fietsendrager, en mij gemeld bij het filiaal in Amersfoort, waar we de fiets gekocht hebben. Nou, denk niet dat je dan geholpen wordt. Je kunt je fiets er niet eens achterlaten voor onderhoud. Geen plek voor. En pas gereed na meer dan een week. Kom op zeg, dan heb je je aftersales niet op orde. Blijkbaar gaat het hier alleen maar om 'lekker snel centjes verdienen'.
    Fiets meegenomen naar fietsenmaker in de buurt. Morgen klaar. Zo hoort het.
    Conclusie: slechte service na aankoop, slechte aftersales. Ga hier niet naartoe, een e-bike heeft meer onderhoud nodig dan een gewone fiets. Don't go there.

    EHE 26 nov 2020