CARFAX

CARFAX

3.2 reviewscore • 9 reviews
H

Uitstekende service van Maggie

Met 20 jaar ervaring in de branche heb ik sinds de oprichting van Carfax op deze meest nauwkeurige bron van informatie vertrouwd, en het is een uitstekend sluitingsmiddel gebleken. Veel negatieve beoordelingen lijken voort te komen uit onbegrip van de branche. Hebben deze recensenten ooit overwogen dat een verzekeringsclaim niet is ingediend of dat bepaalde situaties niet zijn gemeld? Carfax blijft in bijna elk opzicht superieur aan zijn concurrenten. In deze recensie wil ik echter de aandacht vestigen op Maggie. Ze is ongetwijfeld de beste vertegenwoordiger die ik ben tegengekomen, en ik sta hierin niet alleen. Maggie is attent, behulpzaam en bovenal eerlijk. Er zijn momenten geweest dat ze niet mijn toegewezen vertegenwoordiger was, maar in plaats van me door te verwijzen, loste ze het probleem zelf op en zorgde ervoor dat ik contact kreeg met mijn toegewezen vertegenwoordiger. Zelfs op een zondag heb ik haar gebeld, en ze nam de tijd om me te helpen. Maggie, je bent absoluut de beste!

Hans 20 aug 2023
Reageer
S

Carfax niet altijd naar waarheid

Mijn ervaring met Carfax-lijsten is zo teleurstellend en een complete verspilling van tijd geweest. Ik ben ontmoedigd door het gebrek aan transparantie in de voertuiglijsten die dealers verstrekken. Ze verzuimen cruciale informatie over de geadverteerde voertuigen bekend te maken, waardoor klanten in het duister tasten totdat ze de dealer bezoeken. In mijn geval ontdekte ik dat twee voertuigen die ik interessant vond onvermeld hagelschade hadden, die de verkoper probeerde te verbergen. Bovendien had een van de voertuigen een geschiedenis van ongelukken, maar deze informatie werd niet verstrekt. Deze weglatingen kunnen mensen zonder expertise in het inspecteren en testen van voertuigen gemakkelijk misleiden. Daarom onthullen Carfax-rapporten niet altijd de volledige waarheid over de voertuigen die op hun site worden vermeld. Een deel van de schuld ligt ook bij de dealerships voor het hanteren van tactieken om informatie te verbergen en mogelijk mensen te misleiden door auto's te verkopen die niet overeenkomen met de advertenties.

Sander 28 sep 2023
Reageer
L

Gebrek aan reactie

Ik heb nog steeds geen antwoord ontvangen over een fout die Carfax heeft gemaakt. Ik heb garantiewerk nodig aan mijn enige voertuig, maar het kan niet worden gerepareerd totdat Carfax een fout in de geregistreerde kilometerstand corrigeert. Vreemd genoeg heeft de staat DMV geen problemen met de kilometerstand, maar Carfax wel. Ik ben de enige eigenaar van het voertuig en ben ervan overtuigd dat de kilometerstand juist is. Pogingen om telefonisch contact met hen op te nemen, zijn vruchteloos geweest, en het is al twee weken zonder reactie. Het is verbijsterend dat ze deze negatieve beoordelingen niet oppakken en stappen ondernemen om hun reputatie te verbeteren. Bovendien begrijp ik niet hoe ze iets aan mijn voertuig kunnen koppelen dat voorkomt dat het wordt gerepareerd.

Linda 11 sep 2023
Reageer
J

Niet meer te vertrouwen

Na een transactie via dit specifieke medium kan ik dit bedrijf niet meer vertrouwen. De persoon die de informatie heeft ingevoerd voor het voertuig dat ik heb gekocht, was verre van eerlijk over de staat ervan en heeft opzettelijk eerdere schade in de vermelding verborgen. Zoals ik al zei, nooit meer. Als ik het niet met mijn eigen ogen kan bekijken, heeft het geen zin.

Janet 27 jul 2023
Reageer
S

Klantenserviceverwachtingen overtroffen

Na zes nieuwe of gecertificeerd gebruikte voertuigen te hebben bezeten die bij vijf BMW-dealerships in de VS en in het buitenland zijn gekocht, heb ik iets geleerd over het omgaan met klantonderhoudsproblemen. Dealers kunnen meestal aan uw behoeften voldoen, maar zelden overtreffen ze uw verwachtingen. Daarom kies ik voor North Shore Motor Werks voor auto's die buiten de garantie vallen. Onlangs zijn beide spindels van de achterklep van mijn 2019 X6 defect geraakt. Lokale dealers vertelden me dat een van de benodigde onderdelen twee maanden op achterstand stond. James van North Shore Motor Werks ging echter een stap verder. Hij gebruikte het nationale toeleveringsnetwerk van de dealer, vond het benodigde onderdeel bij een dealer in Michigan, versnelde de verzending en loste mijn probleem binnen een week op. James Hart en zijn team gaan consequent verder dan de verwachtingen.

Shirley 26 jul 2023
Reageer
M

Wat een kennis en eerlijkheid

Ik wil deze e-mail van waardering sturen voor Vincenzo Antignani. Hij is absoluut geweldig met zijn kennis en eerlijkheid, wat leidt tot een winnende service. Hij heeft me geholpen begrijpen waarom ik een Lexus zou moeten kopen, en ik ben uiterst tevreden met mijn aankoop van een 2021 RX350. Dank je wel, Vincenzo Antignani, ik zou niet blijer kunnen zijn met mijn nieuwe aankoop!

Marcel 11 jul 2023
Reageer
E

Zeer onbetrouwbaar

Carfax is buitengewoon onbetrouwbaar. Ze hebben de verkeerde kilometerstand van mijn voertuig, ondanks mijn inspanningen om dit te bewijzen aan de hand van onderhoudsgegevens en verkooprapporten. Dit leidde tot het verlies van een verkoop omdat ze een veelgemaakte fout maakten door naar de kilometerteller in mijlen te kijken en dit naar kilometers om te zetten. Mijn monteur zegt dat ze dit regelmatig doen. Waarom zou een bedrijf met vermeende autoriteit over zulke cruciale informatie keer op keer zo'n ernstige fout blijven maken? Ik wacht nog steeds op een antwoord.

Elisabeth 10 jun 2023
Reageer
D

Teleurstellend CarFax rapport

Ik kocht een CarFax-rapport voor de Toyota Camry 2002. Maar ik was verbaasd over de inhoud van het rapport. Er stonden geen details over ongevallen of wijzigingen in de titel vermeld. Ook was er geen recente informatie over eigenaarswijzigingen beschikbaar. Vervolgens zocht ik op Google en vond Detailed Vehicle History (DVH), waar ik een rapport kreeg dat aan mijn verwachtingen voldeed. Het DVH-rapport bevatte gedetailleerde informatie over ongevallen, veilingen en zelfs afbeeldingen. CarFax liet me teleurgesteld achter.

Daan 3 jan 2023
Reageer
T

Carfax historierapport kan je geld besparen

Ik heb al meerdere tweedehands auto's gekocht. Of het nou particulier was of via een malafide bedrijf, er was altijd wel iets aan de hand. Ook logisch als je er over nadenkt want ja, je ruilt je auto pas in als je merkt dat er iets mee is. Zonder dollen, er is echt zo vaak iets mis met een tweedehands auto. Ik bekeek altijd wat statistieken op ovi.rdw.nl, hier zie je de aantal eigenaren, of APK nog geldig is en daar houdt het ook al gauw mee op. Helaas wist ik niet dat er zulke bedrijven waren die gehele voertuighistorierapporten voor je konden regelen. Dit kan je echt honderden tot duizenden euro's kosten... Ik heb zelfs een keer een flinke Audi gekocht die na een paar dagen een motorstoring had, dit koste enkele duizenden euro. Verkopend bedrijf wist zogenaamd van niks en wilde ook niet helpen, zo werkt de auto industrie tegenwoordig. Hierna nooit meer bij zulke bedrijven een auto gekocht. Heb nog wel een keer een auto bij de Audi dealer gekocht, vrijwel nieuw, hier was dan ook niets mee aan de hand. Dan is zo'n historierapport ook niet nodig maar bij vrijwel ieder andere particuliere of aankoop bij een klein bedrijf dus wel. Kost je 14,99 euro voor een Carfax rapport, goed geregeld. Geef Carfax 5 sterren, meer omdat ik hoop dat kleine bedrijven hierdoor betere auto's moeten gaan verkopen.

Tom Haas 24 aug 2021
Reageer
Beste webshops

Dit zijn de beste webshops van juni 2024.

Over CARFAX

Er zijn 9 reviews geschreven over CARFAX op Reviews.nl. Met een 3.2 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Goed.

  • Nog niet geverifieerd
  • Webshops
  • https://www.carfax.eu
  • support@carfax.eu