Bonarius

Bonarius

2.00/5.00 • 10 reviews
A

Monteurs zijn super

Vandaag eindelijk, na 3 dagen in de kou, de nieuwe ketel geïnstalleerd gekregen. Wat een aardige en fijne monteurs waren het! Alles goed uitgelegd en ook nog eens netjes achtergelaten. Dikke pluim voor deze monteurs! De dames van het servicedeskmedewerker waren niet allemaal even vriendelijk. Jullie kunnen een voorbeeld nemen aan de monteurs.

Anne Hagenaars 14 nov 2022
Reageer
M

Slechte service

Onze luchtverwarming is in april gerepareerd na lekkage. Sindsdien hebben wij deze niet hoeven gebruiken. In oktober komen wij er na een maand 'verwarming gebruik' achter dat niet alleen de stekker van de Elan nooit teruggestopt is in het stopcontact maar dat het apparaat ook een defect heeft. Bonarius gelooft ons niet en doet er een week over om toch tot de conclusie te komen dat er een ventilator kapot is. Deze ventilator kan pas over minimaal 3 maanden geleverd worden. Tot die tijd hebben wij 2 'handwarmertjes' gekregen als tijdelijke oplossing. Dit slaat natuurlijk nergens op en houdt ons niet warm in deze koude maanden. Heel ontevreden met deze service, en al helemaal met de onvriendelijke telefonisten.

M 14 nov 2022
Reageer
H

Ketel steeds uit Bonarius

Diverse keren Bonarius gebeld en verteld dat mijn ketel uit gaat en dat ik niet naar boven kan lopen omdat ik 70 jaar ben en heel veel klachten heb onder andere hartklachten en slecht ter been. Elke keer vragen ze me welke fout code ketel geeft. Ik zeg ik heb het koud in deze kou en woon alleen en kan de trap niet lopen. Antwoord dat kunnen we niets doen, ongelofelijk dus ik mag door de kou dood gaan komt het op neer. Onrespect vol en zo maar ophangen de telefoon terwijl ik zeg dat ik dood ga van de kou.
Ik heb geen familie en mijn buren zijn tegen de 80 jaar oud. Heb niemand die even naar de ketel kan kijken. Bonarius ik stel jullie verantwoordelijk als er iets gebeurt met mij. Ik ga jullie niet meer bellen want mensenloos zijn jullie
Geen respect voor oudere mensen om even een monteur langs te laten komen om er naar te kijken. Ik heb het stervens koud nu geen verwarming en ketele is 15 jaar oud, ik ben boos

Hasibe Urer 7 dec 2021
Reageer
S

laten gewoon gezin met 4 kids al een week in kou

Vanaf zaterdag al telefonisch proberen te bereiken.
Dinsdag is het ons pas gelukt.
Monteur zou woensdag komen . Wij nog foto's sturen van onderdeel wat stuk was.
komt die monteur met schoonmaak gereedschap en geen onderdeel.
Met spoed wordt het geregeld zegt die monteur. Wij bellen de volgende dag. na 2 uur pas contact gekregen.
Werd er gezegd u wordt voor 17.00 terug gebeld.
Nou inderdaad en met de mededeling het wordt maandag gemaakt.
lekker kan ik lauw douche. geen verwarming en 4 kids.. echt belachelijk dit

Stefan Slobbe 3 dec 2021
Reageer
E

Topperrrrttttt

Dag Abdul, topper!

Bedankt voor de reparatie van onze verwarming.
Na maanden niet goed te zijn geholpen, hoopte we dat het vandaag wel in 1 keer zou lukken.

We legde het probleem uit en vertelde hoe we er ons bij voelde, jij toonde begrip en gaf ons een vertrouwd gevoel.
Het duurde ook niet lang voordat het gefikst werd. Wij zitten de komende koude weken weer warm gelukkig.

Wij weten bij wie we moeten zijn de volgende keer, aanrader dus!

Bonarius deze gozer moeten jullie echt houden ☺

Ertan 18 nov 2021
Reageer
B

Slechte schade afhandeling

Via mijn woningbouwvereniging nieuwe radiatoren en hr ketel aangeboden gekregen, het montage bedrijf was voor deze klus Bonarius.
Tijdens de werkzaamheden is er schade aangebracht onder andere aan mijn vloer (zeil) het hele huis door kleine pitten door het inlopen van cementen korrels die uit de muur zijn gevallen door het boren om de radiatoren en leidingen te kunnen plaatsten (plus minus 35 m2) schade aan muur en vensterbank.
Er geprobeerd door middel van een onafhankelijke tussen persoon die ook tevens als bemiddelaar diende tot een compensatie bedrag van de schade te komen.
Bonarius vind 100€ genoeg en 100€ als coulance omdat ik bijna 7 maanden bezig ben het verhalen van een compensatie schade.
Gedurende het hele proces geven ze mij als bewoner het gevoel dat ik aan het frauderen ben, ook de onafhankelijk gemaakte fotos worden niet serieus genomen.
In totaal zijn er 2 bedrijven geweest die exact dezelfde fotos hebben gemaakt zoals ik heb aangeleverd, ik wordt door Bonarius afgewimpeld dat er helemaal geen fotos zijn ontvangen, ach ja! je voelt het al van het kastje naar de muur idee.

Voor wie dit leest en Bonarius als aannemer krijgt…. Pas op ! ze werken slordig en hebben geen empatie voor jou als ze schade aanbrengen.
Jij kan ook net als mij je huis opnieuw moeten stofferen voor 100€.

Brenda Suykerbuyk 10 nov 2021
Reageer
E

3 afspraken en nog geen herstel.

Het kan geen kwaad als Bonarius haar naam wijzigt in : B L A B L A R I U S.
De internet site van dit bedrijf biedt alle kennis te hebben. Echter om een reparatie te kunnen uitvoeren moet wel deskundig personeel in dienst zijn. En daar schort het bij dit bedrijf aan.

Eljac 26 okt 2021
Reageer
G

Incompetent

Slecht kan echt niet ........ cv was niet te repareren maar beter een nieuwe kopen maar ze zijn niet eens in status en nieuwe te leveren ....lang verhaal kort iemand anders heeft de machine gerepareerd maar Bonarous stuurd ok nog een rekening van 170€ Ivm reparatie!!!!! Deze mensen zijn echt gek !

Gio 21 okt 2021
Reageer
C

Slechte service

Gisteren 6 maart 2021 om 17.30 uur Bonarius gebeld ketel gaat in storing E5. Verwarming doet het niet en geen warm water! Ene Kimberley gesproken monteur komt in de loop van de volgende dag na 09.00 uur. Het is nu bijna 24 uur later en de monteur is er nog niet! Om 12.30 uur weer gebeld, weer Kimberley aan de telefoon... O monteur komt nog hoor.... hij is nog in Rotterdam en heeft nog een paar adressen voor dat hij komt! Ze reageert erg onsympathiek. Ik weer afgewacht, het is nu 17.00 uur en nog steeds geen monteur. Wederom gebeld en ik krijg het zelfde riedeltje te horen dat de monteur nog komt en dat hij nog een paar adressen heeft! Dit kan echt niet hoor! Nu 24 uur later. Het minste wat ze had kunnen doen is even de monteur bellen en vragen hoe lang het nog zou kunnen duren! Erg slechte service! Bah!

Carla de Willigen 7 mrt 2021
Reageer
H

Klacht

Hoi wil graag een klacht indienen :merv Linda die ik heb net aan de telefoon gesproken op 020 kantoor van bonarius in Amsterdam. Mevr wil mijn verhaal niet luisteren en daarna zegt zij ook interesseert ze ook niet wat ik erover denk en daarna heeft zij opgehangen. Die soort mensen moeten niet achter telefoon zitten, en geen geduld of geen manieren heeft, en vooral als je met heelveel verschillende soorten mensen moeten werken. Linda fuck you

Helen Pieters 2 mrt 2021
Reageer
Beste huis en tuinwinkels

Dit zijn de beste huis en tuinwinkels van december 2022.

Over Bonarius
  • Nog niet geverifieerd