Sinds enkele maanden een abonnement met toestel afgesloten bij Belsimpel, nu is mijn toestel, een Samsung J3(2016) reeds 2 keer voor reparatie terug gestuurd. Nu is mijn toestel nog steeds niet betrouwbaar en blijft de ene naar de andere klacht aanhouden en optreden. Daarop gebeld met de klantenservice omdat ik er nu klaar mee ben en gewoon een nieuw toestel wil. Daar kreeg ik een bijzonder nare medewerker te spreken die duidelijk geen zin had om mijn verhaal aan te horen. En dit voor 90 cent per minuut. Er werd mij verteld dat ik mijn abbonement kon afkopen voor 36 euro, zelf een nieuw toestel kon kopen of dat ik mijn telefoon voor de zoveelste keer ter reparatie kon aanbieden. Nadat ik hem uitdrukkelijk verteld had dat ik dit op geen enkele manier van klantvriendelijkheid vind getuigen, aangezien ik de verzendkosten ook zelf moet betalen, en ook nog eens een middag thuis moet blijven omdat het toestel opgehaald moet worden, kreeg ik te horen dat ik gewoon pech had. Hem daarop verzocht om zijn leidinggevende.. "Die is er niet"... wanneer komt hij terug dan? "Hij is op vakantie". Tot wanneer? "Eind september".. Echt niet te geloven hoe ik hier afgescheept ben! Ik heb in het verleden nog nooit zo`n ONBESCHOFTE `service` meegemaakt. Mensen denk na. Als het toestel werkt prima maar owee als je eenmaal deze klantenservice nodig hebt.
Belsimpel is in principe precies waar de naam voor staat.
Het is een eenvoudig concept die het goed doet.
Geen gekke fratsen precies zoals ik het graag heb.
En dat allemaal ook nog eens voor een hele goede prijs, dan heb je mij binnen en hier blijf ik de komende tijd ook nog wel bij.
Zo’n goedkope aanbieder lijkt heel erg mooi, maar als ze zo’n slecht bereik hebben als belsimpel heeft dan heb je er helaas maar vrij weinig aan.
Ik betaal dan liever iets meer en dat het allemaal naar behoren werkt.
Vreemd eigenlijk dat er nog steeds niet gewoon één centrale aanbieder is en een vaste prijs heeft, in heel Nederland bedoel ik dan, dat zou een hoop gedoe schelen.
Ik heb een klacht over bel simpel en ik zie hier dat dit al vaker genoemd is dus schijnbaar ben ik niet de enige die er last van heeft.
En het gaat dus over het bereik dat je hier mee hebt, dat wisselt heel erg.
En als ik iets vervelend vind is dat je halverwege een gesprek ineens wegvalt omdat je geen bereik meer hebt, of dat je überhaupt niet bereikbaar bent.
Dus nee, ik ben hier niet heel erg tevreden over.
Woon ik ook wel een beetje achteraf maar ik vind niet dat dit zoveel uit zo moeten maken.
Ik vond het vooral belangrijk om ergens een abonnement af te sluiten die goedkoop was. Ik hecht totaal geen waarde aan een luxe abonnement met allerlei extra's, geef mij maar gewoon iets simpels zonder poespas wat gewoon normaal (goed) werkt dan ben ik tevreden. En zo kwam ik bij Belsimpel uit, dit is ideaal voor mij. Geen gekkigheid en wel lekker goedkoop, precies wat ik graag wilde.
Van mij krijgt Belsimpel wel een goede beoordeling, het is inderdaad lekker simpel en zonder al te veel poespas.
Het is in ieder geval een goedkope aanbieder, wat dus al een plus punt verdient.
Door middel van samenwerkingen met meerdere telecomproviders, kunnen we onze bezoekers gunstige prijzen aanbieden.
Dit zijn de beste telecomproviders van maart 2023.
Belsimpel is een telecombedrijf die samenwerkt met verschillende telecomproviders, alle telefoons en providers op één plek. Zo zijn ze in staat om klanten alle mogelijke abonnementen voor te schotelen. Vergelijken wordt hierdoor een stuk gemakkelijker gemaakt. Naast abonnementen verkoopt Belsimpel ook gloednieuwe telefoons en accessoires tegen de beste prijs en worden geleverd uit eigen voorraad.