Ik heb een nieuwe creditcard uit abn amro gevraagd in 11 december met zijn 25 euro cashback actie nog geldig is (Zie zijn e-mail beneden). Ik heb mijn credit card gekregen maar mijn cashback is nergens betaald, ook na een maand gebruik. Ik heb klantenservice ABN amro erover gebeld maar 2 maal ping pong tussen ICS card services en Abn Amro klantenservices doorgestuurd en door absoluut niemand geholpen..
-Reply, ik heb origineel e-mail bericht en schermshot uit jouw webpage als bewijsstukken. Ze zijn zelfs niet bekend met zijn acties. Geloof acties van ABN-AMRO niet en ik raad iederen aan met ABN-AMRO geen enkele zaak doen. :
"
Dear client
This is the perfect time to apply for a credit card, a must-have for the holidays. Credit cards let you make secure payments, both online and in shops, and everything you buy is automatically insured against loss, theft or damage for 180 days.
Apply for an ABN AMRO Credit Card before 15 December 2024 and receive €25 cashback.
Kind regards,
Team International Clients Retail
ABN AMRO Bank N.V."
Voor het afhandelen van een simpele klacht over popups in de app hebben we 7x heen en weer moeten mailen. Iedere keer sloot de medewerker het dossier, waarna ik weer mailde dat de klacht verder opgelost moest worden. Dan werd er toch maar weer gereageerd en kwam er weer een nieuw stapje in de oplossing. En dat dus 7x. Door drukte met werk had ik geen tijd om te bellen, wat de medewerker in eerste instantie prima vond.
Het enige dat de medewerker had moeten doen was even bellen/mailen naar de technische afdeling en het was opgelost. Bij het indienen van de klacht in eerste instantie kwam er al meteen een bericht dat het 'erg' druk is dus dat het langer kon duren. Vandaar waarschijnlijk dat de medewerker het dossier steeds probeerde te sluiten zonder oplossing, weer een ticket weg.
Zwaar onder de maat dat je klanten lastig valt met ongewenste reclame in hun rekeningoverzicht, en vervolgens steeds het dossier probeert te sluiten en dus de klacht niet op wilt lossen. Te lui om een belletje met een andere afdeling te plegen.
Ik ben ZZPer ongeval gemeld afgewezen hernia wordt niet vergoed zit nog steeds met zenuw beklemming sta nog steeds onder behandeling en laten je dan kapot vallen dat is de abn zakkelijk verzekering
ABN AMRO is de grootste oplichters en schandalenbank van Nederland.
Een bank die wij zelfs onze grootste vijand nog niet toewensen.
Aandelenleaseschandalen, woekerpolisschandalen, woekerrenteschandalen, witwaspraktijkschandalen , oplichting van spaarbankklanten, enz enz.
Verder wakkert deze bank de klimaatcrisis aan en is verantwoordelijk voor het verwoesten van het regenwoud.
Weet dus wat er met uw geld gebeurd als u bij de ABN AMRO bankiert!
Weet ook waar u medeverantwoordelijk bent als u er werkt
ABN AMRO moet wel wat beter omgaan met hun klanten vind ik. Ik heb een keer via hypotheek24 een aanvraag gedaan voor een hypotheek bij de ABN. Ik had perongeluk iets fout ingevuld en nu kon ik gewoon 8 jaar niks doen bij de ABN. Wilde graag een zakelijke rekening openen en ondanks dat de fout 7 jaar geleden is gemaakt, willen ze me op geen enkele wijze helpen. Best slecht vind ik, met name omdat het gewoon een foutje was en niet iets moedwilligs ofzo.
Wees blij, Onze ervaring is dat de ABN AMRO de grootste schandalen en oplichtersbank van Nederland is, die je je ergste vijand nog niet toewenst.
Meestal helpen banken je niet maar dit keer heb ik geluk gehad met een goede hulp van ABN. Per ongeluk had ik op een verdachte link te hebben geklikt en ABN blokkeerde de transactie onmiddellijk. Het Team Fraude heeft mij uitstekend geholpen en ik heb geen financiële schade geleden.
Dit zijn de beste financiele zaken van februari 2025.
Er zijn 6 reviews geschreven over ABN AMRO op Reviews.nl. Met een 1.8 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Matig.