ABN AMRO

ABN AMRO

4.1 reviewscore • 12 reviews
P

Langdurig tevreden klant

Ik ben al jarenlang klant bij deze bank en heb de nodige veranderingen meegemaakt, zoals de afname van fysieke kantoren. Gelukkig maken de handige functies in de app veel goed. Tegenwoordig is het veel makkelijker om zaken digitaal te regelen, wat een bezoek aan een kantoor overbodig maakt. Wanneer ik telefonisch contact opneem, word ik altijd vriendelijk geholpen. Ook ben ik erg tevreden over de ABN AMRO Creditcard en de bijbehorende app. Ik kan er bijna overal ter wereld mee betalen, wat het een zeer handig betaalmiddel maakt.

Pieter 20 jan 2024
Reageer
S

Kleine frustraties

Over het algemeen heb ik geen problemen met ABN AMRO. Echter, het stoort me dat het 24 uur duurt voordat een transactie kan worden teruggestort, vooral als dit in het weekend gebeurt. Bij de Rabobank wordt dit bijna onmiddellijk gedaan. Het lijkt me dat ABN AMRO hun processen zou moeten verbeteren om meer in lijn te zijn met andere banken.

Sophie 17 jan 2024
Reageer
M

Onhandig rekeningoverzicht

Het is frustrerend dat het rekeningoverzicht van ABN AMRO alleen als xml-bestand kan worden gedownload en niet gemakkelijk bewerkbaar is in Google Sheets. Het zou veel gebruiksvriendelijker zijn als de informatie direct toegankelijk en bewerkbaar zou zijn voor een leek. Een simpele kolomindeling of gescheiden bladen voor inkomsten en uitgaven zou enorm helpen. Het lijkt alsof ze niet nagedacht hebben over de praktische bruikbaarheid van hun gegevens. Dit aspect van hun service voelt verouderd en moet dringend worden verbeterd.

Martijn 11 jan 2024
Reageer
T

Vreemde ervaring na grote transactie

Mijn vader deed onlangs een grote transactie van €2000, waarna zijn pas en app werden geblokkeerd. Hoewel de beveiliging goed is, was de telefonische ervaring vervelend. Toen ik het gesprek van mijn slechthorende vader overnam, veranderde de toon van de medewerker plotseling toen ik bevestigde dat we de ontvanger kenden. De achterdochtige en vage reactie was onaangenaam. Hoewel ik begrijp dat veiligheid belangrijk is, vond ik de benadering overdreven en niet klantvriendelijk.

Tim 2 jan 2024
Reageer
L

Gecompliceerde compensatieregeling

Het proces van de compensatieregeling van de bank is ingewikkeld en tijdrovend. Ik ben al maanden bezig met het regelen van de benodigde documenten en moest zelfs mijn ex-partner erbij betrekken. Ondanks meerdere pogingen is slechts één van de drie benodigde documenten aangekomen. Nu moet ik weer contact opnemen met mijn ex, wat een onnodig gedoe is. Bovendien ontving ik een aanmaning van de deurwaarder. Ik snap niet waarom mijn ex niet rechtstreeks benaderd kan worden, aangezien we allebei moeten tekenen.

Linda 14 dec 2023
Reageer
J

Betrouwbare bankervaring

Ik ben al mijn hele leven privéklant bij ABN AMRO en heb nooit problemen ervaren. In vergelijking met mijn zakelijke ervaringen bij KNAB, die vaak gepaard gaan met storingen in de app en slechte klantenservice, waardeer ik de betrouwbaarheid van ABN AMRO des te meer. Ook het feit dat de bank al zo lang mee gaat doet mij geloven dat mijn geld veilig is.

Jasper 4 okt 2023
Reageer
E

Tevreden met hypotheekservice

Ik ben erg tevreden over de duidelijke en snelle service van de bank met betrekking tot mijn hypotheek. Onlangs werd ik snel teruggebeld voor een verkennend gesprek met een hypotheekexpert over mijn toekomstige hypotheekmogelijkheden. De terugbelservice is erg handig, en als millennial waardeer ik het zeer dat alles digitaal kan worden geregeld, dat werkt gewoon veel beter.

Emma 15 sep 2023
Reageer
B

Bedankje voor uitzonderlijke medewerker

Ik wil een speciale dank uitspreken aan Boy van ABN AMRO. Zijn vriendelijkheid, hulpvaardigheid en deskundigheid steken met kop en schouders boven de rest uit. Ik heb meerdere medewerkers gesproken die me van het kastje naar de muur stuurden, maar Boy heeft zijn beloftes nagekomen en mij uitstekend geholpen. Dit soort mensen verdienen een pluimpje op het werk!

Bas F 12 jun 2023
Reageer
I

Uitstekende telefonische hulp

Ik ben uitstekend geholpen door mevrouw Xenia van de telefonische helpdesk. Zij begeleidde mij door het hele proces van waarom mijn iDeal-betalingen niet lukten en loste alles op. Haar vriendelijkheid en behulpzaamheid verdienen complimenten. Ook vond ik het fijn dat ABN Amro mij een goede klantenservice aanbied, omdat ik niet lang in de wacht stond en echt goed geholpen werd.

Iris 25 apr 2023
Reageer
M

Problematische chatfunctie

De chatfunctie van de bank werkt niet naar behoren. Ik kwam steeds bij verkeerde afdelingen terecht en ervaarde lange wachttijden. Uiteindelijk kon niemand mij helpen. Het is frustrerend dat je niet efficiënt geholpen wordt en ik zou graag een verbetering zien in deze service. Vandaag de dag kun je zo veel doen met vooropgestelde vragen en dan gewoon de juiste mensen bij de chatdienst zetten..

Mark 30 jan 2023
Reageer
D

Uitstekende fraudepreventie

Na per ongeluk op een verdachte link te hebben geklikt, blokkeerde ABN AMRO de transactie onmiddellijk. Het Team Fraude heeft mij uitstekend geholpen en ik heb geen financiële schade geleden. Voor mij was het een hele opluchting te weten dat er zo snel gehandeld kan worden. Ik ben de medewerkers zeer dankbaar voor hun snelle en effectieve hulp.

Daan 29 jan 2023
Reageer
A

Snelle oplossing van probleem

Na meerdere pogingen om mijn probleem opgelost te krijgen, had ik eindelijk succes. Een medewerker verbond me direct door met de juiste afdeling en binnen enkele momenten was mijn pasblokkade opgeheven. Ik kon daardoor gewoon weer betalen en hoefde geen dagen met stress rond te lopen. Ik ben blij dat ik als trouwe klant bij ABN AMRO snel en efficiënt ben geholpen.

Anne 30 dec 2022
Reageer
Beste financiele zaken

Dit zijn de beste financiele zaken van april 2024.

Over ABN AMRO

ABN AMRO behoort bij de grotere banken van Nederland. Er is veel mogelijk bij deze bank, denk dan aan een betaalrekening openen, beleggen, hypotheek verkrijgen, leningen afsluiten en zelfs enkele verzekeringen afsluiten. Veel financiële opties dus onder één dak. Wil jij ook je alledaagse bankzaken op gemakkelijke wijze regelen? In de ABN AMRO app of in Internet Bankieren regel je het allemaal zelf.

  • Nog niet geverifieerd
  • Financiele zaken
  • https://www.abnamro.nl/nl/prive/index.html
  • service@nl.abnamro.com